Haha ja achterafquote:Op donderdag 9 juli 2020 19:04 schreef Cee het volgende:
“Waylon, doe je mee eigenlijk?”
- “Ik zal wel moeten, toch?”
Verdorie het zat toen al zowat fout.
Ja zeker zo achteraf was het toen echt al te merkenquote:Op donderdag 9 juli 2020 19:04 schreef Cee het volgende:
“Waylon, doe je mee eigenlijk?”
- “Ik zal wel moeten, toch?”
Verdorie het zat toen al zowat fout.
Ja ik vind me dat nu wel moeilijk voor te stellen omdat ik het liedje nu door en door kenquote:Op donderdag 9 juli 2020 19:05 schreef Aoibhin het volgende:
En toen vonden we het allemaal nog kut en kansloos!
Ik ook! Hoewel ik niet weet of die bij DWDD zijn geweest?quote:Op donderdag 9 juli 2020 19:05 schreef Aoibhin het volgende:
Ben wel benieuwd wat ze uit de rampjaren gaan laten zien
Ja later toen ik de studioversie hoorde was het meteen van "oh, best een mooie liedje!" al was ik nog steeds niet optimistisch over de kansen.quote:Op donderdag 9 juli 2020 19:06 schreef Meke het volgende:
[..]
Ja ik vind me dat nu wel moeilijk voor te stellen omdat ik het liedje nu door en door kenMaar qua staging was het wel suf ook
Ahhhh oh ja, het is aan DWDD gelinktquote:Op donderdag 9 juli 2020 19:06 schreef Meke het volgende:
[..]
Ik ook! Hoewel ik niet weet of die bij DWDD zijn geweest?
Ze zullen wel afsluiten met Duncan
Vast ook duetten, niet met Ilse of Waylon solo sangquote:Op donderdag 9 juli 2020 19:07 schreef Cee het volgende:
Ben eigenlijk wel benieuwd wat die andere twee nummers waren.
Nou met Trijntje niet hoorquote:Op donderdag 9 juli 2020 19:07 schreef Em31 het volgende:
De reacties waren na dat optreden zo extreem, helemaal achteraf natuurlijk. Maar daardoor houdt nu iedereen zich toch altijd nog wat in hier heb ik het idee
Ja echt joh, wat heerlijk om terug te zien nuquote:Op donderdag 9 juli 2020 19:09 schreef Cee het volgende:
“Je bent er mee bezig hè, en meer dan Waylon of niet?”
DE TERING ZEG
Ja daarom het heet ook de wereld spoelt terugquote:Op donderdag 9 juli 2020 19:08 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ahhhh oh ja, het is aan DWDD gelinkt
Dat topic dat ze bekend werd gemaaktquote:
Ja na het liedje nog wel iets meer, maar niet echt qua visiequote:Op donderdag 9 juli 2020 19:10 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja echt joh, wat heerlijk om terug te zien nu![]()
Waylon die ook amper aan het woord komt
Ja het kwartje valt wat laatquote:Op donderdag 9 juli 2020 19:10 schreef Meke het volgende:
[..]
Ja daarom het heet ook de wereld spoelt terug![]()
quote:Op donderdag 9 juli 2020 19:10 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Dat topic dat ze bekend werd gemaakt![]()
![]()
Greys die roept "neeee niet Trijntje die is te oud en te belegen enzo"
En er een paar pagina's later achterkwam dat ze even oud zijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |