quote:Op donderdag 9 juli 2020 19:49 schreef Arizona het volgende:
Ik ben volgens mij als enige nog steeds ongevoelig wat Grow betreft
Ja of in ieder geval een nummer dat iets sneller naar iets toewerktquote:Op donderdag 9 juli 2020 19:47 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ik hoop iets uptempo's eerlijk gezegd
Die Mahmood hoorde ik ook al ja, maar nu ga ik ook Efendi horen, je wordt bedankt Ceequote:
Van harte welkom!quote:Op donderdag 9 juli 2020 19:47 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Over vijf jaar zitten Koen en Branko hier op het forum
Nou je miste net Matthijs die "Tot zover, tot morgen!" zei, en daarvoor een uur terugblik op ESF bij DWDDquote:
Denk ik ookquote:Op donderdag 9 juli 2020 19:51 schreef molloot200 het volgende:
Ik geloof in ieder geval wel dat we met Jeangu het linkerrijtje kunnen halenAls hij het goed doet ook een echte jurypleaser wel
Kutquote:Op donderdag 9 juli 2020 19:51 schreef Meke het volgende:
[..]
Nou je miste net Matthijs die "Tot zover, tot morgen!" zei, en daarvoor een uur terugblik op ESF bij DWDD
Ik herinner me het hele liedje niet meerquote:Op donderdag 9 juli 2020 19:51 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ik vond het na 30 seconden te pijnlijk en heb het afgezet
quote:Op donderdag 9 juli 2020 19:51 schreef Arizona het volgende:
[..]
Er was een terugblik van DWDD met hun songfestivalfragmenten.
quote:
Winnen in een veld van 40+ landen is ook wel erg moeilijk natuurlijk. Eén keer winnen in 44 jaar is wat dat betreft niet vreemd: dan zou elk land 1 keer aan de beurt komenquote:Op donderdag 9 juli 2020 19:51 schreef Meke het volgende:
Zou ik wel heel tof vinden, is al wel even geleden dat een land twee keer achter elkaar won
quote:Op donderdag 9 juli 2020 19:48 schreef Cee het volgende:
Slogan van 2020, “It ain’t what I thought it would be.”
Is ook zo hoor, ben al heel blij dat we nu weer geregeld de finale halenquote:Op donderdag 9 juli 2020 19:53 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Winnen in een veld van 40+ landen is ook wel erg moeilijk natuurlijk. Eén keer winnen in 44 jaar is wat dat betreft niet vreemd: dan zou elk land 1 keer aan de beurt komen
Wordt sowieso wel een apart jaar wat dat betreft. Waar dan alle artiesten die eigenlijk dit jaar zouden gaan, volgend jaar mee gaan komenquote:Op donderdag 9 juli 2020 19:49 schreef Meke het volgende:
[..]
Ja iets wat heel erg op Grow lijkt gaat het denk ik dan ook minder goed doen. Zal voor alle artiesten van dit jaar gelden
@Redefine is het met je eensquote:Op donderdag 9 juli 2020 19:49 schreef Arizona het volgende:
Ik ben volgens mij als enige nog steeds ongevoelig wat Grow betreft
Ja ik eet het as we speak!quote:Op donderdag 9 juli 2020 19:52 schreef Meke het volgende:
[..]![]()
Heb je wel magnum gehaald? Staat vast op uitzendinggemist
Had je maar tevreden met je avondeten moeten zijn Guaan!quote:
Dit komt er nou van, ja.quote:Op donderdag 9 juli 2020 19:54 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Had je maar tevreden met je avondeten moeten zijn Guaan!![]()
Sterker nog, tussen 2013 en 2021 hebben we op één keer na álle finales gepaktquote:Op donderdag 9 juli 2020 19:54 schreef Meke het volgende:
[..]
Is ook zo hoor, ben al heel blij dat we nu weer geregeld de finale halen![]()
quote:Op donderdag 9 juli 2020 19:54 schreef Andromache het volgende:
Zie TT![]()
Zojuist heb ik de krumpkramp uit de doeken gedaan aan vriendlief.Overigens is kind van vriend (7) verslaafd geraakt aan Little big, de knieënklets, uno dos cuatro cuatro seis, alles erop en eraan.
Dat was wel echt een flutinzendingquote:Op donderdag 9 juli 2020 19:51 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ik vond het na 30 seconden te pijnlijk en heb het afgezet
quote:
quote:Op donderdag 9 juli 2020 19:55 schreef Meke het volgende:
OH MIJN GOD IK KIJK NU JOAN
KAN ECHT ECHT ECHT NIET DAT ZE MET HAAR INDIANENTOOI OOK NOG TUSSEN TWEE ZWART MENSEN INSTAAT![]()
![]()
En Jan Smit met z'n pianodasje
Jaquote:Op donderdag 9 juli 2020 19:55 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Sterker nog, tussen 2013 en 2021 hebben we op één keer na álle finales gepaktHoe is het mogelijk. We beginnen bijna op Zweden te lijken
Echt zonde van 2015quote:Op donderdag 9 juli 2020 19:55 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Sterker nog, tussen 2013 en 2021 hebben we op één keer na álle finales gepaktHoe is het mogelijk. We beginnen bijna op Zweden te lijken
Ja 2008quote:Op donderdag 9 juli 2020 19:52 schreef Meke het volgende:
[..]
Ik herinner me het hele liedje niet meerVraag me ook af of ik toen heb gekeken
2008 toch?
Ik ben er ook al gewoon gewend aan het rakenquote:Op donderdag 9 juli 2020 19:54 schreef Meke het volgende:
[..]
Is ook zo hoor, ben al heel blij dat we nu weer geregeld de finale halen![]()
Ja tussen dit rijtje van de uitzending zonet voelt het ook wel extra pijnlijk aan dat met Trijntjequote:
Goed bezig met de bekering!quote:Op donderdag 9 juli 2020 19:54 schreef Andromache het volgende:
Zie TT![]()
Zojuist heb ik de krumpkramp uit de doeken gedaan aan vriendlief.Overigens is kind van vriend (7) verslaafd geraakt aan Little big, de knieënklets, uno dos cuatro cuatro seis, alles erop en eraan.
Ja Nederland doet het echt goed nuquote:Op donderdag 9 juli 2020 19:55 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ga dan maar lekker liggen, lijkt me anders zeker geen pretje nee!quote:Op donderdag 9 juli 2020 19:56 schreef Arizona het volgende:
Ik ga vast boven op bed liggen. Er is hier de hele dag geschuurd en het dwarrelt hier nog steeds, ik kijk door een witte waas en heb een onophoudelijke kriebel in mijn longen sinds ik thuis ben![]()
(heb de hele dag bij mijn ouders op kantoor gewerkt en daar gegeten)
Thanks Davequote:Op donderdag 9 juli 2020 19:54 schreef Dave het volgende:
[..]
https://www.npostart.nl/d(...)07-2020/BV_101400190
Scheelt wel dat 2015 een geweldig jaar was en ik Nederland toen echt totaal niet heb gemist in de finale.quote:
Jaa ik ookquote:Op donderdag 9 juli 2020 20:00 schreef molloot200 het volgende:
Ik heb ook weer heel veel zin in postcardgenotDat heb ik wel echt gemist dit jaar. Ik ben echt groot fan van de Eurovisiepostcards en wat Nederland dit jaar deed zag er echt goed uit. Ik hoop zo dat ze dat idee niet al te veel aanpassen
Dat wel inderdaadquote:Op donderdag 9 juli 2020 20:03 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Scheelt wel dat 2015 een geweldig jaar was en in Nederland toen echt totaal niet heb gemist in de finale.
Dat idee was echt topquote:Op donderdag 9 juli 2020 20:00 schreef molloot200 het volgende:
Ik heb ook weer heel veel zin in postcardgenotDat heb ik wel echt gemist dit jaar. Ik ben echt groot fan van de Eurovisiepostcards en wat Nederland dit jaar deed zag er echt goed uit. Ik hoop zo dat ze dat idee niet al te veel aanpassen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |