SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Handige linkjes naar leuke topics:
ESF / Monster-playlist: alle ESF optredens ooit
ESF / Overzicht ESF-LAND VAN DE WEEK topics
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat?
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat? #2
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat? #3
ESF / BEWAARTOPIC - overwinning ESF 2019
Onze top 50 eurovisieliedjes:
De 50 favorieten van het leukste songfestival forum van Nederland!
ESF_FOK Twitter
https://twitter.com/ESF_FOKKoel en donker bewaren
Eerste 50 posts is schadebeperking.quote:Op maandag 13 juli 2020 18:25 schreef Guanabana het volgende:
Sorry mensen ik zal niet meer een topic proberen te openen op mijn telefoon, want dat gaat mis, MIS!
Echt he, djiezes.quote:
quote:Op maandag 13 juli 2020 18:28 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Echt he, djiezes.
Ik moet maar even liggen.
*kijkt onder zich en ziet nieuw bed*
Oh ik lig al
Dit gaat echt weer nergens over inderdaadquote:Op maandag 13 juli 2020 17:25 schreef molloot200 het volgende:
Wat is dit nou weer op de Fok site met de plaatjesitems
Ik ben benieuwd, maar ben te lui om mijn laptop te pakken.quote:Op maandag 13 juli 2020 18:32 schreef Hamlapjes het volgende:
Nondedju, die plaatjes kunnen echt niet
Fok!
Zag dat ze nog niet aan mobiel toe waren gekomen, maar dat gaat blijkbaar ook nog wel veranderen, dat je het vast weetquote:Op maandag 13 juli 2020 18:40 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd, maar ben te lui om mijn laptop te pakken.
En direct onder de laatste post zie je dus zo'n banner:quote:Op maandag 13 juli 2020 18:40 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd, maar ben te lui om mijn laptop te pakken.
Die VrijMiBabes ook, waar zijn de VrijMiBoys?quote:Op maandag 13 juli 2020 18:41 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
En direct onder de laatste post zie je dus zo'n banner:
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 13 juli 2020 18:41 schreef Dave het volgende:
Best afwull, die topic titel. Volgende keer maar gewoon maar Nederlands.
Do but normal, then you do already crazy enough.
Ja ik las ook al, dat het alleen nog niet op mobiel is, omdat ze het nog niet verwerkt hebben.quote:Op maandag 13 juli 2020 18:40 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Zag dat ze nog niet aan mobiel toe waren gekomen, maar dat gaat blijkbaar ook nog wel veranderen, dat je het vast weet
Ik denk dat niet, ik weet dat wel zekerquote:Op maandag 13 juli 2020 18:43 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ja ik las ook al, dat het alleen nog niet op mobiel is, omdat ze het nog niet verwerkt hebben.
Denk dat het op mobiel nog kutter gaat zijn. Wil je op een topic klikken, zit je opeens in het VrijMiBabes topic
Voor je deurquote:Op maandag 13 juli 2020 18:42 schreef Dave het volgende:
[..]
Die VrijMiBabes ook, waar zijn de VrijMiBoys?
Traffic proberen te genereren voor de frontpage die niemand leest.quote:Op maandag 13 juli 2020 18:43 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ja ik las ook al, dat het alleen nog niet op mobiel is, omdat ze het nog niet verwerkt hebben.
Denk dat het op mobiel nog kutter gaat zijn. Wil je op een topic klikken, zit je opeens in het VrijMiBabes topic
Dat denken is meer een schrijfwijze dan dat het echt denken was. Dat gaat het zeker wel zijn. De vraag is wel hoe slecht het wordt.quote:Op maandag 13 juli 2020 18:43 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Ik denk dat niet, ik weet dat wel zeker
Oh ja de frontpage, die is zo slecht op zoveel manieren dat je er een heel topic voor nodig hebt om alles te benoemen.quote:Op maandag 13 juli 2020 18:44 schreef Dave het volgende:
[..]
Traffic proberen te genereren voor de frontpage die niemand leest.
Ja je moet zelf ook nog wel een béétje moeite doen he?quote:Op maandag 13 juli 2020 18:45 schreef Dave het volgende:
[..]
Niets te zien.
Of is dit een moderne vorm voor belletje trek?
Ik las de FP graag toen het nog een bron was voor algemeen nieuws met een leuke draai eraan. Nu is veel overgenomen van ANP en dus overal te lezen, of sport of gamesquote:Op maandag 13 juli 2020 18:44 schreef Dave het volgende:
[..]
Traffic proberen te genereren voor de frontpage die niemand leest.
Oh hee @Hamlapjes, jij ook in dat topic zie ikquote:Op maandag 13 juli 2020 18:46 schreef Strani het volgende:
Wat stom van die plaatjes.
Ik zie jullie vanavond, ben even druk met de VrijMiBabes.
Ik had nog best willen klikken op de MaMiBabes, nu moet ik wachten tot vrijdag.quote:Op maandag 13 juli 2020 18:46 schreef Strani het volgende:
Sorry voor de late reactie, ik had even “zin in iets leuks”, dus zat even op dumpert.quote:Op maandag 13 juli 2020 18:45 schreef Hamlapjes het volgende:
De voorgestelde plaatjespagina's zeggen ook wel genoeg over het niveau van de leiding
Je vergeet nog roddel en achterklap en uiteraard rechts extremistische circle jerkquote:Op maandag 13 juli 2020 18:46 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ik las de FP graag toen het nog een bron was voor algemeen nieuws met een leuke draai eraan. Nu is veel overgenomen van ANP en dus overal te lezen, of sport of games
Precies dit, via de front page kwam ik ooit op het forum. Nu kom ik nooit meer op de frontpage.quote:Op maandag 13 juli 2020 18:46 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ik las de FP graag toen het nog een bron was voor algemeen nieuws met een leuke draai eraan. Nu is veel overgenomen van ANP en dus overal te lezen, of sport of games
Ja, dat vond ik wel een hoogtepunt van alle plaatjespagina's.quote:Op maandag 13 juli 2020 18:46 schreef Strani het volgende:
[..]
Oh hee @:Hamlapjes, jij ook in dat topic zie ik
Die jongen komt helemaal los johquote:Op maandag 13 juli 2020 18:46 schreef Strani het volgende:
[..]
Oh hee @:Hamlapjes, jij ook in dat topic zie ik
Dat is inderdaad wel waar. 'Zin in iets leuks? Ga naar een andere website of kijk even op Instagram'quote:Op maandag 13 juli 2020 18:47 schreef Dave het volgende:
[..]
Sorry voor de late reactie, ik had even “zin in iets leuks”, dus zat even op dumpert.
Wat is er mis met de babes in dit topic?quote:Op maandag 13 juli 2020 18:46 schreef Strani het volgende:
quote:Op maandag 13 juli 2020 18:47 schreef Strani het volgende:
Ik voorspel nog veel meer LaPo's nu van mensen die het niet doorhebben.
Te weinig foto's.quote:Op maandag 13 juli 2020 18:49 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Wat is er mis met de babes in dit topic?
Halloooo moet je eens onderaan kijken!quote:
Je klinkt wat geagiteerd. Hier heb je wat foto’s om je op te beurenquote:Op maandag 13 juli 2020 18:48 schreef Redefine het volgende:
[..]
Je vergeet nog roddel en achterklap en uiteraard rechts extremistische circle jerkHet is niet voor niets dat het als de Stormfrontpage bekend staat.
Ben jij een lollig hondenplaatje?quote:Op maandag 13 juli 2020 18:50 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Halloooo moet je eens onderaan kijken!
Tot jaren geleden kwam ik er altijd als vaste nieuwslees-plek, maar daar ben ik op een gegeven moment resoluut mee gestopt om alle achterlijke voorspelbare comments (en ik ben op zich niet de moeilijkste want ik lees ook zonder weinig problemen op NWS).quote:Op maandag 13 juli 2020 18:48 schreef Redefine het volgende:
[..]
Je vergeet nog roddel en achterklap en uiteraard rechts extremistische circle jerkHet is niet voor niets dat het als de Stormfrontpage bekend staat.
Geagiteerd raak je vanzelf als je 3 seconden op de frontpage komtquote:Op maandag 13 juli 2020 18:51 schreef Dave het volgende:
[..]
Je klinkt wat geagiteerd. Hier heb je wat foto’s om je op te beuren
Nee, vertel.quote:Op maandag 13 juli 2020 18:52 schreef Cyan9 het volgende:
Mag ik beginnen met klagen over die plaatjes? Ik zie dat nog niemand hier het er over heeft.
Ik ben toch geen hont!quote:
Watte?quote:Op maandag 13 juli 2020 18:52 schreef Cyan9 het volgende:
Mag ik beginnen met klagen over die plaatjes? Ik zie dat nog niemand hier het er over heeft.
Dan denk ik dat ik de FP al vaarwel had gezegd (of in elk geval de reacties) voordat dat echt opkwamquote:Op maandag 13 juli 2020 18:48 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ja, dat je los op de nummers moet klikken...quote:Op maandag 13 juli 2020 18:52 schreef Dave het volgende:
Die manier ook om door de plaatjes te bladeren. Lijkt wel jaar 0.
Uitstekend of uitstekendquote:Op maandag 13 juli 2020 18:52 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik ben toch geen hont!
Nee, ik ben die met de uitstekende tong
Ik hou absoluut niet van honden, willekeurige dingen, babes en dingen die me ongevraagd opvrolijken.quote:
Ik kom er dan ook zelden of nooit. Hooguit voor een stukje van iemand van de sportredactie.quote:Op maandag 13 juli 2020 18:53 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Dan denk ik dat ik de FP al vaarwel had gezegd (of in elk geval de reacties) voordat dat echt opkwam
quote:Op maandag 13 juli 2020 18:49 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Wat is er mis met de babes in dit topic?
quote:
'Als je het niet wilt zien, moet je maar een abonnement nemen'quote:
Ik kan er geen topic over vinden of ik kijk niet goed.quote:Op maandag 13 juli 2020 18:55 schreef Redefine het volgende:
[..]
'Als je het niet wilt zien, moet je maar een abonnement nemen'
Zo de eerste voor de bingokaart hebben we al.
FB / FOK! en advertenties. Meld hier problemen... #12quote:Op maandag 13 juli 2020 18:55 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ik kan er geen topic over vinden of ik kijk niet goed.
quote:
Jullie maken geen screenshots als je ze een keer kan zien tijdens de Jitsi meets? Of gewone foto's als je ze in het echt tegenkomt?quote:
Ugh ja, die moet je om de paar seconden wegklikken.quote:Op maandag 13 juli 2020 18:55 schreef ijs_beer het volgende:
Ik ben al blij dat die reclamebanner onderin de mobiele site er vandaag er niet meer is. Ik wil geen Volvo kopen.
Die is allesbehalve verschrikkelijk. Dat vind ik juist een unaniem belachelijk succes.quote:Op maandag 13 juli 2020 18:55 schreef ijs_beer het volgende:
Ik ben al blij dat die verschrikkelijke reclamebanner onderin de mobiele site er vandaag er niet meer is.
Oh, dat lees ik ook niet meer.quote:Op maandag 13 juli 2020 18:51 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Tot jaren geleden kwam ik er altijd als vaste nieuwslees-plek, maar daar ben ik op een gegeven moment resoluut mee gestopt om alle achterlijke voorspelbare comments (en ik ben op zich niet de moeilijkste want ik lees ook zonder weinig problemen op NWS).
Beidequote:
Oeh, goeiequote:
Zodra je van pagina wisselt komt die weer terug inderdaad. Zodra je een reactie wil typen, dan moet je die eerst wel wegklikken anders kom je niet ver.quote:Op maandag 13 juli 2020 18:56 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ugh ja, die moet je om de paar seconden wegklikken.
Screenshotjes maak ik soms wel eens jaquote:Op maandag 13 juli 2020 18:56 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
[..]
Jullie maken geen screenshots als je ze een keer kan zien tijdens de Jitsi meets? Of gewone foto's als je ze in het echt tegenkomt?
Wat is er mis met Volvo's?quote:Op maandag 13 juli 2020 18:55 schreef ijs_beer het volgende:
Ik ben al blij dat die reclamebanner onderin de mobiele site er vandaag er niet meer is. Ik wil geen Volvo kopen.
Tjemig.quote:Op maandag 13 juli 2020 18:58 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Vanaf donderdag nieuwe aanbiedingen in de winkel, maar ik moet voor woensdag ook nog wat te eten hebben, maar geen zin om zowel woensdag als donderdag naar de winkel te gaan.
quote:Op maandag 13 juli 2020 18:58 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Screenshotjes maak ik soms wel eens ja![]()
Goed punt, woensdag doe ik de screenshots.quote:Op maandag 13 juli 2020 18:56 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
[..]
Jullie maken geen screenshots als je ze een keer kan zien tijdens de Jitsi meets? Of gewone foto's als je ze in het echt tegenkomt?
Niks. Maar ik heb het geld er niet voor. Derhalve zou ik geen deel.uit moeten maken van de doelgroep.quote:
Alleen van mensen die toestemming hebben gegeven en/of het ook ongevraagd bij mij dedenquote:
Oh. Zegt ze nu.quote:Op maandag 13 juli 2020 18:58 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Screenshotjes maak ik soms wel eens ja![]()
Ik heb even overlegd met mijn advocaat.quote:Op maandag 13 juli 2020 18:56 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
[..]
Nou, word je daar nou echt niet vrolijk van Em?quote:
In dat laatste geval is het meer dan terechtquote:Op maandag 13 juli 2020 18:59 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Alleen van mensen die toestemming hebben gegeven en/of het ook ongevraagd bij mij deden
Dan ga je vandaag en vrijdag. Opgelost, slotje.quote:Op maandag 13 juli 2020 18:58 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Vanaf donderdag nieuwe aanbiedingen in de winkel, maar ik moet voor woensdag ook nog wat te eten hebben, maar geen zin om zowel woensdag als donderdag naar de winkel te gaan.
Vind ik ookquote:Op maandag 13 juli 2020 19:00 schreef Redefine het volgende:
[..]
In dat laatste geval is het meer dan terecht
quote:Voor als je ads niet wilt zien:
https://fok.nl/shop/abonnementen
Voel jij je ooit niet recalcitrant dan?quote:Op maandag 13 juli 2020 19:01 schreef ijs_beer het volgende:
Ik voel me recalcitrant. Misschien zo maar eens gaan hardlopen om stoom af te blazen.
Tuurlijk wel, nu heb je iets om naar toe te werken.quote:Op maandag 13 juli 2020 18:59 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Niks. Maar ik heb het geld er niet voor. Derhalve zou ik geen deel.uit moeten maken van de doelgroep.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |