Wel je foto's posten hier, ik ben gek op natuurfoto'squote:Op zondag 16 augustus 2020 11:28 schreef Prisha het volgende:
[..]
thanks! Hebbes. En opgeslagen. Daar binnenkort maar eens heen mét camera.
ohhhh mooi!!!quote:Op zondag 16 augustus 2020 11:28 schreef mazaru het volgende:
Wel je goede schoenen aantrekken, het is een behoorlijk uitgestrekt gebied![]()
[ afbeelding ]
Doe ik!quote:Op zondag 16 augustus 2020 11:29 schreef mazaru het volgende:
[..]
Wel je foto's posten hier, ik ben gek op natuurfoto's![]()
Lekker bezig!!!quote:Op zondag 16 augustus 2020 11:34 schreef Prisha het volgende:
Druk weekend gehad. Vrijdagavond met een vriend "even" biertje wezen drinken, toen werd het 01:00 eer dat ik thuis was.
Op zich niet erg maar de volgende dag vroeg op om naar de Ardennen af te reizen. Dagje speleologie gedaan in grotten daar in Awaille. Kwam ietwat gehavend terug. Met abseilen tegen een rotswand geknald en nu beide knieën bont en blauw. Gisteravond flink ijs op gedaan, dat hielp enorm met de zwellingen tegen te gaan.
Ook nog gevallen, dat was even paniek momentje. Gelukkig zaten we vast met karabijnen. Maar toen kwam ik dus niet meer omhoog, miste de kracht in mijn armen. Was even paniek momentje. Verder was het wel supergaaf. Geen aanrader als je last van claustrofobie hebt, sommige stukken waren zo smal. Het was op je rug of buik erdoorheen schuiven.
Nu even uitrusten en vanmiddag een soort van date. Weer naar de bierbrouwerij![]()
Ik ben moequote:
eyyy Jacq!quote:
Hoi Hoe is het aan die kantquote:
Goed goed beetje gehavend maar goed! Bij jou? Beetje op adem kunnen komen na die zware maanden met werk?quote:Op zondag 16 augustus 2020 11:59 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Hoi Hoe is het aan die kant
hoe kom je gehavend dan? is nog steeds druk op werk.. zelf ook al twee keer getestquote:Op zondag 16 augustus 2020 12:00 schreef Prisha het volgende:
[..]
Goed goed beetje gehavend maar goed! Bij jou? Beetje op adem kunnen komen na die zware maanden met werk?
oei beste smak gemaakt dusquote:Op zondag 16 augustus 2020 11:34 schreef Prisha het volgende:
Druk weekend gehad. Vrijdagavond met een vriend "even" biertje wezen drinken, toen werd het 01:00 eer dat ik thuis was.
Op zich niet erg maar de volgende dag vroeg op om naar de Ardennen af te reizen. Dagje speleologie gedaan in grotten daar in Awaille. Kwam ietwat gehavend terug. Met abseilen tegen een rotswand geknald en nu beide knieën bont en blauw. Gisteravond flink ijs op gedaan, dat hielp enorm met de zwellingen tegen te gaan.
Ook nog gevallen, dat was even paniek momentje. Gelukkig zaten we vast met karabijnen. Maar toen kwam ik dus niet meer omhoog, miste de kracht in mijn armen. Was even paniek momentje. Verder was het wel supergaaf. Geen aanrader als je last van claustrofobie hebt, sommige stukken waren zo smal. Het was op je rug of buik erdoorheen schuiven.
Nu even uitrusten en vanmiddag een soort van date. Weer naar de bierbrouwerij![]()
ja behoorlijk ja. Steen is hard heb ik ontdekt.quote:Op zondag 16 augustus 2020 12:07 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
oei beste smak gemaakt dus
Owww nog steeds zo druk? Twee keer getest zelfs, maar wel goede uitslag dan? Denk dat het straks nog drukker gaat worden. Heb er geen goed gevoel over. Sterkte daarmee, het valt niet mee voor jullie. Echt petje af.quote:Op zondag 16 augustus 2020 12:03 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
hoe kom je gehavend dan? is nog steeds druk op werk.. zelf ook al twee keer getest
Twee keer negatief gelukkig,.... thnx prishaquote:Op zondag 16 augustus 2020 12:09 schreef Prisha het volgende:
[..]
ja behoorlijk ja. Steen is hard heb ik ontdekt.
[..]
Owww nog steeds zo druk? Twee keer getest zelfs, maar wel goede uitslag dan? Denk dat het straks nog drukker gaat worden. Heb er geen goed gevoel over. Sterkte daarmee, het valt niet mee voor jullie. Echt petje af.
Prishquote:
eyyyy puzzzzzquote:Op zondag 16 augustus 2020 12:12 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Prish![]()
![]()
ga je straks nog kijken naar de test met de SN6?
Leuk!!!quote:Op zondag 16 augustus 2020 12:18 schreef Prisha het volgende:
[..]
eyyyy puzzzzz![]()
nee dat is vanmiddag dan ben ik er niet (heb n date
blijf liever thuis maar goed)
Als ze het uitstellen tot ik weer thuis ben dan kan ik wel kijken natuurlijk
Als ik een half uur langer was opgebleven had ik die hop live gezien...arghhh...ik wil hem ook live zien.quote:Op zondag 16 augustus 2020 12:21 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Leuk!!!![]()
Ik mag toch hopen dat ze niets gaan uitstellen![]()
Ik wil nog wel weer een hop zien, maar dat gaat vandaag sowieso niet gebeuren![]()
Veel plezier met je date straks
Jaahhhh ik was ook in slaap gevallenquote:Op zondag 16 augustus 2020 12:23 schreef Prisha het volgende:
[..]
Als ik een half uur langer was opgebleven had ik die hop live gezien...arghhh...ik wil hem ook live zien.
Als ik thuis ben vanmiddag kijk ik effies of de test al geweest is![]()
Ja thanks
stelletje oelewappers zijn we ookquote:Op zondag 16 augustus 2020 12:24 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Jaahhhh ik was ook in slaap gevallen![]()
Niet o heel gek na al dat uitstellen , ik was kapot toen, en heb alles gemist![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |