Nee dat scheelt gelukkig!quote:Op donderdag 9 juli 2020 20:03 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Scheelt wel dat 2015 een geweldig jaar was en ik Nederland toen echt totaal niet heb gemist in de finale.
I know!quote:
Kan me voorstellen dat het machtig is ja! Maar hopelijk smaakt het je!quote:Op donderdag 9 juli 2020 20:07 schreef Guanabana het volgende:
[..]
I know!
Wel erg machtig met die karamel ook nog hoor![]()
(Even voor de goede orde, ik eet echt niet zo'n hele bak in één keer op1/3e ofzo).
En dat is?quote:Op donderdag 9 juli 2020 20:10 schreef Strani het volgende:
Zo, stukje gewandeld om te zien of ik m'n lichaam uit protestmodus krijg waar het sinds dinsdagavond in zat.
2015quote:Op donderdag 9 juli 2020 20:06 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Nee dat scheelt gelukkig!
2015![]()
Echt het beste jaar ooit wat mij betreft
Ik denk oprecht wel dat ze er iets omheen kunnen verzinnen. Desnoods verplichte Coronatesten voor de mensen van de verenigingen die in de filmpjes meedoenquote:Op donderdag 9 juli 2020 20:03 schreef Em31 het volgende:
[..]
Jaa ik ookwel lastig dat ze net met groepen mensen moeten filmen, maar hopelijk worden ze alsnog wel hier opgenomen.
Thanks!quote:Op donderdag 9 juli 2020 20:10 schreef Em31 het volgende:
ESF / [2019] Nederland #41: Duncan Laurence - Arcade
Voor wie ook onze reactie nog een keer wil lezen.
Als het niet helpt, kun je altijd nog wat gaan krumpen ofzoquote:Op donderdag 9 juli 2020 20:10 schreef Strani het volgende:
Zo, stukje gewandeld om te zien of ik m'n lichaam uit protestmodus krijg waar het sinds dinsdagavond in zat.
Echt joh dat jaarquote:Op donderdag 9 juli 2020 20:11 schreef Fred_B het volgende:
[..]
2015![]()
(Toen was Molloot net van de lagere school)
quote:
Nou sinds ik terugkwam van de cardioloog wil m'n lichaam gewoon niks meer, alleen maar slapen en zoquote:
2015 heb ik niet echt gevolgdquote:Op donderdag 9 juli 2020 20:11 schreef Fred_B het volgende:
[..]
2015![]()
(Toen was Molloot net van de lagere school)
Ah! Dat had ik even gemist.quote:Op donderdag 9 juli 2020 20:13 schreef Strani het volgende:
[..]
Nou sinds ik terugkwam van de cardioloog wil m'n lichaam gewoon niks meer, alleen maar slapen en zoWas ook wel een zware dag, ook fysiek. Was de warmste dag van het jaar tot zo ver en we moesten veel lopen, ook heuvelop, en met het OV en alles.
Maar dit lopen deed wel even goed.
That didn't age well.quote:Op donderdag 7 maart 2019 19:19 schreef Fred_B het volgende:
Wel jammer dat NL niet de stap kan zetten naar een inzending die mee kan doen voor de winst.
Hopelijk ben je snel weer een beetje in balansquote:Op donderdag 9 juli 2020 20:13 schreef Strani het volgende:
[..]
Nou sinds ik terugkwam van de cardioloog wil m'n lichaam gewoon niks meer, alleen maar slapen en zoWas ook wel een zware dag, ook fysiek. Was de warmste dag van het jaar tot zo ver en we moesten veel lopen, ook heuvelop, en met het OV en alles.
Oh wat naar :quote:Op donderdag 9 juli 2020 20:13 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik heb niet echt zout geproefd, dus dat valt allemaal wel meequote:
Een keer met ons terugkijken johquote:Op donderdag 9 juli 2020 20:14 schreef molloot200 het volgende:
[..]
2015 heb ik niet echt gevolgdToen zat ik nog in de fase Nederlandse inzending niet interessant, dan vind ik de rest van het festival ook niet interessant
quote:
Nee ik had het er hier ook niet over gehad. Warmte valt nu wel weer mee trouwens, beetje bewolkt. Volgens Google was het 32 graden vandaag maar hier binnen heb ik er weinig last van gehad.quote:Op donderdag 9 juli 2020 20:14 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ah! Dat had ik even gemist.
Is het daar nu heel warm?
Ja wil ik ook graag. Montenegro stond dat jaar ook in de finale toch? Komt ook niet vaak voor, dus dan moet dat wel echt goed zijnquote:Op donderdag 9 juli 2020 20:15 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Een keer met ons terugkijken johIs echt een geweldige editie met zoveel kwaliteit
quote:Op donderdag 9 juli 2020 20:16 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ook onaardig van Greys toen zeg, helemaal gemist
Komt vast snel goedquote:Op donderdag 9 juli 2020 20:15 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Hopelijk ben je snel weer een beetje in balans
Ja wel even vervelend maar ook weer niet zo heel erg hoor, gewoon lekker lui gedaanquote:
32 graden mee vinden vallenquote:Op donderdag 9 juli 2020 20:16 schreef Strani het volgende:
[..]
Nee ik had het er hier ook niet over gehad. Warmte valt nu wel weer mee trouwens, beetje bewolkt. Volgens Google was het 32 graden vandaag maar hier binnen heb ik er weinig last van gehad.
Dat was dan ook een zeldzaam goede inzending van Montenegroquote:Op donderdag 9 juli 2020 20:16 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ja wil ik ook graag. Montenegro stond dat jaar ook in de finale toch? Komt ook niet vaak voor, dus dan moet dat wel echt goed zijn
Hahaquote:
Balkan ballads moet ik altijd even inkomen. In eerste instantie denk ik: vreselijk, later kan ik het wel waarderen. Maar als het de finale heeft gehaald van 2015 dan zal het vast goed zijn.quote:Op donderdag 9 juli 2020 20:17 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Dat was dan ook een zeldzaam goede inzending van MontenegroMoet je wel van Balkan ballads houden
Nou ik ben blij dat je ook gezellig meepost nu!quote:Op donderdag 9 juli 2020 20:18 schreef molloot200 het volgende:
Toen lurkte ik hier alleen nog mee en postte niet
Ik wel in ieder geval. Heeft iemand die Ruby chocolate al geprobeerd? Ik zag die rode choco laatst ook bij GBBO langskomen.quote:Op donderdag 9 juli 2020 20:15 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ik heb niet echt zout geproefd, dus dat valt allemaal wel mee
Wie hier vond salted caramel ook alweer niet lekker?
Amazon Prime heeft al langer een sectie voor films in het Hindiquote:Op donderdag 9 juli 2020 20:17 schreef Dave het volgende:
“Ineens” allemaal bollywood films op Netflix en Prime, heb ik iets gemist?
Ja pas toen ik enthousiast was van een eventuele winst heb ik me aangemeld want ik wilde wel meedoenquote:Op donderdag 9 juli 2020 20:19 schreef Em31 het volgende:
[..]
Nou ik ben blij dat je ook gezellig meepost nu!![]()
Ja, hierboven is de lucht fris en onbedorvenquote:Op donderdag 9 juli 2020 20:02 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ga dan maar lekker liggen, lijkt me anders zeker geen pretje nee!![]()
En wat lief van je ouders ook dat ze dat nog steeds zo willen doen
En nu kun je nooooit meer terug!quote:Op donderdag 9 juli 2020 20:21 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ja pas toen ik enthousiast was van een eventuele winst heb ik me aangemeld want ik wilde wel meedoen
Wie is er verdwenen?quote:Op donderdag 9 juli 2020 20:23 schreef Em31 het volgende:
Ik vraag me bij oude topics steeds weer af wie #ANONIEM is
Ja, ter verdediging kan ik zeggen dat ik geen geluid had en de demo in gedachten hadquote:
Wel piemels.twitter:Darren_Dutton twitterde op woensdag 08-07-2020 om 23:20:00#NakedAttraction but with the sound of #BakeOff **contains male nudity** 🍆
https://t.co/ak7DRfqQ4E reageer retweet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |