SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Handige linkjes naar leuke topics:
ESF / Monster-playlist: alle ESF optredens ooit
ESF / Overzicht ESF-LAND VAN DE WEEK topics
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat?
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat? #2
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat? #3
ESF / BEWAARTOPIC - overwinning ESF 2019
Onze top 50 eurovisieliedjes:
De 50 favorieten van het leukste songfestival forum van Nederland!
ESF_FOK Twitter
https://twitter.com/ESF_FOKKoel en donker bewaren
Eerste 50 posts is schadebeperking.quote:Op maandag 13 juli 2020 18:25 schreef Guanabana het volgende:
Sorry mensen ik zal niet meer een topic proberen te openen op mijn telefoon, want dat gaat mis, MIS!
Echt he, djiezes.quote:
quote:Op maandag 13 juli 2020 18:28 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Echt he, djiezes.
Ik moet maar even liggen.
*kijkt onder zich en ziet nieuw bed*
Oh ik lig al
Dit gaat echt weer nergens over inderdaadquote:Op maandag 13 juli 2020 17:25 schreef molloot200 het volgende:
Wat is dit nou weer op de Fok site met de plaatjesitems
Ik ben benieuwd, maar ben te lui om mijn laptop te pakken.quote:Op maandag 13 juli 2020 18:32 schreef Hamlapjes het volgende:
Nondedju, die plaatjes kunnen echt niet
Fok!
Zag dat ze nog niet aan mobiel toe waren gekomen, maar dat gaat blijkbaar ook nog wel veranderen, dat je het vast weetquote:Op maandag 13 juli 2020 18:40 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd, maar ben te lui om mijn laptop te pakken.
En direct onder de laatste post zie je dus zo'n banner:quote:Op maandag 13 juli 2020 18:40 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd, maar ben te lui om mijn laptop te pakken.
Die VrijMiBabes ook, waar zijn de VrijMiBoys?quote:Op maandag 13 juli 2020 18:41 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
En direct onder de laatste post zie je dus zo'n banner:
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 13 juli 2020 18:41 schreef Dave het volgende:
Best afwull, die topic titel. Volgende keer maar gewoon maar Nederlands.
Do but normal, then you do already crazy enough.
Ja ik las ook al, dat het alleen nog niet op mobiel is, omdat ze het nog niet verwerkt hebben.quote:Op maandag 13 juli 2020 18:40 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Zag dat ze nog niet aan mobiel toe waren gekomen, maar dat gaat blijkbaar ook nog wel veranderen, dat je het vast weet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |