Ja qua metersquote:
zijn ze nu aan dan, want dat zie ik nietquote:Op zondag 16 augustus 2020 19:49 schreef Soury het volgende:
Ik kreeg deze muis en wist niet dat het via zonlicht opgeladen werd en keek me met met opgelichte open aan[ link | afbeelding ]
nee het was even.quote:Op zondag 16 augustus 2020 19:53 schreef chufi het volgende:
[..]
zijn ze nu aan dan, want dat zie ik niet
Die komen hier wat later.quote:
Heb daarnet de laatste 15 minuten door die stortbui naar huis gefietst.quote:Op zondag 16 augustus 2020 20:29 schreef Domnivoor het volgende:
Hier nu ook onweer. En dat beetje regen is welkom. Het is al weken kurkdroog hier.
Zomerse buien zijn OKquote:Op zondag 16 augustus 2020 20:31 schreef pullup het volgende:
[..]
Heb daarnet de laatste 15 minuten door die stortbui naar huis gefietst.
Nieuw setje kleren aangetrokken.
Kledder maar het was best leuk, toch niet koud namelijk
Ja je kan de schichten lekker langs zien vliegen nu . Dat is dan wel weer beter van achter het raam van je woonkamerquote:Op zondag 16 augustus 2020 20:42 schreef chufi het volgende:
Het flitst hier de hemel in paars en groene kleuren
Niet op een fiets als lekkere bliksemafleider?quote:Op zondag 16 augustus 2020 20:44 schreef pullup het volgende:
[..]
Ja je kan de schichten lekker langs zien vliegen nu . Dat is dan wel weer beter van achter het raam van je woonkamer
Daarnet welquote:Op zondag 16 augustus 2020 20:46 schreef Laysa het volgende:
[..]
Niet op een fiets als lekkere bliksemafleider?
Dat bedoelde ik ook... Lekker op je dooie gemakje.quote:Op zondag 16 augustus 2020 20:49 schreef pullup het volgende:
[..]
Daarnet welmaar toen was alle geflits nog wel een eind weg.
quote:Op zondag 16 augustus 2020 20:50 schreef Soury het volgende:
Fucking cool dit. Chill op balkon. Donder en bliksem
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |