Denk behoorlijk ver hoorquote:Op donderdag 9 juli 2020 22:06 schreef Prisha het volgende:
[..]
Oh ja Basdie was ik helemaal vergeten.
Roger vond ik toen zo goed en ik had er flink de pest in toen die zich terugtrok. Ben nog steeds benieuwd hoe ver die was gekomen.
1. Light/zeroquote:Op donderdag 9 juli 2020 22:02 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Mijn colalijstje
1. Geen cola
...
9999. Alle colasoorten die er bestaan
Cola
Hij had ongetwijfeld gewonnen!quote:Op donderdag 9 juli 2020 22:06 schreef Prisha het volgende:
[..]
Oh ja Basdie was ik helemaal vergeten.
Roger vond ik toen zo goed en ik had er flink de pest in toen die zich terugtrok. Ben nog steeds benieuwd hoe ver die was gekomen.
Oeh ja die vond ik ook leuk toenquote:
93 snap ikquote:Op donderdag 9 juli 2020 22:04 schreef Cee het volgende:
Er zijn twee getallen waar wij hier spontaan bij gaan kwijlen:
2015 en 93.
quote:Op donderdag 9 juli 2020 22:08 schreef molloot200 het volgende:
Ten tijde van dat Idols waar jullie het nu over hebben ging ik nog naar de peuterspeelzaal
Ohhh IEEEUWWWWW ja dat is hem bah bah eng creepy ventquote:
Oh ik niet echtquote:Op donderdag 9 juli 2020 22:07 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Je bent zojuist toch een beetje in mijn waardering gezakt!
[..]
Neeeehhh, daar zit nog echt wel verschil in, vind ik. Je merkt het wel als er een kilo suiker is toegevoegd aan een fles cola
Dit jaar vond ik op zich niet een enórm sterk jaar, maar wel over de hele breedte gewoon goed. Weinig prut inderdaad.quote:Op donderdag 9 juli 2020 22:04 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ah nice. 2020 vond ik over het algemeen wel een heel sterk jaar ja. Jammer dat dat precies niet door ging. We hadden dit jaar weinig échte prut, à la 22 of Heaven van D-Moll
Ik geef het opquote:Op donderdag 9 juli 2020 22:05 schreef Dave het volgende:
[..]
Ja, maar het zijn nog steeds 4 “open kanten”, terwijl ik er liever 2 heb.
Heb op sommige punten een tic.
Toen ik dat deed speelde Cruijff nog bij Feyenoord.quote:Op donderdag 9 juli 2020 22:10 schreef Cee het volgende:
Toen ik naar de peuterspeelzaal ging organiseerden we het ESF.
JA GODVERDOMME KUTALICEquote:Op donderdag 9 juli 2020 22:09 schreef Cee het volgende:
[..]
Hij had ongetwijfeld gewonnen!
World Idol ook.
Ik had altijd een hekel aan Alice omdat ze de plaats van Nick innam en dat was mijn favoriet. Gelukkig is hij nog wel prima terecht gekomen.
Zijn verklaring was dat ie dat contract niet wilde ondertekenen omdat het een soort wurgcontract was. Kan me er wat bij voorstellen.quote:Op donderdag 9 juli 2020 22:08 schreef Meke het volgende:
[..]
Denk behoorlijk ver hoorMaar was wel een heel ander type dan de anderen voor mijn gevoel. Vraag me ook nog steeds af of het niet ook een soort publiciteitsstunt was?
Happy was wel echt een mooi nummer
Het antwoord dat je wist dat zou komenquote:
Huh ben jij ouder dan Cee?quote:Op donderdag 9 juli 2020 22:12 schreef Dave het volgende:
In mijn jeugd bestond er nog geen peuterspeelzaal.
Ja dit. Ik vond het gewoon in de breedte heel goed, geen duidelijke uitschieters, maar om van een show te genieten heb je dat ook niet nodig denk ik. Maar goed mijn smaak is dan ook tegendraads aan de "bops" en de Céline Dion achtige ballads. Ik kom meer om een Mall of Fai Rumore te ontdekkenquote:Op donderdag 9 juli 2020 22:11 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Dit jaar vond ik op zich niet een enórm sterk jaar, maar wel over de hele breedte gewoon goed. Weinig prut inderdaad.
Wie Wordt Tarzanquote:Op donderdag 9 juli 2020 22:08 schreef Meke het volgende:
[..]
Ja, hoewelJohn
ook echt tof was. Zo jammer dat die zoektocht maar één avond was
Ging laatst nog beelden opzoeken, staat haast niets meer online
Cherryquote:Op donderdag 9 juli 2020 22:01 schreef Hamlapjes het volgende:
Colalijstje:
1. Gewone
2. Cherry
3. Vanille
4. Peach
...