Jaquote:Op donderdag 9 juli 2020 19:17 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik vond Slow Down meteen al wat tegenvallen. Leuk nummertje, maar niks waar je top 5 mee kan halen.
Hij heeft inderdaad véél mooiere. Jacob's Song was een gemiste kans.
Echt ? Had dat niet gedacht.quote:Op donderdag 9 juli 2020 19:10 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Dat topic dat ze bekend werd gemaakt![]()
![]()
Greys die roept "neeee niet Trijntje die is te oud en te belegen enzo"
En er een paar pagina's later achterkwam dat ze even oud zijn
Zonder die rare roos!quote:
Gewoon, ik associeer hem er eigenlijk niet meer mee, hij heeft een beetje een anti-ESF houding (niet actief of zo), alhoewel hij verreweg de leukste ESF-week OOIT heeft bewerkstelligd met zijn eigen café.quote:Op donderdag 9 juli 2020 19:16 schreef Meke het volgende:
[..]
Hoezo?![]()
Ik vind hem nog steeds echt een toffe deelnemer![]()
Mwah, hij is wel wat vreemd gaan doen in de loop der jaren.quote:Op donderdag 9 juli 2020 19:18 schreef Meke het volgende:
[..]
Ja![]()
Van mij mag 'ie nog wel een keer hoor
Zou me niets verbazenquote:Op donderdag 9 juli 2020 19:18 schreef molloot200 het volgende:
Maar is het dan echt zo dat ESF voor 2014 nooit in DWDD zat?Dat ze dat toen nog zo "onbelangrijk" vonden en dat ze daar na Anouk pas het belang van inzagen bij die DWDD redactie
Ja echt hoorquote:
Dat vond / vind ik ook een veel mooier nummerquote:Op donderdag 9 juli 2020 19:17 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik vond Slow Down meteen al wat tegenvallen. Leuk nummertje, maar niks waar je top 5 mee kan halen.
Hij heeft inderdaad véél mooiere. Jacob's Song was een gemiste kans.
Ja hmm snap ik ergens ook wel weerquote:Op donderdag 9 juli 2020 19:18 schreef Cee het volgende:
[..]
Gewoon, ik associeer hem er eigenlijk niet meer mee, hij heeft een beetje een anti-ESF houding (niet actief of zo), alhoewel hij verreweg de leukste ESF-week OOIT heeft bewerkstelligd met zijn eigen café.
Ja maar zoals hij tóen was bedoel ik ook hèquote:Op donderdag 9 juli 2020 19:18 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Mwah, hij is wel wat vreemd gaan doen in de loop der jaren.
quote:Op donderdag 9 juli 2020 19:18 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Had hij die tattoo zo vroeg voor ESF laten zetten ja? Dat had ik helemaal niet door
Ja, die had hij niet lang voor vertrek naar Stockholm laten zettenquote:Op donderdag 9 juli 2020 19:18 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Had hij die tattoo zo vroeg voor ESF laten zetten ja? Dat had ik helemaal niet door
Vanaf 2013 ging het roer bij de delegatie om en werd er op een andere manier gekeken naar de deelnemers en de platforms waarop deze werden gepresenteerd. Dus geen voorrondes, geen TROS, geen John de Mol-praktijken, maar focus op de muziek en credibility van de artiesten zelf.quote:Op donderdag 9 juli 2020 19:18 schreef molloot200 het volgende:
Maar is het dan echt zo dat ESF voor 2014 nooit in DWDD zat?Dat ze dat toen nog zo "onbelangrijk" vonden en dat ze daar na Anouk pas het belang van inzagen bij die DWDD redactie
Oh zo, ja wat dat betreft helemaal eens!quote:Op donderdag 9 juli 2020 19:19 schreef Meke het volgende:
[..]
Ja maar zoals hij tóen was bedoel ik ook hè![]()
Of een soortgelijk iemand
Volgens mij was hij ook echt een beetje boos dat hij maar elfde was geworden.quote:Op donderdag 9 juli 2020 19:18 schreef Cee het volgende:
[..]
Gewoon, ik associeer hem er eigenlijk niet meer mee, hij heeft een beetje een anti-ESF houding (niet actief of zo), alhoewel hij verreweg de leukste ESF-week OOIT heeft bewerkstelligd met zijn eigen café.
Jaquote:
Ja dat heb ik wel door ja maar ik vind het gek dat ze blijkbaar nooit bij DWDD over ESF hebben gepraat daarvoor (of dat wordt nu niet uitgezonden).quote:Op donderdag 9 juli 2020 19:20 schreef Cee het volgende:
[..]
Vanaf 2013 ging het roer bij de delegatie om en werd er op een andere manier gekeken naar de deelnemers en de platforms waarop deze werden gepresenteerd. Dus geen voorrondes, geen TROS, geen John de Mol-praktijken, maar focus op de muziek en credibility van de artiesten zelf.
Haha jaquote:
Die zijn heel veel bij RTL Late Night bij Humberto geweest kan ik me herinnerenquote:Op donderdag 9 juli 2020 19:21 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Haha ja![]()
Maar zijn die dan ook echt niet bij DWDD geweest? Ik kan het me ook niet herinneren eigenlijk
Oh boos was hij zeker! Hij had echt gedacht te kunnen winnenquote:Op donderdag 9 juli 2020 19:20 schreef Em31 het volgende:
[..]
Volgens mij was hij ook echt een beetje boos dat hij maar elfde was geworden.
Live bij Daniël Dekker in z’n show.quote:Op donderdag 9 juli 2020 19:21 schreef Meke het volgende:
Is OG3NE uberhaupt dan wel bij DWDD geweest, of hebben ze ergens anders hun nummer gepresenteerd?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |