Lekker hoor. Straks weer lekker naar het water en dan poedelen tot het gaat regenenquote:Op zondag 16 augustus 2020 05:54 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Beter laat dan nooit toch.
Alles goed met je?

En als het niet gaat regenen de hele nacht door poedelenquote:Op zondag 16 augustus 2020 10:05 schreef mazaru het volgende:
[..]
Lekker hoor. Straks weer lekker naar het water en dan poedelen tot het gaat regenen

quote:Op zondag 16 augustus 2020 10:42 schreef Deisyy het volgende:
[..]
En als het niet gaat regenen de hele nacht door poedelen

Wat een leuk foto's, hij staat daar echt te poedelenquote:Op zondag 16 augustus 2020 10:55 schreef mazaru het volgende:
[..]
Daar vlakbij, in de Krabbenplas. In de Broekpolder zelf wordt het water door de bewoners in beslag genomen
[ afbeelding ]
[ afbeelding ][ afbeelding ]

Dat is toch zo'n prachtig gebied. Tijdje terug was er een wethouder die voorstelde om daar huizen neer te zetten!! Heel Vlaardingen op zijn achterste poten!quote:Op zondag 16 augustus 2020 10:58 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Wat een leuk foto's, hij staat daar echt te poedelen

Mijn dochter had het daar laatst ook over, dat je daar hele mooie natuur hebt, zo dicht bij huis. Idiote ideeën van die wethouders af en toe, zo willen ze hier bij een historisch bastion een heel kunstwerk neer gaan zettenquote:Op zondag 16 augustus 2020 11:00 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dat is toch zo'n prachtig gebied. Tijdje terug was er een wethouder die voorstelde om daar huizen neer te zetten!! Heel Vlaardingen op zijn achterste poten!

quote:Op zondag 16 augustus 2020 11:03 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Mijn dochter had het daar laatst ook over, dat je daar hele mooie natuur hebt, zo dicht bij huis. Idiote ideeën van die wethouders af en toe, zo willen ze hier bij een historisch bastion een heel kunstwerk neer gaan zetten

Ik snap niet hoe het in die hoofden opkomt! Alles wordt volgebouwd. En door al dat bouwen wordt het in de stad steeds vuiler en benauwder.quote:Op zondag 16 augustus 2020 11:03 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Mijn dochter had het daar laatst ook over, dat je daar hele mooie natuur hebt, zo dicht bij huis. Idiote ideeën van die wethouders af en toe, zo willen ze hier bij een historisch bastion een heel kunstwerk neer gaan zetten

Hoi Maz! Waar is dit?? Ik wil erheen. Dat ziet er prachtig uit.quote:Op zondag 16 augustus 2020 11:00 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dat is toch zo'n prachtig gebied. Tijdje terug was er een wethouder die voorstelde om daar huizen neer te zetten!! Heel Vlaardingen op zijn achterste poten!

Dat is de Broekpolder. Dat ligt tussen Vlaardingen en Maassluis en echt de moeite waard om naartoe te gaan.quote:Op zondag 16 augustus 2020 11:19 schreef Prisha het volgende:
[..]
Hoi Maz! Waar is dit?? Ik wil erheen. Dat ziet er prachtig uit.

thanks! Hebbes. En opgeslagen. Daar binnenkort maar eens heen mét camera.quote:Op zondag 16 augustus 2020 11:24 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dat is de Broekpolder. Dat ligt tussen Vlaardingen en Maassluis en echt de moeite waard om naartoe te gaan.
https://www.vlaardingen.n(...)zaamheid/Broekpolder
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |