Ik weet niet of jij vrienden hebt, dus dat gevoel kent. Maar als een van je beste vrienden met een respectloos telefoontje de deur wordt gewezen en het daarnaast al rommelt binnen het bedrijf. Ik zou er zelf niet willen blijven.quote:Op donderdag 27 augustus 2020 00:05 schreef chufi het volgende:
Mijn vriendje mag niet weg ... anders ga ik ook ... gvd het gaat over voetbal, als werk, niet over een vriendenclubje .. Maar zn andere vriendjes zitten in ManCity Pep en Kun ..
ze mogen toch wel uit eten samen sjongejongequote:Op donderdag 27 augustus 2020 01:14 schreef chufi het volgende:
Ze waren wel samen aan het eten in een fancy restaurant vanavond ... Maar werk en prive hoor je gescheiden te houden ...
[ twitter ]
Jij doet nooit even een hapje met collega's? Jij gaat niet naar de verjaardagen van collega's? Jij wordt niet uitgenodigd om vrijdagavond laat in de stad met collega's te gaan borrelen?quote:Op donderdag 27 augustus 2020 01:14 schreef chufi het volgende:
Ze waren wel samen aan het eten in een fancy restaurant vanavond ... Maar werk en prive hoor je gescheiden te houden ...
[ twitter ]
Suarez deed toch meestal een hapje van collega's?quote:Op donderdag 27 augustus 2020 13:56 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Jij doet nooit even een hapje met collega's? Jij gaat niet naar de verjaardagen van collega's? Jij wordt niet uitgenodigd om vrijdagavond laat in de stad met collega's te gaan borrelen?
Jij bent dus een autist.
Denk 't niet. Als je als speler al zo lang bij een club zit en je hebt na zoveel prijzen en successen als club een mindere periode en weer een nieuwe trainer dan is de koek gewoon op. Snap wel dat hij in de nadagen van zn carriere nog iets anders zoekt.quote:Op woensdag 26 augustus 2020 15:15 schreef -XOR- het volgende:
Koetje is die kleine Argentijn blijkbaar flink op zijn staart gaan staan zo te zien.
Het lijkt me het tegenovergestelde van hoog spel. Messi heeft geen hoge publieke doelen gesteld zoals Juve en Ronaldo destijds, het is coronatijd met lege of legere stadions dus alles doet momenteel een beetje aan als bijzaak. En qua loopbaan heeft hij niets meer te verliezen.quote:Op donderdag 27 augustus 2020 14:22 schreef HMS het volgende:
Maar, Messi heeft toch wel 1 grote uitdaging. En die is hij tot nu toe altijd uit de weg gegaan. Hij spreekt echt alleen maar Spaans. En hij wil geen andere taal leren.
Mag zijn maatje Pep wel bij Manchester City werken, komt tie daar echt niet in een gespreid bedje. Als hij daar geen Engels spreekt, dan wordt het team voor hem laten spelen toch echt wel een uitdaging. Ik denk dat dat echt niet zomaar even gaat werken. Zelfde probleem heeft hij met elke topclub buiten Spanje. Hij komt door die taalbarriere nooit zo goed uit de verf als in Spanje. En bij een andere club in Spanje, dat zie ik niet gebeuren.Terug naar Argentinie, dat gaat ook niet.
Ik denk dat tie te hoog spel speelt.
Uiteraard, ik was zelf mijn heil al veel eerder ergens anders gaan zoeken.quote:Op donderdag 27 augustus 2020 14:23 schreef Beathoven het volgende:
[..]
Denk 't niet. Als je als speler al zo lang bij een club zit en je hebt na zoveel prijzen en successen als club een mindere periode en weer een nieuwe trainer dan is de koek gewoon op. Snap wel dat hij in de nadagen van zn carriere nog iets anders zoekt.
358 duizend euro per dag. Als hij er klaar mee is/nog wat anders wil is dat prima maar het is niet alsof Barcelona hem voor lief neemt.quote:Op donderdag 27 augustus 2020 14:49 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Uiteraard, ik was zelf mijn heil al veel eerder ergens anders gaan zoeken.
Ik bedoelde meer dat het mij niets zou lijken om je hele carriere voor 1 club te spelen.quote:Op donderdag 27 augustus 2020 15:00 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
358 duizend euro per dag. Als hij er klaar mee is/nog wat anders wil is dat prima maar het is niet alsof Barcelona hem voor lief neemt.
Als hij wilde blijven zouden zijn privileges verdwijnen, schijnt hem verstaan gegeven te zijn.quote:Op donderdag 27 augustus 2020 15:02 schreef Mansjester het volgende:
Waarin is Messi nou zo precies teleurgesteld in de club?Had hij het spelersbeleid willen bepalen?Want in principe is ie gewoon speler toch
ik meen dat deze voorzitter wel wat politieke spelletjes heeft gespeeld en verder is het een wanbeleid onder hem dus dat je daar wat van zegt als speler vind ik niet zo vreemdquote:Op donderdag 27 augustus 2020 15:02 schreef Mansjester het volgende:
Waarin is Messi nou zo precies teleurgesteld in de club?Had hij het spelersbeleid willen bepalen?Want in principe is ie gewoon speler toch
Welke privileges bedoelde Koeman?quote:Op donderdag 27 augustus 2020 15:18 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Als hij wilde blijven zouden zijn privileges verdwijnen, schijnt hem verstaan gegeven te zijn.
358 duizend euro is inclusief sponsor inkomsten. Dat is niet wat Barcelona betaalt aan hem.quote:Op donderdag 27 augustus 2020 15:00 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
358 duizend euro per dag. Als hij er klaar mee is/nog wat anders wil is dat prima maar het is niet alsof Barcelona hem voor lief neemt.
Ik neem aan dat hij (en Suarez) veel inspraak hadden in hoeveel, hoe en wanneer er getraind werd en wie er zou moeten worden aangetrokken.quote:Op donderdag 27 augustus 2020 15:20 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Welke privileges bedoelde Koeman?
Op bestuursniveau is het een flinke puinhoop geweest het afgelopen jaar - 6 bestuursleden teruggetreden enzo.quote:Op donderdag 27 augustus 2020 15:02 schreef Mansjester het volgende:
Wie weet. Maar als hij zich niet meer kan motiveren bij Barca is het na al die jaren niet zo gek dat je eens ergens anders gaat kijken.quote:Op donderdag 27 augustus 2020 15:02 schreef Mansjester het volgende:
Prima dan zat ik daarin fout maar hij is dan alsnog de best verdienende clubspeler.quote:Op donderdag 27 augustus 2020 15:21 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
358 duizend euro is inclusief sponsor inkomsten. Dat is niet wat Barcelona betaalt aan hem.
https://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=369703
Het lijkt me het tegenovergestelde van hoog spel. Messi heeft geen hoge publieke doelen gesteld zoals Juve en Ronaldo destijds, het is coronatijd met lege of legere stadions dus alles doet momenteel een beetje aan als bijzaak. En qua loopbaan heeft hij niets meer te verliezen.quote:Op donderdag 27 augustus 2020 14:22 schreef HMS het volgende:
Maar, Messi heeft toch wel 1 grote uitdaging. En die is hij tot nu toe altijd uit de weg gegaan. Hij spreekt echt alleen maar Spaans. En hij wil geen andere taal leren.
Mag zijn maatje Pep wel bij Manchester City werken, komt tie daar echt niet in een gespreid bedje. Als hij daar geen Engels spreekt, dan wordt het team voor hem laten spelen toch echt wel een uitdaging. Ik denk dat dat echt niet zomaar even gaat werken. Zelfde probleem heeft hij met elke topclub buiten Spanje. Hij komt door die taalbarriere nooit zo goed uit de verf als in Spanje. En bij een andere club in Spanje, dat zie ik niet gebeuren.Terug naar Argentinie, dat gaat ook niet.
Ik denk dat tie te hoog spel speelt.
Het is net als in t bedrijfsleven. Als jij overcompetent bent voor je baan en je hebt al vele malen je waarde bewezen dan wil je na verloop gewoon meer invloed en privileges.quote:Op donderdag 27 augustus 2020 15:02 schreef Mansjester het volgende:
Op een na, Ronaldo verdient (net) iets meer.quote:Op donderdag 27 augustus 2020 15:35 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Prima dan zat ik daarin fout maar hij is dan alsnog de best verdiende clubspeler.
ik dacht van niet, o toch dit jaar wel al is niet veel meerquote:Op donderdag 27 augustus 2020 15:40 schreef SamCooke het volgende:
[..]
Op een na, Ronaldo verdient (net) iets meer.
quote:De drie meest genoemde clubs die hengelen naar de diensten van Messi zijn Internazionale, Paris Saint-Germain en Manchester City. Verder zijn ook Manchester United en Newcastle United in handen van eigenaren die in staat zouden moeten zijn om een astronomisch bedrag op tafel te leggen.
Die overschatting ook altijd is toch zo bijzonder. Alsof Messi in Engeland verandert in een Andy Carroll, ondertussen heeft hij er weet ik veel gescoord tegen Engelse clubs in Europees verband. Daarnaast is City op moment van schrijven bij de bookmakers favoriet, maar dat geheel terzijde.quote:"De Premier League valt af", zegt Van den Wall Bake stellig. "Daar ligt het tempo hoog, is het fysiek het zwaarst. Dat maakt de kans op blessures het grootst, zeker gezien zijn leeftijd. En dat maakt de investering weer risicovoller."
Van den Wall Bake, die heeft er verstand vanquote:Op donderdag 27 augustus 2020 15:45 schreef Bolasie het volgende:
https://nos.nl/artikel/23(...)ug-te-verdienen.html
[..]
[..]
Die overschatting ook altijd is toch zo bijzonder. Alsof Messi in Engeland verandert in een Andy Carroll, ondertussen heeft hij er weet ik veel gescoord tegen Engelse clubs in Europees verband. Daarnaast is City op moment van schrijven bij de bookmakers favoriet, maar dat geheel terzijde.
Recent was het nog zo volgens de meeste bronnen:quote:Op donderdag 27 augustus 2020 15:43 schreef Tarado het volgende:
[..]
ik dacht van niet, o toch dit jaar wel al is niet veel meerhangt ook van de bron af zie ik
quote:De top 10
1. Roger Federer (tennis) – 95,59 miljoen euro
2. Cristiano Ronaldo (voetbal) – 94,42 miljoen euro
3. Lionel Messi (voetbal) – 93,52 miljoen euro
NOS is echt een nationalistische kneuzen kermis geworden. Alles wordt ook naar het perspectief van Nederlandse voetballers getrokken. Niet Bayern wint maar Zirkzee wint. Luuk de Jong scoort een verdwaald doelpunt en is opeens een "grote spits". Was twee decennia terug wel wat anders.quote:Op donderdag 27 augustus 2020 15:45 schreef Bolasie het volgende:
https://nos.nl/artikel/23(...)ug-te-verdienen.html
[..]
[..]
Die overschatting ook altijd is toch zo bijzonder. Alsof Messi in Engeland verandert in een Andy Carroll, ondertussen heeft hij er weet ik veel gescoord tegen Engelse clubs in Europees verband. Daarnaast is City op moment van schrijven bij de bookmakers favoriet, maar dat geheel terzijde.
Dit is niet het PSV topic.quote:
Volgens mij heeft hij even gemist dat de overname van Newcastle door sluiermensjes uit de zandbak niet meer doorgaat. De huidige eigenaar Mike Ashley is zo gierig als wat, ik denk niet dat hij snel Messi naar St James' Park zal kunnen halen (lol)quote:Op donderdag 27 augustus 2020 15:47 schreef Tarado het volgende:
[..]
Van den Wall Bake, die heeft er verstand van
Toentertijd konden ze immers gewoon over Nederlandse clubs berichten.quote:Op donderdag 27 augustus 2020 15:51 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
NOS is echt een nationalistische kneuzen kermis geworden. Alles wordt ook naar het perspectief van Nederlandse voetballers getrokken. Niet Bayern wint maar Zirkzee wint. Was twee decennia terug wel wat anders.
is niet alleen de NOS, de gehele vaderlandse pers doet datquote:Op donderdag 27 augustus 2020 15:51 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
NOS is echt een nationalistische kneuzen kermis geworden. Alles wordt ook naar het perspectief van Nederlandse voetballers getrokken. Niet Bayern wint maar Zirkzee wint. Luuk de Jong scoort een verdwaald doelpunt en is opeens een "grote spits". Was twee decennia terug wel wat anders.
Dat is echt een complete idioot jaquote:Op donderdag 27 augustus 2020 15:47 schreef Tarado het volgende:
[..]
Van den Wall Bake, die heeft er verstand van
Met een hobby kun je dus ook aardig wat verdienen.quote:Op donderdag 27 augustus 2020 15:48 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Recent was het nog zo volgens de meeste bronnen:
[..]
het lijkt me toch ook dat hij eerst bij Barcelona weg moet zijn voor hij dit soort dingen kan doenquote:
Om te beginnen Begiristain en jeugdtrainers weggestuurd en de lijn Cruijff/Guardiola bewust losgelaten, allemaal om zich af te zetten tegen de vorige president.quote:Op donderdag 27 augustus 2020 16:45 schreef Autoscooter het volgende:
Kan iemand mij hier trouwens vertellen waarom het kennelijk zo terecht is dat Bartomeu de boeman is in Barcelona?
Neymar wilde weg in 2017, daar is een enorm bedrag mee binnen gehaald. Van dat bedrag zijn de -op dat moment- beste spelers die beschikbaar en haalbaar waren (en last but not least : die zélf ook wilde transfereren) opgehaald : Dembélé, Griezmann, Coutinho. Niet van het niveau Neymar, maar wel de next best opties, op dat moment.
Dat die drie allemaal zijn geflopt vervolgens dat klopt, maar hoe had je dat kunnen voorzien? Bovendien wordt nu weer net zo hard geroepen om spelers zoals Eric Garcia, Jadon Sancho. In welke zin verschillen die namen nu van de namen van Coutinho en Dembélé in 2017? Dat waren toen de duurste/grootste haalbare namen, dit zijn ze nu. Maar je hebt niks meer garantie dat die wél gaan slagen.
Zie ik nou wat over het hoofd, want volgens mij heeft die Bartomeu gewoon geroeid met de riemen die hij had, toch?
Ja denk ik ook, geen Europese topclub althans, mss wel RSC Anderlecht, PSV Eindhoven of Boca Juniorsquote:Op woensdag 26 augustus 2020 09:25 schreef chufi het volgende:
Messi is door zijn lange verblijf bij Barca niet geschikt om dan ook maar voor welke andere club te functioneren in mijn ogen ...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |