Komt goedquote:Op donderdag 9 juli 2020 21:50 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
WowDeel ze de volgende keer maar in de slowchat uit. Em31 en ik weten er wel raad mee
Oh, ik snij er de eerste keer met gevaar voor eigen leven een kwart uit. Dan heb je maar 2 “open” kanten in plaats van 4.quote:Op donderdag 9 juli 2020 21:55 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja dat is ook wel zo'n ding inderdaad![]()
Al snijd ik gewoon meteen zo'n ding doormidden en wikkel die helft en die losse kwart gewoon apart in met folie
Wie dat ooit verzonnen heeft. Ik dacht eens een keer lekker een stukje chocolade te eten, was het met zeezout.quote:
JAAAquote:Op donderdag 9 juli 2020 21:52 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Volgende keer ga je ook gewoon mee naar EIC![]()
En dan weer![]()
En dan weer
Keuzes Fred!quote:Op donderdag 9 juli 2020 21:56 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Hmmmm, dan kan je geen Pacman meer spelen met de rest.
2015 was een beetje als 2020, een zeer brede top met goede liedjes, die allemaal wel mochten winnen (al had Heroes dat niet per se hoeven zijn).quote:Op donderdag 9 juli 2020 21:56 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ja, is dat echt zo veel beter dan andere jaren ja? Jullie zijn er wel erg positief over. Hoeveel van 2015 finale vind je nou echt tof en verschilt dat veel van bijvoorbeeld 2017 of 2018?
Ik denk eerder dat @Cee hier de abnormale is als je die gigantische caramel-zeezout-marketing zietquote:Op donderdag 9 juli 2020 21:53 schreef Aoibhin het volgende:
[..]![]()
Al wist ik al dat ik abnormaal was, dus
We volgen elkaar nog wel op Facebook en twitter en ik heb haar in het verleden paar keer gezien maar we spreken elkaar niet echt.quote:Op donderdag 9 juli 2020 21:56 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ohhh wat tof dit!![]()
![]()
Is dat diezelfde Amerikaanse waar je nu nog contact mee hebt?
Ja, maar die zijn 3/4 van de prijs van hele.quote:Op donderdag 9 juli 2020 21:58 schreef Em31 het volgende:
Er zijn in veel supermarkten ook halve watermeloenen te koop.
Oh wauw ik herinner me dat ook allemaal zo goedquote:Op donderdag 9 juli 2020 21:56 schreef Prisha het volgende:
[..]
Was echt super gaaf. Ik was naar de uitzending geweest waar Yuli weggestemd werd en die waar Dewi weggestemd werd. Dat was zo'n drama toen. Jurylid Eric die huilend wegliep en zo. En al gewoon bij zo'n live uitzending erbij zijn. Ahhhh.
Mooie tijden wel
We zijn blij dat je bent blijven steken hoorquote:Op donderdag 9 juli 2020 21:56 schreef Cee het volgende:
[..]
Echt, iedereen om me heen ging door met leven, trouwen, huis, kinderen werpen, saaie hobby’s beginnen - ik bleef steken.
Zit er nog.
OMG dan hebben we elkaar misschien wel gezienquote:Op donderdag 9 juli 2020 21:54 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik ben ook ooit naar Idols in concert geweest, seizoen met Boris, was episch.![]()
Ik postte toen ook actief op een American Idol forum (gek genoeg kwam ik zo via-via op Fok!), ben ook naar 3 American Idol tours geweest.
Ik kreeg zo wel een paar Amerikaanse forummers zover om naar ‘onze’ Idols te kijken en eentje was net als ik fan van Boris, er was iedere week op de RTL site een videochat met de deelnemers en daar haalde ik de Amerikaanse ook naar toe. Kreeg ze shout outs van Boris “HEY YO WHAT’S UP LORI FROM NEW JERSEY, PEACE”, gieren.
Jij begrijpt.quote:Op donderdag 9 juli 2020 21:58 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Wie dat ooit verzonnen heeft. Ik dacht eens een keer lekker een stukje chocolade te eten, was het met zeezout.
Huh wow echt, toen Dewi eruit ging?quote:Op donderdag 9 juli 2020 21:56 schreef Prisha het volgende:
[..]
Was echt super gaaf. Ik was naar de uitzending geweest waar Yuli weggestemd werd en die waar Dewi weggestemd werd. Dat was zo'n drama toen. Jurylid Eric die huilend wegliep en zo. En al gewoon bij zo'n live uitzending erbij zijn. Ahhhh.
Mooie tijden wel
Nou eigenlijk begrijp ik het niet dat dat ooit op de markt is gebracht.quote:
Ronquote:Op donderdag 9 juli 2020 22:00 schreef Meke het volgende:
[..]
OMG dan hebben we elkaar misschien wel gezienDaar was ik toen ook
Hahaha wat leuk!
Mijn vader werkte toen bij Bolletje, en die hadden die Idols-koekjesToen kreeg hij dus vrijkaartjes en konden we naar het concert
![]()
Hij is zelf toen ook naar twee liveshows geweest, waaronder die waar Ron eruit ging, terwijl ik daar zo'n fan van wasEn ik keek toen steeds de dag erna de uitslag. Dus hij wist al hoe ontroostbaar ik de dag erna zou zijn, heb echt heel hard gehuild
![]()
Hier ook gewoon van die slicesquote:Op donderdag 9 juli 2020 21:58 schreef Em31 het volgende:
Er zijn in veel supermarkten ook halve watermeloenen te koop.
Mijn colalijstjequote:Op donderdag 9 juli 2020 22:01 schreef Hamlapjes het volgende:
Colalijstje:
1. Gewone
2. Cherry
3. Vanille
4. Peach
...
99. Zero
...
∞. Light
Ik was heel erg voor Yuli. Jammer dat die er zo vroeg uitging. Ik weet nog dat ik die Joel zo'n kwal vond met z'n rare paquote:Op donderdag 9 juli 2020 22:01 schreef Meke het volgende:
[..]
Huh wow echt, toen Dewi eruit ging?Dat vond ik toen eigenlijk wel de logische
Yuli ging er veeel te vroeg uit, maar paste niet echt in het Idols plaatje, die heeft het toen bij de Britse voice later nog heel goed gedaan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |