En op hoeveel seconden staat je schuifje?quote:Op zaterdag 15 augustus 2020 23:44 schreef mazaru het volgende:
[..]
Heeeeeel vervelend. Niet als ik de pagina met active topics open heb staan, die ververst wel. Maar als ik in een topic zit dan moet ik handmatig verversen.
Ik heb alle standen gehad maar hij zet zichzelf terug naar 'updates uitgeschakeld'quote:Op zaterdag 15 augustus 2020 23:45 schreef Deisyy het volgende:
[..]
En op hoeveel seconden staat je schuifje?
Oh ja dat doet ie hier ook na een tijdjequote:Op zaterdag 15 augustus 2020 23:46 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik heb alle standen gehad maar hij zet zichzelf terug naar 'updates uitgeschakeld'
Ik zie dit erover in BUG BUG / Na plaatsen van een post schakelen updates uit (en meer)quote:Op zaterdag 15 augustus 2020 23:46 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik heb alle standen gehad maar hij zet zichzelf terug naar 'updates uitgeschakeld'
Hier kun je het geluid van de toetsen horen:quote:Op zaterdag 15 augustus 2020 23:44 schreef shiitake het volgende:
[..]
Wel iets om rekening mee te houden dan inderdaad.
Ik hoor het ja. Was het je benedenbuurvrouw?quote:Op zaterdag 15 augustus 2020 23:54 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Hier kun je het geluid van de toetsen horen:
Misschien ram ik gewoon te hard![]()
Het zal wel weer aan Adblocker liggen.quote:Op zaterdag 15 augustus 2020 23:49 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik zie dit erover in BUG BUG / Na plaatsen van een post schakelen updates uit (en meer)
Die heb ik niet. Rijtjeshuis.quote:Op zaterdag 15 augustus 2020 23:57 schreef tonja het volgende:
[..]
Ik hoor het ja. Was het je benedenbuurvrouw?
Aai zink so.quote:Op zaterdag 15 augustus 2020 23:57 schreef mazaru het volgende:
[..]
Het zal wel weer aan Adblocker liggen.
Dan is een benedenbuurvrouw niet heel waarschijnlijkquote:
Ik ben nooit door die kruipruimte gekropen maar ik vertrouw erop dat die niet bewoond is.quote:Op zaterdag 15 augustus 2020 23:59 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dan is een benedenbuurvrouw niet heel waarschijnlijk
Nee dat gaat niet helpen. Er ligt al een tafelkleed onder.quote:Op zondag 16 augustus 2020 00:01 schreef tonja het volgende:
[..]
Ah zo, anders zou een rubberen matje onder je keyboard misschien een oplossing kunnen zijn.
Goed plan. Slaap lekker!quote:
Wel balen eigenlijk.quote:Op zondag 16 augustus 2020 00:02 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Nee dat gaat niet helpen. Er ligt al een tafelkleed onder.
Ik hoor je spelen. Ik hoor de muziek, maar ik hoor niet hoe de toetsen klinken.quote:Op zaterdag 15 augustus 2020 23:54 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Hier kun je het geluid van de toetsen horen:
Misschien ram ik gewoon te hard![]()
Het is zo'n beetje halverwege wel goed te horen.quote:Op zondag 16 augustus 2020 00:09 schreef shiitake het volgende:
[..]
Ik hoor je spelen. Ik hoor de muziek, maar ik hoor niet hoe de toetsen klinken.
Denk dat dat te lang duurdequote:Op zondag 16 augustus 2020 00:11 schreef tonja het volgende:
[..]
Het is zo'n beetje halverwege wel goed te horen.
Ik denk dat het lastig is om de bijgeluiden van de muziek te onderscheiden. Ik heb een hele goeie koptelefoon.quote:
Noise reducing en zo ja... Maar sws is het verwarrend om te kijken want je hoort de muziek maar eigenlijk is dat er niet want hij heeft zn koptelefoon op ...quote:Op zondag 16 augustus 2020 01:32 schreef tonja het volgende:
[..]
Ik denk dat het lastig is om de bijgeluiden van de muziek te onderscheiden. Ik heb een hele goeie koptelefoon.
Neh die noise-cancelling heeft er niet zoveel mee te maken, dat gaat over geluiden van buitenaf. En gezien het feit dat ik de bijgeluiden van de toetsen kon horen, ga ik er vanuit dat het met een mic vanaf de speakers is opgenomen.quote:Op zondag 16 augustus 2020 01:34 schreef chufi het volgende:
[..]
Noise reducing en zo ja... Maar sws is het verwarrend om te kijken want je hoort de muziek maar eigenlijk is dat er niet want hij heeft zn koptelefoon op ...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |