Komende zondag worden alle spelers verwacht om een Covid test te ondergaan en maandag is dan de eerste training onder leiding van Koeman.. Messi schijnt aangegeven te hebben niet te verschijnen ..quote:Op woensdag 26 augustus 2020 08:40 schreef Idisrom het volgende:
Ik las ergens (ik kan het nu niet zo snel meer terugvinden), dat Messi komend seizoen niet meer wilde mee trainen met de groep in Barcelona.
Is dat zo?
laatste jaar minder idd, maar toch nog topscoorder. Daarvoor liet hij topverdedigers in de Cl verdedigen alsof het kleuters warenquote:Op dinsdag 25 augustus 2020 23:41 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
25 goals tegen de bakker en de slager , verder compleet onzichtbaar in topwedstrijden en dat is al een paar jaar aan de gang.
Dat zie je bij Real ook idd en Barca bij kan dit best goed uitpakken , want je ziet wel vaker als een speler alles naar zich toetrekt en vertrekt, dat andere spelers opeens zelf weer gaan nadenken en voetballen. De middenvelders bij Barcelona kijken meestal eerst wat Messi aan het doen is, en dan gaan ze verder rondkijken. Toen bijvoorbeeld Zlatan stopte bij Zweden, stond er later een hele groep jonge spelers op die als team meer presteerde dan toen Zlatan nog bij Zweden speelde.quote:Op dinsdag 25 augustus 2020 23:29 schreef xzaz het volgende:
[..]
Hij was ook goed voor heel wat tegendoelpunten. + Ronaldo was ook goed voor heel wat doelpunten en tada real kan toch nog kampioen worden.
Messi kan alleen naar psg toch?
quote:Messi heeft besluit over nieuwe club al gemaakt en wil naar Premier League'
Lionel Messi wil voor Manchester City gaan spelen. Dat meldt Marcelo Bechler, journalist voor Esporte Interativo, die tien dagen geleden de primeur had dat Messi FC Barcelona wil gaan verlaten.
Messi liet de clubleiding van de Catalanen dinsdagavond weten dat hij zijn contract wil laten ontbinden en deze zomer een transfer wil maken. Volgens Bechler heeft de Argentijn ook al besloten waar hij heen wil: het Manchester City van zijn oude trainer en goede vriend Pep Guardiola. Ook de algemeen directeur van Manchester City, Ferran Soriano, is een oude bekende van Messi van zijn tijd bij FC Barcelona.
Manchester City wordt door Onda Cero gezien als een van de vier clubs die Messi überhaupt kunnen betalen. De andere drie clubs zijn Paris Saint-Germain, Internazionale en Manchester United. Vooral rond Internazionale zijn al langer geruchten over een mogelijke komst van Messi. FC Barcelona zou zich inmiddels hebben neergelegd bij een vertrek van de superster en vraagt 222.000.001 euro voor zijn vertrek.
Lekker dan voor de Koe. Want zijn potentiële opvolger wil Xavi als coach toch?quote:Op woensdag 26 augustus 2020 09:04 schreef chufi het volgende:
Enige hoop dat ie nog blijft is dat Bartolomeu, vandaag publieke bekend maakt dat ie opstapt ... maar dan nog komt het niet meer goed..
In elk geval een zak geld danquote:Op woensdag 26 augustus 2020 09:05 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Lekker dan voor de Koe. Want zijn potentiële opvolger wil Xavi als coach toch?
Hij moet een schop onder zijn reet en niet zo arrogant doen. Maar blijkbaar heeft ie daar geen zin in en gaat ie alleen maar jammeren. Messi gaat niet weg.quote:Op woensdag 26 augustus 2020 09:25 schreef chufi het volgende:
Messi is door zijn lange verblijf bij Barca niet geschikt om dan ook maar voor welke andere club te functioneren in mijn ogen ...
hij zal nergens anders zo in de watten gelegd worden, ik vind zijn reactie ook wel wat vreemd, hij wilde verandering en nu wordt er door Koeman met de vuist op tafel geslagen is het ook niet goed, wordt dan speler/managerquote:Op woensdag 26 augustus 2020 09:25 schreef chufi het volgende:
Messi is door zijn lange verblijf bij Barca niet geschikt om dan ook maar voor welke andere club te functioneren in mijn ogen ...
Hij wil betere spelers om zich heen,maar zelf niet veranderen.quote:Op woensdag 26 augustus 2020 09:34 schreef Tarado het volgende:
[..]
hij zal nergens anders zo in de watten gelegd worden, ik vind zijn reactie ook wel wat vreemd, hij wilde verandering en nu wordt er door Koeman met de vuist op tafel geslagen is het ook niet goed, wordt dan speler/manager
ik kan met nog wel voorstellen dat je hem vrij houdt qua verdedigende taken al waren zijn beste jaren toen hij dat nog wel deed, probleem is dat z'n maatje Suarez ook meent niet te hoeven verdedigen en dan gaat het hard in het moderne voetbalquote:Op woensdag 26 augustus 2020 09:39 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Hij wil betere spelers om zich heen,maar zelf niet veranderen.
Messi verdedigende taken, wanneer was dat dan?quote:Op woensdag 26 augustus 2020 09:42 schreef Tarado het volgende:
[..]
ik kan met nog wel voorstellen dat je hem vrij houdt qua verdedigende taken al waren zijn beste jaren toen hij dat nog wel deed, probleem is dat z'n maatje Suarez ook meent niet te hoeven verdedigen en dan gaat het hard in het moderne voetbal
Onder Pep moest hij echt meedoen hoorquote:Op woensdag 26 augustus 2020 09:48 schreef Elan het volgende:
[..]
Messi verdedigende taken, wanneer was dat dan?
Volgens mij had het meer te maken met wat er achter hem stond, dan zit hij bij City wel op zijn plek.
Waarom zou hij dan naar City willen.quote:Op woensdag 26 augustus 2020 09:51 schreef Tarado het volgende:
[..]
Onder Pep moest hij echt meedoen hoor
Juist niet, daar is het doseren begonnen.quote:Op woensdag 26 augustus 2020 09:51 schreef Tarado het volgende:
[..]
Onder Rijkaard en Ten Cate misschien, maar kan me eigenlijk niet meer herinneren. Als je zulke waanzinnige statistieken kunt overleggen lijkt me meeverdedigen ook helemaal niet zo rullevant.quote:Op woensdag 26 augustus 2020 10:04 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Juist niet, daar is het doseren begonnen.
Zijn beste seizoen was 2014-15 in mijn optiek. Met meer verantwoordelijkheid ook.quote:Op woensdag 26 augustus 2020 09:51 schreef Tarado het volgende:
[..]
In de zin van niet steeds op en neer rennen langs de lijn want daar raakte hij geblesseerd van. Het is een Ferrari en geen Land Rover.quote:Op woensdag 26 augustus 2020 10:04 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Juist niet, daar is het doseren begonnen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |