SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Handige linkjes naar leuke topics:
ESF / Monster-playlist: alle ESF optredens ooit
ESF / Overzicht ESF-LAND VAN DE WEEK topics
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat?
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat? #2
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat? #3
ESF / BEWAARTOPIC - overwinning ESF 2019
Onze top 50 eurovisieliedjes:
De 50 favorieten van het leukste songfestival forum van Nederland!
ESF_FOK Twitter
https://twitter.com/ESF_FOKOp woensdag 9 september 2020 20:31 en op maandag 13 januari 2025 21:00 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod (die we nooit hebben gehad.)
Sorry, ben in de Karwei geborenquote:
quote:Op zaterdag 1 augustus 2020 11:50 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Wat heeft die rente ermee te maken?
quote:
Oh ja same here, ik trok Margriet echt nietquote:Op zaterdag 1 augustus 2020 11:37 schreef Meke het volgende:
[..]
Nou, van 10, 12 en 14 werd ik ook niet echt blij![]()
15 vond ik de kandidaten wel leuk, als die Margriet er maar eens uitging![]()
Seizoen 1 heb ik een jaar of vier terug ook teruggekeken, maar dat viel me niet eens zo op. Bij The Amazing Race viel me het wel erg op. Ik begon met de recente seizoenen waarin ze Nederland bezochten en ging daarna verder met seizoen 1, 2, etc. Dat verschil is enorm, al komt het ook omdat ze in de eerste seizoenen minder snel de wereld over gingenquote:Op zaterdag 1 augustus 2020 11:37 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Geeft natuurlijk een andere indruk, dat klopt. Maar je kan het qua opdrachten en plottwists zeker nog wel vergelijken tussen twee seizoenen hoor. Al zal het vast kunnen dat ik een iets vertekend beeld geef.
Zo ook van seizoen 1 wellicht. Alles was toen nieuw voor iedereen, dus iedereen zat er toen waarschijnlijk ook anders naar te kijken dan ik achteraf. Toen vond ik alles vrij traag.
Ja precies ditquote:Op zaterdag 1 augustus 2020 11:52 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Oh ja same here, ik trok Margriet echt nietWas uitgerekend zij de mol
Ja 14 had ook wel echt een toffe groep bij elkaar gezocht.quote:
Ja ik wil dat nog steeds wel gaan kijken want weet dat er veel enthousiaste mensen zijn over TARquote:Op zaterdag 1 augustus 2020 11:52 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Seizoen 1 heb ik een jaar of vier terug ook teruggekeken, maar dat viel me niet eens zo op. Bij The Amazing Race viel me het wel erg op. Ik begon met de recente seizoenen waarin ze Nederland bezochten en ging daarna verder met seizoen 1, 2, etc. Dat verschil is enorm, al komt het ook omdat ze in de eerste seizoenen minder snel de wereld over gingen
Ik geloof dat er - op mij na - niemand hier naar The Amazing Race kijkt. Wel jammer, het is een soort Expeditie Robinson, maar dan de hele wereld over en is echt een aanrader. Bij de Belgische mol halen ze hun inspiratie wel uit de opdrachten bij TAR, dus kom je ook nog wat herkenbaars tegen als ze weer eens naar Vietnam gaan
En presenteerde ze seizoenenlang ook nog slap napraatprogramma Moltalkquote:Op zaterdag 1 augustus 2020 11:52 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja ik zou eerste afvallers ook wel een eerlijke strijd vindenquote:Op zaterdag 1 augustus 2020 11:52 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ja 14 had ook wel echt een toffe groep bij elkaar gezocht.
Nog steeds ook zonde van Maurice die er toen na aflevering 1 al uit lag. Ik zou hem ook nog wel in een jubileumseizoen terug willen zien, was in potentie echt een toffe kandidaat. Doet nu ook 3 op reis en zo.
Vorig seizoen was in dat het toppunt met de helft groen en de andere helft zwartquote:Op zaterdag 1 augustus 2020 11:52 schreef Meke het volgende:
Ik vond de zwarte vrijstelling toen wel een leuke plottwist, maar hij moet niet te vaak worden ingezet
Ja, dit inderdaad.quote:Op zaterdag 1 augustus 2020 11:52 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja dat snap ik ook welquote:Op zaterdag 1 augustus 2020 11:38 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Daardoor ging ik oprecht wel twijfelen aan mijn molvermoeden voor Anne-Marie toen"Dat zouden ze toch niet zó duidelijk in beeld brengen als ze de mol is"
Ja, ik vond bij Lubach gewoon lekker dat je ook weet dat hij toen onbevooroordeeld was. Ik vind het nu een beetje gek dat de AvroTros zelf het napraatprogramma doetquote:Op zaterdag 1 augustus 2020 11:53 schreef molloot200 het volgende:
[..]
En presenteerde ze seizoenenlang ook nog slap napraatprogramma Moltalk
De Lubach-jaren van Moltalk
Ja, dat was niet okéquote:Op zaterdag 1 augustus 2020 11:53 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Vorig seizoen was in dat het toppunt met de helft groen en de andere helft zwart
Hebben ze die Klaashint toen niet gewoon besproken? Zou ik ook niet meer durven zeggenquote:Op zaterdag 1 augustus 2020 11:54 schreef Meke het volgende:
[..]
Ja, ik vond bij Lubach gewoon lekker dat je ook weet dat hij toen onbevooroordeeld was. Ik vind het nu een beetje gek dat de AvroTros zelf het napraatprogramma doetDan vraag ik me echt af wat ze zouden doen als er een gigahint uitlekt. Is ook gek als ze die overslaan?
De live ontknopingenquote:Op zaterdag 1 augustus 2020 11:42 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ja, 2015 was de eerste live-ontknoping.
Die eerste twee afleveringen gingen toen veel te veel (sowieso dat hele seizoen) over de brieven die de mol uitdeelde. Konden ze weer ergens jokers vandaan pakken ten koste van 1000 euro uit de pot. En aan het einde van het seizoen zo trots dat het de laagste pot ooit was
Ik merk bij mezelf dat ik Seizoen 18 misschien voor mezelf ook wat overwaardeer, maar het is inderdaad ook wel heel erg het contrast met de seizoenen eromheen. En de fantastische opening. En dat Jan nog wel een leuke brutale mol was.quote:Op zaterdag 1 augustus 2020 11:42 schreef Meke het volgende:
[..]
Ja is meer door de seizoenen waardoor het omringd wordt![]()
Maar de opening was fantastischEn Jan was ook wel een leuke, brutale mol, dat was achteraf leuk om te zien
Ik zie het nog zo gebeuren ook...quote:Op zaterdag 1 augustus 2020 11:43 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Het is wachten op het seizoen waarbij de pot leeg gaat aan het einde van het seizoen en ze triomfantelijk in de ontknoping roepen dat het de laagste pot ooit is
Was er toen al MolTalk?quote:Op zaterdag 1 augustus 2020 11:55 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Hebben ze die Klaashint toen niet gewoon besproken? Zou ik ook niet meer durven zeggen
Ja ik zit het ook te kijkenquote:Op zaterdag 1 augustus 2020 11:57 schreef molloot200 het volgende:
Nu ik dat stukje van seizoen 14 zit te kijken besef ik me ook echt dat ze toen ook echt wel een relatief heel bekende groep hadden ten opzichte van bijvoorbeeld een seizoen 18 of 20.
quote:Op zaterdag 1 augustus 2020 11:49 schreef Meke het volgende:
Haha voor iedereen die dacht dat het over hypotheken ging, GEFOPT! Het gaat over WIDM!
Ja nou ja het liep dus het hele seizoen door, hele tijd gedoe over dat geld posten terwijl het allemaal eigenlijk vrij weinig uitmaakte, want als je het stuurde naar iemand die er in aflevering 9 uit lag, maakte het ook helemaal niks uit.quote:Op zaterdag 1 augustus 2020 11:58 schreef Meke het volgende:
[..]
Ja ik zit het ook te kijken![]()
Op zich wel een leuke twist als het maar in één aflevering zit
Ja topito's vind ik ook wel leukquote:Op zaterdag 1 augustus 2020 12:01 schreef Aoibhin het volgende:
[..]![]()
Maar dat vond ik ook niks in 2014. Snapte er niet veel van.
Ik hoop dat ze voor het jubileumseizoen de topito's terughalen
Gok van niet. Anders hadden ze die allang in de trailer gestopt denk ik. Trekt toch die oude kijkersquote:Op zaterdag 1 augustus 2020 12:01 schreef Aoibhin het volgende:
[..]![]()
Maar dat vond ik ook niks in 2014. Snapte er niet veel van.
Ik hoop dat ze voor het jubileumseizoen de topito's terughalen
Ja dat is wel stom danquote:Op zaterdag 1 augustus 2020 12:01 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ja nou ja het liep dus het hele seizoen door, hele tijd gedoe over dat geld posten terwijl het allemaal eigenlijk vrij weinig uitmaakte, want als je het stuurde naar iemand die er in aflevering 9 uit lag, maakte het ook helemaal niks uit.
Wel leuk dat Tygo de envelop van Jan-Willem gejat had, dat dan weer wel. Jatcultuur bij WIDM blijf ik leuk vinden.
Was Sigrid ook erg goed in. Ook vandaar mag zij terug komen
Ik vind dat ding echt een vervelende toevoeging. Maar inderdaad ook omdat hij té vaak in een seizoen voorbijkomt (vooral in 2014 en 2015 was het overkill) en er dan aparte opdrachten waren waarbij jokers en vrijstellingen te verdienen waren. Die werden dan bij de test ingezet maar PLOTTWIST er was ook een zwarte vrijstelling! Waardoor die hele vorige opdracht eigenlijk gewoon nutteloos was, want alles wat verdiend was is toch meteen wegquote:Op zaterdag 1 augustus 2020 11:52 schreef Meke het volgende:
Ik vond de zwarte vrijstelling toen wel een leuke plottwist, maar hij moet niet te vaak worden ingezet
OH jaaaaa de Lubach-jaren, in de übergeheime locatie in Amsterdam, waar iedereen gewoon lekker onderuitgezakt op zitzakken op de grond zat en de een na de ander lekker binnen kwam vallen alsof het een leuke houseparty wasquote:Op zaterdag 1 augustus 2020 11:53 schreef molloot200 het volgende:
[..]
En presenteerde ze seizoenenlang ook nog slap napraatprogramma Moltalk
De Lubach-jaren van Moltalk
Volgens mij draaiden ze daar een beetje omheen...quote:Op zaterdag 1 augustus 2020 11:55 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Hebben ze die Klaashint toen niet gewoon besproken? Zou ik ook niet meer durven zeggen
Ja en ook gewoon dat het lekker op z'n gemakje was want er was geen bepaalde zendtijd want het was gewoon lekker via Youtubequote:Op zaterdag 1 augustus 2020 12:07 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
OH jaaaaa de Lubach-jaren, in de übergeheime locatie in Amsterdam, waar iedereen gewoon lekker onderuitgezakt op zitzakken op de grond zat en de een na de ander lekker binnen kwam vallen alsof het een leuke houseparty was![]()
![]()
Eikelsquote:
Moltalk is sinds 2013quote:Op zaterdag 1 augustus 2020 11:58 schreef Meke het volgende:
[..]
Was er toen al MolTalk?
Ik kijk het ook niet echt vaakDus zou het niet weten
Ja preciesquote:Op zaterdag 1 augustus 2020 12:04 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik vind dat ding echt een vervelende toevoeging. Maar inderdaad ook omdat hij té vaak in een seizoen voorbijkomt (vooral in 2014 en 2015 was het overkill) en er dan aparte opdrachten waren waarbij jokers en vrijstellingen te verdienen waren. Die werden dan bij de test ingezet maar PLOTTWIST er was ook een zwarte vrijstelling! Waardoor die hele vorige opdracht eigenlijk gewoon nutteloos was, want alles wat verdiend was is toch meteen weg![]()
En de hele tijd dat spannende muziekje als dat ding in beeld komt
Ja met Yvonne en Yvonquote:Op zaterdag 1 augustus 2020 12:07 schreef molloot200 het volgende:
Die koffertjes omruilende mensen in de trailer doet me trouwens denken aan de koffertjesopdracht in seizoen 5, die mag ook heel erg terugkomenDie was heel leuk vond ik
Ik ook niet. Was een vervelende afleiding van de opdrachten en ik houd gewoon niet van dingen zoals stiekeme bondjes en ruilhandeltjes en dat soort gekonkel. Is ook de reden waarom ik compleet afhaakte bij Expeditie Robinson. Ik vind het veel interessanter als het mentale en psychologische aspect in de opdrachten zit verworven en ze dat aspect van een programma niet daarvan lostrekken en in de vorm van (voor mij) totaal oninteressante en gescripte zij-complotten verwerken.quote:Op zaterdag 1 augustus 2020 12:02 schreef ijs_beer het volgende:
Aan die hele topito's vond ik dan weer niks aan.
Ja die met Lubach keek ik welquote:Op zaterdag 1 augustus 2020 12:09 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Moltalk is sinds 2013Die live uitzendingen doen ze sinds 2015. Eerst met Patrick en Vivienne, en later met Margriet en Chris.
Jaaaa dat was ook wel tof van Tygoquote:Op zaterdag 1 augustus 2020 12:01 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ja nou ja het liep dus het hele seizoen door, hele tijd gedoe over dat geld posten terwijl het allemaal eigenlijk vrij weinig uitmaakte, want als je het stuurde naar iemand die er in aflevering 9 uit lag, maakte het ook helemaal niks uit.
Wel leuk dat Tygo de envelop van Jan-Willem gejat had, dat dan weer wel. Jatcultuur bij WIDM blijf ik leuk vinden.
Was Sigrid ook erg goed in. Ook vandaar mag zij terug komen
Ik ga in EEN LOOP! EN NOG EEN LOOP!quote:Op zaterdag 1 augustus 2020 12:12 schreef Guanabana het volgende:
'JAHAAAAA! Marc-Marie is kritisch! En boos ook!!'
Lubach deed het twee seizoenen, 2013 en 2014. In die tweede was Kees zijn sidekick. Vanaf 2015 kwam het op tv, met eerst Vivienne en Patrick als presentators. Ik weet niet precies meer wanneer Margriet en Chris het overnamen, maar volgens mij was het 2017.quote:Op zaterdag 1 augustus 2020 12:11 schreef Meke het volgende:
[..]
Ja die met Lubach keek ik welMaar Patrick en Vivienne was nog met Lubach toch?
OH jaaaaquote:
quote:Op zaterdag 1 augustus 2020 12:07 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
OH jaaaaa de Lubach-jaren, in de übergeheime locatie in Amsterdam, waar iedereen gewoon lekker onderuitgezakt op zitzakken op de grond zat en de een na de ander lekker binnen kwam vallen alsof het een leuke houseparty was![]()
![]()
EN DOOF OOK, toch?quote:Op zaterdag 1 augustus 2020 12:12 schreef Guanabana het volgende:
'JAHAAAAA! Marc-Marie is kritisch! En boos ook!!'
Hahahaha wtf johquote:Op zaterdag 1 augustus 2020 12:18 schreef Cee het volgende:
[..]![]()
Grappige soort van anekdote, hij zat vroeger in een improvisatie-theatergroep en daar ging ik een keer naar kijken toen ze in de buurt optraden, bleek het theatertje in een bejaardenhuis te zitten en wij waren samen met een handvol andere mensen de enigen die een kaartje hadden gekocht. Twee rijen vooraan zaten bejaarden in hun scootmobiel, velen van hen aan een beademingsapparaat. Verder was het leeg. Ga dan maar eens een improvisatie optreden houden, het was echt zo super awkward.![]()
![]()
Na de voorstelling spraken we ze nog even maar hij was toen nog niet zo hele bekend en volgens mij werd een week later bekendgemaakt dat hij een van de kandidaten van WiDM was en we dachten wow, nu heeft hij het écht gemaakt.
Iedereen krijgt wel een bekendheidsboost van WIDM denk ik hoor. Nikkie bijvoorbeeld brak pas echt in Nederland door na WIDM. Jamie Trenité brak door, en Diederik Jekel was ineens ook veel meer te zien na WIDM.quote:Op zaterdag 1 augustus 2020 12:21 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Hahahaha wtf johDan verwacht je ook echt niet dat zo iemand dan aan WIDM mee gaat doen. Ik kende hem destijds ook nog helemaal niet. Best grappig om te zien hoe hij daarna juist zo bekend is geworden.
Straks spot Jobi me ook nogquote:Op zaterdag 1 augustus 2020 12:21 schreef Aoibhin het volgende:
En nu eindelijk Instagram lezen![]()
Ik heb @:Meke al meteen gespot
Daar ben ik wel goed in, let maar opquote:
Ja precies! Ellie Lust is nog wel het grootste voorbeeld denk ik. Die was eigenlijk bijna totaal onbekend, en sindsdien zie je haar heel veel, eigen programma, etc.quote:Op zaterdag 1 augustus 2020 12:23 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Iedereen krijgt wel een bekendheidsboost van WIDM denk ik hoor. Nikkie bijvoorbeeld brak pas echt in Nederland door na WIDM. Jamie Trenité brak door, en Diederik Jekel was ineens ook veel meer te zien na WIDM.
Hij is wel gevraagd, verklaarde hij ooit. Ik mis er niks aan hoorquote:Op zaterdag 1 augustus 2020 12:24 schreef BillDauterive het volgende:
Ellie Lust was na WidM bijna elke avond wel op tv
Raar eigenlijk dat Peter R de Vries nooit heeft meegedaan. Die houdt wel van wat aandacht.
Ik kende hem al een beetje, oa hiervanquote:Op zaterdag 1 augustus 2020 12:21 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Hahahaha wtf johDan verwacht je ook echt niet dat zo iemand dan aan WIDM mee gaat doen. Ik kende hem destijds ook nog helemaal niet. Best grappig om te zien hoe hij daarna juist zo bekend is geworden.
Jaaa Jelle die vind ik tofquote:Op zaterdag 1 augustus 2020 12:25 schreef Meke het volgende:
[..]
Ik kende hem al een beetje, oa hiervan![]()
Oh jaaaa die ken ik wel! Maar ik koppelde hem destijds niet zo aan dat nummerquote:Op zaterdag 1 augustus 2020 12:25 schreef Meke het volgende:
[..]
Ik kende hem al een beetje, oa hiervan![]()
quote:Op zaterdag 1 augustus 2020 12:21 schreef Aoibhin het volgende:
En nu eindelijk Instagram lezen![]()
Ik heb @:Meke al meteen gespot
Thanks!quote:Op zaterdag 1 augustus 2020 12:24 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Daar ben ik wel goed in, let maar op![]()
@:Meke mooi betoog trouwensKritisch, maar met respect naar de makers
Ik vraag me af of die wel eens gevraagd isquote:Op zaterdag 1 augustus 2020 12:24 schreef BillDauterive het volgende:
Ellie Lust was na WidM bijna elke avond wel op tv
Raar eigenlijk dat Peter R de Vries nooit heeft meegedaan. Die houdt wel van wat aandacht.
Ik vond haar eerst wel tof, nu een beetje overkillquote:Op zaterdag 1 augustus 2020 12:25 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja precies! Ellie Lust is nog wel het grootste voorbeeld denk ik. Die was eigenlijk bijna totaal onbekend, en sindsdien zie je haar heel veel, eigen programma, etc.
Raar dat je dan niet meedoet. Als ik gevraagd word, doe ik zonder twijfel mee. Ook als we naar koud-Siberie gaanquote:Op zaterdag 1 augustus 2020 12:25 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Hij is wel gevraagd, verklaarde hij ooit. Ik mis er niks aan hoor
Ja en hij zat toen ook al in de jury van Lama Gezochtquote:Op zaterdag 1 augustus 2020 12:25 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Oh jaaaa die ken ik wel! Maar ik koppelde hem destijds niet zo aan dat nummerHad pas later door van "oh ja, dat was hij".
Ja, dat zou tof zijnquote:Op zaterdag 1 augustus 2020 12:26 schreef molloot200 het volgende:
Ik zie iemand nu ook reageren met de opmerking op deze opdracht terugkomt. Zou zomaar kunnen. Vorige bordje van Moltown was van hout zo uit mijn hoofd, deze is van staal. Is wel een opdracht die ze beter in beeld kunnen brengen. Toen kregen we veel te weinig informatie om mee te doen met de logikwis, dat kunnen ze nu zeker verbeteren.
Lunchse!quote:Op zaterdag 1 augustus 2020 12:27 schreef molloot200 het volgende:
Even lunchen, daarna nog even jullie WIDM gespui teruglezen
Saaaaaamequote:Op zaterdag 1 augustus 2020 12:28 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Raar dat je dan niet meedoet. Als ik gevraagd word, doe ik zonder twijfel mee. Ook als we naar koud-Siberie gaan
quote:Op zaterdag 1 augustus 2020 12:34 schreef BillDauterive het volgende:
De corona-teststraat hier in Harderwijk is zo klein, dat mensen doorverwezen worden naar Lelystad. Dit is toch absurd?
Als ik klachten heb en getest wil worden, moet ik of dagen wachten, of naar Lelystad. Dat is een half uur met de auto, maar ik heb geen auto, dus zou ik moeten fietsen, omdat je met klachten niet met het OV mag.
quote:Op zaterdag 1 augustus 2020 12:36 schreef Meke het volgende:
@:Cee @:Guanabana
Dit is ook gek om andere mensen in die rol te zien
Dat zou wel leuk zijn! Dat was een opdracht die in beginsel zeer veel potentie had, maar inderdaad waar veel verbeterpunten zatenquote:Op zaterdag 1 augustus 2020 12:26 schreef molloot200 het volgende:
Ik zie iemand nu ook reageren met de opmerking op deze opdracht terugkomt. Zou zomaar kunnen. Vorige bordje van Moltown was van hout zo uit mijn hoofd, deze is van staal. Is wel een opdracht die ze beter in beeld kunnen brengen. Toen kregen we veel te weinig informatie om mee te doen met de logikwis, dat kunnen ze nu zeker verbeteren.
quote:Op zaterdag 1 augustus 2020 12:28 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Raar dat je dan niet meedoet. Als ik gevraagd word, doe ik zonder twijfel mee. Ook als we naar koud-Siberie gaan
Wtf, dat is echt niet te doenquote:Op zaterdag 1 augustus 2020 12:34 schreef BillDauterive het volgende:
De corona-teststraat hier in Harderwijk is zo klein, dat mensen doorverwezen worden naar Lelystad. Dit is toch absurd?
Als ik klachten heb en getest wil worden, moet ik of dagen wachten, of naar Lelystad. Dat is een half uur met de auto, maar ik heb geen auto, dus zou ik moeten fietsen, omdat je met klachten niet met het OV mag.
Dat snap ik.quote:Op zaterdag 1 augustus 2020 12:54 schreef Strani het volgende:
Middag!
Sindsdien eet ik eigenlijk nooit meer wespen.
quote:Op zaterdag 1 augustus 2020 12:54 schreef Strani het volgende:
Positieve draai: Ik mocht wel naar huis en daar kreeg ik een ijsje.
In het geval dat je me een volgverzoek hebt gestuurd heb je de verkeerde er eentje gestuurdquote:Op zaterdag 1 augustus 2020 12:52 schreef Aoibhin het volgende:
@:molloot200 volgens mij heb ik je gespot
Vanuit Bergen op Zoom moeten mensen naar Goes om te testen.quote:Op zaterdag 1 augustus 2020 12:34 schreef BillDauterive het volgende:
Qua reputatie verliezen kan je beter niet meedoen aan Expeditie Robinson hè. Bij WIDM kan je niet zo bijster veel verkeerd doen. Mensen hebben ook nog steeds sympathie voor Jan Versteegh bijvoorbeeld, terwijl hij als hardste riep Ron Boszhard niet terug te willen tijdens de opdracht (iets wat overigens toch wel kon voor hem want hij wist al dat de opdracht verziekt was)quote:Op zaterdag 1 augustus 2020 12:29 schreef Meke het volgende:
Hoewel ik niet echt een reputatie hoog te houden heb als BN'er, wellicht dat ik er dan anders over zou denken
Je moet het léren eten Strani!quote:Op zaterdag 1 augustus 2020 12:54 schreef Strani het volgende:
Middag!
Ik ben als kind op het schoolplein een keer door een wesp in de mond gestoken toen ik een peer at. Ding vloog gewoon naar binnen en stook me aan de binnenkant van de wang.
Sindsdien eet ik eigenlijk nooit meer wespen.
Oeh had ik die methode vroeger maar toegepast...quote:Op zaterdag 1 augustus 2020 12:54 schreef Strani het volgende:
Positieve draai: Ik mocht wel naar huis en daar kreeg ik een ijsje.
Nee hoor, ik kan gen volgverzoek sturen, want ik heb niet eens Instaquote:Op zaterdag 1 augustus 2020 12:59 schreef molloot200 het volgende:
[..]
In het geval dat je me een volgverzoek hebt gestuurd heb je de verkeerde er eentje gestuurd
Dan kan het niet anders. Nou bij dezen, that's mequote:Op zaterdag 1 augustus 2020 13:08 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Nee hoor, ik kan gen volgverzoek sturen, want ik heb niet eens InstaMaar het is iemand met jouw voornaam en met precies dezelfde mening, dus dat kan niet missen
Ja, dat is ook weer zoquote:Op zaterdag 1 augustus 2020 13:01 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Qua reputatie verliezen kan je beter niet meedoen aan Expeditie Robinson hè. Bij WIDM kan je niet zo bijster veel verkeerd doen. Mensen hebben ook nog steeds sympathie voor Jan Versteegh bijvoorbeeld, terwijl hij als hardste riep Ron Boszhard niet terug te willen tijdens de opdracht (iets wat overigens toch wel kon voor hem want hij wist al dat de opdracht verziekt was)
Nee nee nee, excuses! Gewoon proberen! Is heerlijk in de sushi bijvoorbeeldquote:Op zaterdag 1 augustus 2020 13:08 schreef Strani het volgende:
[..]
Hahaha ja maar soms proef je gewoon meteen de eerste keer dat je het echt niks vindt!
quote:Op zaterdag 1 augustus 2020 13:11 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Nee nee nee, excuses! Gewoon proberen! Is heerlijk in de sushi bijvoorbeeld
Ik heb je Instaquote:Op zaterdag 1 augustus 2020 13:10 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Dan kan het niet anders. Nou bij dezen, that's me
Ik ook, nu elke dag kijken of 'ie z'n profielfoto van 10x10px verandert, want dat is het enige dat we ermee kunnenquote:
Voor als je het dan nog steeds een te grote stap vindt, kun je ook er een schijfje avocado bij eten. Dat verzacht de smaak een beetjequote:
Oh wat gaaf. Maakt me wel al een stuk nieuwsgierigerquote:Op zaterdag 1 augustus 2020 13:18 schreef Meke het volgende:
@:molloot200 wel leuk bij Hunted UK is dat de cameramensen ook 'in het complot' zitten: iedereen heeft één vast cameramens die volledig met ze meeleeft en doen wat zij hen opdragen. Dat vind ik al anders dan NL ook
Ik heb ze allemaal op 'alleen ik' staan, vind het veel te jammer om ze helemaal te verwijderenquote:Op zaterdag 1 augustus 2020 13:18 schreef molloot200 het volgende:
Atm lekker mijn Facebook leeg aan het halen trouwens, een heel project, maar sommige oude dingen kunnen zich echt niet meer vertonen
Ja vind het echt leukquote:Op zaterdag 1 augustus 2020 13:18 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Oh wat gaaf. Maakt me wel al een stuk nieuwsgieriger
Zo help je de testbereidheid wel omlaagquote:Op zaterdag 1 augustus 2020 12:59 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Vanuit Bergen op Zoom moeten mensen naar Goes om te testen.
Ja dat ben ik nu ook aan het doen. Maar het is nogal veelquote:Op zaterdag 1 augustus 2020 13:18 schreef Meke het volgende:
[..]
Ik heb ze allemaal op 'alleen ik' staan, vind het veel te jammer om ze helemaal te verwijderen
Een nóg jonger molletjequote:Op zaterdag 1 augustus 2020 13:17 schreef molloot200 het volgende:
[..]
M'n Instagram profielfoto komt wel uit juni 2018
Ik zoek hem nu ook!quote:Op zaterdag 1 augustus 2020 12:52 schreef Aoibhin het volgende:
@:molloot200 volgens mij heb ik je gespot
Ik doe het gewoon steeds met 'eerder op deze dag'quote:Op zaterdag 1 augustus 2020 13:23 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ja dat ben ik nu ook aan het doen. Maar het is nogal veel
Ahh zo liefquote:Op zaterdag 1 augustus 2020 13:23 schreef molloot200 het volgende:
Opa die allemaal natuurplaatjes op mijn pagina deelt met de tekst "Mooi hè, ons land"Te lief om te verwijderen bijna
Vertekend beeld ditquote:
Lekker wispelturig in 2013 wel.quote:Paulien (of Kees) is de Mol!
roosschlikkerprivéquote:Op zaterdag 1 augustus 2020 13:28 schreef Guanabana het volgende:
Jezus wat is Instagram irritant, zeg maar gewoon even wie je bent molloot.
Sorry ik recycle m'n eigen grapje even want vind hem nog steeds leukquote:
Paulienquote:Op zaterdag 1 augustus 2020 13:29 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Lekker wispelturig in 2013 wel.
Tot op deze dag is Paulien nog steeds de mol van dat seizoen voor mij wel
Die ene met opbouwende lof over seizoen 11quote:Op zaterdag 1 augustus 2020 13:28 schreef Guanabana het volgende:
Jezus wat is Instagram irritant, zeg maar gewoon even wie je bent molloot.
Haha ja, ik ookquote:Op zaterdag 1 augustus 2020 13:35 schreef molloot200 het volgende:
Al die seizoen 17 kandidaten die reageren dat dat zo'n goed seizoen isBen nu Jochem, Diederik en Roos al tegengekomen
Ik heb dat ook vaak met foto's van mezelf. Als ik geforceerd ergens moet gaan lachen (op schoolfoto's vroeger bijvoorbeeld, of groepsfoto's) dan vind ik mezelf er echt nooit leuk op staan. Maar op foto's die van me zijn genomen zonder dat ik wist dat ze zouden worden genomen, vind ik het vaak al een stuk beterquote:Op zaterdag 1 augustus 2020 13:28 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Vertekend beeld dit
Nee, is een foto van mijn eindexamengala toen. Ik heb zelf eigenlijk altijd een beetje een hekel aan foto's van mezelf, zeker die geforceerde, ik vind mezelf echt lelijk lachen of zo hahaha. Maar deze had ik niet door dat hij gemaakt was, zelfs niet dat iemand 'm aan me door had gestuurdPas twee maanden later zag ik 'm in m'n galerij staan
quote:Op zaterdag 1 augustus 2020 13:29 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Lekker wispelturig in 2013 wel.
Tot op deze dag is Paulien nog steeds de mol van dat seizoen voor mij wel
quote:Op zaterdag 1 augustus 2020 13:33 schreef Meke het volgende:
[..]
Sorry ik recycle m'n eigen grapje even want vind hem nog steeds leuk
Leuke kandidaatquote:
Hm dat kunnen er meer zijn, dus ik twijfel nog.quote:Op zaterdag 1 augustus 2020 13:34 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Die ene met opbouwende lof over seizoen 11
quote:Op zaterdag 1 augustus 2020 13:35 schreef molloot200 het volgende:
Al die seizoen 17 kandidaten die reageren dat dat zo'n goed seizoen isBen nu Jochem, Diederik en Roos al tegengekomen
Hahahaha ja, die ÉNEquote:Op zaterdag 1 augustus 2020 13:37 schreef Meke het volgende:
En natuurlijk Dennis en Nicolette die jaren samen ER hebben gepresenteerd, dat komt natuurlijk door die ene WIDM-aflevering samen![]()
Ik had mijn voornaam hier toch gedeeld? Ik gok de meest Scandinavische die ertussen zitquote:Op zaterdag 1 augustus 2020 13:40 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Hm dat kunnen er meer zijn, dus ik twijfel nog.
Ja, maar ze doen niet aan winnaars volgens mij voor dit seizoenquote:Op zaterdag 1 augustus 2020 13:39 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Leuke kandidaatZou ook niet misstaan in een allstar seizoen
Ah oke, dat had ik gemist! Dan weet ik het denk ik wel. Maar dan staat je account dus op privé? Of heb je dat snel even gedaan net?quote:Op zaterdag 1 augustus 2020 13:41 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ik had mijn voornaam hier toch gedeeld? Ik gok de meest Scandinavische die ertussen zit
Nee, ik heb mijn account sowieso op privéquote:Op zaterdag 1 augustus 2020 13:42 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ah oke, dat had ik gemist! Dan weet ik het denk ik wel. Maar dan staat je account dus op privé? Of heb je dat snel even gedaan net?
Heb ik weer een gezicht bij iemandquote:Op zaterdag 1 augustus 2020 13:43 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Nee, ik heb mijn account sowieso op privé
Dus voor nu heb je alleen een mini profielfoto waarmee je het moet doen
Ahhhh ja, dat snap ik ook wel weer. Oud-mollen zou ik ook niet doen als ik hen wasquote:Op zaterdag 1 augustus 2020 13:41 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ja, maar ze doen niet aan winnaars volgens mij voor dit seizoen
Nee maar heeft al wel een keer gewonnen dus dat zou ik dan weer lastig vindenquote:Op zaterdag 1 augustus 2020 13:39 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Leuke kandidaatZou ook niet misstaan in een allstar seizoen
quote:Op zaterdag 1 augustus 2020 13:45 schreef Guanabana het volgende:
Heb het niet echt gevolgd, zijn er al kandidaten en dingen bekend?
Allstar seizoen in Italiëquote:Op zaterdag 1 augustus 2020 13:45 schreef Guanabana het volgende:
quote:Op zaterdag 1 augustus 2020 13:45 schreef Guanabana het volgende:
Ja Nikkie waarschijnlijk sowieso toch?quote:Op zaterdag 1 augustus 2020 13:46 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Allstar seizoen in ItaliëZe starten in Florence vanwege renaissance (symbool voor de kandidaten die een tweede kans krijgen).
Verder is er nog niet veel bekend. De kandidaten worden niet van tevoren bekend gemaakt; dat zien we pas bij de allereerste uitzending!
Er zijn wel theorieën over kandidaten, maar veel lijstjes lopen ook uiteen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Al weten we inmiddels al voor 90% zeker dat deze ook niet klopt want blijkbaar zitten er geen winnaars in. Verder sowieso wel een goed rijtje namen waarvan veel ook een instagram stilte hebben, daar zal deze ook wel op gebaseerd zijn.
quote:
Ik vind Nikkie zelf ook wel sympathiek en gun het haar ook welquote:Op zaterdag 1 augustus 2020 13:47 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ja Nikkie waarschijnlijk sowieso toch?
Ben volgens mij de enige die daar geen probleem mee heeftGun het haar wel na vorige keer.
Ik hoop in godsnaam niet Ron. Het was echt lullig voor hem en het zorgde voor een heel grappige running gag, maar ik weet niet, ik vind heb het idee dat hij weer niet ver gaat komen. En vind hem vervelend.
quote:Op zaterdag 1 augustus 2020 13:47 schreef molloot200 het volgende:
Vind zelf dit lijstje het meest waarschijnlijk:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Al weten we inmiddels al voor 90% zeker dat deze ook niet klopt want blijkbaar zitten er geen winnaars in. Verder sowieso wel een goed rijtje namen waarvan veel ook een instagram stilte hebben, daar zal deze ook wel op gebaseerd zijn.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Koel en donker bewaren
Precies ditquote:Op zaterdag 1 augustus 2020 13:47 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ben volgens mij de enige die daar geen probleem mee heeftGun het haar wel na vorige keer.
Ik hoop in godsnaam niet Ron. Het was echt lullig voor hem en het zorgde voor een heel grappige running gag, maar ik weet niet, ik heb het idee dat hij weer niet ver gaat komen. En vind hem vervelend.
Vind zelf dit lijstje het meest waarschijnlijk:Maarja, komt ook wel doordat ze niet allemaal meer SUPERprominent zijnSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Al weten we inmiddels al voor 90% zeker dat deze ook niet klopt want blijkbaar zitten er geen winnaars in. Verder sowieso wel een goed rijtje namen waarvan veel ook een instagram stilte hebben, daar zal deze ook wel op gebaseerd zijn.
Op woensdag 9 september 2020 20:31 en op maandag 13 januari 2025 21:00 schreef Fred_B het volgende:
quote:Op zaterdag 1 augustus 2020 13:49 schreef Guanabana het volgende:
[..]Ja hier ben ik het volkomen mee eens (wederomSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
). Ik vind het niet per sé de spraakmakers en denk eerder dat het toevallig de mensen zijn die even niet op Socials hebben gezeten
Op woensdag 9 september 2020 20:31 en op maandag 13 januari 2025 21:00 schreef Fred_B het volgende:
quote:Op zaterdag 1 augustus 2020 13:51 schreef Guanabana het volgende:
Some disputes die and no one shoots, NUMBER FOUR!
Dat heeft als nadeel dat het dan voor de mol het doel wordt om zo min mogelijk geld naar hongerige gehandicapte zeehondjes in Afrikta te laten gaanquote:Op zaterdag 1 augustus 2020 13:45 schreef Meke het volgende:
[..]
Nee maar heeft al wel een keer gewonnen dus dat zou ik dan weer lastig vinden![]()
Hoewel ze misschien wel allemaal voor een goed doel spelen? Dan zou het wel weer kunnenMaar je hebt als winnaar wel écht al heel veel meegemaakt
Oh ik vind het ook leuk als Nikkie terugkomt hoorquote:Op zaterdag 1 augustus 2020 13:47 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ik hoop in godsnaam niet Ron. Het was echt lullig voor hem en het zorgde voor een heel grappige running gag, maar ik weet niet, ik heb het idee dat hij weer niet ver gaat komen. En vind hem vervelend.
Oja, kutquote:Op zaterdag 1 augustus 2020 13:54 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Dat heeft als nadeel dat het dan voor de mol het doel wordt om zo min mogelijk geld naar hongerige gehandicapte zeehondjes in Afrikta te laten gaan
Vind zelf dit lijstje het meest waarschijnlijk:En ook wel een goede spreiding qua seizoenenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Al weten we inmiddels al voor 90% zeker dat deze ook niet klopt want blijkbaar zitten er geen winnaars in. Verder sowieso wel een goed rijtje namen waarvan veel ook een instagram stilte hebben, daar zal deze ook wel op gebaseerd zijn.Toch denk ik dat deze ook niet klopt hoor
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
Ja, waarschijnlijk klopt er ook half niets van hoor. Zeker omdat Nikkie zelf gewoon doorpost tijdens de vermoedelijke opnameperiode, en toch echt mee is. Ik verwacht wat andere namen. Ik zou bijvoorbeeld ook Vincent uit seizoen 17 erg leuk vinden. Met z'n "Nee Art, iemand moet naar huis!"quote:Op zaterdag 1 augustus 2020 13:50 schreef Meke het volgende:
[..]
Maarja, komt ook wel doordat ze niet allemaal meer SUPERprominent zijn
Ik denk ook nog steeds dat het het doel was dat ze allemaal het koffertje zouden vindenquote:Op zaterdag 1 augustus 2020 13:54 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Oh ik vind het ook leuk als Nikkie terugkomt hoorDie is ook vroegtijdig vertrokken vanwege de dood van haar broertje, dus gun ik wel een tweede kans.
Ron zou ik het op zich wel gunnen, want de manier waarop was echt te lullig voor woorden. Hij had de mol nog nooit gezien en er was al 33% kans dat hij er sowieso uit zou gaan omdat de andere kandidaten dat koffertje wel hadden gevonden.
Nee, waarschijnlijk zijn het ook alleen maar BN'ers helaas. Al wordt in de promotekst op de website het woord BN'er niet gebruikt, dus misschien zien we nog één of twee onbekende Nederlanders langskomen.quote:Op zaterdag 1 augustus 2020 13:55 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
En ook wel een goede spreiding qua seizoenenToch denk ik dat deze ook niet klopt hoor
Oh jaquote:Op zaterdag 1 augustus 2020 13:54 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Dat heeft als nadeel dat het dan voor de mol het doel wordt om zo min mogelijk geld naar hongerige gehandicapte zeehondjes in Afrikta te laten gaan
Oh jaaaaa Vincentquote:Op zaterdag 1 augustus 2020 13:55 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ja, waarschijnlijk klopt er ook half niets van hoor. Zeker omdat Nikkie zelf gewoon doorpost tijdens de vermoedelijke opnameperiode, en toch echt mee is. Ik verwacht wat andere namen. Ik zou bijvoorbeeld ook Vincent uit seizoen 17 erg leuk vinden. Met z'n "Nee Art, iemand moet naar huis!"
Mja dat heb je toch niet helemaal in de hand als makers. En Jan had ook het koffertje niet gevonden, terwijl hij als mol wist waar het lag.quote:Op zaterdag 1 augustus 2020 13:55 schreef Meke het volgende:
[..]
Ik denk ook nog steeds dat het het doel was dat ze allemaal het koffertje zouden vinden
Ik blijf er wel op hopen! Zou zo zonde zijn als ze die jaren van WIDM over zouden slaanquote:Op zaterdag 1 augustus 2020 13:57 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Nee, waarschijnlijk zijn het ook alleen maar BN'ers helaas. Al wordt in de promotekst op de website het woord BN'er niet gebruikt, dus misschien zien we nog één of twee onbekende Nederlanders langskomen.
Ja ook in mindere seizoenen zitten soms alsnog wel heel leuke opdrachten of momentenquote:Op zaterdag 1 augustus 2020 14:00 schreef molloot200 het volgende:
Ik krijg plots heel veel zin om S18E01 en S17E02 terug te kjkenOndanks dat dit uit de latere seizoenen is, zijn het over-all toch een van de beste afleveringen ooit (wat verder niets hoeft te zeggen over de rest van het seizoen
)
Legendarischquote:Op zaterdag 1 augustus 2020 14:05 schreef Aoibhin het volgende:
'We zijn niet in Kiev vriend!'
Blijft mooi
Die ontknopingsaflevering heb ik laatst dan wel weer teruggekeken. Echt leuk. Kees heeft wel echt veel gedurfde dingen gedaan ook, was een leuke Mol.quote:Op zaterdag 1 augustus 2020 14:08 schreef Aoibhin het volgende:
De ontknoping in 2013 toen Kees de mol bleek en Zarayda (die hem blind had vertrouwd) daarnaast zoiets had van "oh noooo ik ben de debiel van dit seizoen"
De dokter heeft zich omgedraaid zodat hij deniability heeftquote:
Ja ik kwam erachter op een gegeven momentquote:Op zaterdag 1 augustus 2020 14:11 schreef Meke het volgende:
[..]
De dokter heeft zich omgedraaid zodat hij deniability heeft
S17E02 is zeker dat ze moesten liegen in de rechtbank hè?quote:Op zaterdag 1 augustus 2020 14:00 schreef molloot200 het volgende:
Ik krijg plots heel veel zin om S18E01 en S17E02 terug te kjkenOndanks dat dit uit de latere seizoenen is, zijn het over-all toch een van de beste afleveringen ooit (wat verder niets hoeft te zeggen over de rest van het seizoen
)
Was op zich wel prima geweest als Jan hem als enige niet had gevonden, dan was ons het hele Jean-Marc gedoe bespaardquote:Op zaterdag 1 augustus 2020 14:02 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Mja dat heb je toch niet helemaal in de hand als makers. En Jan had ook het koffertje niet gevonden, terwijl hij als mol wist waar het lag.
quote:
Ja dat vond ik ook leukquote:Op zaterdag 1 augustus 2020 14:08 schreef Aoibhin het volgende:
De ontknoping in 2013 toen Kees de mol bleek en Zarayda (die hem blind had vertrouwd) daarnaast zoiets had van "oh noooo ik ben de debiel van dit seizoen"
Ja dat is die! Prachtige aflevering met ook nog de klassieke lege fabriekopdracht én laser opdrachtt met kermistwistquote:Op zaterdag 1 augustus 2020 14:12 schreef Meke het volgende:
[..]
S17E02 is zeker dat ze moesten liegen in de rechtbank hè?Met de Elvis-imitatie en de schattige babyotters
quote:Op zaterdag 1 augustus 2020 14:11 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ja ik kwam erachter op een gegeven moment
Ojaaa heel gaafquote:Op zaterdag 1 augustus 2020 14:13 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ja dat is die! Prachtige aflevering met ook nog de klassieke lege fabriekopdracht én laser opdrachtt met kermistwist
Ik denk dat in dat geval Jan had gestreden om Jean-Marc terug te krijgen in het spel. Of de makers hadden iets anders erop bedacht. Kan toch niet dat je 0% kans hebt om aflevering 1 door te komen.quote:Op zaterdag 1 augustus 2020 14:12 schreef Meke het volgende:
[..]
Was op zich wel prima geweest als Jan hem als enige niet had gevonden, dan was ons het hele Jean-Marc gedoe bespaardMaar dan voel je je wel echt flink knudde, want dan had je echt 0% kans
Ja denk dat Jan ook wel op een of andere manier doorkreeg of andere koppels hem wel vonden? Dat ze het dan misschien allemaal hadden gevonden ofzo? Want dat zou ik anders wel heftig vindenquote:Op zaterdag 1 augustus 2020 14:14 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ik denk dat in dat geval Jan had gestreden om Jean-Marc terug te krijgen in het spel. Of de makers hadden iets anders erop bedacht. Kan toch niet dat je 0% kans hebt om aflevering 1 door te komen.
Jan en JM stonden volgens mij ook echt maar één minuut verwijderd van die kluis toen de tijd op was.quote:Op zaterdag 1 augustus 2020 14:15 schreef Meke het volgende:
[..]
Ja denk dat Jan ook wel op een of andere manier doorkreeg of andere koppels hem wel vonden? Dat ze het dan misschien allemaal hadden gevonden ofzo? Want dat zou ik anders wel heftig vinden
Ja, misschien stond hij daarom ook wel in de buurt, dat hij dan een seintje van de crew zou krijgen oid als ze de enige waren die het niet hadden gevondenquote:Op zaterdag 1 augustus 2020 14:16 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Jan en JM stonden volgens mij ook echt maar één minuut verwijderd van die kluis toen de tijd op was.
Ja die ontknoping was echt tofquote:Op zaterdag 1 augustus 2020 14:09 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Die ontknopingsaflevering heb ik laatst dan wel weer teruggekeken. Echt leuk. Kees heeft wel echt veel gedurfde dingen gedaan ook, was een leuke Mol.
Het grappige aan dat seizoen was dat ik het al raar vond dat hij uberhaupt meedeed, ik kende hem toen alleen nog maar van De Zomer Voorbij enzo, en dacht dat het een beetje een domme gast was of zo, niks voor WIDM. Maar toen bleek hij dus ook nog eens de Mol te zijn, en nog een goede ook
Oh en Paulien heeft dat seizoen ook wel gemaakt voor mij, vind haar zo leuk.
Jaquote:Op zaterdag 1 augustus 2020 14:10 schreef molloot200 het volgende:
Nog zo'n mooi geëdit moment vind ik deze: vanaf ongeveer 21:20
Hahahaha ja Diederik met zijn babyottertjes verhaal waar iedereen in tuindequote:Op zaterdag 1 augustus 2020 14:12 schreef Meke het volgende:
[..]
S17E02 is zeker dat ze moesten liegen in de rechtbank hè?Met de Elvis-imitatie en de schattige babyotters
Alle drie finalisten, dus was die hint heel goed te gebruikenquote:Op zaterdag 1 augustus 2020 14:24 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja![]()
En die Case is the mol hint was ergens ook wel weer te duidelijk misschien, maar die C kon dan ook wel weer op Carolien Borgers of op Paulien Cornelisse slaan, dus op zich...
Dat inderdaad. Maar toch denk ik dat de mol misschien sowieso wel zou hebben willen verliezen bij die opdracht, omdat voor het programma die test ergens ook wel door had moeten gaan.quote:Op zaterdag 1 augustus 2020 14:12 schreef Meke het volgende:
[..]
Was op zich wel prima geweest als Jan hem als enige niet had gevonden, dan was ons het hele Jean-Marc gedoe bespaardMaar dan voel je je wel echt flink knudde, want dan had je echt 0% kans
OH jaaaa op die kermis, toen was ik ervan overtuigd dat de overige kandidaten die ineens weg waren dan de schutters warenquote:Op zaterdag 1 augustus 2020 14:13 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ja dat is die! Prachtige aflevering met ook nog de klassieke lege fabriekopdracht én laser opdrachtt met kermistwist
Vind het nogal wat dat je daar verantwoordelijk voor bentquote:Op zaterdag 1 augustus 2020 14:28 schreef Greys het volgende:
Oh verdorie die voorspellingen van het weer volgende week worden steeds erger. Qua airco heb ik thuis geen probleem MAAR DAT ENORME GAZON DAT IK EEN MAAND IN LEVEN MOET HOUDEN voor die mensen op vakantie. Dit wordt een drama.Gisteravond ook pas om half tien thuis omdat sproeien alleen 's avonds mag qua zon op dat veld.
Of heeft er iemand hier verstand van en mag het bv ook tussen negen en elf in de ochtend? Of is de zon dan ook al te fel zeker, ja he?
Ik denk dat de makers en Jan daar vast wel iets op hadden verzonnen inderdaad. Want dat zou echt niet kunnenquote:Op zaterdag 1 augustus 2020 14:14 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ik denk dat in dat geval Jan had gestreden om Jean-Marc terug te krijgen in het spel. Of de makers hadden iets anders erop bedacht. Kan toch niet dat je 0% kans hebt om aflevering 1 door te komen.
Haha ja dat is ook echt kutquote:Op zaterdag 1 augustus 2020 14:28 schreef Greys het volgende:
Oh verdorie die voorspellingen van het weer volgende week worden steeds erger. Qua airco heb ik thuis geen probleem MAAR DAT ENORME GAZON DAT IK EEN MAAND IN LEVEN MOET HOUDEN voor die mensen op vakantie. Dit wordt een drama.Gisteravond ook pas om half tien thuis omdat sproeien alleen 's avonds mag qua zon op dat veld.
Of heeft er iemand hier verstand van en mag het bv ook tussen negen en elf in de ochtend? Of is de zon dan ook al te fel zeker, ja he?
Heel leuk gevarieerd ook en zo'n leuke wisselwerking en chemie onderlingquote:Op zaterdag 1 augustus 2020 14:20 schreef molloot200 het volgende:
Seizoen 13 had imo de beste kandidatengroep
Op die dagen wel denk ik. Tussen 6 en 7 een optie?quote:Op zaterdag 1 augustus 2020 14:28 schreef Greys het volgende:
Kan ook niet, nee.quote:Op zaterdag 1 augustus 2020 14:30 schreef molloot200 het volgende:
Weer gewoon twee derde van een topic volgepraat aan WIDM dat kán toch niet
Ja die bedoel ik ookquote:Op zaterdag 1 augustus 2020 14:24 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ik bedoelde trouwens de aflevering met alle mol-acties
Oh dat doen we morgen welquote:Op zaterdag 1 augustus 2020 14:31 schreef Guanabana het volgende:
Als dat F1 was geweest oid was ik ZIEDEND.
Ja preciesquote:Op zaterdag 1 augustus 2020 14:26 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Alle drie finalisten, dus was die hint heel goed te gebruiken
Respect en lief voor je dat je dat doet voor die mensen, maar dit is toch echt amper te doen in je eentje lijkt me? Heb je niet nog mensen in de buurt die je kunnen helpen?quote:Op zaterdag 1 augustus 2020 14:28 schreef Greys het volgende:
Maar ook de finale van seizoen 13 vond ik finalewaardig hoor. Met de bibliotheek vol molboekjes en de chique stoomtrein. Er zijn wel eens onwaardige finales geweest hoor (seizoen 19 --> plaatjes draaienquote:Op zaterdag 1 augustus 2020 14:31 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja die bedoel ik ookDat noem ik altijd "de ontknoping"
Ik acht de kans inderdaad klein dat zoiets kan.quote:Op zaterdag 1 augustus 2020 14:30 schreef molloot200 het volgende:
Wisten ze alleen op het moment van het maken van de hint nog niet , dus wat dat betreft wel risky. Maar anders hadden ze het er ook uit kunnen knippen in de montage.quote:Op zaterdag 1 augustus 2020 14:32 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja preciesDaarom vond ik die hint ook nog wel kunnen
Aan het begin van de week zat ik nog te klagen dat we geen echte zomer gehad hebben, maar dat neem ik nu met alle plezier terugquote:Op zaterdag 1 augustus 2020 14:32 schreef Guanabana het volgende:
Maar inderdaad, zie voor volgende week alweer 4x 30 graden.
Was ook ijdele hoop dat warm weer ons bespaard zou blijven dit jaar
Buiten proportie tov ESF.quote:Op zaterdag 1 augustus 2020 14:30 schreef molloot200 het volgende:
Ja vooral die Hamiltonquote:Op zaterdag 1 augustus 2020 14:31 schreef Guanabana het volgende:
Oh god, not this again...quote:
Ja de finale aflevering vind ik ook echt tof dat seizoenquote:Op zaterdag 1 augustus 2020 14:33 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Maar ook de finale van seizoen 13 vond ik finalewaardig hoor. Met de bibliotheek vol molboekjes en de chique stoomtrein. Er zijn wel eens onwaardige finales geweest hoor (seizoen 19 --> plaatjes draaien)
Dan hadden ze denk ik wel wat anders bedacht inderdaadquote:Op zaterdag 1 augustus 2020 14:34 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Wisten ze alleen op het moment van het maken van de hint nog niet , dus wat dat betreft wel risky. Maar anders hadden ze het er ook uit kunnen knippen in de montage.
Dan was ik er gewoon overheen gescrolldquote:Op zaterdag 1 augustus 2020 14:31 schreef Guanabana het volgende:
Ja, had je heel makkelijk anders kunnen knippen denk ikquote:Op zaterdag 1 augustus 2020 14:34 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Wisten ze alleen op het moment van het maken van de hint nog niet , dus wat dat betreft wel risky. Maar anders hadden ze het er ook uit kunnen knippen in de montage.
Dat doe ik ook altijd met onderwerpen waar ik toch niet over mee kan pratenquote:Op zaterdag 1 augustus 2020 14:38 schreef Meke het volgende:
[..]
Dan was ik er gewoon overheen gescrolld
Nee, dat trok me nooit zo. Jij wel gekeken?quote:Op zaterdag 1 augustus 2020 14:38 schreef molloot200 het volgende:
Hebben jullie toevallig ook (één van) de Juniorseizoenen gezien?
Just you waitquote:
Neequote:Op zaterdag 1 augustus 2020 14:38 schreef molloot200 het volgende:
Ja, maar dat is alweer behoorlijk lang geleden, weet ik ook eigenlijk vrijwel niets meer vanquote:Op zaterdag 1 augustus 2020 14:38 schreef molloot200 het volgende:
Ja, vooral het tweede seizoen vond ik leuk. Al kwam dat misschien vooral omdat de kandidaten toen de leeftijd van mij waren. En lekker fanatiek dat ze waren!quote:Op zaterdag 1 augustus 2020 14:39 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Nee, dat trok me nooit zo. Jij wel gekeken?
quote:Op zaterdag 1 augustus 2020 14:43 schreef Strani het volgende:
[..]
Kom maar bij mij zitten, in mijn hoekje hebben we het niet over musicals
In principe wel jaquote:Op zaterdag 1 augustus 2020 14:40 schreef Meke het volgende:
@:Prisha
Ik zat er nog even over na te denken maar Hunted is eigenlijk gewoon tikkertje voor grote mensen
Bij Junior heb ik wel het idee dat ze weinig zelf initiëren maar heel veel doen in opdracht van/in overleg met de productie.quote:Op zaterdag 1 augustus 2020 14:43 schreef molloot200 het volgende:
Tweede Juniorseizoen heeft trouwens ook een mol die ik beschouw als één van de beteren
Ja zou ook zomaar kunnen maar je moet het lef er maar voor hebben alsnogquote:Op zaterdag 1 augustus 2020 14:44 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Bij Junior heb ik wel het idee dat ze weinig zelf initiëren maar heel veel doen in opdracht van/in overleg met de productie.
*Muziekje van C. de Breij instart*quote:Op zaterdag 1 augustus 2020 14:43 schreef Strani het volgende:
[..]
Kom maar bij mij zitten, in mijn hoekje hebben we het niet over musicals
quote:Op zaterdag 1 augustus 2020 14:46 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
*Muziekje van C. de Breij instart*
Ik heb er weinig verstand van, maar ik denk dat ijs_beer wel een punt heeft met brandende zonquote:Op zaterdag 1 augustus 2020 14:28 schreef Greys het volgende:
Jaaquote:Op zaterdag 1 augustus 2020 14:44 schreef molloot200 het volgende:
[..]
In principe wel jaIk heb wel zin in weer een nieuw seizoen !
En ze hadden de testuitslagen van twee mensen ook nog eens verwisseld met twee anderen,quote:Op zaterdag 1 augustus 2020 13:19 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Zo help je de testbereidheid wel omlaag
Would watchquote:
NIET!! Dat kan echt nietquote:Op zaterdag 1 augustus 2020 14:50 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
En ze hadden de testuitslagen van twee mensen ook nog eens verwisseld met twee anderen,
Twee met een negatieve met twee met een positieve uitslag![]()
Jij en Mr. Beerquote:Op zaterdag 1 augustus 2020 14:51 schreef Strani het volgende:
[..]
Okay interessant, hier zit misschien geld in.
Ja, ik vond het ook slecht. Maar de testuitslagen van twee Brabanders waren verwisseld met die van twee Zeeuwen.quote:Op zaterdag 1 augustus 2020 14:52 schreef Meke het volgende:
[..]
NIET!! Dat kan echt nietVals-positief is natuurlijk niet zo'n probleem, maar vals-negatief
![]()
haha oké dat is een mooie omschrijvingquote:Op zaterdag 1 augustus 2020 14:40 schreef Meke het volgende:
@:Prisha
Ik zat er nog even over na te denken maar Hunted is eigenlijk gewoon tikkertje voor grote mensen
Ja ja Ding Dongquote:
I'm in double troublequote:
Toch blijft het wel belangrijk denk ik om ons te blijven richten op ziekenhuisopnames en niet alleen op nieuwe gevallen.quote:
Het heeft er enigszins de schijn van (onder voorbehoud) dat het virus iets minder krachtig wordt. Met minder ziekenhuisopnamen in onze regio, maar bijvoorbeeld ook geen ernstige escalatie in India en grote delen van Afrika.quote:Op zaterdag 1 augustus 2020 17:27 schreef Strani het volgende:
[..]
Toch blijft het wel belangrijk denk ik om ons te blijven richten op ziekenhuisopnames en niet alleen op nieuwe gevallen.
Zelfde hier; heeft ook met meer testen te maken. Veel van de nieuwe gevallen zijn contacten die zelf geen verschijnselen hebben ontwikkeld.quote:Op zaterdag 1 augustus 2020 17:34 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Het heeft er enigszins de schijn van (onder voorbehoud) dat het virus iets minder krachtig wordt. Met minder ziekenhuisopnamen in onze regio, maar bijvoorbeeld ook geen ernstige escalatie in India en grote delen van Afrika.
quote:Op zaterdag 1 augustus 2020 17:34 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
En wat voor ook meteen! Een van mijn favo koersen in het jaar
Weer ouderwets zappen tussen verschillende sportenquote:Op zaterdag 1 augustus 2020 17:37 schreef Redefine het volgende:
Vandaag een prima sportkijk dag. Met de F1 kwalificatie, Strade Bianchi en FA cup finale.
quote:Op zaterdag 1 augustus 2020 17:38 schreef sportfreak het volgende:
[..]
Weer ouderwets zappen tussen verschillende sporten
En vooral ook herhalingen van niets. Alsof ze bij het voetbal de aftrap of een wissel herhalenquote:Op zaterdag 1 augustus 2020 18:15 schreef Redefine het volgende:
In Italië hebben ze de herhaling ontdekt. Daarom gelijk maar tachtig keer gebruiken in een uur
Ja precies.quote:Op zaterdag 1 augustus 2020 18:23 schreef Fred_B het volgende:
[..]
En vooral ook herhalingen van niets. Alsof ze bij het voetbal de aftrap of een wissel herhalen
Je moet je pas zorgen maken als Domino's op dag acht op de stoep staat. Weliswaar had je niks besteld, maar het is dag acht, dus komen ze vanzelf maarquote:Op zaterdag 1 augustus 2020 19:02 schreef Cyan9 het volgende:
Ik heb de afgelopen maand om de 6 tot 8 dagen wat bij Domino's besteld. Ik maak me een beetje zorgen.
Leer eens voor jezelf zorgen jij!quote:Op zaterdag 1 augustus 2020 19:02 schreef Cyan9 het volgende:
Ik heb de afgelopen maand om de 6 tot 8 dagen wat bij Domino's besteld. Ik maak me een beetje zorgen.
Besteld of niet, die pizza gaat je muil in!quote:Op zaterdag 1 augustus 2020 19:06 schreef Redefine het volgende:
[..]
Je moet je pas zorgen maken als Domino's op dag acht op de stoep staat. Weliswaar had je niks besteld, maar het is dag acht, dus komen ze vanzelf maar
Ik ook van jou.quote:Op zaterdag 1 augustus 2020 19:11 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Leer eens voor jezelf zorgen jij!
Ik was heel goed bezig vandaag, de was en afwas gedaan, stof gezogen en opgeruimd. Alleen geen boodschappen gedaan.quote:
Ja. Die moet en zal achter je huig gefrommeld worden.quote:Op zaterdag 1 augustus 2020 19:12 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Besteld of niet, die pizza gaat je muil in!
Dat zou ik ook zeggen als er bijna altijd voor je gekookt wordt.quote:Op zaterdag 1 augustus 2020 19:11 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Leer eens voor jezelf zorgen jij!
quote:Op zaterdag 1 augustus 2020 19:20 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat zou ik ook zeggen als er bijna altijd voor je gekookt wordt.
Ja die mensen van Domino's zich maar uitsloven!quote:Op zaterdag 1 augustus 2020 19:20 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat zou ik ook zeggen als er bijna altijd voor je gekookt wordt.
Nee goed zo hoorquote:Op zaterdag 1 augustus 2020 19:14 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Ik was heel goed bezig vandaag, de was en afwas gedaan, stof gezogen en opgeruimd. Alleen geen boodschappen gedaan.
Morgen haal ik weer netjes allemaal gezonde dingetjes.quote:Op zaterdag 1 augustus 2020 19:30 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Nee goed zo hoorFrommel maar lekker achter de huig waar je zin in hebt
En jij ze maar steeds wegsturen.quote:Op zaterdag 1 augustus 2020 19:29 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja die mensen van Domino's zich maar uitsloven!
Ja als @Cyan9 iets heeft besteld, moeten ze toch niet bij mij aan de deur komen!quote:Op zaterdag 1 augustus 2020 19:38 schreef Redefine het volgende:
[..]
En jij ze maar steeds wegsturen.
Ja maar hij besteld zeer juist voor jouquote:Op zaterdag 1 augustus 2020 19:52 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja als @:Cyan9 iets heeft besteld, moeten ze toch niet bij mij aan de deur komen!
Ik leer weer eens wat nieuws.quote:Op zaterdag 1 augustus 2020 20:09 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ja maar hij besteld zeer juist voor jou
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |