Ik zit in de frontlinie ja, jij zit redelijk veiligquote:
Wij krijgen de kliekjes vanuit het buitenlandquote:Op zondag 16 augustus 2020 18:30 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik zit in de frontlinie ja, jij zit redelijk veilig
Maar dat is best lekker, een berliner bol, currywurst en een pintquote:Op zondag 16 augustus 2020 18:30 schreef Laysa het volgende:
[..]
Wij krijgen de kliekjes vanuit het buitenland
Niks van dit alle klinkt me aantrekkelijk in de orenquote:Op zondag 16 augustus 2020 18:33 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Maar dat is best lekker, een berliner bol, currywurst en een pint
Ik opteer voor de Berliner bolquote:Op zondag 16 augustus 2020 18:34 schreef Laysa het volgende:
[..]
Niks van dit alle klinkt me aantrekkelijk in de oren
WOW!!!! Is dat nu?quote:Op zondag 16 augustus 2020 18:26 schreef Deisyy het volgende:
Mooi, de strook onweer trekt hier precies over.
[ afbeelding ]
Ja nog steeds. Niet normaal hoeveel er naar beneden komtquote:
* ook nieuwsgierig is*quote:Op zondag 16 augustus 2020 18:54 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja nog steeds. Niet normaal hoeveel er naar beneden komt
Ik las dat je gisteren een spannende dag had en een flink smak hebt gemakt, hoe is het met de beurse plakken en belangrijker hoe was je soort van date?
Joh..dan houdt het behoorlijk huis daaroquote:Op zondag 16 augustus 2020 18:54 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja nog steeds. Niet normaal hoeveel er naar beneden komt
Ik las dat je gisteren een spannende dag had en een flink smak hebt gemakt, hoe is het met de beurse plakken en belangrijker hoe was je soort van date?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Date was...tja...geen idee. Ik denk niet dat we matchen. Hij kwam best serieus over. Ik ben vrij speels. Ik denk niet dat dat goed gaatNah geen idee. Moet er nog een nachtje over slapen. Het bier was lekker in elk geval!
[ Bericht 11% gewijzigd door Prisha op 16-08-2020 20:18:52 ]Silence breaks apart, Brightness comes to life
Stream of sounds Wash away the darkness from my soul
Hier ook...en het rommelt een beetje boemdiboemdiboemquote:
ik las dat eerst ookquote:Op zondag 16 augustus 2020 19:14 schreef chufi het volgende:
Ik las donker bier .. Beterschap met de knietjes Prish ...
quote:Op zondag 16 augustus 2020 19:09 schreef Prisha het volgende:
[..]
Joh..dan houdt het behoorlijk huis daaroHet ging bij jullie de afgelopen week steeds voorbij toch. Dus nu dan behoorlijk raak. Hier hoor ik wat gerommel in de verte. Zal ook wel iets aan zitten komen.
Ja ik kwam met een behoorlijke klap tegen die rotswand aan. En die val was ook niet echt fijn. Ik heb nu weer wat ijs op beide knieën gedaan. Pijn valt wel mee, geen paracetamol nodig in elk geval. Maar oh wat een spierpijn. In mijn armen vooral.Toen ik richting Jumbo ging was het droog, bij ons zit Jumbo ondergronds dus toen ik weer boven kwam kwam de hemel naar benedenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Date was...tja...geen idee. Ik denk niet dat we matchen. Hij kwam best serieus over. Ik ben vrij speels. Ik denk niet dat dat goed gaatNah geen idee. Moet er nog een nachtje over slapen. Het bier was lekker in elk geval!
Ow men wat een pech, en wat zal je geschrokken zijn toen je viel, dan zit je hart ineens in je keel. Lekker met de pootjes omhoog vanavond, maar die spierpijn zal je nog wel even houden.
Neh die date wordt dan niets meer denk ik, als je daar nu al niet enthousiast over bent, maar wel een (bier)ervaring rijker.Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
Gezellig plekje.quote:Op zondag 16 augustus 2020 19:16 schreef Soury het volgende:
Rommel de bommel hier Hopelijk blijft mijn tuin staan[ link | afbeelding ]
Serieus ik krijg het al benauwd van die verhalen. Waarom doen mensen dat echt????? !!!!!quote:
Geen idee of het ook gaat stormen zoals van de week hier, want dan overleeft je meubilair het niet daarquote:Op zondag 16 augustus 2020 19:16 schreef Soury het volgende:
Rommel de bommel hier Hopelijk blijft mijn tuin staan[ link | afbeelding ]
Nee het waait hier zowieso meer dan normaal. Straten zijn wat dicht op elkaar gebouwdquote:Op zondag 16 augustus 2020 19:27 schreef chufi het volgende:
[..]
Geen idee of het ook gaat stormen zoals van de week hier, want dan overleeft je meubilair het niet daar
efficient bouwen heet datquote:Op zondag 16 augustus 2020 19:29 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee het waait hier zowieso meer dan normaal. Straten zijn wat dicht op elkaar gebouwd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |