Nog steeds bloed vertyfend heetquote:Op zaterdag 15 augustus 2020 18:44 schreef pullup het volgende:
28.5. Dat is al wat koeler dan gisteren
Haha ja, en meer open kan er niet meerquote:
Wen er maar aan.quote:
Op de bbqquote:Op zaterdag 15 augustus 2020 19:14 schreef Soury het volgende:
[..]
Zal me een worst wezen [ link | afbeelding ]
Nee ze gaan koud dit keer met rookkaas en oude kaas. En een dipjequote:
Koud lijken ze me ook prima te verorberenquote:Op zaterdag 15 augustus 2020 19:15 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee ze gaan koud dit keer met rookkaas en oude kaas. En een dipje
Ja zeker ik heb geen zin om 20 minuten te grillen. En kaas met dezequote:Op zaterdag 15 augustus 2020 19:17 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Koud lijken ze me ook prima te verorberen
Prutserquote:Op zaterdag 15 augustus 2020 19:21 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja zeker ik heb geen zin om 20 minuten te grillen. En kaas met deze [ link | afbeelding ]
Gelukkig kan ik niet koken
Ja die valt echt uit elkaar zo oud. En de zoutkristallen die je proeft. KAAAAAASSS !!!!!!!quote:Op zaterdag 15 augustus 2020 19:22 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Prutser
Prima combi dat zoete van de vijgen met een lekkere oude kaas.
Welnee, een goeie kok weet wat-ie doet. Zeker een Japanse meesterkok.quote:
Hij was heerlijk!quote:Op zaterdag 15 augustus 2020 18:35 schreef pullup het volgende:
Die vis ziet er wat ranzig uit, hoop dat hij wel smaakt
Gelul ik zou het nooit doen. En jij ook nietquote:Op zaterdag 15 augustus 2020 19:24 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Welnee, een goeie kok weet wat-ie doet. Zeker een Japanse meesterkok.
Geniet er maar van, over 10000 jaar zitten we misschien weer met een ijstijd.quote:
Waarom zou je het risico nemen als er zoveel andere lekkere vis te eten is?quote:Op zaterdag 15 augustus 2020 19:24 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Welnee, een goeie kok weet wat-ie doet. Zeker een Japanse meesterkok.
Hou maar opquote:Op zaterdag 15 augustus 2020 19:24 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja die valt echt uit elkaar zo oud. En de zoutkristallen die je proeft. KAAAAAASSS !!!!!!!
Het is bs en ze wil dik doenquote:Op zaterdag 15 augustus 2020 19:26 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Waarom zou je het risico nemen als er zoveel andere lekkere vis te eten is?
Ik verwacht zomaar dat ik dat niet meer mee ga maken.quote:Op zaterdag 15 augustus 2020 19:26 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Geniet er maar van, over 10000 jaar zitten we misschien weer met een ijstijd.
Stop eens met TR-enquote:Op zaterdag 15 augustus 2020 19:29 schreef Pearlbitch het volgende:
Grrr... Die nieuwe layout van FOK! is wel wennen. Ik heb hier geloof ik iedereen al gerapporteerd of geliket als ik een reply wil geven.
Ik hen het al twee keer gegeten.quote:Op zaterdag 15 augustus 2020 19:25 schreef Soury het volgende:
[..]
Gelul ik zou het nooit doen. En jij ook niet
Goed klaargemaakt bestaat er geen enkel risico.quote:Op zaterdag 15 augustus 2020 19:26 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Waarom zou je het risico nemen als er zoveel andere lekkere vis te eten is?
Joh..quote:Op zaterdag 15 augustus 2020 19:27 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik verwacht zomaar dat ik dat niet meer mee ga maken.
Hij moet toch op een bepaalde manier schoongemaakt worden?quote:Op zaterdag 15 augustus 2020 19:32 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Goed klaargemaakt bestaat er geen enkel risico.
Ja zwemmen met haaien die vriendelijk zijn is ook een dingetjequote:Op zaterdag 15 augustus 2020 19:32 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Goed klaargemaakt bestaat er geen enkel risico.
Ja één foutje en je ligt dood op de grond. Wat een belachelijk gedoe.quote:Op zaterdag 15 augustus 2020 19:33 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Hij moet toch op een bepaalde manier schoongemaakt worden?
Dan hou ik het wel bij verse gevangen zeebaarsquote:Op zaterdag 15 augustus 2020 19:35 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja één foutje en je ligt dood op de grond. Wat een belachelijk gedoe.
Precies.quote:Op zaterdag 15 augustus 2020 19:33 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Hij moet toch op een bepaalde manier schoongemaakt worden?
quote:Op zaterdag 15 augustus 2020 19:37 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Precies.
En als een Japanse topkok dat doet, met een etentje op het Japanse consulaat, ben ik er niet bang voor.
Dat heb ik nog nooit gedaan, maar ervaring met haaien heb ik dan weer ruimschoots opgedaan in de handel.quote:Op zaterdag 15 augustus 2020 19:34 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja zwemmen met haaien die vriendelijk zijn is ook een dingetje
quote:Op zaterdag 15 augustus 2020 19:37 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Precies.
En als een Japanse topkok dat doet, met een etentje op het Japanse consulaat, ben ik er niet bang voor.
Je lult wel meerquote:Op zaterdag 15 augustus 2020 19:38 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Dat heb ik nog nooit gedaan, maar ervaring met haaien heb ik dan weer ruimschoots opgedaan in de handel.
Wassenaarse om precies te zijn en ik poch/bluf niet.quote:Op zaterdag 15 augustus 2020 19:38 schreef Deisyy het volgende:
[..]![]()
Jij bent zeker Haags van origine, dat zijn ook van die pochers/bluffers.
Ik heb de notificatie voor de likes wel gelijk uitgezet ...quote:Op zaterdag 15 augustus 2020 19:29 schreef Pearlbitch het volgende:
Grrr... Die nieuwe layout van FOK! is wel wennen. Ik heb hier geloof ik iedereen al gerapporteerd of geliket als ik een reply wil geven.
Same ik hoef die shit nietquote:Op zaterdag 15 augustus 2020 19:40 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik heb de notificatie voor de likes wel gelijk uitgezet ...
Ik vind het wel een grappige feature.quote:Op zaterdag 15 augustus 2020 19:40 schreef chufi het volgende:
[..]
Kan dat dan of moet je daar een abo voor hebben?quote:Op zaterdag 15 augustus 2020 19:40 schreef chufi het volgende:
[..]
maar wat heb je er aan ... Oh ja extra puntjesquote:Op zaterdag 15 augustus 2020 19:42 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik vind het wel een grappige feature.
Neequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |