Nou ja beter toch, zo kan je lekker je gang gaan zonder dat je buren er last van hebben.quote:Op zaterdag 15 augustus 2020 23:14 schreef tonja het volgende:
[..]
Ja, geen idee. Het is hier best wel gehorig.
Als ik dat wil, ga ik wel een rondje facebook doenquote:Op zaterdag 15 augustus 2020 23:17 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Je kan tegenwoordig ook gewoon wat likes rondstrooien i.p.v. typen.
Dat laatste is ook wel prettig ja.quote:Op zaterdag 15 augustus 2020 23:17 schreef tonja het volgende:
[..]
Komt ook door Twitch. Er zitten daar echt heel veel goeie muzikanten, die ook niet te beroerd zijn om je desgevraagd van tips en tricks te voorzien. En de meesten zijn ook erg aardig.
quote:Op zaterdag 15 augustus 2020 23:17 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Je kan tegenwoordig ook gewoon wat likes rondstrooien i.p.v. typen.
quote:Op zaterdag 15 augustus 2020 22:57 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Maar het is voor èn en niet voor of
quote:Op zaterdag 15 augustus 2020 23:17 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Nou ja beter toch, zo kan je lekker je gang gaan zonder dat je buren er last van hebben.
Ik kan me het Smoke on the water-deuntje van de buurjongen nog heel goed herinneren
En jij hebt ook geen idee?quote:Op zaterdag 15 augustus 2020 23:18 schreef Domnivoor het volgende:
Een paar maanden geleden stuurde mijn buurvrouw een berichtje. Ze hoorde een ritmisch geluid van mijn kant. Ze had geen idee wat het was maar ze lag er wel van wakker...
Bietje wel, elke keer weer datzelfde deuntjequote:
quote:
Ik heb geen idee wat zij dacht dat het zou kunnen zijnquote:
Nee dan kan je daar weinig van hebben, zo werkt dat.quote:Op zaterdag 15 augustus 2020 23:23 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Bietje wel, elke keer weer datzelfde deuntje![]()
Nou was het ook een teringjong, dus dat hielp er ook niet aan mee
ow cutequote:
Ah ja dat zou goed kunnen. Ben je ook zo'n nachtbraker?quote:Op zaterdag 15 augustus 2020 23:25 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Ik heb geen idee wat zij dacht dat het zou kunnen zijn![]()
Het is mijn electrische piano. Ik speel bijna nooit met speakers, dus ze hoort alleen de toetsen.
We hebben afgesproken dat ik niet na 22:00 speel.
Mja was al in December dat ik 40 werd, but sure, why not.quote:Op zaterdag 15 augustus 2020 23:27 schreef tonja het volgende:
[..]
Is een felicitatie hier op zijn plaats?
quote:Op zaterdag 15 augustus 2020 23:25 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
[..]
Ik heb geen idee wat zij dacht dat het zou kunnen zijn![]()
Het is mijn electrische piano. Ik speel bijna nooit met speakers, dus ze hoort alleen de toetsen.
We hebben afgesproken dat ik niet na 22:00 speel.
Nou, van harte gefeliciteerd!!!!!quote:Op zaterdag 15 augustus 2020 23:28 schreef laforest het volgende:
[..]
Mja was al in December dat ik 40 werd, but sure, why not.
Nee dat niet. Maar ik speel graag ‘s avonds laat.quote:Op zaterdag 15 augustus 2020 23:26 schreef tonja het volgende:
[..]
Ah ja dat zou goed kunnen. Ben je ook zo'n nachtbraker?
Jah dat herken ik wel. Misschien kunnen we eens samen spelen, via facebook of zo?quote:Op zaterdag 15 augustus 2020 23:29 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Nee dat niet. Maar ik speel graag ‘s avonds laat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |