SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Handige linkjes naar leuke topics:
ESF / Monster-playlist: alle ESF optredens ooit
ESF / Overzicht ESF-LAND VAN DE WEEK topics
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat?
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat? #2
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat? #3
ESF / BEWAARTOPIC - overwinning ESF 2019
Onze top 50 eurovisieliedjes:
De 50 favorieten van het leukste songfestival forum van Nederland!
ESF_FOK Twitter
https://twitter.com/ESF_FOKKoel en donker bewaren
Dat verklaart waarom het zo lang duurde.quote:Op donderdag 9 juli 2020 21:32 schreef Guanabana het volgende:
Sorry, werd overvallen door de LaPoIk wist niks
Jaaa ik had toen in 2015 zoiets van "waar ken ik die Australische gozer toch van?" en toen ging ik Googelen en was het van OH JAAAA DIE VAN WORLD IDOLquote:Op donderdag 9 juli 2020 21:30 schreef Fred_B het volgende:
Ik las onlangs dat Guy Sebastien meedeed aan dat World Idols (een jammerlijk falende ESF-kloon) waar o.a. Jamai en Kelly Clarkson ook bij waren. Met What A Wonderful World eindigde hij in de middenmoot.
Eensquote:Op donderdag 9 juli 2020 21:30 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Hoe hij dat zingt, bohhh, zo goed!
En eigenlijk vind ik geloof ik dat Australië daarna nooit meer een leukere inzending heeft gehad. Nou ja, vorig jaar was ook wel bijzonder natuurlijk.
Ach ja, had ik weer even tijd om bij te lezenquote:Op donderdag 9 juli 2020 21:33 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dat verklaart waarom het zo lang duurde.
Ja ja! Als je alleen op 'Ruby chocolate' zoekt krijg je alleen hele nette resultaten, maar als je op 'Ruby chocolate 12 inch dildo' zoekt krijg je inderdaad dit.quote:Op donderdag 9 juli 2020 21:27 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ja!
Wtf ik Google Ruby chocolade om te zien hoe ze het online beschrijven, staat deze bovenaan.
[ afbeelding ]
Wat voor?quote:
Hoezo hebben we het nu alwéér over World Idol?quote:Op donderdag 9 juli 2020 21:33 schreef Aoibhin het volgende:
Jaaa ik had toen in 2015 zoiets van "waar ken ik die Australische gozer toch van?" en toen ging ik Googelen en was het van OH JAAAA DIE VAN WORLD IDOL
Wel of niet in de vorm van een piemel?quote:Op donderdag 9 juli 2020 21:34 schreef BillDauterive het volgende:
Nu heb ik ook zin in Ruby chocolate
quote:Op donderdag 9 juli 2020 21:34 schreef Meke het volgende:
[..]
Hoezo hebben we het nu alwéér over World Idol?![]()
Zo heb je het er duizend delen niet over, zo twee keer in een week
quote:Op donderdag 9 juli 2020 21:33 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ach ja, had ik weer even tijd om bij te lezen
Oh, de vorige referentie had ik gemistquote:Op donderdag 9 juli 2020 21:34 schreef Meke het volgende:
[..]
Hoezo hebben we het nu alwéér over World Idol?![]()
Zo heb je het er duizend delen niet over, zo twee keer in een week
Zolang het maar achter de huig te frommelen is!quote:
quote:Op donderdag 9 juli 2020 21:35 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Zolang het maar achter de huig te frommelen is!
Ik heb World Idol zeker 20 keer teruggekeken nadat het werd uitgezonden, vond het echt heel leuk.quote:![]()
Op donderdag 9 juli 2020 21:30 schreef Fred_B het volgende:
Ik las onlangs dat Guy Sebastien meedeed aan dat World Idols (een jammerlijk falende ESF-kloon) waar o.a. Jamai en Kelly Clarkson ook bij waren. Met What A Wonderful World eindigde hij in de middenmoot.
Ach ja het ging over ESF inzendingen - Loic Nottet en Guy Sebastian vooral - en Ruby chocolatequote:Op donderdag 9 juli 2020 21:34 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]Dat heb ik niet gedaan, is het de moeite waard?
Zou zomaar kunnenquote:Op donderdag 9 juli 2020 21:34 schreef Aoibhin het volgende:
[..]![]()
Volgens mij was Guy Sebastian toen ook al de link
AOIquote:Op donderdag 9 juli 2020 21:35 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ach ja het ging over ESF inzendingen - Loic Nottet en Guy Sebastian vooral - en Ruby chocolate![]()
Eigenlijk nog hetzelfde als nu dus
Wow dat is inderdaad précies wat ik ingetypt had.quote:Op donderdag 9 juli 2020 21:33 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja ja! Als je alleen op 'Ruby chocolate' zoekt krijg je alleen hele nette resultaten, maar als je op 'Ruby chocolate 12 inch dildo' zoekt krijg je inderdaad dit.
Aan de binnen- en buitenkant groen? Of alleen de buitenkant en met een rode binnenkant?quote:
Dat maakt me niet heel veel uitquote:
AH heeft er eentje met rood fruit!quote:Op donderdag 9 juli 2020 21:34 schreef Aoibhin het volgende:
Nu wil ik weten hoe het smaak ook!
*zet op boodschappenlijstje*
Ik ken je nu een beetje hè.quote:Op donderdag 9 juli 2020 21:36 schreef Em31 het volgende:
[..]
Wow dat is inderdaad précies wat ik ingetypt had.
Ik vond het ook echt heel coolquote:Op donderdag 9 juli 2020 21:35 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik heb World Idol zeker 20 keer teruggekeken nadat het werd uitgezonden, vond het echt heel leuk.![]()
Had toen al van Guy gehoord want ik vond zijn Australian Idol uitvoering van Climb Every Mountain zó tof dat ik een mp3 ervan op een mix-cd’tje heb gezet zodat ik er onderweg naar school op mijn discman naar kon luisteren.![]()
Vind je de andere drie dan allemaal even lekker?quote:Op donderdag 9 juli 2020 21:37 schreef BillDauterive het volgende:
Dat maakt me niet heel veel uit Ik heb toevallig net afgelopen zaterdag een reep ruby chocolate opengemaakt en vind het wel heel lekker, maar niet lekkerder dan een van de drie normalere soorten.
Oh, ik heb het nooit gezienquote:Op donderdag 9 juli 2020 21:35 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik heb World Idol zeker 20 keer teruggekeken nadat het werd uitgezonden, vond het echt heel leuk.![]()
Had toen al van Guy gehoord want ik vond zijn uitvoering van Climb Every Mountain zó tof dat ik een mp3 ervan op een mix-cd’tje heb gezet zodat is er onderweg naar school op mijn discman naar kon luisteren.![]()
binnenkant. Hetgene dat ik opgegeten heb, was groen. Ik heb even plaatjes gezocht en het was de Galia meloen.quote:Op donderdag 9 juli 2020 21:36 schreef Meke het volgende:
[..]
Aan de binnen- en buitenkant groen? Of alleen de buitenkant en met een rode binnenkant?
Anywee; altijd lekker, eet smakelijk
Dat geloof ik eigenlijk best jaquote:Op donderdag 9 juli 2020 21:39 schreef Em31 het volgende:
[..]![]()
Klopt totaal niets van hoor, ik ben eigenlijk erg netjes.
Dat klinkt inderdaad logischquote:Op donderdag 9 juli 2020 21:38 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
binnenkant. Hetgene dat ik opgegeten heb, was groen. Ik heb even plaatjes gezocht en het was de Galia meloen.
quote:Op donderdag 9 juli 2020 21:35 schreef Cee het volgende:
[..]
Had toen al van Guy gehoord want ik vond zijn Australian Idol uitvoering van Climb Every Mountain zó tof dat ik een mp3 ervan op een mix-cd’tje heb gezet zodat ik er onderweg naar school op mijn discman naar kon luisteren.![]()
AOIquote:
Thanks voor de tip!quote:Op donderdag 9 juli 2020 21:37 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Dat maakt me niet heel veel uitIk heb toevallig net afgelopen zaterdag een reep ruby chocolate opengemaakt en vind het wel heel lekker, maar niet lekkerder dan een van de drie normalere soorten.
[..]
AH heeft er eentje met rood fruit!Die is wel een aanrader
Ik was oprecht zo teleurgesteld dat Jamai toen laatste werdquote:Op donderdag 9 juli 2020 21:37 schreef Meke het volgende:
[..]
Ik vond het ook echt heel cool![]()
En dacht serieus dat Jamai echt kans maakte
Zeker. Ook lekker zo na het sporten.quote:Op donderdag 9 juli 2020 21:41 schreef Meke het volgende:
[..]
Dat klinkt inderdaad logischLekker fris
Meloenquote:Op donderdag 9 juli 2020 21:43 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Zeker. Ook lekker zo na het sporten.
Maar meloen is eigenlijk altijd lekker.
Die had ik net ook opquote:
Saaamequote:Op donderdag 9 juli 2020 21:43 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik was oprecht zo teleurgesteld dat Jamai toen laatste werd
Melk met salt & caramelquote:Op donderdag 9 juli 2020 21:44 schreef Em31 het volgende:
Ik zou ze zo ranken.
1. Puur
2. Wit
3. Melk
4. Ruby
Dit is mijn oordeel en daar moet u het mee doen.
Helemaal mee eensquote:Op donderdag 9 juli 2020 21:43 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Zeker. Ook lekker zo na het sporten.
Maar meloen is eigenlijk altijd lekker.
Ik heb niet echt voorkeur. Misschien een lichte voorkeur voor puur, maar melk en wit is ook gewoon heerlijk.quote:Op donderdag 9 juli 2020 21:38 schreef Meke het volgende:
[..]
Vind je de andere drie dan allemaal even lekker?
oranjeachtig?quote:Op donderdag 9 juli 2020 21:44 schreef Prisha het volgende:
[..]
Die had ik net ook opdie oranjeachtig.
Als je puur bovenaan zet kan ik helaas je mening niet serieus nemenquote:Op donderdag 9 juli 2020 21:44 schreef Em31 het volgende:
Ik zou ze zo ranken.
1. Puur
2. Wit
3. Melk
4. Ruby
Oh cantaloupe, die is lekker!quote:Op donderdag 9 juli 2020 21:44 schreef Prisha het volgende:
[..]
Die had ik net ook opdie oranjeachtig.
1. Witquote:Op donderdag 9 juli 2020 21:45 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Melk met salt & caramel![]()
Qua basissmaken denk ik dit:
1. Melk
2. Puur
3. Wit
Waarvan ik puur vooral lekker vind als het echt heel puur is met veel cacao
Melk en wit, zoals Kinder Surprise eieren is ook wel genottelijk hoorquote:Op donderdag 9 juli 2020 21:45 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Melk met salt & caramel![]()
Qua basissmaken denk ik dit:
1. Melk
2. Puur
3. Wit
Waarvan ik puur vooral lekker vind als het echt heel puur is met veel cacao
1. Melkquote:Op donderdag 9 juli 2020 21:44 schreef Em31 het volgende:
Ik zou ze zo ranken.
1. Puur
2. Wit
3. Melk
4. Ruby
Hier blijven altijd alle pure paaseitjes en kruidnoten overquote:Op donderdag 9 juli 2020 21:45 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ik heb niet echt voorkeur. Misschien een lichte voorkeur voor puur, maar melk en wit is ook gewoon heerlijk.
JIj hebt wel een duidelijke voorkeur?
quote:Op donderdag 9 juli 2020 21:45 schreef Meke het volgende:
[..]
Als je puur bovenaan zet kan ik helaas je mening niet serieus nemen
quote:
deze dus. ja!!! Heerlijkquote:
Hier kan ik achterstaanquote:
Oeh leuk!quote:Op donderdag 9 juli 2020 21:45 schreef molloot200 het volgende:
Even terugkomen op 2015 geneuzel van toen ik er niet was:
Ik ken Rhythm Inside welIemand van mijn muziekvereniging was groot fan van dat nummer, heel vaak gehoord toentertijd en was ook wel een goed nummer, goede staging ook
Il Volo ook weleens gehoord, omdat ik een keer de oudere Italië’s op heb gezocht omdat ik dat land zo goed vind in de jaren die ik wel heb meegekregen (2016 en verder). Maar kan ik me niet heel goed herinneren maar was ff snel zo tussendoor geluisterd. Volgens mij was die wel goed ja.
Golden Boy, Tonight Again en andergenoemden nog nooit gehoord. Misschien morgen even overdag die ESF 2015 finale kijken, ik ben toch alleen thuis morgen en ik heb nog geen plannen, dus ik heb wel even wat tijd
met kruidnoten heb ik wel een duidelijke voorkeur voor puurquote:Op donderdag 9 juli 2020 21:46 schreef Meke het volgende:
[..]
Hier blijven altijd alle pure paaseitjes en kruidnoten over
De Idol franchise was echt booming business en op het ESF wonnen nummers als Everybody en I Wanna dus het was echt even een serieuze dreiging ja.quote:Op donderdag 9 juli 2020 21:38 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Oh, ik heb het nooit gezien![]()
Al had ik toen wel even de vrees dat dit het ESF zou gaan overvleugelen. Het waren begin deze eeuw niet echt hoogtijdagen voor het festival.
Ja meestal geef ik ze maar weg want vind het ook zo zonde om het met tegenzin op te etenquote:Op donderdag 9 juli 2020 21:47 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
met kruidnoten heb ik wel een duidelijke voorkeur voor puur
Hier blijven nooit paaseitjes of kruidnoten over.
quote:Op donderdag 9 juli 2020 21:48 schreef Cee het volgende:
[..]
De Idol franchise was echt booming business en op het ESF wonnen nummers als Everybody en I Wanna dus het was echt even een serieuze dreiging ja.Jamai en Kelly Clarkson in de toeristenbus door Londen, de Vlaamse rioolwerker die Lithium zong, een Poolse met een vreemde uitspraak, ik die op Ryan uit Canada stemde omdat hij de knapste was, hoi ik ben Cee, forever superficial.
Ik vind het ook echt allemaal lekkerquote:Op donderdag 9 juli 2020 21:46 schreef molloot200 het volgende:
[..]
1. Wit
2. Melk
3. Puur
Maar puur is m’n nummer 1-smaak om chocoladepepernotenDie combinatie vind ik heel erg goed gewoon. Het is een top 3 maar ik vind puur ook gewoon heel lekker
Ook lekker ja!quote:Op donderdag 9 juli 2020 21:46 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Melk en wit, zoals Kinder Surprise eieren is ook wel genottelijk hoor
En vooral die van Smith’s (uitspreken als smis)quote:Op donderdag 9 juli 2020 21:48 schreef Fred_B het volgende:
Ranking van de chips uit mijn jeugdtijd:
1. Paprika
2. Gewone
Wowquote:Op donderdag 9 juli 2020 21:48 schreef Meke het volgende:
[..]
Ja meestal geef ik ze maar weg want vind het ook zo zonde om het met tegenzin op te eten
Had van de week hetzelfde probleemquote:Op donderdag 9 juli 2020 21:47 schreef Dave het volgende:
Ik heb een watermeloen liggen, maar die ga ik niet in één keer achter de huig frommelen.
Ja zeezoutquote:Op donderdag 9 juli 2020 21:49 schreef Cee het volgende:
1. Puur
2. Praline
3. Hazelnoot
4. Melk
5. De rest
XX. Zeezout, doe effe normaal.
Precies, Idols was echt een gigantische hype, iedereen had het erover. Het ESF was toen nog iets wat echt een niche online was.quote:Op donderdag 9 juli 2020 21:48 schreef Cee het volgende:
[..]
De Idol franchise was echt booming business en op het ESF wonnen nummers als Everybody en I Wanna dus het was echt even een serieuze dreiging ja.Jamai en Kelly Clarkson in de toeristenbus door Londen, de Vlaamse rioolwerker die Lithium zong, een Poolse met een vreemde uitspraak, ik die op Ryan uit Canada stemde omdat hij de knapste was, hoi ik ben Cee, forever superficial.
Ik vond bolognese altijd het lekkerst toen, maar tegenwoordig, vind ik die eigenlijk niet meer lekker.quote:Op donderdag 9 juli 2020 21:48 schreef Fred_B het volgende:
1. Paprika
2. Gewone
Oh, en cola drinken via de mama mia’s.quote:Op donderdag 9 juli 2020 21:48 schreef Fred_B het volgende:
1. Paprika
2. Gewone
1. Gewonequote:Op donderdag 9 juli 2020 21:48 schreef Fred_B het volgende:
1. Paprika
2. Gewone
Ik ben naar twee uitzendingen van Idols geweest, eerste seizoen. Was wel gaaf.quote:Op donderdag 9 juli 2020 21:42 schreef Aoibhin het volgende:
[..]![]()
Ik vond World Idol toen ook echt tof. Vond het wel jammer dat ze dat met latere edities niet meer hebben gedaan
quote:Op donderdag 9 juli 2020 21:48 schreef Strani het volgende:
Mijn favoriete smaak chocolade is chocolade.
Twintiger Ceequote:Op donderdag 9 juli 2020 21:48 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik vind het snijden altijd wel een ding, want aan een kwart hebben we met twee wel genoeg. Dus al die “zo snij je een watermeloen het makkelijkst” filmpjes gaan dan niet op.quote:Op donderdag 9 juli 2020 21:50 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Had van de week hetzelfde probleemWatermeloen nodig voor het avondeten, maar de bakjes voorgesneden waren er niet meer en 1 zo'n watermeloen is gelijk zo huge
![]()
Met heel heet weer komt het meteen wel op, want dan is watermeloen echt gewoon verslavendNu gewoon wel eens als ontbijt gehad in een schaaltje erbij.
Volgende keer ga je ook gewoon mee naar EICquote:Op donderdag 9 juli 2020 21:49 schreef Meke het volgende:
Ik ben nog nooit naar EiC geweest, maar wél naar Idols in Concert, dus ben deel van het probleem
Oh, ik eet die nog steeds graag.quote:Op donderdag 9 juli 2020 21:51 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik vond bolognese altijd het lekkerst toen, maar tegenwoordig, vind ik die eigenlijk niet meer lekker.
quote:
Oooeehh met pretzels is ook lekkerquote:Op donderdag 9 juli 2020 21:50 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ja zeezout![]()
Alleen lekker bij van die chocolade pretzels.
Ik zal hier in de SC wel even wat reacties gooien van de nummers die ik interessant genoeg vind om op te reagerenquote:Op donderdag 9 juli 2020 21:47 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Oeh leuk!ben heeeeel benieuwd wat je ervan vindt! Dat jaar had ook nog wel een paar die het niet gehaald hebben die ik ook tof vind!
Oh, dit heb ik ook. Laatst uit nostalgie nog eens geprobeerd, maarquote:Op donderdag 9 juli 2020 21:51 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik vond bolognese altijd het lekkerst toen, maar tegenwoordig, vind ik die eigenlijk niet meer lekker.
quote:Op donderdag 9 juli 2020 21:51 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ik ben naar twee uitzendingen van Idols geweest, eerste seizoen. Was wel gaaf.
Ik ben ook ooit naar Idols in concert geweest, seizoen met Boris, was episch.quote:Op donderdag 9 juli 2020 21:49 schreef Meke het volgende:
Ik ben nog nooit naar EiC geweest, maar wél naar Idols in Concert, dus ben deel van het probleem
Ja dat is ook wel zo'n ding inderdaadquote:Op donderdag 9 juli 2020 21:52 schreef Dave het volgende:
[..]
Ik vind het snijden altijd wel een ding, want aan een kwart hebben we met twee wel genoeg. Dus al die “zo snij je een watermeloen het makkelijkst” filmpjes gaan dan niet op.
Zou leuk zijn!quote:Op donderdag 9 juli 2020 21:54 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ik zal hier in de SC wel even wat reacties gooien van de nummers die ik interessant genoeg vind om op te reageren
Hmmmm, dan kan je geen Pacman meer spelen met de rest.quote:Op donderdag 9 juli 2020 21:55 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja dat is ook wel zo'n ding inderdaad![]()
Al snijd ik gewoon meteen zo'n ding doormidden en wikkel die helft en die losse kwart gewoon apart in met folie
Ohhh wat tof dit!quote:Op donderdag 9 juli 2020 21:54 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik ben ook ooit naar Idols in concert geweest, seizoen met Boris, was episch.![]()
Ik postte toen ook actief op een American Idol forum (gek genoeg kwam ik zo via-via op Fok!), ben ook naar 3 American Idol tours geweest.
Ik kreeg zo wel een paar Amerikaanse forummers zover om naar ‘onze’ Idols te kijken en eentje was net als ik fan van Boris, er was iedere week op de RTL site een videochat met de deelnemers en daar haalde ik de Amerikaanse ook naar toe. Kreeg ze shout outs van Boris “HEY YO WHAT’S UP LORI FROM NEW JERSEY, PEACE”, gieren.
Was echt super gaaf. Ik was naar de uitzending geweest waar Yuli weggestemd werd en die waar Dewi weggestemd werd. Dat was zo'n drama toen. Jurylid Eric die huilend wegliep en zo. En al gewoon bij zo'n live uitzending erbij zijn. Ahhhh.quote:Op donderdag 9 juli 2020 21:54 schreef Aoibhin het volgende:
[..]![]()
Had me ook echt zo gaaf geleken!
Maar was toen nog te jong
Ja, is dat echt zo veel beter dan andere jaren ja? Jullie zijn er wel erg positief over. Hoeveel van 2015 finale vind je nou echt tof en verschilt dat veel van bijvoorbeeld 2017 of 2018?quote:Op donderdag 9 juli 2020 21:55 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Zou leuk zijn!Ben heel benieuwd! Zoveel tofs dat jaar
Echt, iedereen om me heen ging door met leven, trouwen, huis, kinderen werpen, saaie hobby’s beginnen - ik bleef steken.quote:
Praline en hazelnootquote:Op donderdag 9 juli 2020 21:49 schreef Cee het volgende:
1. Puur
2. Praline
3. Hazelnoot
4. Melk
5. De rest
XX. Zeezout, doe effe normaal.
Komt goedquote:Op donderdag 9 juli 2020 21:50 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
WowDeel ze de volgende keer maar in de slowchat uit. Em31 en ik weten er wel raad mee
Oh, ik snij er de eerste keer met gevaar voor eigen leven een kwart uit. Dan heb je maar 2 “open” kanten in plaats van 4.quote:Op donderdag 9 juli 2020 21:55 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja dat is ook wel zo'n ding inderdaad![]()
Al snijd ik gewoon meteen zo'n ding doormidden en wikkel die helft en die losse kwart gewoon apart in met folie
Wie dat ooit verzonnen heeft. Ik dacht eens een keer lekker een stukje chocolade te eten, was het met zeezout.quote:
JAAAquote:Op donderdag 9 juli 2020 21:52 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Volgende keer ga je ook gewoon mee naar EIC![]()
En dan weer![]()
En dan weer
Keuzes Fred!quote:Op donderdag 9 juli 2020 21:56 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Hmmmm, dan kan je geen Pacman meer spelen met de rest.
2015 was een beetje als 2020, een zeer brede top met goede liedjes, die allemaal wel mochten winnen (al had Heroes dat niet per se hoeven zijn).quote:Op donderdag 9 juli 2020 21:56 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ja, is dat echt zo veel beter dan andere jaren ja? Jullie zijn er wel erg positief over. Hoeveel van 2015 finale vind je nou echt tof en verschilt dat veel van bijvoorbeeld 2017 of 2018?
Ik denk eerder dat @Cee hier de abnormale is als je die gigantische caramel-zeezout-marketing zietquote:Op donderdag 9 juli 2020 21:53 schreef Aoibhin het volgende:
[..]![]()
Al wist ik al dat ik abnormaal was, dus
We volgen elkaar nog wel op Facebook en twitter en ik heb haar in het verleden paar keer gezien maar we spreken elkaar niet echt.quote:Op donderdag 9 juli 2020 21:56 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ohhh wat tof dit!![]()
![]()
Is dat diezelfde Amerikaanse waar je nu nog contact mee hebt?
Ja, maar die zijn 3/4 van de prijs van hele.quote:Op donderdag 9 juli 2020 21:58 schreef Em31 het volgende:
Er zijn in veel supermarkten ook halve watermeloenen te koop.
Oh wauw ik herinner me dat ook allemaal zo goedquote:Op donderdag 9 juli 2020 21:56 schreef Prisha het volgende:
[..]
Was echt super gaaf. Ik was naar de uitzending geweest waar Yuli weggestemd werd en die waar Dewi weggestemd werd. Dat was zo'n drama toen. Jurylid Eric die huilend wegliep en zo. En al gewoon bij zo'n live uitzending erbij zijn. Ahhhh.
Mooie tijden wel
We zijn blij dat je bent blijven steken hoorquote:Op donderdag 9 juli 2020 21:56 schreef Cee het volgende:
[..]
Echt, iedereen om me heen ging door met leven, trouwen, huis, kinderen werpen, saaie hobby’s beginnen - ik bleef steken.
Zit er nog.
OMG dan hebben we elkaar misschien wel gezienquote:Op donderdag 9 juli 2020 21:54 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik ben ook ooit naar Idols in concert geweest, seizoen met Boris, was episch.![]()
Ik postte toen ook actief op een American Idol forum (gek genoeg kwam ik zo via-via op Fok!), ben ook naar 3 American Idol tours geweest.
Ik kreeg zo wel een paar Amerikaanse forummers zover om naar ‘onze’ Idols te kijken en eentje was net als ik fan van Boris, er was iedere week op de RTL site een videochat met de deelnemers en daar haalde ik de Amerikaanse ook naar toe. Kreeg ze shout outs van Boris “HEY YO WHAT’S UP LORI FROM NEW JERSEY, PEACE”, gieren.
Jij begrijpt.quote:Op donderdag 9 juli 2020 21:58 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Wie dat ooit verzonnen heeft. Ik dacht eens een keer lekker een stukje chocolade te eten, was het met zeezout.
Huh wow echt, toen Dewi eruit ging?quote:Op donderdag 9 juli 2020 21:56 schreef Prisha het volgende:
[..]
Was echt super gaaf. Ik was naar de uitzending geweest waar Yuli weggestemd werd en die waar Dewi weggestemd werd. Dat was zo'n drama toen. Jurylid Eric die huilend wegliep en zo. En al gewoon bij zo'n live uitzending erbij zijn. Ahhhh.
Mooie tijden wel
Nou eigenlijk begrijp ik het niet dat dat ooit op de markt is gebracht.quote:
Ronquote:Op donderdag 9 juli 2020 22:00 schreef Meke het volgende:
[..]
OMG dan hebben we elkaar misschien wel gezienDaar was ik toen ook
Hahaha wat leuk!
Mijn vader werkte toen bij Bolletje, en die hadden die Idols-koekjesToen kreeg hij dus vrijkaartjes en konden we naar het concert
![]()
Hij is zelf toen ook naar twee liveshows geweest, waaronder die waar Ron eruit ging, terwijl ik daar zo'n fan van wasEn ik keek toen steeds de dag erna de uitslag. Dus hij wist al hoe ontroostbaar ik de dag erna zou zijn, heb echt heel hard gehuild
![]()
Hier ook gewoon van die slicesquote:Op donderdag 9 juli 2020 21:58 schreef Em31 het volgende:
Er zijn in veel supermarkten ook halve watermeloenen te koop.
Mijn colalijstjequote:Op donderdag 9 juli 2020 22:01 schreef Hamlapjes het volgende:
Colalijstje:
1. Gewone
2. Cherry
3. Vanille
4. Peach
...
99. Zero
...
∞. Light
Ik was heel erg voor Yuli. Jammer dat die er zo vroeg uitging. Ik weet nog dat ik die Joel zo'n kwal vond met z'n rare paquote:Op donderdag 9 juli 2020 22:01 schreef Meke het volgende:
[..]
Huh wow echt, toen Dewi eruit ging?Dat vond ik toen eigenlijk wel de logische
Yuli ging er veeel te vroeg uit, maar paste niet echt in het Idols plaatje, die heeft het toen bij de Britse voice later nog heel goed gedaan
2017 en 2018 hadden ook heel veel toffe nummers!quote:Op donderdag 9 juli 2020 21:56 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ja, is dat echt zo veel beter dan andere jaren ja? Jullie zijn er wel erg positief over. Hoeveel van 2015 finale vind je nou echt tof en verschilt dat veel van bijvoorbeeld 2017 of 2018?
Ik vond zijn liedje met Bas best leuk.quote:Op donderdag 9 juli 2020 22:03 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ik was heel erg voor Yuli. Jammer dat die er zo vroeg uitging. Ik weet nog dat ik die Joel zo'n kwal vond met z'n rare pa
BON BON BLOC BOHquote:
Ja light snap ik, maar zero smaakt toch echt hetzelfde als gewoon hoor?quote:Op donderdag 9 juli 2020 22:01 schreef Hamlapjes het volgende:
Colalijstje:
1. Gewone
2. Cherry
3. Vanille
4. Peach
...
99. Zero
...
∞. Light
He suffie je kan het gewoon apart de koelkast in mikken he?quote:Op donderdag 9 juli 2020 21:57 schreef Dave het volgende:
[..]
Oh, ik snij er de eerste keer met gevaar voor eigen leven een kwart uit. Dan heb je maar 2 “open” kanten in plaats van 4.
Ja het duurde wel even tot ik doorhad dat hij gay wasquote:Op donderdag 9 juli 2020 22:02 schreef Cee het volgende:
[..]
Ron![]()
Toen die gay sauna foto’s van hem ineens gepubliceerd werden.
Die Joel speelde later nog in Flikken Maastricht.quote:Op donderdag 9 juli 2020 22:03 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ik was heel erg voor Yuli. Jammer dat die er zo vroeg uitging. Ik weet nog dat ik die Joel zo'n kwal vond met z'n rare pa
Och ja Joelquote:Op donderdag 9 juli 2020 22:03 schreef Prisha het volgende:
[..]
Is mijn smaak ineens mainstream?quote:Op donderdag 9 juli 2020 21:58 schreef Meke het volgende:
[..]
Ik denk eerder dat @:Cee hier de abnormale is als je die gigantische caramel-zeezout-marketing ziet![]()
Ah nice. 2020 vond ik over het algemeen wel een heel sterk jaar ja. Jammer dat dat precies niet door ging. We hadden dit jaar weinig échte prut, à la 22 of Heaven van D-Mollquote:Op donderdag 9 juli 2020 21:58 schreef Fred_B het volgende:
[..]
2015 was een beetje als 2020, een zeer brede top met goede liedjes, die allemaal wel mochten winnen (al had Heroes dat niet per se hoeven zijn).
Mijn oma kon dat dus kopen en dan heel netjes elke dag een reepjequote:
quote:Op donderdag 9 juli 2020 22:04 schreef Cee het volgende:
Er zijn twee getallen waar wij hier spontaan bij gaan kwijlen:
2015 en 93.
Ja, maar het zijn nog steeds 4 “open kanten”, terwijl ik er liever 2 heb.quote:Op donderdag 9 juli 2020 22:04 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
He suffie je kan het gewoon apart de koelkast in mikken he?
Ja blijkbaarquote:
Ahh een andere dus. Maar wel leuk dat jullie elkaar nog op Facebook en Twitter hebben!quote:Op donderdag 9 juli 2020 21:59 schreef Cee het volgende:
[..]
We volgen elkaar nog wel op Facebook en twitter en ik heb haar in het verleden paar keer gezien maar we spreken elkaar niet echt.
M’n bff vriendin uit de VS ken ik al vanaf 1997, pre-Idol tijd dus.We zouden elkaar dit jaar voor het achtste jaar op rij zien, we’re breaking our streak.
Oh, dat heb ik alleen met 69.quote:Op donderdag 9 juli 2020 22:04 schreef Cee het volgende:
2015 en 93.
Ik werd gek toen ik er achter kwam dat ie mee ging doen met de zoektocht naar Tarzan! Had echter nooit verwacht dat hij zou winnen. Zo tof.quote:Op donderdag 9 juli 2020 22:04 schreef Meke het volgende:
[..]
Ja het duurde wel even tot ik doorhad dat hij gay was![]()
![]()
Ben nog naar een signeersessie geweest![]()
En toen hij Tarzan werd![]()
![]()
Oh ja Basquote:
Je bent zojuist toch een beetje in mijn waardering gezakt!quote:Op donderdag 9 juli 2020 22:02 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Mijn colalijstje
1. Geen cola
...
9999. Alle colasoorten die er bestaan
Cola
Neeeehhh, daar zit nog echt wel verschil in, vind ik. Je merkt het wel als er een kilo suiker is toegevoegd aan een fles colaquote:Op donderdag 9 juli 2020 22:03 schreef Meke het volgende:
[..]
Ja light snap ik, maar zero smaakt toch echt hetzelfde als gewoon hoor?
Echt?? die lapzwans?quote:Op donderdag 9 juli 2020 22:04 schreef Dave het volgende:
[..]
Die Joel speelde later nog in Flikken Maastricht.
Ja, hoewelquote:Op donderdag 9 juli 2020 22:06 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik werd gek toen ik er achter kwam dat ie mee ging doen met de zoektocht naar Tarzan! Had echter nooit verwacht dat hij zou winnen. Zo tof.
Denk behoorlijk ver hoorquote:Op donderdag 9 juli 2020 22:06 schreef Prisha het volgende:
[..]
Oh ja Basdie was ik helemaal vergeten.
Roger vond ik toen zo goed en ik had er flink de pest in toen die zich terugtrok. Ben nog steeds benieuwd hoe ver die was gekomen.
1. Light/zeroquote:Op donderdag 9 juli 2020 22:02 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Mijn colalijstje
1. Geen cola
...
9999. Alle colasoorten die er bestaan
Cola
Hij had ongetwijfeld gewonnen!quote:Op donderdag 9 juli 2020 22:06 schreef Prisha het volgende:
[..]
Oh ja Basdie was ik helemaal vergeten.
Roger vond ik toen zo goed en ik had er flink de pest in toen die zich terugtrok. Ben nog steeds benieuwd hoe ver die was gekomen.
Oeh ja die vond ik ook leuk toenquote:
93 snap ikquote:Op donderdag 9 juli 2020 22:04 schreef Cee het volgende:
2015 en 93.
quote:Op donderdag 9 juli 2020 22:08 schreef molloot200 het volgende:
Ten tijde van dat Idols waar jullie het nu over hebben ging ik nog naar de peuterspeelzaal
Ohhh IEEEUWWWWW ja dat is hem bah bah eng creepy ventquote:
Oh ik niet echtquote:Op donderdag 9 juli 2020 22:07 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Je bent zojuist toch een beetje in mijn waardering gezakt!
[..]
Neeeehhh, daar zit nog echt wel verschil in, vind ik. Je merkt het wel als er een kilo suiker is toegevoegd aan een fles cola
Dit jaar vond ik op zich niet een enórm sterk jaar, maar wel over de hele breedte gewoon goed. Weinig prut inderdaad.quote:Op donderdag 9 juli 2020 22:04 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ah nice. 2020 vond ik over het algemeen wel een heel sterk jaar ja. Jammer dat dat precies niet door ging. We hadden dit jaar weinig échte prut, à la 22 of Heaven van D-Moll
Ik geef het opquote:Op donderdag 9 juli 2020 22:05 schreef Dave het volgende:
[..]
Ja, maar het zijn nog steeds 4 “open kanten”, terwijl ik er liever 2 heb.
Heb op sommige punten een tic.
Toen ik dat deed speelde Cruijff nog bij Feyenoord.quote:Op donderdag 9 juli 2020 22:10 schreef Cee het volgende:
Toen ik naar de peuterspeelzaal ging organiseerden we het ESF.
JA GODVERDOMME KUTALICEquote:Op donderdag 9 juli 2020 22:09 schreef Cee het volgende:
[..]
Hij had ongetwijfeld gewonnen!
World Idol ook.
Ik had altijd een hekel aan Alice omdat ze de plaats van Nick innam en dat was mijn favoriet. Gelukkig is hij nog wel prima terecht gekomen.
Zijn verklaring was dat ie dat contract niet wilde ondertekenen omdat het een soort wurgcontract was. Kan me er wat bij voorstellen.quote:Op donderdag 9 juli 2020 22:08 schreef Meke het volgende:
[..]
Denk behoorlijk ver hoorMaar was wel een heel ander type dan de anderen voor mijn gevoel. Vraag me ook nog steeds af of het niet ook een soort publiciteitsstunt was?
Happy was wel echt een mooi nummer
Het antwoord dat je wist dat zou komenquote:
Huh ben jij ouder dan Cee?quote:Op donderdag 9 juli 2020 22:12 schreef Dave het volgende:
In mijn jeugd bestond er nog geen peuterspeelzaal.
Ja dit. Ik vond het gewoon in de breedte heel goed, geen duidelijke uitschieters, maar om van een show te genieten heb je dat ook niet nodig denk ik. Maar goed mijn smaak is dan ook tegendraads aan de "bops" en de Céline Dion achtige ballads. Ik kom meer om een Mall of Fai Rumore te ontdekkenquote:Op donderdag 9 juli 2020 22:11 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Dit jaar vond ik op zich niet een enórm sterk jaar, maar wel over de hele breedte gewoon goed. Weinig prut inderdaad.
Wie Wordt Tarzanquote:Op donderdag 9 juli 2020 22:08 schreef Meke het volgende:
[..]
Ja, hoewelJohn
ook echt tof was. Zo jammer dat die zoektocht maar één avond was
Ging laatst nog beelden opzoeken, staat haast niets meer online
Cherryquote:Op donderdag 9 juli 2020 22:01 schreef Hamlapjes het volgende:
Colalijstje:
1. Gewone
2. Cherry
3. Vanille
4. Peach
...
99. Zero
...
∞. Light
Oh ja die Alicequote:Op donderdag 9 juli 2020 22:09 schreef Cee het volgende:
Ik had altijd een hekel aan Alice omdat ze de plaats van Nick innam en dat was mijn favoriet. Gelukkig is hij nog wel prima terecht gekomen.
Oeh ja, toen was ik ook echt madquote:Op donderdag 9 juli 2020 22:09 schreef Cee het volgende:
[..]
Hij had ongetwijfeld gewonnen!
World Idol ook.
Ik drink vaak genoeg AH huismerkquote:Op donderdag 9 juli 2020 22:10 schreef Meke het volgende:
[..]
Oh ik niet echt![]()
Daarom drink ik ook maar zero![]()
Maar ik kan ook prima huismerk drinken, ben sowieso niet zo'n colasnob![]()
(Ik drink zelfs pepsi)
Ja, de Oostenrijkse organisatie was tergend slecht dat jaar.quote:Op donderdag 9 juli 2020 22:14 schreef molloot200 het volgende:
Mijn god ik dacht ik begin alvast aan een stukje ESF 2015 (en wie weet kijk ik het vanavond ook al wel uit) maar ik heb de eerste 20 (!!!) minuten kunnen skippen voor nummer 1 langskomt
Normaal AH of AH Basic?quote:Op donderdag 9 juli 2020 22:14 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik drink vaak genoeg AH huismerkLight
Australie ging rechtstreeks naar de finale in hun debuutjaar.quote:
Ja dat hij dan uit z'n band zou moeten stappen, dat ze twee jaar niets meer mochten uitbrengen ofzo? Maar toch een gek moment om eruit te stappen ofzoquote:Op donderdag 9 juli 2020 22:12 schreef Prisha het volgende:
[..]
Zijn verklaring was dat ie dat contract niet wilde ondertekenen omdat het een soort wurgcontract was. Kan me er wat bij voorstellen.
Happy was wel mooi ja
Later deed ze een keer mee aan The Voice of Holland en er werd een Alice aangekondigd en ik dacht "het zal toch niet..." en ze was het. Ging alleen niet doorquote:
Nee toch, volgens mij hadden we toen Op zoek naar Joseph iig al gehad, want ik kendequote:Op donderdag 9 juli 2020 22:13 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Wie Wordt Tarzan![]()
Echt tof was dat![]()
En daarna kregen we Op Zoek Naar
Ja die Alice staat me ook nog wat bijquote:Op donderdag 9 juli 2020 22:16 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Later deed ze een keer mee aan The Voice of Holland en er werd een Alice aangekondigd en ik dacht "het zal toch niet..." en ze was het. Ging alleen niet door
Geen ideequote:Op donderdag 9 juli 2020 22:14 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik bedoel in mijn geval de peuter-fase. Heette toen een crèche of zo?
Ik was in eerste instantie niet eens zo blij met de line-up gezien dat veel NSF-favorieten het niet werden.quote:Op donderdag 9 juli 2020 22:13 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ja dit. Ik vond het gewoon in de breedte heel goed, geen duidelijke uitschieters, maar om van een show te genieten heb je dat ook niet nodig denk ik. Maar goed mijn smaak is dan ook tegendraads aan de "bops" en de Céline Dion achtige ballads. Ik kom meer om een Mall of Fai Rumore te ontdekken
Haha neequote:Op donderdag 9 juli 2020 22:15 schreef Cee het volgende:
[..]
Je zegt het ook alsof het technisch of fysiek amper mogelijk is om nóg ouder te zijn![]()
Ha, heeft Ron toch nog z'n revenge gehad door wel door te gaanquote:Op donderdag 9 juli 2020 22:16 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Later deed ze een keer mee aan The Voice of Holland en er werd een Alice aangekondigd en ik dacht "het zal toch niet..." en ze was het. Ging alleen niet door
quote:
quote:Op donderdag 9 juli 2020 22:15 schreef Cee het volgende:
[..]
Je zegt het ook alsof het technisch of fysiek amper mogelijk is om nóg ouder te zijn![]()
Ah duidelijk. Fijn dat dat de jaren erna niet zo is geblevenquote:Op donderdag 9 juli 2020 22:15 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Australie ging rechtstreeks naar de finale in hun debuutjaar.
oh ja! niemand draaide zich toen om tochquote:Op donderdag 9 juli 2020 22:16 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 9 juli 2020 22:15 schreef Cee het volgende:
[..]
En een overdaad aan Conchita ook. Het was echt too much.quote:Op donderdag 9 juli 2020 22:15 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ja, de Oostenrijkse organisatie was tergend slecht dat jaar.
Op Zoek Naar kwam erna, was in 2008!quote:Op donderdag 9 juli 2020 22:16 schreef Meke het volgende:
[..]
Nee toch, volgens mij hadden we toen Op zoek naar Joseph iig al gehad, want ik kendeJohn
al
Weet in ieder geval dat ik dat awkward shot vóór de postcards wel cringe vindquote:Op donderdag 9 juli 2020 22:19 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
En een overdaad aan Conchita ook. Het was echt too much.
Nee Op Zoek Naar kwam erna. Weet ik zeker, in ieder geval Joseph. Want John speelde al in Tarzan toen Joseph op tv wasquote:Op donderdag 9 juli 2020 22:16 schreef Meke het volgende:
[..]
Nee toch, volgens mij hadden we toen Op zoek naar Joseph iig al gehad, want ik kendeJohn
al
Oh en Evita was ook eerder, want Brigitte was juist understudy Jane toen!quote:Op donderdag 9 juli 2020 22:16 schreef Meke het volgende:
[..]
al
Ja ik ook.quote:Op donderdag 9 juli 2020 22:17 schreef Meke het volgende:
[..]
Haha nee![]()
Maar jij bent ook altijd al ouder dan ik denk![]()
Denk elke keer weer dat je ergens halverwege de dertig bent
Ja, vraag me af of zoiets er al was bij ons in de buurt, maar ik ging daar niet heen.quote:Op donderdag 9 juli 2020 22:14 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik bedoel in mijn geval de peuter-fase. Heette toen een crèche of zo?
Ik heb nooit op een crèche gezeten, maar wel een peuterspeelzaalquote:Op donderdag 9 juli 2020 22:17 schreef Meke het volgende:
[..]
Geen idee![]()
Ik heb ook nooit op een peuterspeelzaal gezeten, maar wel op een crèche, maar dat bestaat nu toch nog steeds? Heet alleen een kinderdagverblijf nu
Ja dittequote:Op donderdag 9 juli 2020 22:17 schreef Meke het volgende:
[..]
Haha nee![]()
Maar jij bent ook altijd al ouder dan ik denk![]()
Denk elke keer weer dat je ergens halverwege de dertig bent
Jaquote:Op donderdag 9 juli 2020 22:19 schreef Prisha het volgende:
[..]
oh ja! niemand draaide zich toen om toch
Ja maar jij bent ook nog een van de jongeren hier hèquote:Op donderdag 9 juli 2020 22:21 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik heb nooit op een crèche gezeten, maar wel een peuterspeelzaal![]()
*verwarrend*
gelukkig maar. Afserveren die hapquote:Op donderdag 9 juli 2020 22:22 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
JaEn volgens mij later nog een kans om terug te komen, maar toen ging ze ook niet door
Ik zie geen jaartal in haar profiel staan, maar afgaand op de foto’s die ik van haar gezien heb wel.quote:
Jaaaaaa de Britse versies keek ik ook vanaf het begin, vanaf Maria enzoquote:Op donderdag 9 juli 2020 22:20 schreef Cee het volgende:
[..]
Op Zoek Naar kwam erna, was in 2008!
Ik keek de Britse versie een jaar daarvoor, ben toen ook naar Londen gegaan om de finalisten in diverse producties te zien.En dat jaar was ook Les Miserables terug in Nederland, mijn favoriete musical ooit, en daar zat een Enjolras die ik echt heel tof vond en ik fluisterde tegen een vriendin “wauw, dat zou een goede Joseph zijn als ze dat hier gaan doen”.
Was Freek Bartels.
Nooit afgaan op foto’s, Deef.quote:Op donderdag 9 juli 2020 22:23 schreef Dave het volgende:
[..]
Ik zie geen jaartal in haar profiel staan, maar afgaand op de foto’s die ik van haar gezien heb wel.
Wat waren de 2015 postcards ook alweer?quote:Op donderdag 9 juli 2020 22:20 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Weet in ieder geval dat ik dat awkward shot vóór de postcards wel cringe vindPostcard concept vind ik dan wel weer redelijk tof. Niet zo vet als 2014 of 2019, maar wel veel beter dan 2017 of 2018
Zekerquote:Op donderdag 9 juli 2020 22:22 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ja maar jij bent ook nog een van de jongeren hier hè
Cee heb jij ooit ten tijde van Idols op een andere forum gezeten, Distract?quote:Op donderdag 9 juli 2020 22:24 schreef Cee het volgende:
[..]
Nooit afgaan op foto’s, Deef.
Althans niet op die manier.
Pakketbezorgingquote:Op donderdag 9 juli 2020 22:24 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Wat waren de 2015 postcards ook alweer?
Andrew Lloyd Webber die constant op z’n troon naar die sing-offs keek alsof hij een beroerte aan het krijgen was.quote:Op donderdag 9 juli 2020 22:23 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Jaaaaaa de Britse versies keek ik ook vanaf het begin, vanaf Maria enzoEn daarna Joseph, Nancy en Dorothy. Zooooo jammer dat het gestopt is ook daar.
Ja Freek![]()
![]()
Ja!quote:Op donderdag 9 juli 2020 22:25 schreef Prisha het volgende:
[..]
Cee heb jij ooit ten tijde van Idols op een andere forum gezeten, Distract?
Ahh ja ik weet het weer, die was ook nog wel leuk!quote:
Bij de eerste idols was ik in ieder geval 30.quote:Op donderdag 9 juli 2020 22:24 schreef Cee het volgende:
[..]
Nooit afgaan op foto’s, Deef.
Althans niet op die manier.
waahhh dus toch! Daar heette iemand Cee. Ik dacht, zou het? wat geinigquote:Op donderdag 9 juli 2020 22:26 schreef Cee het volgende:
[..]
Ja!![]()
En daar noemde iemand Fok! en dat kende ik nog niet dus ik dacht ik ga daar eens kijken.
Jaaaaaquote:Op donderdag 9 juli 2020 22:25 schreef Cee het volgende:
[..]
Andrew Lloyd Webber die constant op z’n troon naar die sing-offs keek alsof hij een beroerte aan het krijgen was.![]()
Was echt ultiem fan van de Any Dream Will Do serie.
quote:Op donderdag 9 juli 2020 22:27 schreef Prisha het volgende:
[..]
waahhh dus toch! Daar heette iemand Cee. Ik dacht, zou het? wat geinig![]()
poepdoosje weet ik ook nogquote:Op donderdag 9 juli 2020 22:28 schreef Cee het volgende:
[..]![]()
![]()
Wie ben/was jij?
Ik herinner me de naam poepdoosje nog.
Ik kan me Joker ook nog herinneren, die was de oudste daar. Kreeg toen een kind weet ik nog.quote:Op donderdag 9 juli 2020 22:28 schreef Cee het volgende:
[..]![]()
![]()
Wie ben/was jij?
Ik herinner me de naam poepdoosje nog.
Uiteindelijk drink ik de meeste cola wel, maar ik proef het verschilquote:Op donderdag 9 juli 2020 22:10 schreef Meke het volgende:
[..]
Oh ik niet echt![]()
Daarom drink ik ook maar zero![]()
Maar ik kan ook prima huismerk drinken, ben sowieso niet zo'n colasnob![]()
(Ik drink zelfs pepsi)
Slovenië vond ik een tof nummer hebbenquote:Op donderdag 9 juli 2020 22:26 schreef molloot200 het volgende:
@:Aoibhin ik ben in ieder geval niet zo weg van de stem van de mevrouw van Slovenië. Liedje klinkt wel ok, maar voor mij nog geen uitschieter. En heeft die koptelefoon die ze opheeft nog een speciale reden of betekenis?
Nou mensen, wij zijn minder betrouwbaar dan andere foraquote:Op donderdag 9 juli 2020 22:29 schreef Prisha het volgende:
[..]
volgens mij zat ik daar met (bijna) mijn echte naam, die noem ik maar niet hier.
Toen wist ik niet beter...was mijn eerste kennismaking met een forumquote:Op donderdag 9 juli 2020 22:30 schreef Strani het volgende:
[..]
Nou mensen, wij zijn minder betrouwbaar dan andere fora
Poepdoosje had daar blijkbaar minder last vanquote:Op donderdag 9 juli 2020 22:30 schreef Strani het volgende:
[..]
Nou mensen, wij zijn minder betrouwbaar dan andere fora
Leequote:Op donderdag 9 juli 2020 22:27 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Jaaaaa![]()
![]()
Any Dream Will Do is denk ik ook mijn favoriet van de vierWas vanaf het begin af aan ook al voor Lee, toen hij nog niet zo gedoodverfd was
Ah oké.quote:Op donderdag 9 juli 2020 22:30 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Slovenië vond ik een tof nummer hebbenMaar de stem moet even je ding zijn inderdaad.
Koptelefoon had inderdaad een betekenis; dat is als symbool dat ze op het podium dezelfde intentie in het nummer wil leggen als wanneer ze het in de studio zingt.
Verrek ja! TheJoker!quote:Op donderdag 9 juli 2020 22:30 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ik kan me Joker ook nog herinneren, die was de oudste daar. Kreeg toen een kind weet ik nog.
quote:Op donderdag 9 juli 2020 22:31 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Poepdoosje had daar blijkbaar minder last van
Toch even overgeschakeld naar NPO Start voor wat commentaar van Cornaldquote:Op donderdag 9 juli 2020 22:30 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Slovenië vond ik een tof nummer hebbenMaar de stem moet even je ding zijn inderdaad.
Koptelefoon had inderdaad een betekenis; dat is als symbool dat ze op het podium dezelfde intentie in het nummer wil leggen als wanneer ze het in de studio zingt.
Is er iemand van ons 32?quote:Op donderdag 9 juli 2020 22:35 schreef Cee het volgende:
Poepdoos was toen echt een jonkie van 15 of zo en ik realiseer me dat ze nu dus ongeveer 32 moet zijn.
hahaha ja Busted dat kloptquote:Op donderdag 9 juli 2020 22:33 schreef Cee het volgende:
[..]
Verrek ja! TheJoker!
En op een gegeven moment was Idols niet meer zo populair maar werd zowat het halve forum fan van Busted.
Sowieso niet relevant, Hind was natuurlijk beter dan die twee tienerjochies.quote:Op donderdag 9 juli 2020 22:38 schreef Prisha het volgende:
[..]
hahaha ja Busted dat klopt![]()
![]()
weet je nog al die Jim/Jamai discussies? Kwam geen eind aan
Oh dan is het misschien andersom en kende ik John dan bij Joseph alquote:Op donderdag 9 juli 2020 22:20 schreef Cee het volgende:
[..]
Op Zoek Naar kwam erna, was in 2008!
Ik keek de Britse versie een jaar daarvoor, ben toen ook naar Londen gegaan om de finalisten in diverse producties te zien.En dat jaar was ook Les Miserables terug in Nederland, mijn favoriete musical ooit, en daar zat een Enjolras die ik echt heel tof vond en ik fluisterde tegen een vriendin “wauw, dat zou een goede Joseph zijn als ze dat hier gaan doen”.
Was Freek Bartels.
Ik weet nog dat m’n juf op de lagere school jarig was, en we er een opstel over moesten schrijven.quote:
Hind was niet zo geliefdquote:Op donderdag 9 juli 2020 22:39 schreef Strani het volgende:
[..]
Sowieso niet relevant, Hind was natuurlijk beter dan die twee tienerjochies.
quote:Op donderdag 9 juli 2020 22:40 schreef Dave het volgende:
[..]
Ik weet of dat m’n juf op de lagere school jarig was, en we er een opstel over moesten schrijven.
Mijne ging ongeveer zo:
“Vandaag is het feest. De juf is jarig.
Ze is 32 jaar.
Oud hè?“
Ik weet nog dat m’n juf op de lagere school jarig was, en we er een opstel over moesten schrijven.
Mijne ging ongeveer zo:
Ze is 32 jaar.
Oud hè?“
Ja dat klopt dus allemaal nietquote:Op donderdag 9 juli 2020 22:23 schreef Dave het volgende:
[..]
Ik zie geen jaartal in haar profiel staan, maar afgaand op de foto’s die ik van haar gezien heb wel.
Ik voel me ook jong in m’n hoofd, telt dat?quote:Op donderdag 9 juli 2020 22:41 schreef Meke het volgende:
[..]
Ja dat klopt dus allemaal niet![]()
Dacht ook dat jij jong was
Zo stom dat ze niet meer online staanquote:Op donderdag 9 juli 2020 22:39 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ja kunnen we het DAAR eens over hebben, geweldige programma's!!
Ja, maar dat was niet Juf Poepdoosje toch?quote:Op donderdag 9 juli 2020 22:40 schreef Dave het volgende:
[..]
Ik weet nog dat m’n juf op de lagere school jarig was, en we er een opstel over moesten schrijven.
Mijne ging ongeveer zo:
Ze is 32 jaar.
Oud hè?“
Zekerquote:Op donderdag 9 juli 2020 22:42 schreef Dave het volgende:
[..]
Ik voel me ook jong in m’n hoofd, telt dat?
Dat zal het wel gedeeltelijk zijn. Ik kan me herinneren dat de term "arrogant" vaak genoemd werd.quote:
Nee, niet dat ik me herinner.quote:Op donderdag 9 juli 2020 22:44 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ja, maar dat was niet Juf Poepdoosje toch?
Op mijn eerste fora had ik altijd de standaard afkorting van mijn echte naamquote:Op donderdag 9 juli 2020 22:31 schreef Prisha het volgende:
[..]
Toen wist ik niet beter...was mijn eerste kennismaking met een forum
quote:Op donderdag 9 juli 2020 22:31 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Poepdoosje had daar blijkbaar minder last van
Was dat niet rafaella?quote:Op donderdag 9 juli 2020 22:44 schreef Prisha het volgende:
[..]
Dat zal het wel gedeeltelijk zijn. Ik kan me herinneren dat de term "arrogant" vaak genoemd werd.
Sinds jij dat scheetige puppy YT heb laten zien, krijg ik nu op YT allemaal schattige puppy video's in m'n voorstellen lijstquote:Op donderdag 9 juli 2020 22:45 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Nog wel veel losse optredens geloof ik, op Youtube!
Ah okay dat stond me niet zo bij. Ik weet wel dat ik laaiend was toen zij werd weggestemd en voor eeuwig de oorlog verklaarde aan telestemmende tienermeisjes.quote:Op donderdag 9 juli 2020 22:44 schreef Prisha het volgende:
[..]
Dat zal het wel gedeeltelijk zijn. Ik kan me herinneren dat de term "arrogant" vaak genoemd werd.
Ja die kijk ik nog wel vaak maar zou zo graag weer eens alles zienquote:Op donderdag 9 juli 2020 22:45 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ehh... sorry? Of graag gedaan?quote:Op donderdag 9 juli 2020 22:47 schreef Prisha het volgende:
[..]
Sinds jij dat scheetige puppy YT heb laten zien, krijg ik nu op YT allemaal schattige puppy video's in m'n voorstellen lijst
Die Ron link ging toch later met Ferry doedens? En deed mee aan The voice?quote:Op donderdag 9 juli 2020 22:46 schreef Meke het volgende:
Woww op zoek naar Tarzan was al in 2006![]()
![]()
Dacht echt veel later
![]()
Oh ja bij Raf ook. Bij allebei. Er was best wat Raf-haat nu ik eraan terugdenk.quote:Op donderdag 9 juli 2020 22:46 schreef Dave het volgende:
[..]
Was dat niet rafaella?
Of waren ze het allebei?
Inderdaad, als ik op een ander forum een Aoibhin tegenkom, zou ik nooit aan jou denken.quote:Op donderdag 9 juli 2020 22:45 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Op mijn eerste fora had ik altijd de standaard afkorting van mijn echte naam![]()
Nu maak ik die fout niet meer en kies ik voor iets wat niet naar mij kan wijzen
Jaaaaa oh wat heerlijk ditquote:Op donderdag 9 juli 2020 22:32 schreef Cee het volgende:
[..]
Lee![]()
Ik was helemaal fan van Daniel (paarse Joseph ja ik weet de kleuren nog). Heb ik nog in een piepklein theatertje gezien die zomer erna. En Ben heb ik gezien in Hairspray en daar zat Michael Ball ook in, ik fangirlen want hij is de originele Marius van Les Miserables dus op de foto met ‘m, had toen nog niet helemaal door dat ie ook nog eens een ESF legend is.![]()
![]()
Wist je dat Lee nog getrouwd is geweest met Denise van Outen?
Och jongens ik wilde gaan slapen maar nu komt de musical- en talentenshownerd in me naar boven.
ik kijk nu de een na de andere scheetige puppy videoquote:
En welk seizoen?quote:Op donderdag 9 juli 2020 22:47 schreef Meke het volgende:
[..]
Ja die kijk ik nog wel vaak maar zou zo graag weer eens alles zien
Die was tijdens het NSF van 2012 nog niet geheel verdwenenquote:Op donderdag 9 juli 2020 22:48 schreef Prisha het volgende:
[..]
Oh ja bij Raf ook. Bij allebei. Er was best wat Raf-haat nu ik eraan terugdenk.
Met Jamaiquote:Op donderdag 9 juli 2020 22:48 schreef Dave het volgende:
[..]
Die Ron link ging toch later met Ferry doedens? En deed mee aan The voice?
wahh ja kloptquote:Op donderdag 9 juli 2020 22:49 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Die was tijdens het NSF van 2012 nog niet geheel verdwenen
Leuk!quote:Op donderdag 9 juli 2020 22:35 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Toch even overgeschakeld naar NPO Start voor wat commentaar van CornaldNu hoor ik 'm voor de tweede keer en komt ie toch al beter binnen. Refrein klinkt wel lekker al vind ik haar stem niet het meest prettig. Ik ga even tot het eerste green room blok kijken en dan kom ik hier even een en ander delen
OMG zie je wel....everything is connectedquote:Op donderdag 9 juli 2020 22:48 schreef Dave het volgende:
[..]
Die Ron link ging toch later met Ferry doedens? En deed mee aan The voice?
Jaaaaaaquote:Op donderdag 9 juli 2020 22:39 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ja kunnen we het DAAR eens over hebben, geweldige programma's!!
[..]
Mijne ging ongeveer zo:
Ze is 32 jaar.
Oud hè?“
Het liefste Josephquote:Op donderdag 9 juli 2020 22:49 schreef Guanabana het volgende:
[..]
En welk seizoen?
Ik denk die van Evita, Brigitte Heitzer is zo geweldig, haar versie van Het Is Over is de beste die ik ooit heb gezien.![]()
Zorro heb ik niet eens gezienquote:Op donderdag 9 juli 2020 22:51 schreef Meke het volgende:
[..]
Het liefste Joseph![]()
Maar Evita en Mary Poppins ook tof, Zorro trok me toen minder
Ik was in 2008 nog apart lid geworden van de AVRO speciaal om een Joseph dvd cadeau te kunnen krijgenquote:Op donderdag 9 juli 2020 22:45 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ik moest hier nog heel erg aan terug denken toen ik zelf 32 werd. Vorig jaar of zo.quote:
Was wel steeds een gedoodverfde winnaar, zowel Brigitte, Freek als Noortje. En daarna ook alledrie succesvol geblevenquote:Op donderdag 9 juli 2020 22:50 schreef Guanabana het volgende:
Maar Freek was natuurlijk ook geweldig.
En Craig is keiharde porno gaan doen.quote:Op donderdag 9 juli 2020 22:49 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Jaaaaa oh wat heerlijk ditEn ik weet de kleuren ook nog
Echt tof dat je er ook echt een aantal hebt gezien toen!
En ja dat van Michael Ball had ik ook echt veeeeeeeel later pas door, dat hij ook aan het ESF had meegedaan
![]()
Jaa Lee was inderdaad met Denise van Outen getrouwdZe hebben ook nog een kindje gekregen. Toen ten tijde van dat zij aan Strictly meedeed (HEERLIJK DAT JIJ DAAR OOK OVER MEE KAN PRATEN
) waren ze nog samen en zat hij ook wel eens in het publiek
Kun je nagaan!quote:
Ik ookquote:Op donderdag 9 juli 2020 22:47 schreef Prisha het volgende:
[..]
Sinds jij dat scheetige puppy YT heb laten zien, krijg ik nu op YT allemaal schattige puppy video's in m'n voorstellen lijst
Ik zag Noortje niet zo heel erg aankomen zelfquote:Op donderdag 9 juli 2020 22:52 schreef Meke het volgende:
[..]
Was wel steeds een gedoodverfde winnaar, zowel Brigitte, Freek als Noortje. En daarna ook alledrie succesvol gebleven
Ik had ze in het eerste jaar van mijn studie (2013) nog eens allemaal gebingedquote:Op donderdag 9 juli 2020 22:47 schreef Meke het volgende:
[..]
Ja die kijk ik nog wel vaak maar zou zo graag weer eens alles zien
Haar ESF-liedje vooral...quote:Op donderdag 9 juli 2020 22:52 schreef Koen66 het volgende:
wat had iedereen hier eigenlijk tegen Hind?
Ik heet dan ook op geen enkele andere site zoquote:Op donderdag 9 juli 2020 22:48 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Inderdaad, als ik op een ander forum een Aoibhin tegenkom, zou ik nooit aan jou denken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |