OK Domni zal dat dan wel moeten kunnen bevestigenquote:Op zondag 16 augustus 2020 02:03 schreef tonja het volgende:
[..]
Neh die noise-cancelling heeft er niet zoveel mee te maken, dat gaat over geluiden van buitenaf. En gezien het feit dat ik de bijgeluiden van de toetsen kon horen, ga ik er vanuit dat het met een mic vanaf de speakers is opgenomen.
Ik denk wel dat het bass-effect op mijn kopfoon het makkelijker maakte om die bijgeluiden te horen.
We wachten het afquote:Op zondag 16 augustus 2020 02:05 schreef chufi het volgende:
[..]
OK Domni zal dat dan wel moeten kunnen bevestigen
Beter laat dan nooit toch.quote:Op zaterdag 15 augustus 2020 23:41 schreef mazaru het volgende:
[..]
Hoi DotBeetje late reactie maar Fok ververst niet meer bij me en dan vergeet ik te kijken
quote:Op zondag 16 augustus 2020 01:34 schreef chufi het volgende:
[..]
Noise reducing en zo ja... Maar sws is het verwarrend om te kijken want je hoort de muziek maar eigenlijk is dat er niet want hij heeft zn koptelefoon op ...
Ik speel met de koptelefoon op omdat dat bijgeluid van de toetsen erg storend is.quote:Op zondag 16 augustus 2020 02:03 schreef tonja het volgende:
[..]
Neh die noise-cancelling heeft er niet zoveel mee te maken, dat gaat over geluiden van buitenaf. En gezien het feit dat ik de bijgeluiden van de toetsen kon horen, ga ik er vanuit dat het met een mic vanaf de speakers is opgenomen.
Ik denk wel dat het bass-effect op mijn kopfoon het makkelijker maakte om die bijgeluiden te horen.
Tijd om drumles te nemenquote:Op zaterdag 15 augustus 2020 23:11 schreef tonja het volgende:
[..]
Die horen me niet. Ze maakten zich laatst nog zorgen. Kreeg een appje hoe het met me ging omdat ik zo stil ben![]()
Erg prettig wel.
Toppie, alsnog gefeliciteerdquote:
Neen. Ik schreef daar dat iemand met een nauwe voorhuid wel kan vuistneuken.quote:Op zondag 16 augustus 2020 07:22 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ik keek even naar je posthistorie...
Heb je een een nauwe voorhuid?![]()
Nou Welkom dan
Nee, daarom juist.quote:Op zondag 16 augustus 2020 08:01 schreef chufi het volgende:
Heb je daar je voorhuid voor nodig dan ?
Ik wil niks meer snappenquote:Op zondag 16 augustus 2020 08:09 schreef chufi het volgende:
Nee hoor, maar niet iedereen snapt dat ..
Ik ga zo ff kijken of ik een mui kan vinden om in te zwemmen daarna weer eten met familiequote:
Pas je wel op ... ze kunnen je te grazen nemen die muienquote:Op zondag 16 augustus 2020 08:34 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Ik ga zo ff kijken of ik een mui kan vinden om in te zwemmen daarna weer eten met familie
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |