SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Handige linkjes naar leuke topics:
ESF / Monster-playlist: alle ESF optredens ooit
ESF / Overzicht ESF-LAND VAN DE WEEK topics
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat?
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat? #2
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat? #3
ESF / BEWAARTOPIC - overwinning ESF 2019
Onze top 50 eurovisieliedjes:
De 50 favorieten van het leukste songfestival forum van Nederland!
ESF_FOK Twitter
https://twitter.com/ESF_FOKAutore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
Ja, dat lijkt me een goed plan.quote:Op vrijdag 31 juli 2020 17:33 schreef Strani het volgende:
[..]
Zullen wij samen een supportgroepje beginnen om hier mee om te leren gaan?
Ja, ik vond het te lang duren.quote:Op vrijdag 31 juli 2020 17:36 schreef Aoibhin het volgende:
Ik had onze Spanjool nog wel een dm gestuurd
Ik heb me wel eens aangemeld als dhr. Hugo Waard toen ik een of ander onzinnig account moest aanmakenquote:
Ik wilde het ook bijna doenquote:
quote:
quote:Op vrijdag 31 juli 2020 17:36 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja, ik vond het te lang duren.
Zijn we ineens in Australië of zo?quote:Op vrijdag 31 juli 2020 17:36 schreef Aoibhin het volgende:
Ik ookquote:Op vrijdag 31 juli 2020 17:36 schreef Aoibhin het volgende:
Dit kan nietquote:Op vrijdag 31 juli 2020 17:37 schreef Strani het volgende:
Excuus mensen, er kwam een werkding tussen door
quote:Op vrijdag 31 juli 2020 17:37 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ik heb me wel eens aangemeld als dhr. Hugo Waard toen ik een of ander onzinnig account moest aanmaken
Ik ook, wilde iets met reggaeton doen, maar ik besloot dat Strani inmiddels wel genoeg van me walgt, dat wil ik ook weer niet.quote:
Het is geen zin.quote:Op vrijdag 31 juli 2020 17:37 schreef Guanabana het volgende:
Wel jammer dat er weer een hoofdletter mist.
Daar is het nu winter!quote:Op vrijdag 31 juli 2020 17:37 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Zijn we ineens in Australië of zo?
Ah thanks, die vind ik ook leuk!quote:Op vrijdag 31 juli 2020 17:30 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik luister nu deze playlist, zit ook veel reggaeton op (en standaard zomerhits van de laatste jaren):
Dat had onherstelbare schade (en een Strani-loos topicdeel) opgeleverd.quote:Op vrijdag 31 juli 2020 17:38 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ik ook, wilde iets met reggaeton doen, maar ik besloot dat Strani inmiddels wel genoeg van me walgt, dat wil ik ook weer niet.
Ik wilde iets met reggaeton, tuinbroeken én sushi doen, dus het kon nog ergerquote:Op vrijdag 31 juli 2020 17:38 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ik ook, wilde iets met reggaeton doen, maar ik besloot dat Strani inmiddels wel genoeg van me walgt, dat wil ik ook weer niet.
Oh ik zie nu pas dat ik alleen het nummer heb gecopy-pastequote:Op vrijdag 31 juli 2020 17:39 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ah thanks, die vind ik ook leuk!
Maar ik wist nooit welke dit was.
Mijn naam ook niet, en da's ook met een hoofdletterquote:
Ja daarom, dat wil ik óók weer niet.quote:Op vrijdag 31 juli 2020 17:39 schreef Strani het volgende:
[..]
Dat had onherstelbare schade (en een Strani-loos topicdeel) opgeleverd.
Maar dat jij Strani eraan herinnert een topic te openen is wel de wereld op z'n kop!quote:
The world turned upside down!quote:Op vrijdag 31 juli 2020 17:42 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Maar dat jij Strani eraan herinnert een topic te openen is wel de wereld op z'n kop!
Me me mequote:Op vrijdag 31 juli 2020 17:41 schreef Aoibhin het volgende:
Trouwens, straks om 20:00 is er Upbeatles Harry Potter quiz
Wie wilden er ook alweer allemaal meedoen? ik had een lijstje bij moeten houden, ik weet het
Ja, maar voor het vervolg van mijn eigen grap. Niet voor iets Hamiltonsquote:Op vrijdag 31 juli 2020 17:42 schreef Guanabana het volgende:
[..]
The world turned upside down!
Dit was een voorzetje hè, of niet?
De Chinees bij jou in de buurt was vroeger best okay, als die er nog zitquote:Op vrijdag 31 juli 2020 17:42 schreef F1gamer het volgende:
[..]
Me me me![]()
Nog eten bestellen met thuisbezorgd, maar wat? (geen sushi)
We zijn geen Duitsers, hè, dat we zelfstandige naamwoorden met een hoofdletter schrijven.quote:Op vrijdag 31 juli 2020 17:41 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Mijn naam ook niet, en da's ook met een hoofdletter
Bedoel je Mei wah?quote:Op vrijdag 31 juli 2020 17:45 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
De Chinees bij jou in de buurt was vroeger best okay, als die er nog zit
Ohquote:Op vrijdag 31 juli 2020 17:44 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ja, maar voor het vervolg van mijn eigen grap. Niet voor iets Hamiltons
Ik dacht al, ik herken het hier niet meer!quote:Op vrijdag 31 juli 2020 17:42 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Maar dat jij Strani eraan herinnert een topic te openen is wel de wereld op z'n kop!
Ook in een 'zin' zonder werkwoord schrijf je het eerste woord met een hoofdletter.quote:Op vrijdag 31 juli 2020 17:45 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
We zijn geen Duitsers, hè, dat we zelfstandige naamwoorden met een hoofdletter schrijven.
En namen schrijven we wel met hoofdletter in Nederland.
Zo te zien welquote:
Jaa van jou weet ik het nog!quote:Op vrijdag 31 juli 2020 17:42 schreef F1gamer het volgende:
[..]
Me me me![]()
Nog eten bestellen met thuisbezorgd, maar wat? (geen sushi)
Zou je Ko Lo Yok aanraden?quote:
Over het algemeen prima, maar dat vind ik meer een bijgerecht naast nog wat anders (het zijn deegballetjes met vlees erin en een sausje erbij). Als je eens wat anders wil dan foe yong hai, babi pangang of saté kan je bijvoorbeeld eens babi (of ajam als je liever kip hebt) ketjap proberen, of cha siu, of een soort vlees in zwartebonensaus, of pekingeendquote:
Lekker hoor!quote:Op vrijdag 31 juli 2020 17:55 schreef Guanabana het volgende:
Ik eet zelfgemaakte gazpacho met stokbrood en aioli.
Babi is varken, ajam is kip. De rest van de naam zegt wat meer over wat voor gerecht het isquote:Op vrijdag 31 juli 2020 18:04 schreef F1gamer het volgende:
Ik zie geen babi ajam op de menulijst staan.
O, het heet Ajam pangpang
quote:Op vrijdag 31 juli 2020 17:37 schreef Strani het volgende:
Strani aan het werkquote:Op vrijdag 31 juli 2020 17:37 schreef Strani het volgende:
quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 31 juli 2020 18:45 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Mijn tweede beeldscherm geeft opeens geen beeld meer.
Mijn laptop ziet 'm nog wel, maar op het andere beeldscherm komt 'geen signaal' te staan.
Geen idee wat ik gedaan heb, maar het probleem is weer opgelost.quote:Op vrijdag 31 juli 2020 18:49 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ok, dit is gek. Bij de optie uitbreiden, krijg ik geen signaal, maar bij de optie kiezen van alleen op tweede scherm of dupliceren, komt het wel zichtbaar op het tweede scherm.
Danny Vera of Epicaquote:Op vrijdag 31 juli 2020 19:07 schreef usagi414 het volgende:
Als jullie een nummer zouden selecteren voor een "classic" online songfestival, wat zouden jullie dan kiezen ?
2 voorwaarden: het moet een nummer zijn van voor 2017 en als het een cover is moet het origineel ook een Nederlands product zijn.
Een aantal nummers waarmee ik in de loop der jaren heb meegedaan (dus het kan alle kanten op):
• Danny Vera - Roller Coaster
• TenTemPiés feat. Belle Doron - Yo Te Quiero
• Anouk - Run Away Together
• Mr. Probz - Nothing Really Matters
• Ramses Shaffy & Liesbeth List - Pastorale
• Anouk - Stardust
• Armin van Buuren feat. Trevor Guthrie - This Is What It Feels Like
• Frank Boeijen - Welkom In Utopia
• Nadieh - Windforce 11
• Kayak - Friendship And Love
• Epica - Another me in lack'ech
• Petra Berger - Boadicea
• Anita Meyer - Why tell me why
• K-otic - i dont understand you
Maar die zijn al geweest (met deze nummers dan)quote:
Nightwish - Ghost love score.quote:Op vrijdag 31 juli 2020 19:07 schreef usagi414 het volgende:
Als jullie een nummer zouden selecteren voor een "classic" online songfestival, wat zouden jullie dan kiezen ?
2 voorwaarden: het moet een nummer zijn van voor 2017 en als het een cover is moet het origineel ook een Nederlands product zijn.
Een aantal nummers waarmee ik in de loop der jaren heb meegedaan (dus het kan alle kanten op):
• Anouk - Stardust
• Nadieh - Windforce 11
Oooh zo. Ik zat weer helemaal verkeerd te lezenquote:Op vrijdag 31 juli 2020 19:10 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Maar die zijn al geweest (met deze nummers dan)
Jaaaaaquote:Op vrijdag 31 juli 2020 19:11 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Nightwish - Ghost love score.
Wat voor publiek is het? Hoe scoorden deze liedjes?quote:Op vrijdag 31 juli 2020 19:07 schreef usagi414 het volgende:
• Anouk - Stardust
• Nadieh - Windforce 11
Within Temptation - Ice Queenquote:Op vrijdag 31 juli 2020 19:07 schreef usagi414 het volgende:
• Anouk - Stardust
• Nadieh - Windforce 11
quote:Op vrijdag 31 juli 2020 19:08 schreef molloot200 het volgende:
Mini vakantie review:Klinkt heel leuk!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fijn dat je het zo naar je zin hebt gehad!
Effe vraagje, maar deed jij nou ook mee aan de Harry Potter quiz straks, of ben ik in de war?Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
Harry Potter is niet bepaald mijn kennisgebiedquote:Op vrijdag 31 juli 2020 19:14 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Klinkt heel leuk!Fijn dat je het zo naar je zin hebt gehad!
Effe vraagje, maar deed jij nou ook mee aan de Harry Potter quiz straks, of ben ik in de war?
Ben zelf overigens ook ontzettend fan van Nederlandse band HAEVN:quote:Op vrijdag 31 juli 2020 19:07 schreef usagi414 het volgende:
• Anouk - Stardust
• Nadieh - Windforce 11
Dat is wel Fins hequote:Op vrijdag 31 juli 2020 19:11 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Nightwish - Ghost love score.
Mr Probz Wavesquote:Op vrijdag 31 juli 2020 19:07 schreef usagi414 het volgende:
Het publiek zijn mensen zoals jij en ik. Voornamelijk mensen die ook in het ESF zijn geïnteresseerd en elkaar lang geleden op yahoogroups hebben gevonden en tegenwoordig dit via facebook doen. Er is een vaste groep die er al heel lang bij is en sommige landen wisselen vaak van deelnemer.quote:Op vrijdag 31 juli 2020 19:13 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Wat voor publiek is het? Hoe scoorden deze liedjes?
Ah dan verwar ik je met iemand anders. Volgens mij vergeet ik iemandquote:Op vrijdag 31 juli 2020 19:16 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Harry Potter is niet bepaald mijn kennisgebiedIk heb denk ik 1 film gezien
Is @Momo niet een Potterhead?quote:Op vrijdag 31 juli 2020 19:31 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ah dan verwar ik je met iemand anders. Volgens mij vergeet ik iemand
regel 7. Met Floor mag het, zonder Floor niet. En ze zouden zelfs nog voor Zweden kunnen uitkomenquote:Op vrijdag 31 juli 2020 19:29 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Staat toch niet dat dat niet mag?
Ghost Love Score is wel uit 2004 he.quote:Op vrijdag 31 juli 2020 19:33 schreef usagi414 het volgende:
[..]
regel 7. Met Floor mag het, zonder Floor niet. En ze zouden zelfs nog voor Zweden kunnen uitkomen
7. Singers/performers choice is free - no restriction. However, they should represent the country they were born in or the country they live in at the time of the song's release. If the song validity is challenged, it is the player's responsibility to provide evidence to the OSC organisers to prove eligibility.
Ja Floor zat toen nog niet bij Nightwish idd. Je hebt wel die vette liveversie bij Wacken uit 2013 (uit mijn hoofd), daar zit ze wel bij.quote:
Is dat dan een release ?quote:Op vrijdag 31 juli 2020 19:35 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ja Floor zat toen nog niet bij Nightwish idd. Je hebt wel die vette liveversie bij Wacken uit 2013 (uit mijn hoofd), daar zit ze wel bij.
vergeet je @Guanabana niet ?quote:Op vrijdag 31 juli 2020 19:31 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ah dan verwar ik je met iemand anders. Volgens mij vergeet ik iemand
Versie staat wel op Spotify dus hij is officieel gereleased? Maar goed, ik weet de regels niet hoorquote:Op vrijdag 31 juli 2020 19:36 schreef Momo het volgende:
[..]
Is dat dan een release ?![]()
Al maakt studio versie niet uit want ze zingt het beter live.
Wat willekeurige dingen, die enigszins commercieel zijn en algemeen doorgaans in de smaak vallen:quote:Op vrijdag 31 juli 2020 19:30 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Het publiek zijn mensen zoals jij en ik. Voornamelijk mensen die ook in het ESF zijn geïnteresseerd en elkaar lang geleden op yahoogroups hebben gevonden en tegenwoordig dit via facebook doen. Er is een vaste groep die er al heel lang bij is en sommige landen wisselen vaak van deelnemer.
• Danny Vera - Roller Coaster (8ste van 21)
• TenTemPiés feat. Belle Doron - Yo Te Quiero (9de van 21)
• Anouk - Run Away Together (7de van 20)
• Mr. Probz - Nothing Really Matters (4de van 16)
• Ramses Shaffy & Liesbeth List - Pastorale (15de van 17)
• Anouk - Stardust (9de van 15)
• Armin van Buuren feat. Trevor Guthrie - This Is What It Feels Like (6de van 16)
• Frank Boeijen - Welkom In Utopia (12de van 14)
• Nadieh - Windforce 11 (10de van 15)
• Kayak - Friendship And Love (8ste van 16)
• Epica - Another me in lack'ech (finale niet gehaald)
• Petra Berger - Boadicea (1ste van 16)
• Anita Meyer - Why tell me why (niet meer te vinden)
• K-otic - i dont understand you (niet meer te vinden)
We hebben niemand voor Finland. Dus de kans dat gezegd gaat worden dat het niet kan is dan wat kleiner.quote:Op vrijdag 31 juli 2020 19:40 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Versie staat wel op Spotify dus hij is officieel gereleased? Maar goed, ik weet de regels niet hoor
Sorry is wel tekst- en zangloos hèquote:Op vrijdag 31 juli 2020 19:45 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Wat willekeurige dingen, die enigszins commercieel zijn en algemeen doorgaans in de smaak vallen:
Kyteman - Sorry
Johan - Tumble and Fall
Blaudzun - Promises of No Man’s Land
Wel makkelijk meezingen dan.quote:Op vrijdag 31 juli 2020 19:48 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Sorry is wel tekst- en zangloos hè
Oh zou heel goed kunnen!quote:
Het is via Upbeatles en gestreamd via Youtube:quote:
Je krijgt vragen over Harry Potter. En als ze net zo goed zijn voorbereid als bij de ESF kwis, dan dan zijn die vragen niet makkelijkquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |