SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Handige linkjes naar leuke topics:
ESF / Monster-playlist: alle ESF optredens ooit
ESF / Overzicht ESF-LAND VAN DE WEEK topics
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat?
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat? #2
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat? #3
ESF / BEWAARTOPIC - overwinning ESF 2019
Onze top 50 eurovisieliedjes:
De 50 favorieten van het leukste songfestival forum van Nederland!
ESF_FOK Twitter
https://twitter.com/ESF_FOKKoel en donker bewaren
Dat verklaart waarom het zo lang duurde.quote:Op donderdag 9 juli 2020 21:32 schreef Guanabana het volgende:
Sorry, werd overvallen door de LaPoIk wist niks
Jaaa ik had toen in 2015 zoiets van "waar ken ik die Australische gozer toch van?" en toen ging ik Googelen en was het van OH JAAAA DIE VAN WORLD IDOLquote:Op donderdag 9 juli 2020 21:30 schreef Fred_B het volgende:
Ik las onlangs dat Guy Sebastien meedeed aan dat World Idols (een jammerlijk falende ESF-kloon) waar o.a. Jamai en Kelly Clarkson ook bij waren. Met What A Wonderful World eindigde hij in de middenmoot.
Eensquote:Op donderdag 9 juli 2020 21:30 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Hoe hij dat zingt, bohhh, zo goed!
En eigenlijk vind ik geloof ik dat Australië daarna nooit meer een leukere inzending heeft gehad. Nou ja, vorig jaar was ook wel bijzonder natuurlijk.
Ach ja, had ik weer even tijd om bij te lezenquote:Op donderdag 9 juli 2020 21:33 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dat verklaart waarom het zo lang duurde.
Ja ja! Als je alleen op 'Ruby chocolate' zoekt krijg je alleen hele nette resultaten, maar als je op 'Ruby chocolate 12 inch dildo' zoekt krijg je inderdaad dit.quote:Op donderdag 9 juli 2020 21:27 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ja!
Wtf ik Google Ruby chocolade om te zien hoe ze het online beschrijven, staat deze bovenaan.
[ afbeelding ]
Wat voor?quote:
Hoezo hebben we het nu alwéér over World Idol?quote:Op donderdag 9 juli 2020 21:33 schreef Aoibhin het volgende:
Jaaa ik had toen in 2015 zoiets van "waar ken ik die Australische gozer toch van?" en toen ging ik Googelen en was het van OH JAAAA DIE VAN WORLD IDOL
Wel of niet in de vorm van een piemel?quote:Op donderdag 9 juli 2020 21:34 schreef BillDauterive het volgende:
Nu heb ik ook zin in Ruby chocolate
quote:Op donderdag 9 juli 2020 21:34 schreef Meke het volgende:
[..]
Hoezo hebben we het nu alwéér over World Idol?![]()
Zo heb je het er duizend delen niet over, zo twee keer in een week
quote:Op donderdag 9 juli 2020 21:33 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ach ja, had ik weer even tijd om bij te lezen
Oh, de vorige referentie had ik gemistquote:Op donderdag 9 juli 2020 21:34 schreef Meke het volgende:
[..]
Hoezo hebben we het nu alwéér over World Idol?![]()
Zo heb je het er duizend delen niet over, zo twee keer in een week
Zolang het maar achter de huig te frommelen is!quote:
quote:Op donderdag 9 juli 2020 21:35 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Zolang het maar achter de huig te frommelen is!
Ik heb World Idol zeker 20 keer teruggekeken nadat het werd uitgezonden, vond het echt heel leuk.quote:![]()
Op donderdag 9 juli 2020 21:30 schreef Fred_B het volgende:
Ik las onlangs dat Guy Sebastien meedeed aan dat World Idols (een jammerlijk falende ESF-kloon) waar o.a. Jamai en Kelly Clarkson ook bij waren. Met What A Wonderful World eindigde hij in de middenmoot.
Ach ja het ging over ESF inzendingen - Loic Nottet en Guy Sebastian vooral - en Ruby chocolatequote:Op donderdag 9 juli 2020 21:34 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]Dat heb ik niet gedaan, is het de moeite waard?
Zou zomaar kunnenquote:Op donderdag 9 juli 2020 21:34 schreef Aoibhin het volgende:
[..]![]()
Volgens mij was Guy Sebastian toen ook al de link
AOIquote:Op donderdag 9 juli 2020 21:35 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ach ja het ging over ESF inzendingen - Loic Nottet en Guy Sebastian vooral - en Ruby chocolate![]()
Eigenlijk nog hetzelfde als nu dus
Wow dat is inderdaad précies wat ik ingetypt had.quote:Op donderdag 9 juli 2020 21:33 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja ja! Als je alleen op 'Ruby chocolate' zoekt krijg je alleen hele nette resultaten, maar als je op 'Ruby chocolate 12 inch dildo' zoekt krijg je inderdaad dit.
Aan de binnen- en buitenkant groen? Of alleen de buitenkant en met een rode binnenkant?quote:
Dat maakt me niet heel veel uitquote:
AH heeft er eentje met rood fruit!quote:Op donderdag 9 juli 2020 21:34 schreef Aoibhin het volgende:
Nu wil ik weten hoe het smaak ook!
*zet op boodschappenlijstje*
Ik ken je nu een beetje hè.quote:Op donderdag 9 juli 2020 21:36 schreef Em31 het volgende:
[..]
Wow dat is inderdaad précies wat ik ingetypt had.
Ik vond het ook echt heel coolquote:Op donderdag 9 juli 2020 21:35 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik heb World Idol zeker 20 keer teruggekeken nadat het werd uitgezonden, vond het echt heel leuk.![]()
Had toen al van Guy gehoord want ik vond zijn Australian Idol uitvoering van Climb Every Mountain zó tof dat ik een mp3 ervan op een mix-cd’tje heb gezet zodat ik er onderweg naar school op mijn discman naar kon luisteren.![]()
Vind je de andere drie dan allemaal even lekker?quote:Op donderdag 9 juli 2020 21:37 schreef BillDauterive het volgende:
Dat maakt me niet heel veel uit Ik heb toevallig net afgelopen zaterdag een reep ruby chocolate opengemaakt en vind het wel heel lekker, maar niet lekkerder dan een van de drie normalere soorten.
Oh, ik heb het nooit gezienquote:Op donderdag 9 juli 2020 21:35 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik heb World Idol zeker 20 keer teruggekeken nadat het werd uitgezonden, vond het echt heel leuk.![]()
Had toen al van Guy gehoord want ik vond zijn uitvoering van Climb Every Mountain zó tof dat ik een mp3 ervan op een mix-cd’tje heb gezet zodat is er onderweg naar school op mijn discman naar kon luisteren.![]()
binnenkant. Hetgene dat ik opgegeten heb, was groen. Ik heb even plaatjes gezocht en het was de Galia meloen.quote:Op donderdag 9 juli 2020 21:36 schreef Meke het volgende:
[..]
Aan de binnen- en buitenkant groen? Of alleen de buitenkant en met een rode binnenkant?
Anywee; altijd lekker, eet smakelijk
Dat geloof ik eigenlijk best jaquote:Op donderdag 9 juli 2020 21:39 schreef Em31 het volgende:
[..]![]()
Klopt totaal niets van hoor, ik ben eigenlijk erg netjes.
Dat klinkt inderdaad logischquote:Op donderdag 9 juli 2020 21:38 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
binnenkant. Hetgene dat ik opgegeten heb, was groen. Ik heb even plaatjes gezocht en het was de Galia meloen.
quote:Op donderdag 9 juli 2020 21:35 schreef Cee het volgende:
[..]
Had toen al van Guy gehoord want ik vond zijn Australian Idol uitvoering van Climb Every Mountain zó tof dat ik een mp3 ervan op een mix-cd’tje heb gezet zodat ik er onderweg naar school op mijn discman naar kon luisteren.![]()
AOIquote:
Thanks voor de tip!quote:Op donderdag 9 juli 2020 21:37 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Dat maakt me niet heel veel uitIk heb toevallig net afgelopen zaterdag een reep ruby chocolate opengemaakt en vind het wel heel lekker, maar niet lekkerder dan een van de drie normalere soorten.
[..]
AH heeft er eentje met rood fruit!Die is wel een aanrader
Ik was oprecht zo teleurgesteld dat Jamai toen laatste werdquote:Op donderdag 9 juli 2020 21:37 schreef Meke het volgende:
[..]
Ik vond het ook echt heel cool![]()
En dacht serieus dat Jamai echt kans maakte
Zeker. Ook lekker zo na het sporten.quote:Op donderdag 9 juli 2020 21:41 schreef Meke het volgende:
[..]
Dat klinkt inderdaad logischLekker fris
Meloenquote:Op donderdag 9 juli 2020 21:43 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Zeker. Ook lekker zo na het sporten.
Maar meloen is eigenlijk altijd lekker.
Die had ik net ook opquote:
Saaamequote:Op donderdag 9 juli 2020 21:43 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik was oprecht zo teleurgesteld dat Jamai toen laatste werd
Melk met salt & caramelquote:Op donderdag 9 juli 2020 21:44 schreef Em31 het volgende:
Ik zou ze zo ranken.
1. Puur
2. Wit
3. Melk
4. Ruby
Dit is mijn oordeel en daar moet u het mee doen.
Helemaal mee eensquote:Op donderdag 9 juli 2020 21:43 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Zeker. Ook lekker zo na het sporten.
Maar meloen is eigenlijk altijd lekker.
Ik heb niet echt voorkeur. Misschien een lichte voorkeur voor puur, maar melk en wit is ook gewoon heerlijk.quote:Op donderdag 9 juli 2020 21:38 schreef Meke het volgende:
[..]
Vind je de andere drie dan allemaal even lekker?
oranjeachtig?quote:Op donderdag 9 juli 2020 21:44 schreef Prisha het volgende:
[..]
Die had ik net ook opdie oranjeachtig.
Als je puur bovenaan zet kan ik helaas je mening niet serieus nemenquote:Op donderdag 9 juli 2020 21:44 schreef Em31 het volgende:
Ik zou ze zo ranken.
1. Puur
2. Wit
3. Melk
4. Ruby
Dit is mijn oordeel en daar moet u het mee doen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |