Jaaaa dat was ook wel tof van Tygoquote:Op zaterdag 1 augustus 2020 12:01 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ja nou ja het liep dus het hele seizoen door, hele tijd gedoe over dat geld posten terwijl het allemaal eigenlijk vrij weinig uitmaakte, want als je het stuurde naar iemand die er in aflevering 9 uit lag, maakte het ook helemaal niks uit.
Wel leuk dat Tygo de envelop van Jan-Willem gejat had, dat dan weer wel. Jatcultuur bij WIDM blijf ik leuk vinden.
Was Sigrid ook erg goed in. Ook vandaar mag zij terug komen
Ik ga in EEN LOOP! EN NOG EEN LOOP!quote:Op zaterdag 1 augustus 2020 12:12 schreef Guanabana het volgende:
'JAHAAAAA! Marc-Marie is kritisch! En boos ook!!'
Lubach deed het twee seizoenen, 2013 en 2014. In die tweede was Kees zijn sidekick. Vanaf 2015 kwam het op tv, met eerst Vivienne en Patrick als presentators. Ik weet niet precies meer wanneer Margriet en Chris het overnamen, maar volgens mij was het 2017.quote:Op zaterdag 1 augustus 2020 12:11 schreef Meke het volgende:
[..]
Ja die met Lubach keek ik welMaar Patrick en Vivienne was nog met Lubach toch?
OH jaaaaquote:
quote:Op zaterdag 1 augustus 2020 12:07 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
OH jaaaaa de Lubach-jaren, in de übergeheime locatie in Amsterdam, waar iedereen gewoon lekker onderuitgezakt op zitzakken op de grond zat en de een na de ander lekker binnen kwam vallen alsof het een leuke houseparty was![]()
![]()
EN DOOF OOK, toch?quote:Op zaterdag 1 augustus 2020 12:12 schreef Guanabana het volgende:
'JAHAAAAA! Marc-Marie is kritisch! En boos ook!!'
Hahahaha wtf johquote:Op zaterdag 1 augustus 2020 12:18 schreef Cee het volgende:
[..]![]()
Grappige soort van anekdote, hij zat vroeger in een improvisatie-theatergroep en daar ging ik een keer naar kijken toen ze in de buurt optraden, bleek het theatertje in een bejaardenhuis te zitten en wij waren samen met een handvol andere mensen de enigen die een kaartje hadden gekocht. Twee rijen vooraan zaten bejaarden in hun scootmobiel, velen van hen aan een beademingsapparaat. Verder was het leeg. Ga dan maar eens een improvisatie optreden houden, het was echt zo super awkward.![]()
![]()
Na de voorstelling spraken we ze nog even maar hij was toen nog niet zo hele bekend en volgens mij werd een week later bekendgemaakt dat hij een van de kandidaten van WiDM was en we dachten wow, nu heeft hij het écht gemaakt.
Iedereen krijgt wel een bekendheidsboost van WIDM denk ik hoor. Nikkie bijvoorbeeld brak pas echt in Nederland door na WIDM. Jamie Trenité brak door, en Diederik Jekel was ineens ook veel meer te zien na WIDM.quote:Op zaterdag 1 augustus 2020 12:21 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Hahahaha wtf johDan verwacht je ook echt niet dat zo iemand dan aan WIDM mee gaat doen. Ik kende hem destijds ook nog helemaal niet. Best grappig om te zien hoe hij daarna juist zo bekend is geworden.
Straks spot Jobi me ook nogquote:Op zaterdag 1 augustus 2020 12:21 schreef Aoibhin het volgende:
En nu eindelijk Instagram lezen![]()
Ik heb @:Meke al meteen gespot
Daar ben ik wel goed in, let maar opquote:
Ja precies! Ellie Lust is nog wel het grootste voorbeeld denk ik. Die was eigenlijk bijna totaal onbekend, en sindsdien zie je haar heel veel, eigen programma, etc.quote:Op zaterdag 1 augustus 2020 12:23 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Iedereen krijgt wel een bekendheidsboost van WIDM denk ik hoor. Nikkie bijvoorbeeld brak pas echt in Nederland door na WIDM. Jamie Trenité brak door, en Diederik Jekel was ineens ook veel meer te zien na WIDM.
Hij is wel gevraagd, verklaarde hij ooit. Ik mis er niks aan hoorquote:Op zaterdag 1 augustus 2020 12:24 schreef BillDauterive het volgende:
Ellie Lust was na WidM bijna elke avond wel op tv
Raar eigenlijk dat Peter R de Vries nooit heeft meegedaan. Die houdt wel van wat aandacht.
Ik kende hem al een beetje, oa hiervanquote:Op zaterdag 1 augustus 2020 12:21 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Hahahaha wtf johDan verwacht je ook echt niet dat zo iemand dan aan WIDM mee gaat doen. Ik kende hem destijds ook nog helemaal niet. Best grappig om te zien hoe hij daarna juist zo bekend is geworden.
Jaaa Jelle die vind ik tofquote:Op zaterdag 1 augustus 2020 12:25 schreef Meke het volgende:
[..]
Ik kende hem al een beetje, oa hiervan![]()
Oh jaaaa die ken ik wel! Maar ik koppelde hem destijds niet zo aan dat nummerquote:Op zaterdag 1 augustus 2020 12:25 schreef Meke het volgende:
[..]
Ik kende hem al een beetje, oa hiervan![]()
quote:Op zaterdag 1 augustus 2020 12:21 schreef Aoibhin het volgende:
En nu eindelijk Instagram lezen![]()
Ik heb @:Meke al meteen gespot
Thanks!quote:Op zaterdag 1 augustus 2020 12:24 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Daar ben ik wel goed in, let maar op![]()
@:Meke mooi betoog trouwensKritisch, maar met respect naar de makers
Ik vraag me af of die wel eens gevraagd isquote:Op zaterdag 1 augustus 2020 12:24 schreef BillDauterive het volgende:
Ellie Lust was na WidM bijna elke avond wel op tv
Raar eigenlijk dat Peter R de Vries nooit heeft meegedaan. Die houdt wel van wat aandacht.
Ik vond haar eerst wel tof, nu een beetje overkillquote:Op zaterdag 1 augustus 2020 12:25 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja precies! Ellie Lust is nog wel het grootste voorbeeld denk ik. Die was eigenlijk bijna totaal onbekend, en sindsdien zie je haar heel veel, eigen programma, etc.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |