Alle drie finalisten, dus was die hint heel goed te gebruikenquote:Op zaterdag 1 augustus 2020 14:24 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja![]()
En die Case is the mol hint was ergens ook wel weer te duidelijk misschien, maar die C kon dan ook wel weer op Carolien Borgers of op Paulien Cornelisse slaan, dus op zich...
Dat inderdaad. Maar toch denk ik dat de mol misschien sowieso wel zou hebben willen verliezen bij die opdracht, omdat voor het programma die test ergens ook wel door had moeten gaan.quote:Op zaterdag 1 augustus 2020 14:12 schreef Meke het volgende:
[..]
Was op zich wel prima geweest als Jan hem als enige niet had gevonden, dan was ons het hele Jean-Marc gedoe bespaardMaar dan voel je je wel echt flink knudde, want dan had je echt 0% kans
OH jaaaa op die kermis, toen was ik ervan overtuigd dat de overige kandidaten die ineens weg waren dan de schutters warenquote:Op zaterdag 1 augustus 2020 14:13 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ja dat is die! Prachtige aflevering met ook nog de klassieke lege fabriekopdracht én laser opdrachtt met kermistwist
Vind het nogal wat dat je daar verantwoordelijk voor bentquote:Op zaterdag 1 augustus 2020 14:28 schreef Greys het volgende:
Oh verdorie die voorspellingen van het weer volgende week worden steeds erger. Qua airco heb ik thuis geen probleem MAAR DAT ENORME GAZON DAT IK EEN MAAND IN LEVEN MOET HOUDEN voor die mensen op vakantie. Dit wordt een drama.Gisteravond ook pas om half tien thuis omdat sproeien alleen 's avonds mag qua zon op dat veld.
Of heeft er iemand hier verstand van en mag het bv ook tussen negen en elf in de ochtend? Of is de zon dan ook al te fel zeker, ja he?
Ik denk dat de makers en Jan daar vast wel iets op hadden verzonnen inderdaad. Want dat zou echt niet kunnenquote:Op zaterdag 1 augustus 2020 14:14 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ik denk dat in dat geval Jan had gestreden om Jean-Marc terug te krijgen in het spel. Of de makers hadden iets anders erop bedacht. Kan toch niet dat je 0% kans hebt om aflevering 1 door te komen.
Haha ja dat is ook echt kutquote:Op zaterdag 1 augustus 2020 14:28 schreef Greys het volgende:
Oh verdorie die voorspellingen van het weer volgende week worden steeds erger. Qua airco heb ik thuis geen probleem MAAR DAT ENORME GAZON DAT IK EEN MAAND IN LEVEN MOET HOUDEN voor die mensen op vakantie. Dit wordt een drama.Gisteravond ook pas om half tien thuis omdat sproeien alleen 's avonds mag qua zon op dat veld.
Of heeft er iemand hier verstand van en mag het bv ook tussen negen en elf in de ochtend? Of is de zon dan ook al te fel zeker, ja he?
Heel leuk gevarieerd ook en zo'n leuke wisselwerking en chemie onderlingquote:Op zaterdag 1 augustus 2020 14:20 schreef molloot200 het volgende:
Seizoen 13 had imo de beste kandidatengroep
Op die dagen wel denk ik. Tussen 6 en 7 een optie?quote:Op zaterdag 1 augustus 2020 14:28 schreef Greys het volgende:
Kan ook niet, nee.quote:Op zaterdag 1 augustus 2020 14:30 schreef molloot200 het volgende:
Weer gewoon twee derde van een topic volgepraat aan WIDM dat kán toch niet
Ja die bedoel ik ookquote:Op zaterdag 1 augustus 2020 14:24 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ik bedoelde trouwens de aflevering met alle mol-acties
Oh dat doen we morgen welquote:Op zaterdag 1 augustus 2020 14:31 schreef Guanabana het volgende:
Als dat F1 was geweest oid was ik ZIEDEND.
Ja preciesquote:Op zaterdag 1 augustus 2020 14:26 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Alle drie finalisten, dus was die hint heel goed te gebruiken
Respect en lief voor je dat je dat doet voor die mensen, maar dit is toch echt amper te doen in je eentje lijkt me? Heb je niet nog mensen in de buurt die je kunnen helpen?quote:Op zaterdag 1 augustus 2020 14:28 schreef Greys het volgende:
Maar ook de finale van seizoen 13 vond ik finalewaardig hoor. Met de bibliotheek vol molboekjes en de chique stoomtrein. Er zijn wel eens onwaardige finales geweest hoor (seizoen 19 --> plaatjes draaienquote:Op zaterdag 1 augustus 2020 14:31 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja die bedoel ik ookDat noem ik altijd "de ontknoping"
Ik acht de kans inderdaad klein dat zoiets kan.quote:Op zaterdag 1 augustus 2020 14:30 schreef molloot200 het volgende:
Wisten ze alleen op het moment van het maken van de hint nog niet , dus wat dat betreft wel risky. Maar anders hadden ze het er ook uit kunnen knippen in de montage.quote:Op zaterdag 1 augustus 2020 14:32 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja preciesDaarom vond ik die hint ook nog wel kunnen
Aan het begin van de week zat ik nog te klagen dat we geen echte zomer gehad hebben, maar dat neem ik nu met alle plezier terugquote:Op zaterdag 1 augustus 2020 14:32 schreef Guanabana het volgende:
Maar inderdaad, zie voor volgende week alweer 4x 30 graden.
Was ook ijdele hoop dat warm weer ons bespaard zou blijven dit jaar
Buiten proportie tov ESF.quote:Op zaterdag 1 augustus 2020 14:30 schreef molloot200 het volgende:
Ja vooral die Hamiltonquote:Op zaterdag 1 augustus 2020 14:31 schreef Guanabana het volgende:
Oh god, not this again...quote:
Ja de finale aflevering vind ik ook echt tof dat seizoenquote:Op zaterdag 1 augustus 2020 14:33 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Maar ook de finale van seizoen 13 vond ik finalewaardig hoor. Met de bibliotheek vol molboekjes en de chique stoomtrein. Er zijn wel eens onwaardige finales geweest hoor (seizoen 19 --> plaatjes draaien)
Dan hadden ze denk ik wel wat anders bedacht inderdaadquote:Op zaterdag 1 augustus 2020 14:34 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Wisten ze alleen op het moment van het maken van de hint nog niet , dus wat dat betreft wel risky. Maar anders hadden ze het er ook uit kunnen knippen in de montage.
Dan was ik er gewoon overheen gescrolldquote:Op zaterdag 1 augustus 2020 14:31 schreef Guanabana het volgende:
Ja, had je heel makkelijk anders kunnen knippen denk ikquote:Op zaterdag 1 augustus 2020 14:34 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Wisten ze alleen op het moment van het maken van de hint nog niet , dus wat dat betreft wel risky. Maar anders hadden ze het er ook uit kunnen knippen in de montage.
Dat doe ik ook altijd met onderwerpen waar ik toch niet over mee kan pratenquote:Op zaterdag 1 augustus 2020 14:38 schreef Meke het volgende:
[..]
Dan was ik er gewoon overheen gescrolld
Nee, dat trok me nooit zo. Jij wel gekeken?quote:Op zaterdag 1 augustus 2020 14:38 schreef molloot200 het volgende:
Hebben jullie toevallig ook (één van) de Juniorseizoenen gezien?
Just you waitquote:
Neequote:Op zaterdag 1 augustus 2020 14:38 schreef molloot200 het volgende:
Ja, maar dat is alweer behoorlijk lang geleden, weet ik ook eigenlijk vrijwel niets meer vanquote:Op zaterdag 1 augustus 2020 14:38 schreef molloot200 het volgende:
Ja, vooral het tweede seizoen vond ik leuk. Al kwam dat misschien vooral omdat de kandidaten toen de leeftijd van mij waren. En lekker fanatiek dat ze waren!quote:Op zaterdag 1 augustus 2020 14:39 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Nee, dat trok me nooit zo. Jij wel gekeken?
quote:Op zaterdag 1 augustus 2020 14:43 schreef Strani het volgende:
[..]
Kom maar bij mij zitten, in mijn hoekje hebben we het niet over musicals
In principe wel jaquote:Op zaterdag 1 augustus 2020 14:40 schreef Meke het volgende:
@:Prisha
Ik zat er nog even over na te denken maar Hunted is eigenlijk gewoon tikkertje voor grote mensen
Bij Junior heb ik wel het idee dat ze weinig zelf initiëren maar heel veel doen in opdracht van/in overleg met de productie.quote:Op zaterdag 1 augustus 2020 14:43 schreef molloot200 het volgende:
Tweede Juniorseizoen heeft trouwens ook een mol die ik beschouw als één van de beteren
Ja zou ook zomaar kunnen maar je moet het lef er maar voor hebben alsnogquote:Op zaterdag 1 augustus 2020 14:44 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Bij Junior heb ik wel het idee dat ze weinig zelf initiëren maar heel veel doen in opdracht van/in overleg met de productie.
*Muziekje van C. de Breij instart*quote:Op zaterdag 1 augustus 2020 14:43 schreef Strani het volgende:
[..]
Kom maar bij mij zitten, in mijn hoekje hebben we het niet over musicals
quote:Op zaterdag 1 augustus 2020 14:46 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
*Muziekje van C. de Breij instart*
Ik heb er weinig verstand van, maar ik denk dat ijs_beer wel een punt heeft met brandende zonquote:Op zaterdag 1 augustus 2020 14:28 schreef Greys het volgende:
Jaaquote:Op zaterdag 1 augustus 2020 14:44 schreef molloot200 het volgende:
[..]
In principe wel jaIk heb wel zin in weer een nieuw seizoen !
En ze hadden de testuitslagen van twee mensen ook nog eens verwisseld met twee anderen,quote:Op zaterdag 1 augustus 2020 13:19 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Zo help je de testbereidheid wel omlaag
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |