Nou ja ik zit dus op stage volgend jaar tijdens de repetities dus dat zal ik niet zo intens meer mee kunnen belevenquote:
Mijn favo Montenegrijnse inzendingquote:Op donderdag 9 juli 2020 20:18 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Balkan ballads moet ik altijd even inkomen. In eerste instantie denk ik: vreselijk, later kan ik het wel waarderen. Maar als het de finale heeft gehaald van 2015 dan zal het vast goed zijn.
In 2015 lurkte ik ook voornamelijk meequote:Op donderdag 9 juli 2020 20:18 schreef molloot200 het volgende:
Toen lurkte ik hier alleen nog mee en postte niet
Ah dat is jammer! maar gelukkig nog genoeg eromheen wat je wel mee kan volgenquote:Op donderdag 9 juli 2020 20:25 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Nou ja ik zit dus op stage volgend jaar tijdens de repetities dus dat zal ik niet zo intens meer mee kunnen beleven
En je moet nog 40 wordenquote:Op donderdag 9 juli 2020 20:13 schreef Strani het volgende:
[..]
Nou sinds ik terugkwam van de cardioloog wil m'n lichaam gewoon niks meer, alleen maar slapen en zoWas ook wel een zware dag, ook fysiek. Was de warmste dag van het jaar tot zo ver en we moesten veel lopen, ook heuvelop, en met het OV en alles.
Maar dit lopen deed wel even goed.
En nu hookedquote:Op donderdag 9 juli 2020 20:21 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ja pas toen ik enthousiast was van een eventuele winst heb ik me aangemeld want ik wilde wel meedoen
Hahaha het is je sowieso vergeven hoorquote:Op donderdag 9 juli 2020 20:25 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ja, ter verdediging kan ik zeggen dat ik geen geluid had en de demo in gedachten had
Ik zag op https://nieuwdezeweek.nl/ veel nieuwe Hindi films langskomen, Dacht misschien heb ik een feestdag of zo gemist.quote:Op donderdag 9 juli 2020 20:21 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Amazon Prime heeft al langer een sectie voor films in het Hindi
[ afbeelding ]
Fijn!quote:Op donderdag 9 juli 2020 20:22 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ja, hierboven is de lucht fris en onbedorven![]()
En heel blij met mijn ouders, als dit achter de rug is organiseren we een mooie luxe bbq voor ze (uiteten is wat minder leuk als je niet uit 1 huishouden komt)
Ik vind Arcade nog steeds niet zo extreem goed eigenlijkquote:Op donderdag 9 juli 2020 20:28 schreef Strani het volgende:
[..]
Hahaha het is je sowieso vergeven hoor
Oh ja die ookquote:
Haha ja het is wel ernstigquote:Op donderdag 9 juli 2020 20:28 schreef Arizona het volgende:
[..]
En je moet nog 40 worden![]()
Nee geintje, hopelijk ben je snel weer de oude, kan me voorstellen dat het er mentaal en fysiek wel inhakt zo’n dag.
quote:
Grow deed mij persoonlijk meer dan Arcadequote:Op donderdag 9 juli 2020 20:29 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ik vind Arcade nog steeds niet zo extreem goed eigenlijk
Dan zijn wij het (wederom ) eensquote:Op donderdag 9 juli 2020 20:30 schreef Strani het volgende:
[..]
Grow deed mij persoonlijk meer dan Arcade
Oh echt naamsverandering ook?quote:Op donderdag 9 juli 2020 20:32 schreef Koen66 het volgende:
[..]. Wist niet eens dat die op #ANONIEM is gegaan
Nou deze versie. Ik geloof dat ik het begin te begrijpen,quote:Op donderdag 9 juli 2020 19:37 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Nou ja ik heb niet echt een doorsnee songfestival smaak hoor
Kort erna dook DJ11 opeens opquote:Op donderdag 9 juli 2020 20:32 schreef Koen66 het volgende:
[..]. Wist niet eens dat die op #ANONIEM is gegaan
Grow is nooit gegroeid bij mij. Van Arcade krijg ik nog steeds kippenvelquote:Op donderdag 9 juli 2020 20:30 schreef Strani het volgende:
[..]
Grow deed mij persoonlijk meer dan Arcade
quote:Op donderdag 9 juli 2020 20:35 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Nou deze versie. Ik geloof dat ik het begin te begrijpen,
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |