Och hemel dan was de shock nog groterquote:Op donderdag 9 juli 2020 19:24 schreef Meke het volgende:
[..]
Ik ook![]()
![]()
Had ie vast nog steeds krumpers ingefietst
Komt misschien nog? Ze moeten nog een halfuur en dat gaan ze vast niet helemaal aan Duncan opdragen?quote:Op donderdag 9 juli 2020 19:24 schreef Cee het volgende:
Tekenend dat ze dit nummer laten zien en niet Outlaw.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja en uiteindelijk zijn al die nummers volgens mij op zijn album terechtgekomen dus hij vond ze allemaal wel goed genoeg denk ik?quote:Op donderdag 9 juli 2020 19:25 schreef Meke het volgende:
Zijn argument klopt trouwens ook niet helemaal, qua stemmen van publiek. Je laat dat alleen meespelen als je zelf al een duidelijke voorkeur hebt. Als hij vijf liedjes had gepresenteerd die allemaal kwalitatief goed waren en waar hij zelf achterstond, had het publiek toch geen slechte keuze kunnen maken
Oh die nummers vind ik niet meteen erg op elkaar lijkenquote:Op donderdag 9 juli 2020 19:26 schreef Cee het volgende:
Gelukkig is dit nummer uiteindelijk toch op ESF te horen geweest.
[..]
quote:Op donderdag 9 juli 2020 19:26 schreef Cee het volgende:
Gelukkig is dit nummer uiteindelijk toch op ESF te horen geweest.Eén van m'n grootste favorieten ooitSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ja en als je bang bent dat het publiek een liedje kiest dat jij niet wil, dan presenteer je hem toch niet?quote:Op donderdag 9 juli 2020 19:26 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ja en uiteindelijk zijn al die nummers volgens mij op zijn album terechtgekomen dus hij vond ze allemaal wel goed genoeg denk ik?
Ja precies, zelfde hierquote:Op donderdag 9 juli 2020 19:26 schreef Em31 het volgende:
Wilde toen wel heel graag Outlaw.
Achteraf is dat natuurlijk zeker anders.
Was wel een vreemd argument ook inderdaad.quote:Op donderdag 9 juli 2020 19:26 schreef Meke het volgende:
[..]
Ja en als je bang bent dat het publiek een liedje kiest dat jij niet wil, dan presenteer je hem toch niet?
Echt heel makkelijk inderdaad!quote:Op donderdag 9 juli 2020 19:27 schreef Meke het volgende:
Hij heeft wel gelijk, Waylon zingt altijd ZO makkelijk![]()
En vind hem eigenlijk nog leuker nu hij achter de schermen een beetje een suffe huisvader is
Dit idee heb ik ookquote:Op donderdag 9 juli 2020 19:28 schreef Cee het volgende:
Denk echt dat dit hem was geworden en dat Waylon zelf dus last minute Outlaw koos.
Nee nummer 2quote:
Echt zo bizar, eigenwijs. Dat hij het gewoon heeft genegeerd.quote:Op donderdag 9 juli 2020 19:29 schreef Meke het volgende:
Ik snap echt niet waarom hij deze niet heeft gedaan als iedereen hier ZO enthousiast over is
Maar goed, destijds wilde ik ook echt Outlawquote:Op donderdag 9 juli 2020 19:30 schreef Cee het volgende:
[..]
Echt zo bizar, eigenwijs. Dat hij het gewoon heeft genegeerd.
Dit hele forum was toen wel echt team Outlaw voor mijn gevoelquote:Op donderdag 9 juli 2020 19:29 schreef Meke het volgende:
Ik snap echt niet waarom hij deze niet heeft gedaan als iedereen hier ZO enthousiast over is
quote:
Ja zie je wel, en daarna dan uitgebreid d'n Duncquote:
Jaquote:Op donderdag 9 juli 2020 19:30 schreef Cee het volgende:
[..]
Echt zo bizar, eigenwijs. Dat hij het gewoon heeft genegeerd.
Ik was er toen nog niet maar zo terugkijkend denk ik dat hij met TBNT (liedje 5) het verder had kunnen schoppen dan tot plek 18 hoorquote:Op donderdag 9 juli 2020 19:31 schreef Em31 het volgende:
[..]
Dit hele forum was toen wel echt team Outlaw voor mijn gevoel
Jeangu zal ook nog wel langskomen hoorquote:Op donderdag 9 juli 2020 19:31 schreef Meke het volgende:
[..]
Ja zie je wel, en daarna dan uitgebreid d'n Dunc
Ja ik las hier nog niet echt mee toenquote:Op donderdag 9 juli 2020 19:31 schreef Em31 het volgende:
[..]
Dit hele forum was toen wel echt team Outlaw voor mijn gevoel
Achteraf gezien wel, maar hoe hij Outlaw toen live deed bij DWDD was ook geweldig vond ik toen. Helaas is het nooit weer zo goed geweestquote:Op donderdag 9 juli 2020 19:32 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ik was er toen nog niet maar zo terugkijkend denk ik dat hij met TBNT (liedje 5) het verder had kunnen schoppen dan tot plek 18 hoor
Ojaquote:Op donderdag 9 juli 2020 19:32 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Jeangu zal ook nog wel langskomen hoor
De Krumperts deden ook wel afbreuk aan hoe het op het podium in Lissabon was hoor. Met een andere staging had een hogere plek erin gezetenquote:Op donderdag 9 juli 2020 19:32 schreef Em31 het volgende:
[..]
Achteraf gezien wel, maar hoe hij Outlaw toen live deed bij DWDD was ook geweldig vond ik toen. Helaas is het nooit weer zo goed geweest
Ik was hem vergetenquote:Op donderdag 9 juli 2020 19:32 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Jeangu zal ook nog wel langskomen hoor
Denk ik ookquote:Op donderdag 9 juli 2020 19:33 schreef molloot200 het volgende:
[..]
De Krumperts deden ook wel afbreuk aan hoe het op het podium in Lissabon was hoor. Met een andere staging had een hogere plek erin gezeten
Kippenvel als ik er aan denk.quote:Op donderdag 9 juli 2020 19:33 schreef Em31 het volgende:
Topic dat we voor het eerst Arcade horen wil ik ook weer eens teruglezen
Ja ik dus ook evenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |