SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Handige linkjes naar leuke topics:
ESF / Monster-playlist: alle ESF optredens ooit
ESF / Overzicht ESF-LAND VAN DE WEEK topics
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat?
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat? #2
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat? #3
ESF / BEWAARTOPIC - overwinning ESF 2019
Onze top 50 eurovisieliedjes:
De 50 favorieten van het leukste songfestival forum van Nederland!
ESF_FOK Twitter
https://twitter.com/ESF_FOK
quote:Op dinsdag 7 juli 2020 01:50 schreef Redefine het volgende:
Is dat gelijk de ondertitel voor coffee Nice?
1800?quote:
Die vind ik nou niet zo geslaagd.quote:
Ah zoquote:Op dinsdag 7 juli 2020 01:52 schreef Strani het volgende:
[..]
Dat mannen altijd last hebben van het te hoog inschatten van dingen.
Haha nee hoorquote:Op dinsdag 7 juli 2020 01:53 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ah zoIk dacht het specifiek over 1800 ging
Ga je nu al m'n posts als ondertitels interpreterenquote:
Deze is al een stuk beter!quote:Op dinsdag 7 juli 2020 01:53 schreef koffieleuk het volgende:
[..]
Ga je nu al m'n posts als ondertitels interpreteren
Ik roep het ook over mezelf uit nuquote:
quote:Op dinsdag 7 juli 2020 01:54 schreef Redefine het volgende:
En denk inderdaad dat een Fokker bananen heeft bedacht. Zijn wel zo'n beetje 30cm.
Brainstormen noemen we datquote:Op dinsdag 7 juli 2020 01:53 schreef koffieleuk het volgende:
[..]
Ga je nu al m'n posts als ondertitels interpreteren
Dat is zeker niet te klein geschat.quote:Op dinsdag 7 juli 2020 01:54 schreef Redefine het volgende:
En denk inderdaad dat een Fokker bananen heeft bedacht. Zijn wel zo'n beetje 30cm.
Eensch.quote:Op dinsdag 7 juli 2020 01:56 schreef Strani het volgende:
Ik ga stoppen met de SC mensen.
Voor vanavond dan. Anders lopen we nog risico dat we de #1000 echt tijdens de nachtbagger halen
Dat doen Fokkers ook niet.quote:Op dinsdag 7 juli 2020 01:56 schreef koffieleuk het volgende:
[..]
Dat is zeker niet te klein geschat.
Ja ik ook. Alleen even teruggekomen voor 999.quote:Op dinsdag 7 juli 2020 01:56 schreef Strani het volgende:
Ik ga stoppen met de SC mensen.
Voor vanavond dan. Anders lopen we nog risico dat we de #1000 echt tijdens de nachtbagger halen
Daarom, maar daar moeten ze wel aan herinnerd worden natuurlijk.quote:
kwartiertjuuuuuuuuuuuhquote:
Zelfdequote:Op dinsdag 7 juli 2020 05:39 schreef sp3c het volgende:
ik ga maar eens aan de slag Haags, fijne dag enzo
quote:
Ja, dat is in 4 wel verbeterd.quote:Op maandag 6 juli 2020 22:28 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik doe Sims 2 en dan vind ik het altijd zo irritant dat de Sim-wederhelft het ALTIJD door heeft als er vreemd wordt gegaan, ook al zit die in een ander gebouwtje op het terrein![]()
En al stuur ik die vlegel naar werk, dan komt die ook ineens zomaar thuis en ben ik soms te laat.
En dan wil die ander gelijk niks meer van de actieve Sim hebben.
Lekker! Ook eentje voor jouquote:Op dinsdag 7 juli 2020 07:41 schreef Koen66 het volgende:
morgen dames
neem nog een
later vandaag glaasje bubbels tgv #1000
quote:Op dinsdag 7 juli 2020 08:37 schreef Hamlapjes het volgende:
Voor 1000 wakker is het dus geworden!
Goedemorgen
Goed gezienquote:
Daar wacht ik nu nog even mee, maar dat is wel het planquote:
We hebben op je gewacht.quote:Op dinsdag 7 juli 2020 08:37 schreef Hamlapjes het volgende:
Voor 1000 wakker is het dus geworden!
Goedemorgen
Ik heb bewondering voor je betrokkenheidquote:Op dinsdag 7 juli 2020 08:47 schreef Guanabana het volgende:
Toen de wekker net ging was ik aan het dromen dat in in topic 1000 aan het posten was.
Ja en ik zei gisteren nog dat we het ook weer niet te belangrijk moeten makenquote:Op dinsdag 7 juli 2020 08:48 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik heb bewondering voor je betrokkenheid
Bedoel je hier te zeggen, in plaats van Hamilton? Want Hamilton is met rap/hiphop hè.quote:Op dinsdag 7 juli 2020 01:44 schreef Strani het volgende:
[..]
Interessant
Dit is meer mijn soort musical.
Slaap jij wel eens?quote:
Wutquote:
Hooiquote:
Dat zou goed kunnen. Ik moet gewoon van maandag t/m vrijdag werken, dus moet ik wel op tijd gaan slapen en ook weer vroeg opstaan.quote:Op dinsdag 7 juli 2020 09:02 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Hooi![]()
Volgens mij heb jij hetzelfde dag/nachtritme als ik![]()
Is toch fijn om efkes te wete ofnie
quote:
quote:Op maandag 6 juli 2020 22:28 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik doe Sims 2 en dan vind ik het altijd zo irritant dat de Sim-wederhelft het ALTIJD door heeft als er vreemd wordt gegaan, ook al zit die in een ander gebouwtje op het terrein![]()
En al stuur ik die vlegel naar werk, dan komt die ook ineens zomaar thuis en ben ik soms te laat.
En dan wil die ander gelijk niks meer van de actieve Sim hebben.
Dit gaat over Sims hè. Niet over real life.quote:
mwah, detailsquote:Op dinsdag 7 juli 2020 09:10 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dit gaat over Sims hè. Niet over real life.
maar het lijkt me irl knap onhandig als je partner het ALTIJD doorheeftquote:Op dinsdag 7 juli 2020 09:11 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]![]()
In dat geval moet @:Aoibhin zich maar verantwoorden.
Je moet irl sowieso niet vreemdgaan.quote:Op dinsdag 7 juli 2020 09:15 schreef Koen66 het volgende:
[..]
maar het lijkt me irl knap onhandig als je partner het ALTIJD doorheeft
Ohquote:
Eens.quote:Op dinsdag 7 juli 2020 09:16 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Je moet irl sowieso niet vreemdgaan.
Ja, die wel. Gerrit heeft zelfs een kind van Nina, terwijl hij nog getrouwd is met Tanvi.quote:Op dinsdag 7 juli 2020 09:32 schreef Redefine het volgende:
[..]
Eens.
Een je Sims? Gaan die wel vreemd?
quote:Op dinsdag 7 juli 2020 09:34 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja, die wel. Gerrit heeft zelfs een kind van Nina, terwijl hij nog getrouwd is met Tanvi.
Het was zelfs zo erg, dat ik niet eens door had dat die Nina zwanger was.quote:
Blijf thuis bij klachten.quote:Op dinsdag 7 juli 2020 09:39 schreef Redefine het volgende:
Ik heb sinds gisteravond last van kriebel hoest. Wordt nog gezellig in de trein en op kantoor volgende week alles ik dat dan ook heb. Weet niet of ik dan last krijg van hoest schaamte.
via Sims vreemdgaan is wel veiligerquote:Op dinsdag 7 juli 2020 09:34 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja, die wel. Gerrit heeft zelfs een kind van Nina, terwijl hij nog getrouwd is met Tanvi.
Bedankt voor de toelichting, die was wel even nodigquote:Op dinsdag 7 juli 2020 09:10 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dit gaat over Sims hè. Niet over real life.
Jobi kan ook helemaal niet vreemd gaan toch?quote:Op dinsdag 7 juli 2020 10:02 schreef MMF93 het volgende:
[..]
Bedankt voor de toelichting, die was wel even nodig
Goeiemorgen!quote:Op dinsdag 7 juli 2020 10:00 schreef MMF93 het volgende:
Goeiemorgen!
Ik ga vandaag een laatste keer genieten van het gratis reizengenot van mijn studenten OV. Ik ga ook gelijk van Breda naar Alkmaar, dus ik maak er nog even goed gebruik van
.
Ik dacht dat dat wel duidelijk was.quote:Op dinsdag 7 juli 2020 10:02 schreef MMF93 het volgende:
[..]
Bedankt voor de toelichting, die was wel even nodig
quote:Op dinsdag 7 juli 2020 10:05 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Jobi kan ook helemaal niet vreemd gaan toch?
Ik had niet teruggelezen dus hij kwam nogal random uit de lucht vallen voor mijquote:Op dinsdag 7 juli 2020 10:07 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik dacht dat dat wel duidelijk was.![]()
Ja ik ga hem ook heel erg missen !! Ik bespaar vandaag gewoon 50 euroquote:Op dinsdag 7 juli 2020 10:05 schreef koffieleuk het volgende:
[..]
Goeiemorgen!
Dat is nog wel een lang reisje
Ik ben nu een paar maanden student-af, je weet pas wat je mist als het student-OV er even niet is
Deze donderdag weerquote:Op dinsdag 7 juli 2020 10:14 schreef MMF93 het volgende:
[..]
Ja ik ga hem ook heel erg missen !! Ik bespaar vandaag gewoon 50 euro. Ik zag wel dat je als recent afgestudeerde een gratis daluren-abbo bij de NS kan krijgen voor 1 jaar. Misschien dat ik dat wel ga doen
.
Wanneer mag je weer op kamer-sollicitatie?
Dit is heel prettig, hoor! Heb daar mooi gebruik van kunnen maken dat jaar daarnaquote:Op dinsdag 7 juli 2020 10:14 schreef MMF93 het volgende:
[..]
Ja ik ga hem ook heel erg missen !! Ik bespaar vandaag gewoon 50 euro. Ik zag wel dat je als recent afgestudeerde een gratis daluren-abbo bij de NS kan krijgen voor 1 jaar. Misschien dat ik dat wel ga doen
.
Wanneer mag je weer op kamer-sollicitatie?
Welke klacht is dat? Mogen mensen met hooikoorts dan ook nergens meer naartoequote:
Nee, doe ik ook niet.quote:Op dinsdag 7 juli 2020 10:21 schreef Redefine het volgende:
[..]
Welke klacht is dat? Mogen mensen met hooikoorts dan ook nergens meer naartoe
En al bedacht hoe je iedereen gaat omkopen?quote:
Eigenlijk niet. Jij nog suggesties?quote:Op dinsdag 7 juli 2020 10:28 schreef Redefine het volgende:
[..]
En al bedacht hoe je iedereen gaat omkopen?
om vreemd te gaan moet je eerst een relatie hebben afaikquote:Op dinsdag 7 juli 2020 10:09 schreef MMF93 het volgende:
[..]
[..]
Ik had niet teruggelezen dus hij kwam nogal random uit de lucht vallen voor mij
Ben nu ook bezigquote:
Koffie en thee zit ook niet on hoorquote:Op dinsdag 7 juli 2020 10:40 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Gisteren en zondag te veel kcal binnen gekregen.
Koffie is altijd goedquote:Op dinsdag 7 juli 2020 10:41 schreef koffieleuk het volgende:
[..]
Koffie en thee zit ook niet on hoor
Of had je zin in wat kouds?
Gisteren hadden we gebak op kantoor.quote:Op dinsdag 7 juli 2020 10:41 schreef koffieleuk het volgende:
[..]
Koffie en thee zit ook niet on hoor
Of had je zin in wat kouds?
Ja ik kwam er vorige week dus pas achter dat die regeling bestaat! En daarna is dat daluren abonnement ook weer simpel op te zeggen lijkt me? Zeker fijn dat ze zo'n regeling hebbenquote:Op dinsdag 7 juli 2020 10:20 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Dit is heel prettig, hoor! Heb daar mooi gebruik van kunnen maken dat jaar daarna
En mocht je nou een ander specifiek abo willen gebruiken, krijg je daar als het goed is een korting op ter waarde van dat dalurenabo (volgens mij is dat ¤50?). Dat was in ieder geval twee jaar geleden nog zo. Prima regeling!
Gewoon de charmes in de strijd gooienquote:Op dinsdag 7 juli 2020 10:30 schreef koffieleuk het volgende:
[..]
Eigenlijk niet. Jij nog suggesties?
We hadden het niet over 20 centimeterquote:Op dinsdag 7 juli 2020 10:41 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Met het oog op enkele posts van vannacht:
Hahaha ja daar heb je helemaal gelijk in. Maar ik ben hier even niet geweest he, wie weet wat voor grote liefde jobi in de tussentijd was tegengekomenquote:Op dinsdag 7 juli 2020 10:31 schreef Koen66 het volgende:
[..]
om vreemd te gaan moet je eerst een relatie hebben afaik
quote:Op dinsdag 7 juli 2020 10:31 schreef Koen66 het volgende:
[..]
om vreemd te gaan moet je eerst een relatie hebben afaik
Ik moest net bijna niezen terwijl ik met mondkapje op in de trein zit. Die ramp heb ik gelukkig net op tijd weten te voorkomen.quote:Op dinsdag 7 juli 2020 10:21 schreef Redefine het volgende:
[..]
Welke klacht is dat? Mogen mensen met hooikoorts dan ook nergens meer naartoe
Dat is heel lastig inschatten! Meestal hebben ze een aantal kandidaten achter elkaar, dus ik weet niet hoe het huis op de rest reageerde.quote:
Dat eerste sowieso!quote:Op dinsdag 7 juli 2020 10:44 schreef Redefine het volgende:
[..]
Gewoon de charmes in de strijd gooien![]()
Een anders gewoon heel veel koffie meenemen
Ook 30 zijn het jetzt nicht und nicht späterquote:Op dinsdag 7 juli 2020 10:45 schreef Redefine het volgende:
[..]
We hadden het niet over 20 centimeter
Volgens mij is opzeggen een eitjequote:Op dinsdag 7 juli 2020 10:44 schreef MMF93 het volgende:
[..]
Ja ik kwam er vorige week dus pas achter dat die regeling bestaat! En daarna is dat daluren abonnement ook weer simpel op te zeggen lijkt me? Zeker fijn dat ze zo'n regeling hebben!!
Ik denk dat hij juist helemaal stilvalt eigenlijkquote:Op dinsdag 7 juli 2020 10:54 schreef Cyan9 het volgende:
Ik ben benieuwd wanneer de strijd losbarst op de TT van SC nummertje 1000.
Het blijft ook gewoon lastig. Je kan nog zo goed klikken, als er net één iemand is die nog net iets meer klikt, dan wordt je het toch niet. Het is maar net hoe het valt.quote:Op dinsdag 7 juli 2020 10:47 schreef koffieleuk het volgende:
[..]
Dat is heel lastig inschatten! Meestal hebben ze een aantal kandidaten achter elkaar, dus ik weet niet hoe het huis op de rest reageerde.
Vorige week voelde één van de twee huizen wel gezellig aan, maar die hebben al afgezegd. Weet dus ook niet wat mijn gevoel zelf dan waard is
[..]
Dat eerste sowieso!
Maar het is op een avond, meestal hebben ze dan een andere dorstlesser.
Guana, ik heb een klein issue met Hamilton maar ik vind hem lastig uit te leggen.quote:Op dinsdag 7 juli 2020 08:53 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Bedoel je hier te zeggen, in plaats van Hamilton? Want Hamilton is met rap/hiphop hè.
Dat lijkt mij wel vervelend ja. Gelukkig kon je net net voorkomen.quote:Op dinsdag 7 juli 2020 10:47 schreef MMF93 het volgende:
[..]
Ik moest net bijna niezen terwijl ik met mondkapje op in de trein zit. Die ramp heb ik gelukkig net op tijd weten te voorkomen.
Helemaal waarquote:Op dinsdag 7 juli 2020 11:00 schreef Redefine het volgende:
[..]
Het blijft ook gewoon lastig. Je kan nog zo goed klikken, als er net één iemand is die nog net iets meer klikt, dan wordt je het toch niet. Het is maar net hoe het valt.
Enige wat jezelf kan doen, is je best doen. En ook jezelf (eigenlijk de beste versie van jezelf) blijven zodat je zelf iig weet of je er wel of niet tussen past.
OH NEE. Wat dan?quote:Op dinsdag 7 juli 2020 11:01 schreef Cee het volgende:
[..]
Guana, ik heb een klein issue met Hamilton maar ik vind hem lastig uit te leggen.
Ik hoop het ook voor je. Succes alvastquote:Op dinsdag 7 juli 2020 11:05 schreef Guanabana het volgende:
Heb zometeen een call over iets waar ik weer weinig over weet/weinig in te brengen hebBen een beetje geïrriteerd dat ik daar telkens bij moet zijn. Hoop weer niet dat ze dingen aan mij gaan vragen.
Nou, ik zit nu weer de cast recording te luisteren en het begint me steeds meer op te vallen en te storen dat een heleboel nummers eindigen met een laatste drum-BOEM. Of zo. Hoe leg je het uit? Dat het hele orkest nog 1 noot gezamenlijk op hun instrument ramt. Bijvoorbeeld bij My Shot, dan heb je "...not throwing away my... shot!" en dan na die 'shot' nog een BOEM. Ik vind dat zo'n makkelijk eind. En het is bij veel nummers. Snap je wat ik bedoel? Nee he. Nee ik ga wel weer weg.quote:
Hahaha, jawel ik snap je. Maar ik heb daar zelf niet zoveel moeite meequote:Op dinsdag 7 juli 2020 11:06 schreef Cee het volgende:
[..]
Nou, ik zit nu weer de cast recording te luisteren en het begint me steeds meer op te vallen en te storen dat een heleboel nummers eindigen met een laatste drum-BOEM. Of zo. Hoe leg je het uit? Dat het hele orkest nog 1 noot gezamenlijk op hun instrument ramt. Bijvoorbeeld bij My Shot, dan heb je "...not throwing away my... shot!" en dan na die 'shot' nog een BOEM. Ik vind dat zo'n makkelijk eind. En het is bij veel nummers. Snap je wat ik bedoel? Nee he. Nee ik ga wel weer weg.
Het druist gewoon in tegen al die slimme dingen die in alles zitten, dat er dan geen betere manier is gevonden om die BOEM-liedjes te eindigen.quote:Op dinsdag 7 juli 2020 11:07 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Hahaha, jawel ik snap je. Maar ik heb daar zelf niet zoveel moeite meeHet is inderdaad vrij makkelijk en 'cliché', maar ach. (Ik kan het me zelf alleen herinneren bij het eerste nummer en bij My Shot, maar de rest van de musical heb ik ook nog minder doorgewerkt. Doorgewerkt ja, het is een project, ik ga ook wel weer weg, joe).
Ik vind die BOEM-eindes juist wel lekkerquote:Op dinsdag 7 juli 2020 11:09 schreef Cee het volgende:
[..]
Het druist gewoon in tegen al die slimme dingen die in alles zitten, dat er dan geen betere manier is gevonden om die BOEM-liedjes te eindigen.
altijd leukquote:Op dinsdag 7 juli 2020 11:09 schreef molloot200 het volgende:
Goedemorgen
Vannacht ben ik met de laptop en Fok op schoot in slaap gevallen hahahaha
Goedemorgenquote:Op dinsdag 7 juli 2020 11:09 schreef molloot200 het volgende:
Goedemorgen
Thanks!quote:Op dinsdag 7 juli 2020 11:06 schreef koffieleuk het volgende:
[..]
Ik hoop het ook voor je. Succes alvast
Succes, vervelend is dat!quote:Op dinsdag 7 juli 2020 11:05 schreef Guanabana het volgende:
Heb zometeen een call over iets waar ik weer weinig over weet/weinig in te brengen hebBen een beetje geïrriteerd dat ik daar telkens bij moet zijn. Hoop weer niet dat ze dingen aan mij gaan vragen.
Tong tegen je de achterkant van je voortanden duwen houdt het niezen vaak tegenquote:Op dinsdag 7 juli 2020 10:47 schreef MMF93 het volgende:
[..]
Ik moest net bijna niezen terwijl ik met mondkapje op in de trein zit. Die ramp heb ik gelukkig net op tijd weten te voorkomen.
Ja dat dus. Maar wel lekker uitgeslapen dus dat maakt het weer helemaal goedquote:Op dinsdag 7 juli 2020 11:11 schreef koffieleuk het volgende:
[..]
Goedemorgen
Ik dacht al zoiets, je stopte heel plotseling met posten
Ik met de laptop in mijn armen in bedquote:Op dinsdag 7 juli 2020 11:09 schreef molloot200 het volgende:
Goedemorgen
vaart makenquote:Op dinsdag 7 juli 2020 11:12 schreef Meke het volgende:
Nouuu mensen ik kom steeds stiekem kijken tijdens werk maar jullie posten ook niet lekker door he![]()
Ja Cee wil namelijk het DAS project nog een keer aankaarten.quote:
Gij ouwe gluurderquote:Op dinsdag 7 juli 2020 11:12 schreef Meke het volgende:
Nouuu mensen ik kom steeds stiekem kijken tijdens werk maar jullie posten ook niet lekker door he![]()
Ja, ik snap het.quote:Op dinsdag 7 juli 2020 11:06 schreef Cee het volgende:
[..]
Nou, ik zit nu weer de cast recording te luisteren en het begint me steeds meer op te vallen en te storen dat een heleboel nummers eindigen met een laatste drum-BOEM. Of zo. Hoe leg je het uit? Dat het hele orkest nog 1 noot gezamenlijk op hun instrument ramt. Bijvoorbeeld bij My Shot, dan heb je "...not throwing away my... shot!" en dan na die 'shot' nog een BOEM. Ik vind dat zo'n makkelijk eind. En het is bij veel nummers. Snap je wat ik bedoel? Nee he. Nee ik ga wel weer weg.
Moet ook nog werkenquote:Op dinsdag 7 juli 2020 11:12 schreef Meke het volgende:
Ze vragen dan ook echt zo: 'Oke Guana, wat vind jij ervan?', en dan heb ik heel erg het idee dat ze dat doen om me te testen, omdat ik er nog niet zo superlang werk.quote:Op dinsdag 7 juli 2020 11:12 schreef Arizona het volgende:
Succes, vervelend is dat!
Ik heb donderdag een call waar ik wat tegenop zie. Mensen hebben een project gestart maar het doel van het project is niet helder maar het middel waarmee ze het Grote Onbekende Doel willen gaan behalen wel. Ik heb wel een vermoeden wat het doel zou moeten zijn en ik betwijfel of middel en doel wel vriendjes gaan worden.
Wat fijnquote:Op dinsdag 7 juli 2020 11:16 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ze vragen dan ook echt zo: 'Oke Guana, wat vind jij ervan?', en dan heb ik heel erg het idee dat ze dat doen om me te testen, omdat ik er nog niet zo superlang ben.
Maarrrr, hoorde vrijdag wel dat mijn contract verlengd is, dus blijkbaar gaat het wel goed
Ik dacht dat we al een TT hadden afgesproken.quote:Op dinsdag 7 juli 2020 11:17 schreef Redefine het volgende:
Mijn suggestie voor de TT is overigens: 'Je suis ato'
Maar dat moet iedereen natuurlijk voor zichzelf bedenken
Elke zin aanpassen naar één woord per post. Dan gaat het hard.quote:
quote:
Niet de exacte TT volgens mij. Alleen dat die over ato zou gaan.quote:Op dinsdag 7 juli 2020 11:18 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik dacht dat we al een TT hadden afgesproken.
Of 100 x Douzepwato.quote:Op dinsdag 7 juli 2020 11:17 schreef Redefine het volgende:
Mijn suggestie voor de TT is overigens: 'Je suis ato'
Maar dat moet iedereen natuurlijk voor zichzelf bedenken
Netjes! Goed gedaan, gefeliciteerd!quote:Op dinsdag 7 juli 2020 11:16 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Maarrrr, hoorde vrijdag wel dat mijn contract verlengd is, dus blijkbaar gaat het wel goed
quote:Op dinsdag 7 juli 2020 11:18 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik dacht dat we al een TT hadden afgesproken.
Je hebt nu al een bepaald stempel opgelegd gekregen.quote:
Twinsies!quote:
Ja en ik was nog niet eens wakkerquote:Op dinsdag 7 juli 2020 11:19 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Je hebt nu al een bepaald stempel opgelegd gekregen.
Dat sowieso.quote:Op dinsdag 7 juli 2020 11:20 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja en ik was nog niet eens wakker![]()
Dat wordt schijnbaar voor mij bepaald terwijl ik onschuldig lig te pitten!
quote:
Maar ik knuffelde gewoon heel onschuldig mijn laptop!quote:
Ja, zie je wel, daar ga je al.quote:Op dinsdag 7 juli 2020 11:21 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Maar ik knuffelde gewoon heel onschuldig mijn laptop!![]()
Of, nou ja, eigenlijk ga ik dan ook vreemd, want anders zou ik mijn kussen knuffelen
Thanks Timmie.quote:Op dinsdag 7 juli 2020 11:19 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Netjes! Goed gedaan, gefeliciteerd!
Gefeliciteerdquote:Op dinsdag 7 juli 2020 11:16 schreef Guanabana het volgende:
Ik heb er vanochtend dus zelfs over gedroomd, man man manquote:Op dinsdag 7 juli 2020 11:22 schreef Aoibhin het volgende:
Toen ik veels te laat wakker werd, was ik wel even in paniek of we niet al over de 1000 waren gegaan
quote:Op dinsdag 7 juli 2020 11:23 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ik heb er vanochtend dus zelfs over gedroomd, man man man
nee joh dan is het alweer dicht met deze snelheidquote:Op dinsdag 7 juli 2020 11:23 schreef koffieleuk het volgende:
Zou het wel heel mooi vinden als het volgende topic om 12:12 wordt geopend
En dan werd je nog niet eens na 11 uur wakker tochquote:Op dinsdag 7 juli 2020 11:22 schreef Aoibhin het volgende:
Toen ik veels te laat wakker werd, was ik wel even in paniek of we niet al over de 1000 waren gegaan
Leuk idee maar ze kan niet eens playbacken.quote:Op dinsdag 7 juli 2020 11:24 schreef TheVulture het volgende:
Ik bedacht me net ineens dat het een leuk idee zou zijn als Getty Kaspers volgend jaar een mash-up van Ja Ja Ding Dong en Ding-A-Dong zou zingen als intervalact
Ik zei niet dat het realistisch wasquote:Op dinsdag 7 juli 2020 11:24 schreef Koen66 het volgende:
[..]
nee joh dan is het alweer dicht met deze snelheid
quote:Op dinsdag 7 juli 2020 11:24 schreef Cee het volgende:
[..]
Leuk idee maar ze kan niet eens playbacken.
quote:Op dinsdag 7 juli 2020 11:22 schreef Aoibhin het volgende:
genieten met een mondkapje?quote:Op dinsdag 7 juli 2020 10:00 schreef MMF93 het volgende:
Goeiemorgen!
Ik ga vandaag een laatste keer genieten van het gratis reizengenot van mijn studenten OV. Ik ga ook gelijk van Breda naar Alkmaar, dus ik maak er nog even goed gebruik van
.
adembenemend welquote:
Zag m nu ergens anders wel vermeld. Maar echt handig is dit niet gedaan hoor. Ik en anderen wisten van niksquote:
quote:Op dinsdag 7 juli 2020 11:23 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ik heb er vanochtend dus zelfs over gedroomd, man man man
Telefoon gewoon meenemen joh!quote:Op dinsdag 7 juli 2020 11:26 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik moet eigenlijk even naar het toilet. Maar misschien mis ik het dan.
@ijs_beer had een mooie verzonnenquote:Op dinsdag 7 juli 2020 11:19 schreef Redefine het volgende:
[..]
Niet de exacte TT volgens mij. Alleen dat die over ato zou gaan.
Nog bijna-derquote:
Dan wel playback aubquote:Op dinsdag 7 juli 2020 11:24 schreef TheVulture het volgende:
Ik bedacht me net ineens dat het een leuk idee zou zijn als Getty Kaspers volgend jaar een mash-up van Ja Ja Ding Dong en Ding-A-Dong zou zingen als intervalact
Dan heb jij wel behoorlijk lange toiletbezoekenquote:Op dinsdag 7 juli 2020 11:26 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik moet eigenlijk even naar het toilet. Maar misschien mis ik het dan.
Greysquote:
Volgens mij wel nét erna!quote:Op dinsdag 7 juli 2020 11:24 schreef molloot200 het volgende:
[..]
En dan werd je nog niet eens na 11 uur wakker toch
Ohquote:Op dinsdag 7 juli 2020 11:24 schreef Cee het volgende:
[..]
Leuk idee maar ze kan niet eens playbacken.
Kun je er tijdens de werkhall over dromen!quote:Op dinsdag 7 juli 2020 11:27 schreef Guanabana het volgende:
Net als ik in een werkcall zit, what are the odds!
"Guana, wat vind jij ervan?"quote:Op dinsdag 7 juli 2020 11:27 schreef Guanabana het volgende:
Net als ik in een werkcall zit, what are the odds!
Open jij hem?quote:
quote:Op dinsdag 7 juli 2020 11:28 schreef Arizona het volgende:
[..]
"Guana, wat vind jij ervan?"
"Douze points voor dit idee, echt jongens! En DOOR!"
Ik mag hopen voor Guana dat die call korter duurt dan de puntentellingquote:Op dinsdag 7 juli 2020 11:28 schreef Arizona het volgende:
[..]
"Guana, wat vind jij ervan?"
"Douze points voor dit idee, echt jongens! En DOOR!"
Mijn ritme zit binnenstebuiten onderstebovenquote:Op dinsdag 7 juli 2020 11:29 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ik heb echt net een week vakantie en nu al totaal mijn nachtritme verpest
Die ligt aan de opladerquote:
Ja straks mis ik 1000quote:
Dat is het enige wat voor mij belangrijk isquote:
Dat zou wat zijnquote:Op dinsdag 7 juli 2020 11:30 schreef Koen66 het volgende:
[..]
uiteraard heb jij de lapo straks natuurlijk
Nog op tijdquote:Op dinsdag 7 juli 2020 11:29 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Die ligt aan de oplader
Maar intussen alweer terug.
Nee man.quote:Op dinsdag 7 juli 2020 11:30 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Mis je niks aanquote:
Heee wat goed!quote:Op dinsdag 7 juli 2020 11:16 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ze vragen dan ook echt zo: 'Oke Guana, wat vind jij ervan?', en dan heb ik heel erg het idee dat ze dat doen om me te testen, omdat ik er nog niet zo superlang werk.Wat deels ook wel zo zal zijn.
quote:Op dinsdag 7 juli 2020 11:30 schreef Aoibhin het volgende:
Ik ben gewoon zenuwachtig, waar slaat dit op
een lurkerquote:Op dinsdag 7 juli 2020 11:31 schreef Aoibhin het volgende:
Wie gaat er openen? Wat zeggen de bookmakers?
Kloptquote:Op dinsdag 7 juli 2020 11:30 schreef Greys het volgende:
[..]
Nous donnons à Ato douze roses.
Had @:ijs_beer bedacht. Begreep ik.
Wie de lapo ook heeft, de TT én OP worden voor ato. Zorg ik persoonlijk voor.quote:Op dinsdag 7 juli 2020 11:30 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Nog meer bijna.quote:
Graagquote:
quote:Op dinsdag 7 juli 2020 11:31 schreef Greys het volgende:
[..]
Wie de lapo ook heeft, de TT én OP worden voor ato. Zorg ik persoonlijk voor.
[..]
Wie de lapo ook heeft, de TT én OP worden voor ato. Zorgen we ik persoonlijk voor.
Bookmakers noemen jou!quote:Op dinsdag 7 juli 2020 11:31 schreef Aoibhin het volgende:
Wie gaat er openen? Wat zeggen de bookmakers?
[..]
[..]
[..]
quote:
Oh oh, zweten hierquote:
Ja, dan maakt het inderdaad weinig uit wie de lapo heeftquote:Op dinsdag 7 juli 2020 11:31 schreef Greys het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |