SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Handige linkjes naar leuke topics:
ESF / Monster-playlist: alle ESF optredens ooit
ESF / Overzicht ESF-LAND VAN DE WEEK topics
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat?
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat? #2
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat? #3
ESF / BEWAARTOPIC - overwinning ESF 2019
Onze top 50 eurovisieliedjes:
De 50 favorieten van het leukste songfestival forum van Nederland!
ESF_FOK Twitter
https://twitter.com/ESF_FOKSame shit, different day
SC hopper present
Bestellen?quote:Op donderdag 9 juli 2020 18:12 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Maar dan hadden we weer helemaal om pizza gemoeten.
Ja met eten trigger je mijn medeleven sowieso wel hoor.quote:Op donderdag 9 juli 2020 18:14 schreef Guanabana het volgende:
Ik vind het lief/grappig dat iedereen helemaal ingaat op mijn eetverhaalgezeur![]()
Of heel oude foto'squote:Op donderdag 9 juli 2020 18:15 schreef Guanabana het volgende:
Jammere is dat bijna niemand daadwerkelijk een foto in zijn/haar Fobo heeft
Vind ik ook stomquote:Op donderdag 9 juli 2020 18:15 schreef Guanabana het volgende:
Ik wilde zeggen 'jij hebt ook helemaal geen foto van jezelf', maar ik had niet ver genoeg naar beneden gescrolltquote:
Haha ik ook niet.quote:Op donderdag 9 juli 2020 18:17 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ik wilde zeggen 'jij hebt ook helemaal geen foto van jezelf', maar ik had niet ver genoeg naar beneden gescrollt
Zo kwam ik er ook achter dat ik niet veel scheel met GeorgeMquote:Op donderdag 9 juli 2020 18:20 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ah, ik ga er altijd vanuit dat mensen dat niet hebben ingevuld
Decenniumpje meer of minder, kniesoor die daar op letquote:
Bij mij duurt dat gelukkig nog heel lang.quote:Op donderdag 9 juli 2020 18:20 schreef Koen66 het volgende:
Al wordt dat verschil ook jaarlijks kleiner
Hoe oud is jouw foto?quote:Op donderdag 9 juli 2020 18:21 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Decenniumpje meer of minder, kniesoor die daar op let
Foto's waar ik niet grijs ben zijn net zo oud als m'n Fok accountquote:Op donderdag 9 juli 2020 18:21 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Daar heeft 'ie nou niks aan hè!quote:Op donderdag 9 juli 2020 18:21 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Bij mij duurt dat gelukkig nog heel lang.
Hoe oud was jij ook alweer?quote:Op donderdag 9 juli 2020 18:21 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Bij mij duurt dat gelukkig nog heel lang.
In jouw geval zou ik zeggen dat je er nu beter uit ziet.quote:Op donderdag 9 juli 2020 18:21 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Hahaha zo bedoelde ik het nietquote:Op donderdag 9 juli 2020 18:22 schreef Strani het volgende:
[..]
Daar heeft 'ie nou niks aan hè!
Zeg eens wat troostends.
Oh jaquote:Op donderdag 9 juli 2020 18:23 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Hahaha zo bedoelde ik het niet![]()
Eerder dat ik dacht van 'oh haha, dat is bij mij pas als ik 88 ben, als ik dat ooit al haal"
Weet ik niet meer precies, maar ik denk uit 2006. Sowieso van voor 2010.quote:
Dank jequote:Op donderdag 9 juli 2020 18:23 schreef Strani het volgende:
[..]
In jouw geval zou ik zeggen dat je er nu beter uit ziet.
Wanneer heb jij Tim gezien dan?quote:Op donderdag 9 juli 2020 18:23 schreef Strani het volgende:
[..]
In jouw geval zou ik zeggen dat je er nu beter uit ziet.
Dat doe ik bewustquote:Op donderdag 9 juli 2020 18:13 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Jouw Fobo foto's zijn ook wel vaagjes
Bij het aanmaken van mijn facebookaccount in maart heb ik ook een foto van 15 jaar geleden gebruiktquote:Op donderdag 9 juli 2020 18:21 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ik heb er twee!quote:Op donderdag 9 juli 2020 18:15 schreef Guanabana het volgende:
Dit. Goed excuus.quote:Op donderdag 9 juli 2020 18:28 schreef Guanabana het volgende:
Vervelende aan het Fobo is dat je het formaat moet aanpassen, alle foto's zijn te groot. Daar heb ik geen zin in hoor.
En ik er maar zo netjes mijn best op hebben gedaan!quote:Op donderdag 9 juli 2020 18:20 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ah, ik ga er altijd vanuit dat mensen dat niet hebben ingevuld
Maak een tosti.quote:Op donderdag 9 juli 2020 18:29 schreef Guanabana het volgende:
Ik heb nog hongeeeer
*is vervelend zeurend kind*
Ah oke.quote:Op donderdag 9 juli 2020 18:29 schreef Strani het volgende:
[..]
Hij heeft zich een keer laten zien tijdens een videocall
Nou, het is alsof je er bij wasquote:Op donderdag 9 juli 2020 18:30 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ah oke.
Sorry, klinkt een beetje als een soort potloodventer-situatie. Met regenjas enzo. En dan snel camera weer uit.
Ook echt zo heel chagrijnig als een vermoeide ouder antwoorden, prachtigquote:
insert ieniemie plaatjequote:Op donderdag 9 juli 2020 18:29 schreef Guanabana het volgende:
Ik heb nog hongeeeer
Ik moest er ook over denken wanneer het dan geweest kon zijnquote:Op donderdag 9 juli 2020 18:30 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ah oke.
Sorry, klinkt een beetje als een soort potloodventer-situatie. Met regenjas enzo. En dan snel camera weer uit.
Hahaquote:Op donderdag 9 juli 2020 18:31 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ook echt zo heel chagrijnig als een vermoeide ouder antwoorden, prachtig
Woon je nog steeds boven een supermarkt?quote:Op donderdag 9 juli 2020 18:31 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ook echt zo heel chagrijnig als een vermoeide ouder antwoorden, prachtig
Jaquote:Op donderdag 9 juli 2020 18:32 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Woon je nog steeds boven een supermarkt?
Je eet wat de pot schaft, en nu naar bed!quote:Op donderdag 9 juli 2020 18:29 schreef Guanabana het volgende:
Ik heb nog hongeeeer
quote:
Dit was je 16e post van de 51 dus valt mee, rond de 30% zal het zijn.quote:Op donderdag 9 juli 2020 18:32 schreef Guanabana het volgende:
Jeetje zit wel alles vol te spammen in mijn eentje hè. Ik ga zo weg hoor.
Het is omdat iedereen op me reageert ook telkens, dus alles is roze gekleurd (roze is mijn post- en quotekleur).quote:Op donderdag 9 juli 2020 18:33 schreef Strani het volgende:
[..]
Dit was je 16e post van de 51 dus valt mee, rond de 30% zal het zijn.
Hup, weg nu, en anders niet meer zeuren!quote:Op donderdag 9 juli 2020 18:34 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Het is omdat iedereen op me reageert ook telkens, dus alles is roze gekleurd (roze is mijn post- en quotekleur).
Lekker hoor aandacht.
Maar ga zo even lopen en naar de AH.
Wat ga je halen? Iets lekkers?quote:Op donderdag 9 juli 2020 18:34 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Het is omdat iedereen op me reageert ook telkens, dus alles is roze gekleurd (roze is mijn post- en quotekleur).
Lekker hoor, aandacht.
Aha!quote:Op donderdag 9 juli 2020 18:34 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Lekker hoor, aandacht.
Ja heb zin in chocola of iets van ijs.quote:
ohhhh lekker. Allebeiquote:Op donderdag 9 juli 2020 18:35 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ja heb zin in chocola of iets van ijs.
Omdat ik dus niet normaal gegeten heb![]()
Maar goed, dat is dan wel weer het voordeel van volwassen zijn.
Spannend hoorquote:Op donderdag 9 juli 2020 18:28 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Dat doe ik bewustBlijft er nog wat mysterie
Maar mag ze nog even uitleggen hoe je plaatjes post? (of iemand anders)quote:Op donderdag 9 juli 2020 18:34 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Hup, weg nu, en anders niet meer zeuren!Rotkind!
Nee ik had net crackers met kaas opquote:Op donderdag 9 juli 2020 18:37 schreef Strani het volgende:
[..]
Roep je dit af en toe om te garanderen dat je welkom zal blijven in Nederland?
De link van het plaatje ( 'adres van afbeelding kopieren') , plakken in dat schilderij-icoontje.quote:Op donderdag 9 juli 2020 18:37 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Maar mag ze nog even uitleggen hoe je plaatjes post? (of iemand anders)
ahhhhhh hoe op! Nu krijg ik daar zin in. Magnumsquote:Op donderdag 9 juli 2020 18:38 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Weet je wat lekker is!
Dit!
[ afbeelding ]
![]()
![]()
Wel belachelijk duur. Denk toch dat ik het ga kopen,
quote:Op donderdag 9 juli 2020 18:38 schreef Prisha het volgende:
[..]
Nee ik had net crackers met kaas op. Belegen. Erg lekker. En te bedenken dat ik vroeger kaas niet lustte.
Het klinkt vreemd dat ze in Spanje een Jumbo hebben. Dat is ook waar je de poffertjes haalt toch? Die blokken zijn lekkerrrrrr.quote:Op donderdag 9 juli 2020 18:39 schreef Strani het volgende:
[..]Gelukkig heb je je bekeerd!
Ik koop altijd 30+ belegen van de Jumbo, die blokken.
Ik snap dat dit verwarrend is gezien het feit dat ik in Spanje woon, maar toch is het zo.
Hehequote:Op donderdag 9 juli 2020 18:41 schreef Prisha het volgende:
[..]
Het klinkt vreemd dat ze in Spanje een Jumbo hebben. Dat is ook waar je de poffertjes haalt toch? Die blokken zijn lekkerrrrrr.
Hebben ze in December dan ook bijvoorbeeld pepernoten?quote:Op donderdag 9 juli 2020 18:42 schreef Strani het volgende:
[..]
HeheHet is een Nederlandse supermarkt die producten verkoopt van de Jumbo. Twee keer per week komt een enorme vrachtwagen van Nederland naar Spanje gereden met producten. En inderdaad ja
Zelfs een paar maanden eerderquote:Op donderdag 9 juli 2020 18:42 schreef Prisha het volgende:
[..]
Hebben ze in December dan ook bijvoorbeeld pepernoten?
quote:Op donderdag 9 juli 2020 18:38 schreef Guanabana het volgende:
[..]
De link van het plaatje ( 'adres van afbeelding kopieren') , plakken in dat schilderij-icoontje.
Doen ze dat omdat er veel Nederlanders zijn daar?quote:Op donderdag 9 juli 2020 18:43 schreef Strani het volgende:
[..]
Zelfs een paar maanden eerderMaar inderdaad, al dat soort dingen krijgen we dus ook in de juiste seizoenen.
quote:Op donderdag 9 juli 2020 18:24 schreef Strani het volgende:
[..]
Oh ja
Zo daar is Molloot nog goed weggekomen zeg
mega-muisquote:Op donderdag 9 juli 2020 18:44 schreef usagi414 het volgende:
[..]
[ [url=https://cdn01.pijpermedia.nl/7-0cZnh9fNqDoq9EtZR_1vUdneo=/980x0/filters:format(webp)/https://cdn.pijper.io/sou(...)-moet.jpg]afbeelding[/url] ]
Het werkt (bedankt @:Guanabana)
quote:Op donderdag 9 juli 2020 18:44 schreef usagi414 het volgende:
[..]
[ [url=https://cdn01.pijpermedia.nl/7-0cZnh9fNqDoq9EtZR_1vUdneo=/980x0/filters:format(webp)/https://cdn.pijper.io/sou(...)-moet.jpg]afbeelding[/url] ]
Het werkt (bedankt @:Guanabana)
Wonen er zo veel Nederlanders in jouw omgeving dat dit gebeurt ja?quote:Op donderdag 9 juli 2020 18:42 schreef Strani het volgende:
[..]
HeheHet is een Nederlandse supermarkt die producten verkoopt van de Jumbo. Twee keer per week komt een enorme vrachtwagen van Nederland naar Spanje gereden met producten. En inderdaad ja
Dan zijn ze in elk geval niet te quichekeurig.quote:Op donderdag 9 juli 2020 18:46 schreef molloot200 het volgende:
M’n eigengemaakte quiche is goed gevallen en m’n gezin had niet door dat er buffelmozzarella in zat
quote:Op donderdag 9 juli 2020 18:44 schreef Prisha het volgende:
[..]
Doen ze dat omdat er veel Nederlanders zijn daar?
Oja, de grootte kan je aanpassen door achter de 'img' bijvoorbeeld =400 of =300 te zetten.quote:
Sinterklaas moet ze ook ergens vandaan halen natuurlijk.quote:Op donderdag 9 juli 2020 18:47 schreef Strani het volgende:
[..]Er is ruim voldoende markt voor hier inderdaad.
Waar ik woon is een hele internationale omgeving. Britten en Noren vormen de grootste buitenlandse groepen, gevolgd door Nederlanders. In mijn gemeente is iets minder dan de helft van de ingeschreven bewoners Spaansquote:Op donderdag 9 juli 2020 18:46 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Wonen er zo veel Nederlanders in jouw omgeving dat dit gebeurt ja?
Preciesquote:Op donderdag 9 juli 2020 18:48 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Sinterklaas moet ze ook ergens vandaan halen natuurlijk.
Ik heb alléén maar onbekende lurkersquote:Op donderdag 9 juli 2020 18:10 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Soms heb je wel eens een complete onbekende lurker in je fobo
Oh Guana heeft meteen gelurkt, nu ken ik tenminste iemandquote:
quote:Op donderdag 9 juli 2020 18:51 schreef Meke het volgende:
[..]
Oh Guana heeft meteen gelurkt, nu ken ik tenminste iemand
Nee ik zie hetquote:
quote:Op donderdag 9 juli 2020 18:47 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Dan zijn ze in elk geval niet te quichekeurig.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Hey dank, dan kan ik eindelijk een plaatje in het JSF topic plakken!!quote:Op donderdag 9 juli 2020 18:47 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Oja, de grootte kan je aanpassen door achter de 'img' bijvoorbeeld =400 of =300 te zetten.
Ik vraag je één ding!quote:Op donderdag 9 juli 2020 18:53 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ik ga bij een zelfscankassa denk ik.
Tot zo!quote:
Van een straaljager?quote:Op donderdag 9 juli 2020 18:53 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Hey dank, dan kan ik eindelijk een plaatje in het JSF topic plakken!!
Verdorie Fred.quote:Op donderdag 9 juli 2020 18:47 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Dan zijn ze in elk geval niet te quichekeurig.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ga ik doen. Toch fijn dat jij me dit op mijn leeftijd nog kan leren.quote:Op donderdag 9 juli 2020 18:47 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Oja, de grootte kan je aanpassen door achter de 'img' bijvoorbeeld =400 of =300 te zetten.
quote:
BOHHquote:Op donderdag 9 juli 2020 18:38 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Weet je wat lekker is!
Dit!
[ afbeelding ]
![]()
![]()
Ohh dat lijkt me ook lekkerquote:Op donderdag 9 juli 2020 18:38 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Weet je wat lekker is!
Dit!
[ afbeelding ]
![]()
![]()
Mooi zo!quote:Op donderdag 9 juli 2020 18:46 schreef molloot200 het volgende:
M’n eigengemaakte quiche is goed gevallen en m’n gezin had niet door dat er buffelmozzarella in zat
Ik heb ook even gelurkt!quote:Op donderdag 9 juli 2020 18:51 schreef Meke het volgende:
[..]
Oh Guana heeft meteen gelurkt, nu ken ik tenminste iemand
Oh ja! Bijna weer vergeten!quote:Op donderdag 9 juli 2020 19:00 schreef summer52 het volgende:
Kijkt iedereen zo op NPO 1 naar De Wereld Spoelt Terug? Het beste uit 15 jaar Songfestival!
Droogklootquote:
Het ligt dus niet aan de leeftijd , maar aan het verschil tussen diginerd en digibeet. (ik val eerder in de diginerd categorie , maar dit wist ik niet)quote:Op donderdag 9 juli 2020 18:53 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Hey dank, dan kan ik eindelijk een plaatje in het JSF topic plakken!!
Haha ja achterafquote:Op donderdag 9 juli 2020 19:04 schreef Cee het volgende:
“Waylon, doe je mee eigenlijk?”
- “Ik zal wel moeten, toch?”
Verdorie het zat toen al zowat fout.
Ja zeker zo achteraf was het toen echt al te merkenquote:Op donderdag 9 juli 2020 19:04 schreef Cee het volgende:
“Waylon, doe je mee eigenlijk?”
- “Ik zal wel moeten, toch?”
Verdorie het zat toen al zowat fout.
Ja ik vind me dat nu wel moeilijk voor te stellen omdat ik het liedje nu door en door kenquote:Op donderdag 9 juli 2020 19:05 schreef Aoibhin het volgende:
En toen vonden we het allemaal nog kut en kansloos!
Ik ook! Hoewel ik niet weet of die bij DWDD zijn geweest?quote:Op donderdag 9 juli 2020 19:05 schreef Aoibhin het volgende:
Ben wel benieuwd wat ze uit de rampjaren gaan laten zien
Ja later toen ik de studioversie hoorde was het meteen van "oh, best een mooie liedje!" al was ik nog steeds niet optimistisch over de kansen.quote:Op donderdag 9 juli 2020 19:06 schreef Meke het volgende:
[..]
Ja ik vind me dat nu wel moeilijk voor te stellen omdat ik het liedje nu door en door kenMaar qua staging was het wel suf ook
Ahhhh oh ja, het is aan DWDD gelinktquote:Op donderdag 9 juli 2020 19:06 schreef Meke het volgende:
[..]
Ik ook! Hoewel ik niet weet of die bij DWDD zijn geweest?
Ze zullen wel afsluiten met Duncan
Vast ook duetten, niet met Ilse of Waylon solo sangquote:Op donderdag 9 juli 2020 19:07 schreef Cee het volgende:
Ben eigenlijk wel benieuwd wat die andere twee nummers waren.
Nou met Trijntje niet hoorquote:Op donderdag 9 juli 2020 19:07 schreef Em31 het volgende:
De reacties waren na dat optreden zo extreem, helemaal achteraf natuurlijk. Maar daardoor houdt nu iedereen zich toch altijd nog wat in hier heb ik het idee
Ja echt joh, wat heerlijk om terug te zien nuquote:Op donderdag 9 juli 2020 19:09 schreef Cee het volgende:
“Je bent er mee bezig hè, en meer dan Waylon of niet?”
DE TERING ZEG
Ja daarom het heet ook de wereld spoelt terugquote:Op donderdag 9 juli 2020 19:08 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ahhhh oh ja, het is aan DWDD gelinkt
Dat topic dat ze bekend werd gemaaktquote:
Ja na het liedje nog wel iets meer, maar niet echt qua visiequote:Op donderdag 9 juli 2020 19:10 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja echt joh, wat heerlijk om terug te zien nu![]()
Waylon die ook amper aan het woord komt
Ja het kwartje valt wat laatquote:Op donderdag 9 juli 2020 19:10 schreef Meke het volgende:
[..]
Ja daarom het heet ook de wereld spoelt terug![]()
quote:Op donderdag 9 juli 2020 19:10 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Dat topic dat ze bekend werd gemaakt![]()
![]()
Greys die roept "neeee niet Trijntje die is te oud en te belegen enzo"
En er een paar pagina's later achterkwam dat ze even oud zijn
Gieren.quote:Op donderdag 9 juli 2020 19:10 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
![]()
Haha jaquote:Op donderdag 9 juli 2020 19:11 schreef molloot200 het volgende:
Lol dit gesprek is leuk om terug te zien met Trijntje
quote:
Geen parachutepakquote:Op donderdag 9 juli 2020 19:13 schreef molloot200 het volgende:
Geen EVOL op de achtergrondzangeressen?
Alleen Ilse en Waylonquote:Op donderdag 9 juli 2020 19:13 schreef molloot200 het volgende:
Wat is er allemaal al geweest voor Trijn?
Alleen The Common Linnetsquote:Op donderdag 9 juli 2020 19:13 schreef molloot200 het volgende:
Wat is er allemaal al geweest voor Trijn?
100x beter dan wat er uiteindelijk op het ESF stondquote:Op donderdag 9 juli 2020 19:13 schreef Meke het volgende:
Ziet er wel een beetje stom uit met die achtergrondzangeressen op dat bankje
Johquote:
Ja dat is ook weer zoquote:Op donderdag 9 juli 2020 19:14 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
100x beter dan wat er uiteindelijk op het ESF stond
Geen wanhopige blik van "haal me hier weg"quote:
Bedankt voor de reminder, net ingeschakeld.quote:Op donderdag 9 juli 2020 19:00 schreef summer52 het volgende:
Kijkt iedereen zo op NPO 1 naar De Wereld Spoelt Terug? Het beste uit 15 jaar Songfestival!
Ja die hele houding was al verkeerd.quote:Op donderdag 9 juli 2020 19:15 schreef molloot200 het volgende:
Wie dacht ooit: dit is een goed idee? Uberhaupt alleen Trijn al. Had totaal geen ambities ook "het is leuk dat ik hier sta"
"Ja ik ga ook helemaal niet Nederland vertegenwoordigen, ik hoop gewoon dat er mensen zijn die het net zo leuk vinden als Anouk en ik"quote:Op donderdag 9 juli 2020 19:15 schreef molloot200 het volgende:
Wie dacht ooit: dit is een goed idee? Uberhaupt alleen Trijn al. Had totaal geen ambities ook "het is leuk dat ik hier sta"
Blijkbaar doen ze alles vanaf 2014? Eerst Common Linnets, Trijntje, nu Douwequote:Op donderdag 9 juli 2020 19:15 schreef Arizona het volgende:
[..]
Bedankt voor de reminder, net ingeschakeld.
En dan Trijntje. Hoezo het beste
quote:Op donderdag 9 juli 2020 19:15 schreef Meke het volgende:
[..]
"Ja ik ga ook helemaal niet Nederland vertegenwoordigen, ik hoop gewoon dat er mensen zijn die het net zo leuk vinden als Anouk en ik"
![]()
![]()
Ja, denk dat de acts daarvoor niet in DWDD kwamen?quote:Op donderdag 9 juli 2020 19:15 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Blijkbaar doen ze alles vanaf 2014? Eerst Common Linnets, Trijntje, nu Douwe
Hoezo?quote:Op donderdag 9 juli 2020 19:16 schreef Cee het volgende:
Ineens vind ik het heel bizar om te zien dat Douwe Bob aan ESF heeft meegedaan.
Ohh, dacht dat je hier bedoelde. Dat weet ik niet zo goed meerquote:Op donderdag 9 juli 2020 19:16 schreef Em31 het volgende:
[..]
De media ook niet? Kan me dat niet meer goed herinneren.
Dat was echt tof ja!quote:Op donderdag 9 juli 2020 19:16 schreef molloot200 het volgende:
Dat café van Douwe was wel echt leuk ook
Ik vond Slow Down meteen al wat tegenvallen. Leuk nummertje, maar niks waar je top 5 mee kan halen.quote:Op donderdag 9 juli 2020 19:17 schreef Meke het volgende:
Vind het nog steeds een mooi nummer, maar hij heeft zoveel mooiere
Jaquote:Op donderdag 9 juli 2020 19:17 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik vond Slow Down meteen al wat tegenvallen. Leuk nummertje, maar niks waar je top 5 mee kan halen.
Hij heeft inderdaad véél mooiere. Jacob's Song was een gemiste kans.
Echt ? Had dat niet gedacht.quote:Op donderdag 9 juli 2020 19:10 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
![]()
Zonder die rare roos!quote:
Gewoon, ik associeer hem er eigenlijk niet meer mee, hij heeft een beetje een anti-ESF houding (niet actief of zo), alhoewel hij verreweg de leukste ESF-week OOIT heeft bewerkstelligd met zijn eigen café.quote:Op donderdag 9 juli 2020 19:16 schreef Meke het volgende:
[..]
Hoezo?![]()
Ik vind hem nog steeds echt een toffe deelnemer![]()
Mwah, hij is wel wat vreemd gaan doen in de loop der jaren.quote:Op donderdag 9 juli 2020 19:18 schreef Meke het volgende:
[..]
Ja![]()
Van mij mag 'ie nog wel een keer hoor
Zou me niets verbazenquote:Op donderdag 9 juli 2020 19:18 schreef molloot200 het volgende:
Maar is het dan echt zo dat ESF voor 2014 nooit in DWDD zat?Dat ze dat toen nog zo "onbelangrijk" vonden en dat ze daar na Anouk pas het belang van inzagen bij die DWDD redactie
Ja echt hoorquote:
Dat vond / vind ik ook een veel mooier nummerquote:Op donderdag 9 juli 2020 19:17 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik vond Slow Down meteen al wat tegenvallen. Leuk nummertje, maar niks waar je top 5 mee kan halen.
Hij heeft inderdaad véél mooiere. Jacob's Song was een gemiste kans.
Ja hmm snap ik ergens ook wel weerquote:Op donderdag 9 juli 2020 19:18 schreef Cee het volgende:
[..]
Gewoon, ik associeer hem er eigenlijk niet meer mee, hij heeft een beetje een anti-ESF houding (niet actief of zo), alhoewel hij verreweg de leukste ESF-week OOIT heeft bewerkstelligd met zijn eigen café.
Ja maar zoals hij tóen was bedoel ik ook hèquote:Op donderdag 9 juli 2020 19:18 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Mwah, hij is wel wat vreemd gaan doen in de loop der jaren.
quote:Op donderdag 9 juli 2020 19:18 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Had hij die tattoo zo vroeg voor ESF laten zetten ja? Dat had ik helemaal niet door
Ja, die had hij niet lang voor vertrek naar Stockholm laten zettenquote:Op donderdag 9 juli 2020 19:18 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Had hij die tattoo zo vroeg voor ESF laten zetten ja? Dat had ik helemaal niet door
Vanaf 2013 ging het roer bij de delegatie om en werd er op een andere manier gekeken naar de deelnemers en de platforms waarop deze werden gepresenteerd. Dus geen voorrondes, geen TROS, geen John de Mol-praktijken, maar focus op de muziek en credibility van de artiesten zelf.quote:Op donderdag 9 juli 2020 19:18 schreef molloot200 het volgende:
Maar is het dan echt zo dat ESF voor 2014 nooit in DWDD zat?Dat ze dat toen nog zo "onbelangrijk" vonden en dat ze daar na Anouk pas het belang van inzagen bij die DWDD redactie
Oh zo, ja wat dat betreft helemaal eens!quote:Op donderdag 9 juli 2020 19:19 schreef Meke het volgende:
[..]
Ja maar zoals hij tóen was bedoel ik ook hè![]()
Of een soortgelijk iemand
Volgens mij was hij ook echt een beetje boos dat hij maar elfde was geworden.quote:Op donderdag 9 juli 2020 19:18 schreef Cee het volgende:
[..]
Gewoon, ik associeer hem er eigenlijk niet meer mee, hij heeft een beetje een anti-ESF houding (niet actief of zo), alhoewel hij verreweg de leukste ESF-week OOIT heeft bewerkstelligd met zijn eigen café.
Jaquote:
Ja dat heb ik wel door ja maar ik vind het gek dat ze blijkbaar nooit bij DWDD over ESF hebben gepraat daarvoor (of dat wordt nu niet uitgezonden).quote:Op donderdag 9 juli 2020 19:20 schreef Cee het volgende:
[..]
Vanaf 2013 ging het roer bij de delegatie om en werd er op een andere manier gekeken naar de deelnemers en de platforms waarop deze werden gepresenteerd. Dus geen voorrondes, geen TROS, geen John de Mol-praktijken, maar focus op de muziek en credibility van de artiesten zelf.
Haha jaquote:
Die zijn heel veel bij RTL Late Night bij Humberto geweest kan ik me herinnerenquote:Op donderdag 9 juli 2020 19:21 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Haha ja![]()
Maar zijn die dan ook echt niet bij DWDD geweest? Ik kan het me ook niet herinneren eigenlijk
Oh boos was hij zeker! Hij had echt gedacht te kunnen winnenquote:Op donderdag 9 juli 2020 19:20 schreef Em31 het volgende:
[..]
Volgens mij was hij ook echt een beetje boos dat hij maar elfde was geworden.
Live bij Daniël Dekker in z’n show.quote:Op donderdag 9 juli 2020 19:21 schreef Meke het volgende:
Is OG3NE uberhaupt dan wel bij DWDD geweest, of hebben ze ergens anders hun nummer gepresenteerd?
Geen idee of de presentatie van Hind in 2008 nog ergens is terug te zien (bij Claudia de Breij) , maar dat was ook niet best.quote:Op donderdag 9 juli 2020 19:18 schreef molloot200 het volgende:
Ik heb even gegoogled, en ze zaten bij RTL Late Nightquote:Op donderdag 9 juli 2020 19:21 schreef Meke het volgende:
Is OG3NE uberhaupt dan wel bij DWDD geweest, of hebben ze ergens anders hun nummer gepresenteerd?
Ze hadden zo'n aparte presentatie en toen in de avond bij RTL Late Night. Dus misschien zijn ze er wel helemaal niet geweest nee!quote:Op donderdag 9 juli 2020 19:21 schreef Meke het volgende:
quote:
Bij Humberto dacht ik.quote:Op donderdag 9 juli 2020 19:21 schreef Meke het volgende:
Wás ie maar alleen gegaanquote:Op donderdag 9 juli 2020 19:22 schreef molloot200 het volgende:
Waylon ging zeker niet alleen het podium op
Yep!quote:Op donderdag 9 juli 2020 19:22 schreef Meke het volgende:
[..]
Ik heb even gegoogled, en ze zaten bij RTL Late Night
Was het maar waarquote:Op donderdag 9 juli 2020 19:22 schreef molloot200 het volgende:
Waylon ging zeker niet alleen het podium op
Die had ik een paar jaar geleden nog teruggezien, maar is inmiddels niet meer te bekijken volgens mijquote:Op donderdag 9 juli 2020 19:22 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Geen idee of de presentatie van Hind in 2008 nog ergens is terug te zien (bij Claudia de Breij) , maar dat was ook niet best.
Achteraf ook helemaal mee eensquote:Op donderdag 9 juli 2020 19:23 schreef Cee het volgende:
Thanks but no thanks had het moeten worden en Geer was het met me eens.
Yep.quote:Op donderdag 9 juli 2020 19:23 schreef molloot200 het volgende:
Thanks but no thanks vind ik nog steeds mooier dan Outlaw
Ik ookquote:Op donderdag 9 juli 2020 19:23 schreef molloot200 het volgende:
quote:Op donderdag 9 juli 2020 19:24 schreef Meke het volgende:
[..]
Ik ook![]()
![]()
Had ie vast nog steeds krumpers ingefietst
quote:Op donderdag 9 juli 2020 19:22 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Geen idee of de presentatie van Hind in 2008 nog ergens is terug te zien (bij Claudia de Breij) , maar dat was ook niet best.
quote:Op donderdag 9 juli 2020 19:24 schreef Meke het volgende:
[..]
Ik ook![]()
![]()
Verdommequote:Op donderdag 9 juli 2020 19:24 schreef Meke het volgende:
[..]
Ik ook![]()
![]()
Ja grootste deel van Nederland was ook voor dit nummer toch volgens mijquote:Op donderdag 9 juli 2020 19:24 schreef Cee het volgende:
Tekenend dat ze dit nummer laten zien en niet Outlaw.
Ja ik ook!quote:Op donderdag 9 juli 2020 19:23 schreef molloot200 het volgende:
Och hemel dan was de shock nog groterquote:Op donderdag 9 juli 2020 19:24 schreef Meke het volgende:
[..]
Ik ook![]()
![]()
Komt misschien nog? Ze moeten nog een halfuur en dat gaan ze vast niet helemaal aan Duncan opdragen?quote:Op donderdag 9 juli 2020 19:24 schreef Cee het volgende:
Tekenend dat ze dit nummer laten zien en niet Outlaw.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja en uiteindelijk zijn al die nummers volgens mij op zijn album terechtgekomen dus hij vond ze allemaal wel goed genoeg denk ik?quote:Op donderdag 9 juli 2020 19:25 schreef Meke het volgende:
Zijn argument klopt trouwens ook niet helemaal, qua stemmen van publiek. Je laat dat alleen meespelen als je zelf al een duidelijke voorkeur hebt. Als hij vijf liedjes had gepresenteerd die allemaal kwalitatief goed waren en waar hij zelf achterstond, had het publiek toch geen slechte keuze kunnen maken
Oh die nummers vind ik niet meteen erg op elkaar lijkenquote:Op donderdag 9 juli 2020 19:26 schreef Cee het volgende:
Gelukkig is dit nummer uiteindelijk toch op ESF te horen geweest.
[..]
quote:Op donderdag 9 juli 2020 19:26 schreef Cee het volgende:
Gelukkig is dit nummer uiteindelijk toch op ESF te horen geweest.Eén van m'n grootste favorieten ooitSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ja en als je bang bent dat het publiek een liedje kiest dat jij niet wil, dan presenteer je hem toch niet?quote:Op donderdag 9 juli 2020 19:26 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ja en uiteindelijk zijn al die nummers volgens mij op zijn album terechtgekomen dus hij vond ze allemaal wel goed genoeg denk ik?
Ja precies, zelfde hierquote:Op donderdag 9 juli 2020 19:26 schreef Em31 het volgende:
Wilde toen wel heel graag Outlaw.
Achteraf is dat natuurlijk zeker anders.
Was wel een vreemd argument ook inderdaad.quote:Op donderdag 9 juli 2020 19:26 schreef Meke het volgende:
[..]
Ja en als je bang bent dat het publiek een liedje kiest dat jij niet wil, dan presenteer je hem toch niet?
Echt heel makkelijk inderdaad!quote:Op donderdag 9 juli 2020 19:27 schreef Meke het volgende:
Hij heeft wel gelijk, Waylon zingt altijd ZO makkelijk![]()
En vind hem eigenlijk nog leuker nu hij achter de schermen een beetje een suffe huisvader is
Dit idee heb ik ookquote:Op donderdag 9 juli 2020 19:28 schreef Cee het volgende:
Denk echt dat dit hem was geworden en dat Waylon zelf dus last minute Outlaw koos.
Nee nummer 2quote:
Echt zo bizar, eigenwijs. Dat hij het gewoon heeft genegeerd.quote:Op donderdag 9 juli 2020 19:29 schreef Meke het volgende:
Ik snap echt niet waarom hij deze niet heeft gedaan als iedereen hier ZO enthousiast over is
Maar goed, destijds wilde ik ook echt Outlawquote:Op donderdag 9 juli 2020 19:30 schreef Cee het volgende:
[..]
Echt zo bizar, eigenwijs. Dat hij het gewoon heeft genegeerd.
Dit hele forum was toen wel echt team Outlaw voor mijn gevoelquote:Op donderdag 9 juli 2020 19:29 schreef Meke het volgende:
Ik snap echt niet waarom hij deze niet heeft gedaan als iedereen hier ZO enthousiast over is
quote:
Ja zie je wel, en daarna dan uitgebreid d'n Duncquote:
Jaquote:Op donderdag 9 juli 2020 19:30 schreef Cee het volgende:
[..]
Echt zo bizar, eigenwijs. Dat hij het gewoon heeft genegeerd.
Ik was er toen nog niet maar zo terugkijkend denk ik dat hij met TBNT (liedje 5) het verder had kunnen schoppen dan tot plek 18 hoorquote:Op donderdag 9 juli 2020 19:31 schreef Em31 het volgende:
[..]
Dit hele forum was toen wel echt team Outlaw voor mijn gevoel
Jeangu zal ook nog wel langskomen hoorquote:Op donderdag 9 juli 2020 19:31 schreef Meke het volgende:
[..]
Ja zie je wel, en daarna dan uitgebreid d'n Dunc
Ja ik las hier nog niet echt mee toenquote:Op donderdag 9 juli 2020 19:31 schreef Em31 het volgende:
[..]
Dit hele forum was toen wel echt team Outlaw voor mijn gevoel
Achteraf gezien wel, maar hoe hij Outlaw toen live deed bij DWDD was ook geweldig vond ik toen. Helaas is het nooit weer zo goed geweestquote:Op donderdag 9 juli 2020 19:32 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ik was er toen nog niet maar zo terugkijkend denk ik dat hij met TBNT (liedje 5) het verder had kunnen schoppen dan tot plek 18 hoor
Ojaquote:Op donderdag 9 juli 2020 19:32 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Jeangu zal ook nog wel langskomen hoor
De Krumperts deden ook wel afbreuk aan hoe het op het podium in Lissabon was hoor. Met een andere staging had een hogere plek erin gezetenquote:Op donderdag 9 juli 2020 19:32 schreef Em31 het volgende:
[..]
Achteraf gezien wel, maar hoe hij Outlaw toen live deed bij DWDD was ook geweldig vond ik toen. Helaas is het nooit weer zo goed geweest
Ik was hem vergetenquote:Op donderdag 9 juli 2020 19:32 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Jeangu zal ook nog wel langskomen hoor
Denk ik ookquote:Op donderdag 9 juli 2020 19:33 schreef molloot200 het volgende:
[..]
De Krumperts deden ook wel afbreuk aan hoe het op het podium in Lissabon was hoor. Met een andere staging had een hogere plek erin gezeten
Kippenvel als ik er aan denk.quote:Op donderdag 9 juli 2020 19:33 schreef Em31 het volgende:
Topic dat we voor het eerst Arcade horen wil ik ook weer eens teruglezen
Ja ik dus ook evenquote:
Met Outlaw had hij ook wel verder kunnen komen dan 18e, maar ja...quote:Op donderdag 9 juli 2020 19:32 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ik was er toen nog niet maar zo terugkijkend denk ik dat hij met TBNT (liedje 5) het verder had kunnen schoppen dan tot plek 18 hoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |