De Montenegrijnse Jan Keizerquote:Op donderdag 9 juli 2020 21:00 schreef Cee het volgende:
[..]
Boh, Montenegro 2015, een van mijn favoriete ESF nummers.Lekker draaien.
Ja volgens mij kwam het bij mij ook vooral door de repetities, waar je dan toch ook veel met elkaar post. Dan gaat het ineens makkelijkquote:Op donderdag 9 juli 2020 20:46 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
De SC begon in 2017 en toen duurde het ook nog wel een tijdje voordat ik mee kwam posten. Ik herkende op zich de users wel in de andere topics, maarja, waar praat je dan verder in zo'n SC over...Maar op een gegeven moment rol je erin en de sfeer is hier zo open en gezellig dat ik me al gauw afvroeg waarom ik me ooit druk had gemaakt
Jaaaaaaquote:
Wat dat betreft ben ik dan weer niet zo jaloers op hem.quote:Op donderdag 9 juli 2020 21:09 schreef Cee het volgende:
Grote kans dat molloot Golden Boy dus nog niet kent, mind is blown.
De repetitiesquote:Op donderdag 9 juli 2020 21:02 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ja volgens mij kwam het bij mij ook vooral door de repetities, waar je dan toch ook veel met elkaar post. Dan gaat het ineens makkelijk
quote:Op donderdag 9 juli 2020 21:09 schreef Cee het volgende:
Grote kans dat molloot Golden Boy dus nog niet kent, mind is blown.
Golden Boyquote:Op donderdag 9 juli 2020 21:11 schreef Strani het volgende:
[..]
Wat dat betreft ben ik dan weer niet zo jaloers op hem.
Maar ook al zijn andere nummers."Leda do Leda", "Zaboravljas" , " Ljubavi"quote:Op donderdag 9 juli 2020 20:58 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Nog niet, maar ik ben het helemaal met je eens![]()
![]()
![]()
Al zijn bijdrages![]()
![]()
Jaaa een paar jaar geleden (2018 zelfs nog denk ik, zo recent) was hij ook in Nederland. Daar was @miss_dynastie toen ook. Echt achteraf zo jammer dat ik toen niet gegaan benquote:Op donderdag 9 juli 2020 21:15 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Maar ook al zijn andere nummers."Leda do Leda", "Zaboravljas" , " Ljubavi"
Ergens in 2005/2006 was hij in de Tripple XXX in Woerden. Zo goed om mee te maken, maar ik had hem graag een veel groter podium gegund.
Maar misschien moet ik @:miss_dynastie hierheen halen om het beter uit te leggen.
twitter:songfestivalNL twitterde op donderdag 09-07-2020 om 21:14:44De uitzending van @dwdd ‘De Wereld Spoelt Terug’ over het #songfestival zorgt voor nieuwe belangstelling voor ‘Thanks, But No Thanks’ van @waylonline 👇 https://t.co/9E8um2Im5R reageer retweet
Heee dat zag ik ookquote:Op donderdag 9 juli 2020 20:20 schreef Dave het volgende:
[..]
Ik wel in ieder geval. Heeft iemand die Ruby chocolate al geprobeerd? Ik zag die rode choco laatst ook bij GBBO langskomen.
Laat staan met Thomas Bergequote:Op donderdag 9 juli 2020 20:39 schreef Strani het volgende:
[..]
Nou ik merk bij Arcade vooral hoe goed Duncan is in dat liedje, als iemand anders het covert. Toen Jeangu het zong vond ik er niet zo veel aan omdat dat liedje Duncan echt nodig heeft.
Wauw!quote:Op donderdag 9 juli 2020 21:17 schreef Em31 het volgende:
[ afbeelding ]twitter:songfestivalNL twitterde op donderdag 09-07-2020 om 21:14:44De uitzending van @:dwdd ‘De Wereld Spoelt Terug’ over het #songfestival zorgt voor nieuwe belangstelling voor ‘Thanks, But No Thanks’ van @:waylonline 👇 https://t.co/9E8um2Im5R reageer retweet
Nee die was natuurlijk wel briljant, eigenlijk beter dan het origineel. Die zouden we eens moeten overwegen voor het ESF.quote:
Ik vond Guy Sebastian eigenlijk leuker/beter, maar die wordt hier niet zo vaak genoemdquote:
Ik vind dat bij jou nog steeds wel opvallend in van die lijstjes, jij bent een van de weinigen die wel heeeeel veel in het subforum postte maar echt een discrepantie met posts in de SC, terwijl dat bij de meeste mensen redelijk gelijkop gaat (en bij een aantal zelfs andersomquote:Op donderdag 9 juli 2020 20:41 schreef Em31 het volgende:
Het heeft bij mij ook tijden geduurd tot ik echt naar namen bij de posts keek![]()
Denk dat ik daarom eerst ook nooit in de SC zat, was meer aan het lezen in plaats van dingen aan personen te koppelen. Bij van die award topics wist ik daarom ook nooit op wie ik moest stemmen![]()
Klinkt als witte chocola/frambozen cheesecake.quote:Op donderdag 9 juli 2020 21:21 schreef Em31 het volgende:
@:Dave Ja is wel lekker. Wil je het 'goedkoop' proberen dan zijn er Ruby Kitkat's bij o.a. AH en Jumbo. Of de Ruby magnum.
Het smaakt eigenlijk naar witte chocolade met een bessensmaakje, maar toch is het ook weer geen witte chocolade, maar wat zuurder. Als ik het dan toch moet beschrijven
Die vind ik ook tof!quote:Op donderdag 9 juli 2020 21:21 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ik vond Guy Sebastian eigenlijk leuker/beter, maar die wordt hier niet zo vaak genoemd
*Meldt zichquote:Op donderdag 9 juli 2020 21:21 schreef Meke het volgende:
[..]
Ik vind dat bij jou nog steeds wel opvallend in van die lijstjes, jij bent een van de weinigen die wel heeeeel veel in het subforum postte maar echt een discrepantie met posts in de SC, terwijl dat bij de meeste mensen redelijk gelijkop gaat (en bij een aantal zelfs andersom)
Ja dat is wel grappig aan Em inderdaadquote:Op donderdag 9 juli 2020 21:21 schreef Meke het volgende:
[..]
Ik vind dat bij jou nog steeds wel opvallend in van die lijstjes, jij bent een van de weinigen die wel heeeeel veel in het subforum postte maar echt een discrepantie met posts in de SC, terwijl dat bij de meeste mensen redelijk gelijkop gaat (en bij een aantal zelfs andersom)
Jaquote:Op donderdag 9 juli 2020 21:21 schreef Meke het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |