SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Handige linkjes naar leuke topics:
ESF / Monster-playlist: alle ESF optredens ooit
ESF / Overzicht ESF-LAND VAN DE WEEK topics
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat?
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat? #2
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat? #3
ESF / BEWAARTOPIC - overwinning ESF 2019
Onze top 50 eurovisieliedjes:
De 50 favorieten van het leukste songfestival forum van Nederland!
ESF_FOK Twitter
https://twitter.com/ESF_FOKKoel en donker bewaren
Eerste 50 posts is schadebeperking.quote:Op maandag 13 juli 2020 18:25 schreef Guanabana het volgende:
Sorry mensen ik zal niet meer een topic proberen te openen op mijn telefoon, want dat gaat mis, MIS!
Echt he, djiezes.quote:
quote:Op maandag 13 juli 2020 18:28 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Echt he, djiezes.
Ik moet maar even liggen.
*kijkt onder zich en ziet nieuw bed*
Oh ik lig al
Dit gaat echt weer nergens over inderdaadquote:Op maandag 13 juli 2020 17:25 schreef molloot200 het volgende:
Wat is dit nou weer op de Fok site met de plaatjesitems
Ik ben benieuwd, maar ben te lui om mijn laptop te pakken.quote:Op maandag 13 juli 2020 18:32 schreef Hamlapjes het volgende:
Nondedju, die plaatjes kunnen echt niet
Fok!
Zag dat ze nog niet aan mobiel toe waren gekomen, maar dat gaat blijkbaar ook nog wel veranderen, dat je het vast weetquote:Op maandag 13 juli 2020 18:40 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd, maar ben te lui om mijn laptop te pakken.
En direct onder de laatste post zie je dus zo'n banner:quote:Op maandag 13 juli 2020 18:40 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd, maar ben te lui om mijn laptop te pakken.
Die VrijMiBabes ook, waar zijn de VrijMiBoys?quote:Op maandag 13 juli 2020 18:41 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
En direct onder de laatste post zie je dus zo'n banner:
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 13 juli 2020 18:41 schreef Dave het volgende:
Best afwull, die topic titel. Volgende keer maar gewoon maar Nederlands.
Do but normal, then you do already crazy enough.
Ja ik las ook al, dat het alleen nog niet op mobiel is, omdat ze het nog niet verwerkt hebben.quote:Op maandag 13 juli 2020 18:40 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Zag dat ze nog niet aan mobiel toe waren gekomen, maar dat gaat blijkbaar ook nog wel veranderen, dat je het vast weet
Ik denk dat niet, ik weet dat wel zekerquote:Op maandag 13 juli 2020 18:43 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ja ik las ook al, dat het alleen nog niet op mobiel is, omdat ze het nog niet verwerkt hebben.
Denk dat het op mobiel nog kutter gaat zijn. Wil je op een topic klikken, zit je opeens in het VrijMiBabes topic
Voor je deurquote:Op maandag 13 juli 2020 18:42 schreef Dave het volgende:
[..]
Die VrijMiBabes ook, waar zijn de VrijMiBoys?
Traffic proberen te genereren voor de frontpage die niemand leest.quote:Op maandag 13 juli 2020 18:43 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ja ik las ook al, dat het alleen nog niet op mobiel is, omdat ze het nog niet verwerkt hebben.
Denk dat het op mobiel nog kutter gaat zijn. Wil je op een topic klikken, zit je opeens in het VrijMiBabes topic
Dat denken is meer een schrijfwijze dan dat het echt denken was. Dat gaat het zeker wel zijn. De vraag is wel hoe slecht het wordt.quote:Op maandag 13 juli 2020 18:43 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Ik denk dat niet, ik weet dat wel zeker
Oh ja de frontpage, die is zo slecht op zoveel manieren dat je er een heel topic voor nodig hebt om alles te benoemen.quote:Op maandag 13 juli 2020 18:44 schreef Dave het volgende:
[..]
Traffic proberen te genereren voor de frontpage die niemand leest.
Ja je moet zelf ook nog wel een béétje moeite doen he?quote:Op maandag 13 juli 2020 18:45 schreef Dave het volgende:
[..]
Niets te zien.
Of is dit een moderne vorm voor belletje trek?
Ik las de FP graag toen het nog een bron was voor algemeen nieuws met een leuke draai eraan. Nu is veel overgenomen van ANP en dus overal te lezen, of sport of gamesquote:Op maandag 13 juli 2020 18:44 schreef Dave het volgende:
[..]
Traffic proberen te genereren voor de frontpage die niemand leest.
Oh hee @Hamlapjes, jij ook in dat topic zie ikquote:Op maandag 13 juli 2020 18:46 schreef Strani het volgende:
Wat stom van die plaatjes.
Ik zie jullie vanavond, ben even druk met de VrijMiBabes.
Ik had nog best willen klikken op de MaMiBabes, nu moet ik wachten tot vrijdag.quote:Op maandag 13 juli 2020 18:46 schreef Strani het volgende:
Sorry voor de late reactie, ik had even “zin in iets leuks”, dus zat even op dumpert.quote:Op maandag 13 juli 2020 18:45 schreef Hamlapjes het volgende:
De voorgestelde plaatjespagina's zeggen ook wel genoeg over het niveau van de leiding
Je vergeet nog roddel en achterklap en uiteraard rechts extremistische circle jerkquote:Op maandag 13 juli 2020 18:46 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ik las de FP graag toen het nog een bron was voor algemeen nieuws met een leuke draai eraan. Nu is veel overgenomen van ANP en dus overal te lezen, of sport of games
Precies dit, via de front page kwam ik ooit op het forum. Nu kom ik nooit meer op de frontpage.quote:Op maandag 13 juli 2020 18:46 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ik las de FP graag toen het nog een bron was voor algemeen nieuws met een leuke draai eraan. Nu is veel overgenomen van ANP en dus overal te lezen, of sport of games
Ja, dat vond ik wel een hoogtepunt van alle plaatjespagina's.quote:Op maandag 13 juli 2020 18:46 schreef Strani het volgende:
[..]
Oh hee @:Hamlapjes, jij ook in dat topic zie ik
Die jongen komt helemaal los johquote:Op maandag 13 juli 2020 18:46 schreef Strani het volgende:
[..]
Oh hee @:Hamlapjes, jij ook in dat topic zie ik
Dat is inderdaad wel waar. 'Zin in iets leuks? Ga naar een andere website of kijk even op Instagram'quote:Op maandag 13 juli 2020 18:47 schreef Dave het volgende:
[..]
Sorry voor de late reactie, ik had even “zin in iets leuks”, dus zat even op dumpert.
Wat is er mis met de babes in dit topic?quote:Op maandag 13 juli 2020 18:46 schreef Strani het volgende:
quote:Op maandag 13 juli 2020 18:47 schreef Strani het volgende:
Ik voorspel nog veel meer LaPo's nu van mensen die het niet doorhebben.
Te weinig foto's.quote:Op maandag 13 juli 2020 18:49 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Wat is er mis met de babes in dit topic?
Halloooo moet je eens onderaan kijken!quote:
Je klinkt wat geagiteerd. Hier heb je wat foto’s om je op te beurenquote:Op maandag 13 juli 2020 18:48 schreef Redefine het volgende:
[..]
Je vergeet nog roddel en achterklap en uiteraard rechts extremistische circle jerkHet is niet voor niets dat het als de Stormfrontpage bekend staat.
Ben jij een lollig hondenplaatje?quote:Op maandag 13 juli 2020 18:50 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Halloooo moet je eens onderaan kijken!
Tot jaren geleden kwam ik er altijd als vaste nieuwslees-plek, maar daar ben ik op een gegeven moment resoluut mee gestopt om alle achterlijke voorspelbare comments (en ik ben op zich niet de moeilijkste want ik lees ook zonder weinig problemen op NWS).quote:Op maandag 13 juli 2020 18:48 schreef Redefine het volgende:
[..]
Je vergeet nog roddel en achterklap en uiteraard rechts extremistische circle jerkHet is niet voor niets dat het als de Stormfrontpage bekend staat.
Geagiteerd raak je vanzelf als je 3 seconden op de frontpage komtquote:Op maandag 13 juli 2020 18:51 schreef Dave het volgende:
[..]
Je klinkt wat geagiteerd. Hier heb je wat foto’s om je op te beuren
Nee, vertel.quote:Op maandag 13 juli 2020 18:52 schreef Cyan9 het volgende:
Mag ik beginnen met klagen over die plaatjes? Ik zie dat nog niemand hier het er over heeft.
Ik ben toch geen hont!quote:
Watte?quote:Op maandag 13 juli 2020 18:52 schreef Cyan9 het volgende:
Mag ik beginnen met klagen over die plaatjes? Ik zie dat nog niemand hier het er over heeft.
Dan denk ik dat ik de FP al vaarwel had gezegd (of in elk geval de reacties) voordat dat echt opkwamquote:Op maandag 13 juli 2020 18:48 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ja, dat je los op de nummers moet klikken...quote:Op maandag 13 juli 2020 18:52 schreef Dave het volgende:
Die manier ook om door de plaatjes te bladeren. Lijkt wel jaar 0.
Uitstekend of uitstekendquote:Op maandag 13 juli 2020 18:52 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik ben toch geen hont!
Nee, ik ben die met de uitstekende tong
Ik hou absoluut niet van honden, willekeurige dingen, babes en dingen die me ongevraagd opvrolijken.quote:
Ik kom er dan ook zelden of nooit. Hooguit voor een stukje van iemand van de sportredactie.quote:Op maandag 13 juli 2020 18:53 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Dan denk ik dat ik de FP al vaarwel had gezegd (of in elk geval de reacties) voordat dat echt opkwam
quote:Op maandag 13 juli 2020 18:49 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Wat is er mis met de babes in dit topic?
quote:
'Als je het niet wilt zien, moet je maar een abonnement nemen'quote:
Ik kan er geen topic over vinden of ik kijk niet goed.quote:Op maandag 13 juli 2020 18:55 schreef Redefine het volgende:
[..]
'Als je het niet wilt zien, moet je maar een abonnement nemen'
Zo de eerste voor de bingokaart hebben we al.
FB / FOK! en advertenties. Meld hier problemen... #12quote:Op maandag 13 juli 2020 18:55 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ik kan er geen topic over vinden of ik kijk niet goed.
quote:
Jullie maken geen screenshots als je ze een keer kan zien tijdens de Jitsi meets? Of gewone foto's als je ze in het echt tegenkomt?quote:
Ugh ja, die moet je om de paar seconden wegklikken.quote:Op maandag 13 juli 2020 18:55 schreef ijs_beer het volgende:
Ik ben al blij dat die reclamebanner onderin de mobiele site er vandaag er niet meer is. Ik wil geen Volvo kopen.
Die is allesbehalve verschrikkelijk. Dat vind ik juist een unaniem belachelijk succes.quote:Op maandag 13 juli 2020 18:55 schreef ijs_beer het volgende:
Ik ben al blij dat die verschrikkelijke reclamebanner onderin de mobiele site er vandaag er niet meer is.
Oh, dat lees ik ook niet meer.quote:Op maandag 13 juli 2020 18:51 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Tot jaren geleden kwam ik er altijd als vaste nieuwslees-plek, maar daar ben ik op een gegeven moment resoluut mee gestopt om alle achterlijke voorspelbare comments (en ik ben op zich niet de moeilijkste want ik lees ook zonder weinig problemen op NWS).
Beidequote:
Oeh, goeiequote:
Zodra je van pagina wisselt komt die weer terug inderdaad. Zodra je een reactie wil typen, dan moet je die eerst wel wegklikken anders kom je niet ver.quote:Op maandag 13 juli 2020 18:56 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ugh ja, die moet je om de paar seconden wegklikken.
Screenshotjes maak ik soms wel eens jaquote:Op maandag 13 juli 2020 18:56 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
[..]
Jullie maken geen screenshots als je ze een keer kan zien tijdens de Jitsi meets? Of gewone foto's als je ze in het echt tegenkomt?
Wat is er mis met Volvo's?quote:Op maandag 13 juli 2020 18:55 schreef ijs_beer het volgende:
Ik ben al blij dat die reclamebanner onderin de mobiele site er vandaag er niet meer is. Ik wil geen Volvo kopen.
Tjemig.quote:Op maandag 13 juli 2020 18:58 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Vanaf donderdag nieuwe aanbiedingen in de winkel, maar ik moet voor woensdag ook nog wat te eten hebben, maar geen zin om zowel woensdag als donderdag naar de winkel te gaan.
quote:Op maandag 13 juli 2020 18:58 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Screenshotjes maak ik soms wel eens ja![]()
Goed punt, woensdag doe ik de screenshots.quote:Op maandag 13 juli 2020 18:56 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
[..]
Jullie maken geen screenshots als je ze een keer kan zien tijdens de Jitsi meets? Of gewone foto's als je ze in het echt tegenkomt?
Niks. Maar ik heb het geld er niet voor. Derhalve zou ik geen deel.uit moeten maken van de doelgroep.quote:
Alleen van mensen die toestemming hebben gegeven en/of het ook ongevraagd bij mij dedenquote:
Oh. Zegt ze nu.quote:Op maandag 13 juli 2020 18:58 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Screenshotjes maak ik soms wel eens ja![]()
Ik heb even overlegd met mijn advocaat.quote:Op maandag 13 juli 2020 18:56 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
[..]
Nou, word je daar nou echt niet vrolijk van Em?quote:
In dat laatste geval is het meer dan terechtquote:Op maandag 13 juli 2020 18:59 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Alleen van mensen die toestemming hebben gegeven en/of het ook ongevraagd bij mij deden
Dan ga je vandaag en vrijdag. Opgelost, slotje.quote:Op maandag 13 juli 2020 18:58 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Vanaf donderdag nieuwe aanbiedingen in de winkel, maar ik moet voor woensdag ook nog wat te eten hebben, maar geen zin om zowel woensdag als donderdag naar de winkel te gaan.
Vind ik ookquote:Op maandag 13 juli 2020 19:00 schreef Redefine het volgende:
[..]
In dat laatste geval is het meer dan terecht
quote:Voor als je ads niet wilt zien:
https://fok.nl/shop/abonnementen
Voel jij je ooit niet recalcitrant dan?quote:Op maandag 13 juli 2020 19:01 schreef ijs_beer het volgende:
Ik voel me recalcitrant. Misschien zo maar eens gaan hardlopen om stoom af te blazen.
Tuurlijk wel, nu heb je iets om naar toe te werken.quote:Op maandag 13 juli 2020 18:59 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Niks. Maar ik heb het geld er niet voor. Derhalve zou ik geen deel.uit moeten maken van de doelgroep.
Dat zou kunnen.quote:Op maandag 13 juli 2020 19:01 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Dan ga je vandaag en vrijdag. Opgelost, slotje.
Da's wat anders dan die linkjes natuurlijk. En de site moet ook betaald worden.quote:
Deel je dat topic dan wel onderin de balk?quote:Op maandag 13 juli 2020 19:01 schreef Dave het volgende:
Je zou bijna een topic maken met eckt leuke plaatjes.
Heb ik vaak als ik moe ben na een dag werken.quote:Op maandag 13 juli 2020 19:01 schreef ijs_beer het volgende:
Ik voel me recalcitrant. Misschien zo maar eens gaan hardlopen om stoom af te blazen.
Eerst een eigen woning.quote:Op maandag 13 juli 2020 19:02 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Tuurlijk wel, nu heb je iets om naar toe te werken.
Dat iemand dat ook heeft zitten maken he.quote:Op maandag 13 juli 2020 19:00 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Nou, word je daar nou echt niet vrolijk van Em?
Zeg maar dat je het liefst allen nog maar wil shitposten?quote:Op maandag 13 juli 2020 19:03 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Heb ik vaak als ik moe ben na een dag werken.
Dan kan ik bijna niet meer normaal FOK!ken
Je kunt makkelijk comfortabel wonen in een gemiddelde Volvo.quote:
Je kan ook in je Volvo gaan wonenquote:
This is not 'murica.quote:Op maandag 13 juli 2020 19:04 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Je kunt makkelijk comfortabel wonen in de gemiddelde Volvo.
quote:Op maandag 13 juli 2020 19:01 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Dan ga je vandaag en vrijdag. Opgelost, slotje.
Maar dit onderaan geldt dan officieel niet als een adquote:
Ik vind reclame echt geen probleem. Dat hoort er nou eenmaal bij. Daar kan FOK! door draaien. En dat geldt voor heel veel mensen.quote:Op maandag 13 juli 2020 19:03 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Da's wat anders dan die linkjes natuurlijk. En de site moet ook betaald worden.
Ja en dat ik me erger aan iedereen en dan ook geen zin heb om me in te houden.quote:Op maandag 13 juli 2020 19:04 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Zeg maar dat je het liefst allen nog maar wil shitposten?
Ja daar moest ik ook even om gierenquote:Op maandag 13 juli 2020 19:03 schreef Guanabana het volgende:
Haha iemand:
'Die bouwkeetkalender-foto's mogen daar best wel uit'
Bouwkeetkalender-foto's
Nee, maar die reactie was wel op klachten over die Volvo ad.quote:Op maandag 13 juli 2020 19:05 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Maar dit onderaan geldt dan officieel niet als een ad
Het nieuwe bed doet wonderenquote:Op maandag 13 juli 2020 19:06 schreef Guanabana het volgende:
Maar nu niet hoor, nu ben ik uitgerust en opgewekt voor mijn doen
quote:Geen idee. Welke ads zie je?
Als je het balkje onderin bedoelt met onze eigen items: dat zijn geen ads maar navigatie naar andere items van onszelf.
quote:Kan dat uit?
quote:Nee
Oh, ik ga even naar het topicquote:
Dat is dan eigenlijk nog een soort van positief nieuws. De kans dat ze in leven was, was nihil. Eigenlijk alleen als ze ergens met geheugenverlies was aangespoeld of zo.quote:
Gooi het ook effe in FB dan.quote:Op maandag 13 juli 2020 19:06 schreef Redefine het volgende:
[..]
Nee, maar die reactie was wel op klachten over die Volvo ad.
Het idee van die dingen onderin is natuurlijk nog debieler.
Zou het wat uitmaken?quote:
Aldus de Frontpage koningin.quote:Ik vind ze geniaalen het zijn geen ads, maar linkjes naar items op de Frontpage
Nog even afwachten wat het op mobiel gaat doen.quote:Op maandag 13 juli 2020 19:08 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik heb liever deze dan van die ads die inschuiven over het reactiescherm heen.
Het zou wat zijn als zij het zou afkeuren, wereld te klein.quote:
Ja, zeker waar. Maar toch, nummer drie al uit die castquote:Op maandag 13 juli 2020 19:08 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat is dan eigenlijk nog een soort van positief nieuws. De kans dat ze in leven was, was nihil. Eigenlijk alleen als ze ergens met geheugenverlies was aangespoeld of zo.
Blijft natuurlijk niet minder triest. Zeker voor dat kind
Ben in een klier bui, niets persoonlijks. Ik moest vandaag weer aan het werk, na 2 weken vrij. En wat denk je? Schitterend weer.quote:Op maandag 13 juli 2020 19:09 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Mock mijn Engels niet Deef, mijn Engels is extreem goed
Ja, het is in ieder geval fijn voor de nabestaanden dat ze gevonden is en dat er nu wel echt duidelijkheid is. Maar vreselijk natuurlijk...quote:Op maandag 13 juli 2020 19:08 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat is dan eigenlijk nog een soort van positief nieuws. De kans dat ze in leven was, was nihil. Eigenlijk alleen als ze ergens met geheugenverlies was aangespoeld of zo.
Blijft natuurlijk niet minder triest. Zeker voor dat kind
Oh dan mag het jaquote:Op maandag 13 juli 2020 19:11 schreef Dave het volgende:
[..]
Ben in een klier bui, niets persoonlijks. Ik moest vandaag weer aan het werk, na 2 weken vrij. En wat denk je? Schitterend weer.
En nu ook deze:quote:
quote:Hoe zet ik dat uit?
quote:niet
Inderdaad een drama voor de betrokkenen en nabestaanden.quote:Op maandag 13 juli 2020 19:11 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja, het is in ieder geval fijn voor de nabestaanden dat ze gevonden is en dat er nu wel echt duidelijkheid is. Maar vreselijk natuurlijk...Voor dat zoontje ook die het heeft zien gebeuren.
De kans dat het door de leiding gelezen wordt is iig al 500x zo groot.quote:
Ja blijft bizarquote:Op maandag 13 juli 2020 19:11 schreef Meke het volgende:
[..]
Ja, zeker waar. Maar toch, nummer drie al uit die cast
twitter:TourDeJose twitterde op maandag 13-07-2020 om 14:47:36Michael Storer expelled from Sunweb Kühtai training camp.
A precaution because Storer left the team bubble to go shopping.
https://t.co/kruBowZFpu reageer retweet
twitter:Horssels twitterde op maandag 13-07-2020 om 16:35:05Nu ook de exacte reden: hij ging shampoo kopen. https://t.co/OBH3tE2jEw reageer retweet
Maar gezien er al 500x de Pavlov reactie, moet je maar een abonnement nemen is, denk je dan dat her zin heeft dat iedereen daar gaat klagen?quote:Op maandag 13 juli 2020 19:14 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
De kans dat het door de leiding gelezen wordt is iig al 500x zo groot.
Glitterplaatjes zou beter zijn.quote:Op maandag 13 juli 2020 19:16 schreef Dave het volgende:
Gelukkig staan die plaatjes items nog wel stil. Ze hadden er ook een soort lichtkrant van kunnen maken.
Of breng ik ze nu op ideeen?
Het kan wel uit, maar ze willen het niet uit.quote:Op maandag 13 juli 2020 19:17 schreef Redefine het volgende:
[..]
Maar gezien er al 500x de Pavlov reactie, moet je maar een abonnement nemen is, denk je dan dat her zin heeft dat iedereen daar gaat klagen?
En gezien er op elke vraag of dat onderin uit kan, geantwoord wordt met nee kan niet. Dan lijkt mij dat het bord voor de kop niet weg te halen is.
De site was vanmiddag even niet bereikbaar toch?quote:
Even wat foto's gegoogled, ik snap het wel.quote:Op maandag 13 juli 2020 19:16 schreef Momo het volgende:
twitter:TourDeJose twitterde op maandag 13-07-2020 om 14:47:36Michael Storer expelled from Sunweb Kühtai training camp.
https://t.co/kruBowZFpu reageer retweettwitter:Horssels twitterde op maandag 13-07-2020 om 16:35:05Nu ook de exacte reden: hij ging shampoo kopen. https://t.co/OBH3tE2jEw reageer retweet
Dat is ook de reden dat ik er niks ga plaatsen. Het heeft toch geen nut.quote:Op maandag 13 juli 2020 19:18 schreef Dave het volgende:
[..]
Het kan wel uit, maar ze willen het niet uit.
Jij eet appels op kantoor?quote:Op maandag 13 juli 2020 19:19 schreef Meke het volgende:
Ik moet trouwens wel altijd aan je denken @:Dave als ik op kantoor een appel eet
Door onder een ander domein? Songfestivalforum is al van onsquote:
Verder gaan met ons leven.quote:
Speciaal voor Davequote:
Oh dan moet ik altijd aan @Arizona denkenquote:Op maandag 13 juli 2020 19:19 schreef Meke het volgende:
Ik moet trouwens wel altijd aan je denken @:Dave als ik op kantoor een appel eet
Zit zijn haar niet goed?quote:Op maandag 13 juli 2020 19:19 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Even wat foto's gegoogled, ik snap het wel.
Andrélon of Nandrolon?quote:Op maandag 13 juli 2020 19:16 schreef Momo het volgende:
https://t.co/kruBowZFpu reageer retweettwitter:Horssels twitterde op maandag 13-07-2020 om 16:35:05Nu ook de exacte reden: hij ging shampoo kopen. https://t.co/OBH3tE2jEw reageer retweet
Nog erger als ze gaan smakken met hun mond openquote:Op maandag 13 juli 2020 19:20 schreef Guanabana het volgende:
Mijn collega ging WORTELS knagen, ik kon mijn![]()
blik niet verbergen.
Leve thuiswerken.
Op de Songfestivalweblog zitten ook heel erg leuke mensen.quote:Op maandag 13 juli 2020 19:20 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Door onder een ander domein? Songfestivalforum is al van ons
Hoeft niet hoor, ik zit momenteel niet op kantoor.quote:Op maandag 13 juli 2020 19:19 schreef Meke het volgende:
Misschien zitten hier nog slimme forumbouwers.quote:Op maandag 13 juli 2020 19:20 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik vind de combinatie bubbel en shampoo wel een leukequote:Op maandag 13 juli 2020 19:16 schreef Momo het volgende:
Dit IS ons leven!quote:
Oh vast, maar zo'n weblog vind ik toch anders dan een forumquote:Op maandag 13 juli 2020 19:21 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Op de Songfestivalweblog zitten ook heel erg leuke mensen.
Hier is ie wel uitquote:Op maandag 13 juli 2020 19:18 schreef Dave het volgende:
[..]
Het kan wel uit, maar ze willen het niet uit.
Welke site is dat precies? Hebben ze er ook lollige, gekke, spannende, interessante of sexy plaatjes toevallig?quote:Op maandag 13 juli 2020 19:21 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Op de Songfestivalweblog zitten ook heel erg leuke mensen.
Nja maar die harde KNAK is het ergste. En ik heb een lichte vorm van misofonie en van IK HEB LAST VAN IEDEREEN OM ME HEEN.quote:Op maandag 13 juli 2020 19:21 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Nog erger als ze gaan smakken met hun mond open
Dat is het enige wat ik zou missen, dit deel van het forum.quote:Op maandag 13 juli 2020 19:20 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Voor mijn gevoel hebben ze er ook altijd ruziequote:Op maandag 13 juli 2020 19:22 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Oh vast, maar zo'n weblog vind ik toch anders dan een forum
ESF Discordquote:Op maandag 13 juli 2020 19:22 schreef Strani het volgende:
Maar mocht het echt zo ver komen dan vinden we vast wel een leuke oplossing.
Wat op zich ook enorm meevalt als je het klein houdt. Zeg puur voor ESF.quote:Op maandag 13 juli 2020 19:23 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Voor mijn gevoel hebben ze er ook altijd ruzie
Maar een Phpbb forum heb je binnen no-time uit de grond gestampt indien nodig. Alleen een server kost geld.
Oh ja die knakquote:Op maandag 13 juli 2020 19:22 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Nja maar die harde KNAK is het ergste. En ik heb een lichte vorm van misofonie en van IK HEB LAST VAN IEDEREEN OM ME HEEN.
quote:
Dat kan niet hequote:
https://www.rtlboulevard.(...)naya-rivera-gevondenquote:Op maandag 13 juli 2020 19:21 schreef Aoibhin het volgende:
Hm iemand een linkje met het nieuws over Naya Rivera? Ik kom alleen artikelen tegen over dat er een lichaam is gevonden, maar nog geen bevestiging dat het om haar gaat
Ja, dat is tientjeswerk inderdaad.quote:Op maandag 13 juli 2020 19:23 schreef Strani het volgende:
[..]
Wat op zich ook enorm meevalt als je het klein houdt. Zeg puur voor ESF.
Ja preciesquote:Op maandag 13 juli 2020 19:23 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Voor mijn gevoel hebben ze er ook altijd ruzie
Maar een Phpbb forum heb je binnen no-time uit de grond gestampt indien nodig. Alleen een server kost geld.
Die was er al, en waar was jij?quote:Op maandag 13 juli 2020 19:25 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Dat zou serieus een goede oplossing zijn.
Ah oké, ja die vond ik ook! Maar het is dus nog niet bevestigd. Al is het haar waarschijnlijk wel lijkt mequote:Op maandag 13 juli 2020 19:24 schreef Meke het volgende:
[..]
https://www.rtlboulevard.(...)naya-rivera-gevonden
Mwah... dat is een chat, geen forum. Het is juist leuk om hier al die topics te hebben enzo.quote:
Naja, om ons weer te groeperenquote:Op maandag 13 juli 2020 19:26 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Mwah... dat is een chat, geen forum. Het is juist leuk om hier al die topics te hebben enzo.
Dit klinkt als de slogan van de lokale autowasserette.quote:
Ah op die manier! Ja, dan kan het werken inderdaad. Maar hooguit een tussenoplossing dan.quote:Op maandag 13 juli 2020 19:27 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Naja, om ons weer te groeperen
Op Insta zoeken naar Greys / Strani / ondergetekende en van daaruit verder, mocht het licht hier ineens uitgaan.
Ik denk dat een leven net zoiets iets als, ik geloof dat men het 'vakantie' noemt.quote:
Die is helaas gestopt met posten.quote:
Die heeft voorlopig afscheid genomenquote:Op maandag 13 juli 2020 19:28 schreef Dave het volgende:
Ik ga nu zelfs mezelf quoten.
Which reminds me, waar is Roger?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Prima plan van aanpakquote:Op maandag 13 juli 2020 19:27 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Naja, om ons weer te groeperen
Op Insta zoeken naar Greys / Strani / ondergetekende en van daaruit verder, mocht het licht hier ineens uitgaan.
EN JA IK WEET DAT JE GEEN INSTA HEBT MAAR DAT REGEL JE DAN MAAR
![]()
Laten bezorgen een optie?quote:Op maandag 13 juli 2020 19:31 schreef Guanabana het volgende:
Ik moet nog een boodschappenlijstje maken voor 3 dagen en boodschappen doen, ugh geen zin in.
Roger en Epiales posten al een tijdje niet meer mee.quote:Op maandag 13 juli 2020 19:28 schreef Dave het volgende:
Ik ga nu zelfs mezelf quoten.
Which reminds me, waar is Roger?
Ja, maar dan wel plaatjes waar ik niet voor insta.quote:Op maandag 13 juli 2020 19:31 schreef Dave het volgende:
Wat is insta? Heb je daar wél lollige, gekke, spannende, interessante of sexy plaatjes?
Doe voor mij dan ook gelijk boodschappen.quote:Op maandag 13 juli 2020 19:31 schreef Guanabana het volgende:
Ik moet nog een boodschappenlijstje maken voor 3 dagen en boodschappen doen, ugh geen zin in.
quote:
Dat maakt het bezorgen alleen maar makkelijkerquote:Op maandag 13 juli 2020 19:32 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ik woon pal boven een supermarkt, dus ik moet me maar even vermannen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
Ja.quote:Op maandag 13 juli 2020 19:31 schreef Dave het volgende:
Wat is insta? Heb je daar wél lollige, gekke, spannende, interessante of sexy plaatjes?
quote:Op maandag 13 juli 2020 19:32 schreef Aoibhin het volgende:
Ik vond het ook een vreemd verzoek, maar wie zijn wij om te weigeren?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hebben ze er geen pickup point?quote:Op maandag 13 juli 2020 19:32 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ik woon pal boven een supermarkt, dus ik moet me maar even vermannen
Je wilde zeker je gram halen.quote:Op maandag 13 juli 2020 19:32 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Ja, maar dan wel plaatjes waar ik niet voor insta.
Iets waar je naar uit kijkt, maar dan tegen valt? #sadquote:Op maandag 13 juli 2020 19:29 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik denk dat een leven net zoiets iets als, ik geloof dat men het 'vakantie' noemt.
quote:
quote:Op maandag 13 juli 2020 19:32 schreef Aoibhin het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op maandag 13 juli 2020 19:32 schreef Aoibhin het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.C’est Davie :o)![]()
Ja eigenlijk helpt Guana de bezorgers er enorm meequote:Op maandag 13 juli 2020 19:32 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Dat maakt het bezorgen alleen maar makkelijker
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D![]()
quote:Op maandag 13 juli 2020 19:33 schreef Dave het volgende:
[..]
[..]Je moest wel een beetje glimlachen toch?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Kleine moeite voor onze Dave toch?quote:Op maandag 13 juli 2020 19:33 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Ik vond het ook een vreemd verzoek, maar wie zijn wij om te weigeren?
Laat dat leven dan maar zitten.quote:Op maandag 13 juli 2020 19:33 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Iets waar je naar uit kijkt, maar dan tegen valt? #sadAutore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.![]()
quote:Op maandag 13 juli 2020 19:33 schreef Dave het volgende:
[..]
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Altijdquote:
Nee, daarvoor klik ik even op die lollige, gekke, spannende, interessante of sexy plaatjesitems onderin.quote:Op maandag 13 juli 2020 19:34 schreef Strani het volgende:
[..]
Je moest wel een beetje glimlachen toch?
C’est Davie :o)![]()
Mocht Fok! er plots mee ophouden, ken ik sowieso nog wel andere forumsoftware die ook nog eens modern is, hoef je niet eens zelf wat te bouwen of zo. En zo zijn er vast nog wel meer alternatieven mocht het zover komen![]()
![]()
Dat hoeft niet eens! Je kunt gewoon hier blijven en scrollenquote:Op maandag 13 juli 2020 19:35 schreef Dave het volgende:
[..]
Nee, daarvoor klik ik even op die lollige, gekke, spannende, interessante of sexy plaatjesitems onderin.
Hahaquote:Op maandag 13 juli 2020 19:35 schreef Dave het volgende:
[..]
Nee, daarvoor klik ik even op die lollige, gekke, spannende, interessante of sexy plaatjesitems onderin.![]()
![]()
Dan natuurlijk wel onderin een linkje naar het grappenbestand van Wie was het ook alweer?quote:Op maandag 13 juli 2020 19:35 schreef Hamlapjes het volgende:
Mocht Fok! er plots mee ophouden, ken ik sowieso nog wel andere forumsoftware die ook nog eens modern is, hoef je niet eens zelf wat te bouwen of zo. En zo zijn er vast nog wel meer alternatieven mocht het zover komenBuren wordt doorgeschoven naar morgen
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.![]()
Mooi, you're in charge!quote:Op maandag 13 juli 2020 19:35 schreef Hamlapjes het volgende:
Mocht Fok! er plots mee ophouden, ken ik sowieso nog wel andere forumsoftware die ook nog eens modern is, hoef je niet eens zelf wat te bouwen of zo. En zo zijn er vast nog wel meer alternatieven mocht het zover komen![]()
![]()
Houdt jij de statistieken bij?quote:Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.![]()
Voortaan maar instellen dat het omgeroepen wordt.quote:Op maandag 13 juli 2020 19:38 schreef Dave het volgende:
Nog zo’n 40 posts mensen.
Dit in verband met de LaPo.Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Volgens mij was dat Guanobhin.quote:Op maandag 13 juli 2020 19:37 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dan natuurlijk wel onderin een linkje naar het grappenbestand van Wie was het ook alweer?C’est Davie :o)![]()
Slechts 50.000%?quote:Op maandag 13 juli 2020 19:38 schreef TheFreshPrince het volgende:
Mocht bitcoin nog 50.000% stijgen ofzo, dan koop ik FOK! wel.
Ongeïnteresseerd maar toch aanwezig.![]()
Een van de twee als het goed is.quote:Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Kun je volgens mij beter from scratch beginnen.quote:Op maandag 13 juli 2020 19:38 schreef TheFreshPrince het volgende:
Mocht bitcoin nog 50.000% stijgen ofzo, dan koop ik FOK! wel.C’est Davie :o)![]()
Mss nog beterquote:Op maandag 13 juli 2020 19:40 schreef Dave het volgende:
[..]
Kun je volgens mij beter from scratch beginnen.
Maar dan heb ik niet die mooie opgebouwde collectie leuke en sexy plaatjes.![]()
400% moet nog wel lukken binnen 2 jaar.quote:
Het is ook ooit van $1 naar $15.000 gegaan... dat is 1499900% ofzoiets![]()
![]()
Guana had het grappenbestandquote:
Ik heb een algemeen bestand met screenshotjes van posts die ik wil onthouden
Oeh ik kan heel hard gillenquote:Op maandag 13 juli 2020 19:39 schreef Redefine het volgende:
[..]
Voortaan maar instellen dat het omgeroepen wordt.
Daar stond 500.quote:Op maandag 13 juli 2020 19:41 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
400% moet nog wel lukken binnen 2 jaar.
Geeuwen bedoel je.quote:Buren wordt doorgeschoven naar morgen
quote:Op maandag 13 juli 2020 19:37 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dan natuurlijk wel onderin een linkje naar het grappenbestand van @Guanabana.Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Dan kunnen we heel lang wachten.quote:Op maandag 13 juli 2020 19:43 schreef Strani het volgende:
[..]
Moet je wel eerst doorhebben dat de LaPo een feit is
Ik heb het gelijk in de post aangepast.quote:Op maandag 13 juli 2020 19:41 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Guana had het grappenbestand
Ik heb een algemeen bestand met screenshotjes van posts die ik wil onthoudenBuren wordt doorgeschoven naar morgen
Ja, ik maakte de snelle som dat ¤30.000 de volgende piek wordtquote:
Gelukkig zag niemand m'n ninja-edit![]()
![]()
Dat óók! Ik doe alles hardquote:Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Vanaf nu ben ik extra alert natuurlijkquote:Op maandag 13 juli 2020 19:43 schreef Strani het volgende:
[..]
Moet je wel eerst doorhebben dat de LaPo een feit is
Je kunt mij op dit gebied alles wijs maken.quote:Op maandag 13 juli 2020 19:43 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Ja, ik maakte de snelle som dat ¤30.000 de volgende piek wordtOngeïnteresseerd maar toch aanwezig.![]()
Op het gebied van prijsvoorspellingen van bitcoin zit ik er zelden tot nooit niet naast.quote:Op maandag 13 juli 2020 19:44 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Je kunt mij op dit gebied alles wijs maken.![]()
Zal mij benieuwenquote:Op maandag 13 juli 2020 19:44 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Vanaf nu ben ik extra alert natuurlijk![]()
![]()
Dat wekt vertrouwen!quote:Op maandag 13 juli 2020 19:45 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Op het gebied van prijsvoorspellingen van bitcoin zit ik er zelden tot nooit niet naast.Ongeïnteresseerd maar toch aanwezig.![]()
Mijn TT's zijn altijd heel erg matig, dus ik weet niet of je het moet willen.quote:
Mijn TT's zijn meestal in paniek bedacht "snel voordat Aoibhin een deeltje opent" maar die angst is natuurlijk ongegrond.![]()
Echt dat ze die frontpage willen promoten vind ik nog niet eens zo heel erg maar de plek waar het gebeurt is gewoon super irritant![]()
![]()
Oeh ben benieuwd!quote:
quote:
Valt best mee.quote:Op maandag 13 juli 2020 19:47 schreef molloot200 het volgende:
Echt dat ze die frontpage willen promoten vind ik nog niet eens zo heel erg maar de plek waar het gebeurt is gewoon super irritantBuren wordt doorgeschoven naar morgen
En dan verwijten ze mij wel eens dat ik achterloopquote:
Ready.quote:Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Set.Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: