SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Handige linkjes naar leuke topics:
ESF / Monster-playlist: alle ESF optredens ooit
ESF / Overzicht ESF-LAND VAN DE WEEK topics
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat?
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat? #2
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat? #3
ESF / BEWAARTOPIC - overwinning ESF 2019
Onze top 50 eurovisieliedjes:
De 50 favorieten van het leukste songfestival forum van Nederland!
ESF_FOK Twitter
https://twitter.com/ESF_FOKAutore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
Ja, dat lijkt me een goed plan.quote:Op vrijdag 31 juli 2020 17:33 schreef Strani het volgende:
[..]
Zullen wij samen een supportgroepje beginnen om hier mee om te leren gaan?
Ja, ik vond het te lang duren.quote:Op vrijdag 31 juli 2020 17:36 schreef Aoibhin het volgende:
Ik had onze Spanjool nog wel een dm gestuurd
Ik heb me wel eens aangemeld als dhr. Hugo Waard toen ik een of ander onzinnig account moest aanmakenquote:
Ik wilde het ook bijna doenquote:
quote:
quote:Op vrijdag 31 juli 2020 17:36 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja, ik vond het te lang duren.
Zijn we ineens in Australië of zo?quote:Op vrijdag 31 juli 2020 17:36 schreef Aoibhin het volgende:
Ik ookquote:Op vrijdag 31 juli 2020 17:36 schreef Aoibhin het volgende:
Dit kan nietquote:Op vrijdag 31 juli 2020 17:37 schreef Strani het volgende:
Excuus mensen, er kwam een werkding tussen door
quote:Op vrijdag 31 juli 2020 17:37 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ik heb me wel eens aangemeld als dhr. Hugo Waard toen ik een of ander onzinnig account moest aanmaken
Ik ook, wilde iets met reggaeton doen, maar ik besloot dat Strani inmiddels wel genoeg van me walgt, dat wil ik ook weer niet.quote:
Het is geen zin.quote:Op vrijdag 31 juli 2020 17:37 schreef Guanabana het volgende:
Wel jammer dat er weer een hoofdletter mist.
Daar is het nu winter!quote:Op vrijdag 31 juli 2020 17:37 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Zijn we ineens in Australië of zo?
Ah thanks, die vind ik ook leuk!quote:Op vrijdag 31 juli 2020 17:30 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik luister nu deze playlist, zit ook veel reggaeton op (en standaard zomerhits van de laatste jaren):
Dat had onherstelbare schade (en een Strani-loos topicdeel) opgeleverd.quote:Op vrijdag 31 juli 2020 17:38 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ik ook, wilde iets met reggaeton doen, maar ik besloot dat Strani inmiddels wel genoeg van me walgt, dat wil ik ook weer niet.
Ik wilde iets met reggaeton, tuinbroeken én sushi doen, dus het kon nog ergerquote:Op vrijdag 31 juli 2020 17:38 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ik ook, wilde iets met reggaeton doen, maar ik besloot dat Strani inmiddels wel genoeg van me walgt, dat wil ik ook weer niet.
Oh ik zie nu pas dat ik alleen het nummer heb gecopy-pastequote:Op vrijdag 31 juli 2020 17:39 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ah thanks, die vind ik ook leuk!
Maar ik wist nooit welke dit was.
Mijn naam ook niet, en da's ook met een hoofdletterquote:
Ja daarom, dat wil ik óók weer niet.quote:Op vrijdag 31 juli 2020 17:39 schreef Strani het volgende:
[..]
Dat had onherstelbare schade (en een Strani-loos topicdeel) opgeleverd.
Maar dat jij Strani eraan herinnert een topic te openen is wel de wereld op z'n kop!quote:
The world turned upside down!quote:Op vrijdag 31 juli 2020 17:42 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Maar dat jij Strani eraan herinnert een topic te openen is wel de wereld op z'n kop!
Me me mequote:Op vrijdag 31 juli 2020 17:41 schreef Aoibhin het volgende:
Trouwens, straks om 20:00 is er Upbeatles Harry Potter quiz
Wie wilden er ook alweer allemaal meedoen? ik had een lijstje bij moeten houden, ik weet het
Ja, maar voor het vervolg van mijn eigen grap. Niet voor iets Hamiltonsquote:Op vrijdag 31 juli 2020 17:42 schreef Guanabana het volgende:
[..]
The world turned upside down!
Dit was een voorzetje hè, of niet?
De Chinees bij jou in de buurt was vroeger best okay, als die er nog zitquote:Op vrijdag 31 juli 2020 17:42 schreef F1gamer het volgende:
[..]
Me me me![]()
Nog eten bestellen met thuisbezorgd, maar wat? (geen sushi)
We zijn geen Duitsers, hè, dat we zelfstandige naamwoorden met een hoofdletter schrijven.quote:Op vrijdag 31 juli 2020 17:41 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Mijn naam ook niet, en da's ook met een hoofdletter
Bedoel je Mei wah?quote:Op vrijdag 31 juli 2020 17:45 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
De Chinees bij jou in de buurt was vroeger best okay, als die er nog zit
Ohquote:Op vrijdag 31 juli 2020 17:44 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ja, maar voor het vervolg van mijn eigen grap. Niet voor iets Hamiltons
Ik dacht al, ik herken het hier niet meer!quote:Op vrijdag 31 juli 2020 17:42 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Maar dat jij Strani eraan herinnert een topic te openen is wel de wereld op z'n kop!
Ook in een 'zin' zonder werkwoord schrijf je het eerste woord met een hoofdletter.quote:Op vrijdag 31 juli 2020 17:45 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
We zijn geen Duitsers, hè, dat we zelfstandige naamwoorden met een hoofdletter schrijven.
En namen schrijven we wel met hoofdletter in Nederland.
Zo te zien welquote:
Jaa van jou weet ik het nog!quote:Op vrijdag 31 juli 2020 17:42 schreef F1gamer het volgende:
[..]
Me me me![]()
Nog eten bestellen met thuisbezorgd, maar wat? (geen sushi)
Zou je Ko Lo Yok aanraden?quote:
Over het algemeen prima, maar dat vind ik meer een bijgerecht naast nog wat anders (het zijn deegballetjes met vlees erin en een sausje erbij). Als je eens wat anders wil dan foe yong hai, babi pangang of saté kan je bijvoorbeeld eens babi (of ajam als je liever kip hebt) ketjap proberen, of cha siu, of een soort vlees in zwartebonensaus, of pekingeendquote:
Lekker hoor!quote:Op vrijdag 31 juli 2020 17:55 schreef Guanabana het volgende:
Ik eet zelfgemaakte gazpacho met stokbrood en aioli.
Babi is varken, ajam is kip. De rest van de naam zegt wat meer over wat voor gerecht het isquote:Op vrijdag 31 juli 2020 18:04 schreef F1gamer het volgende:
Ik zie geen babi ajam op de menulijst staan.
O, het heet Ajam pangpang
quote:Op vrijdag 31 juli 2020 17:37 schreef Strani het volgende:
Strani aan het werkquote:Op vrijdag 31 juli 2020 17:37 schreef Strani het volgende:
quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 31 juli 2020 18:45 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Mijn tweede beeldscherm geeft opeens geen beeld meer.
Mijn laptop ziet 'm nog wel, maar op het andere beeldscherm komt 'geen signaal' te staan.
Geen idee wat ik gedaan heb, maar het probleem is weer opgelost.quote:Op vrijdag 31 juli 2020 18:49 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ok, dit is gek. Bij de optie uitbreiden, krijg ik geen signaal, maar bij de optie kiezen van alleen op tweede scherm of dupliceren, komt het wel zichtbaar op het tweede scherm.
Danny Vera of Epicaquote:Op vrijdag 31 juli 2020 19:07 schreef usagi414 het volgende:
Als jullie een nummer zouden selecteren voor een "classic" online songfestival, wat zouden jullie dan kiezen ?
2 voorwaarden: het moet een nummer zijn van voor 2017 en als het een cover is moet het origineel ook een Nederlands product zijn.
Een aantal nummers waarmee ik in de loop der jaren heb meegedaan (dus het kan alle kanten op):
• Danny Vera - Roller Coaster
• TenTemPiés feat. Belle Doron - Yo Te Quiero
• Anouk - Run Away Together
• Mr. Probz - Nothing Really Matters
• Ramses Shaffy & Liesbeth List - Pastorale
• Anouk - Stardust
• Armin van Buuren feat. Trevor Guthrie - This Is What It Feels Like
• Frank Boeijen - Welkom In Utopia
• Nadieh - Windforce 11
• Kayak - Friendship And Love
• Epica - Another me in lack'ech
• Petra Berger - Boadicea
• Anita Meyer - Why tell me why
• K-otic - i dont understand you
Maar die zijn al geweest (met deze nummers dan)quote:
Nightwish - Ghost love score.quote:Op vrijdag 31 juli 2020 19:07 schreef usagi414 het volgende:
Als jullie een nummer zouden selecteren voor een "classic" online songfestival, wat zouden jullie dan kiezen ?
2 voorwaarden: het moet een nummer zijn van voor 2017 en als het een cover is moet het origineel ook een Nederlands product zijn.
Een aantal nummers waarmee ik in de loop der jaren heb meegedaan (dus het kan alle kanten op):
• Anouk - Stardust
• Nadieh - Windforce 11
Oooh zo. Ik zat weer helemaal verkeerd te lezenquote:Op vrijdag 31 juli 2020 19:10 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Maar die zijn al geweest (met deze nummers dan)
Jaaaaaquote:Op vrijdag 31 juli 2020 19:11 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Nightwish - Ghost love score.
Wat voor publiek is het? Hoe scoorden deze liedjes?quote:Op vrijdag 31 juli 2020 19:07 schreef usagi414 het volgende:
• Anouk - Stardust
• Nadieh - Windforce 11
Within Temptation - Ice Queenquote:Op vrijdag 31 juli 2020 19:07 schreef usagi414 het volgende:
• Anouk - Stardust
• Nadieh - Windforce 11
quote:Op vrijdag 31 juli 2020 19:08 schreef molloot200 het volgende:
Mini vakantie review:Klinkt heel leuk!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fijn dat je het zo naar je zin hebt gehad!
Effe vraagje, maar deed jij nou ook mee aan de Harry Potter quiz straks, of ben ik in de war?Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
Harry Potter is niet bepaald mijn kennisgebiedquote:Op vrijdag 31 juli 2020 19:14 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Klinkt heel leuk!Fijn dat je het zo naar je zin hebt gehad!
Effe vraagje, maar deed jij nou ook mee aan de Harry Potter quiz straks, of ben ik in de war?
Ben zelf overigens ook ontzettend fan van Nederlandse band HAEVN:quote:Op vrijdag 31 juli 2020 19:07 schreef usagi414 het volgende:
• Anouk - Stardust
• Nadieh - Windforce 11
Dat is wel Fins hequote:Op vrijdag 31 juli 2020 19:11 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Nightwish - Ghost love score.
Mr Probz Wavesquote:Op vrijdag 31 juli 2020 19:07 schreef usagi414 het volgende:
Het publiek zijn mensen zoals jij en ik. Voornamelijk mensen die ook in het ESF zijn geïnteresseerd en elkaar lang geleden op yahoogroups hebben gevonden en tegenwoordig dit via facebook doen. Er is een vaste groep die er al heel lang bij is en sommige landen wisselen vaak van deelnemer.quote:Op vrijdag 31 juli 2020 19:13 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Wat voor publiek is het? Hoe scoorden deze liedjes?
Ah dan verwar ik je met iemand anders. Volgens mij vergeet ik iemandquote:Op vrijdag 31 juli 2020 19:16 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Harry Potter is niet bepaald mijn kennisgebiedIk heb denk ik 1 film gezien
Is @Momo niet een Potterhead?quote:Op vrijdag 31 juli 2020 19:31 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ah dan verwar ik je met iemand anders. Volgens mij vergeet ik iemand
regel 7. Met Floor mag het, zonder Floor niet. En ze zouden zelfs nog voor Zweden kunnen uitkomenquote:Op vrijdag 31 juli 2020 19:29 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Staat toch niet dat dat niet mag?
Ghost Love Score is wel uit 2004 he.quote:Op vrijdag 31 juli 2020 19:33 schreef usagi414 het volgende:
[..]
regel 7. Met Floor mag het, zonder Floor niet. En ze zouden zelfs nog voor Zweden kunnen uitkomen
7. Singers/performers choice is free - no restriction. However, they should represent the country they were born in or the country they live in at the time of the song's release. If the song validity is challenged, it is the player's responsibility to provide evidence to the OSC organisers to prove eligibility.
Ja Floor zat toen nog niet bij Nightwish idd. Je hebt wel die vette liveversie bij Wacken uit 2013 (uit mijn hoofd), daar zit ze wel bij.quote:
Is dat dan een release ?quote:Op vrijdag 31 juli 2020 19:35 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ja Floor zat toen nog niet bij Nightwish idd. Je hebt wel die vette liveversie bij Wacken uit 2013 (uit mijn hoofd), daar zit ze wel bij.
vergeet je @Guanabana niet ?quote:Op vrijdag 31 juli 2020 19:31 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ah dan verwar ik je met iemand anders. Volgens mij vergeet ik iemand
Versie staat wel op Spotify dus hij is officieel gereleased? Maar goed, ik weet de regels niet hoorquote:Op vrijdag 31 juli 2020 19:36 schreef Momo het volgende:
[..]
Is dat dan een release ?![]()
Al maakt studio versie niet uit want ze zingt het beter live.
Wat willekeurige dingen, die enigszins commercieel zijn en algemeen doorgaans in de smaak vallen:quote:Op vrijdag 31 juli 2020 19:30 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Het publiek zijn mensen zoals jij en ik. Voornamelijk mensen die ook in het ESF zijn geïnteresseerd en elkaar lang geleden op yahoogroups hebben gevonden en tegenwoordig dit via facebook doen. Er is een vaste groep die er al heel lang bij is en sommige landen wisselen vaak van deelnemer.
• Danny Vera - Roller Coaster (8ste van 21)
• TenTemPiés feat. Belle Doron - Yo Te Quiero (9de van 21)
• Anouk - Run Away Together (7de van 20)
• Mr. Probz - Nothing Really Matters (4de van 16)
• Ramses Shaffy & Liesbeth List - Pastorale (15de van 17)
• Anouk - Stardust (9de van 15)
• Armin van Buuren feat. Trevor Guthrie - This Is What It Feels Like (6de van 16)
• Frank Boeijen - Welkom In Utopia (12de van 14)
• Nadieh - Windforce 11 (10de van 15)
• Kayak - Friendship And Love (8ste van 16)
• Epica - Another me in lack'ech (finale niet gehaald)
• Petra Berger - Boadicea (1ste van 16)
• Anita Meyer - Why tell me why (niet meer te vinden)
• K-otic - i dont understand you (niet meer te vinden)
We hebben niemand voor Finland. Dus de kans dat gezegd gaat worden dat het niet kan is dan wat kleiner.quote:Op vrijdag 31 juli 2020 19:40 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Versie staat wel op Spotify dus hij is officieel gereleased? Maar goed, ik weet de regels niet hoor
Sorry is wel tekst- en zangloos hèquote:Op vrijdag 31 juli 2020 19:45 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Wat willekeurige dingen, die enigszins commercieel zijn en algemeen doorgaans in de smaak vallen:
Kyteman - Sorry
Johan - Tumble and Fall
Blaudzun - Promises of No Man’s Land
Wel makkelijk meezingen dan.quote:Op vrijdag 31 juli 2020 19:48 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Sorry is wel tekst- en zangloos hè
Oh zou heel goed kunnen!quote:
Het is via Upbeatles en gestreamd via Youtube:quote:
Je krijgt vragen over Harry Potter. En als ze net zo goed zijn voorbereid als bij de ESF kwis, dan dan zijn die vragen niet makkelijkquote:
Rob de Nijs - Foto van Vroegerquote:Op vrijdag 31 juli 2020 19:07 schreef usagi414 het volgende:
• Anouk - Stardust
• Nadieh - Windforce 11
Harry Potter. Nu op Jitsi en Youtubequote:
Wat een druk!quote:Op vrijdag 31 juli 2020 20:03 schreef molloot200 het volgende:
Succes deelnemers! Ik verwacht wel minimaal top 5 hè
”De poes van mijn grootje” verstaan die buitenlanders niet gelukkig.quote:
Ik zei top 10 als @Guanabana mee zou doen. Maar ja...quote:
quote:Op vrijdag 31 juli 2020 20:10 schreef Fascination het volgende:
Ik zat te denken om vanavond de film Mamma Mia! te kijken, maar dacht laat ik van te voren eens op fok nalezen wat men ervan vond. Lees ik een review van Cee waar ze de film een 2/10 geeft. Ja, laat maar
Foto van vroeger kan niet want van Udo Jurgens. Maar ik heb er serieus over nagedacht om dit tijdens de crematie van mijn moeder te laten draaien. Ik heb ook heel lang gedacht dat Rob de Nijs uit Nijmegen kwam.quote:Op vrijdag 31 juli 2020 20:03 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Rob de Nijs - Foto van Vroeger
Sandycoast - Eyes of Jenny
Het werkt weerquote:Op vrijdag 31 juli 2020 20:17 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Je hebt al veel te veel op Jitsi gezeten daarom kicken ze je eruit
Toi toi toiquote:Op vrijdag 31 juli 2020 20:28 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Het werkt weer@:F1gamer, @:Meke en ik gaan proberen te schroeien
Thanks!quote:
Zelf lerend algoritme?quote:
D"r doorbraaknummer.quote:Op vrijdag 31 juli 2020 19:30 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Het publiek zijn mensen zoals jij en ik. Voornamelijk mensen die ook in het ESF zijn geïnteresseerd en elkaar lang geleden op yahoogroups hebben gevonden en tegenwoordig dit via facebook doen. Er is een vaste groep die er al heel lang bij is en sommige landen wisselen vaak van deelnemer.
• Danny Vera - Roller Coaster (8ste van 21)
• TenTemPiés feat. Belle Doron - Yo Te Quiero (9de van 21)
• Anouk - Run Away Together (7de van 20)
• Mr. Probz - Nothing Really Matters (4de van 16)
• Ramses Shaffy & Liesbeth List - Pastorale (15de van 17)
• Anouk - Stardust (9de van 15)
• Armin van Buuren feat. Trevor Guthrie - This Is What It Feels Like (6de van 16)
• Frank Boeijen - Welkom In Utopia (12de van 14)
• Nadieh - Windforce 11 (10de van 15)
• Kayak - Friendship And Love (8ste van 16)
• Epica - Another me in lack'ech (finale niet gehaald)
• Petra Berger - Boadicea (1ste van 16)
• Anita Meyer - Why tell me why (niet meer te vinden)
• K-otic - i dont understand you (niet meer te vinden)
Team Månsdrake voor the wiiinquote:Op vrijdag 31 juli 2020 20:28 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Het werkt weer@:F1gamer, @:Meke en ik gaan proberen te schroeien
Ik was even aan het meekijken en dacht waar gaat dit over. Zo cool dat jullie dat wel wetenquote:
Ja bij Upbeatles zitten er altijd wat pittige tussen!quote:Op vrijdag 31 juli 2020 21:11 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Ik was even aan het meekijken en dacht waar gaat dit over. Zo cool dat jullie dat wel weten
Dit is ook een goede suggestie;quote:
het is nog warm ja. Er waait wel een heerlijk briesje.quote:Op vrijdag 31 juli 2020 22:01 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Nog steeds 29 graden.Dat wordt dus een plaknacht.
Is je moeder al overleden?quote:Op vrijdag 31 juli 2020 20:19 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Foto van vroeger kan niet want van Udo Jurgens. Maar ik heb er serieus over nagedacht om dit tijdens de crematie van mijn moeder te laten draaien. Ik heb ook heel lang gedacht dat Rob de Nijs uit Nijmegen kwam.
En Sandycoast heb ik ooit geprobeerd in een pre-selectie, Maar wat een heerlijk nummer.
Vind ik nog steeds een van haar beste nummers, al dan niet het beste nummer. Vette versie dit, ik kende hem nog niet.quote:
8 jaar geleden alweer. De tijd gaat veel te snel.quote:Op vrijdag 31 juli 2020 22:05 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Is je moeder al overleden?![]()
Rob de Nijs is zo (was?) zo goed live![]()
Ik wist niet dat Foto van Vroeger een cover was![]()
Ja, zo mooi
Di-rect - Times are changingquote:Op vrijdag 31 juli 2020 19:07 schreef usagi414 het volgende:
quote:Op vrijdag 31 juli 2020 20:10 schreef Fascination het volgende:
Ik zat te denken om vanavond de film Mamma Mia! te kijken, maar dacht laat ik van te voren eens op fok nalezen wat men ervan vond. Lees ik een review van Cee waar ze de film een 2/10 geeft. Ja, laat maar
Hier windstil.quote:Op vrijdag 31 juli 2020 22:02 schreef Prisha het volgende:
[..]
het is nog warm ja. Er waait wel een heerlijk briesje.
Hebben jullie geschroeid?quote:
Bah, wat naar zegquote:Op vrijdag 31 juli 2020 22:16 schreef usagi414 het volgende:
[..]
8 jaar geleden alweer. De tijd gaat veel te snel.
[
Ja hoor, niet álles goed, maar echt verreweg het meeste wel!quote:
Er is niet aan te ontkomenquote:Op vrijdag 31 juli 2020 22:24 schreef Meke het volgende:
Nog een guest appearance van Alexander Hamilton in de Harry Potterquiz
Zeker nietquote:
Yessssquote:Op vrijdag 31 juli 2020 22:24 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Morgen 12 graden kouder dan vandaag![]()
Morgen weer een andere Hamilton prominent op tvquote:Op vrijdag 31 juli 2020 22:24 schreef Meke het volgende:
Geluisterd. Vind de versie van Rob de Nijs veeel mooier.quote:Op vrijdag 31 juli 2020 22:16 schreef usagi414 het volgende:
[..]
8 jaar geleden alweer. De tijd gaat veel te snel.
[
Ik wil het nu ook wel zien. Maar hoe zonder Disney ?quote:Op vrijdag 31 juli 2020 22:20 schreef Cee het volgende:
[..]![]()
Ik ga zometeen maar weer eens Hamilton kijken.
Wutquote:Op vrijdag 31 juli 2020 22:24 schreef Meke het volgende:
Kan je geen proefabonnement nemen en dan op tijd opzeggen?quote:Op vrijdag 31 juli 2020 22:29 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Ik wil het nu ook wel zien. Maar hoe zonder Disney ?
Inderdaad, die hele Udo Jurgens zou op een ESF in de achterhoede eindigenquote:Op vrijdag 31 juli 2020 22:26 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Geluisterd. Vind de versie van Rob de Nijs veeel mooier.
quote:Op vrijdag 31 juli 2020 22:26 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Morgen weer een andere Hamilton prominent op tv
Disney+ heeft geen (gratis) proefabonnement meer.quote:Op vrijdag 31 juli 2020 22:33 schreef Cee het volgende:
[..]
Kan je geen proefabonnement nemen en dan op tijd opzeggen?
Ze kwamen er achter dat al die Nederlanders daar dankbaar gebruik van maakten en daarna gelijk gingen opzeggen.quote:Op vrijdag 31 juli 2020 22:36 schreef Dave het volgende:
[..]
Disney+ heeft geen (gratis) proefabonnement meer.
Hopelijk ook via NPO start. Kan nu niet en stond nog wel op mijn lijst.quote:Op vrijdag 31 juli 2020 22:34 schreef TheVulture het volgende:
Even een filmtip: God's own country nu op npo 3
Ik durf te zeggen een van de mooiste films die ik heb gezien![]()
Nederlanders en gratisquote:Op vrijdag 31 juli 2020 22:37 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ze kwamen er achter dat al die Nederlanders daar dankbaar gebruik van maakten en daarna gelijk gingen opzeggen.
Ja via npoplus in ieder geval wel te kijken, misschien nu ook via start nu hij op tv is geweest.quote:Op vrijdag 31 juli 2020 22:37 schreef Dave het volgende:
[..]
Hopelijk ook via NPO start. Kan nu niet en stond nog wel op mijn lijst.
Oh stom. Anderen zoals Videoland en Netflix gebruiken dit systeem nog wel toch?quote:Op vrijdag 31 juli 2020 22:37 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ze kwamen er achter dat al die Nederlanders daar dankbaar gebruik van maakten en daarna gelijk gingen opzeggen.
Je kan het meteen weer opzeggen he. Als je dan van plan bent om binnen een maand Hamilton te kijken en een paar Marvel- of Star Wars-films valt de prijs per film hartstikke meequote:Op vrijdag 31 juli 2020 22:39 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Oh stom. Anderen zoals Videoland en Netflix gebruiken dit systeem nog wel toch?
Dat wordt dus geen Disney+ voor mij want er staan niet genoeg interessante dingen op om een abonnement voor te betalen
Voor Videoland moet je bij @Prisha zijn, die weet dat. Netflix weet ik niet, of zij dat nog hebben.quote:Op vrijdag 31 juli 2020 22:39 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Dat wordt dus geen Disney+ voor mij want er staan niet genoeg interessante dingen op om een abonnement voor te betalen
Alleen videoland heeft nog proefabbo.quote:Op vrijdag 31 juli 2020 22:39 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ik ken Direct het meest van Soldier on, maar dit is goed. Wowquote:Op vrijdag 31 juli 2020 22:19 schreef Cee het volgende:
[..]
Di-rect - Times are changing
Skik - Op fietse
Nou ja, een maand is 6,95 geloof ik, dus als je meteen weer opzegt...quote:Op vrijdag 31 juli 2020 22:39 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Vooral Hamilton hèquote:Op vrijdag 31 juli 2020 22:40 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Je kan het meteen weer opzeggen he. Als je dan van plan bent om binnen een maand Hamilton te kijken en een paar Marvel- of Star Wars-films valt de prijs per film hartstikke mee
Videoland heb je een gratisproefperiode van 2 weken. Daarna maandelijks aboquote:Op vrijdag 31 juli 2020 22:40 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Voor Videoland moet je bij @:Prisha zijn, die weet dat. Netflix weet ik niet, of zij dat nog hebben.
Je kent Times Are Changing niet?quote:Op vrijdag 31 juli 2020 22:41 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Ik ken Direct het meest van Soldier on, maar dit is goed. Wow
Heb in ieder geval gehoord dat die nieuwe serie De Bachelorette ook met een sisser af is gelopen (nogal een discussie in een groepsapp waar ik in zit) dus daarvoor hoef je Videoland niet te nemenquote:Op vrijdag 31 juli 2020 22:42 schreef Prisha het volgende:
[..]
Videoland heb je een gratisproefperiode van 2 weken. Daarna maandelijks abo
Dan nog is een maand Dinsey+ goedkoper dan één bioscoopkaartje, en niet veel meer dan wat je vroeger betaalde bij de videotheek. En je kan nog meer kijken ookquote:Op vrijdag 31 juli 2020 22:42 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Vooral Hamilton hè
Moet wel zeggen dat dankzij dit topic mijn interesse enigszins is gewekt. Ben alleen over het algemeen geen fan van musicals
Ik had alleen Videoland genomen voor Expeditie Robinson. Toen het afgelopen was meteen opgezegd.quote:Op vrijdag 31 juli 2020 22:44 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Heb in ieder geval gehoord dat die nieuwe serie De Bachelorette ook met een sisser af is gelopen (nogal een discussie in een groepsapp waar ik in zit) dus daarvoor hoef je Videoland niet te nemen
Net als al die De Villa, Temptation, Ex on the Beach zooi imo
Dit inderdaad. Althans ik keek mee bij ER.quote:Op vrijdag 31 juli 2020 22:44 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ik had alleen Videoland genomen voor Expeditie Robinson. Toen het afgelopen was meteen opgezegd.
Ja je mag met 4 mensen op 1 abo kijken. Dat was wel handig toenquote:Op vrijdag 31 juli 2020 22:45 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dit inderdaad. Althans ik keek mee bij ER.
Ja dat klopt altijd natuurlijkquote:Op vrijdag 31 juli 2020 22:44 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Dan nog is een maand Dinsey+ goedkoper dan één bioscoopkaartje, en niet veel meer dan wat je vroeger betaalde bij de videotheek. En je kan nog meer kijken ook
oh ja, dat is wel handig.quote:Op vrijdag 31 juli 2020 22:46 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ja je mag met 4 mensen op 1 abo kijken. Dat was wel handig toen
Ja die snap ik wel. Op dit moment hoop ik stiekem dat dat seizoen op tv uitgezonden gaat worden in plaats van het seizoen wat ze dit jaar zouden draaien. Ze hebben toch een leeg gat straks.quote:Op vrijdag 31 juli 2020 22:44 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ik had alleen Videoland genomen voor Expeditie Robinson. Toen het afgelopen was meteen opgezegd.
quote:
ja heel leegquote:Op vrijdag 31 juli 2020 22:47 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ja die snap ik wel. Op dit moment hoop ik stiekem dat dat seizoen op tv uitgezonden gaat worden in plaats van het seizoen wat ze dit jaar zouden draaien. Ze hebben toch een leeg gat straks.
Dat is meestal zo toch? Netflix heeft dat ook volgens mijquote:Op vrijdag 31 juli 2020 22:46 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ja je mag met 4 mensen op 1 abo kijken. Dat was wel handig toen
Ja, gelukkig wel.quote:Op vrijdag 31 juli 2020 22:48 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Gelukkig is er nog een WIDM seizoen in het vooruitzicht!
Ja nog wel maar ik hoorde geluiden dat Netflix dat wilde stoppen omdat zoveel mensen abo's deeldenquote:Op vrijdag 31 juli 2020 22:48 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Dat is meestal zo toch? Netflix heeft dat ook volgens mij
ja dat wel. Maar ER is toch wel mijn favo, ziel en zaligheid.quote:Op vrijdag 31 juli 2020 22:48 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Gelukkig is er nog een WIDM seizoen in het vooruitzicht!
quote:Op vrijdag 31 juli 2020 22:49 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ja nog wel maar ik hoorde geluiden dat Netflix dat wilde stoppen omdat zoveel mensen abo's deelden
Snap ik ergens ook wel hoor. Maar goed, met een gezin zo'n abonnement delen kan je dan weer niet doen. En waarom zou je als gezin meer dan één abonnement nemen?quote:Op vrijdag 31 juli 2020 22:49 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ja nog wel maar ik hoorde geluiden dat Netflix dat wilde stoppen omdat zoveel mensen abo's deelden
ja hoorde en las ik vorig jaar al. Geen idee wanneer ze het gaan invoeren.quote:
Bij mij mijn een-na-favoquote:Op vrijdag 31 juli 2020 22:50 schreef Prisha het volgende:
[..]
ja dat wel. Maar ER is toch wel mijn favo, ziel en zaligheid.
Tot een paar minuten geleden niet. Ik heb wat gemist geloof kquote:Op vrijdag 31 juli 2020 22:42 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Je kent Times Are Changing niet?Ken je dan ook Young Ones niet?
Hunted...effe denken. Die heb ik nooit gezien geloof ik.quote:Op vrijdag 31 juli 2020 22:51 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Bij mij mijn een-na-favo
En Hunted komt ook weer, en ondanks dat dat programma nooit helemaal waterdicht is van of het nou klopt of niet, blijf ik het toch fascinerend vinden om naar te kijken
Oh, ja, geen idee dan. Afwachten maar dan.quote:Op vrijdag 31 juli 2020 22:51 schreef Prisha het volgende:
[..]
ja hoorde en las ik vorig jaar al. Geen idee wanneer ze het gaan invoeren.
Hmmmm...ik weet niet meer hoe ze dat wilden doen. Idd als één gezin wil je maar één abo. Géén idee eigenlijk.quote:Op vrijdag 31 juli 2020 22:50 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Snap ik ergens ook wel hoor. Maar goed, met een gezin zo'n abonnement delen kan je dan weer niet doen. En waarom zou je als gezin meer dan één abonnement nemen?
Is niet zo heel bekend, maar dit is het:quote:Op vrijdag 31 juli 2020 22:54 schreef Prisha het volgende:
[..]
Hunted...effe denken. Die heb ik nooit gezien geloof ik.
Hoe hebben ze dat kunnen opnemen in Coronatijd?quote:Op vrijdag 31 juli 2020 22:51 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Bij mij mijn een-na-favo
En Hunted komt ook weer, en ondanks dat dat programma nooit helemaal waterdicht is van of het nou klopt of niet, blijf ik het toch fascinerend vinden om naar te kijken
Volgens mij is het vlak daarvoor opgenomen, rond februari-begin maart. Moet alleen nog uitgezonden worden dacht ik (vanaf september)quote:Op vrijdag 31 juli 2020 22:57 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Hoe hebben ze dat kunnen opnemen in Coronatijd?
Ik zou Soldier On willen nomineren als het kon, maar dat is over een paar jaar dan gewoon een klassieker.quote:Op vrijdag 31 juli 2020 22:41 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Ik ken Direct het meest van Soldier on, maar dit is goed. Wow
Die gaat sowieso nog lang meedraaien in de top 2000 denk ik. Top 100 notering eind van dit jaar? Verder is er dit jaar niet bijster veel bijzonders voorbij gekomenquote:Op vrijdag 31 juli 2020 23:01 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik zou Soldier On willen nomineren als het kon, maar dat is over een paar jaar dan gewoon een klassieker.
Overmorgen toch pas?quote:Op vrijdag 31 juli 2020 22:24 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Morgen 12 graden kouder dan vandaag![]()
Ze hadden een filmpje (zie hierbovenquote:
Heb vandaag 'Metalhead reacts to Hamilton' filmpje gekeken en hij was enthousiast en had spijt dat hij niet eerder had gekeken. Het is namelijk helemaal geen standaard musical.quote:Op vrijdag 31 juli 2020 22:42 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Vooral Hamilton hè
Moet wel zeggen dat dankzij dit topic mijn interesse enigszins is gewekt. Ben alleen over het algemeen geen fan van musicals
En She en Rollercoasterquote:Op vrijdag 31 juli 2020 22:42 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Je kent Times Are Changing niet?Ken je dan ook Young Ones niet?
Wauw bofkont, hier nog 27.quote:Op vrijdag 31 juli 2020 23:05 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Hier staat voor morgen 20 graden, dat is toch al 14 graden minder dan vandaag hoor
Jaa Hunted vind ik ook tofquote:Op vrijdag 31 juli 2020 22:51 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Bij mij mijn een-na-favo
Ohh dit ga jij leuk vindenquote:Op vrijdag 31 juli 2020 22:54 schreef Prisha het volgende:
[..]
Hunted...effe denken. Die heb ik nooit gezien geloof ik.
Dit ziet er interessant uitquote:Op vrijdag 31 juli 2020 22:56 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Is niet zo heel bekend, maar dit is het:
Nee dat hoor je heel vaakquote:Op vrijdag 31 juli 2020 23:05 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Heb vandaag 'Metalhead reacts to Hamilton' filmpje gekeken en hij was enthousiast en had spijt dat hij niet eerder had gekeken. Het is namelijk helemaal geen standaard musical.
Een hype is soms niet voor niks mensen.
Ken je het? Het ziet er interessant uit!quote:Op vrijdag 31 juli 2020 23:08 schreef Meke het volgende:
[..]
Ohh dit ga jij leuk vinden![]()
Weet ik zeker!
Oh en iSpy @:molloot200 en Prisha, vinden jullie denk ik ook leuk, is ook een beetje zo'n serie : Y
Team Månsdrake heeft het best goed gedaan denk ikquote:
Maak het mij nu niet nog moeilijkerquote:
Oh dat is wel stom, hoeveel tijd heb je om vragen beantwoorden?quote:Op vrijdag 31 juli 2020 23:11 schreef Meke het volgende:
[..]
Team Månsdrake heeft het best goed gedaan denk ik![]()
Denk maximaal 1 fout per ronde? Maar zal wel weer gedeelde plek 750 worden omdat mensen dingen gingen googlen
Grapje ik keek bij de minimumtemperatuur per ongelukquote:
Geen idee wie Silvan Dillier is, maar niet de meeste slimme zo te lezen.quote:
Heb ik ook gezien, vond ik ook leuk, alleen vond ik Hunted wel leuker. Voelde idd op bepaalde momenten heel erg in scène gezet hoorquote:Op vrijdag 31 juli 2020 23:08 schreef Meke het volgende:
[..]
Jaa Hunted vind ik ook tofWeet nog niet wat ik van die nieuwe variant vind, want vind het sociale ook wel heel leuk
Heb jij De Buit toen ook gezien? Anders is dat nog wel een aanrader! Alleen was dat sowieso in scène gezet
iSpy ken ik niet. Is dat Nederlands?quote:Op vrijdag 31 juli 2020 23:08 schreef Meke het volgende:
[..]
Ohh dit ga jij leuk vinden![]()
Weet ik zeker!
Oh en iSpy @:molloot200 en Prisha, vinden jullie denk ik ook leuk, is ook een beetje zo'n serie : Y
Tsss mensen die Googlenquote:Op vrijdag 31 juli 2020 23:11 schreef Meke het volgende:
[..]
Team Månsdrake heeft het best goed gedaan denk ik![]()
Denk maximaal 1 fout per ronde? Maar zal wel weer gedeelde plek 750 worden omdat mensen dingen gingen googlen
Jaa heb ze allemaal gebinged vorig jaar ofzo en sindsdien gevolgdquote:Op vrijdag 31 juli 2020 23:10 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ken je het? Het ziet er interessant uit!
Wat is iSpy?
Een Zwitserse wielrennertquote:Op vrijdag 31 juli 2020 23:14 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Geen idee wie Silvan Dillier is, maar niet de meeste slimme zo te lezen.
Zal wel Wijchen zijn danquote:Op vrijdag 31 juli 2020 23:15 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Gelderland, in de buurt van Nijmegen (en specifieker ga ik niet)
Dat was wel met een andere zanger, dus voelt echt als een compleet andere bandquote:Op vrijdag 31 juli 2020 23:12 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Maak het mij nu niet nog moeilijkerga luisteren
Kan je dan trots zijn dat je hebt gewonnen?quote:Op vrijdag 31 juli 2020 23:16 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Tsss mensen die GooglenDat is toch niet leuk een pubquiz spelen?
Alsof buienradar betrouwbaar is.quote:Op vrijdag 31 juli 2020 23:16 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Mmmm Google vertoont wel een verschil met Buienradar ja
Genoeg om te Googlen, zeker omdat je het steeds per ronde in moet leveren. Wij wisten oa niet wat het kenteken op de auto uit Chamber of Secrets wasquote:Op vrijdag 31 juli 2020 23:12 schreef Momo het volgende:
[..]
Oh dat is wel stom, hoeveel tijd heb je om vragen beantwoorden?
Dat maakt het toch niet leuk om mee te doen of kun je iets moois winnen ofzo?
Ja Hunted lijkt me dus wel echt heel gaaf om te doen. Ik heb daar vaak genoeg over nagedacht, wat mijn strategie zou zijn etc. Ik heb niet zo heel veel contacten die heel ver weg wonen dus daar kan ik het niet van hebben (al kan je die het beste ook vermijden). Maar het is interessant om na te denken of je bijvoorbeeld fora zoals Fok kan gebruiken. Bijvoorbeeld een nieuw account aanmaken hier op Fok in een bibliotheek ergens, en dan alleen maar DM'en met mensen die je kent uit een SC of zo? Of is dat ook al te risky?quote:Op vrijdag 31 juli 2020 23:16 schreef Meke het volgende:
[..]
Jaa heb ze allemaal gebinged vorig jaar ofzo en sindsdien gevolgd![]()
![]()
Je hebt drie programma's die qua setting wel redelijk vergelijkbaar zijn en ik vind ze allemaal tof![]()
Hunted: Een aantal mensen - sommigen in duo's, sommigen solo - gaan op de vlucht. Ze worden gevolgd door een team van topspeurders van de politie, en daarin krijgen ze de rechten alsof de voortvluchtigen zware criminelen zijn. Ze mogen hen dus compleet tracken, mensen in de omgeving tracken, peilers onder auto's ALLESSS!! En je volgt dan dus zowel de speurtocht en wat de speurders inzetten (dat vind ik eigenlijk het interessantst, het is ook gewoon een beetje een reclamespotje voor de politie) en ook de voortvluchtigen en dat iemand dan bijvoorbeeld te horen gaat krijgen of ze geslaagd zijn of even hun kinderen willen zien en hoe ze dat gaan doen, en hoe paranoia je wordt van NIEMAND VERTROUWEN
(En er worden altijd mensen binnen een paar uur gepakt, dat is ook grappig
) En uiteindelijk moeten ze na drie weken via een extractiepunt het land verlaten, daarvoor krijgen ze hints en als ze dat halen winnen ze
Er zijn nu vier(?) seizoenen dacht ik. Er komt nu een BN'er versie (
) en een into the wild, waar ze geen hulp van mensen mogen krijgen.
De Buit: Hierin plegen 10 mensen uit hetzelfde dorp een overval. Het zijn vijf koppels, dus steeds twee die elkaar goed kennen. Het lijkt heel erg op Hunted, behalve dat mensen hun gewone leven moeten blijven lijden, maar je hebt ook dat speurteam etc. En ze hebben spelregels, dat ze ook geld moeten uitgeven van de buit enzo. En ook leuk om te zien waar ze de buit verstoppen![]()
iSpy: Dit is een iets ander format. Er worden tien mensen geselecteerd die denken dat ze een goede spion voor de Nederlandse overheid zouden kunnen zijn. Ze krijgen training van drie ervaren spionnen (die niet meer voor hun werk spioneren). Heel leuk om ook een beetje inzicht te krijgen
Maar ze moeten ook steeds opdrachten doen en dingen van mensen te weten krijgen enzo. Maar dit is wel een beetje in scène gezet
Dan moet je ook wel die hard fan om dat soort dingen te weten. @Aoibhinquote:Op vrijdag 31 juli 2020 23:19 schreef Meke het volgende:
[..]
Genoeg om te Googlen, zeker omdat je het steeds per ronde in moet leveren. Wij wisten oa niet wat het kenteken op de auto uit Chamber of Secrets wasNou, dat heb je snel gegoogled
Dus had wel makkelijk gekund, maar ook heel veel dingen die lastiger waren, omdat je er meerdere dingen voor moest weten en daar was @:Aoibhin echt een held in
![]()
Dus die hebben we allemaal goed
Patronussen en stokkernen aan personages koppelen.
Jaquote:Op vrijdag 31 juli 2020 23:14 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Heb ik ook gezien, vond ik ook leuk, alleen vond ik Hunted wel leuker. Voelde idd op bepaalde momenten heel erg in scène gezet hoor
Yes, ook NPOquote:Op vrijdag 31 juli 2020 23:14 schreef molloot200 het volgende:
[..]
iSpy ken ik niet. Is dat Nederlands?
Hey buurmanquote:Op vrijdag 31 juli 2020 23:15 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Gelderland, in de buurt van Nijmegen (en specifieker ga ik niet)
Nee, vind ik ook nietquote:Op vrijdag 31 juli 2020 23:16 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Tsss mensen die GooglenDat is toch niet leuk een pubquiz spelen?
Of Bemmel, oosterhout, Lent...quote:
quote:Op vrijdag 31 juli 2020 23:20 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik ga eens kijken of slapen al tot de mogelijkheden behoort.
Ja ik denk dat dat dus in het echt best goed werkt, maar dat ze daar dan toch achtergekomen voor het programmaquote:Op vrijdag 31 juli 2020 23:19 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ja Hunted lijkt me dus wel echt heel gaaf om te doen. Ik heb daar vaak genoeg over nagedacht, wat mijn strategie zou zijn etc. Ik heb niet zo heel veel contacten die heel ver weg wonen dus daar kan ik het niet van hebben (al kan je die het beste ook vermijden). Maar het is interessant om na te denken of je bijvoorbeeld fora zoals Fok kan gebruiken. Bijvoorbeeld een nieuw account aanmaken hier op Fok in een bibliotheek ergens, en dan alleen maar DM'en met mensen die je kent uit een SC of zo? Of is dat ook al te risky?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Volgens mij is het het veiligst om steeds via via via of random te doen. Random is nog het allerveiligst, want dan kunnen ze het spoor ook niet volgen, omdat mensen écht alleen weten dat ze je bij een bepaald tankstation hebben afgezet. Volgens mij is het het gevaarlijkst als je contact zoekt met achterblijvers/bekenden, daardoor gaan mensen bijna altijd de fout in
Op woensdag 9 september 2020 20:31 en op maandag 13 januari 2025 21:00 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod (die we nooit hebben gehad.)
Ja inderdaad. Je ziet te weinig van de mislukte acties. En ergens snap ik dat ook wel, want minder leuke tv, maar ik vind het ook leuk om de Hunters te zien falenquote:Op vrijdag 31 juli 2020 23:20 schreef Meke het volgende:
[..]
JaMaar is bij Hunted soms ook wel een beetje, want dan zijn ze TOEVALLIG net bij iemand
En dan denk ik; ik wil meer uitleg over alle acties die je doet die níet succesvol aflopen, want dan geloof ik ook meer dat de acties die wel goed aflopen spontaan
Dan zijn ze al vijf dagen niet meer bij een bepaald gezinslid geweest en gaan ze toevallig nét daarheen
Maar echt ook! Ik wist steeds alleen maar dingen die relevant waren voor het verhaalquote:Op vrijdag 31 juli 2020 23:20 schreef Momo het volgende:
[..]
Dan moet je ook wel die hard fan om dat soort dingen te weten. @:Aoibhin
Ssssst, dit was mijn sluwe en subtiele vispogingquote:
Slaap lekkerquote:Op vrijdag 31 juli 2020 23:20 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik ga eens kijken of slapen al tot de mogelijkheden behoort.
Ik ga weer naar Zeeland verhuizen denk ikquote:Op vrijdag 31 juli 2020 23:13 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
22 graden morgen. 12 graden kouder dan vandaag.
Ja maar maak daar dan aan het einde een filmpje van ofzo, want nu gaat steeds toevallig alles dat ze doen goedquote:Op vrijdag 31 juli 2020 23:23 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ja inderdaad. Je ziet te weinig van de mislukte acties. En ergens snap ik dat ook wel, want minder leuke tv, maar ik vind het ook leuk om de Hunters te zien falen
quote:Op vrijdag 31 juli 2020 23:23 schreef Meke het volgende:
[..]
Ja ik denk dat dat dus in het echt best goed werkt, maar dat ze daar dan toch achtergekomen voor het programma
Ja en pinnen is natuurlijk ook een hele grote fout.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Volgens mij is het het veiligst om steeds via via via of random te doen. Random is nog het allerveiligst, want dan kunnen ze het spoor ook niet volgen, omdat mensen écht alleen weten dat ze je bij een bepaald tankstation hebben afgezet. Volgens mij is het het gevaarlijkst als je contact zoekt met achterblijvers/bekenden, daardoor gaan mensen bijna altijd de fout inSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ken dit allemaal niet. Waar komt dit vandaan dan??quote:Op vrijdag 31 juli 2020 23:16 schreef Meke het volgende:
[..]
Jaa heb ze allemaal gebinged vorig jaar ofzo en sindsdien gevolgd![]()
![]()
Je hebt drie programma's die qua setting wel redelijk vergelijkbaar zijn en ik vind ze allemaal tof![]()
tekst veel
Allemaal NPO 3 programma's die niet zo super populair zijn. Althans, Hunted doet het wel oké volgens mij. Stevent nu al af op zijn vijfde en zesde seizoen ook.quote:Op vrijdag 31 juli 2020 23:25 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ik ken dit allemaal niet. Waar komt dit vandaan dan??
Die nieuwe is echt beter. Zal een generatie ding zijnquote:Op vrijdag 31 juli 2020 23:17 schreef Meke het volgende:
[..]
Dat was wel met een andere zanger, dus voelt echt als een compleet andere bandDi-rect nu is wel een stukje beter, die oude is iets meer boybandish, maar vond ik wel heel tof
![]()
Echt jeugdsentiment
quote:Op vrijdag 31 juli 2020 23:24 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ja en pinnen is natuurlijk ook een hele grote fout.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 9 september 2020 20:31 en op maandag 13 januari 2025 21:00 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod (die we nooit hebben gehad.)
NPO!quote:Op vrijdag 31 juli 2020 23:25 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ik ken dit allemaal niet. Waar komt dit vandaan dan??
Ik vind de nieuwe ook beter hoorquote:Op vrijdag 31 juli 2020 23:26 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Die nieuwe is echt beter. Zal een generatie ding zijn
Met zijn voornaam was dat ook geluktquote:Op vrijdag 31 juli 2020 23:23 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ssssst, dit was mijn sluwe en subtiele vispoging
We gaan ESF Hunted doen...gaan we Molloot huntenquote:Op vrijdag 31 juli 2020 23:23 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ssssst, dit was mijn sluwe en subtiele vispoging
quote:Op vrijdag 31 juli 2020 23:26 schreef Meke het volgende:
[..]Volgens mij is pinnen niet verplicht hoor. Alleen doen bijna alle kandidaten dit wel een keer, gewoon omdat het gewoon heel handig is. Ik zou zelf proberen aan geld te komen door klusjes te doen bij mensen bij wie je overnacht, lijkt mij de slimste manier om aan geld te komen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh jullie kunnen oprecht al een heel eind komen denk ikquote:Op vrijdag 31 juli 2020 23:29 schreef Prisha het volgende:
[..]
We gaan ESF Hunted doen...gaan we Molloot hunten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je bent welkom.quote:Op vrijdag 31 juli 2020 23:24 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ik ga weer naar Zeeland verhuizen denk ik
nou ja dat zegt niks. Als je klere Waalbrug overmoet ben je tegenwoordig minstens 20 minuten langer onderwegquote:Op vrijdag 31 juli 2020 23:35 schreef molloot200 het volgende:
En volgens mij heb ik ook ooit genoemd hoe lang het rijden met de auto is naar Nijmegen ongeveer.
Ik herken dit probleemquote:Op vrijdag 31 juli 2020 23:37 schreef Prisha het volgende:
[..]
nou ja dat zegt niks. Als je klere Waalbrug overmoet ben je tegenwoordig minstens 20 minuten langer onderweg![]()
Zal blij zijn als dat eindelijk klaar is.
dat doe ik dus ookquote:Op vrijdag 31 juli 2020 23:39 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ik herken dit probleemNog maar 1 keer zelf overheen gereden (pas sinds maart mijn rijbewijs) maar ik rijd liever om via de nieuwe brug hoor
Als je bij iemand koffie wilt gaan drinken @Prisha is het dichts bij je in de buurtquote:Op vrijdag 31 juli 2020 23:35 schreef molloot200 het volgende:
En volgens mij heb ik ook ooit genoemd hoe lang het rijden met de auto is naar Nijmegen ongeveer.
Ik heb alleen geen koffie. Ja wat overjarige Senseo pads en de Senseo ligt onder de gootsteenquote:Op vrijdag 31 juli 2020 23:40 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Als je bij iemand koffie wilt gaan drinken @:Prisha is het dichts bij je in de buurt
Dát zou wat zijn hè!quote:Op vrijdag 31 juli 2020 23:40 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Stiekem zijn @:Prisha en @:molloot200 buren van elkaar.
Ik heb zelf ook een hekel aan koffie gelukkigquote:Op vrijdag 31 juli 2020 23:41 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ik heb alleen geen koffie. Ja wat overjarige Senseo pads en de Senseo ligt onder de gootsteen
Ohh ik dacht dat dat moest, als het niet hoeft is het inderdaad stomquote:Op vrijdag 31 juli 2020 23:29 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Volgens mij is pinnen niet verplicht hoor. Alleen doen bijna alle kandidaten dit wel een keer, gewoon omdat het gewoon heel handig is. Ik zou zelf proberen aan geld te komen door klusjes te doen bij mensen bij wie je overnacht, lijkt mij de slimste manier om aan geld te komen.
Daar moet @molloot200 dan maar genoegen mee nemenquote:Op vrijdag 31 juli 2020 23:41 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ik heb alleen geen koffie. Ja wat overjarige Senseo pads en de Senseo ligt onder de gootsteen
Zou toch humor zijn dat je je buren of iemand uit je straat via internet leert kennen.quote:
Dan nemen ze zelf maar een koffiezetapparaat mee.quote:Op vrijdag 31 juli 2020 23:43 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ik heb zelf ook een hekel aan koffie gelukkig
Ik zeg ook altijd dat als ik op mezelf ga wonen een koffiezetapparaat onderaan het prio-lijstje staat, maar mam vindt dat ik er wel één zou moeten kopen “want dat is vriendelijk voor als je iemand op bezoek krijgt”
Ja dat zou ik eigenlijk ook moeten doen. Tot nu toe maar één keer iemand gehad die koffie wilde. Geen idee of ie het lekker vond. Ik had wel van te voren gewaarschuwdquote:Op vrijdag 31 juli 2020 23:43 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ik heb zelf ook een hekel aan koffie gelukkig
Ik zeg ook altijd dat als ik op mezelf ga wonen een koffiezetapparaat onderaan het prio-lijstje staat, maar mam vindt dat ik er wel één zou moeten kopen “want dat is vriendelijk voor als je iemand op bezoek krijgt”
Nou ja we wonen aan dezelfde kant van de brug blijkbaar maar daar zijn nog zo veel dorpen en gehuchtenquote:Op vrijdag 31 juli 2020 23:45 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Zou toch humor zijn dat je je buren of iemand uit je straat via internet leert kennen.
Je mist er niks aan.quote:Op vrijdag 31 juli 2020 23:48 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik heb nog nooit koffie gedronken.
Oh en slapen behoorde dus nog niet tot de mogelijkheden?quote:Op vrijdag 31 juli 2020 23:48 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Nee, ik vind het nog te warm.quote:Op vrijdag 31 juli 2020 23:49 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Oh en slapen behoorde dus nog niet tot de mogelijkheden?
Gelukkig is @koffieleuk er nietquote:Op vrijdag 31 juli 2020 23:48 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Zolang jullie maar aan de kant van Nijmegen wonenquote:Op vrijdag 31 juli 2020 23:48 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Nou ja we wonen aan dezelfde kant van de brug blijkbaar maar daar zijn nog zo veel dorpen en gehuchten
quote:Op vrijdag 31 juli 2020 23:51 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Zolang jullie maar aan de kant van Nijmegen wonen
Wel met hoofdletter en punt, anders krijgen we daar weer gezeur mee.quote:Op vrijdag 31 juli 2020 23:51 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Volgende titel“#1058 met koffiehaters en koffieleuk”
Nice! Ik heb alleen maar foto’s van echt overvolle stranden gezien vandaag op de sociale mediaquote:Op vrijdag 31 juli 2020 23:52 schreef BillDauterive het volgende:
Ik heb vandaag heerlijk op het strand gezeten <3 het was een stukje (valt mee, 15 minuten) fietsen, maar daar was het relatief rustig
Okeokeoke komt voor de bakkerquote:Op vrijdag 31 juli 2020 23:53 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Wel met hoofdletter en punt, anders krijgen we daar weer gezeur mee.
Het kan nog! Je hebt nog 5 minutenquote:Op vrijdag 31 juli 2020 23:54 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik ben helemaal niet buiten geweest vandaag.
Ik lig prima nu eigenlijk.quote:Op vrijdag 31 juli 2020 23:55 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Het kan nog! Je hebt nog 5 minuten
Ook geen behoefte aan om nu nog iets te gaan beleven. Dat kan alleen maar ellende brengen.quote:Op vrijdag 31 juli 2020 23:57 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ja, en er is op dit tijdstip ook niet gek veel te beleven meer
Nijmegen is de stad van de familie van mijn moeder. Maar ik ben dan zelf geboren in.. Arnhemquote:
Ooooh ook lekker. Mijn buren hebben geen hangmat dus die kunnen het niet zijnquote:Op vrijdag 31 juli 2020 23:57 schreef Prisha het volgende:
Ik lig prima buiten in mijn hangmat. Ga zo naar binnen denk ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |