SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Handige linkjes naar leuke topics:
ESF / Monster-playlist: alle ESF optredens ooit
ESF / Overzicht ESF-LAND VAN DE WEEK topics
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat?
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat? #2
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat? #3
ESF / BEWAARTOPIC - overwinning ESF 2019
Onze top 50 eurovisieliedjes:
De 50 favorieten van het leukste songfestival forum van Nederland!
ESF_FOK Twitter
https://twitter.com/ESF_FOK
Ik wil hier wel graag videobeelden vanquote:
NOU ECHT HOORquote:Op donderdag 9 juli 2020 19:35 schreef Cee het volgende:
Toen wisten we nog van niks kijk nou KIJK NOU ONZE HELD WINNAAR
Toch nog maar een keer gaan opzoekenquote:Op donderdag 9 juli 2020 19:26 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Eén van m'n grootste favorieten ooit
quote:Op donderdag 9 juli 2020 19:35 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
De TT geeft het succes van mijn poging al aan!
Dit was nog zonder dat we het nummer wisten toch?quote:Op donderdag 9 juli 2020 19:35 schreef Cee het volgende:
quote:Op donderdag 9 juli 2020 19:36 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Dit was nog zonder dat we het nummer wisten toch?
Oh ja, ik ookquote:
quote:Op donderdag 9 juli 2020 19:35 schreef Cee het volgende:
Nou ja ik heb niet echt een doorsnee songfestival smaak hoorquote:Op donderdag 9 juli 2020 19:36 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Toch nog maar een keer gaan opzoekenAls jij, Cee en Aoibhin zo enthousiast zijn over dit.
Duh, Johnny de Mol zit tegenover hemquote:
Die is echt prachtigquote:Op donderdag 9 juli 2020 19:36 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Toch nog maar een keer gaan opzoekenAls jij, Cee en Aoibhin zo enthousiast zijn over dit.
quote:Op donderdag 9 juli 2020 19:37 schreef Arizona het volgende:
D
[..]
Duh, Johnny de Mol zit tegenover hem
Ik vind het juist ergens een combinatie vanquote:Op donderdag 9 juli 2020 19:37 schreef Cee het volgende:
Dit was vorig jaar maar het voelt al tien jaar geleden, zo vaak herbeleefd.
Als je het scorebord omdraait zijn wel wel laatste geworden, jaquote:Op donderdag 9 juli 2020 19:38 schreef Cee het volgende:
Oh ja, kleine meltdowns her en der omdat ie niet goed inzette bij deze live en nu zouden we laatste worden.
Maar toen kwamen we ook van een dag geleden uit dat we de procentenpolonaise haddenquote:Op donderdag 9 juli 2020 19:38 schreef Cee het volgende:
Oh ja, kleine meltdowns her en der omdat ie niet goed inzette bij deze live en nu zouden we laatste worden.
Ja die clip was zo mooiquote:Op donderdag 9 juli 2020 19:39 schreef Aoibhin het volgende:
Dat moment van bekendmaking met die clip vind ik ook altijd nog zo bijzonder. Want die demo van Arcade vond ik nog maar "meh", maar toen bij die clip had ik gelijk zoiets van "we kunnen gewoon winnen hiermee"
Ik ookquote:
Dat ook zeker. Volgend jaar terugkijkend op de laatste winnaar (Duncan) gaat zó raar voelen! Alsof het een ander leven was ofzoquote:Op donderdag 9 juli 2020 19:39 schreef Meke het volgende:
Het is ook gewoon een gekke tijdsbeleving doordat we nog geen nieuwe winnaar hebben
Oooh die clip, die liet zó goed zien hoe enorm goed er over alles was nagedachtquote:Op donderdag 9 juli 2020 19:39 schreef Aoibhin het volgende:
Dat moment van bekendmaking met die clip vind ik ook altijd nog zo bijzonder. Want die demo van Arcade vond ik nog maar "meh", maar toen bij die clip had ik gelijk zoiets van "we kunnen gewoon winnen hiermee"
quote:
Had verwacht dat "there she goes" wel een kans zou maken.quote:Op donderdag 9 juli 2020 19:26 schreef Em31 het volgende:
Wilde toen wel heel graag Outlaw.
Achteraf is dat natuurlijk zeker anders.
Ja heel raar als hij dan opent met Arcadequote:Op donderdag 9 juli 2020 19:40 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Dat ook zeker. Volgend jaar terugkijkend op de laatste winnaar (Duncan) gaat zó raar voelen! Alsof het een ander leven was ofzo
Ja was de dag ervoor!quote:Op donderdag 9 juli 2020 19:39 schreef Meke het volgende:
[..]
Ja die clip was zo mooi![]()
Die hadden ze de dag hiervoor al laten zien, toch?
Ook wel fijn denk ik, dat hij dit nu staat te zingen na de hele dag positieve reacties te hebben gehoord
Hoop toch wel dat hij Netta had kunnen hebbenquote:Op donderdag 9 juli 2020 19:40 schreef molloot200 het volgende:
Maar 2019 was sowieso wel een matig songfestivaljaar dus daar had Duncan ook wel geluk mee. Gelukkig geen Salvador of Netta die vanuit een ander land op kwam zetten
Was het niet oorspronkelijk de bedoeling dat de clip pas daarna zou komen maar dat ze dit veranderd hadden omdat het nummer was uitgelekt?quote:Op donderdag 9 juli 2020 19:39 schreef Meke het volgende:
[..]
Ja die clip was zo mooi![]()
Die hadden ze de dag hiervoor al laten zien, toch?
Ook wel fijn denk ik, dat hij dit nu staat te zingen na de hele dag positieve reacties te hebben gehoord
Jaquote:Op donderdag 9 juli 2020 19:40 schreef Arizona het volgende:
[..]
Oooh die clip, die liet zó goed zien hoe enorm goed er over alles was nagedacht
Volgens mij hadden ze de artiest wel eerder bekend gemaakt, maar het liedje niet hoor?quote:Op donderdag 9 juli 2020 19:41 schreef sportfreak het volgende:
[..]
Was het niet oorspronkelijk de bedoeling dat de clip pas daarna zou komen maar dat ze dit veranderd hadden omdat het nummer was uitgelekt?
Ook wel bij de eerste een denk ikquote:Op donderdag 9 juli 2020 19:41 schreef Aoibhin het volgende:
Ja Geer, hij kan bij de eerste drie komen
Ja, dat gaat echt heeeeel gek voelen!quote:Op donderdag 9 juli 2020 19:40 schreef Meke het volgende:
[..]
Ja heel raar als hij dan opent met Arcade
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |