Rob de Nijs - Foto van Vroegerquote:Op vrijdag 31 juli 2020 19:07 schreef usagi414 het volgende:
Als jullie een nummer zouden selecteren voor een "classic" online songfestival, wat zouden jullie dan kiezen ?
2 voorwaarden: het moet een nummer zijn van voor 2017 en als het een cover is moet het origineel ook een Nederlands product zijn.
Een aantal nummers waarmee ik in de loop der jaren heb meegedaan (dus het kan alle kanten op):
• Danny Vera - Roller Coaster
• TenTemPiés feat. Belle Doron - Yo Te Quiero
• Anouk - Run Away Together
• Mr. Probz - Nothing Really Matters
• Ramses Shaffy & Liesbeth List - Pastorale
• Anouk - Stardust
• Armin van Buuren feat. Trevor Guthrie - This Is What It Feels Like
• Frank Boeijen - Welkom In Utopia
• Nadieh - Windforce 11
• Kayak - Friendship And Love
• Epica - Another me in lack'ech
• Petra Berger - Boadicea
• Anita Meyer - Why tell me why
• K-otic - i dont understand you
Harry Potter. Nu op Jitsi en Youtubequote:
Wat een druk!quote:Op vrijdag 31 juli 2020 20:03 schreef molloot200 het volgende:
Succes deelnemers! Ik verwacht wel minimaal top 5 hè
”De poes van mijn grootje” verstaan die buitenlanders niet gelukkig.quote:
Ik zei top 10 als @Guanabana mee zou doen. Maar ja...quote:
quote:Op vrijdag 31 juli 2020 20:10 schreef Fascination het volgende:
Ik zat te denken om vanavond de film Mamma Mia! te kijken, maar dacht laat ik van te voren eens op fok nalezen wat men ervan vond. Lees ik een review van Cee waar ze de film een 2/10 geeft. Ja, laat maar
Foto van vroeger kan niet want van Udo Jurgens. Maar ik heb er serieus over nagedacht om dit tijdens de crematie van mijn moeder te laten draaien. Ik heb ook heel lang gedacht dat Rob de Nijs uit Nijmegen kwam.quote:Op vrijdag 31 juli 2020 20:03 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Rob de Nijs - Foto van Vroeger
Sandycoast - Eyes of Jenny
Het werkt weerquote:Op vrijdag 31 juli 2020 20:17 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Je hebt al veel te veel op Jitsi gezeten daarom kicken ze je eruit
Toi toi toiquote:Op vrijdag 31 juli 2020 20:28 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Het werkt weer@:F1gamer, @:Meke en ik gaan proberen te schroeien
Thanks!quote:
Zelf lerend algoritme?quote:
D"r doorbraaknummer.quote:Op vrijdag 31 juli 2020 19:30 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Het publiek zijn mensen zoals jij en ik. Voornamelijk mensen die ook in het ESF zijn geïnteresseerd en elkaar lang geleden op yahoogroups hebben gevonden en tegenwoordig dit via facebook doen. Er is een vaste groep die er al heel lang bij is en sommige landen wisselen vaak van deelnemer.
• Danny Vera - Roller Coaster (8ste van 21)
• TenTemPiés feat. Belle Doron - Yo Te Quiero (9de van 21)
• Anouk - Run Away Together (7de van 20)
• Mr. Probz - Nothing Really Matters (4de van 16)
• Ramses Shaffy & Liesbeth List - Pastorale (15de van 17)
• Anouk - Stardust (9de van 15)
• Armin van Buuren feat. Trevor Guthrie - This Is What It Feels Like (6de van 16)
• Frank Boeijen - Welkom In Utopia (12de van 14)
• Nadieh - Windforce 11 (10de van 15)
• Kayak - Friendship And Love (8ste van 16)
• Epica - Another me in lack'ech (finale niet gehaald)
• Petra Berger - Boadicea (1ste van 16)
• Anita Meyer - Why tell me why (niet meer te vinden)
• K-otic - i dont understand you (niet meer te vinden)
Team Månsdrake voor the wiiinquote:Op vrijdag 31 juli 2020 20:28 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Het werkt weer@:F1gamer, @:Meke en ik gaan proberen te schroeien
Ik was even aan het meekijken en dacht waar gaat dit over. Zo cool dat jullie dat wel wetenquote:
Ja bij Upbeatles zitten er altijd wat pittige tussen!quote:Op vrijdag 31 juli 2020 21:11 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Ik was even aan het meekijken en dacht waar gaat dit over. Zo cool dat jullie dat wel weten
Dit is ook een goede suggestie;quote:
het is nog warm ja. Er waait wel een heerlijk briesje.quote:Op vrijdag 31 juli 2020 22:01 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Nog steeds 29 graden.Dat wordt dus een plaknacht.
Is je moeder al overleden?quote:Op vrijdag 31 juli 2020 20:19 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Foto van vroeger kan niet want van Udo Jurgens. Maar ik heb er serieus over nagedacht om dit tijdens de crematie van mijn moeder te laten draaien. Ik heb ook heel lang gedacht dat Rob de Nijs uit Nijmegen kwam.
En Sandycoast heb ik ooit geprobeerd in een pre-selectie, Maar wat een heerlijk nummer.
Vind ik nog steeds een van haar beste nummers, al dan niet het beste nummer. Vette versie dit, ik kende hem nog niet.quote:
8 jaar geleden alweer. De tijd gaat veel te snel.quote:Op vrijdag 31 juli 2020 22:05 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Is je moeder al overleden?![]()
Rob de Nijs is zo (was?) zo goed live![]()
Ik wist niet dat Foto van Vroeger een cover was![]()
Ja, zo mooi
Di-rect - Times are changingquote:Op vrijdag 31 juli 2020 19:07 schreef usagi414 het volgende:
Als jullie een nummer zouden selecteren voor een "classic" online songfestival, wat zouden jullie dan kiezen ?
2 voorwaarden: het moet een nummer zijn van voor 2017 en als het een cover is moet het origineel ook een Nederlands product zijn.
quote:Op vrijdag 31 juli 2020 20:10 schreef Fascination het volgende:
Ik zat te denken om vanavond de film Mamma Mia! te kijken, maar dacht laat ik van te voren eens op fok nalezen wat men ervan vond. Lees ik een review van Cee waar ze de film een 2/10 geeft. Ja, laat maar
Hier windstil.quote:Op vrijdag 31 juli 2020 22:02 schreef Prisha het volgende:
[..]
het is nog warm ja. Er waait wel een heerlijk briesje.
Hebben jullie geschroeid?quote:
Bah, wat naar zegquote:Op vrijdag 31 juli 2020 22:16 schreef usagi414 het volgende:
[..]
8 jaar geleden alweer. De tijd gaat veel te snel.
[
Ja hoor, niet álles goed, maar echt verreweg het meeste wel!quote:
Er is niet aan te ontkomenquote:Op vrijdag 31 juli 2020 22:24 schreef Meke het volgende:
Nog een guest appearance van Alexander Hamilton in de Harry Potterquiz
Zeker nietquote:
Yessssquote:Op vrijdag 31 juli 2020 22:24 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Morgen 12 graden kouder dan vandaag![]()
Morgen weer een andere Hamilton prominent op tvquote:Op vrijdag 31 juli 2020 22:24 schreef Meke het volgende:
Geluisterd. Vind de versie van Rob de Nijs veeel mooier.quote:Op vrijdag 31 juli 2020 22:16 schreef usagi414 het volgende:
[..]
8 jaar geleden alweer. De tijd gaat veel te snel.
[
Ik wil het nu ook wel zien. Maar hoe zonder Disney ?quote:Op vrijdag 31 juli 2020 22:20 schreef Cee het volgende:
[..]![]()
Ik ga zometeen maar weer eens Hamilton kijken.
Wutquote:Op vrijdag 31 juli 2020 22:24 schreef Meke het volgende:
Kan je geen proefabonnement nemen en dan op tijd opzeggen?quote:Op vrijdag 31 juli 2020 22:29 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Ik wil het nu ook wel zien. Maar hoe zonder Disney ?
Inderdaad, die hele Udo Jurgens zou op een ESF in de achterhoede eindigenquote:Op vrijdag 31 juli 2020 22:26 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Geluisterd. Vind de versie van Rob de Nijs veeel mooier.
quote:Op vrijdag 31 juli 2020 22:26 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Morgen weer een andere Hamilton prominent op tv
Disney+ heeft geen (gratis) proefabonnement meer.quote:Op vrijdag 31 juli 2020 22:33 schreef Cee het volgende:
[..]
Kan je geen proefabonnement nemen en dan op tijd opzeggen?
Ze kwamen er achter dat al die Nederlanders daar dankbaar gebruik van maakten en daarna gelijk gingen opzeggen.quote:Op vrijdag 31 juli 2020 22:36 schreef Dave het volgende:
[..]
Disney+ heeft geen (gratis) proefabonnement meer.
Hopelijk ook via NPO start. Kan nu niet en stond nog wel op mijn lijst.quote:Op vrijdag 31 juli 2020 22:34 schreef TheVulture het volgende:
Even een filmtip: God's own country nu op npo 3
Ik durf te zeggen een van de mooiste films die ik heb gezien![]()
Nederlanders en gratisquote:Op vrijdag 31 juli 2020 22:37 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ze kwamen er achter dat al die Nederlanders daar dankbaar gebruik van maakten en daarna gelijk gingen opzeggen.
Ja via npoplus in ieder geval wel te kijken, misschien nu ook via start nu hij op tv is geweest.quote:Op vrijdag 31 juli 2020 22:37 schreef Dave het volgende:
[..]
Hopelijk ook via NPO start. Kan nu niet en stond nog wel op mijn lijst.
Oh stom. Anderen zoals Videoland en Netflix gebruiken dit systeem nog wel toch?quote:Op vrijdag 31 juli 2020 22:37 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ze kwamen er achter dat al die Nederlanders daar dankbaar gebruik van maakten en daarna gelijk gingen opzeggen.
Je kan het meteen weer opzeggen he. Als je dan van plan bent om binnen een maand Hamilton te kijken en een paar Marvel- of Star Wars-films valt de prijs per film hartstikke meequote:Op vrijdag 31 juli 2020 22:39 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Oh stom. Anderen zoals Videoland en Netflix gebruiken dit systeem nog wel toch?
Dat wordt dus geen Disney+ voor mij want er staan niet genoeg interessante dingen op om een abonnement voor te betalen
Voor Videoland moet je bij @Prisha zijn, die weet dat. Netflix weet ik niet, of zij dat nog hebben.quote:Op vrijdag 31 juli 2020 22:39 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Dat wordt dus geen Disney+ voor mij want er staan niet genoeg interessante dingen op om een abonnement voor te betalen
Alleen videoland heeft nog proefabbo.quote:Op vrijdag 31 juli 2020 22:39 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ik ken Direct het meest van Soldier on, maar dit is goed. Wowquote:Op vrijdag 31 juli 2020 22:19 schreef Cee het volgende:
[..]
Di-rect - Times are changing
Skik - Op fietse
Nou ja, een maand is 6,95 geloof ik, dus als je meteen weer opzegt...quote:Op vrijdag 31 juli 2020 22:39 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Vooral Hamilton hèquote:Op vrijdag 31 juli 2020 22:40 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Je kan het meteen weer opzeggen he. Als je dan van plan bent om binnen een maand Hamilton te kijken en een paar Marvel- of Star Wars-films valt de prijs per film hartstikke mee
Videoland heb je een gratisproefperiode van 2 weken. Daarna maandelijks aboquote:Op vrijdag 31 juli 2020 22:40 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Voor Videoland moet je bij @:Prisha zijn, die weet dat. Netflix weet ik niet, of zij dat nog hebben.
Je kent Times Are Changing niet?quote:Op vrijdag 31 juli 2020 22:41 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Ik ken Direct het meest van Soldier on, maar dit is goed. Wow
Heb in ieder geval gehoord dat die nieuwe serie De Bachelorette ook met een sisser af is gelopen (nogal een discussie in een groepsapp waar ik in zit) dus daarvoor hoef je Videoland niet te nemenquote:Op vrijdag 31 juli 2020 22:42 schreef Prisha het volgende:
[..]
Videoland heb je een gratisproefperiode van 2 weken. Daarna maandelijks abo
Dan nog is een maand Dinsey+ goedkoper dan één bioscoopkaartje, en niet veel meer dan wat je vroeger betaalde bij de videotheek. En je kan nog meer kijken ookquote:Op vrijdag 31 juli 2020 22:42 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Vooral Hamilton hè
Moet wel zeggen dat dankzij dit topic mijn interesse enigszins is gewekt. Ben alleen over het algemeen geen fan van musicals
Ik had alleen Videoland genomen voor Expeditie Robinson. Toen het afgelopen was meteen opgezegd.quote:Op vrijdag 31 juli 2020 22:44 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Heb in ieder geval gehoord dat die nieuwe serie De Bachelorette ook met een sisser af is gelopen (nogal een discussie in een groepsapp waar ik in zit) dus daarvoor hoef je Videoland niet te nemen
Net als al die De Villa, Temptation, Ex on the Beach zooi imo
Dit inderdaad. Althans ik keek mee bij ER.quote:Op vrijdag 31 juli 2020 22:44 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ik had alleen Videoland genomen voor Expeditie Robinson. Toen het afgelopen was meteen opgezegd.
Ja je mag met 4 mensen op 1 abo kijken. Dat was wel handig toenquote:Op vrijdag 31 juli 2020 22:45 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dit inderdaad. Althans ik keek mee bij ER.
Ja dat klopt altijd natuurlijkquote:Op vrijdag 31 juli 2020 22:44 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Dan nog is een maand Dinsey+ goedkoper dan één bioscoopkaartje, en niet veel meer dan wat je vroeger betaalde bij de videotheek. En je kan nog meer kijken ook
oh ja, dat is wel handig.quote:Op vrijdag 31 juli 2020 22:46 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ja je mag met 4 mensen op 1 abo kijken. Dat was wel handig toen
Ja die snap ik wel. Op dit moment hoop ik stiekem dat dat seizoen op tv uitgezonden gaat worden in plaats van het seizoen wat ze dit jaar zouden draaien. Ze hebben toch een leeg gat straks.quote:Op vrijdag 31 juli 2020 22:44 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ik had alleen Videoland genomen voor Expeditie Robinson. Toen het afgelopen was meteen opgezegd.
quote:
ja heel leegquote:Op vrijdag 31 juli 2020 22:47 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ja die snap ik wel. Op dit moment hoop ik stiekem dat dat seizoen op tv uitgezonden gaat worden in plaats van het seizoen wat ze dit jaar zouden draaien. Ze hebben toch een leeg gat straks.
Dat is meestal zo toch? Netflix heeft dat ook volgens mijquote:Op vrijdag 31 juli 2020 22:46 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ja je mag met 4 mensen op 1 abo kijken. Dat was wel handig toen
Ja, gelukkig wel.quote:Op vrijdag 31 juli 2020 22:48 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Gelukkig is er nog een WIDM seizoen in het vooruitzicht!
Ja nog wel maar ik hoorde geluiden dat Netflix dat wilde stoppen omdat zoveel mensen abo's deeldenquote:Op vrijdag 31 juli 2020 22:48 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Dat is meestal zo toch? Netflix heeft dat ook volgens mij
ja dat wel. Maar ER is toch wel mijn favo, ziel en zaligheid.quote:Op vrijdag 31 juli 2020 22:48 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Gelukkig is er nog een WIDM seizoen in het vooruitzicht!
quote:Op vrijdag 31 juli 2020 22:49 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ja nog wel maar ik hoorde geluiden dat Netflix dat wilde stoppen omdat zoveel mensen abo's deelden
Snap ik ergens ook wel hoor. Maar goed, met een gezin zo'n abonnement delen kan je dan weer niet doen. En waarom zou je als gezin meer dan één abonnement nemen?quote:Op vrijdag 31 juli 2020 22:49 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ja nog wel maar ik hoorde geluiden dat Netflix dat wilde stoppen omdat zoveel mensen abo's deelden
ja hoorde en las ik vorig jaar al. Geen idee wanneer ze het gaan invoeren.quote:
Bij mij mijn een-na-favoquote:Op vrijdag 31 juli 2020 22:50 schreef Prisha het volgende:
[..]
ja dat wel. Maar ER is toch wel mijn favo, ziel en zaligheid.
Tot een paar minuten geleden niet. Ik heb wat gemist geloof kquote:Op vrijdag 31 juli 2020 22:42 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Je kent Times Are Changing niet?Ken je dan ook Young Ones niet?
Hunted...effe denken. Die heb ik nooit gezien geloof ik.quote:Op vrijdag 31 juli 2020 22:51 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Bij mij mijn een-na-favo
En Hunted komt ook weer, en ondanks dat dat programma nooit helemaal waterdicht is van of het nou klopt of niet, blijf ik het toch fascinerend vinden om naar te kijken
Oh, ja, geen idee dan. Afwachten maar dan.quote:Op vrijdag 31 juli 2020 22:51 schreef Prisha het volgende:
[..]
ja hoorde en las ik vorig jaar al. Geen idee wanneer ze het gaan invoeren.
Hmmmm...ik weet niet meer hoe ze dat wilden doen. Idd als één gezin wil je maar één abo. Géén idee eigenlijk.quote:Op vrijdag 31 juli 2020 22:50 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Snap ik ergens ook wel hoor. Maar goed, met een gezin zo'n abonnement delen kan je dan weer niet doen. En waarom zou je als gezin meer dan één abonnement nemen?
Is niet zo heel bekend, maar dit is het:quote:Op vrijdag 31 juli 2020 22:54 schreef Prisha het volgende:
[..]
Hunted...effe denken. Die heb ik nooit gezien geloof ik.
Hoe hebben ze dat kunnen opnemen in Coronatijd?quote:Op vrijdag 31 juli 2020 22:51 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Bij mij mijn een-na-favo
En Hunted komt ook weer, en ondanks dat dat programma nooit helemaal waterdicht is van of het nou klopt of niet, blijf ik het toch fascinerend vinden om naar te kijken
Volgens mij is het vlak daarvoor opgenomen, rond februari-begin maart. Moet alleen nog uitgezonden worden dacht ik (vanaf september)quote:Op vrijdag 31 juli 2020 22:57 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Hoe hebben ze dat kunnen opnemen in Coronatijd?
Ik zou Soldier On willen nomineren als het kon, maar dat is over een paar jaar dan gewoon een klassieker.quote:Op vrijdag 31 juli 2020 22:41 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Ik ken Direct het meest van Soldier on, maar dit is goed. Wow
Die gaat sowieso nog lang meedraaien in de top 2000 denk ik. Top 100 notering eind van dit jaar? Verder is er dit jaar niet bijster veel bijzonders voorbij gekomenquote:Op vrijdag 31 juli 2020 23:01 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik zou Soldier On willen nomineren als het kon, maar dat is over een paar jaar dan gewoon een klassieker.
Overmorgen toch pas?quote:Op vrijdag 31 juli 2020 22:24 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Morgen 12 graden kouder dan vandaag![]()
Ze hadden een filmpje (zie hierbovenquote:
Heb vandaag 'Metalhead reacts to Hamilton' filmpje gekeken en hij was enthousiast en had spijt dat hij niet eerder had gekeken. Het is namelijk helemaal geen standaard musical.quote:Op vrijdag 31 juli 2020 22:42 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Vooral Hamilton hè
Moet wel zeggen dat dankzij dit topic mijn interesse enigszins is gewekt. Ben alleen over het algemeen geen fan van musicals
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |