Inderdaad, die hele Udo Jurgens zou op een ESF in de achterhoede eindigenquote:Op vrijdag 31 juli 2020 22:26 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Geluisterd. Vind de versie van Rob de Nijs veeel mooier.
quote:Op vrijdag 31 juli 2020 22:26 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Morgen weer een andere Hamilton prominent op tv
Disney+ heeft geen (gratis) proefabonnement meer.quote:Op vrijdag 31 juli 2020 22:33 schreef Cee het volgende:
[..]
Kan je geen proefabonnement nemen en dan op tijd opzeggen?
Ze kwamen er achter dat al die Nederlanders daar dankbaar gebruik van maakten en daarna gelijk gingen opzeggen.quote:Op vrijdag 31 juli 2020 22:36 schreef Dave het volgende:
[..]
Disney+ heeft geen (gratis) proefabonnement meer.
Hopelijk ook via NPO start. Kan nu niet en stond nog wel op mijn lijst.quote:Op vrijdag 31 juli 2020 22:34 schreef TheVulture het volgende:
Even een filmtip: God's own country nu op npo 3
Ik durf te zeggen een van de mooiste films die ik heb gezien![]()
Nederlanders en gratisquote:Op vrijdag 31 juli 2020 22:37 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ze kwamen er achter dat al die Nederlanders daar dankbaar gebruik van maakten en daarna gelijk gingen opzeggen.
Ja via npoplus in ieder geval wel te kijken, misschien nu ook via start nu hij op tv is geweest.quote:Op vrijdag 31 juli 2020 22:37 schreef Dave het volgende:
[..]
Hopelijk ook via NPO start. Kan nu niet en stond nog wel op mijn lijst.
Oh stom. Anderen zoals Videoland en Netflix gebruiken dit systeem nog wel toch?quote:Op vrijdag 31 juli 2020 22:37 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ze kwamen er achter dat al die Nederlanders daar dankbaar gebruik van maakten en daarna gelijk gingen opzeggen.
Je kan het meteen weer opzeggen he. Als je dan van plan bent om binnen een maand Hamilton te kijken en een paar Marvel- of Star Wars-films valt de prijs per film hartstikke meequote:Op vrijdag 31 juli 2020 22:39 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Oh stom. Anderen zoals Videoland en Netflix gebruiken dit systeem nog wel toch?
Dat wordt dus geen Disney+ voor mij want er staan niet genoeg interessante dingen op om een abonnement voor te betalen
Voor Videoland moet je bij @Prisha zijn, die weet dat. Netflix weet ik niet, of zij dat nog hebben.quote:Op vrijdag 31 juli 2020 22:39 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Dat wordt dus geen Disney+ voor mij want er staan niet genoeg interessante dingen op om een abonnement voor te betalen
Alleen videoland heeft nog proefabbo.quote:Op vrijdag 31 juli 2020 22:39 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ik ken Direct het meest van Soldier on, maar dit is goed. Wowquote:Op vrijdag 31 juli 2020 22:19 schreef Cee het volgende:
[..]
Di-rect - Times are changing
Skik - Op fietse
Nou ja, een maand is 6,95 geloof ik, dus als je meteen weer opzegt...quote:Op vrijdag 31 juli 2020 22:39 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Vooral Hamilton hèquote:Op vrijdag 31 juli 2020 22:40 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Je kan het meteen weer opzeggen he. Als je dan van plan bent om binnen een maand Hamilton te kijken en een paar Marvel- of Star Wars-films valt de prijs per film hartstikke mee
Videoland heb je een gratisproefperiode van 2 weken. Daarna maandelijks aboquote:Op vrijdag 31 juli 2020 22:40 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Voor Videoland moet je bij @:Prisha zijn, die weet dat. Netflix weet ik niet, of zij dat nog hebben.
Je kent Times Are Changing niet?quote:Op vrijdag 31 juli 2020 22:41 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Ik ken Direct het meest van Soldier on, maar dit is goed. Wow
Heb in ieder geval gehoord dat die nieuwe serie De Bachelorette ook met een sisser af is gelopen (nogal een discussie in een groepsapp waar ik in zit) dus daarvoor hoef je Videoland niet te nemenquote:Op vrijdag 31 juli 2020 22:42 schreef Prisha het volgende:
[..]
Videoland heb je een gratisproefperiode van 2 weken. Daarna maandelijks abo
Dan nog is een maand Dinsey+ goedkoper dan één bioscoopkaartje, en niet veel meer dan wat je vroeger betaalde bij de videotheek. En je kan nog meer kijken ookquote:Op vrijdag 31 juli 2020 22:42 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Vooral Hamilton hè
Moet wel zeggen dat dankzij dit topic mijn interesse enigszins is gewekt. Ben alleen over het algemeen geen fan van musicals
Ik had alleen Videoland genomen voor Expeditie Robinson. Toen het afgelopen was meteen opgezegd.quote:Op vrijdag 31 juli 2020 22:44 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Heb in ieder geval gehoord dat die nieuwe serie De Bachelorette ook met een sisser af is gelopen (nogal een discussie in een groepsapp waar ik in zit) dus daarvoor hoef je Videoland niet te nemen
Net als al die De Villa, Temptation, Ex on the Beach zooi imo
Dit inderdaad. Althans ik keek mee bij ER.quote:Op vrijdag 31 juli 2020 22:44 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ik had alleen Videoland genomen voor Expeditie Robinson. Toen het afgelopen was meteen opgezegd.
Ja je mag met 4 mensen op 1 abo kijken. Dat was wel handig toenquote:Op vrijdag 31 juli 2020 22:45 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dit inderdaad. Althans ik keek mee bij ER.
Ja dat klopt altijd natuurlijkquote:Op vrijdag 31 juli 2020 22:44 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Dan nog is een maand Dinsey+ goedkoper dan één bioscoopkaartje, en niet veel meer dan wat je vroeger betaalde bij de videotheek. En je kan nog meer kijken ook
oh ja, dat is wel handig.quote:Op vrijdag 31 juli 2020 22:46 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ja je mag met 4 mensen op 1 abo kijken. Dat was wel handig toen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |