Bohquote:Op donderdag 9 juli 2020 21:22 schreef Dave het volgende:
[..]
Klinkt als witte chocola/frambozen cheesecake.
Golden Boy mag de voeten van Guy Sebastian nog niet eens wassen!quote:Op donderdag 9 juli 2020 21:21 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ik vond Guy Sebastian eigenlijk leuker/beter, maar die wordt hier niet zo vaak genoemd
Ik heb Rhythm Inside echt weer herontdekt sinds we die kekenquote:Op donderdag 9 juli 2020 21:13 schreef Aoibhin het volgende:
[..]![]()
![]()
Of Il Volo, of Loic Nottet, of Monster Like Me
Whaaaaa
Omg Il Volo, IL VOLO wauw, ik ben zo jaloers.quote:Op donderdag 9 juli 2020 21:13 schreef Aoibhin het volgende:
[..]![]()
![]()
Of Il Volo, of Loic Nottet, of Monster Like Me
Whaaaaa
ZOOOOOO'N heerlijk nummerquote:Op donderdag 9 juli 2020 21:23 schreef Meke het volgende:
[..]
Ik heb Rhythm Inside echt weer herontdekt sinds we die keken![]()
Rapapapam rapapam we're gonna rapapam tonight
quote:Op donderdag 9 juli 2020 21:17 schreef Em31 het volgende:
[ afbeelding ]twitter:songfestivalNL twitterde op donderdag 09-07-2020 om 21:14:44De uitzending van @:dwdd ‘De Wereld Spoelt Terug’ over het #songfestival zorgt voor nieuwe belangstelling voor ‘Thanks, But No Thanks’ van @:waylonline 👇 https://t.co/9E8um2Im5R reageer retweet
Hmm ja, maar dan toch wel echt zuurder. Het is niet echt zoete chocolade.quote:Op donderdag 9 juli 2020 21:22 schreef Dave het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 9 juli 2020 21:21 schreef Strani het volgende:
[..]
Nee die was natuurlijk wel briljant, eigenlijk beter dan het origineel. Die zouden we eens moeten overwegen voor het ESF.
Oh die combiquote:Op donderdag 9 juli 2020 21:22 schreef Dave het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 9 juli 2020 21:23 schreef Strani het volgende:
[..]
Golden Boy mag de voeten van Guy Sebastian nog niet eens wassen!
*wacht de chaos rustig af
Zure chocola?quote:Op donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Em31 het volgende:
[..]
Hmm ja, maar dan toch wel echt zuurder. Het is niet echt zoete chocolade.
Haha ja jij bent een van diegenen waar ik aan dachtquote:
AOIquote:
Nouu heel blij dat je nu ook hier bent hoorquote:
Ja!quote:
OH JAquote:Op donderdag 9 juli 2020 21:21 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ik vond Guy Sebastian eigenlijk leuker/beter, maar die wordt hier niet zo vaak genoemd
Jaquote:Op donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
ZOOOOOO'N heerlijk nummerEn die jonge gozer die ook zo'n beetje alles zelf bedacht had ook
en ALLES klopte!
Zeker!quote:Op donderdag 9 juli 2020 21:26 schreef Meke het volgende:
[..]
Nouu heel blij dat je nu ook hier bent hoor
Google heeft je associatie met Dave onthoudenquote:Op donderdag 9 juli 2020 21:27 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ja!
Wtf ik Google Ruby chocolade om te zien hoe ze het online beschrijven, staat deze bovenaan.
[ afbeelding ]
Zeker lekker, 1 keer gebakken, maar het au bain marie deel was zo onhandig dat ik het niet nog eens geprobeerd heb.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |