SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Handige linkjes naar leuke topics:
ESF / Monster-playlist: alle ESF optredens ooit
ESF / Overzicht ESF-LAND VAN DE WEEK topics
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat?
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat? #2
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat? #3
ESF / BEWAARTOPIC - overwinning ESF 2019
Onze top 50 eurovisieliedjes:
De 50 favorieten van het leukste songfestival forum van Nederland!
ESF_FOK Twitter
https://twitter.com/ESF_FOK
Ik wil hier wel graag videobeelden vanquote:
NOU ECHT HOORquote:Op donderdag 9 juli 2020 19:35 schreef Cee het volgende:
Toen wisten we nog van niks kijk nou KIJK NOU ONZE HELD WINNAAR
Toch nog maar een keer gaan opzoekenquote:Op donderdag 9 juli 2020 19:26 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Eén van m'n grootste favorieten ooit
quote:Op donderdag 9 juli 2020 19:35 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
De TT geeft het succes van mijn poging al aan!
Dit was nog zonder dat we het nummer wisten toch?quote:Op donderdag 9 juli 2020 19:35 schreef Cee het volgende:
quote:Op donderdag 9 juli 2020 19:36 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Dit was nog zonder dat we het nummer wisten toch?
Oh ja, ik ookquote:
quote:Op donderdag 9 juli 2020 19:35 schreef Cee het volgende:
Nou ja ik heb niet echt een doorsnee songfestival smaak hoorquote:Op donderdag 9 juli 2020 19:36 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Toch nog maar een keer gaan opzoekenAls jij, Cee en Aoibhin zo enthousiast zijn over dit.
Duh, Johnny de Mol zit tegenover hemquote:
Die is echt prachtigquote:Op donderdag 9 juli 2020 19:36 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Toch nog maar een keer gaan opzoekenAls jij, Cee en Aoibhin zo enthousiast zijn over dit.
quote:Op donderdag 9 juli 2020 19:37 schreef Arizona het volgende:
D
[..]
Duh, Johnny de Mol zit tegenover hem
Ik vind het juist ergens een combinatie vanquote:Op donderdag 9 juli 2020 19:37 schreef Cee het volgende:
Dit was vorig jaar maar het voelt al tien jaar geleden, zo vaak herbeleefd.
Als je het scorebord omdraait zijn wel wel laatste geworden, jaquote:Op donderdag 9 juli 2020 19:38 schreef Cee het volgende:
Oh ja, kleine meltdowns her en der omdat ie niet goed inzette bij deze live en nu zouden we laatste worden.
Maar toen kwamen we ook van een dag geleden uit dat we de procentenpolonaise haddenquote:Op donderdag 9 juli 2020 19:38 schreef Cee het volgende:
Oh ja, kleine meltdowns her en der omdat ie niet goed inzette bij deze live en nu zouden we laatste worden.
Ja die clip was zo mooiquote:Op donderdag 9 juli 2020 19:39 schreef Aoibhin het volgende:
Dat moment van bekendmaking met die clip vind ik ook altijd nog zo bijzonder. Want die demo van Arcade vond ik nog maar "meh", maar toen bij die clip had ik gelijk zoiets van "we kunnen gewoon winnen hiermee"
Ik ookquote:
Dat ook zeker. Volgend jaar terugkijkend op de laatste winnaar (Duncan) gaat zó raar voelen! Alsof het een ander leven was ofzoquote:Op donderdag 9 juli 2020 19:39 schreef Meke het volgende:
Het is ook gewoon een gekke tijdsbeleving doordat we nog geen nieuwe winnaar hebben
Oooh die clip, die liet zó goed zien hoe enorm goed er over alles was nagedachtquote:Op donderdag 9 juli 2020 19:39 schreef Aoibhin het volgende:
Dat moment van bekendmaking met die clip vind ik ook altijd nog zo bijzonder. Want die demo van Arcade vond ik nog maar "meh", maar toen bij die clip had ik gelijk zoiets van "we kunnen gewoon winnen hiermee"
quote:
Had verwacht dat "there she goes" wel een kans zou maken.quote:Op donderdag 9 juli 2020 19:26 schreef Em31 het volgende:
Wilde toen wel heel graag Outlaw.
Achteraf is dat natuurlijk zeker anders.
Ja heel raar als hij dan opent met Arcadequote:Op donderdag 9 juli 2020 19:40 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Dat ook zeker. Volgend jaar terugkijkend op de laatste winnaar (Duncan) gaat zó raar voelen! Alsof het een ander leven was ofzo
Ja was de dag ervoor!quote:Op donderdag 9 juli 2020 19:39 schreef Meke het volgende:
[..]
Ja die clip was zo mooi![]()
Die hadden ze de dag hiervoor al laten zien, toch?
Ook wel fijn denk ik, dat hij dit nu staat te zingen na de hele dag positieve reacties te hebben gehoord
Hoop toch wel dat hij Netta had kunnen hebbenquote:Op donderdag 9 juli 2020 19:40 schreef molloot200 het volgende:
Maar 2019 was sowieso wel een matig songfestivaljaar dus daar had Duncan ook wel geluk mee. Gelukkig geen Salvador of Netta die vanuit een ander land op kwam zetten
Was het niet oorspronkelijk de bedoeling dat de clip pas daarna zou komen maar dat ze dit veranderd hadden omdat het nummer was uitgelekt?quote:Op donderdag 9 juli 2020 19:39 schreef Meke het volgende:
[..]
Ja die clip was zo mooi![]()
Die hadden ze de dag hiervoor al laten zien, toch?
Ook wel fijn denk ik, dat hij dit nu staat te zingen na de hele dag positieve reacties te hebben gehoord
Jaquote:Op donderdag 9 juli 2020 19:40 schreef Arizona het volgende:
[..]
Oooh die clip, die liet zó goed zien hoe enorm goed er over alles was nagedacht
Volgens mij hadden ze de artiest wel eerder bekend gemaakt, maar het liedje niet hoor?quote:Op donderdag 9 juli 2020 19:41 schreef sportfreak het volgende:
[..]
Was het niet oorspronkelijk de bedoeling dat de clip pas daarna zou komen maar dat ze dit veranderd hadden omdat het nummer was uitgelekt?
Ook wel bij de eerste een denk ikquote:Op donderdag 9 juli 2020 19:41 schreef Aoibhin het volgende:
Ja Geer, hij kan bij de eerste drie komen
Ja, dat gaat echt heeeeel gek voelen!quote:Op donderdag 9 juli 2020 19:40 schreef Meke het volgende:
[..]
Ja heel raar als hij dan opent met Arcade
*stopt vingers in oren*quote:
Ik denk het niet (helaas). Die staat nu ook altijd nog op 1 of 2 in meest bekeken clip, zelfs met 2 jaar nieuwe nummers.quote:Op donderdag 9 juli 2020 19:41 schreef Meke het volgende:
[..]
Hoop toch wel dat hij Netta had kunnen hebben
Ja. zo`n beetje als het moment dat ik Rise like a Phoenix voor het eerst hoorde. Dit gaat winnen.quote:Op donderdag 9 juli 2020 19:39 schreef Aoibhin het volgende:
Ja dat was mooiquote:Op donderdag 9 juli 2020 19:43 schreef molloot200 het volgende:
Kinderen die Cornald in een hoekje drijven
quote:Op donderdag 9 juli 2020 19:44 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ik denk het niet (helaas). Die staat nu ook altijd nog op 1 of 2 in meest bekeken clip, zelfs met 2 jaar nieuwe nummers.
Ah ja, van Manusje!quote:Op donderdag 9 juli 2020 19:43 schreef Meke het volgende:
Wel sneu voor die dochter die toch niet durfde
Ja dat is waarquote:Op donderdag 9 juli 2020 19:44 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ah ja, van Manusje!
Maar ze kreeg wel een knuffel van Matthijs en mocht erbij zijn!
Ja hij voelde zich echt gepownedquote:
quote:
quote:Op donderdag 9 juli 2020 19:45 schreef Cee het volgende:
Geboortejaar 2009 nu weet molloot hoe we ons continu voelen.
Dan moet je nog een keer 2020 doorquote:
Jaquote:Op donderdag 9 juli 2020 19:45 schreef Cee het volgende:
quote:Op donderdag 9 juli 2020 19:45 schreef Cee het volgende:
ZO benieuwd waar 'ie volgend jaar mee komtquote:Op donderdag 9 juli 2020 19:46 schreef Cee het volgende:
Neeeee geen Grow, heb geen zin om te huilen.![]()
Ik hoop iets uptempo's eerlijk gezegdquote:Op donderdag 9 juli 2020 19:46 schreef Meke het volgende:
[..]
ZO benieuwd waar 'ie volgend jaar mee komt![]()
Of met Think about things.quote:Op donderdag 9 juli 2020 19:40 schreef Meke het volgende:
[..]
Ja heel raar als hij dan opent met Arcade
En dan ben jij nog een stuk jonger.quote:Op donderdag 9 juli 2020 19:45 schreef Cee het volgende:
Over vijf jaar zitten Koen en Branko hier op het forumquote:Op donderdag 9 juli 2020 19:45 schreef Cee het volgende:
quote:Op donderdag 9 juli 2020 19:46 schreef Cee het volgende:
Neeeee geen Grow, heb geen zin om te huilen.![]()
+1000000000000000000000000000000>quote:
Ja dat ook zekerquote:Op donderdag 9 juli 2020 19:46 schreef Meke het volgende:
[..]
ZO benieuwd waar 'ie volgend jaar mee komt![]()
Ja iets wat heel erg op Grow lijkt gaat het denk ik dan ook minder goed doen. Zal voor alle artiesten van dit jaar geldenquote:Op donderdag 9 juli 2020 19:47 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ik hoop iets uptempo's eerlijk gezegd
Ze zijn welkom hoorquote:Op donderdag 9 juli 2020 19:47 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Over vijf jaar zitten Koen en Branko hier op het forum
quote:Op donderdag 9 juli 2020 19:49 schreef Arizona het volgende:
Ik ben volgens mij als enige nog steeds ongevoelig wat Grow betreft
Ja of in ieder geval een nummer dat iets sneller naar iets toewerktquote:Op donderdag 9 juli 2020 19:47 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ik hoop iets uptempo's eerlijk gezegd
Die Mahmood hoorde ik ook al ja, maar nu ga ik ook Efendi horen, je wordt bedankt Ceequote:
Van harte welkom!quote:Op donderdag 9 juli 2020 19:47 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Over vijf jaar zitten Koen en Branko hier op het forum
Nou je miste net Matthijs die "Tot zover, tot morgen!" zei, en daarvoor een uur terugblik op ESF bij DWDDquote:
Denk ik ookquote:Op donderdag 9 juli 2020 19:51 schreef molloot200 het volgende:
Ik geloof in ieder geval wel dat we met Jeangu het linkerrijtje kunnen halenAls hij het goed doet ook een echte jurypleaser wel
Kutquote:Op donderdag 9 juli 2020 19:51 schreef Meke het volgende:
[..]
Nou je miste net Matthijs die "Tot zover, tot morgen!" zei, en daarvoor een uur terugblik op ESF bij DWDD
Er was een terugblik van DWDD met hun songfestivalfragmenten.quote:
Ik herinner me het hele liedje niet meerquote:Op donderdag 9 juli 2020 19:51 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ik vond het na 30 seconden te pijnlijk en heb het afgezet
quote:Op donderdag 9 juli 2020 19:51 schreef Arizona het volgende:
[..]
Er was een terugblik van DWDD met hun songfestivalfragmenten.
quote:
Winnen in een veld van 40+ landen is ook wel erg moeilijk natuurlijk. Eén keer winnen in 44 jaar is wat dat betreft niet vreemd: dan zou elk land 1 keer aan de beurt komenquote:Op donderdag 9 juli 2020 19:51 schreef Meke het volgende:
Zou ik wel heel tof vinden, is al wel even geleden dat een land twee keer achter elkaar won
quote:Op donderdag 9 juli 2020 19:48 schreef Cee het volgende:
Slogan van 2020, “It ain’t what I thought it would be.”
Is ook zo hoor, ben al heel blij dat we nu weer geregeld de finale halenquote:Op donderdag 9 juli 2020 19:53 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Winnen in een veld van 40+ landen is ook wel erg moeilijk natuurlijk. Eén keer winnen in 44 jaar is wat dat betreft niet vreemd: dan zou elk land 1 keer aan de beurt komen
Wordt sowieso wel een apart jaar wat dat betreft. Waar dan alle artiesten die eigenlijk dit jaar zouden gaan, volgend jaar mee gaan komenquote:Op donderdag 9 juli 2020 19:49 schreef Meke het volgende:
[..]
Ja iets wat heel erg op Grow lijkt gaat het denk ik dan ook minder goed doen. Zal voor alle artiesten van dit jaar gelden
@Redefine is het met je eensquote:Op donderdag 9 juli 2020 19:49 schreef Arizona het volgende:
Ik ben volgens mij als enige nog steeds ongevoelig wat Grow betreft
Ja ik eet het as we speak!quote:Op donderdag 9 juli 2020 19:52 schreef Meke het volgende:
[..]![]()
Heb je wel magnum gehaald? Staat vast op uitzendinggemist
Had je maar tevreden met je avondeten moeten zijn Guaan!quote:
Dit komt er nou van, ja.quote:Op donderdag 9 juli 2020 19:54 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Had je maar tevreden met je avondeten moeten zijn Guaan!![]()
Sterker nog, tussen 2013 en 2021 hebben we op één keer na álle finales gepaktquote:Op donderdag 9 juli 2020 19:54 schreef Meke het volgende:
[..]
Is ook zo hoor, ben al heel blij dat we nu weer geregeld de finale halen![]()
quote:Op donderdag 9 juli 2020 19:54 schreef Andromache het volgende:
Zie TT![]()
Zojuist heb ik de krumpkramp uit de doeken gedaan aan vriendlief.Overigens is kind van vriend (7) verslaafd geraakt aan Little big, de knieënklets, uno dos cuatro cuatro seis, alles erop en eraan.
Dat was wel echt een flutinzendingquote:Op donderdag 9 juli 2020 19:51 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ik vond het na 30 seconden te pijnlijk en heb het afgezet
quote:
quote:Op donderdag 9 juli 2020 19:55 schreef Meke het volgende:
OH MIJN GOD IK KIJK NU JOAN
KAN ECHT ECHT ECHT NIET DAT ZE MET HAAR INDIANENTOOI OOK NOG TUSSEN TWEE ZWART MENSEN INSTAAT![]()
![]()
En Jan Smit met z'n pianodasje
Jaquote:Op donderdag 9 juli 2020 19:55 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Sterker nog, tussen 2013 en 2021 hebben we op één keer na álle finales gepaktHoe is het mogelijk. We beginnen bijna op Zweden te lijken
Echt zonde van 2015quote:Op donderdag 9 juli 2020 19:55 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Sterker nog, tussen 2013 en 2021 hebben we op één keer na álle finales gepaktHoe is het mogelijk. We beginnen bijna op Zweden te lijken
Ja 2008quote:Op donderdag 9 juli 2020 19:52 schreef Meke het volgende:
[..]
Ik herinner me het hele liedje niet meerVraag me ook af of ik toen heb gekeken
2008 toch?
Ik ben er ook al gewoon gewend aan het rakenquote:Op donderdag 9 juli 2020 19:54 schreef Meke het volgende:
[..]
Is ook zo hoor, ben al heel blij dat we nu weer geregeld de finale halen![]()
Ja tussen dit rijtje van de uitzending zonet voelt het ook wel extra pijnlijk aan dat met Trijntjequote:
Goed bezig met de bekering!quote:Op donderdag 9 juli 2020 19:54 schreef Andromache het volgende:
Zie TT![]()
Zojuist heb ik de krumpkramp uit de doeken gedaan aan vriendlief.Overigens is kind van vriend (7) verslaafd geraakt aan Little big, de knieënklets, uno dos cuatro cuatro seis, alles erop en eraan.
Ja Nederland doet het echt goed nuquote:Op donderdag 9 juli 2020 19:55 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ga dan maar lekker liggen, lijkt me anders zeker geen pretje nee!quote:Op donderdag 9 juli 2020 19:56 schreef Arizona het volgende:
Ik ga vast boven op bed liggen. Er is hier de hele dag geschuurd en het dwarrelt hier nog steeds, ik kijk door een witte waas en heb een onophoudelijke kriebel in mijn longen sinds ik thuis ben![]()
(heb de hele dag bij mijn ouders op kantoor gewerkt en daar gegeten)
Thanks Davequote:Op donderdag 9 juli 2020 19:54 schreef Dave het volgende:
[..]
https://www.npostart.nl/d(...)07-2020/BV_101400190
Scheelt wel dat 2015 een geweldig jaar was en ik Nederland toen echt totaal niet heb gemist in de finale.quote:
Jaa ik ookquote:Op donderdag 9 juli 2020 20:00 schreef molloot200 het volgende:
Ik heb ook weer heel veel zin in postcardgenotDat heb ik wel echt gemist dit jaar. Ik ben echt groot fan van de Eurovisiepostcards en wat Nederland dit jaar deed zag er echt goed uit. Ik hoop zo dat ze dat idee niet al te veel aanpassen
Dat wel inderdaadquote:Op donderdag 9 juli 2020 20:03 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Scheelt wel dat 2015 een geweldig jaar was en in Nederland toen echt totaal niet heb gemist in de finale.
Dat idee was echt topquote:Op donderdag 9 juli 2020 20:00 schreef molloot200 het volgende:
Ik heb ook weer heel veel zin in postcardgenotDat heb ik wel echt gemist dit jaar. Ik ben echt groot fan van de Eurovisiepostcards en wat Nederland dit jaar deed zag er echt goed uit. Ik hoop zo dat ze dat idee niet al te veel aanpassen
OH VERDOMME HOU OP MET MEquote:
Nee dat scheelt gelukkig!quote:Op donderdag 9 juli 2020 20:03 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Scheelt wel dat 2015 een geweldig jaar was en ik Nederland toen echt totaal niet heb gemist in de finale.
I know!quote:
Kan me voorstellen dat het machtig is ja! Maar hopelijk smaakt het je!quote:Op donderdag 9 juli 2020 20:07 schreef Guanabana het volgende:
[..]
I know!
Wel erg machtig met die karamel ook nog hoor![]()
(Even voor de goede orde, ik eet echt niet zo'n hele bak in één keer op1/3e ofzo).
En dat is?quote:Op donderdag 9 juli 2020 20:10 schreef Strani het volgende:
Zo, stukje gewandeld om te zien of ik m'n lichaam uit protestmodus krijg waar het sinds dinsdagavond in zat.
2015quote:Op donderdag 9 juli 2020 20:06 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Nee dat scheelt gelukkig!
2015![]()
Echt het beste jaar ooit wat mij betreft
Ik denk oprecht wel dat ze er iets omheen kunnen verzinnen. Desnoods verplichte Coronatesten voor de mensen van de verenigingen die in de filmpjes meedoenquote:Op donderdag 9 juli 2020 20:03 schreef Em31 het volgende:
[..]
Jaa ik ookwel lastig dat ze net met groepen mensen moeten filmen, maar hopelijk worden ze alsnog wel hier opgenomen.
Thanks!quote:Op donderdag 9 juli 2020 20:10 schreef Em31 het volgende:
ESF / [2019] Nederland #41: Duncan Laurence - Arcade
Voor wie ook onze reactie nog een keer wil lezen.
Als het niet helpt, kun je altijd nog wat gaan krumpen ofzoquote:Op donderdag 9 juli 2020 20:10 schreef Strani het volgende:
Zo, stukje gewandeld om te zien of ik m'n lichaam uit protestmodus krijg waar het sinds dinsdagavond in zat.
Echt joh dat jaarquote:Op donderdag 9 juli 2020 20:11 schreef Fred_B het volgende:
[..]
2015![]()
(Toen was Molloot net van de lagere school)
quote:
Nou sinds ik terugkwam van de cardioloog wil m'n lichaam gewoon niks meer, alleen maar slapen en zoquote:
2015 heb ik niet echt gevolgdquote:Op donderdag 9 juli 2020 20:11 schreef Fred_B het volgende:
[..]
2015![]()
(Toen was Molloot net van de lagere school)
Ah! Dat had ik even gemist.quote:Op donderdag 9 juli 2020 20:13 schreef Strani het volgende:
[..]
Nou sinds ik terugkwam van de cardioloog wil m'n lichaam gewoon niks meer, alleen maar slapen en zoWas ook wel een zware dag, ook fysiek. Was de warmste dag van het jaar tot zo ver en we moesten veel lopen, ook heuvelop, en met het OV en alles.
Maar dit lopen deed wel even goed.
That didn't age well.quote:Op donderdag 7 maart 2019 19:19 schreef Fred_B het volgende:
Wel jammer dat NL niet de stap kan zetten naar een inzending die mee kan doen voor de winst.
Hopelijk ben je snel weer een beetje in balansquote:Op donderdag 9 juli 2020 20:13 schreef Strani het volgende:
[..]
Nou sinds ik terugkwam van de cardioloog wil m'n lichaam gewoon niks meer, alleen maar slapen en zoWas ook wel een zware dag, ook fysiek. Was de warmste dag van het jaar tot zo ver en we moesten veel lopen, ook heuvelop, en met het OV en alles.
Oh wat naar :quote:Op donderdag 9 juli 2020 20:13 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik heb niet echt zout geproefd, dus dat valt allemaal wel meequote:
Een keer met ons terugkijken johquote:Op donderdag 9 juli 2020 20:14 schreef molloot200 het volgende:
[..]
2015 heb ik niet echt gevolgdToen zat ik nog in de fase Nederlandse inzending niet interessant, dan vind ik de rest van het festival ook niet interessant
quote:
Nee ik had het er hier ook niet over gehad. Warmte valt nu wel weer mee trouwens, beetje bewolkt. Volgens Google was het 32 graden vandaag maar hier binnen heb ik er weinig last van gehad.quote:Op donderdag 9 juli 2020 20:14 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ah! Dat had ik even gemist.
Is het daar nu heel warm?
Ja wil ik ook graag. Montenegro stond dat jaar ook in de finale toch? Komt ook niet vaak voor, dus dan moet dat wel echt goed zijnquote:Op donderdag 9 juli 2020 20:15 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Een keer met ons terugkijken johIs echt een geweldige editie met zoveel kwaliteit
quote:Op donderdag 9 juli 2020 20:16 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ook onaardig van Greys toen zeg, helemaal gemist
Komt vast snel goedquote:Op donderdag 9 juli 2020 20:15 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Hopelijk ben je snel weer een beetje in balans
Ja wel even vervelend maar ook weer niet zo heel erg hoor, gewoon lekker lui gedaanquote:
32 graden mee vinden vallenquote:Op donderdag 9 juli 2020 20:16 schreef Strani het volgende:
[..]
Nee ik had het er hier ook niet over gehad. Warmte valt nu wel weer mee trouwens, beetje bewolkt. Volgens Google was het 32 graden vandaag maar hier binnen heb ik er weinig last van gehad.
Dat was dan ook een zeldzaam goede inzending van Montenegroquote:Op donderdag 9 juli 2020 20:16 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ja wil ik ook graag. Montenegro stond dat jaar ook in de finale toch? Komt ook niet vaak voor, dus dan moet dat wel echt goed zijn
Hahaquote:
Balkan ballads moet ik altijd even inkomen. In eerste instantie denk ik: vreselijk, later kan ik het wel waarderen. Maar als het de finale heeft gehaald van 2015 dan zal het vast goed zijn.quote:Op donderdag 9 juli 2020 20:17 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Dat was dan ook een zeldzaam goede inzending van MontenegroMoet je wel van Balkan ballads houden
Nou ik ben blij dat je ook gezellig meepost nu!quote:Op donderdag 9 juli 2020 20:18 schreef molloot200 het volgende:
Toen lurkte ik hier alleen nog mee en postte niet
Ik wel in ieder geval. Heeft iemand die Ruby chocolate al geprobeerd? Ik zag die rode choco laatst ook bij GBBO langskomen.quote:Op donderdag 9 juli 2020 20:15 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ik heb niet echt zout geproefd, dus dat valt allemaal wel mee
Wie hier vond salted caramel ook alweer niet lekker?
Amazon Prime heeft al langer een sectie voor films in het Hindiquote:Op donderdag 9 juli 2020 20:17 schreef Dave het volgende:
“Ineens” allemaal bollywood films op Netflix en Prime, heb ik iets gemist?
Ja pas toen ik enthousiast was van een eventuele winst heb ik me aangemeld want ik wilde wel meedoenquote:Op donderdag 9 juli 2020 20:19 schreef Em31 het volgende:
[..]
Nou ik ben blij dat je ook gezellig meepost nu!![]()
Ja, hierboven is de lucht fris en onbedorvenquote:Op donderdag 9 juli 2020 20:02 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ga dan maar lekker liggen, lijkt me anders zeker geen pretje nee!![]()
En wat lief van je ouders ook dat ze dat nog steeds zo willen doen
En nu kun je nooooit meer terug!quote:Op donderdag 9 juli 2020 20:21 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ja pas toen ik enthousiast was van een eventuele winst heb ik me aangemeld want ik wilde wel meedoen
Wie is er verdwenen?quote:Op donderdag 9 juli 2020 20:23 schreef Em31 het volgende:
Ik vraag me bij oude topics steeds weer af wie #ANONIEM is
Ja, ter verdediging kan ik zeggen dat ik geen geluid had en de demo in gedachten hadquote:
Wel piemels.twitter:Darren_Dutton twitterde op woensdag 08-07-2020 om 23:20:00#NakedAttraction but with the sound of #BakeOff **contains male nudity** 🍆
https://t.co/ak7DRfqQ4E reageer retweet
Nou ja ik zit dus op stage volgend jaar tijdens de repetities dus dat zal ik niet zo intens meer mee kunnen belevenquote:
Mijn favo Montenegrijnse inzendingquote:Op donderdag 9 juli 2020 20:18 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Balkan ballads moet ik altijd even inkomen. In eerste instantie denk ik: vreselijk, later kan ik het wel waarderen. Maar als het de finale heeft gehaald van 2015 dan zal het vast goed zijn.
In 2015 lurkte ik ook voornamelijk meequote:Op donderdag 9 juli 2020 20:18 schreef molloot200 het volgende:
Toen lurkte ik hier alleen nog mee en postte niet
Ah dat is jammer! maar gelukkig nog genoeg eromheen wat je wel mee kan volgenquote:Op donderdag 9 juli 2020 20:25 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Nou ja ik zit dus op stage volgend jaar tijdens de repetities dus dat zal ik niet zo intens meer mee kunnen beleven
En je moet nog 40 wordenquote:Op donderdag 9 juli 2020 20:13 schreef Strani het volgende:
[..]
En nu hookedquote:Op donderdag 9 juli 2020 20:21 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ja pas toen ik enthousiast was van een eventuele winst heb ik me aangemeld want ik wilde wel meedoen
Hahaha het is je sowieso vergeven hoorquote:Op donderdag 9 juli 2020 20:25 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ja, ter verdediging kan ik zeggen dat ik geen geluid had en de demo in gedachten had
Ik zag op https://nieuwdezeweek.nl/ veel nieuwe Hindi films langskomen, Dacht misschien heb ik een feestdag of zo gemist.quote:Op donderdag 9 juli 2020 20:21 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Amazon Prime heeft al langer een sectie voor films in het Hindi
[ afbeelding ]
Fijn!quote:Op donderdag 9 juli 2020 20:22 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ja, hierboven is de lucht fris en onbedorven![]()
En heel blij met mijn ouders, als dit achter de rug is organiseren we een mooie luxe bbq voor ze (uiteten is wat minder leuk als je niet uit 1 huishouden komt)
Ik vind Arcade nog steeds niet zo extreem goed eigenlijkquote:Op donderdag 9 juli 2020 20:28 schreef Strani het volgende:
[..]
Hahaha het is je sowieso vergeven hoor
Oh ja die ookquote:
Haha ja het is wel ernstigquote:Op donderdag 9 juli 2020 20:28 schreef Arizona het volgende:
[..]
En je moet nog 40 worden![]()
Nee geintje, hopelijk ben je snel weer de oude, kan me voorstellen dat het er mentaal en fysiek wel inhakt zo’n dag.
quote:
Grow deed mij persoonlijk meer dan Arcadequote:Op donderdag 9 juli 2020 20:29 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ik vind Arcade nog steeds niet zo extreem goed eigenlijk
Dan zijn wij het (wederom ) eensquote:Op donderdag 9 juli 2020 20:30 schreef Strani het volgende:
[..]
Grow deed mij persoonlijk meer dan Arcade
Oh echt naamsverandering ook?quote:Op donderdag 9 juli 2020 20:32 schreef Koen66 het volgende:
[..]. Wist niet eens dat die op #ANONIEM is gegaan
Nou deze versie. Ik geloof dat ik het begin te begrijpen,quote:Op donderdag 9 juli 2020 19:37 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Nou ja ik heb niet echt een doorsnee songfestival smaak hoor
Kort erna dook DJ11 opeens opquote:Op donderdag 9 juli 2020 20:32 schreef Koen66 het volgende:
[..]. Wist niet eens dat die op #ANONIEM is gegaan
Grow is nooit gegroeid bij mij. Van Arcade krijg ik nog steeds kippenvelquote:Op donderdag 9 juli 2020 20:30 schreef Strani het volgende:
[..]
Grow deed mij persoonlijk meer dan Arcade
quote:Op donderdag 9 juli 2020 20:35 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Nou deze versie. Ik geloof dat ik het begin te begrijpen,
Nou ik merk bij Arcade vooral hoe goed Duncan is in dat liedje, als iemand anders het covert. Toen Jeangu het zong vond ik er niet zo veel aan omdat dat liedje Duncan echt nodig heeft.quote:Op donderdag 9 juli 2020 20:38 schreef Arizona het volgende:
[..]
Grow is nooit gegroeid bij mij. Van Arcade krijg ik nog steeds kippenvel
Ohquote:Op donderdag 9 juli 2020 20:38 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Kort erna dook DJ11 opeens op![]()
Nou ja, wel een user die een mening durft te hebben, dus wat dat betreft wel goed dat hij rond het ESF hier nog post.
Nou ja nu heb ik er weer even tijd voorquote:
Overigens had ik hier een woordgrap verwacht als 'Grow is nooit gegroeid bij mij maar met Arcade durfde ik de gok wel te wagen'. Gemiste kans.quote:Op donderdag 9 juli 2020 20:38 schreef Arizona het volgende:
[..]
Grow is nooit gegroeid bij mij. Van Arcade krijg ik nog steeds kippenvel
Dat #FOMO heb ik ook echt jaquote:Op donderdag 9 juli 2020 20:40 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Nou ja nu heb ik er weer even tijd voorMaar af en toe denk ik ook van doe nou een avondje niet. Maar ik kan het niet laten #FOMO
Bijzonderquote:Op donderdag 9 juli 2020 20:41 schreef Em31 het volgende:
Het heeft bij mij ook tijden geduurd tot ik echt naar namen bij de posts keek![]()
Denk dat ik daarom eerst ook nooit in de SC zat, was meer aan het lezen in plaats van dingen aan personen te koppelen. Bij van die award topics wist ik daarom ook nooit op wie ik moest stemmen![]()
Als ik Arcade hoor heb ik nog steeds het gevoel dat ik de jackpot heb gewonnen.quote:Op donderdag 9 juli 2020 20:40 schreef Strani het volgende:
[..]
Overigens had ik hier een woordgrap verwacht als 'Grow is nooit gegroeid bij mij maar met Arcade durfde ik de gok wel te wagen'. Gemiste kans.
Ondertussen begint dat een beetje te komen ja.quote:Op donderdag 9 juli 2020 20:42 schreef Strani het volgende:
[..]
BijzonderMaar je weet nu wel een beetje wie wie is?
Veel beterquote:Op donderdag 9 juli 2020 20:42 schreef Arizona het volgende:
[..]
Als ik Arcade hoor heb ik nog steeds het gevoel dat ik de jackpot heb gewonnen.
Beter?
De SC begon in 2017 en toen duurde het ook nog wel een tijdje voordat ik mee kwam posten. Ik herkende op zich de users wel in de andere topics, maarja, waar praat je dan verder in zo'n SC over...quote:Op donderdag 9 juli 2020 20:41 schreef Em31 het volgende:
Het heeft bij mij ook tijden geduurd tot ik echt naar namen bij de posts keek![]()
Denk dat ik daarom eerst ook nooit in de SC zat, was meer aan het lezen in plaats van dingen aan personen te koppelen. Bij van die award topics wist ik daarom ook nooit op wie ik moest stemmen![]()
How many pennies in the slot?quote:Op donderdag 9 juli 2020 20:42 schreef Arizona het volgende:
Als ik Arcade hoor heb ik nog steeds het gevoel dat ik de jackpot heb gewonnen.
Had ik eerst ook wel hoor. Gevoel van “ik kom hier over ESF praten, wat moet ik nou in de SC”. Maar zo leer je de persoon achter de posts ook een beetje kennen en er zijn leuke discussies of het is er gewoon lachenquote:Op donderdag 9 juli 2020 20:46 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
De SC begon in 2017 en toen duurde het ook nog wel een tijdje voordat ik mee kwam posten. Ik herkende op zich de users wel in de andere topics, maarja, waar praat je dan verder in zo'n SC over...Maar op een gegeven moment rol je erin en de sfeer is hier zo open en gezellig dat ik me al gauw afvroeg waarom ik me ooit druk had gemaakt
quote:Op donderdag 9 juli 2020 20:54 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik las dus ‘penises’, puur omdat ik zag dat het een post van jou was.
Als je me kent weet je dat ik (het woord) penis nooit in m’n mond neem.quote:Op donderdag 9 juli 2020 20:54 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik las dus ‘penises’, puur omdat ik zag dat het een post van jou was.
Met ´eljko Joksimović kan er ook weinig mis gaan (had ik al gezegd hoe goed ik ´eljko Joksimović vindt ?)quote:Op donderdag 9 juli 2020 20:25 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Mijn favo Montenegrijnse inzending![]()
Niet dat dat zo moeilijk is![]()
Maar vind hem ook echt oprecht mooi!
Echt hequote:Op donderdag 9 juli 2020 20:55 schreef Cee het volgende:
Ben jaloers op molloot dat ie ESF 2015 nog mag gaan ontdekken.
Podver Davequote:Op donderdag 9 juli 2020 20:55 schreef Dave het volgende:
[..]
Als je me kent weet je dat ik (het woord) penis nooit in m’n mond neem.
Nog niet, maar ik ben het helemaal met je eensquote:Op donderdag 9 juli 2020 20:57 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Met ´eljko Joksimović kan er ook weinig mis gaan (had ik al gezegd hoe goed ik ´eljko Joksimović vindt ?)
Nee?quote:Op donderdag 9 juli 2020 20:57 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Met ´eljko Joksimović kan er ook weinig mis gaan (had ik al gezegd hoe goed ik ´eljko Joksimović vindt ?)
Hij moet zo’n reactiefilmpje makenquote:Op donderdag 9 juli 2020 20:58 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Echt he![]()
Ben ook zo benieuwd naar zijn reactie dan
Boh, Montenegro 2015, een van mijn favoriete ESF nummers.quote:Op donderdag 9 juli 2020 20:16 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ja wil ik ook graag. Montenegro stond dat jaar ook in de finale toch? Komt ook niet vaak voor, dus dan moet dat wel echt goed zijn
De Montenegrijnse Jan Keizerquote:Op donderdag 9 juli 2020 21:00 schreef Cee het volgende:
[..]
Boh, Montenegro 2015, een van mijn favoriete ESF nummers.Lekker draaien.
Ja volgens mij kwam het bij mij ook vooral door de repetities, waar je dan toch ook veel met elkaar post. Dan gaat het ineens makkelijkquote:Op donderdag 9 juli 2020 20:46 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
De SC begon in 2017 en toen duurde het ook nog wel een tijdje voordat ik mee kwam posten. Ik herkende op zich de users wel in de andere topics, maarja, waar praat je dan verder in zo'n SC over...Maar op een gegeven moment rol je erin en de sfeer is hier zo open en gezellig dat ik me al gauw afvroeg waarom ik me ooit druk had gemaakt
Jaaaaaaquote:
Wat dat betreft ben ik dan weer niet zo jaloers op hem.quote:Op donderdag 9 juli 2020 21:09 schreef Cee het volgende:
Grote kans dat molloot Golden Boy dus nog niet kent, mind is blown.
De repetitiesquote:Op donderdag 9 juli 2020 21:02 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ja volgens mij kwam het bij mij ook vooral door de repetities, waar je dan toch ook veel met elkaar post. Dan gaat het ineens makkelijk
quote:Op donderdag 9 juli 2020 21:09 schreef Cee het volgende:
Grote kans dat molloot Golden Boy dus nog niet kent, mind is blown.
Golden Boyquote:Op donderdag 9 juli 2020 21:11 schreef Strani het volgende:
[..]
Wat dat betreft ben ik dan weer niet zo jaloers op hem.
Maar ook al zijn andere nummers."Leda do Leda", "Zaboravljas" , " Ljubavi"quote:Op donderdag 9 juli 2020 20:58 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Nog niet, maar ik ben het helemaal met je eens![]()
![]()
![]()
Al zijn bijdrages![]()
![]()
Jaaa een paar jaar geleden (2018 zelfs nog denk ik, zo recent) was hij ook in Nederland. Daar was @miss_dynastie toen ook. Echt achteraf zo jammer dat ik toen niet gegaan benquote:Op donderdag 9 juli 2020 21:15 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Maar ook al zijn andere nummers."Leda do Leda", "Zaboravljas" , " Ljubavi"
Ergens in 2005/2006 was hij in de Tripple XXX in Woerden. Zo goed om mee te maken, maar ik had hem graag een veel groter podium gegund.
Maar misschien moet ik @:miss_dynastie hierheen halen om het beter uit te leggen.
twitter:songfestivalNL twitterde op donderdag 09-07-2020 om 21:14:44De uitzending van @dwdd ‘De Wereld Spoelt Terug’ over het #songfestival zorgt voor nieuwe belangstelling voor ‘Thanks, But No Thanks’ van @waylonline 👇 https://t.co/9E8um2Im5R reageer retweet
Heee dat zag ik ookquote:Op donderdag 9 juli 2020 20:20 schreef Dave het volgende:
[..]
Ik wel in ieder geval. Heeft iemand die Ruby chocolate al geprobeerd? Ik zag die rode choco laatst ook bij GBBO langskomen.
Laat staan met Thomas Bergequote:Op donderdag 9 juli 2020 20:39 schreef Strani het volgende:
[..]
Nou ik merk bij Arcade vooral hoe goed Duncan is in dat liedje, als iemand anders het covert. Toen Jeangu het zong vond ik er niet zo veel aan omdat dat liedje Duncan echt nodig heeft.
Wauw!quote:Op donderdag 9 juli 2020 21:17 schreef Em31 het volgende:
[ afbeelding ]twitter:songfestivalNL twitterde op donderdag 09-07-2020 om 21:14:44De uitzending van @:dwdd ‘De Wereld Spoelt Terug’ over het #songfestival zorgt voor nieuwe belangstelling voor ‘Thanks, But No Thanks’ van @:waylonline 👇 https://t.co/9E8um2Im5R reageer retweet
Nee die was natuurlijk wel briljant, eigenlijk beter dan het origineel. Die zouden we eens moeten overwegen voor het ESF.quote:
Ik vond Guy Sebastian eigenlijk leuker/beter, maar die wordt hier niet zo vaak genoemdquote:
Ik vind dat bij jou nog steeds wel opvallend in van die lijstjes, jij bent een van de weinigen die wel heeeeel veel in het subforum postte maar echt een discrepantie met posts in de SC, terwijl dat bij de meeste mensen redelijk gelijkop gaat (en bij een aantal zelfs andersomquote:Op donderdag 9 juli 2020 20:41 schreef Em31 het volgende:
Klinkt als witte chocola/frambozen cheesecake.quote:Op donderdag 9 juli 2020 21:21 schreef Em31 het volgende:
@:Dave Ja is wel lekker. Wil je het 'goedkoop' proberen dan zijn er Ruby Kitkat's bij o.a. AH en Jumbo. Of de Ruby magnum.
Het smaakt eigenlijk naar witte chocolade met een bessensmaakje, maar toch is het ook weer geen witte chocolade, maar wat zuurder. Als ik het dan toch moet beschrijven
Die vind ik ook tof!quote:Op donderdag 9 juli 2020 21:21 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ik vond Guy Sebastian eigenlijk leuker/beter, maar die wordt hier niet zo vaak genoemd
*Meldt zichquote:Op donderdag 9 juli 2020 21:21 schreef Meke het volgende:
[..]
Ik vind dat bij jou nog steeds wel opvallend in van die lijstjes, jij bent een van de weinigen die wel heeeeel veel in het subforum postte maar echt een discrepantie met posts in de SC, terwijl dat bij de meeste mensen redelijk gelijkop gaat (en bij een aantal zelfs andersom)
Ja dat is wel grappig aan Em inderdaadquote:Op donderdag 9 juli 2020 21:21 schreef Meke het volgende:
[..]
Ik vind dat bij jou nog steeds wel opvallend in van die lijstjes, jij bent een van de weinigen die wel heeeeel veel in het subforum postte maar echt een discrepantie met posts in de SC, terwijl dat bij de meeste mensen redelijk gelijkop gaat (en bij een aantal zelfs andersom)
Jaquote:Op donderdag 9 juli 2020 21:21 schreef Meke het volgende:
[..]
Bohquote:Op donderdag 9 juli 2020 21:22 schreef Dave het volgende:
[..]
Klinkt als witte chocola/frambozen cheesecake.
Golden Boy mag de voeten van Guy Sebastian nog niet eens wassen!quote:Op donderdag 9 juli 2020 21:21 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ik vond Guy Sebastian eigenlijk leuker/beter, maar die wordt hier niet zo vaak genoemd
Ik heb Rhythm Inside echt weer herontdekt sinds we die kekenquote:Op donderdag 9 juli 2020 21:13 schreef Aoibhin het volgende:
[..]![]()
![]()
Of Il Volo, of Loic Nottet, of Monster Like Me
Whaaaaa
Omg Il Volo, IL VOLO wauw, ik ben zo jaloers.quote:Op donderdag 9 juli 2020 21:13 schreef Aoibhin het volgende:
[..]![]()
![]()
Of Il Volo, of Loic Nottet, of Monster Like Me
Whaaaaa
ZOOOOOO'N heerlijk nummerquote:Op donderdag 9 juli 2020 21:23 schreef Meke het volgende:
[..]
Ik heb Rhythm Inside echt weer herontdekt sinds we die keken![]()
Rapapapam rapapam we're gonna rapapam tonight
quote:Op donderdag 9 juli 2020 21:17 schreef Em31 het volgende:
[ afbeelding ]twitter:songfestivalNL twitterde op donderdag 09-07-2020 om 21:14:44De uitzending van @:dwdd ‘De Wereld Spoelt Terug’ over het #songfestival zorgt voor nieuwe belangstelling voor ‘Thanks, But No Thanks’ van @:waylonline 👇 https://t.co/9E8um2Im5R reageer retweet
Hmm ja, maar dan toch wel echt zuurder. Het is niet echt zoete chocolade.quote:Op donderdag 9 juli 2020 21:22 schreef Dave het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 9 juli 2020 21:21 schreef Strani het volgende:
[..]
Nee die was natuurlijk wel briljant, eigenlijk beter dan het origineel. Die zouden we eens moeten overwegen voor het ESF.
Oh die combiquote:Op donderdag 9 juli 2020 21:22 schreef Dave het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 9 juli 2020 21:23 schreef Strani het volgende:
[..]
Golden Boy mag de voeten van Guy Sebastian nog niet eens wassen!
*wacht de chaos rustig af
Zure chocola?quote:Op donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Em31 het volgende:
[..]
Hmm ja, maar dan toch wel echt zuurder. Het is niet echt zoete chocolade.
Haha ja jij bent een van diegenen waar ik aan dachtquote:
AOIquote:
Nouu heel blij dat je nu ook hier bent hoorquote:
Ja!quote:
OH JAquote:Op donderdag 9 juli 2020 21:21 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Jaquote:Op donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
ZOOOOOO'N heerlijk nummerEn die jonge gozer die ook zo'n beetje alles zelf bedacht had ook
en ALLES klopte!
Zeker!quote:Op donderdag 9 juli 2020 21:26 schreef Meke het volgende:
[..]
Nouu heel blij dat je nu ook hier bent hoor
Google heeft je associatie met Dave onthoudenquote:Op donderdag 9 juli 2020 21:27 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ja!
Wtf ik Google Ruby chocolade om te zien hoe ze het online beschrijven, staat deze bovenaan.
[ afbeelding ]
Zeker lekker, 1 keer gebakken, maar het au bain marie deel was zo onhandig dat ik het niet nog eens geprobeerd heb.quote:
Hoe hij dat zingt, bohhh, zo goed!quote:Op donderdag 9 juli 2020 21:27 schreef Cee het volgende:
[..]
OH JA![]()
Bewijst nog maar eens hoe episch 2015 was, dat ik zelfs Australië’s debuut vergeet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |