2017 en 2018 hadden ook heel veel toffe nummers!quote:Op donderdag 9 juli 2020 21:56 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ja, is dat echt zo veel beter dan andere jaren ja? Jullie zijn er wel erg positief over. Hoeveel van 2015 finale vind je nou echt tof en verschilt dat veel van bijvoorbeeld 2017 of 2018?
Ik vond zijn liedje met Bas best leuk.quote:Op donderdag 9 juli 2020 22:03 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ik was heel erg voor Yuli. Jammer dat die er zo vroeg uitging. Ik weet nog dat ik die Joel zo'n kwal vond met z'n rare pa
BON BON BLOC BOHquote:
Ja light snap ik, maar zero smaakt toch echt hetzelfde als gewoon hoor?quote:Op donderdag 9 juli 2020 22:01 schreef Hamlapjes het volgende:
Colalijstje:
1. Gewone
2. Cherry
3. Vanille
4. Peach
...
99. Zero
...
∞. Light
He suffie je kan het gewoon apart de koelkast in mikken he?quote:Op donderdag 9 juli 2020 21:57 schreef Dave het volgende:
[..]
Oh, ik snij er de eerste keer met gevaar voor eigen leven een kwart uit. Dan heb je maar 2 “open” kanten in plaats van 4.
Ja het duurde wel even tot ik doorhad dat hij gay wasquote:Op donderdag 9 juli 2020 22:02 schreef Cee het volgende:
[..]
Ron![]()
Toen die gay sauna foto’s van hem ineens gepubliceerd werden.
Die Joel speelde later nog in Flikken Maastricht.quote:Op donderdag 9 juli 2020 22:03 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ik was heel erg voor Yuli. Jammer dat die er zo vroeg uitging. Ik weet nog dat ik die Joel zo'n kwal vond met z'n rare pa
Och ja Joelquote:Op donderdag 9 juli 2020 22:03 schreef Prisha het volgende:
[..]
Is mijn smaak ineens mainstream?quote:Op donderdag 9 juli 2020 21:58 schreef Meke het volgende:
[..]
Ik denk eerder dat @:Cee hier de abnormale is als je die gigantische caramel-zeezout-marketing ziet![]()
Ah nice. 2020 vond ik over het algemeen wel een heel sterk jaar ja. Jammer dat dat precies niet door ging. We hadden dit jaar weinig échte prut, à la 22 of Heaven van D-Mollquote:Op donderdag 9 juli 2020 21:58 schreef Fred_B het volgende:
[..]
2015 was een beetje als 2020, een zeer brede top met goede liedjes, die allemaal wel mochten winnen (al had Heroes dat niet per se hoeven zijn).
Mijn oma kon dat dus kopen en dan heel netjes elke dag een reepjequote:
quote:Op donderdag 9 juli 2020 22:04 schreef Cee het volgende:
Er zijn twee getallen waar wij hier spontaan bij gaan kwijlen:
2015 en 93.
Ja, maar het zijn nog steeds 4 “open kanten”, terwijl ik er liever 2 heb.quote:Op donderdag 9 juli 2020 22:04 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
He suffie je kan het gewoon apart de koelkast in mikken he?
Ja blijkbaarquote:
Ahh een andere dus. Maar wel leuk dat jullie elkaar nog op Facebook en Twitter hebben!quote:Op donderdag 9 juli 2020 21:59 schreef Cee het volgende:
[..]
We volgen elkaar nog wel op Facebook en twitter en ik heb haar in het verleden paar keer gezien maar we spreken elkaar niet echt.
M’n bff vriendin uit de VS ken ik al vanaf 1997, pre-Idol tijd dus.We zouden elkaar dit jaar voor het achtste jaar op rij zien, we’re breaking our streak.
Oh, dat heb ik alleen met 69.quote:Op donderdag 9 juli 2020 22:04 schreef Cee het volgende:
Er zijn twee getallen waar wij hier spontaan bij gaan kwijlen:
2015 en 93.
Ik werd gek toen ik er achter kwam dat ie mee ging doen met de zoektocht naar Tarzan! Had echter nooit verwacht dat hij zou winnen. Zo tof.quote:Op donderdag 9 juli 2020 22:04 schreef Meke het volgende:
[..]
Ja het duurde wel even tot ik doorhad dat hij gay was![]()
![]()
Ben nog naar een signeersessie geweest![]()
En toen hij Tarzan werd![]()
![]()
Oh ja Basquote:
Je bent zojuist toch een beetje in mijn waardering gezakt!quote:Op donderdag 9 juli 2020 22:02 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Mijn colalijstje
1. Geen cola
...
9999. Alle colasoorten die er bestaan
Cola
Neeeehhh, daar zit nog echt wel verschil in, vind ik. Je merkt het wel als er een kilo suiker is toegevoegd aan een fles colaquote:Op donderdag 9 juli 2020 22:03 schreef Meke het volgende:
[..]
Ja light snap ik, maar zero smaakt toch echt hetzelfde als gewoon hoor?
Echt?? die lapzwans?quote:Op donderdag 9 juli 2020 22:04 schreef Dave het volgende:
[..]
Die Joel speelde later nog in Flikken Maastricht.
Ja, hoewelquote:Op donderdag 9 juli 2020 22:06 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik werd gek toen ik er achter kwam dat ie mee ging doen met de zoektocht naar Tarzan! Had echter nooit verwacht dat hij zou winnen. Zo tof.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |