quote:Op zaterdag 1 augustus 2020 13:45 schreef Guanabana het volgende:
Heb het niet echt gevolgd, zijn er al kandidaten en dingen bekend?
Ja Nikkie waarschijnlijk sowieso toch?quote:Op zaterdag 1 augustus 2020 13:46 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Allstar seizoen in ItaliëZe starten in Florence vanwege renaissance (symbool voor de kandidaten die een tweede kans krijgen).
Verder is er nog niet veel bekend. De kandidaten worden niet van tevoren bekend gemaakt; dat zien we pas bij de allereerste uitzending!
Er zijn wel theorieën over kandidaten, maar veel lijstjes lopen ook uiteen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Al weten we inmiddels al voor 90% zeker dat deze ook niet klopt want blijkbaar zitten er geen winnaars in. Verder sowieso wel een goed rijtje namen waarvan veel ook een instagram stilte hebben, daar zal deze ook wel op gebaseerd zijn.
quote:
Ik vind Nikkie zelf ook wel sympathiek en gun het haar ook welquote:Op zaterdag 1 augustus 2020 13:47 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ja Nikkie waarschijnlijk sowieso toch?
Ben volgens mij de enige die daar geen probleem mee heeftGun het haar wel na vorige keer.
Ik hoop in godsnaam niet Ron. Het was echt lullig voor hem en het zorgde voor een heel grappige running gag, maar ik weet niet, ik vind heb het idee dat hij weer niet ver gaat komen. En vind hem vervelend.
quote:Op zaterdag 1 augustus 2020 13:47 schreef molloot200 het volgende:
Vind zelf dit lijstje het meest waarschijnlijk:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Al weten we inmiddels al voor 90% zeker dat deze ook niet klopt want blijkbaar zitten er geen winnaars in. Verder sowieso wel een goed rijtje namen waarvan veel ook een instagram stilte hebben, daar zal deze ook wel op gebaseerd zijn.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Koel en donker bewaren
Precies ditquote:Op zaterdag 1 augustus 2020 13:47 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ben volgens mij de enige die daar geen probleem mee heeftGun het haar wel na vorige keer.
Ik hoop in godsnaam niet Ron. Het was echt lullig voor hem en het zorgde voor een heel grappige running gag, maar ik weet niet, ik heb het idee dat hij weer niet ver gaat komen. En vind hem vervelend.
Vind zelf dit lijstje het meest waarschijnlijk:Maarja, komt ook wel doordat ze niet allemaal meer SUPERprominent zijnSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Al weten we inmiddels al voor 90% zeker dat deze ook niet klopt want blijkbaar zitten er geen winnaars in. Verder sowieso wel een goed rijtje namen waarvan veel ook een instagram stilte hebben, daar zal deze ook wel op gebaseerd zijn.
Op woensdag 9 september 2020 20:31 en op maandag 13 januari 2025 21:00 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod (die we nooit hebben gehad.)
quote:Op zaterdag 1 augustus 2020 13:49 schreef Guanabana het volgende:
[..]Ja hier ben ik het volkomen mee eens (wederomSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
). Ik vind het niet per sé de spraakmakers en denk eerder dat het toevallig de mensen zijn die even niet op Socials hebben gezeten
Op woensdag 9 september 2020 20:31 en op maandag 13 januari 2025 21:00 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod (die we nooit hebben gehad.)
quote:Op zaterdag 1 augustus 2020 13:51 schreef Guanabana het volgende:
Some disputes die and no one shoots, NUMBER FOUR!
Dat heeft als nadeel dat het dan voor de mol het doel wordt om zo min mogelijk geld naar hongerige gehandicapte zeehondjes in Afrikta te laten gaanquote:Op zaterdag 1 augustus 2020 13:45 schreef Meke het volgende:
[..]
Nee maar heeft al wel een keer gewonnen dus dat zou ik dan weer lastig vinden![]()
Hoewel ze misschien wel allemaal voor een goed doel spelen? Dan zou het wel weer kunnenMaar je hebt als winnaar wel écht al heel veel meegemaakt
Oh ik vind het ook leuk als Nikkie terugkomt hoorquote:Op zaterdag 1 augustus 2020 13:47 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ik hoop in godsnaam niet Ron. Het was echt lullig voor hem en het zorgde voor een heel grappige running gag, maar ik weet niet, ik heb het idee dat hij weer niet ver gaat komen. En vind hem vervelend.
Oja, kutquote:Op zaterdag 1 augustus 2020 13:54 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Dat heeft als nadeel dat het dan voor de mol het doel wordt om zo min mogelijk geld naar hongerige gehandicapte zeehondjes in Afrikta te laten gaan
Vind zelf dit lijstje het meest waarschijnlijk:En ook wel een goede spreiding qua seizoenenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Al weten we inmiddels al voor 90% zeker dat deze ook niet klopt want blijkbaar zitten er geen winnaars in. Verder sowieso wel een goed rijtje namen waarvan veel ook een instagram stilte hebben, daar zal deze ook wel op gebaseerd zijn.Toch denk ik dat deze ook niet klopt hoor
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
Ja, waarschijnlijk klopt er ook half niets van hoor. Zeker omdat Nikkie zelf gewoon doorpost tijdens de vermoedelijke opnameperiode, en toch echt mee is. Ik verwacht wat andere namen. Ik zou bijvoorbeeld ook Vincent uit seizoen 17 erg leuk vinden. Met z'n "Nee Art, iemand moet naar huis!"quote:Op zaterdag 1 augustus 2020 13:50 schreef Meke het volgende:
[..]
Maarja, komt ook wel doordat ze niet allemaal meer SUPERprominent zijn
Ik denk ook nog steeds dat het het doel was dat ze allemaal het koffertje zouden vindenquote:Op zaterdag 1 augustus 2020 13:54 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Oh ik vind het ook leuk als Nikkie terugkomt hoorDie is ook vroegtijdig vertrokken vanwege de dood van haar broertje, dus gun ik wel een tweede kans.
Ron zou ik het op zich wel gunnen, want de manier waarop was echt te lullig voor woorden. Hij had de mol nog nooit gezien en er was al 33% kans dat hij er sowieso uit zou gaan omdat de andere kandidaten dat koffertje wel hadden gevonden.
Nee, waarschijnlijk zijn het ook alleen maar BN'ers helaas. Al wordt in de promotekst op de website het woord BN'er niet gebruikt, dus misschien zien we nog één of twee onbekende Nederlanders langskomen.quote:Op zaterdag 1 augustus 2020 13:55 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
En ook wel een goede spreiding qua seizoenenToch denk ik dat deze ook niet klopt hoor
Oh jaquote:Op zaterdag 1 augustus 2020 13:54 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Dat heeft als nadeel dat het dan voor de mol het doel wordt om zo min mogelijk geld naar hongerige gehandicapte zeehondjes in Afrikta te laten gaan
Oh jaaaaa Vincentquote:Op zaterdag 1 augustus 2020 13:55 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ja, waarschijnlijk klopt er ook half niets van hoor. Zeker omdat Nikkie zelf gewoon doorpost tijdens de vermoedelijke opnameperiode, en toch echt mee is. Ik verwacht wat andere namen. Ik zou bijvoorbeeld ook Vincent uit seizoen 17 erg leuk vinden. Met z'n "Nee Art, iemand moet naar huis!"
Mja dat heb je toch niet helemaal in de hand als makers. En Jan had ook het koffertje niet gevonden, terwijl hij als mol wist waar het lag.quote:Op zaterdag 1 augustus 2020 13:55 schreef Meke het volgende:
[..]
Ik denk ook nog steeds dat het het doel was dat ze allemaal het koffertje zouden vinden
Ik blijf er wel op hopen! Zou zo zonde zijn als ze die jaren van WIDM over zouden slaanquote:Op zaterdag 1 augustus 2020 13:57 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Nee, waarschijnlijk zijn het ook alleen maar BN'ers helaas. Al wordt in de promotekst op de website het woord BN'er niet gebruikt, dus misschien zien we nog één of twee onbekende Nederlanders langskomen.
Ja ook in mindere seizoenen zitten soms alsnog wel heel leuke opdrachten of momentenquote:Op zaterdag 1 augustus 2020 14:00 schreef molloot200 het volgende:
Ik krijg plots heel veel zin om S18E01 en S17E02 terug te kjkenOndanks dat dit uit de latere seizoenen is, zijn het over-all toch een van de beste afleveringen ooit (wat verder niets hoeft te zeggen over de rest van het seizoen
)
Legendarischquote:Op zaterdag 1 augustus 2020 14:05 schreef Aoibhin het volgende:
'We zijn niet in Kiev vriend!'
Blijft mooi
Die ontknopingsaflevering heb ik laatst dan wel weer teruggekeken. Echt leuk. Kees heeft wel echt veel gedurfde dingen gedaan ook, was een leuke Mol.quote:Op zaterdag 1 augustus 2020 14:08 schreef Aoibhin het volgende:
De ontknoping in 2013 toen Kees de mol bleek en Zarayda (die hem blind had vertrouwd) daarnaast zoiets had van "oh noooo ik ben de debiel van dit seizoen"
De dokter heeft zich omgedraaid zodat hij deniability heeftquote:
Ja ik kwam erachter op een gegeven momentquote:Op zaterdag 1 augustus 2020 14:11 schreef Meke het volgende:
[..]
De dokter heeft zich omgedraaid zodat hij deniability heeft
S17E02 is zeker dat ze moesten liegen in de rechtbank hè?quote:Op zaterdag 1 augustus 2020 14:00 schreef molloot200 het volgende:
Ik krijg plots heel veel zin om S18E01 en S17E02 terug te kjkenOndanks dat dit uit de latere seizoenen is, zijn het over-all toch een van de beste afleveringen ooit (wat verder niets hoeft te zeggen over de rest van het seizoen
)
Was op zich wel prima geweest als Jan hem als enige niet had gevonden, dan was ons het hele Jean-Marc gedoe bespaardquote:Op zaterdag 1 augustus 2020 14:02 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Mja dat heb je toch niet helemaal in de hand als makers. En Jan had ook het koffertje niet gevonden, terwijl hij als mol wist waar het lag.
quote:
Ja dat vond ik ook leukquote:Op zaterdag 1 augustus 2020 14:08 schreef Aoibhin het volgende:
De ontknoping in 2013 toen Kees de mol bleek en Zarayda (die hem blind had vertrouwd) daarnaast zoiets had van "oh noooo ik ben de debiel van dit seizoen"
Ja dat is die! Prachtige aflevering met ook nog de klassieke lege fabriekopdracht én laser opdrachtt met kermistwistquote:Op zaterdag 1 augustus 2020 14:12 schreef Meke het volgende:
[..]
S17E02 is zeker dat ze moesten liegen in de rechtbank hè?Met de Elvis-imitatie en de schattige babyotters
quote:Op zaterdag 1 augustus 2020 14:11 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ja ik kwam erachter op een gegeven moment
Ojaaa heel gaafquote:Op zaterdag 1 augustus 2020 14:13 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ja dat is die! Prachtige aflevering met ook nog de klassieke lege fabriekopdracht én laser opdrachtt met kermistwist
Ik denk dat in dat geval Jan had gestreden om Jean-Marc terug te krijgen in het spel. Of de makers hadden iets anders erop bedacht. Kan toch niet dat je 0% kans hebt om aflevering 1 door te komen.quote:Op zaterdag 1 augustus 2020 14:12 schreef Meke het volgende:
[..]
Was op zich wel prima geweest als Jan hem als enige niet had gevonden, dan was ons het hele Jean-Marc gedoe bespaardMaar dan voel je je wel echt flink knudde, want dan had je echt 0% kans
Ja denk dat Jan ook wel op een of andere manier doorkreeg of andere koppels hem wel vonden? Dat ze het dan misschien allemaal hadden gevonden ofzo? Want dat zou ik anders wel heftig vindenquote:Op zaterdag 1 augustus 2020 14:14 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ik denk dat in dat geval Jan had gestreden om Jean-Marc terug te krijgen in het spel. Of de makers hadden iets anders erop bedacht. Kan toch niet dat je 0% kans hebt om aflevering 1 door te komen.
Jan en JM stonden volgens mij ook echt maar één minuut verwijderd van die kluis toen de tijd op was.quote:Op zaterdag 1 augustus 2020 14:15 schreef Meke het volgende:
[..]
Ja denk dat Jan ook wel op een of andere manier doorkreeg of andere koppels hem wel vonden? Dat ze het dan misschien allemaal hadden gevonden ofzo? Want dat zou ik anders wel heftig vinden
Ja, misschien stond hij daarom ook wel in de buurt, dat hij dan een seintje van de crew zou krijgen oid als ze de enige waren die het niet hadden gevondenquote:Op zaterdag 1 augustus 2020 14:16 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Jan en JM stonden volgens mij ook echt maar één minuut verwijderd van die kluis toen de tijd op was.
Ja die ontknoping was echt tofquote:Op zaterdag 1 augustus 2020 14:09 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Die ontknopingsaflevering heb ik laatst dan wel weer teruggekeken. Echt leuk. Kees heeft wel echt veel gedurfde dingen gedaan ook, was een leuke Mol.
Het grappige aan dat seizoen was dat ik het al raar vond dat hij uberhaupt meedeed, ik kende hem toen alleen nog maar van De Zomer Voorbij enzo, en dacht dat het een beetje een domme gast was of zo, niks voor WIDM. Maar toen bleek hij dus ook nog eens de Mol te zijn, en nog een goede ook
Oh en Paulien heeft dat seizoen ook wel gemaakt voor mij, vind haar zo leuk.
Jaquote:Op zaterdag 1 augustus 2020 14:10 schreef molloot200 het volgende:
Nog zo'n mooi geëdit moment vind ik deze: vanaf ongeveer 21:20
Hahahaha ja Diederik met zijn babyottertjes verhaal waar iedereen in tuindequote:Op zaterdag 1 augustus 2020 14:12 schreef Meke het volgende:
[..]
S17E02 is zeker dat ze moesten liegen in de rechtbank hè?Met de Elvis-imitatie en de schattige babyotters
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |