Het publiek zijn mensen zoals jij en ik. Voornamelijk mensen die ook in het ESF zijn geïnteresseerd en elkaar lang geleden op yahoogroups hebben gevonden en tegenwoordig dit via facebook doen. Er is een vaste groep die er al heel lang bij is en sommige landen wisselen vaak van deelnemer.quote:Op vrijdag 31 juli 2020 19:13 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Wat voor publiek is het? Hoe scoorden deze liedjes?
Ah dan verwar ik je met iemand anders. Volgens mij vergeet ik iemandquote:Op vrijdag 31 juli 2020 19:16 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Harry Potter is niet bepaald mijn kennisgebiedIk heb denk ik 1 film gezien
Is @Momo niet een Potterhead?quote:Op vrijdag 31 juli 2020 19:31 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ah dan verwar ik je met iemand anders. Volgens mij vergeet ik iemand
regel 7. Met Floor mag het, zonder Floor niet. En ze zouden zelfs nog voor Zweden kunnen uitkomenquote:Op vrijdag 31 juli 2020 19:29 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Staat toch niet dat dat niet mag?
Ghost Love Score is wel uit 2004 he.quote:Op vrijdag 31 juli 2020 19:33 schreef usagi414 het volgende:
[..]
regel 7. Met Floor mag het, zonder Floor niet. En ze zouden zelfs nog voor Zweden kunnen uitkomen
7. Singers/performers choice is free - no restriction. However, they should represent the country they were born in or the country they live in at the time of the song's release. If the song validity is challenged, it is the player's responsibility to provide evidence to the OSC organisers to prove eligibility.
Ja Floor zat toen nog niet bij Nightwish idd. Je hebt wel die vette liveversie bij Wacken uit 2013 (uit mijn hoofd), daar zit ze wel bij.quote:
Is dat dan een release ?quote:Op vrijdag 31 juli 2020 19:35 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ja Floor zat toen nog niet bij Nightwish idd. Je hebt wel die vette liveversie bij Wacken uit 2013 (uit mijn hoofd), daar zit ze wel bij.
vergeet je @Guanabana niet ?quote:Op vrijdag 31 juli 2020 19:31 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ah dan verwar ik je met iemand anders. Volgens mij vergeet ik iemand
Versie staat wel op Spotify dus hij is officieel gereleased? Maar goed, ik weet de regels niet hoorquote:Op vrijdag 31 juli 2020 19:36 schreef Momo het volgende:
[..]
Is dat dan een release ?![]()
Al maakt studio versie niet uit want ze zingt het beter live.
Wat willekeurige dingen, die enigszins commercieel zijn en algemeen doorgaans in de smaak vallen:quote:Op vrijdag 31 juli 2020 19:30 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Het publiek zijn mensen zoals jij en ik. Voornamelijk mensen die ook in het ESF zijn geïnteresseerd en elkaar lang geleden op yahoogroups hebben gevonden en tegenwoordig dit via facebook doen. Er is een vaste groep die er al heel lang bij is en sommige landen wisselen vaak van deelnemer.
• Danny Vera - Roller Coaster (8ste van 21)
• TenTemPiés feat. Belle Doron - Yo Te Quiero (9de van 21)
• Anouk - Run Away Together (7de van 20)
• Mr. Probz - Nothing Really Matters (4de van 16)
• Ramses Shaffy & Liesbeth List - Pastorale (15de van 17)
• Anouk - Stardust (9de van 15)
• Armin van Buuren feat. Trevor Guthrie - This Is What It Feels Like (6de van 16)
• Frank Boeijen - Welkom In Utopia (12de van 14)
• Nadieh - Windforce 11 (10de van 15)
• Kayak - Friendship And Love (8ste van 16)
• Epica - Another me in lack'ech (finale niet gehaald)
• Petra Berger - Boadicea (1ste van 16)
• Anita Meyer - Why tell me why (niet meer te vinden)
• K-otic - i dont understand you (niet meer te vinden)
We hebben niemand voor Finland. Dus de kans dat gezegd gaat worden dat het niet kan is dan wat kleiner.quote:Op vrijdag 31 juli 2020 19:40 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Versie staat wel op Spotify dus hij is officieel gereleased? Maar goed, ik weet de regels niet hoor
Sorry is wel tekst- en zangloos hèquote:Op vrijdag 31 juli 2020 19:45 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Wat willekeurige dingen, die enigszins commercieel zijn en algemeen doorgaans in de smaak vallen:
Kyteman - Sorry
Johan - Tumble and Fall
Blaudzun - Promises of No Man’s Land
Wel makkelijk meezingen dan.quote:Op vrijdag 31 juli 2020 19:48 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Sorry is wel tekst- en zangloos hè
Oh zou heel goed kunnen!quote:
Het is via Upbeatles en gestreamd via Youtube:quote:
Je krijgt vragen over Harry Potter. En als ze net zo goed zijn voorbereid als bij de ESF kwis, dan dan zijn die vragen niet makkelijkquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |