Uitbreiding van je repertoire, leuk is datquote:Op zaterdag 15 augustus 2020 23:26 schreef tonja het volgende:
[..]
Nee dan kan je daar weinig van hebben, zo werkt dat.
Mijn lijstje met songs die ik min of meer kan spelen groeit aardig.

Ja, je tussen halve bejaarden zoals ondergetekende begeven, daar ga je je jong van voelenquote:Op zaterdag 15 augustus 2020 23:30 schreef drakin het volgende:
Zullen we er maar eens een 50+ topic van maken? Ik begin me oud te voelen bij die jonkies van net 40

Praat voor jezelfquote:Op zaterdag 15 augustus 2020 23:30 schreef drakin het volgende:
Zullen we er maar eens een 50+ topic van maken? Ik begin me oud te voelen bij die jonkies van net 40

Ik zet mezelf hierbij buiten de groep he?quote:

Minstens 2 keer 20 jaarquote:Op zaterdag 15 augustus 2020 23:32 schreef tonja het volgende:
[..]
Ja, je tussen halve bejaarden zoals ondergetekende begeven, daar ga je je jong van voelen

Je heel slecht voor het groepsgevoel dit.quote:Op zaterdag 15 augustus 2020 23:35 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik zet mezelf hierbij buiten de groep he?

Die vooruitgang is echt enorm kickenquote:Op zaterdag 15 augustus 2020 23:31 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Uitbreiding van je repertoire, leuk is dat

Lijkt me leukquote:Op zaterdag 15 augustus 2020 23:31 schreef tonja het volgende:
[..]
Jah dat herken ik wel. Misschien kunnen we eens samen spelen, via facebook of zo?
 Maar dan moet ik de speakers aanzetten dus overdag.
 Maar dan moet ik de speakers aanzetten dus overdag.

Is er een groepsgevoel dan?quote:Op zaterdag 15 augustus 2020 23:36 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Je heel slecht voor het groepsgevoel dit.

Is dat zo gehorig dan? Ik heb ook een elektrische piano, maar ik kan me bijna niet voorstellen dat mijn buren dat horen. En ik speel ook het liefst 's avonds.quote:Op zaterdag 15 augustus 2020 23:25 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
[..]
Ik heb geen idee wat zij dacht dat het zou kunnen zijn
Het is mijn electrische piano. Ik speel bijna nooit met speakers, dus ze hoort alleen de toetsen.
We hebben afgesproken dat ik niet na 22:00 speel.

quote:Op zaterdag 15 augustus 2020 23:36 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Lijkt me leukMaar dan moet ik de speakers aanzetten dus overdag.
Leuk! Daar willen we hier best van meegenieten.quote:Op zaterdag 15 augustus 2020 23:31 schreef tonja het volgende:
[..]
Jah dat herken ik wel. Misschien kunnen we eens samen spelen, via facebook of zo?

Nice. Gaan we een keer doen.quote:Op zaterdag 15 augustus 2020 23:36 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Lijkt me leukMaar dan moet ik de speakers aanzetten dus overdag.

Ik kan dat streamenquote:Op zaterdag 15 augustus 2020 23:37 schreef Deisyy het volgende:
[..]
[..]
Leuk! Daar willen we hier best van meegenieten.

quote:

Mooi want ik kan dat niet.quote:

Hoi Dotquote:
 Beetje late reactie maar Fok ververst niet meer bij me en dan vergeet ik te kijken
 Beetje late reactie maar Fok ververst niet meer bij me en dan vergeet ik te kijken

Ja, dat had ik ook niet verwacht. Maar die toetsen maken best veel lawaai.quote:Op zaterdag 15 augustus 2020 23:36 schreef shiitake het volgende:
[..]
Is dat zo gehorig dan? Ik heb ook een elektrische piano, maar ik kan me bijna niet voorstellen dat mijn buren dat horen. En ik speel ook het liefst 's avonds.

Vreemd!quote:Op zaterdag 15 augustus 2020 23:41 schreef mazaru het volgende:
[..]
Hoi DotBeetje late reactie maar Fok ververst niet meer bij me en dan vergeet ik te kijken

Heeeeeel vervelend. Niet als ik de pagina met active topics open heb staan, die ververst wel. Maar als ik in een topic zit dan moet ik handmatig verversen.quote:

Wel iets om rekening mee te houden dan inderdaad.quote:Op zaterdag 15 augustus 2020 23:41 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Ja, dat had ik ook niet verwacht. Maar die toetsen maken best veel lawaai.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |