Komende zondag worden alle spelers verwacht om een Covid test te ondergaan en maandag is dan de eerste training onder leiding van Koeman.. Messi schijnt aangegeven te hebben niet te verschijnen ..quote:Op woensdag 26 augustus 2020 08:40 schreef Idisrom het volgende:
Ik las ergens (ik kan het nu niet zo snel meer terugvinden), dat Messi komend seizoen niet meer wilde mee trainen met de groep in Barcelona.
Is dat zo?
laatste jaar minder idd, maar toch nog topscoorder. Daarvoor liet hij topverdedigers in de Cl verdedigen alsof het kleuters warenquote:Op dinsdag 25 augustus 2020 23:41 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
25 goals tegen de bakker en de slager , verder compleet onzichtbaar in topwedstrijden en dat is al een paar jaar aan de gang.
Dat zie je bij Real ook idd en Barca bij kan dit best goed uitpakken , want je ziet wel vaker als een speler alles naar zich toetrekt en vertrekt, dat andere spelers opeens zelf weer gaan nadenken en voetballen. De middenvelders bij Barcelona kijken meestal eerst wat Messi aan het doen is, en dan gaan ze verder rondkijken. Toen bijvoorbeeld Zlatan stopte bij Zweden, stond er later een hele groep jonge spelers op die als team meer presteerde dan toen Zlatan nog bij Zweden speelde.quote:Op dinsdag 25 augustus 2020 23:29 schreef xzaz het volgende:
[..]
Hij was ook goed voor heel wat tegendoelpunten. + Ronaldo was ook goed voor heel wat doelpunten en tada real kan toch nog kampioen worden.
Messi kan alleen naar psg toch?
quote:Messi heeft besluit over nieuwe club al gemaakt en wil naar Premier League'
Lionel Messi wil voor Manchester City gaan spelen. Dat meldt Marcelo Bechler, journalist voor Esporte Interativo, die tien dagen geleden de primeur had dat Messi FC Barcelona wil gaan verlaten.
Messi liet de clubleiding van de Catalanen dinsdagavond weten dat hij zijn contract wil laten ontbinden en deze zomer een transfer wil maken. Volgens Bechler heeft de Argentijn ook al besloten waar hij heen wil: het Manchester City van zijn oude trainer en goede vriend Pep Guardiola. Ook de algemeen directeur van Manchester City, Ferran Soriano, is een oude bekende van Messi van zijn tijd bij FC Barcelona.
Manchester City wordt door Onda Cero gezien als een van de vier clubs die Messi überhaupt kunnen betalen. De andere drie clubs zijn Paris Saint-Germain, Internazionale en Manchester United. Vooral rond Internazionale zijn al langer geruchten over een mogelijke komst van Messi. FC Barcelona zou zich inmiddels hebben neergelegd bij een vertrek van de superster en vraagt 222.000.001 euro voor zijn vertrek.
Lekker dan voor de Koe. Want zijn potentiële opvolger wil Xavi als coach toch?quote:Op woensdag 26 augustus 2020 09:04 schreef chufi het volgende:
Enige hoop dat ie nog blijft is dat Bartolomeu, vandaag publieke bekend maakt dat ie opstapt ... maar dan nog komt het niet meer goed..
In elk geval een zak geld danquote:Op woensdag 26 augustus 2020 09:05 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Lekker dan voor de Koe. Want zijn potentiële opvolger wil Xavi als coach toch?
Hij moet een schop onder zijn reet en niet zo arrogant doen. Maar blijkbaar heeft ie daar geen zin in en gaat ie alleen maar jammeren. Messi gaat niet weg.quote:Op woensdag 26 augustus 2020 09:25 schreef chufi het volgende:
Messi is door zijn lange verblijf bij Barca niet geschikt om dan ook maar voor welke andere club te functioneren in mijn ogen ...
hij zal nergens anders zo in de watten gelegd worden, ik vind zijn reactie ook wel wat vreemd, hij wilde verandering en nu wordt er door Koeman met de vuist op tafel geslagen is het ook niet goed, wordt dan speler/managerquote:Op woensdag 26 augustus 2020 09:25 schreef chufi het volgende:
Messi is door zijn lange verblijf bij Barca niet geschikt om dan ook maar voor welke andere club te functioneren in mijn ogen ...
Hij wil betere spelers om zich heen,maar zelf niet veranderen.quote:Op woensdag 26 augustus 2020 09:34 schreef Tarado het volgende:
[..]
hij zal nergens anders zo in de watten gelegd worden, ik vind zijn reactie ook wel wat vreemd, hij wilde verandering en nu wordt er door Koeman met de vuist op tafel geslagen is het ook niet goed, wordt dan speler/manager
ik kan met nog wel voorstellen dat je hem vrij houdt qua verdedigende taken al waren zijn beste jaren toen hij dat nog wel deed, probleem is dat z'n maatje Suarez ook meent niet te hoeven verdedigen en dan gaat het hard in het moderne voetbalquote:Op woensdag 26 augustus 2020 09:39 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Hij wil betere spelers om zich heen,maar zelf niet veranderen.
Messi verdedigende taken, wanneer was dat dan?quote:Op woensdag 26 augustus 2020 09:42 schreef Tarado het volgende:
[..]
ik kan met nog wel voorstellen dat je hem vrij houdt qua verdedigende taken al waren zijn beste jaren toen hij dat nog wel deed, probleem is dat z'n maatje Suarez ook meent niet te hoeven verdedigen en dan gaat het hard in het moderne voetbal
Onder Pep moest hij echt meedoen hoorquote:Op woensdag 26 augustus 2020 09:48 schreef Elan het volgende:
[..]
Messi verdedigende taken, wanneer was dat dan?
Volgens mij had het meer te maken met wat er achter hem stond, dan zit hij bij City wel op zijn plek.
Waarom zou hij dan naar City willen.quote:Op woensdag 26 augustus 2020 09:51 schreef Tarado het volgende:
[..]
Onder Pep moest hij echt meedoen hoor
Juist niet, daar is het doseren begonnen.quote:Op woensdag 26 augustus 2020 09:51 schreef Tarado het volgende:
[..]
Onder Rijkaard en Ten Cate misschien, maar kan me eigenlijk niet meer herinneren. Als je zulke waanzinnige statistieken kunt overleggen lijkt me meeverdedigen ook helemaal niet zo rullevant.quote:Op woensdag 26 augustus 2020 10:04 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Juist niet, daar is het doseren begonnen.
Zijn beste seizoen was 2014-15 in mijn optiek. Met meer verantwoordelijkheid ook.quote:Op woensdag 26 augustus 2020 09:51 schreef Tarado het volgende:
[..]
In de zin van niet steeds op en neer rennen langs de lijn want daar raakte hij geblesseerd van. Het is een Ferrari en geen Land Rover.quote:Op woensdag 26 augustus 2020 10:04 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Juist niet, daar is het doseren begonnen.
Ik heb zo’n 40 wedstrijden van het tijdperk Pep op mijn laptop staan die ik toevallig tijdens de Coronaperiode op werk ging kijken en daar was het zo opvallend.quote:Op woensdag 26 augustus 2020 10:08 schreef Elan het volgende:
[..]
Onder Rijkaard en Ten Cate misschien, maar kan me eigenlijk niet meer herinneren. Als je zulke waanzinnige statistieken kunt overleggen lijkt me meeverdedigen ook helemaal niet zo rullevant.
Nou ook in het vrijlopen in balbezit was het niet veel hoor. Hij loopt slim maar niet veel.quote:Op woensdag 26 augustus 2020 10:10 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
In de zin van niet steeds op en neer rennen langs de lijn want daar raakte hij geblesseerd van. Het is een Ferrari en geen Land Rover.
Hij moest wel mee doen met de vijf seconden regel van de bal terugveroveren. Mocht de tegenstander daar onderuit spelen, dan verdedigde Messi inderdaad niet meer mee, maar bij de eerste verdedigingslinie dus nog wel.
Explosieve spelers moet je een beetje sparen. Wel liep hij toen nog (duidelijk) een kilometertje meer dan later onder Enrique.quote:Op woensdag 26 augustus 2020 10:15 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Nou ook in het vrijlopen in balbezit was het niet veel hoor. Hij loopt slim maar niet veel.
Eens hoor, sowieso iemand met zijn kwaliteiten maar het wordt heel snel storend als een wedstrijd niet loopt.quote:Op woensdag 26 augustus 2020 10:18 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Explosieve spelers moet je een beetje sparen. Wel liep hij toen nog (duidelijk) een kilometertje meer dan later onder Enrique.
Rete lui maar hoe effectief idd, koppie soms laten hangen, sjokken, er niet vol voor gaan en soms gewoon niet thuisgeven. en dan, topscorer van La Liga, van de CL, van Europa. meeste doelpunten, meeste assists, meest geslaagde passes, meeste geslaagde dribbels, meeste doelpunten buiten 16, meeste doelpunten tegen een team in de top 7 of erboven, meeste gescoorde vrije trappen, meeste passen, meest geslaagde passen en zo kan ik nog tot morgen doorgaan.quote:Op woensdag 26 augustus 2020 10:14 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Ik heb zo’n 40 wedstrijden van het tijdperk Pep op mijn laptop staan die ik toevallig tijdens de Coronaperiode op werk ging kijken en daar was het zo opvallend.
Hij is enorm effectief maar rete lui in die wedstrijden.
Ongelooflijk idd, het is gewoon een puur talent.quote:Op woensdag 26 augustus 2020 10:28 schreef michiel_merk het volgende:
[..]
Rete lui maar hoe effectief idd, koppie soms laten hangen, sjokken, er niet vol voor gaan en soms gewoon niet thuisgeven. en dan, topscorer van La Liga, van de CL, van Europa. meeste doelpunten, meeste assists, meest geslaagde passes, meeste geslaagde dribbels, meeste doelpunten buiten 16, meeste doelpunten tegen een team in de top 7 of erboven, meeste gescoorde vrije trappen, meeste passen, meest geslaagde passen en zo kan ik nog tot morgen doorgaan.
Dat geloof je toch niet echt he?quote:Op dinsdag 25 augustus 2020 21:38 schreef michiel_merk het volgende:
[..]
Grapjas , afgelopen seizoen was hij goed voor 25 doelpunten, Messi kan nog makkelijk 2 jaar mee kan daarnaast ook de druk wegnemen van jongere voetballers.Maargoed hier zit ook emotie bij na die 8-2, zie ook zn emotie toen Argentinië een tijd slecht speelde, en hij niet meer wou spelen voor nationale elftal.Het lijkt me eerlijk gezegt sterk dat messi vertrekt, maarja we gaan het zien.
quote:Op woensdag 26 augustus 2020 12:21 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Dat geloof je toch niet echt he?
Nog 2 jaar? Terwijl hij nu al een hele tijd gewoon wat rondsjokt op het veld. Geen reet uitvoert.
Hij heeft eens 1 momentje in een wedstrijd dat hij puur op talent nog wat kan, vanwege het weinige tegenstand prikt hij er nog een doelpunt in. Dat is het ook.
Hij voegt op het veld niet veel toe en buiten het veld zou hij best wat kunnen maar vaak zorgt hij ook voor veel onrust.
Dat lijkt me onzin, ik denk dat Messi eerder iets gezegd heeft: Ik heb al besloten, bedankt voor het aanbod, maar mijn beslissing staat vast. Door nu te doen alsof Koeman de Boeman is, dan kan hij nog met een beetje trots het schip verlaten.quote:Op woensdag 26 augustus 2020 12:00 schreef xzaz het volgende:
Koeman blijkt dus tijdens het gesprek met Messi te hebben gezegd... of je gaat voetballen voor het team of je doet niet meer mee.
Dat doet hijzelf niet, dat doen zijn zaakwaarnemers en in dat wereldje is de fax nog steeds gebruikelijk.quote:Op woensdag 26 augustus 2020 13:13 schreef TLC het volgende:
Het meest bizarre van dit alles is dat Messi nog een fax gebruikt
Valt mee dat het geen telex was.quote:Op woensdag 26 augustus 2020 13:13 schreef TLC het volgende:
maar hij heeft weinig kans op een gratis vertrek lijkt me, datum is datum met of zonder coronaquote:Op woensdag 26 augustus 2020 13:15 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Dat doet hijzelf niet, dat doen zijn zaakwaarnemers en in dat wereldje is de fax nog steeds gebruikelijk.
Is daar een stuk normaler en juridisch gezien verstandig. Helder uitleg: https://en.as.com/en/2020(...)tter_impression=truequote:Op woensdag 26 augustus 2020 13:13 schreef TLC het volgende:
Dat dacht Lopetegui bij Real ook nadat Ronaldo vertrok.quote:Op woensdag 26 augustus 2020 13:22 schreef Pedroso het volgende:
Denk dat het voor Koeman wel goed uitkomt eerlijk gezegd. Messi is al bijna over, dit seizoen was het al veel minder aan het worden en dat zal komende jaar / jaren alleen maar nog minder worden.
Zonder Messi kan Koeman echt een nieuwe begin maken, met hem zal alleen maar meer problemen geven vrees ik.
Bovendien zal het krediet voor Koeman zonder Messi groter zijn dan met hem.
Met Messi zullen de verwachtingen onrealistisch hoog zijn, zonder hem zullen ze het begrijpen dat het met ups en downs zal gaan komend seizoen.
hij is nog niet weg hèquote:Op woensdag 26 augustus 2020 13:22 schreef Pedroso het volgende:
Denk dat het voor Koeman wel goed uitkomt eerlijk gezegd. Messi is al bijna over, dit seizoen was het al veel minder aan het worden en dat zal komende jaar / jaren alleen maar nog minder worden.
Zonder Messi kan Koeman echt een nieuwe begin maken, met hem zal alleen maar meer problemen geven vrees ik.
Met Messi zullen de verwachtingen onrealistisch hoog zijn, zonder hem zullen ze het begrijpen dat het met ups en downs zal gaan komend seizoen.
Ik denk eerder dat het Xavi heel goed uitkomt. Koeman mag nu het vuile werk doen. En de sfeer in het team zal door al dit gedoe aan het begin van het seizoen niet al te best zijn, zeker niet als een deel van de oude garde nog in het team zit.quote:Op woensdag 26 augustus 2020 13:22 schreef Pedroso het volgende:
Scroll even voor de grap naar de leaderboards onderaan.quote:Op woensdag 26 augustus 2020 13:36 schreef Bolasie het volgende:
[ afbeelding ]
Hoe kunnen mensen zeggen dat Messi bijna over is, lol. Nog steeds met afstand de beste speler van deze selectie en zonder hem staan ze gewoon ergens halverwege op de ranglijst. Noem eens spelers die in één competitiejaar 20+ goals én assists hebben. Ik wacht.
mAaR hIj wAndElT zOndEr bAl
In zo’n beetje elke statistiek bovenaan. Ondertussen zijn de mensen die het hardst om zijn vertrek roepen fan van een club waar het al een wonder is als een speler tien goals maakt in een seizoen. Oh, the irony.quote:Op woensdag 26 augustus 2020 13:40 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Scroll even voor de grap naar de leaderboards onderaan.
https://fbref.com/en/players/d70ce98e/Lionel-Messi
Wel in een team dat volledig is ingesteld om het maximale rendement uit Messi te halen. Dat andere spelers hiervoor worden opgeofferd zie je hierin niet terug.quote:Op woensdag 26 augustus 2020 13:36 schreef Bolasie het volgende:
[ afbeelding ]
Hoe kunnen mensen zeggen dat Messi bijna over is, lol. Nog steeds met afstand de beste speler van deze selectie en zonder hem staan ze gewoon ergens halverwege op de ranglijst. Noem eens spelers die in één competitiejaar 20+ goals én assists hebben. Ik wacht.
mAaR hIj wAndElT zOndEr bAl
Wat trouwens niet helemaal klopt, maar los daarvan, dat maakt de prestaties van Messi juist éxtra knap...? Hij doet het dan in z'n eentje.quote:Op woensdag 26 augustus 2020 13:45 schreef Breekfast het volgende:
[..]
Wel in een team dat volledig is ingesteld om het maximale rendement uit Messi te halen. Dat andere spelers hiervoor worden opgeofferd zie je hierin niet terug.
want dat moet je niet doen voor zo'n speler?quote:Op woensdag 26 augustus 2020 13:45 schreef Breekfast het volgende:
[..]
Wel in een team dat volledig is ingesteld om het maximale rendement uit Messi te halen. Dat andere spelers hiervoor worden opgeofferd zie je hierin niet terug.
Niet meer nee. Het wordt tijd dat Messi zich aan het team gaat aanpassen. Maar dat kan hij denk ik niet. Ik denk ook dat het hem nog vies tegen gaat vallen als hij straks bij een andere club terecht komt en de speelstijl van het team niet meer automatisch toegespitst is op hem.quote:Op woensdag 26 augustus 2020 13:47 schreef Tarado het volgende:
[..]
want dat moet je niet doen voor zo'n speler?
haters hou je toch altijd, hij blijft de GOAT hoorquote:Op woensdag 26 augustus 2020 13:47 schreef Bolasie het volgende:
Vreemd trouwens dat een wereldster zijn team draagt. Daarom ben je wereldster, zou je zeggen. Geen idee.
wat een onzin, enige waar je rekening mee moet houden is z'n actieradius, dat is wel minder maar hij heeft nog altijd meer kwaliteiten dan iedere andere voetballer die er rondlooptquote:Op woensdag 26 augustus 2020 13:52 schreef Breekfast het volgende:
[..]
Niet meer nee. Het wordt tijd dat Messi zich aan het team gaat aanpassen. Maar dat kan hij denk ik niet. Ik denk ook dat het hem nog vies tegen gaat vallen als hij straks bij een andere club terecht komt en de speelstijl van het team niet meer automatisch toegespitst is op hem.
Er wordt door sommigen in dit topic gedaan alsof hij nu niveau Melvin Platje is. Kom op zeg.quote:Op woensdag 26 augustus 2020 13:52 schreef Tarado het volgende:
[..]
haters hou je toch altijd, hij blijft de GOAT hoor
quote:Op woensdag 26 augustus 2020 12:21 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Dat geloof je toch niet echt he?
Nog 2 jaar? Terwijl hij nu al een hele tijd gewoon wat rondsjokt op het veld. Geen reet uitvoert.
Hij heeft eens 1 momentje in een wedstrijd dat hij puur op talent nog wat kan, vanwege het weinige tegenstand prikt hij er nog een doelpunt in. Dat is het ook.
Hij voegt op het veld niet veel toe en buiten het veld zou hij best wat kunnen maar vaak zorgt hij ook voor veel onrust.
Klopt, dat is onzin.quote:Op woensdag 26 augustus 2020 13:54 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Er wordt door sommigen in dit topic gedaan alsof hij nu niveau Melvin Platje is. Kom op zeg.
Explosiviteit en snelheid is ook niet meer wat het geweest is. Dat maakt zijn dribbels ook een stuk minder gevaarlijkquote:Op woensdag 26 augustus 2020 13:54 schreef Tarado het volgende:
[..]
wat een onzin, enige waar je rekening mee moet houden is z'n actieradius, dat is wel minder maar hij heeft nog altijd meer kwaliteiten dan iedere andere voetballer die er rondloopt
Barcelona mist gewoon een goede kwalitatieve brede selectie. Daarnaast is hun spel teveel afgestemd op Messi. Dat is niet (meer)gezond. Aankoop en verkoop beleid is slecht. Griezmann komt onvoldoende uit de verf, Coutinho komt onvoldoende uit de verf en ga zo maar door. Niks ten nadele van Messi, het is veruit de beste voetballer,quote:Op woensdag 26 augustus 2020 13:45 schreef Breekfast het volgende:
[..]
Blijkt een vertaaldingetje te zijn en zijn brief is gewoon aangetekend verstuurdquote:Op woensdag 26 augustus 2020 13:13 schreef TLC het volgende:
Zoals de Jong.quote:Op woensdag 26 augustus 2020 14:13 schreef El-Stinho het volgende:
Het is bijna alsof het niet Bartomeu is die 10.000 directeuren ontslaat, geen voorwaarden schept voor een succesvolle omgeving en miskoop na miskoop binnenhengelt.
Ik denk dat er geen club is die honderden miljoenen gaat betalen voor een speler die hoogstens nog 1 of 2 seizoenen mee kan in de absolute top. Helemaal nu met corona en dus een flinke terugloop van inkomsten. Ik denk dat je eerder richting de 100 miljoen moet denken. Nog steeds gruwelijk veel gezien z'n leeftijd maar met het oog op recente transfers geen heel vreemd bedrag. Bij Ronaldo naar Juve (dezelfde leeftijd als Messi nu) was het ook een dergelijk bedrag. Mogelijk kun je er nog 50 miljoen extra uitpersen als je hem aan een olieclub als City of PSG kan verkopen.quote:Op woensdag 26 augustus 2020 08:58 schreef Tarado het volgende:
Barcelona staat in hun recht als ze een transfersom verlangen al zullen ze niet de volle 700 miljoen vragen maar laten we zeggen de helft ervan, dat is nog een absurd bedrag
maar z'n stats zijn nog steeds bovenmaats dus al met al niet slecht zou ik zeggen voor een speler die eigenlijk aan de rollator moet volgens velenquote:Op woensdag 26 augustus 2020 14:00 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Explosiviteit en snelheid is ook niet meer wat het geweest is. Dat maakt zijn dribbels ook een stuk minder gevaarlijk
Misschien kan Messi naar Groningen. Samen met Robben in 1 team moet toch een droom voor hem zijn.quote:
Zijn gore nekbaard.quote:Op woensdag 26 augustus 2020 14:32 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Hij tweet echt alleen maar onzin.
quote:Nieuwe sportief directeur FC Barcelona voelt de bui hangen: “Messi wil niet meer meetrainen”
“Lionel Messi heeft aan de club meegedeeld dat hij begin volgende week niet op training zal verschijnen”, zo bekende kersvers Barça-sportief directeur Ramon Planes woensdag aan de pers na de virtuele voorstelling van de Portugese aanwinst Trincao.
Zondag staan bij de Catalanen de coronatests op het programma, een dag later blaast Ronald Koeman voor de eerste keer verzamelen voor de eerste training in de voorbereiding op komend seizoen. “Voor het overige wil de club alles zetten op de dialoog tussen beide partijen en de inhoud daarvan willen we dan ook intern houden. We denken momenteel niet aan eender welke clausule in zijn contract. Het huwelijk heeft beide partijen enorm veel opgeleverd en we willen Messi dan ook overtuigen om samen de beste oplossing te zoeken, voor zowel club als speler.”
Het nieuws sloeg dinsdagavond in als een bom, toen bleek dat de Argentijnse international met een fax de club op de hoogte had gebracht van zijn plannen. “Het gaat hier niet om een dispuut tussen Messi en Barça, geen van beide partijen verdient dat. Wij werken hier hard om een Barça te bouwen dat kan winnen. Er is ook geen verdeeldheid in de bestuurskamer omtrent Messi. Elke voetbalkenner wil dat hij hier blijft om nog meer prijzen te winnen. Wij zien Messi dan ook als speler van Barcelona.”
Het Barcelona van volgend seizoen zal er alvast helemaal anders uitzien. De trainer en technische directeur zijn al de laan uitgestuurd, heel wat spelers zullen volgen en ook de positie van voorzitter Bartomeu wankelt meer dan ooit. “Barça heeft zichzelf in het verleden al meermaals heruitgevonden en is daar telkens sterker uitgekomen. Wij willen dat nog een keer doen, met een team gebouwd rond de beste speler ter wereld.”
Koeman eruit en messi weer terug zou wel hilarisch zijnquote:Op woensdag 26 augustus 2020 15:15 schreef -XOR- het volgende:
Koetje is die kleine Argentijn blijkbaar flink op zijn staart gaan staan zo te zien.
Koeman moet sws nog even wachten, wat een soapquote:Op woensdag 26 augustus 2020 18:56 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Koeman eruit en messi weer terug zou wel hilarisch zijn
quote:Barcelona heeft Setién nog niet officieel ontslagen, Koeman in de wachtkamer'
Gepubliceerd: Wo 26-08-2020 om 17:26
Ronald Koeman mag pas op de bank zitten bij FC Barcelona als het contract van Quique Setién formeel beëindigd is. Dat melden SPORT en Cadena COPE woensdag. Zolang dat niet gebeurd is, mag Koeman niet worden ingeschreven als nieuwe trainer.
Setién, die bij Barcelona nog een contract had tot 2022, wacht volgens SPORT nog altijd op de officiële mededeling dat hij ontslagen is. Hij is wel bedankt voor bewezen diensten, maar niet ontslagen. Dat betekent dat zijn contract nog doorloopt, schrijft de Spaanse krant.
Omdat bevestiging vanuit Catalonië vooralsnog uitblijft, heeft Setién een burofax naar Barcelona gestuurd, meldt Cadena COPE. Daarin staat het verzoek om zijn contract te ontbinden. SPORT voegt daaraan toe dat Koeman pas op de bank plaats mag nemen als Barcelona het met Setién geregeld heeft. Dat zijn de regels in Spanje.
Setién moet daarnaast de overige contractjaren uitbetaald krijgen, schrijft SPORT. De Spaanse competitie begint in het weekend van 12 september, maar Barcelona trapt pas op de derde speeldag af vanwege het uitgestelde Champions League-seizoen.
Sowieso door Suarez weg te sturenquote:Op woensdag 26 augustus 2020 15:15 schreef -XOR- het volgende:
Koetje is die kleine Argentijn blijkbaar flink op zijn staart gaan staan zo te zien.
Zet hij nu serieus die 3 op het niveau van Messiquote:
nee volkomen normaalquote:Op woensdag 26 augustus 2020 21:36 schreef opreis het volgende:
Is toch absurd dat de speler die zo veel club records op zn naam heeft staan en 15 jaar belangrijk is geweest voor Barcelona op z'n manier weg gaat.
Mes que un club denkt iequote:Op woensdag 26 augustus 2020 21:46 schreef Minimunt het volgende:
Respect voor Messi is toch wel echt weg.
In plaats van volop te strijden en zorgen dat je barcelona op een goede manier verlaat en daarbij bouwt op een nieuw team zulke spellen spelen omdat je vriendjes moeten vertrekken. Man man man. Een persoon mag nooit boven de club staan.
Het is hoe dan ook sneu dat een icoon van Barcelona op zo'n manier de club verlaat. Alleen maar verliezers. Ook het publiek.quote:Op woensdag 26 augustus 2020 21:46 schreef Minimunt het volgende:
In plaats van volop te strijden en zorgen dat je barcelona op een goede manier verlaat en daarbij bouwt op een nieuw team zulke spellen spelen omdat je vriendjes moeten vertrekken. Man man man. Een persoon mag nooit boven de club staan.
Je kan als speler weinig doen aan het beleid van de club. Barcelona is echt van bovenaf kapot gemaakt.quote:Op woensdag 26 augustus 2020 21:46 schreef Minimunt het volgende:
Als Messi de boel gaat saboteren en de hele sfeer in het team gaat verzieken dan zal Barca denk ik wel gaan onderhandelen over een transfer. Maar ze laten hem natuurlijk niet zo maar gratis vertrekken.quote:Op woensdag 26 augustus 2020 22:11 schreef Klopkoek het volgende:
Hoe zeker is het dat hij echt weg gaat? Wat als Suarez toch mag blijven en het bestuur vertrekt?
Las wel dat in Spanje het bestuur (de voorzitter) persoonlijk aansprakelijk is voor gemaakte verliezen en die kunnen in coronatijd fors oplopen (zijn één na laatste boekjaar). Hij wil zijn termijn afsluiten met een winst in de boeken.
Bij Argentinië is hij ook twee keer gestopt ofso en later weer terug gekomen.quote:Op woensdag 26 augustus 2020 21:46 schreef Minimunt het volgende:
Daar hebben autisten wel vaker last vanquote:Op woensdag 26 augustus 2020 22:16 schreef Oostblokkert het volgende:
[..]
Bij Argentinië is hij ook twee keer gestopt ofso en later weer terug gekomen.
Hij kan heel slecht tegen zijn verlies en trekt z'n waffel open om weg te gaan als het slecht loopt in een team.
Wat een onzin. Hij ziet zijn beste vriend afgewimpeld worden in een telefoongesprek van één minuut, is het al tijden oneens met het bestuur van de club en heeft zich altijd 100% voor de club ingezet. De liefde is er niet meer, voor beide partijen is het beter dat ze uit elkaar gaan.quote:Op woensdag 26 augustus 2020 21:46 schreef Minimunt het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |