Raar dat je dan niet meedoet. Als ik gevraagd word, doe ik zonder twijfel mee. Ook als we naar koud-Siberie gaanquote:Op zaterdag 1 augustus 2020 12:25 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Hij is wel gevraagd, verklaarde hij ooit. Ik mis er niks aan hoor
Ja en hij zat toen ook al in de jury van Lama Gezochtquote:Op zaterdag 1 augustus 2020 12:25 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Oh jaaaa die ken ik wel! Maar ik koppelde hem destijds niet zo aan dat nummerHad pas later door van "oh ja, dat was hij".
Ja, dat zou tof zijnquote:Op zaterdag 1 augustus 2020 12:26 schreef molloot200 het volgende:
Ik zie iemand nu ook reageren met de opmerking op deze opdracht terugkomt. Zou zomaar kunnen. Vorige bordje van Moltown was van hout zo uit mijn hoofd, deze is van staal. Is wel een opdracht die ze beter in beeld kunnen brengen. Toen kregen we veel te weinig informatie om mee te doen met de logikwis, dat kunnen ze nu zeker verbeteren.
Lunchse!quote:Op zaterdag 1 augustus 2020 12:27 schreef molloot200 het volgende:
Even lunchen, daarna nog even jullie WIDM gespui teruglezen
Saaaaaamequote:Op zaterdag 1 augustus 2020 12:28 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Raar dat je dan niet meedoet. Als ik gevraagd word, doe ik zonder twijfel mee. Ook als we naar koud-Siberie gaan
quote:Op zaterdag 1 augustus 2020 12:34 schreef BillDauterive het volgende:
De corona-teststraat hier in Harderwijk is zo klein, dat mensen doorverwezen worden naar Lelystad. Dit is toch absurd?
Als ik klachten heb en getest wil worden, moet ik of dagen wachten, of naar Lelystad. Dat is een half uur met de auto, maar ik heb geen auto, dus zou ik moeten fietsen, omdat je met klachten niet met het OV mag.
quote:Op zaterdag 1 augustus 2020 12:36 schreef Meke het volgende:
@:Cee @:Guanabana
Dit is ook gek om andere mensen in die rol te zien
Dat zou wel leuk zijn! Dat was een opdracht die in beginsel zeer veel potentie had, maar inderdaad waar veel verbeterpunten zatenquote:Op zaterdag 1 augustus 2020 12:26 schreef molloot200 het volgende:
Ik zie iemand nu ook reageren met de opmerking op deze opdracht terugkomt. Zou zomaar kunnen. Vorige bordje van Moltown was van hout zo uit mijn hoofd, deze is van staal. Is wel een opdracht die ze beter in beeld kunnen brengen. Toen kregen we veel te weinig informatie om mee te doen met de logikwis, dat kunnen ze nu zeker verbeteren.
quote:Op zaterdag 1 augustus 2020 12:28 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Raar dat je dan niet meedoet. Als ik gevraagd word, doe ik zonder twijfel mee. Ook als we naar koud-Siberie gaan
Wtf, dat is echt niet te doenquote:Op zaterdag 1 augustus 2020 12:34 schreef BillDauterive het volgende:
De corona-teststraat hier in Harderwijk is zo klein, dat mensen doorverwezen worden naar Lelystad. Dit is toch absurd?
Als ik klachten heb en getest wil worden, moet ik of dagen wachten, of naar Lelystad. Dat is een half uur met de auto, maar ik heb geen auto, dus zou ik moeten fietsen, omdat je met klachten niet met het OV mag.
Dat snap ik.quote:Op zaterdag 1 augustus 2020 12:54 schreef Strani het volgende:
Middag!
Sindsdien eet ik eigenlijk nooit meer wespen.
quote:Op zaterdag 1 augustus 2020 12:54 schreef Strani het volgende:
Positieve draai: Ik mocht wel naar huis en daar kreeg ik een ijsje.
In het geval dat je me een volgverzoek hebt gestuurd heb je de verkeerde er eentje gestuurdquote:Op zaterdag 1 augustus 2020 12:52 schreef Aoibhin het volgende:
@:molloot200 volgens mij heb ik je gespot
Vanuit Bergen op Zoom moeten mensen naar Goes om te testen.quote:Op zaterdag 1 augustus 2020 12:34 schreef BillDauterive het volgende:
Qua reputatie verliezen kan je beter niet meedoen aan Expeditie Robinson hè. Bij WIDM kan je niet zo bijster veel verkeerd doen. Mensen hebben ook nog steeds sympathie voor Jan Versteegh bijvoorbeeld, terwijl hij als hardste riep Ron Boszhard niet terug te willen tijdens de opdracht (iets wat overigens toch wel kon voor hem want hij wist al dat de opdracht verziekt was)quote:Op zaterdag 1 augustus 2020 12:29 schreef Meke het volgende:
Hoewel ik niet echt een reputatie hoog te houden heb als BN'er, wellicht dat ik er dan anders over zou denken
Je moet het léren eten Strani!quote:Op zaterdag 1 augustus 2020 12:54 schreef Strani het volgende:
Middag!
Ik ben als kind op het schoolplein een keer door een wesp in de mond gestoken toen ik een peer at. Ding vloog gewoon naar binnen en stook me aan de binnenkant van de wang.
Sindsdien eet ik eigenlijk nooit meer wespen.
Oeh had ik die methode vroeger maar toegepast...quote:Op zaterdag 1 augustus 2020 12:54 schreef Strani het volgende:
Positieve draai: Ik mocht wel naar huis en daar kreeg ik een ijsje.
Nee hoor, ik kan gen volgverzoek sturen, want ik heb niet eens Instaquote:Op zaterdag 1 augustus 2020 12:59 schreef molloot200 het volgende:
[..]
In het geval dat je me een volgverzoek hebt gestuurd heb je de verkeerde er eentje gestuurd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |