Oh cantaloupe, die is lekker!quote:Op donderdag 9 juli 2020 21:44 schreef Prisha het volgende:
[..]
Die had ik net ook opdie oranjeachtig.
1. Witquote:Op donderdag 9 juli 2020 21:45 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Melk met salt & caramel![]()
Qua basissmaken denk ik dit:
1. Melk
2. Puur
3. Wit
Waarvan ik puur vooral lekker vind als het echt heel puur is met veel cacao
Melk en wit, zoals Kinder Surprise eieren is ook wel genottelijk hoorquote:Op donderdag 9 juli 2020 21:45 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Melk met salt & caramel![]()
Qua basissmaken denk ik dit:
1. Melk
2. Puur
3. Wit
Waarvan ik puur vooral lekker vind als het echt heel puur is met veel cacao
1. Melkquote:Op donderdag 9 juli 2020 21:44 schreef Em31 het volgende:
Ik zou ze zo ranken.
1. Puur
2. Wit
3. Melk
4. Ruby
Dit is mijn oordeel en daar moet u het mee doen.
Hier blijven altijd alle pure paaseitjes en kruidnoten overquote:Op donderdag 9 juli 2020 21:45 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ik heb niet echt voorkeur. Misschien een lichte voorkeur voor puur, maar melk en wit is ook gewoon heerlijk.
JIj hebt wel een duidelijke voorkeur?
quote:Op donderdag 9 juli 2020 21:45 schreef Meke het volgende:
[..]
Als je puur bovenaan zet kan ik helaas je mening niet serieus nemen
quote:
deze dus. ja!!! Heerlijkquote:
Hier kan ik achterstaanquote:
Oeh leuk!quote:Op donderdag 9 juli 2020 21:45 schreef molloot200 het volgende:
Even terugkomen op 2015 geneuzel van toen ik er niet was:
Ik ken Rhythm Inside welIemand van mijn muziekvereniging was groot fan van dat nummer, heel vaak gehoord toentertijd en was ook wel een goed nummer, goede staging ook
Il Volo ook weleens gehoord, omdat ik een keer de oudere Italië’s op heb gezocht omdat ik dat land zo goed vind in de jaren die ik wel heb meegekregen (2016 en verder). Maar kan ik me niet heel goed herinneren maar was ff snel zo tussendoor geluisterd. Volgens mij was die wel goed ja.
Golden Boy, Tonight Again en andergenoemden nog nooit gehoord. Misschien morgen even overdag die ESF 2015 finale kijken, ik ben toch alleen thuis morgen en ik heb nog geen plannen, dus ik heb wel even wat tijd
met kruidnoten heb ik wel een duidelijke voorkeur voor puurquote:Op donderdag 9 juli 2020 21:46 schreef Meke het volgende:
[..]
Hier blijven altijd alle pure paaseitjes en kruidnoten over
De Idol franchise was echt booming business en op het ESF wonnen nummers als Everybody en I Wanna dus het was echt even een serieuze dreiging ja.quote:Op donderdag 9 juli 2020 21:38 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Oh, ik heb het nooit gezien![]()
Al had ik toen wel even de vrees dat dit het ESF zou gaan overvleugelen. Het waren begin deze eeuw niet echt hoogtijdagen voor het festival.
Ja meestal geef ik ze maar weg want vind het ook zo zonde om het met tegenzin op te etenquote:Op donderdag 9 juli 2020 21:47 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
met kruidnoten heb ik wel een duidelijke voorkeur voor puur
Hier blijven nooit paaseitjes of kruidnoten over.
quote:Op donderdag 9 juli 2020 21:48 schreef Cee het volgende:
[..]
De Idol franchise was echt booming business en op het ESF wonnen nummers als Everybody en I Wanna dus het was echt even een serieuze dreiging ja.Jamai en Kelly Clarkson in de toeristenbus door Londen, de Vlaamse rioolwerker die Lithium zong, een Poolse met een vreemde uitspraak, ik die op Ryan uit Canada stemde omdat hij de knapste was, hoi ik ben Cee, forever superficial.
Ik vind het ook echt allemaal lekkerquote:Op donderdag 9 juli 2020 21:46 schreef molloot200 het volgende:
[..]
1. Wit
2. Melk
3. Puur
Maar puur is m’n nummer 1-smaak om chocoladepepernotenDie combinatie vind ik heel erg goed gewoon. Het is een top 3 maar ik vind puur ook gewoon heel lekker
Ook lekker ja!quote:Op donderdag 9 juli 2020 21:46 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Melk en wit, zoals Kinder Surprise eieren is ook wel genottelijk hoor
En vooral die van Smith’s (uitspreken als smis)quote:Op donderdag 9 juli 2020 21:48 schreef Fred_B het volgende:
Ranking van de chips uit mijn jeugdtijd:
1. Paprika
2. Gewone
Wowquote:Op donderdag 9 juli 2020 21:48 schreef Meke het volgende:
[..]
Ja meestal geef ik ze maar weg want vind het ook zo zonde om het met tegenzin op te eten
Had van de week hetzelfde probleemquote:Op donderdag 9 juli 2020 21:47 schreef Dave het volgende:
Ik heb een watermeloen liggen, maar die ga ik niet in één keer achter de huig frommelen.
Ja zeezoutquote:Op donderdag 9 juli 2020 21:49 schreef Cee het volgende:
1. Puur
2. Praline
3. Hazelnoot
4. Melk
5. De rest
XX. Zeezout, doe effe normaal.
Precies, Idols was echt een gigantische hype, iedereen had het erover. Het ESF was toen nog iets wat echt een niche online was.quote:Op donderdag 9 juli 2020 21:48 schreef Cee het volgende:
[..]
De Idol franchise was echt booming business en op het ESF wonnen nummers als Everybody en I Wanna dus het was echt even een serieuze dreiging ja.Jamai en Kelly Clarkson in de toeristenbus door Londen, de Vlaamse rioolwerker die Lithium zong, een Poolse met een vreemde uitspraak, ik die op Ryan uit Canada stemde omdat hij de knapste was, hoi ik ben Cee, forever superficial.
Ik vond bolognese altijd het lekkerst toen, maar tegenwoordig, vind ik die eigenlijk niet meer lekker.quote:Op donderdag 9 juli 2020 21:48 schreef Fred_B het volgende:
1. Paprika
2. Gewone
Oh, en cola drinken via de mama mia’s.quote:Op donderdag 9 juli 2020 21:48 schreef Fred_B het volgende:
1. Paprika
2. Gewone
1. Gewonequote:Op donderdag 9 juli 2020 21:48 schreef Fred_B het volgende:
1. Paprika
2. Gewone
Ik ben naar twee uitzendingen van Idols geweest, eerste seizoen. Was wel gaaf.quote:Op donderdag 9 juli 2020 21:42 schreef Aoibhin het volgende:
[..]![]()
Ik vond World Idol toen ook echt tof. Vond het wel jammer dat ze dat met latere edities niet meer hebben gedaan
quote:Op donderdag 9 juli 2020 21:48 schreef Strani het volgende:
Mijn favoriete smaak chocolade is chocolade.
Twintiger Ceequote:Op donderdag 9 juli 2020 21:48 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik vind het snijden altijd wel een ding, want aan een kwart hebben we met twee wel genoeg. Dus al die “zo snij je een watermeloen het makkelijkst” filmpjes gaan dan niet op.quote:Op donderdag 9 juli 2020 21:50 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Had van de week hetzelfde probleemWatermeloen nodig voor het avondeten, maar de bakjes voorgesneden waren er niet meer en 1 zo'n watermeloen is gelijk zo huge
![]()
Met heel heet weer komt het meteen wel op, want dan is watermeloen echt gewoon verslavendNu gewoon wel eens als ontbijt gehad in een schaaltje erbij.
Volgende keer ga je ook gewoon mee naar EICquote:Op donderdag 9 juli 2020 21:49 schreef Meke het volgende:
Ik ben nog nooit naar EiC geweest, maar wél naar Idols in Concert, dus ben deel van het probleem
Oh, ik eet die nog steeds graag.quote:Op donderdag 9 juli 2020 21:51 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik vond bolognese altijd het lekkerst toen, maar tegenwoordig, vind ik die eigenlijk niet meer lekker.
quote:
Oooeehh met pretzels is ook lekkerquote:Op donderdag 9 juli 2020 21:50 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ja zeezout![]()
Alleen lekker bij van die chocolade pretzels.
Ik zal hier in de SC wel even wat reacties gooien van de nummers die ik interessant genoeg vind om op te reagerenquote:Op donderdag 9 juli 2020 21:47 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Oeh leuk!ben heeeeel benieuwd wat je ervan vindt! Dat jaar had ook nog wel een paar die het niet gehaald hebben die ik ook tof vind!
Oh, dit heb ik ook. Laatst uit nostalgie nog eens geprobeerd, maarquote:Op donderdag 9 juli 2020 21:51 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik vond bolognese altijd het lekkerst toen, maar tegenwoordig, vind ik die eigenlijk niet meer lekker.
quote:Op donderdag 9 juli 2020 21:51 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ik ben naar twee uitzendingen van Idols geweest, eerste seizoen. Was wel gaaf.
Ik ben ook ooit naar Idols in concert geweest, seizoen met Boris, was episch.quote:Op donderdag 9 juli 2020 21:49 schreef Meke het volgende:
Ik ben nog nooit naar EiC geweest, maar wél naar Idols in Concert, dus ben deel van het probleem
Ja dat is ook wel zo'n ding inderdaadquote:Op donderdag 9 juli 2020 21:52 schreef Dave het volgende:
[..]
Ik vind het snijden altijd wel een ding, want aan een kwart hebben we met twee wel genoeg. Dus al die “zo snij je een watermeloen het makkelijkst” filmpjes gaan dan niet op.
Zou leuk zijn!quote:Op donderdag 9 juli 2020 21:54 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ik zal hier in de SC wel even wat reacties gooien van de nummers die ik interessant genoeg vind om op te reageren
Hmmmm, dan kan je geen Pacman meer spelen met de rest.quote:Op donderdag 9 juli 2020 21:55 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja dat is ook wel zo'n ding inderdaad![]()
Al snijd ik gewoon meteen zo'n ding doormidden en wikkel die helft en die losse kwart gewoon apart in met folie
Ohhh wat tof dit!quote:Op donderdag 9 juli 2020 21:54 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik ben ook ooit naar Idols in concert geweest, seizoen met Boris, was episch.![]()
Ik postte toen ook actief op een American Idol forum (gek genoeg kwam ik zo via-via op Fok!), ben ook naar 3 American Idol tours geweest.
Ik kreeg zo wel een paar Amerikaanse forummers zover om naar ‘onze’ Idols te kijken en eentje was net als ik fan van Boris, er was iedere week op de RTL site een videochat met de deelnemers en daar haalde ik de Amerikaanse ook naar toe. Kreeg ze shout outs van Boris “HEY YO WHAT’S UP LORI FROM NEW JERSEY, PEACE”, gieren.
Was echt super gaaf. Ik was naar de uitzending geweest waar Yuli weggestemd werd en die waar Dewi weggestemd werd. Dat was zo'n drama toen. Jurylid Eric die huilend wegliep en zo. En al gewoon bij zo'n live uitzending erbij zijn. Ahhhh.quote:Op donderdag 9 juli 2020 21:54 schreef Aoibhin het volgende:
[..]![]()
Had me ook echt zo gaaf geleken!
Maar was toen nog te jong
Ja, is dat echt zo veel beter dan andere jaren ja? Jullie zijn er wel erg positief over. Hoeveel van 2015 finale vind je nou echt tof en verschilt dat veel van bijvoorbeeld 2017 of 2018?quote:Op donderdag 9 juli 2020 21:55 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Zou leuk zijn!Ben heel benieuwd! Zoveel tofs dat jaar
Echt, iedereen om me heen ging door met leven, trouwen, huis, kinderen werpen, saaie hobby’s beginnen - ik bleef steken.quote:
Praline en hazelnootquote:Op donderdag 9 juli 2020 21:49 schreef Cee het volgende:
1. Puur
2. Praline
3. Hazelnoot
4. Melk
5. De rest
XX. Zeezout, doe effe normaal.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |