quote:
Beetje door rossen kan geen kwaadquote:
quote:
Ik zou er om jankenquote:
Smerige rattenquote:
Je leeft nogquote:
quote:Op zaterdag 15 augustus 2020 22:46 schreef Deisyy het volgende:
In plaats van posten wordt er nu geliked.
Zó veel makkelijker. En je krijgt er nog punten voor ook.quote:Op zaterdag 15 augustus 2020 22:46 schreef Deisyy het volgende:
In plaats van posten wordt er nu geliked.
quote:Op zaterdag 15 augustus 2020 22:55 schreef Domnivoor het volgende:
Zojuist een haai gelikt. Living on the edge
Maar het is voor èn en niet voor ofquote:Op zaterdag 15 augustus 2020 22:51 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Zó veel makkelijker. En je krijgt er nog punten voor ook.
quote:Op zaterdag 15 augustus 2020 22:58 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Tonja!![]()
Hoeveel korter zijn je vingers?
Dan kan je 's nachts nog langer doorgaanquote:Op zaterdag 15 augustus 2020 22:59 schreef tonja het volgende:
[..]Het gaat goed met mijn vingers. Ik kan zolang spelen als ik wil zonder pijn. En dat is fijn
En dat gebeurt dan ook regelmatigquote:Op zaterdag 15 augustus 2020 23:02 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dan kan je 's nachts nog langer doorgaan
Vanzelfsprekend, je hebt niet voor niets eelt op je vingertoppen gekweekt.quote:
Die horen me niet. Ze maakten zich laatst nog zorgen. Kreeg een appje hoe het met me ging omdat ik zo stil benquote:Op zaterdag 15 augustus 2020 23:09 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Heb jij nog buren of zijn die al weg?
Ja het is even pijn lijden maar dan heb je ook wat. Alleen het blind typen gaat ietsjes lastiger omdat ik dat streepje op de f toets niet meer voelquote:Op zaterdag 15 augustus 2020 23:10 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Vanzelfsprekend, je hebt niet voor niets eelt op je vingertoppen gekweekt.
Mooi. Fijn zulke burenquote:Op zaterdag 15 augustus 2020 23:11 schreef tonja het volgende:
[..]
Die horen me niet. Ze maakten zich laatst nog zorgen. Kreeg een appje hoe het met me ging omdat ik zo stil ben![]()
Erg prettig wel.
Dat is inderdaad wel heel liefquote:Op zaterdag 15 augustus 2020 23:11 schreef tonja het volgende:
[..]
Die horen me niet. Ze maakten zich laatst nog zorgen. Kreeg een appje hoe het met me ging omdat ik zo stil ben![]()
Erg prettig wel.
Die op de J nog wel?quote:Op zaterdag 15 augustus 2020 23:12 schreef tonja het volgende:
[..]
Ja het is even pijn lijden maar dan heb je ook wat. Alleen het blind typen gaat ietsjes lastiger omdat ik dat streepje op de f toets niet meer voel
Ja, geen idee. Het is hier best wel gehorig.quote:Op zaterdag 15 augustus 2020 23:13 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat is inderdaad wel heel lief![]()
Maar hoe kan het dat ze je gitaar niet horen?
quote:Op zaterdag 15 augustus 2020 23:14 schreef tonja het volgende:
[..]
Ja, want op de vingers van mijn rechterhand zit geen eelt.
Het is het één of het andere natuurlijk, maar dat verklaart waarom je hier niet meer zo vaak bentquote:Op zaterdag 15 augustus 2020 23:12 schreef tonja het volgende:
[..]
Ja het is even pijn lijden maar dan heb je ook wat. Alleen het blind typen gaat ietsjes lastiger omdat ik dat streepje op de f toets niet meer voel
Klopt. En ik ga 's nachts ook niet strummen. Ik hou er wel een beetje rekening meequote:Op zaterdag 15 augustus 2020 23:15 schreef chufi het volgende:
[..]Maar je tokkelt nooit zo hard volgens mij
Komt ook door Twitch. Er zitten daar echt heel veel goeie muzikanten, die ook niet te beroerd zijn om je desgevraagd van tips en tricks te voorzien. En de meesten zijn ook erg aardig.quote:Op zaterdag 15 augustus 2020 23:15 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het is het één of het andere natuurlijk, maar dat verklaart waarom je hier niet meer zo vaak bent
Je kan tegenwoordig ook gewoon wat likes rondstrooien i.p.v. typen.quote:Op zaterdag 15 augustus 2020 23:12 schreef tonja het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |