Gieren.quote:Op donderdag 9 juli 2020 19:10 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Dat topic dat ze bekend werd gemaakt![]()
![]()
Greys die roept "neeee niet Trijntje die is te oud en te belegen enzo"
En er een paar pagina's later achterkwam dat ze even oud zijn
Haha jaquote:Op donderdag 9 juli 2020 19:11 schreef molloot200 het volgende:
Lol dit gesprek is leuk om terug te zien met Trijntje
quote:
Geen parachutepakquote:Op donderdag 9 juli 2020 19:13 schreef molloot200 het volgende:
Geen EVOL op de achtergrondzangeressen?
Alleen Ilse en Waylonquote:Op donderdag 9 juli 2020 19:13 schreef molloot200 het volgende:
Wat is er allemaal al geweest voor Trijn?
Alleen The Common Linnetsquote:Op donderdag 9 juli 2020 19:13 schreef molloot200 het volgende:
Wat is er allemaal al geweest voor Trijn?
100x beter dan wat er uiteindelijk op het ESF stondquote:Op donderdag 9 juli 2020 19:13 schreef Meke het volgende:
Ziet er wel een beetje stom uit met die achtergrondzangeressen op dat bankje
Johquote:
Ja dat is ook weer zoquote:Op donderdag 9 juli 2020 19:14 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
100x beter dan wat er uiteindelijk op het ESF stond
Geen wanhopige blik van "haal me hier weg"quote:
Bedankt voor de reminder, net ingeschakeld.quote:Op donderdag 9 juli 2020 19:00 schreef summer52 het volgende:
Kijkt iedereen zo op NPO 1 naar De Wereld Spoelt Terug? Het beste uit 15 jaar Songfestival!
Ja die hele houding was al verkeerd.quote:Op donderdag 9 juli 2020 19:15 schreef molloot200 het volgende:
Wie dacht ooit: dit is een goed idee? Uberhaupt alleen Trijn al. Had totaal geen ambities ook "het is leuk dat ik hier sta"
"Ja ik ga ook helemaal niet Nederland vertegenwoordigen, ik hoop gewoon dat er mensen zijn die het net zo leuk vinden als Anouk en ik"quote:Op donderdag 9 juli 2020 19:15 schreef molloot200 het volgende:
Wie dacht ooit: dit is een goed idee? Uberhaupt alleen Trijn al. Had totaal geen ambities ook "het is leuk dat ik hier sta"
Blijkbaar doen ze alles vanaf 2014? Eerst Common Linnets, Trijntje, nu Douwequote:Op donderdag 9 juli 2020 19:15 schreef Arizona het volgende:
[..]
Bedankt voor de reminder, net ingeschakeld.
En dan Trijntje. Hoezo het beste
quote:Op donderdag 9 juli 2020 19:15 schreef Meke het volgende:
[..]
"Ja ik ga ook helemaal niet Nederland vertegenwoordigen, ik hoop gewoon dat er mensen zijn die het net zo leuk vinden als Anouk en ik"
![]()
![]()
Ja, denk dat de acts daarvoor niet in DWDD kwamen?quote:Op donderdag 9 juli 2020 19:15 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Blijkbaar doen ze alles vanaf 2014? Eerst Common Linnets, Trijntje, nu Douwe
Hoezo?quote:Op donderdag 9 juli 2020 19:16 schreef Cee het volgende:
Ineens vind ik het heel bizar om te zien dat Douwe Bob aan ESF heeft meegedaan.
Ohh, dacht dat je hier bedoelde. Dat weet ik niet zo goed meerquote:Op donderdag 9 juli 2020 19:16 schreef Em31 het volgende:
[..]
De media ook niet? Kan me dat niet meer goed herinneren.
Dat was echt tof ja!quote:Op donderdag 9 juli 2020 19:16 schreef molloot200 het volgende:
Dat café van Douwe was wel echt leuk ook
Ik vond Slow Down meteen al wat tegenvallen. Leuk nummertje, maar niks waar je top 5 mee kan halen.quote:Op donderdag 9 juli 2020 19:17 schreef Meke het volgende:
Vind het nog steeds een mooi nummer, maar hij heeft zoveel mooiere
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |