quote:
Beetje door rossen kan geen kwaadquote:
quote:
Ik zou er om jankenquote:
Smerige rattenquote:
Je leeft nogquote:
quote:Op zaterdag 15 augustus 2020 22:46 schreef Deisyy het volgende:
In plaats van posten wordt er nu geliked.
Zó veel makkelijker. En je krijgt er nog punten voor ook.quote:Op zaterdag 15 augustus 2020 22:46 schreef Deisyy het volgende:
In plaats van posten wordt er nu geliked.
quote:Op zaterdag 15 augustus 2020 22:55 schreef Domnivoor het volgende:
Zojuist een haai gelikt. Living on the edge
Maar het is voor čn en niet voor ofquote:Op zaterdag 15 augustus 2020 22:51 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Zó veel makkelijker. En je krijgt er nog punten voor ook.
quote:Op zaterdag 15 augustus 2020 22:58 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Tonja!![]()
Hoeveel korter zijn je vingers?
Dan kan je 's nachts nog langer doorgaanquote:Op zaterdag 15 augustus 2020 22:59 schreef tonja het volgende:
[..]Het gaat goed met mijn vingers. Ik kan zolang spelen als ik wil zonder pijn. En dat is fijn
En dat gebeurt dan ook regelmatigquote:Op zaterdag 15 augustus 2020 23:02 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dan kan je 's nachts nog langer doorgaan
Vanzelfsprekend, je hebt niet voor niets eelt op je vingertoppen gekweekt.quote:
Die horen me niet. Ze maakten zich laatst nog zorgen. Kreeg een appje hoe het met me ging omdat ik zo stil benquote:Op zaterdag 15 augustus 2020 23:09 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Heb jij nog buren of zijn die al weg?
Ja het is even pijn lijden maar dan heb je ook wat. Alleen het blind typen gaat ietsjes lastiger omdat ik dat streepje op de f toets niet meer voelquote:Op zaterdag 15 augustus 2020 23:10 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Vanzelfsprekend, je hebt niet voor niets eelt op je vingertoppen gekweekt.
Mooi. Fijn zulke burenquote:Op zaterdag 15 augustus 2020 23:11 schreef tonja het volgende:
[..]
Die horen me niet. Ze maakten zich laatst nog zorgen. Kreeg een appje hoe het met me ging omdat ik zo stil ben![]()
Erg prettig wel.
Dat is inderdaad wel heel liefquote:Op zaterdag 15 augustus 2020 23:11 schreef tonja het volgende:
[..]
Die horen me niet. Ze maakten zich laatst nog zorgen. Kreeg een appje hoe het met me ging omdat ik zo stil ben![]()
Erg prettig wel.
Die op de J nog wel?quote:Op zaterdag 15 augustus 2020 23:12 schreef tonja het volgende:
[..]
Ja het is even pijn lijden maar dan heb je ook wat. Alleen het blind typen gaat ietsjes lastiger omdat ik dat streepje op de f toets niet meer voel
Ja, geen idee. Het is hier best wel gehorig.quote:Op zaterdag 15 augustus 2020 23:13 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat is inderdaad wel heel lief![]()
Maar hoe kan het dat ze je gitaar niet horen?
quote:Op zaterdag 15 augustus 2020 23:14 schreef tonja het volgende:
[..]
Ja, want op de vingers van mijn rechterhand zit geen eelt.
Het is het één of het andere natuurlijk, maar dat verklaart waarom je hier niet meer zo vaak bentquote:Op zaterdag 15 augustus 2020 23:12 schreef tonja het volgende:
[..]
Ja het is even pijn lijden maar dan heb je ook wat. Alleen het blind typen gaat ietsjes lastiger omdat ik dat streepje op de f toets niet meer voel
Klopt. En ik ga 's nachts ook niet strummen. Ik hou er wel een beetje rekening meequote:Op zaterdag 15 augustus 2020 23:15 schreef chufi het volgende:
[..]Maar je tokkelt nooit zo hard volgens mij
Komt ook door Twitch. Er zitten daar echt heel veel goeie muzikanten, die ook niet te beroerd zijn om je desgevraagd van tips en tricks te voorzien. En de meesten zijn ook erg aardig.quote:Op zaterdag 15 augustus 2020 23:15 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het is het één of het andere natuurlijk, maar dat verklaart waarom je hier niet meer zo vaak bent
Je kan tegenwoordig ook gewoon wat likes rondstrooien i.p.v. typen.quote:Op zaterdag 15 augustus 2020 23:12 schreef tonja het volgende:
[..]
Nou ja beter toch, zo kan je lekker je gang gaan zonder dat je buren er last van hebben.quote:Op zaterdag 15 augustus 2020 23:14 schreef tonja het volgende:
[..]
Ja, geen idee. Het is hier best wel gehorig.
Als ik dat wil, ga ik wel een rondje facebook doenquote:Op zaterdag 15 augustus 2020 23:17 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Je kan tegenwoordig ook gewoon wat likes rondstrooien i.p.v. typen.
Dat laatste is ook wel prettig ja.quote:Op zaterdag 15 augustus 2020 23:17 schreef tonja het volgende:
[..]
Komt ook door Twitch. Er zitten daar echt heel veel goeie muzikanten, die ook niet te beroerd zijn om je desgevraagd van tips en tricks te voorzien. En de meesten zijn ook erg aardig.
quote:Op zaterdag 15 augustus 2020 23:17 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Je kan tegenwoordig ook gewoon wat likes rondstrooien i.p.v. typen.
quote:Op zaterdag 15 augustus 2020 22:57 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Maar het is voor čn en niet voor of
quote:Op zaterdag 15 augustus 2020 23:17 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Nou ja beter toch, zo kan je lekker je gang gaan zonder dat je buren er last van hebben.
Ik kan me het Smoke on the water-deuntje van de buurjongen nog heel goed herinneren
En jij hebt ook geen idee?quote:Op zaterdag 15 augustus 2020 23:18 schreef Domnivoor het volgende:
Een paar maanden geleden stuurde mijn buurvrouw een berichtje. Ze hoorde een ritmisch geluid van mijn kant. Ze had geen idee wat het was maar ze lag er wel van wakker...
Bietje wel, elke keer weer datzelfde deuntjequote:
quote:
Ik heb geen idee wat zij dacht dat het zou kunnen zijnquote:
Nee dan kan je daar weinig van hebben, zo werkt dat.quote:Op zaterdag 15 augustus 2020 23:23 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Bietje wel, elke keer weer datzelfde deuntje![]()
Nou was het ook een teringjong, dus dat hielp er ook niet aan mee
ow cutequote:
Ah ja dat zou goed kunnen. Ben je ook zo'n nachtbraker?quote:Op zaterdag 15 augustus 2020 23:25 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Ik heb geen idee wat zij dacht dat het zou kunnen zijn![]()
Het is mijn electrische piano. Ik speel bijna nooit met speakers, dus ze hoort alleen de toetsen.
We hebben afgesproken dat ik niet na 22:00 speel.
Mja was al in December dat ik 40 werd, but sure, why not.quote:Op zaterdag 15 augustus 2020 23:27 schreef tonja het volgende:
[..]
Is een felicitatie hier op zijn plaats?
quote:Op zaterdag 15 augustus 2020 23:25 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
[..]
Het is mijn electrische piano. Ik speel bijna nooit met speakers, dus ze hoort alleen de toetsen.
Nou, van harte gefeliciteerd!!!!!quote:Op zaterdag 15 augustus 2020 23:28 schreef laforest het volgende:
[..]
Mja was al in December dat ik 40 werd, but sure, why not.
Nee dat niet. Maar ik speel graag ‘s avonds laat.quote:Op zaterdag 15 augustus 2020 23:26 schreef tonja het volgende:
[..]
Ah ja dat zou goed kunnen. Ben je ook zo'n nachtbraker?
Jah dat herken ik wel. Misschien kunnen we eens samen spelen, via facebook of zo?quote:Op zaterdag 15 augustus 2020 23:29 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Nee dat niet. Maar ik speel graag ‘s avonds laat.
Uitbreiding van je repertoire, leuk is datquote:Op zaterdag 15 augustus 2020 23:26 schreef tonja het volgende:
[..]
Nee dan kan je daar weinig van hebben, zo werkt dat.
Mijn lijstje met songs die ik min of meer kan spelen groeit aardig.
Ja, je tussen halve bejaarden zoals ondergetekende begeven, daar ga je je jong van voelenquote:Op zaterdag 15 augustus 2020 23:30 schreef drakin het volgende:
Zullen we er maar eens een 50+ topic van maken? Ik begin me oud te voelen bij die jonkies van net 40
Praat voor jezelfquote:Op zaterdag 15 augustus 2020 23:30 schreef drakin het volgende:
Zullen we er maar eens een 50+ topic van maken? Ik begin me oud te voelen bij die jonkies van net 40
Ik zet mezelf hierbij buiten de groep he?quote:
Minstens 2 keer 20 jaarquote:Op zaterdag 15 augustus 2020 23:32 schreef tonja het volgende:
[..]
Ja, je tussen halve bejaarden zoals ondergetekende begeven, daar ga je je jong van voelen
Je heel slecht voor het groepsgevoel dit.quote:Op zaterdag 15 augustus 2020 23:35 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik zet mezelf hierbij buiten de groep he?
Die vooruitgang is echt enorm kickenquote:Op zaterdag 15 augustus 2020 23:31 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Uitbreiding van je repertoire, leuk is dat
Lijkt me leukquote:Op zaterdag 15 augustus 2020 23:31 schreef tonja het volgende:
[..]
Jah dat herken ik wel. Misschien kunnen we eens samen spelen, via facebook of zo?
Is er een groepsgevoel dan?quote:Op zaterdag 15 augustus 2020 23:36 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Je heel slecht voor het groepsgevoel dit.
Is dat zo gehorig dan? Ik heb ook een elektrische piano, maar ik kan me bijna niet voorstellen dat mijn buren dat horen. En ik speel ook het liefst 's avonds.quote:Op zaterdag 15 augustus 2020 23:25 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
[..]
quote:Op zaterdag 15 augustus 2020 23:36 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Lijkt me leukMaar dan moet ik de speakers aanzetten dus overdag.
Leuk! Daar willen we hier best van meegenieten.quote:Op zaterdag 15 augustus 2020 23:31 schreef tonja het volgende:
[..]
Jah dat herken ik wel. Misschien kunnen we eens samen spelen, via facebook of zo?
Nice. Gaan we een keer doen.quote:Op zaterdag 15 augustus 2020 23:36 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Lijkt me leukMaar dan moet ik de speakers aanzetten dus overdag.
Ik kan dat streamenquote:Op zaterdag 15 augustus 2020 23:37 schreef Deisyy het volgende:
[..]
[..]
Leuk! Daar willen we hier best van meegenieten.
quote:
Hoi Dotquote:
Ja, dat had ik ook niet verwacht. Maar die toetsen maken best veel lawaai.quote:Op zaterdag 15 augustus 2020 23:36 schreef shiitake het volgende:
[..]
Is dat zo gehorig dan? Ik heb ook een elektrische piano, maar ik kan me bijna niet voorstellen dat mijn buren dat horen. En ik speel ook het liefst 's avonds.
Vreemd!quote:Op zaterdag 15 augustus 2020 23:41 schreef mazaru het volgende:
[..]
Hoi DotBeetje late reactie maar Fok ververst niet meer bij me en dan vergeet ik te kijken
Heeeeeel vervelend. Niet als ik de pagina met active topics open heb staan, die ververst wel. Maar als ik in een topic zit dan moet ik handmatig verversen.quote:
Wel iets om rekening mee te houden dan inderdaad.quote:Op zaterdag 15 augustus 2020 23:41 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Ja, dat had ik ook niet verwacht. Maar die toetsen maken best veel lawaai.
En op hoeveel seconden staat je schuifje?quote:Op zaterdag 15 augustus 2020 23:44 schreef mazaru het volgende:
[..]
Heeeeeel vervelend. Niet als ik de pagina met active topics open heb staan, die ververst wel. Maar als ik in een topic zit dan moet ik handmatig verversen.
Ik heb alle standen gehad maar hij zet zichzelf terug naar 'updates uitgeschakeld'quote:Op zaterdag 15 augustus 2020 23:45 schreef Deisyy het volgende:
[..]
En op hoeveel seconden staat je schuifje?
Oh ja dat doet ie hier ook na een tijdjequote:Op zaterdag 15 augustus 2020 23:46 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik heb alle standen gehad maar hij zet zichzelf terug naar 'updates uitgeschakeld'
Ik zie dit erover in BUG BUG / Na plaatsen van een post schakelen updates uit (en meer)quote:Op zaterdag 15 augustus 2020 23:46 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik heb alle standen gehad maar hij zet zichzelf terug naar 'updates uitgeschakeld'
Hier kun je het geluid van de toetsen horen:quote:Op zaterdag 15 augustus 2020 23:44 schreef shiitake het volgende:
[..]
Wel iets om rekening mee te houden dan inderdaad.
Ik hoor het ja. Was het je benedenbuurvrouw?quote:Op zaterdag 15 augustus 2020 23:54 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Hier kun je het geluid van de toetsen horen:
Misschien ram ik gewoon te hard![]()
Het zal wel weer aan Adblocker liggen.quote:Op zaterdag 15 augustus 2020 23:49 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik zie dit erover in BUG BUG / Na plaatsen van een post schakelen updates uit (en meer)
Die heb ik niet. Rijtjeshuis.quote:Op zaterdag 15 augustus 2020 23:57 schreef tonja het volgende:
[..]
Ik hoor het ja. Was het je benedenbuurvrouw?
Aai zink so.quote:Op zaterdag 15 augustus 2020 23:57 schreef mazaru het volgende:
[..]
Het zal wel weer aan Adblocker liggen.
Dan is een benedenbuurvrouw niet heel waarschijnlijkquote:
Ik ben nooit door die kruipruimte gekropen maar ik vertrouw erop dat die niet bewoond is.quote:Op zaterdag 15 augustus 2020 23:59 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dan is een benedenbuurvrouw niet heel waarschijnlijk
Nee dat gaat niet helpen. Er ligt al een tafelkleed onder.quote:Op zondag 16 augustus 2020 00:01 schreef tonja het volgende:
[..]
Ah zo, anders zou een rubberen matje onder je keyboard misschien een oplossing kunnen zijn.
Wel balen eigenlijk.quote:Op zondag 16 augustus 2020 00:02 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Nee dat gaat niet helpen. Er ligt al een tafelkleed onder.
Ik hoor je spelen. Ik hoor de muziek, maar ik hoor niet hoe de toetsen klinken.quote:Op zaterdag 15 augustus 2020 23:54 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Hier kun je het geluid van de toetsen horen:
Misschien ram ik gewoon te hard![]()
Het is zo'n beetje halverwege wel goed te horen.quote:Op zondag 16 augustus 2020 00:09 schreef shiitake het volgende:
[..]
Ik hoor je spelen. Ik hoor de muziek, maar ik hoor niet hoe de toetsen klinken.
Denk dat dat te lang duurdequote:Op zondag 16 augustus 2020 00:11 schreef tonja het volgende:
[..]
Het is zo'n beetje halverwege wel goed te horen.
Ik denk dat het lastig is om de bijgeluiden van de muziek te onderscheiden. Ik heb een hele goeie koptelefoon.quote:
Noise reducing en zo ja... Maar sws is het verwarrend om te kijken want je hoort de muziek maar eigenlijk is dat er niet want hij heeft zn koptelefoon op ...quote:Op zondag 16 augustus 2020 01:32 schreef tonja het volgende:
[..]
Ik denk dat het lastig is om de bijgeluiden van de muziek te onderscheiden. Ik heb een hele goeie koptelefoon.
Neh die noise-cancelling heeft er niet zoveel mee te maken, dat gaat over geluiden van buitenaf. En gezien het feit dat ik de bijgeluiden van de toetsen kon horen, ga ik er vanuit dat het met een mic vanaf de speakers is opgenomen.quote:Op zondag 16 augustus 2020 01:34 schreef chufi het volgende:
[..]
Noise reducing en zo ja... Maar sws is het verwarrend om te kijken want je hoort de muziek maar eigenlijk is dat er niet want hij heeft zn koptelefoon op ...
OK Domni zal dat dan wel moeten kunnen bevestigenquote:Op zondag 16 augustus 2020 02:03 schreef tonja het volgende:
[..]
Neh die noise-cancelling heeft er niet zoveel mee te maken, dat gaat over geluiden van buitenaf. En gezien het feit dat ik de bijgeluiden van de toetsen kon horen, ga ik er vanuit dat het met een mic vanaf de speakers is opgenomen.
Ik denk wel dat het bass-effect op mijn kopfoon het makkelijker maakte om die bijgeluiden te horen.
We wachten het afquote:Op zondag 16 augustus 2020 02:05 schreef chufi het volgende:
[..]
OK Domni zal dat dan wel moeten kunnen bevestigen
Beter laat dan nooit toch.quote:Op zaterdag 15 augustus 2020 23:41 schreef mazaru het volgende:
[..]
Hoi DotBeetje late reactie maar Fok ververst niet meer bij me en dan vergeet ik te kijken
quote:Op zondag 16 augustus 2020 01:34 schreef chufi het volgende:
[..]
Noise reducing en zo ja... Maar sws is het verwarrend om te kijken want je hoort de muziek maar eigenlijk is dat er niet want hij heeft zn koptelefoon op ...
Ik speel met de koptelefoon op omdat dat bijgeluid van de toetsen erg storend is.quote:Op zondag 16 augustus 2020 02:03 schreef tonja het volgende:
[..]
Neh die noise-cancelling heeft er niet zoveel mee te maken, dat gaat over geluiden van buitenaf. En gezien het feit dat ik de bijgeluiden van de toetsen kon horen, ga ik er vanuit dat het met een mic vanaf de speakers is opgenomen.
Ik denk wel dat het bass-effect op mijn kopfoon het makkelijker maakte om die bijgeluiden te horen.
Tijd om drumles te nemenquote:Op zaterdag 15 augustus 2020 23:11 schreef tonja het volgende:
[..]
Erg prettig wel.
Toppie, alsnog gefeliciteerdquote:
Neen. Ik schreef daar dat iemand met een nauwe voorhuid wel kan vuistneuken.quote:Op zondag 16 augustus 2020 07:22 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ik keek even naar je posthistorie...
Heb je een een nauwe voorhuid?![]()
Nou Welkom dan
Nee, daarom juist.quote:Op zondag 16 augustus 2020 08:01 schreef chufi het volgende:
Heb je daar je voorhuid voor nodig dan ?
Ik wil niks meer snappenquote:Op zondag 16 augustus 2020 08:09 schreef chufi het volgende:
Nee hoor, maar niet iedereen snapt dat ..
Ik ga zo ff kijken of ik een mui kan vinden om in te zwemmen daarna weer eten met familiequote:
Pas je wel op ... ze kunnen je te grazen nemen die muienquote:Op zondag 16 augustus 2020 08:34 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Ik ga zo ff kijken of ik een mui kan vinden om in te zwemmen daarna weer eten met familie
Lekker hoor. Straks weer lekker naar het water en dan poedelen tot het gaat regenenquote:Op zondag 16 augustus 2020 05:54 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Beter laat dan nooit toch.
Alles goed met je?
En als het niet gaat regenen de hele nacht door poedelenquote:Op zondag 16 augustus 2020 10:05 schreef mazaru het volgende:
[..]
Lekker hoor. Straks weer lekker naar het water en dan poedelen tot het gaat regenen
quote:Op zondag 16 augustus 2020 10:42 schreef Deisyy het volgende:
[..]
En als het niet gaat regenen de hele nacht door poedelen
Wat een leuk foto's, hij staat daar echt te poedelenquote:Op zondag 16 augustus 2020 10:55 schreef mazaru het volgende:
[..]
Daar vlakbij, in de Krabbenplas. In de Broekpolder zelf wordt het water door de bewoners in beslag genomen
[ afbeelding ]
[ afbeelding ][ afbeelding ]
Dat is toch zo'n prachtig gebied. Tijdje terug was er een wethouder die voorstelde om daar huizen neer te zetten!! Heel Vlaardingen op zijn achterste poten!quote:Op zondag 16 augustus 2020 10:58 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Wat een leuk foto's, hij staat daar echt te poedelen
Mijn dochter had het daar laatst ook over, dat je daar hele mooie natuur hebt, zo dicht bij huis. Idiote ideeën van die wethouders af en toe, zo willen ze hier bij een historisch bastion een heel kunstwerk neer gaan zettenquote:Op zondag 16 augustus 2020 11:00 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dat is toch zo'n prachtig gebied. Tijdje terug was er een wethouder die voorstelde om daar huizen neer te zetten!! Heel Vlaardingen op zijn achterste poten!
quote:Op zondag 16 augustus 2020 11:03 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Mijn dochter had het daar laatst ook over, dat je daar hele mooie natuur hebt, zo dicht bij huis. Idiote ideeën van die wethouders af en toe, zo willen ze hier bij een historisch bastion een heel kunstwerk neer gaan zetten
Ik snap niet hoe het in die hoofden opkomt! Alles wordt volgebouwd. En door al dat bouwen wordt het in de stad steeds vuiler en benauwder.quote:Op zondag 16 augustus 2020 11:03 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Mijn dochter had het daar laatst ook over, dat je daar hele mooie natuur hebt, zo dicht bij huis. Idiote ideeën van die wethouders af en toe, zo willen ze hier bij een historisch bastion een heel kunstwerk neer gaan zetten
Hoi Maz! Waar is dit?? Ik wil erheen. Dat ziet er prachtig uit.quote:Op zondag 16 augustus 2020 11:00 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dat is toch zo'n prachtig gebied. Tijdje terug was er een wethouder die voorstelde om daar huizen neer te zetten!! Heel Vlaardingen op zijn achterste poten!
Dat is de Broekpolder. Dat ligt tussen Vlaardingen en Maassluis en echt de moeite waard om naartoe te gaan.quote:Op zondag 16 augustus 2020 11:19 schreef Prisha het volgende:
[..]
Hoi Maz! Waar is dit?? Ik wil erheen. Dat ziet er prachtig uit.
thanks! Hebbes. En opgeslagen. Daar binnenkort maar eens heen mét camera.quote:Op zondag 16 augustus 2020 11:24 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dat is de Broekpolder. Dat ligt tussen Vlaardingen en Maassluis en echt de moeite waard om naartoe te gaan.
https://www.vlaardingen.n(...)zaamheid/Broekpolder
Wel je foto's posten hier, ik ben gek op natuurfoto'squote:Op zondag 16 augustus 2020 11:28 schreef Prisha het volgende:
[..]
thanks! Hebbes. En opgeslagen. Daar binnenkort maar eens heen mét camera.
ohhhh mooi!!!quote:Op zondag 16 augustus 2020 11:28 schreef mazaru het volgende:
Wel je goede schoenen aantrekken, het is een behoorlijk uitgestrekt gebied![]()
[ afbeelding ]
Doe ik!quote:Op zondag 16 augustus 2020 11:29 schreef mazaru het volgende:
[..]
Wel je foto's posten hier, ik ben gek op natuurfoto's![]()
Lekker bezig!!!quote:Op zondag 16 augustus 2020 11:34 schreef Prisha het volgende:
Druk weekend gehad. Vrijdagavond met een vriend "even" biertje wezen drinken, toen werd het 01:00 eer dat ik thuis was.
Op zich niet erg maar de volgende dag vroeg op om naar de Ardennen af te reizen. Dagje speleologie gedaan in grotten daar in Awaille. Kwam ietwat gehavend terug. Met abseilen tegen een rotswand geknald en nu beide knieën bont en blauw. Gisteravond flink ijs op gedaan, dat hielp enorm met de zwellingen tegen te gaan.
Ook nog gevallen, dat was even paniek momentje. Gelukkig zaten we vast met karabijnen. Maar toen kwam ik dus niet meer omhoog, miste de kracht in mijn armen. Was even paniek momentje. Verder was het wel supergaaf. Geen aanrader als je last van claustrofobie hebt, sommige stukken waren zo smal. Het was op je rug of buik erdoorheen schuiven.
Nu even uitrusten en vanmiddag een soort van date. Weer naar de bierbrouwerij![]()
Ik ben moequote:
eyyy Jacq!quote:
Hoi Hoe is het aan die kantquote:
Goed goed beetje gehavend maar goed! Bij jou? Beetje op adem kunnen komen na die zware maanden met werk?quote:Op zondag 16 augustus 2020 11:59 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Hoi Hoe is het aan die kant
hoe kom je gehavend dan? is nog steeds druk op werk.. zelf ook al twee keer getestquote:Op zondag 16 augustus 2020 12:00 schreef Prisha het volgende:
[..]
Goed goed beetje gehavend maar goed! Bij jou? Beetje op adem kunnen komen na die zware maanden met werk?
oei beste smak gemaakt dusquote:Op zondag 16 augustus 2020 11:34 schreef Prisha het volgende:
Druk weekend gehad. Vrijdagavond met een vriend "even" biertje wezen drinken, toen werd het 01:00 eer dat ik thuis was.
Op zich niet erg maar de volgende dag vroeg op om naar de Ardennen af te reizen. Dagje speleologie gedaan in grotten daar in Awaille. Kwam ietwat gehavend terug. Met abseilen tegen een rotswand geknald en nu beide knieën bont en blauw. Gisteravond flink ijs op gedaan, dat hielp enorm met de zwellingen tegen te gaan.
Ook nog gevallen, dat was even paniek momentje. Gelukkig zaten we vast met karabijnen. Maar toen kwam ik dus niet meer omhoog, miste de kracht in mijn armen. Was even paniek momentje. Verder was het wel supergaaf. Geen aanrader als je last van claustrofobie hebt, sommige stukken waren zo smal. Het was op je rug of buik erdoorheen schuiven.
Nu even uitrusten en vanmiddag een soort van date. Weer naar de bierbrouwerij![]()
ja behoorlijk ja. Steen is hard heb ik ontdekt.quote:Op zondag 16 augustus 2020 12:07 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
oei beste smak gemaakt dus
Owww nog steeds zo druk? Twee keer getest zelfs, maar wel goede uitslag dan? Denk dat het straks nog drukker gaat worden. Heb er geen goed gevoel over. Sterkte daarmee, het valt niet mee voor jullie. Echt petje af.quote:Op zondag 16 augustus 2020 12:03 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
hoe kom je gehavend dan? is nog steeds druk op werk.. zelf ook al twee keer getest
Twee keer negatief gelukkig,.... thnx prishaquote:Op zondag 16 augustus 2020 12:09 schreef Prisha het volgende:
[..]
ja behoorlijk ja. Steen is hard heb ik ontdekt.
[..]
Owww nog steeds zo druk? Twee keer getest zelfs, maar wel goede uitslag dan? Denk dat het straks nog drukker gaat worden. Heb er geen goed gevoel over. Sterkte daarmee, het valt niet mee voor jullie. Echt petje af.
Prishquote:
eyyyy puzzzzzquote:Op zondag 16 augustus 2020 12:12 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Prish![]()
![]()
ga je straks nog kijken naar de test met de SN6?
Leuk!!!quote:Op zondag 16 augustus 2020 12:18 schreef Prisha het volgende:
[..]
eyyyy puzzzzz![]()
nee dat is vanmiddag dan ben ik er niet (heb n date
blijf liever thuis maar goed)
Als ze het uitstellen tot ik weer thuis ben dan kan ik wel kijken natuurlijk
Als ik een half uur langer was opgebleven had ik die hop live gezien...arghhh...ik wil hem ook live zien.quote:Op zondag 16 augustus 2020 12:21 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Leuk!!!![]()
Ik mag toch hopen dat ze niets gaan uitstellen![]()
Ik wil nog wel weer een hop zien, maar dat gaat vandaag sowieso niet gebeuren![]()
Veel plezier met je date straks
Jaahhhh ik was ook in slaap gevallenquote:Op zondag 16 augustus 2020 12:23 schreef Prisha het volgende:
[..]
Als ik een half uur langer was opgebleven had ik die hop live gezien...arghhh...ik wil hem ook live zien.
Als ik thuis ben vanmiddag kijk ik effies of de test al geweest is![]()
Ja thanks
stelletje oelewappers zijn we ookquote:Op zondag 16 augustus 2020 12:24 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Jaahhhh ik was ook in slaap gevallen![]()
Niet o heel gek na al dat uitstellen , ik was kapot toen, en heb alles gemist![]()
ja tuurlijk is dat geheim .... anders had ik het wel zichtbaar gemaakt..quote:Op zondag 16 augustus 2020 15:56 schreef D. het volgende:
[..]
Wat is jouw team nu, of is dat 'geheim'?
Nouja, na vrijdag middernacht kan men zijn/haar team niet meer aanpassen, dus dan kan het wel toch?quote:Op zondag 16 augustus 2020 15:59 schreef chufi het volgende:
[..]
ja tuurlijk is dat geheim .... anders had ik het wel zichtbaar gemaakt..
Min of meer jaquote:Op zondag 16 augustus 2020 16:26 schreef D. het volgende:
[..]
eejjjjjjjj
Nog steeds aan de gitaar vastgeplakt?
Een beetje? Nog maar even dooroefenen danquote:Op zondag 16 augustus 2020 16:40 schreef tonja het volgende:
[..]
Barré akkoorden beginnen een beetje te lukken. Soms
Dat is het planquote:Op zondag 16 augustus 2020 16:43 schreef D. het volgende:
[..]
Een beetje? Nog maar even dooroefenen dan
Wow stort het daar maar neer ..quote:Op zondag 16 augustus 2020 17:52 schreef Pearlbitch het volgende:
Onweer des doods is onderweg
#Goes
[ afbeelding ]
Eigen schuld. Hier hebben jullie dagenlang om liggen smeken.quote:
Je hebt het tegen de verkeerde, je zal mij nooit zien klagen over warm weer.quote:Op zondag 16 augustus 2020 18:25 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Eigen schuld. Hier hebben jullie dagenlang om liggen smeken.
Dat past niet meer.quote:Op zondag 16 augustus 2020 18:26 schreef Laysa het volgende:
Wel minder mensen dan in Nederland...Maar dan ook minder Nederland.
Goed zo.quote:Op zondag 16 augustus 2020 18:25 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Je hebt het tegen de verkeerde, je zal mij nooit zien klagen over warm weer.
Ik zit in de frontlinie ja, jij zit redelijk veiligquote:
Wij krijgen de kliekjes vanuit het buitenlandquote:Op zondag 16 augustus 2020 18:30 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik zit in de frontlinie ja, jij zit redelijk veilig
Maar dat is best lekker, een berliner bol, currywurst en een pintquote:Op zondag 16 augustus 2020 18:30 schreef Laysa het volgende:
[..]
Wij krijgen de kliekjes vanuit het buitenland
Niks van dit alle klinkt me aantrekkelijk in de orenquote:Op zondag 16 augustus 2020 18:33 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Maar dat is best lekker, een berliner bol, currywurst en een pint
Ik opteer voor de Berliner bolquote:Op zondag 16 augustus 2020 18:34 schreef Laysa het volgende:
[..]
Niks van dit alle klinkt me aantrekkelijk in de oren
WOW!!!! Is dat nu?quote:Op zondag 16 augustus 2020 18:26 schreef Deisyy het volgende:
Mooi, de strook onweer trekt hier precies over.
[ afbeelding ]
Ja nog steeds. Niet normaal hoeveel er naar beneden komtquote:
* ook nieuwsgierig is*quote:Op zondag 16 augustus 2020 18:54 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja nog steeds. Niet normaal hoeveel er naar beneden komt
Ik las dat je gisteren een spannende dag had en een flink smak hebt gemakt, hoe is het met de beurse plakken en belangrijker hoe was je soort van date?
Joh..dan houdt het behoorlijk huis daaroquote:Op zondag 16 augustus 2020 18:54 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja nog steeds. Niet normaal hoeveel er naar beneden komt
Ik las dat je gisteren een spannende dag had en een flink smak hebt gemakt, hoe is het met de beurse plakken en belangrijker hoe was je soort van date?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Date was...tja...geen idee. Ik denk niet dat we matchen. Hij kwam best serieus over. Ik ben vrij speels. Ik denk niet dat dat goed gaatNah geen idee. Moet er nog een nachtje over slapen. Het bier was lekker in elk geval!
[ Bericht 11% gewijzigd door Prisha op 16-08-2020 20:18:52 ]Silence breaks apart, Brightness comes to life
Stream of sounds Wash away the darkness from my soul
Hier ook...en het rommelt een beetje boemdiboemdiboemquote:
ik las dat eerst ookquote:Op zondag 16 augustus 2020 19:14 schreef chufi het volgende:
Ik las donker bier .. Beterschap met de knietjes Prish ...
quote:Op zondag 16 augustus 2020 19:09 schreef Prisha het volgende:
[..]
Joh..dan houdt het behoorlijk huis daaroHet ging bij jullie de afgelopen week steeds voorbij toch. Dus nu dan behoorlijk raak. Hier hoor ik wat gerommel in de verte. Zal ook wel iets aan zitten komen.
Ja ik kwam met een behoorlijke klap tegen die rotswand aan. En die val was ook niet echt fijn. Ik heb nu weer wat ijs op beide knieën gedaan. Pijn valt wel mee, geen paracetamol nodig in elk geval. Maar oh wat een spierpijn. In mijn armen vooral.Toen ik richting Jumbo ging was het droog, bij ons zit Jumbo ondergronds dus toen ik weer boven kwam kwam de hemel naar benedenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Date was...tja...geen idee. Ik denk niet dat we matchen. Hij kwam best serieus over. Ik ben vrij speels. Ik denk niet dat dat goed gaatNah geen idee. Moet er nog een nachtje over slapen. Het bier was lekker in elk geval!
Ow men wat een pech, en wat zal je geschrokken zijn toen je viel, dan zit je hart ineens in je keel. Lekker met de pootjes omhoog vanavond, maar die spierpijn zal je nog wel even houden.
Neh die date wordt dan niets meer denk ik, als je daar nu al niet enthousiast over bent, maar wel een (bier)ervaring rijker.Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
Gezellig plekje.quote:Op zondag 16 augustus 2020 19:16 schreef Soury het volgende:
Rommel de bommel hier Hopelijk blijft mijn tuin staan[ link | afbeelding ]
Serieus ik krijg het al benauwd van die verhalen. Waarom doen mensen dat echt????? !!!!!quote:
Geen idee of het ook gaat stormen zoals van de week hier, want dan overleeft je meubilair het niet daarquote:Op zondag 16 augustus 2020 19:16 schreef Soury het volgende:
Rommel de bommel hier Hopelijk blijft mijn tuin staan[ link | afbeelding ]
Nee het waait hier zowieso meer dan normaal. Straten zijn wat dicht op elkaar gebouwdquote:Op zondag 16 augustus 2020 19:27 schreef chufi het volgende:
[..]
Geen idee of het ook gaat stormen zoals van de week hier, want dan overleeft je meubilair het niet daar
efficient bouwen heet datquote:Op zondag 16 augustus 2020 19:29 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee het waait hier zowieso meer dan normaal. Straten zijn wat dicht op elkaar gebouwd
Ja qua metersquote:
zijn ze nu aan dan, want dat zie ik nietquote:Op zondag 16 augustus 2020 19:49 schreef Soury het volgende:
Ik kreeg deze muis en wist niet dat het via zonlicht opgeladen werd en keek me met met opgelichte open aan[ link | afbeelding ]
nee het was even.quote:Op zondag 16 augustus 2020 19:53 schreef chufi het volgende:
[..]
zijn ze nu aan dan, want dat zie ik niet
Die komen hier wat later.quote:
Heb daarnet de laatste 15 minuten door die stortbui naar huis gefietst.quote:Op zondag 16 augustus 2020 20:29 schreef Domnivoor het volgende:
Hier nu ook onweer. En dat beetje regen is welkom. Het is al weken kurkdroog hier.
Zomerse buien zijn OKquote:Op zondag 16 augustus 2020 20:31 schreef pullup het volgende:
[..]
Heb daarnet de laatste 15 minuten door die stortbui naar huis gefietst.
Nieuw setje kleren aangetrokken.
Kledder maar het was best leuk, toch niet koud namelijk
Ja je kan de schichten lekker langs zien vliegen nu . Dat is dan wel weer beter van achter het raam van je woonkamerquote:Op zondag 16 augustus 2020 20:42 schreef chufi het volgende:
Het flitst hier de hemel in paars en groene kleuren
Niet op een fiets als lekkere bliksemafleider?quote:Op zondag 16 augustus 2020 20:44 schreef pullup het volgende:
[..]
Ja je kan de schichten lekker langs zien vliegen nu . Dat is dan wel weer beter van achter het raam van je woonkamer
Daarnet welquote:Op zondag 16 augustus 2020 20:46 schreef Laysa het volgende:
[..]
Niet op een fiets als lekkere bliksemafleider?
Dat bedoelde ik ook... Lekker op je dooie gemakje.quote:Op zondag 16 augustus 2020 20:49 schreef pullup het volgende:
[..]
Daarnet welmaar toen was alle geflits nog wel een eind weg.
quote:Op zondag 16 augustus 2020 20:50 schreef Soury het volgende:
Fucking cool dit. Chill op balkon. Donder en bliksem
OKquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |