Jaa heb ze allemaal gebinged vorig jaar ofzo en sindsdien gevolgdquote:Op vrijdag 31 juli 2020 23:10 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ken je het? Het ziet er interessant uit!
Wat is iSpy?
Een Zwitserse wielrennertquote:Op vrijdag 31 juli 2020 23:14 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Geen idee wie Silvan Dillier is, maar niet de meeste slimme zo te lezen.
Zal wel Wijchen zijn danquote:Op vrijdag 31 juli 2020 23:15 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Gelderland, in de buurt van Nijmegen (en specifieker ga ik niet)
Dat was wel met een andere zanger, dus voelt echt als een compleet andere bandquote:Op vrijdag 31 juli 2020 23:12 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Maak het mij nu niet nog moeilijkerga luisteren
Kan je dan trots zijn dat je hebt gewonnen?quote:Op vrijdag 31 juli 2020 23:16 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Tsss mensen die GooglenDat is toch niet leuk een pubquiz spelen?
Alsof buienradar betrouwbaar is.quote:Op vrijdag 31 juli 2020 23:16 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Mmmm Google vertoont wel een verschil met Buienradar ja
Genoeg om te Googlen, zeker omdat je het steeds per ronde in moet leveren. Wij wisten oa niet wat het kenteken op de auto uit Chamber of Secrets wasquote:Op vrijdag 31 juli 2020 23:12 schreef Momo het volgende:
[..]
Oh dat is wel stom, hoeveel tijd heb je om vragen beantwoorden?
Dat maakt het toch niet leuk om mee te doen of kun je iets moois winnen ofzo?
Ja Hunted lijkt me dus wel echt heel gaaf om te doen. Ik heb daar vaak genoeg over nagedacht, wat mijn strategie zou zijn etc. Ik heb niet zo heel veel contacten die heel ver weg wonen dus daar kan ik het niet van hebben (al kan je die het beste ook vermijden). Maar het is interessant om na te denken of je bijvoorbeeld fora zoals Fok kan gebruiken. Bijvoorbeeld een nieuw account aanmaken hier op Fok in een bibliotheek ergens, en dan alleen maar DM'en met mensen die je kent uit een SC of zo? Of is dat ook al te risky?quote:Op vrijdag 31 juli 2020 23:16 schreef Meke het volgende:
[..]
Jaa heb ze allemaal gebinged vorig jaar ofzo en sindsdien gevolgd![]()
![]()
Je hebt drie programma's die qua setting wel redelijk vergelijkbaar zijn en ik vind ze allemaal tof![]()
Hunted: Een aantal mensen - sommigen in duo's, sommigen solo - gaan op de vlucht. Ze worden gevolgd door een team van topspeurders van de politie, en daarin krijgen ze de rechten alsof de voortvluchtigen zware criminelen zijn. Ze mogen hen dus compleet tracken, mensen in de omgeving tracken, peilers onder auto's ALLESSS!! En je volgt dan dus zowel de speurtocht en wat de speurders inzetten (dat vind ik eigenlijk het interessantst, het is ook gewoon een beetje een reclamespotje voor de politie) en ook de voortvluchtigen en dat iemand dan bijvoorbeeld te horen gaat krijgen of ze geslaagd zijn of even hun kinderen willen zien en hoe ze dat gaan doen, en hoe paranoia je wordt van NIEMAND VERTROUWEN
(En er worden altijd mensen binnen een paar uur gepakt, dat is ook grappig
) En uiteindelijk moeten ze na drie weken via een extractiepunt het land verlaten, daarvoor krijgen ze hints en als ze dat halen winnen ze
Er zijn nu vier(?) seizoenen dacht ik. Er komt nu een BN'er versie (
) en een into the wild, waar ze geen hulp van mensen mogen krijgen.
De Buit: Hierin plegen 10 mensen uit hetzelfde dorp een overval. Het zijn vijf koppels, dus steeds twee die elkaar goed kennen. Het lijkt heel erg op Hunted, behalve dat mensen hun gewone leven moeten blijven lijden, maar je hebt ook dat speurteam etc. En ze hebben spelregels, dat ze ook geld moeten uitgeven van de buit enzo. En ook leuk om te zien waar ze de buit verstoppen![]()
iSpy: Dit is een iets ander format. Er worden tien mensen geselecteerd die denken dat ze een goede spion voor de Nederlandse overheid zouden kunnen zijn. Ze krijgen training van drie ervaren spionnen (die niet meer voor hun werk spioneren). Heel leuk om ook een beetje inzicht te krijgen
Maar ze moeten ook steeds opdrachten doen en dingen van mensen te weten krijgen enzo. Maar dit is wel een beetje in scène gezet
Dan moet je ook wel die hard fan om dat soort dingen te weten. @Aoibhinquote:Op vrijdag 31 juli 2020 23:19 schreef Meke het volgende:
[..]
Genoeg om te Googlen, zeker omdat je het steeds per ronde in moet leveren. Wij wisten oa niet wat het kenteken op de auto uit Chamber of Secrets wasNou, dat heb je snel gegoogled
Dus had wel makkelijk gekund, maar ook heel veel dingen die lastiger waren, omdat je er meerdere dingen voor moest weten en daar was @:Aoibhin echt een held in
![]()
Dus die hebben we allemaal goed
Patronussen en stokkernen aan personages koppelen.
Jaquote:Op vrijdag 31 juli 2020 23:14 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Heb ik ook gezien, vond ik ook leuk, alleen vond ik Hunted wel leuker. Voelde idd op bepaalde momenten heel erg in scène gezet hoor
Yes, ook NPOquote:Op vrijdag 31 juli 2020 23:14 schreef molloot200 het volgende:
[..]
iSpy ken ik niet. Is dat Nederlands?
Hey buurmanquote:Op vrijdag 31 juli 2020 23:15 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Gelderland, in de buurt van Nijmegen (en specifieker ga ik niet)
Nee, vind ik ook nietquote:Op vrijdag 31 juli 2020 23:16 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Tsss mensen die GooglenDat is toch niet leuk een pubquiz spelen?
Of Bemmel, oosterhout, Lent...quote:
quote:Op vrijdag 31 juli 2020 23:20 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik ga eens kijken of slapen al tot de mogelijkheden behoort.
Ja ik denk dat dat dus in het echt best goed werkt, maar dat ze daar dan toch achtergekomen voor het programmaquote:Op vrijdag 31 juli 2020 23:19 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ja Hunted lijkt me dus wel echt heel gaaf om te doen. Ik heb daar vaak genoeg over nagedacht, wat mijn strategie zou zijn etc. Ik heb niet zo heel veel contacten die heel ver weg wonen dus daar kan ik het niet van hebben (al kan je die het beste ook vermijden). Maar het is interessant om na te denken of je bijvoorbeeld fora zoals Fok kan gebruiken. Bijvoorbeeld een nieuw account aanmaken hier op Fok in een bibliotheek ergens, en dan alleen maar DM'en met mensen die je kent uit een SC of zo? Of is dat ook al te risky?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Volgens mij is het het veiligst om steeds via via via of random te doen. Random is nog het allerveiligst, want dan kunnen ze het spoor ook niet volgen, omdat mensen écht alleen weten dat ze je bij een bepaald tankstation hebben afgezet. Volgens mij is het het gevaarlijkst als je contact zoekt met achterblijvers/bekenden, daardoor gaan mensen bijna altijd de fout in
Op woensdag 9 september 2020 20:31 en op maandag 13 januari 2025 21:00 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod (die we nooit hebben gehad.)
Ja inderdaad. Je ziet te weinig van de mislukte acties. En ergens snap ik dat ook wel, want minder leuke tv, maar ik vind het ook leuk om de Hunters te zien falenquote:Op vrijdag 31 juli 2020 23:20 schreef Meke het volgende:
[..]
JaMaar is bij Hunted soms ook wel een beetje, want dan zijn ze TOEVALLIG net bij iemand
En dan denk ik; ik wil meer uitleg over alle acties die je doet die níet succesvol aflopen, want dan geloof ik ook meer dat de acties die wel goed aflopen spontaan
Dan zijn ze al vijf dagen niet meer bij een bepaald gezinslid geweest en gaan ze toevallig nét daarheen
Maar echt ook! Ik wist steeds alleen maar dingen die relevant waren voor het verhaalquote:Op vrijdag 31 juli 2020 23:20 schreef Momo het volgende:
[..]
Dan moet je ook wel die hard fan om dat soort dingen te weten. @:Aoibhin
Ssssst, dit was mijn sluwe en subtiele vispogingquote:
Slaap lekkerquote:Op vrijdag 31 juli 2020 23:20 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik ga eens kijken of slapen al tot de mogelijkheden behoort.
Ik ga weer naar Zeeland verhuizen denk ikquote:Op vrijdag 31 juli 2020 23:13 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
22 graden morgen. 12 graden kouder dan vandaag.
Ja maar maak daar dan aan het einde een filmpje van ofzo, want nu gaat steeds toevallig alles dat ze doen goedquote:Op vrijdag 31 juli 2020 23:23 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ja inderdaad. Je ziet te weinig van de mislukte acties. En ergens snap ik dat ook wel, want minder leuke tv, maar ik vind het ook leuk om de Hunters te zien falen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |