quote:Op donderdag 9 juli 2020 19:49 schreef Arizona het volgende:
Ik ben volgens mij als enige nog steeds ongevoelig wat Grow betreft
Ja of in ieder geval een nummer dat iets sneller naar iets toewerktquote:Op donderdag 9 juli 2020 19:47 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ik hoop iets uptempo's eerlijk gezegd
Die Mahmood hoorde ik ook al ja, maar nu ga ik ook Efendi horen, je wordt bedankt Ceequote:
Van harte welkom!quote:Op donderdag 9 juli 2020 19:47 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Over vijf jaar zitten Koen en Branko hier op het forum
Nou je miste net Matthijs die "Tot zover, tot morgen!" zei, en daarvoor een uur terugblik op ESF bij DWDDquote:
Denk ik ookquote:Op donderdag 9 juli 2020 19:51 schreef molloot200 het volgende:
Ik geloof in ieder geval wel dat we met Jeangu het linkerrijtje kunnen halenAls hij het goed doet ook een echte jurypleaser wel
Kutquote:Op donderdag 9 juli 2020 19:51 schreef Meke het volgende:
[..]
Nou je miste net Matthijs die "Tot zover, tot morgen!" zei, en daarvoor een uur terugblik op ESF bij DWDD
Ik herinner me het hele liedje niet meerquote:Op donderdag 9 juli 2020 19:51 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ik vond het na 30 seconden te pijnlijk en heb het afgezet
quote:Op donderdag 9 juli 2020 19:51 schreef Arizona het volgende:
[..]
Er was een terugblik van DWDD met hun songfestivalfragmenten.
quote:
Winnen in een veld van 40+ landen is ook wel erg moeilijk natuurlijk. Eén keer winnen in 44 jaar is wat dat betreft niet vreemd: dan zou elk land 1 keer aan de beurt komenquote:Op donderdag 9 juli 2020 19:51 schreef Meke het volgende:
Zou ik wel heel tof vinden, is al wel even geleden dat een land twee keer achter elkaar won
quote:Op donderdag 9 juli 2020 19:48 schreef Cee het volgende:
Slogan van 2020, “It ain’t what I thought it would be.”
Is ook zo hoor, ben al heel blij dat we nu weer geregeld de finale halenquote:Op donderdag 9 juli 2020 19:53 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Winnen in een veld van 40+ landen is ook wel erg moeilijk natuurlijk. Eén keer winnen in 44 jaar is wat dat betreft niet vreemd: dan zou elk land 1 keer aan de beurt komen
Wordt sowieso wel een apart jaar wat dat betreft. Waar dan alle artiesten die eigenlijk dit jaar zouden gaan, volgend jaar mee gaan komenquote:Op donderdag 9 juli 2020 19:49 schreef Meke het volgende:
[..]
Ja iets wat heel erg op Grow lijkt gaat het denk ik dan ook minder goed doen. Zal voor alle artiesten van dit jaar gelden
@Redefine is het met je eensquote:Op donderdag 9 juli 2020 19:49 schreef Arizona het volgende:
Ik ben volgens mij als enige nog steeds ongevoelig wat Grow betreft
Ja ik eet het as we speak!quote:Op donderdag 9 juli 2020 19:52 schreef Meke het volgende:
[..]![]()
Heb je wel magnum gehaald? Staat vast op uitzendinggemist
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |