Ja dat kan in overige settings, maar weet niet of je een AABO moet hebben.. Tegenwoordig heeft iedereen al een ABO kado gekregenquote:Op zaterdag 15 augustus 2020 19:42 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Kan dat dan of moet je daar een abo voor hebben?
Ik kijk nooit naar die punten, maar vind het wel grappige info om te zien wie een like heeft gegeven.quote:Op zaterdag 15 augustus 2020 19:43 schreef chufi het volgende:
[..]
maar wat heb je er aan ... Oh ja extra puntjes
Je hoeft er een abo voor te hebben.quote:Op zaterdag 15 augustus 2020 19:42 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Kan dat dan of moet je daar een abo voor hebben?
Hou op. Wat een dramaquote:Op zaterdag 15 augustus 2020 19:47 schreef pullup het volgende:
Zijn er al mensen die de stats gaan bijhouden van de meeste likes per maand? Compleet met ruzie topics en zulks?
Persoonlijk vind ik die like-optie niet veel toevoegen, maar het vervelende vind ik die wijziging in de layout.quote:Op zaterdag 15 augustus 2020 19:45 schreef pullup het volgende:
Vind het wel mooi dat je meteen kan zien wie je liked
Maar je eet wel dodelijke visquote:Op zaterdag 15 augustus 2020 19:48 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Persoonlijk vind ik die like-optie niet veel toevoegen, maar het vervelende vind ik die wijziging in de layout.
Voorheen drukte ik in the blind op de juiste knop, nu moet je echt even kijken, vooral met een klein scherm als je je lap via je telefoon bedient en bestuurt.
Ik heb nog niet mis gekliktquote:Op zaterdag 15 augustus 2020 19:48 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Persoonlijk vind ik die like-optie niet veel toevoegen, maar het vervelende vind ik die wijziging in de layout.
Voorheen drukte ik in the blind op de juiste knop, nu moet je echt even kijken, vooral met een klein scherm als je je lap via je telefoon bedient en bestuurt.
Zijn daar al stats van ?quote:Op zaterdag 15 augustus 2020 19:47 schreef pullup het volgende:
Zijn er al mensen die de stats gaan bijhouden van de meeste likes per maand? Compleet met ruzie topics en zulks?
Geen idee, er is vast wel een nerd die dat gaat doenquote:
Aan de bedenker de eerquote:Op zaterdag 15 augustus 2020 19:47 schreef pullup het volgende:
Jij bent wrs ook geen sneltikker?quote:
Die zit links van de quoteknop, als een Siamese tweeling.quote:
Inderdaadquote:Op zaterdag 15 augustus 2020 19:51 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Jij bent wrs ook geen sneltikker?
Oh dat is wat gevaarlijkquote:Op zaterdag 15 augustus 2020 19:52 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Die zit links van de quoteknop, als een Siamese tweeling.
Gaan mensen weer voor een niks zeggende stat op die knop drukken, wat een onzinquote:Op zaterdag 15 augustus 2020 19:56 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Daar zal monitor wel mee komen denk ik.
Alsof mensen hier ook alleen maar voor de stats postenquote:Op zaterdag 15 augustus 2020 19:57 schreef Soury het volgende:
[..]
Gaan mensen weer voor een niks zeggende stat op die knop drukken, wat een onzin
Ja het is geen fucking spelletje is is een forum.quote:Op zaterdag 15 augustus 2020 20:00 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Alsof mensen hier ook alleen maar voor de stats posten![]()
Ow wacht ....
Ja en laten we dat vooral heel serieus nemenquote:Op zaterdag 15 augustus 2020 20:01 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja het is geen fucking spelletje is is een forum.
Meen je dat nou?quote:Op zaterdag 15 augustus 2020 20:01 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja en laten we dat vooral heel serieus nemen
quote:
En maar wegklikkenquote:
Nee ik heb die shit uitgezet. Tief op zeg met die onzinquote:
Ze eerst allemaal afzonderlijk lezen natuurlijkquote:
Koest maar.quote:Op zaterdag 15 augustus 2020 20:09 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee ik heb die shit uitgezet. Tief op zeg met die onzin
Kan je ze lezen?quote:Op zaterdag 15 augustus 2020 20:10 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ze eerst allemaal afzonderlijk lezen natuurlijk
Hmm ik ruik een complot nuquote:Op zaterdag 15 augustus 2020 20:09 schreef Soury het volgende:
Ik heb wel een probleem als die abbo weg is.
Ja ik ookquote:
Welnee, je kan er zelf één aanschaffen.quote:Op zaterdag 15 augustus 2020 20:09 schreef Soury het volgende:
Ik heb wel een probleem als die abbo weg is.
Zucht !!!!quote:Op zaterdag 15 augustus 2020 20:12 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Welnee, je kan er zelf één aanschaffen.
Ik zal er op lettenquote:
Oh jij meld maar even 'the quiet part loud'quote:Op zaterdag 15 augustus 2020 20:12 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Welnee, je kan er zelf één aanschaffen.
Natuurlijk, zet je notificaties maar even aanquote:
Nou laat maar. Ik moet nog steeds maanden notes lezen. Ook zoietsquote:Op zaterdag 15 augustus 2020 20:13 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Natuurlijk, zet je notificaties maar even aan
Ik heb geen zin in draaikontenquote:Op zaterdag 15 augustus 2020 20:13 schreef pullup het volgende:
[..]
Oh jij meld maar even 'the quiet part loud'
Notes? Jij?quote:Op zaterdag 15 augustus 2020 20:14 schreef Soury het volgende:
[..]
Nou laat maar. Ik moet nog steeds maanden notes lezen. Ook zoiets
Ja positievequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |