abonnement Unibet Coolblue
  Eindredactie Sport / Forummod maandag 1 juni 2020 @ 19:57:16 #1
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiėr:
pi_193423444
Welkom bij Het Hardlooptopic! Dit topic is voor alle hardlopers, van hardlopende beginners tot helden van de RoPaRun. Het maakt niet uit of je nou met Evy loopt, je eigen schema volgt of bij een vereniging loopt: Iedereen is hier welkom! Je kan in dit topic praten over hoe het gaat, welke kleding je wil dragen, hoe zwaar/makkelijk het allemaal gaat. Je kan het zo gek niet verzinnen. Stel ook gerust vragen, we zijn hier om elkaar te helpen!

>> Ben je fervent Strava gebruiker? Join de Fok! Hardlopers club

SPOILER: Wie loopt er waar en wanneer? :)
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Schema's
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: 2020 Challenge
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: PRs bijhouden
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Divers
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Blogs van enkele vaste posters
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiėr in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  Forum Admin maandag 1 juni 2020 @ 20:01:27 #2
54263 crew  Pharkus
eeuwig vader, deeltijd autist
pi_193423534
Ik heb er met de hitte ook maar een hm rustig gelopen, weliswaar gepland. In het begin warm, maar toen ik draaide en de wind tegen kreeg liep het nog beter en koelde het lekker af.
Een vel leeg papier kan altijd nog een mooie tekening worden.
pi_193423542
5km tijden ook poooh...hoe train je daar voor?
Ik zwaai naar dieren.
  Eindredactie Sport / Forummod maandag 1 juni 2020 @ 20:03:12 #4
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiėr:
pi_193423574
quote:
1s.gif Op maandag 1 juni 2020 20:01 schreef Geerd het volgende:
5km tijden ook poooh...hoe train je daar voor?
Ik? Gewoon rustig lopen en steeds verder lopen en als je die afstand en tijd aan kunt eens wat sneller proberen te gaan :+

Maar er zijn er hier heel veel die dat heel veel beter kunnen hoor :9
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiėr in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
pi_193423898
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2020 18:00 schreef heywoodu het volgende:
Warm zat, dus rustig vertrokken voor een kilometer of tien. Na drie kilometer kwam er een lumineus idee in me op: "Hmm, nog maar negentien kilometer, dan heb ik een halve marathon! :)"

Dus heb ik een halve marathon gelopen. Gewoon rustig blijven lopen, het was te warm voor gekke dingen, en ondanks dat het aan het eind toch wel zwaar werd ging het in elk geval conditioneel wel prima.

33:24
33:08
32:44
31:36

En een beetje in ook weer een marginaal hoger tempo. In maart voor het eerst, begin april voor de tweede keer (die ging natuurlijk een stuk sneller) en nu alweer voor de derde keer de afstand hardlopend afgelegd :)

De slokjes water werden op een gegeven moment wel elke halve kilometer lekkerder :D

Wel een beetje balen dat de hartslagmeter aan het eind schijnbaar weer kuren kreeg :(

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Deze man _O- Gewoon ineens besluiten om een halve marathon te doen
pi_193423979
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2020 20:16 schreef Pinuts het volgende:

[..]

Deze man _O- Gewoon ineens besluiten om een halve marathon te doen
Wat ren jij zoal?
Ik zwaai naar dieren.
pi_193432011
D'n @wyccie is jarig *G* *O* *O* *G*
pi_193432032
Gefeliciteerd wyccie! Kreeg ze een 3-d geprinte Balijbrug vanochtend?
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
pi_193432307
Was een goed idee geweest, maar misschien ook wat te traumatiserend
  dinsdag 2 juni 2020 @ 10:43:57 #10
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_193432960
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2020 20:19 schreef Geerd het volgende:

[..]

Wat ren jij zoal?
Ik ren tot nu toe max 5km. Ik ben hier maar net paar weken maar het is vrij gevarieerd hier geloof ik. Sommigen lopen gewoon wat korte afstanden tot mensen die bij een loopclub zitten en flink wat meters maken en dan weer variatie daarin qua tijden/snelheden.

Niet dat iemand zich moet genereren voor hun tijd/afstand sowieso
pi_193433205
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2020 10:43 schreef Frozen-assassin het volgende:

[..]

Ik ren tot nu toe max 5km. Ik ben hier maar net paar weken maar het is vrij gevarieerd hier geloof ik. Sommigen lopen gewoon wat korte afstanden tot mensen die bij een loopclub zitten en flink wat meters maken en dan weer variatie daarin qua tijden/snelheden.

Niet dat iemand zich moet genereren voor hun tijd/afstand sowieso
Dat bedoel ik eigenlijk..als de baan weer los gaat..of loop je daar zelf niet op..

Vind het verder wel indrukwekkend wat een tijden voor bij komen _O_ _O_ _O_ _O_ _O_
Ik zwaai naar dieren.
pi_193433452
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 juni 2020 11:01 schreef Geerd het volgende:

[..]

Dat bedoel ik eigenlijk..als de baan weer los gaat..of loop je daar zelf niet op..

Vind het verder wel indrukwekkend wat een tijden voor bij komen _O_ _O_ _O_ _O_ _O_
Zeker. Hoop zelf ook ooit dat soort mooie tijden te mogen lopen.
Maar dat duurt nog wel even. Zit nu op 5 km en wil nu langzaam uitbouwen naar 10. Maar vind het juist wel leuk dat hier een mix zit van beginners en ervaren hardlopers.
  dinsdag 2 juni 2020 @ 11:21:15 #13
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_193433490
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 juni 2020 11:01 schreef Geerd het volgende:

[..]

Dat bedoel ik eigenlijk..als de baan weer los gaat..of loop je daar zelf niet op..

Vind het verder wel indrukwekkend wat een tijden voor bij komen _O_ _O_ _O_ _O_ _O_
Ik ben een voetballer en vanwege corona loop ik nu hard. Wel beetje competitief dus probeer wel doelen te stellen maar ik loop niet op baan of met specifieke training.
pi_193433519
Zeker indrukwekkende tijden hier, maar volgens mij ruimte zat voor mindere goden (waaronder ikzelf).

Met huidige hooikoortsweer is het wel afzien, maar het is me gisteren toch gelukt. Heb me wel een soort van geblesseerd geloof ik... misschien iets te hard gelopen... dus nu maar even rustig aan.
Whatever...
pi_193433533
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2020 11:19 schreef Pinuts het volgende:

[..]

Zeker. Hoop zelf ook ooit dat soort mooie tijden te mogen lopen.
Maar dat duurt nog wel even. Zit nu op 5 km en wil nu langzaam uitbouwen naar 10. Maar vind het juist wel leuk dat hier een mix zit van beginners en ervaren hardlopers.
Ik heb..op de loopband opgebouwd ...begonnen met 5km en daarna half uur fietsen/crosstrainer daarna 5.5 ...weer uur volkomen met fietsen/crosstrainer...elke keer 500meter erbij..
Ik zwaai naar dieren.
pi_193433540
Volmaken..
Ik zwaai naar dieren.
pi_193433559
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2020 11:23 schreef Spanky78 het volgende:
Zeker indrukwekkende tijden hier, maar volgens mij ruimte zat voor mindere goden (waaronder ikzelf).

Met huidige hooikoortsweer is het wel afzien, maar het is me gisteren toch gelukt. Heb me wel een soort van geblesseerd geloof ik... misschien iets te hard gelopen... dus nu maar even rustig aan.
Wel mooi weer om ff rustig an te doen |:) |:)
Ik zwaai naar dieren.
pi_193435341
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 juni 2020 11:25 schreef Geerd het volgende:

[..]

Wel mooi weer om ff rustig an te doen |:) |:)
Nog een maandje, dan mogen we de sportschool weer in... Squatten!

Maar inderdaad, beetje rustig aan woensdag, langzame duurloop maar....en strakjes nog even een stukje op de wielrenner want dat geeft nauwelijks belasting. Ik heb pijn over mijn hele buitenkant van mijn dijbeen, van mijn heup tot aan de aanhechting met mijn knie. Kwam gisteren op en ik ben maar gestopt (ook omdat mijn darmen niet meer wilden ;( )

Beetje vage pijn, maar wel raar, want het ging tot nu toe eigenlijk heel goed en vorige week nog 12 km gelopen, deze week goed hersteld... nouja... dan maar even wat meer fietsen.
Whatever...
pi_193435447
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2020 13:24 schreef Spanky78 het volgende:

[..]

Nog een maandje, dan mogen we de sportschool weer in... Squatten!

Maar inderdaad, beetje rustig aan woensdag, langzame duurloop maar....en strakjes nog even een stukje op de wielrenner want dat geeft nauwelijks belasting. Ik heb pijn over mijn hele buitenkant van mijn dijbeen, van mijn heup tot aan de aanhechting met mijn knie. Kwam gisteren op en ik ben maar gestopt (ook omdat mijn darmen niet meer wilden ;( )

Beetje vage pijn, maar wel raar, want het ging tot nu toe eigenlijk heel goed en vorige week nog 12 km gelopen, deze week goed hersteld... nouja... dan maar even wat meer fietsen.
pfff klinkt niet fijn...normaal ook last van je darmen of alleen met hardlopen?
Ik ga altijd op lege maag..maja ff uurtje ben ik weer thuis..en eerst poepen _O_ zit je daar onderweg _O- _O- _O- is nog wel een mooi topic van ..die ging ook hardlopen...
Ik zwaai naar dieren.
pi_193435520
KLB / Klein ongelukje jammer dat de fotos het niet meer doen...had die zijn sokken over zijn broek aangetrokken anders liep de stront in zijn schoenen _O_ _O_ _O_

Joggingbroek vol diarree _O- _O- _O-
Ik zwaai naar dieren.
pi_193437181
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2020 13:31 schreef Geerd het volgende:

[..]

pfff klinkt niet fijn...normaal ook last van je darmen of alleen met hardlopen?
Ik ga altijd op lege maag..maja ff uurtje ben ik weer thuis..en eerst poepen _O_ zit je daar onderweg _O- _O- _O- is nog wel een mooi topic van ..die ging ook hardlopen...
Nee, normaal geen last van mijn darmen, maar nu moest ik bij 9 km echt even lopend de laatste doen.... anders had ik thuis niet gered...

Wel jammer want ik zat gewoon op een gemiddelde van 5:20 (dus +- 53 minuten) en kon makkelijk nog een kilometer door, desnoods op karakter (hartslag zat wel hoog zag ik achteraf).
Whatever...
pi_193437213
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2020 15:29 schreef Spanky78 het volgende:

[..]

Nee, normaal geen last van mijn darmen, maar nu moest ik bij 9 km echt even lopend de laatste doen.... anders had ik thuis niet gered...

Wel jammer want ik zat gewoon op een gemiddelde van 5:20 (dus +- 53 minuten) en kon makkelijk nog een kilometer door, desnoods op karakter (hartslag zat wel hoog zag ik achteraf).
Poooh...
Ik zwaai naar dieren.
pi_193437273
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2020 15:29 schreef Spanky78 het volgende:

[..]

Nee, normaal geen last van mijn darmen, maar nu moest ik bij 9 km echt even lopend de laatste doen.... anders had ik thuis niet gered...

Wel jammer want ik zat gewoon op een gemiddelde van 5:20 (dus +- 53 minuten) en kon makkelijk nog een kilometer door, desnoods op karakter (hartslag zat wel hoog zag ik achteraf).
Is dat erg?
Ik zwaai naar dieren.
pi_193437326
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2020 15:35 schreef Geerd het volgende:

[..]

Is dat erg?
Nee, met nog een kilometer te gaan op 162 (dat is mijn omslagpunt ongeveer) kan dat wel. Kom je aardig afgedroogd aan, maar op zich te doen. Probleem is dat mijn conditie beter is dan mijn lichaam gewend is aan hardlopen - het ging zo goed om blessures te vermijden. Nu toch een pijntje opgelopen.
Whatever...
pi_193437353
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2020 15:39 schreef Spanky78 het volgende:

[..]

Nee, met nog een kilometer te gaan op 162 (dat is mijn omslagpunt ongeveer) kan dat wel. Kom je aardig afgedroogd aan, maar op zich te doen. Probleem is dat mijn conditie beter is dan mijn lichaam gewend is aan hardlopen - het ging zo goed om blessures te vermijden. Nu toch een pijntje opgelopen.
Je hebt vast wel een naaste die je even goed verzorgd |:) |:) ~O> ~O> ~O>
Ik zwaai naar dieren.
pi_193437429
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2020 15:41 schreef Geerd het volgende:

[..]

Je hebt vast wel een naaste die je even goed verzorgd |:) |:) ~O> ~O> ~O>
Mijn vrouw is best lief, maar echt goed masseren kan ze helaas niet.
Whatever...
pi_193437486
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2020 15:49 schreef Spanky78 het volgende:

[..]

Mijn vrouw is best lief, maar echt goed masseren kan ze helaas niet.
:D :D :D :D
Ik zwaai naar dieren.
pi_193437782
53 op de 10 lekker hoor ..misschien dat ik keer de 55.30 haal maar dan ben ik ook echt totaal naar de..

Volgende week eerst maar eens weer rustig 7km doen allebei de tenen weer 100%
Ik zwaai naar dieren.
pi_193443290
Loopje vandaag was geen succes. Liep de hele tijd niet lekker en laatste 1.5 km naar huis moeten lopen omdat ik te veel last had van steken in mijn zij. Geen idee of het kwam door de warmte, door het feit dat ik gebbqt had ervoor of door iets anders. Maar goed, een slechte run is nog altijd beter dan geen run. :P
pi_193443386
De 4uskamp

Bevestigde deelnemers (mensen kunnen zich nog aanmelden tot en met de periode waarin de eerste afstand afgelegd moet worden):

Bos81
Corniel
Cynic
DeLuna
Frozen-Assassin
heywoodu
IJsdraakje
Jero_nimo
Pinuts
RunnerAdd
ser
Starflyer
Spanky78
Vork
Voccar
Zwabberhark

We gaan individueel lopen over 500, 1500, 3000 en 5000 m. We rekenen alle afstanden terug naar 500 m en komen zo op een punten totaal uit die de ranglijst zal bepalen.

Bijvoorbeeld: een 500 m in 80 seconden levert 80 punten op. Een 3000 m in 12 minuten levert 12*60/6 = 120 punten op. De persoon met het minste aantal punten na 4 afstanden wint.

Voor elke afstand heeft iedereen circa 4 dagen de tijd om 'm af te leggen. De volgorde van de afstanden is:

500 ergens in de periode van donderdag 4 juni t/m zondag 7 juni
3000 ergens in de periode van maandag 8 juni t/m donderdag 11 juni
1500 ergens in de periode van vrijdag 12 juni t/m maandag 15 juni
5000 ergens in de periode van dinsdag 16 juni t/m vrijdag 19 juni

Bewijs: GPS-logje. Er mag géén sprake zijn van een vliegende start en de klok moet gedurende de afstand blijven lopen.
  dinsdag 2 juni 2020 @ 21:33:07 #31
413410 Corniel
Alle Dagen Heel Dom
pi_193443668
Yeah, we gaan van start!
Zolang ik geen talent heb, blijf ik trainen...
  Eindredactie Sport / Forummod dinsdag 2 juni 2020 @ 21:50:34 #32
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiėr:
pi_193444041
Mooi, alles kan precies op een zaterdag en woensdag *O*
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiėr in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
pi_193444222
Om het makkelijker voor mij te maken: log je gelopen afstand als aparte activiteit.
  dinsdag 2 juni 2020 @ 22:02:45 #34
108582 Daywalk3r
Eigenlijk Dayrunner.
pi_193444285
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2020 09:46 schreef Zwabberhark het volgende:
D'n @:wyccie is jarig *G* *O* *O* *G*
Gefeliciteerd Wyc!
Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger
  dinsdag 2 juni 2020 @ 22:16:21 #35
108582 Daywalk3r
Eigenlijk Dayrunner.
pi_193444536
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2020 13:24 schreef Spanky78 het volgende:

[..]

Nog een maandje, dan mogen we de sportschool weer in... Squatten!

Maar inderdaad, beetje rustig aan woensdag, langzame duurloop maar....en strakjes nog even een stukje op de wielrenner want dat geeft nauwelijks belasting. Ik heb pijn over mijn hele buitenkant van mijn dijbeen, van mijn heup tot aan de aanhechting met mijn knie. Kwam gisteren op en ik ben maar gestopt (ook omdat mijn darmen niet meer wilden ;( )

Beetje vage pijn, maar wel raar, want het ging tot nu toe eigenlijk heel goed en vorige week nog 12 km gelopen, deze week goed hersteld... nouja... dan maar even wat meer fietsen.
Het is een long shot, maar ik heb dat ook gehad en bij mij komt het door een korte ilotibiale band, die schuurt langs het heupbot en ontsteekt. Ik kan dan ook redelijk acuut een zere pees krijgen.

https://en.m.wikipedia.org/wiki/Snapping_hip_syndrome

Even rustig aan en anders fysio
Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger
pi_193444638
quote:
16s.gif Op dinsdag 2 juni 2020 22:16 schreef Daywalk3r het volgende:

[..]

Het is een long shot, maar ik heb dat ook gehad en bij mij komt het door een korte ilotibiale band, die schuurt langs het heupbot en ontsteekt. Ik kan dan ook redelijk acuut een zere pees krijgen.

https://en.m.wikipedia.org/wiki/Snapping_hip_syndrome

Even rustig aan en anders fysio
Daar lijkt het inderdaad op. Of runnersknee, zelfde pees, maar dan meer onderin.

Misschien ergens wat verkramping en daardoor irritatie. Hopelijk trekt het snel weg, anders idd even meer fietsen en minder rennen. Of meer wandelen.

Jammer, het ging net zo lekker.
Whatever...
  dinsdag 2 juni 2020 @ 22:44:44 #37
242690 IJsdraakje
Feliz Navidad
pi_193445183
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2020 21:59 schreef Zwabberhark het volgende:
Om het makkelijker voor mij te maken: log je gelopen afstand als aparte activiteit.
Ik heb ze vast ingepland. :7 Een activiteit op afstand moet goedkomen, zou je denken. :+
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_193445736
Dank je wel.
Ik heb een fijne dag gehad. O+

En dat zonder te lopen. :o
  dinsdag 2 juni 2020 @ 23:38:22 #39
488763 Starflyer
Flies to the stars
pi_193446136
Vandaag weer lekker gelopen ondanks de warmte. Beter dan de vorige keer toen ik de laatste minuten moeite had om het vol te houden.

Nu 5 km in ca 33:30 minuten.

Wat de 4uskamp betreft moet ik nog even kijken wanneer ik de afstanden loop. Ben volgende week een weekje weg, maar zal mijn hardloopspullen meenemen.
No Dyson Barrier is going to stop me!
pi_193448218
Heb er wel zin in, zou alleen totaal niet weten wat ik moet gaan proberen te lopen op 3 van de 4 afstanden. Ben enkel bekend met de 5 km.
It has to mean something
Could never mean more than a sacrifice
  Eindredactie Sport / Forummod woensdag 3 juni 2020 @ 08:20:25 #41
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiėr:
pi_193448293
Ik heb gedroomd dat we op het circuit van Zandvoort waren en dat daar de Dam-tot-Damloop was ( :') ) maar de starttijden waren al bijna voorbij, dus snel ingeschreven en daarna vergeten te starten en toen was iedereen weg :'(

Er was ook een FOK!ker, die had niet betaald en klom weg over het hek richting zijn stiekem geparkeerde auto.

Nou, tot zover mijn eerste hardloopdroom.
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiėr in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  woensdag 3 juni 2020 @ 08:39:11 #42
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_193448498
quote:
14s.gif Op woensdag 3 juni 2020 08:09 schreef Cynic het volgende:
Heb er wel zin in, zou alleen totaal niet weten wat ik moet gaan proberen te lopen op 3 van de 4 afstanden. Ben enkel bekend met de 5 km.
Ik zou 500, 3000 en 1500 meter gaan lopen :+
  woensdag 3 juni 2020 @ 08:52:56 #43
3878 Vork
Manisch creatief
pi_193448630
Je hebt vast wel eens een intervalsessie gedaan met dergelijke afstanden (500, 1500) dat zou je een beetje een richting kunnen geven. Maar, aangezien je maar een keer hoeft, iig sneller dan dat ;) En het tempo voor de 3000 meter zal voor een aantal hier wel rond Coopertest tempo liggen.

Voor mij wordt het ook weer een hele uitdaging, ik heb, op die Ekiden 5k na voornamelijk rustig aan gedaan, veel op een voor mijn doen laag tempo, om weer wat loopritme op te bouwen. De laatste weken merk ik weer flinke verbeteringen, maar echt op snelheid heb ik amper gelopen, dus die korte stukjes zijn nu ook wel spannend.
pi_193449284
quote:
16s.gif Op dinsdag 2 juni 2020 22:16 schreef Daywalk3r het volgende:

[..]

Het is een long shot, maar ik heb dat ook gehad en bij mij komt het door een korte ilotibiale band, die schuurt langs het heupbot en ontsteekt. Ik kan dan ook redelijk acuut een zere pees krijgen.

https://en.m.wikipedia.org/wiki/Snapping_hip_syndrome

Even rustig aan en anders fysio
Nog even hierop terugkomend: vanochtend rustig 4 km gelopen en geen last gehad. Ik heb wel een pijntje onder mijn heup/bil, bovenaan mijn hamstring, maar die enorme pijn bij mijn knie helemaal vanaf de heup aan de zijkant van mijn been is volledig weg...

Dus misschien toch te hard gelopen en mijn vorm helemaal verkeerd laten gaan. Vandaag rustig en netjes gedaan en dat ging prima. Ik heb de waarschuwing gehad en ga eens even een paar dagen niet te intensief en vooral niet te lang lopen.... hopelijk helpt dat om te herstellen wat nodig is en niets erger te laten worden.
Whatever...
  woensdag 3 juni 2020 @ 10:22:13 #45
242690 IJsdraakje
Feliz Navidad
pi_193449600
quote:
14s.gif Op woensdag 3 juni 2020 08:09 schreef Cynic het volgende:
Heb er wel zin in, zou alleen totaal niet weten wat ik moet gaan proberen te lopen op 3 van de 4 afstanden. Ben enkel bekend met de 5 km.
Mijn plan voor de 500 is geen plan, maar verstand op nul en zien waar het schip strandt. :') Qua timing gooi ik 'm achter een half uur bootcamp (zonder hardlopen) aan, want kort en snel doe ik sowieso bijna nooit en dan ben ik in ieder geval goed opgewarmd. :+

1500 en 3000 is inderdaad nog even puzzelen, voor m'n 5km ga ik gewoon weer voor de 6min/km. Logischerwijs ligt die tijd voor de andere twee afstanden daar wat onder. :+
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
  Eindredactie Sport / Forummod woensdag 3 juni 2020 @ 10:24:01 #46
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiėr:
pi_193449622
Zo'n 500m is zo voorbij joh, tegen de tijd dat je lichaam begint te schreeuwen ben je er al.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiėr in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  woensdag 3 juni 2020 @ 10:24:59 #47
108582 Daywalk3r
Eigenlijk Dayrunner.
pi_193449635
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2020 10:22 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]

Mijn plan voor de 500 is geen plan, maar verstand op nul en zien waar het schip strandt. :') Qua timing gooi ik 'm achter een half uur bootcamp (zonder hardlopen) aan, want kort en snel doe ik sowieso bijna nooit en dan ben ik in ieder geval goed opgewarmd. :+

1500 en 3000 is inderdaad nog even puzzelen, voor m'n 5km ga ik gewoon weer voor de 6min/km. Logischerwijs ligt die tijd voor de andere twee afstanden daar wat onder. :+
Je kan er een calculator op loslaten

https://www.prorun.nl/calculator/
Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger
pi_193449708
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2020 10:22 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]

Mijn plan voor de 500 is geen plan, maar verstand op nul en zien waar het schip strandt. :')
1500 en 3000 is inderdaad nog even puzzelen, voor m'n 5km ga ik gewoon weer voor de 6min/km. Logischerwijs ligt die tijd voor de andere twee afstanden daar wat onder. :+
Dit ga ik inderdaad ook doen. 500 meter gewoon zo hard mogelijk. 5 km met 6:00 min/km, misschien heel klein beetje sneller om mijn PB van 29:22 te verbreken. En bij de 3000 en de 1500 zal het meer op gevoel met beetje inschatting van horloge worden.

Even een vraag over 'lange duurlopen', al zijn die bij mij nog niet zo lang. Mijn 5 km loop ik op 6:00 min/km en wil nu gaan uitbouwen naar de 10. Ik lees overal dat je dan langzaam moet lopen? Wat zou ik dan aan moeten houden? Zo'n 6:30 per km? Of hoe moet ik dat inschatten? Als ik op gevoel ga lopen dan start ik altijd te snel waardoor ik op het einde niet meer kan :P

[ Bericht 0% gewijzigd door Pinuts op 03-06-2020 11:58:46 ]
  Eindredactie Sport / Forummod woensdag 3 juni 2020 @ 10:36:49 #49
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiėr:
pi_193449748
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2020 10:33 schreef Pinuts het volgende:

[..]

Dit ga ik inderdaad ook doen. 500 meter gewoon zo hard mogelijk. 5 km met 6:00 min/km, misschien heel klein beetje sneller om mijn PB van 29:31 te verbreken. En bij de 3000 en de 1500 zal het meer op gevoel met beetje inschatting van horloge worden.

Even een vraag over 'lange duurlopen', al zijn die bij mij nog niet zo lang. Mijn 5 km loop ik op 6:00 min/km en wil nu gaan uitbouwen naar de 10. Ik lees overal dat je dan langzaam moet lopen? Wat zou ik dan aan moeten houden? Zo'n 6:30 per km? Of hoe moet ik dat inschatten? Als ik op gevoel ga lopen dan start ik altijd te snel waardoor ik op het einde niet meer kan :P
Rustig en ontspannen lopen, als je onderweg nog gewoon volzinnen uit kunt spreken (ik test dat soms even) en van de vogels kunt genieten (tip van hier) ga je rustig genoeg. Tijd/snelheid boeit niet :9
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiėr in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  woensdag 3 juni 2020 @ 11:08:08 #50
242690 IJsdraakje
Feliz Navidad
pi_193450098
quote:
16s.gif Op woensdag 3 juni 2020 10:24 schreef Daywalk3r het volgende:

[..]

Je kan er een calculator op loslaten

https://www.prorun.nl/calculator/
Oeh, spelen. *O*

quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2020 10:33 schreef Pinuts het volgende:

[..]

Dit ga ik inderdaad ook doen. 500 meter gewoon zo hard mogelijk. 5 km met 6:00 min/km, misschien heel klein beetje sneller om mijn PB van 29:31 te verbreken. En bij de 3000 en de 1500 zal het meer op gevoel met beetje inschatting van horloge worden.

Even een vraag over 'lange duurlopen', al zijn die bij mij nog niet zo lang. Mijn 5 km loop ik op 6:00 min/km en wil nu gaan uitbouwen naar de 10. Ik lees overal dat je dan langzaam moet lopen? Wat zou ik dan aan moeten houden? Zo'n 6:30 per km? Of hoe moet ik dat inschatten? Als ik op gevoel ga lopen dan start ik altijd te snel waardoor ik op het einde niet meer kan :P
Inderdaad volzinnen kunnen uitspreken. :Y Ik heb sinds kort een horloge om mee op hartslag te kunnen trainen en mijn duurlooptempo kwam neer op gemiddeld 8:45min/km. Misschien een leuke indicatie, aangezien ons 5km tempo zo ongeveer hetzelfde is. :P
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
  woensdag 3 juni 2020 @ 11:49:24 #51
108582 Daywalk3r
Eigenlijk Dayrunner.
pi_193450623
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2020 10:33 schreef Pinuts het volgende:

[..]

Dit ga ik inderdaad ook doen. 500 meter gewoon zo hard mogelijk. 5 km met 6:00 min/km, misschien heel klein beetje sneller om mijn PB van 29:31 te verbreken. En bij de 3000 en de 1500 zal het meer op gevoel met beetje inschatting van horloge worden.

Even een vraag over 'lange duurlopen', al zijn die bij mij nog niet zo lang. Mijn 5 km loop ik op 6:00 min/km en wil nu gaan uitbouwen naar de 10. Ik lees overal dat je dan langzaam moet lopen? Wat zou ik dan aan moeten houden? Zo'n 6:30 per km? Of hoe moet ik dat inschatten? Als ik op gevoel ga lopen dan start ik altijd te snel waardoor ik op het einde niet meer kan :P
Wat is je PR op de 5?
Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger
pi_193450729
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2020 11:08 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]

Oeh, spelen. *O*
[..]

Inderdaad volzinnen kunnen uitspreken. :Y Ik heb sinds kort een horloge om mee op hartslag te kunnen trainen en mijn duurlooptempo kwam neer op gemiddeld 8:45min/km. Misschien een leuke indicatie, aangezien ons 5km tempo zo ongeveer hetzelfde is. :P
Is 8:45 niet heel langzaam, lijkt me dat dat nauwelijks nog op hardlopen lijkt.

Ik denk als je een PR van 30 minuten op de 5 km hebt, je best wel duurlopen in 6:30/6:45 kan doen. Geen enkele trainingsmethode is heilig. Met de souplessemethode word bijvoorbeeld een stuk meer op tempo getraind dan algemeen word aangenomen.
pi_193450737
quote:
16s.gif Op woensdag 3 juni 2020 11:49 schreef Daywalk3r het volgende:

[..]

Wat is je PR op de 5?
29:22. 2 weken geleden gezet.
  woensdag 3 juni 2020 @ 12:00:13 #54
242690 IJsdraakje
Feliz Navidad
pi_193450770
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2020 11:57 schreef Remco het volgende:

[..]

Is 8:45 niet heel langzaam, lijkt me dat dat nauwelijks nog op hardlopen lijkt.

Ik denk als je een PR van 30 minuten op de 5 km hebt, je best wel duurlopen in 6:30/6:45 kan doen. Geen enkele trainingsmethode is heilig. Met de souplessemethode word bijvoorbeeld een stuk meer op tempo getraind dan algemeen word aangenomen.
Mijn doel is m'n hartslag wat lager houden, als ik dan op slakjestempo uitkom, dan is dat maar zo. :) Liep ook enorm relaxed. :D
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
  woensdag 3 juni 2020 @ 12:08:57 #55
108582 Daywalk3r
Eigenlijk Dayrunner.
pi_193450910
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2020 11:57 schreef Pinuts het volgende:

[..]

29:22. 2 weken geleden gezet.
Die staat precies bij een mede baanloopster in de tabel

00:08:53 HDL (herstel duurloop)
00:08:05 DL1
00:07:26 DL2
00:06:50 DL3
00:06:35 TD (tempo duurloop)

Vaak loop je het meeste in DL1 en DL2 of je kunt daar tussenin gaan zitten

HL= hersteltraining 65-70% HF max.
DL1= duurloop in langzaam tempo 70-75% HF max.
DL2= duurloop in normaal tempo 75-80% HF max.
DL3= duurloop in pittig tempo 80-85% HF max.

[ Bericht 0% gewijzigd door Daywalk3r op 03-06-2020 13:04:09 ]
Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger
pi_193450921
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2020 12:00 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]

Mijn doel is m'n hartslag wat lager houden, als ik dan op slakjestempo uitkom, dan is dat maar zo. :) Liep ook enorm relaxed. :D
Ik zeg ook zeker niet dat het verkeerd is hoor! Ik denk alleen dat over het algemeen bij recreatieve lopers iets teveel de nadruk op langzaam en lang trainen ligt in plaats van kort en op snelheid. Het is heel persoonlijk dat snap ik maar ik haal meer plezier en voldoening uit snelle trainingen en daarbij is 6x 1000 meter een stuk minder blessure belastend dan een duurloop van 15 kilometer.

Maar zeker met hardlopen is het gewoon belangrijk dat je doet wat goed voelt en niet wat een ander vind.
  woensdag 3 juni 2020 @ 12:37:09 #57
242690 IJsdraakje
Feliz Navidad
pi_193451383
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2020 12:09 schreef Remco het volgende:

[..]

Ik zeg ook zeker niet dat het verkeerd is hoor! Ik denk alleen dat over het algemeen bij recreatieve lopers iets teveel de nadruk op langzaam en lang trainen ligt in plaats van kort en op snelheid. Het is heel persoonlijk dat snap ik maar ik haal meer plezier en voldoening uit snelle trainingen en daarbij is 6x 1000 meter een stuk minder blessure belastend dan een duurloop van 15 kilometer.

Maar zeker met hardlopen is het gewoon belangrijk dat je doet wat goed voelt en niet wat een ander vind.
Ik snap je. :Y Ik haalde m'n eigen langzame tempo er nu even bij als indicatie dat "langzaam" nog veel langzamer kan. :7

Al denk ik dat ik mezelf net zo makkelijk, zo niet makkelijker, stukloop op 6km op hoger tempo dan op 15km op slakjestempo*. ;) Maar tempotrainingen en duurlopen zijn onderdelen van gebalanceerd trainen natuurlijk, idealiter is je trainingsweek zo vormgegeven dat beiden aan bod komen (en doorgaans is dat niet dezelfde training). En dan is het net wat je leuk vindt, geen zin in 15km/lange afstanden? Dan doe je het lekker niet! :D

Het is ook dat ik zoveel verschil in tijden zie als ik wel intervallen doe vs. geen intervallen en ik dat stiekem toch wel grappig vind, anders deed ik het gewoon nooit. :+ Laat mij maar lekker rondhobbelen en een beetje naar m'n omgeving kijken. O+

*Per individu verschillend wat slakjestempo is
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
  woensdag 3 juni 2020 @ 15:39:20 #58
179002 GwaiLow
Malo accepto stultus sapit
pi_193454115
Goede marathon lopers vinden 12/13 km/u gemiddeld op een marathon al slakjes tempo. Dan ben je aan het joggen, en niet aan het hardlopen, zullen ze zeggen.
pi_193456697
Tsja, ieder zijn niveau
Whatever...
  Moderator woensdag 3 juni 2020 @ 18:59:46 #60
155227 crew  Guppy
dus
pi_193457268
quote:
10s.gif Op woensdag 3 juni 2020 08:20 schreef heywoodu het volgende:
Ik heb gedroomd dat we op het circuit van Zandvoort waren en dat daar de Dam-tot-Damloop was ( :') ) maar de starttijden waren al bijna voorbij, dus snel ingeschreven en daarna vergeten te starten en toen was iedereen weg :'(

Er was ook een FOK!ker, die had niet betaald en klom weg over het hek richting zijn stiekem geparkeerde auto.

Nou, tot zover mijn eerste hardloopdroom.
_O-
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
  woensdag 3 juni 2020 @ 19:28:31 #61
242690 IJsdraakje
Feliz Navidad
pi_193457948
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2020 15:39 schreef GwaiLow het volgende:
Goede marathon lopers vinden 12/13 km/u gemiddeld op een marathon al slakjes tempo. Dan ben je aan het joggen, en niet aan het hardlopen, zullen ze zeggen.
Daar luister ik wel naar zodra ze wat constructiefs kunnen zeggen. Wat een bullshituitspraak zeg.
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
  Eindredactie Sport / Forummod woensdag 3 juni 2020 @ 19:32:59 #62
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiėr:
pi_193458041
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2020 19:28 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]

Daar luister ik wel naar zodra ze wat constructiefs kunnen zeggen. Wat een bullshituitspraak zeg.
Nou ja, voor hun is dat dus gewoon rustig joggen, bullshit of niet. Voor mij is het behoorlijk door knallen, voor weer een ander is het sprinten :+
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiėr in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  woensdag 3 juni 2020 @ 19:44:52 #63
242690 IJsdraakje
Feliz Navidad
pi_193458327
quote:
1s.gif Op woensdag 3 juni 2020 19:32 schreef heywoodu het volgende:

[..]

Nou ja, voor hun is dat dus gewoon rustig joggen, bullshit of niet. Voor mij is het behoorlijk door knallen, voor weer een ander is het sprinten :+
Er zit een nuance in waar ik me aan erger, maar ik krijg 'm niet duidelijk verwoord. :+
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
  Eindredactie Sport / Forummod woensdag 3 juni 2020 @ 19:46:55 #64
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiėr:
pi_193458367
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2020 19:44 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]

Er zit een nuance in waar ik me aan erger, maar ik krijg 'm niet duidelijk verwoord. :+
Beter gewoon laten gaan (of er van genieten op TV) en zelf lekker je eigen ding doen :+
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiėr in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
pi_193458397
Weet iemand hier toevallig hoe het zit met strava i.c.m. de galaxy watch? Tot aan vandaag liep ik altijd met de Samsung health app, gewoon de standaard sportapp van Samsung op de telefoon. Vandaag even strava gedownload, maar moet ik nu strava gebruiken als sportapp of kan ik ook de activiteiten van de galaxy health app synchroniseren met strava?

En uit nieuwsgierigheid: loggen jullie alles? Ik vind het leuk om met collega's/vrienden wat tijden op verschillende afstanden te delen, maar vanmiddag heb ik bijvoorbeeld een intervalloop gedaan (10x400 meter), dat is dus niet zo'n spannend logje aangezien ik tussendoor veel aan het wandelen was :P
  woensdag 3 juni 2020 @ 19:48:31 #66
242690 IJsdraakje
Feliz Navidad
pi_193458401
quote:
1s.gif Op woensdag 3 juni 2020 19:46 schreef heywoodu het volgende:

[..]

Beter gewoon laten gaan (of er van genieten op TV) en zelf lekker je eigen ding doen :+
Oh, ik jog wel door. :+
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_193461162
@Bos81
@Corniel
@Cynic
@DeLuna
@Frozen-assassin
@heywoodu
@IJsdraakje
@Jero_nimo
@Pinuts
@RunnerAdd
@ser
@Starflyer
@Spanky78
@Vork
@Voccar
@Zwabberhark

Jullie hebben van donderdag t/m zondag om 500 meter te rennen! Log a.u.b. de 500 m in een aparte log. Vliegende starts tellen niet. Succes en veel plezier!
  Eindredactie Sport / Forummod woensdag 3 juni 2020 @ 22:19:16 #68
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiėr:
pi_193461310
Toch maar eens kijken of de pedicure tijd heeft, het begint een beetje zorgwekkend te worden, nu zit er zelfs een nagel behoorlijk los (zonder pijn, dat dan weer wel) ipv dat ze er alleen raar uit gaan zien. Hier ook mensen die teennagelissues hebben sinds ze hardlopen?
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiėr in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
pi_193462138
Yes. Vrijdag moet het hem worden. Anders zondag.
Whatever...
pi_193462555
quote:
1s.gif Op woensdag 3 juni 2020 22:19 schreef heywoodu het volgende:
Toch maar eens kijken of de pedicure tijd heeft, het begint een beetje zorgwekkend te worden, nu zit er zelfs een nagel behoorlijk los (zonder pijn, dat dan weer wel) ipv dat ze er alleen raar uit gaan zien. Hier ook mensen die teennagelissues hebben sinds ze hardlopen?
Ja, wel een aantal keer een teennagel verloren. In Frankrijk ben ik een keer naar de sportpedicure gegaan omdat ik er wel veel last van had ook met boulderen, en die raadde toen een soort siliconen teensok aan.
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
  Forum Admin donderdag 4 juni 2020 @ 07:06:42 #71
54263 crew  Pharkus
eeuwig vader, deeltijd autist
pi_193465086
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2020 19:48 schreef nickhguitar het volgende:
Weet iemand hier toevallig hoe het zit met strava i.c.m. de galaxy watch? Tot aan vandaag liep ik altijd met de Samsung health app, gewoon de standaard sportapp van Samsung op de telefoon. Vandaag even strava gedownload, maar moet ik nu strava gebruiken als sportapp of kan ik ook de activiteiten van de galaxy health app synchroniseren met strava?

En uit nieuwsgierigheid: loggen jullie alles? Ik vind het leuk om met collega's/vrienden wat tijden op verschillende afstanden te delen, maar vanmiddag heb ik bijvoorbeeld een intervalloop gedaan (10x400 meter), dat is dus niet zo'n spannend logje aangezien ik tussendoor veel aan het wandelen was :P
Also het goed is kan je je Samsung app koppelen met strava. Dan stuurt die alles door naar strava.
Een vel leeg papier kan altijd nog een mooie tekening worden.
  Forum Admin donderdag 4 juni 2020 @ 07:08:12 #72
54263 crew  Pharkus
eeuwig vader, deeltijd autist
pi_193465092
quote:
1s.gif Op woensdag 3 juni 2020 22:19 schreef heywoodu het volgende:
Toch maar eens kijken of de pedicure tijd heeft, het begint een beetje zorgwekkend te worden, nu zit er zelfs een nagel behoorlijk los (zonder pijn, dat dan weer wel) ipv dat ze er alleen raar uit gaan zien. Hier ook mensen die teennagelissues hebben sinds ze hardlopen?
Ik, maar ik heb geen bevredigende oplossingen. Momenteel 3 nagels kwijt en 2 zwart.
Een vel leeg papier kan altijd nog een mooie tekening worden.
pi_193465214
Neu, alleen zo heeeeel af en toe, eens in de twee jaar ofzo, een blauwe teennagel die ik dan een maand of wat later verlies. Meer niet.
Zeeuwse mossels kunnen altijd!
pi_193465658
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2020 22:09 schreef Zwabberhark het volgende:

Jullie hebben van donderdag t/m zondag om 500 meter te rennen! Log a.u.b. de 500 m in een aparte log. Vliegende starts tellen niet. Succes en veel plezier!
Geldt vooral bij die 500m en misschien iets bij de 1500. Maar ben van plan om deze te doen met hectometerpaaltjes, maar wat als mijn horloge dan net te weinig aangeeft?
Of moet ik puur op horloge blijven kijken? Anders zet ik hem als 'training' in mijn horloge.
  Eindredactie Sport / Forummod donderdag 4 juni 2020 @ 08:58:57 #75
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiėr:
pi_193465728
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juni 2020 08:48 schreef Jero_nimo het volgende:

[..]

Geldt vooral bij die 500m en misschien iets bij de 1500. Maar ben van plan om deze te doen met hectometerpaaltjes, maar wat als mijn horloge dan net te weinig aangeeft?
Of moet ik puur op horloge blijven kijken? Anders zet ik hem als 'training' in mijn horloge.
Na paaltje vijf even op je horloge kijken, voor de zekerheid :P
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiėr in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  donderdag 4 juni 2020 @ 09:17:36 #76
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_193465922
In Endomondo wordt elk 500 meter ook gelogd dus ik ren maar gewoon wat meters door :P
pi_193465927
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juni 2020 08:48 schreef Jero_nimo het volgende:

[..]

Geldt vooral bij die 500m en misschien iets bij de 1500. Maar ben van plan om deze te doen met hectometerpaaltjes, maar wat als mijn horloge dan net te weinig aangeeft?
Of moet ik puur op horloge blijven kijken? Anders zet ik hem als 'training' in mijn horloge.
Ik heb de afstanden net inderdaad als workout in mijn horloge gezet.
It has to mean something
Could never mean more than a sacrifice
pi_193465941
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juni 2020 08:48 schreef Jero_nimo het volgende:

[..]

Geldt vooral bij die 500m en misschien iets bij de 1500. Maar ben van plan om deze te doen met hectometerpaaltjes, maar wat als mijn horloge dan net te weinig aangeeft?
Of moet ik puur op horloge blijven kijken? Anders zet ik hem als 'training' in mijn horloge.
Zet maar gewoon als training in je horloge, is voor iedereen het makkelijkst :-)
  donderdag 4 juni 2020 @ 09:43:43 #79
108582 Daywalk3r
Eigenlijk Dayrunner.
pi_193466213
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2020 22:09 schreef Zwabberhark het volgende:
@:Bos81
@:Corniel
@:Cynic
@:DeLuna
@:Frozen-Assassin
@:heywoodu
@:IJsdraakje
@:Jero_nimo
@:Pinuts
@:RunnerAdd
@:ser
@:Starflyer
@:Spanky78
@:Vork
@:Voccar
@:Zwabberhark

Jullie hebben van donderdag t/m zondag om 500 meter te rennen! Log a.u.b. de 500 m in een aparte log. Vliegende starts tellen niet. Succes en veel plezier!
Kan ik nog mee doen? Ik gaf pas aan dat ik alles leuk vind waar een wedstrijd element in zit. Dat was een beetje een verkapte JA, maar dat kwartje is niet gevallen vrees ik, mijn vaut :@
Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger
  donderdag 4 juni 2020 @ 10:47:21 #80
179002 GwaiLow
Malo accepto stultus sapit
pi_193467042
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2020 19:28 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]

Daar luister ik wel naar zodra ze wat constructiefs kunnen zeggen. Wat een bullshituitspraak zeg.
quote:
1s.gif Op woensdag 3 juni 2020 19:32 schreef heywoodu het volgende:

[..]

Nou ja, voor hun is dat dus gewoon rustig joggen, bullshit of niet. Voor mij is het behoorlijk door knallen, voor weer een ander is het sprinten :+
Exact! Ik zou graag eens een hele marathon willen lopen, maar ik zie mezelf dat nooit op 12/13 km/u doen. Zou nu 16KM op 12km/u kunnen lopen...maar 42? Nah...met een snelheid van 10,5 of 11 zou ik al heel tevreden zijn.

Las laatst een interview met Dolf Jansen (cabaretier, presentator, criminoloog en marathonloper). Die kan/kon de marathon lopen met een snelheid van ongeveer 15km/u dacht ik. Hij raakte een keer geblesseerd bij de marathon van Berlijn, en zei toen dat hij niet meer hard kon lopen, slechts een beetje hobbelen/joggen op 12km/u. Toen dacht ik poe...voor mijn gevoel loop ik dan best een aardig tempo :D :o. Uiteindelijk heeft hij die marathon overigens niet uitgelopen.
  donderdag 4 juni 2020 @ 11:01:41 #81
179002 GwaiLow
Malo accepto stultus sapit
pi_193467282
quote:
16s.gif Op donderdag 4 juni 2020 09:43 schreef Daywalk3r het volgende:

[..]

Kan ik nog mee doen? Ik gaf pas aan dat ik alles leuk vind waar een wedstrijd element in zit. Dat was een beetje een verkapte JA, maar dat kwartje is niet gevallen vrees ik, mijn vaut :@
Als het nog kan wil ik ook wel meedoen. Wat moet er ook alweer gebeuren? Als het lastig is om uit te leggen zal ik ff terug zoeken :9
  donderdag 4 juni 2020 @ 11:26:12 #82
108582 Daywalk3r
Eigenlijk Dayrunner.
pi_193467698
Kan dus nog :)

quote:
4uskamp

Bevestigde deelnemers (mensen kunnen zich nog aanmelden tot en met de periode waarin de eerste afstand afgelegd moet worden):

Bos81
Corniel
Cynic
DeLuna
Frozen-Assassin
heywoodu
IJsdraakje
Jero_nimo
Pinuts
RunnerAdd
ser
Starflyer
Spanky78
Vork
Voccar
Zwabberhark

We gaan individueel lopen over 500, 1500, 3000 en 5000 m. We rekenen alle afstanden terug naar 500 m en komen zo op een punten totaal uit die de ranglijst zal bepalen.

Bijvoorbeeld: een 500 m in 80 seconden levert 80 punten op. Een 3000 m in 12 minuten levert 12*60/6 = 120 punten op. De persoon met het minste aantal punten na 4 afstanden wint.

Voor elke afstand heeft iedereen circa 4 dagen de tijd om 'm af te leggen. De volgorde van de afstanden is:

500 ergens in de periode van donderdag 4 juni t/m zondag 7 juni
3000 ergens in de periode van maandag 8 juni t/m donderdag 11 juni
1500 ergens in de periode van vrijdag 12 juni t/m maandag 15 juni
5000 ergens in de periode van dinsdag 16 juni t/m vrijdag 19 juni

Bewijs: GPS-logje. Er mag géén sprake zijn van een vliegende start en de klok moet gedurende de afstand blijven lopen.
Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger
pi_193467812
quote:
16s.gif Op donderdag 4 juni 2020 09:43 schreef Daywalk3r het volgende:

[..]

Kan ik nog mee doen? Ik gaf pas aan dat ik alles leuk vind waar een wedstrijd element in zit. Dat was een beetje een verkapte JA, maar dat kwartje is niet gevallen vrees ik, mijn vaut :@
Tuurlijk ^O^
  donderdag 4 juni 2020 @ 11:54:22 #84
488763 Starflyer
Flies to the stars
pi_193468165
Ik verlies sowieso wat tijd op de 500m en 1500m doordat ik mijn telefoon moet pakken, ontgrendelen en Runkeeper moet stoppen.

De 3 en 5k kan ik met de splittijden doen.

Ik heb Runkeeper zo ingesteld dat die elke 500m de afstand en tijd roept.

Misschien kan ik het ook met mijn Fitbit doen, eens even kijken.
No Dyson Barrier is going to stop me!
  donderdag 4 juni 2020 @ 12:15:45 #85
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_193468533
quote:
1s.gif Op donderdag 4 juni 2020 11:54 schreef Starflyer het volgende:
Ik verlies sowieso wat tijd op de 500m en 1500m doordat ik mijn telefoon moet pakken, ontgrendelen en Runkeeper moet stoppen.

De 3 en 5k kan ik met de splittijden doen.

Ik heb Runkeeper zo ingesteld dat die elke 500m de afstand en tijd roept.

Misschien kan ik het ook met mijn Fitbit doen, eens even kijken.
Je kan toch 510 meter lopen dan splittijd van 500m pakken en die posten?
pi_193469146
Komt vast allemaal goed, het is voor de lol.
pi_193469200
500 meter is te kort om nauwkeurig met GPS te doen op de meeste plekken, zou ik zoals Jero voorstelt met hectometerpaaltjes of op de atletiekbaan doen..
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
pi_193469212
Wellicht ga ik ook nog een paar van die afstandjes lopen, maar ik doe de laatste tijd wel heel veel challenges en dingen, moet wel weer een beetje structuur in mijn training zien te krijgen :P
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
pi_193469380
Wij hebben hier geen hectometerpaaltjes of atletiekbanen.
Ziet er wat dat betreft een beetje uit zoals de beelden die je wel eens ziet van die trainingscentra in Kenia. :)
It has to mean something
Could never mean more than a sacrifice
pi_193469623
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juni 2020 13:00 schreef La_Tramposa het volgende:
500 meter is te kort om nauwkeurig met GPS te doen op de meeste plekken, zou ik zoals Jero voorstelt met hectometerpaaltjes of op de atletiekbaan doen..
In principe is een afwijking op grotere afstanden al snel groter bij een afwijking van circa 2% (wat echt het minimum is). Maar het maakt mij niet zoveel uit hoe mensen het doen. Schrijf het gewoon op hoe je gelopen hebt, gebruik afstandmeten.nl of weet ik veel wat. Het gaat gewoon op goed vertrouwen.
pi_193469629
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juni 2020 13:01 schreef La_Tramposa het volgende:
Wellicht ga ik ook nog een paar van die afstandjes lopen, maar ik doe de laatste tijd wel heel veel challenges en dingen, moet wel weer een beetje structuur in mijn training zien te krijgen :P
Nergens voor nodig, dit jaar zijn er geen grote evenementen meer :P
  donderdag 4 juni 2020 @ 13:55:57 #92
488763 Starflyer
Flies to the stars
pi_193469939
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juni 2020 12:15 schreef Frozen-assassin het volgende:

[..]

Je kan toch 510 meter lopen dan splittijd van 500m pakken en die posten?
Als ik dat in Runkeeper kan instellen, zou dat kunnen. Heb het alleen nog niet gevonden.
No Dyson Barrier is going to stop me!
  Eindredactie Sport / Forummod donderdag 4 juni 2020 @ 14:26:50 #93
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiėr:
pi_193470419
Ik ga gewoon uit van Polar. Op het stuk waar ik 500m ga lopen staan geen paaltjes, maar ook geen bomen of iets dergelijks, dus geen raar GPS-gedoe :P
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiėr in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
pi_193470642
Ik kan voor 2 afstanden gebruik maken van een hardloop fietspad, daar staan de afstanden per 100m tot en met 1200 meter aangegeven ^O^
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
  donderdag 4 juni 2020 @ 14:52:42 #95
108582 Daywalk3r
Eigenlijk Dayrunner.
pi_193470755
quote:
16s.gif Op donderdag 28 mei 2020 21:09 schreef Daywalk3r het volgende:

[..]

Vor alles met een wedstrijd element ben ik in :D

Ik wil dan voor de eerlijkheid wel m'n horloge eerst testen op korte afstanden. Gisteren liep ik ipv baanafstand en dus correct 600 meter, volgens mijn horloge 660 meter, en dat was qua snelheid een verschil van 1,5km/h

Viruskamp, zie m nu pas :o
Hele horloge gereset, op 300 meter ook afwijkingen.
Een goeie vriendin loopt sinds kort en zoekt een horloge; op langere afstanden lijkt ie nog wel redelijk accuraat te zijn (best gek eigenlijk) dus deze krijgt ze van mij.

Vanmorgen vor mezelf onderzoek gedaan, vergelijkingen gemaakt, deductie toegepast...
Suutnto 9, Polar Grit, Polar Vantage, Garmin 645M/Fenix6 Pro/945

De 645 en de 945 bleven over, de 945 heeft meer features, vakantie gaat toch niet door, dus de 945 besteld. Geld moet rollen, daarom is het rond.
Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger
pi_193470790
quote:
16s.gif Op donderdag 4 juni 2020 14:52 schreef Daywalk3r het volgende:

[..]

Viruskamp, zie m nu pas :o
Hele horloge gereset, op 300 meter ook afwijkingen.
Een goeie vriendin loopt sinds kort en zoekt een horloge; op langere afstanden lijkt ie nog wel redelijk accuraat te zijn (best gek eigenlijk) dus deze krijgt ze van mij.

Vanmorgen vor mezelf onderzoek gedaan, vergelijkingen gemaakt, deductie toegepast...
Suutnto 9, Polar Grit, Polar Vantage, Garmin 645M/Fenix6 Pro/945

De 645 en de 945 bleven over, de 945 heeft meer features, vakantie gaat toch niet door, dus de 945 besteld. Geld moet rollen, daarom is het rond.
[/quote]

Heb je het ook wel eens getest op rechte stukken? De baan is door de bochten wel extra lastig voor de Garmin.
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
  donderdag 4 juni 2020 @ 15:17:28 #97
108582 Daywalk3r
Eigenlijk Dayrunner.
pi_193471118
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juni 2020 14:54 schreef La_Tramposa het volgende:

[..]

Hele horloge gereset, op 300 meter ook afwijkingen.
Een goeie vriendin loopt sinds kort en zoekt een horloge; op langere afstanden lijkt ie nog wel redelijk accuraat te zijn (best gek eigenlijk) dus deze krijgt ze van mij.

Vanmorgen vor mezelf onderzoek gedaan, vergelijkingen gemaakt, deductie toegepast...
Suutnto 9, Polar Grit, Polar Vantage, Garmin 645M/Fenix6 Pro/945

De 645 en de 945 bleven over, de 945 heeft meer features, vakantie gaat toch niet door, dus de 945 besteld. Geld moet rollen, daarom is het rond.
quote:
Heb je het ook wel eens getest op rechte stukken? De baan is door de bochten wel extra lastig voor de Garmin.
Suunto ;) Maar nee, nooit specifiek.
Nu ik terug kijk was hij vorige jaar Februari ook al afwijkend :o

Nouja, ik heb 'm al weer een jaar of 3,5 dus een keer vervangen is ook niet erg.
Vriendin blij, Day blij :@ O+
Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger
  donderdag 4 juni 2020 @ 16:25:48 #98
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_193472333
Ik waag het er maar op over een kwartier. Als ik pech heb word ik flink natgeregend :P

Laf dat ik ben stel ik het maar uit naar morgen. Begint alleen maar harder te regenen

[ Bericht 20% gewijzigd door Frozen-assassin op 04-06-2020 16:38:29 ]
  donderdag 4 juni 2020 @ 17:07:34 #99
488763 Starflyer
Flies to the stars
pi_193472934
Net tussen de regenbuien door de 500m gelopen.

Volgens de split 2:17,5 gelopen.





[ Bericht 56% gewijzigd door Starflyer op 04-06-2020 17:13:02 ]
No Dyson Barrier is going to stop me!
  donderdag 4 juni 2020 @ 17:13:47 #100
108582 Daywalk3r
Eigenlijk Dayrunner.
pi_193472997
quote:
1s.gif Op donderdag 4 juni 2020 17:07 schreef Starflyer het volgende:
Net tussen de regenbuien door de 500m gelopen.

Volgens de split 2:17,5 gelopen.

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Ik las die heel even als pace 8)7
26.3Km/h
Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger
pi_193473046
2:17.5 genoteerd ^O^
Vooral goed om te zien dat je gekeken hebt naar het beste parkoers qua windrichting :P
  Eindredactie Sport / Forummod donderdag 4 juni 2020 @ 17:21:48 #102
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiėr:
pi_193473085
quote:
1s.gif Op donderdag 4 juni 2020 17:07 schreef Starflyer het volgende:
Net tussen de regenbuien door de 500m gelopen.

Volgens de split 2:17,5 gelopen.

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Lekker gedaan _O_ _O_
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiėr in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
pi_193473110
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juni 2020 17:17 schreef Zwabberhark het volgende:
2:17.5 genoteerd ^O^
Vooral goed om te zien dat je gekeken hebt naar het beste parkoers qua windrichting :P
Misschien dan wel met de wind mee, maar ook bergop ^^
Zeeuwse mossels kunnen altijd!
pi_193473182
Ik wilde vanmiddag ook, maar het is me gewoon mislukt om 500 meter te lopen :@
Keek totaal verkeerd op mijn horloge (als je een workout doet ipv de gewone weergave dan is het display anders) waardoor ik dacht dat ik er bijna was en veel te vroeg een eindsprintje inzette en toen was het bij 400 meter klaar. Toen had ik geen zin/energie meer, morgen maar eens goed doen dan.

Ik had het ook moeten weten, trok mijn injinji sokken ook al verkeerd om aan zonder dat meteen door te hebben. Dacht eerst nog dat ze gekrompen waren.
It has to mean something
Could never mean more than a sacrifice
pi_193474376
Ik weet niet of ik voor zondag de 500 meter kan doen. Vandaag bij de dokter geweest met een ontstoken oog en mag totdat het over is geen wind enzo erin krijgen. Dus hopelijk is het snel over :)
  Forum Admin donderdag 4 juni 2020 @ 18:44:17 #106
54263 crew  Pharkus
eeuwig vader, deeltijd autist
pi_193474487
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juni 2020 18:40 schreef Pinuts het volgende:
Ik weet niet of ik voor zondag de 500 meter kan doen. Vandaag bij de dokter geweest met een ontstoken oog en mag totdat het over is geen wind enzo erin krijgen. Dus hopelijk is het snel over :)
50x je woonkamer op en neer :D

Maar ik neem aan dat de jury hier een oplossing voor heeft. Sterkte met je oog.
Een vel leeg papier kan altijd nog een mooie tekening worden.
  donderdag 4 juni 2020 @ 18:48:25 #107
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_193474598
quote:
1s.gif Op donderdag 4 juni 2020 17:07 schreef Starflyer het volgende:
Net tussen de regenbuien door de 500m gelopen.

Volgens de split 2:17,5 gelopen.

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Lekker!!
pi_193474606
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juni 2020 18:40 schreef Pinuts het volgende:
Ik weet niet of ik voor zondag de 500 meter kan doen. Vandaag bij de dokter geweest met een ontstoken oog en mag totdat het over is geen wind enzo erin krijgen. Dus hopelijk is het snel over :)
Zwem/skibril op.
  Eindredactie Sport / Forummod donderdag 4 juni 2020 @ 18:49:04 #109
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiėr:
pi_193474611
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juni 2020 18:40 schreef Pinuts het volgende:
Ik weet niet of ik voor zondag de 500 meter kan doen. Vandaag bij de dokter geweest met een ontstoken oog en mag totdat het over is geen wind enzo erin krijgen. Dus hopelijk is het snel over :)
Wandelen.
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiėr in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  donderdag 4 juni 2020 @ 18:53:35 #110
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_193474697
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juni 2020 18:40 schreef Pinuts het volgende:
Ik weet niet of ik voor zondag de 500 meter kan doen. Vandaag bij de dokter geweest met een ontstoken oog en mag totdat het over is geen wind enzo erin krijgen. Dus hopelijk is het snel over :)
Met wind mee lopen :P
pi_193474711
quote:
1s.gif Op donderdag 4 juni 2020 17:07 schreef Starflyer het volgende:
Net tussen de regenbuien door de 500m gelopen.

Volgens de split 2:17,5 gelopen.

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
De toon is gezet! ^O^
Goed bezig!
  Eindredactie Sport / Forummod donderdag 4 juni 2020 @ 18:54:49 #112
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiėr:
pi_193474728
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juni 2020 18:53 schreef Frozen-assassin het volgende:

[..]

Met wind mee lopen :P
Of tegen de wind in achteruit.
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiėr in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
pi_193475141
quote:
1s.gif Op donderdag 4 juni 2020 18:44 schreef Pharkus het volgende:

[..]

50x je woonkamer op en neer :D

Maar ik neem aan dat de jury hier een oplossing voor heeft. Sterkte met je oog.
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juni 2020 18:48 schreef hatsaflats het volgende:

[..]

Zwem/skibril op.
quote:
10s.gif Op donderdag 4 juni 2020 18:49 schreef heywoodu het volgende:

[..]

Wandelen.
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juni 2020 18:53 schreef Frozen-assassin het volgende:

[..]

Met wind mee lopen :P
quote:
6s.gif Op donderdag 4 juni 2020 18:54 schreef heywoodu het volgende:

[..]

Of tegen de wind in achteruit.
:D
Ik heb nog goede hoop dat ik zondag gewoon 'normaal' mijn 500 meter kan doen en anders ga ik deze opties eens overwegen.
  Redactie Sport donderdag 4 juni 2020 @ 19:55:12 #114
260853 crew  DeLuna
Luna van Pino O+
pi_193476186
quote:
6s.gif Op donderdag 4 juni 2020 18:54 schreef heywoodu het volgende:

[..]

Of tegen de wind in achteruit.
Vooral deze optie :')
❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
pi_193476848
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juni 2020 18:40 schreef Pinuts het volgende:
Ik weet niet of ik voor zondag de 500 meter kan doen. Vandaag bij de dokter geweest met een ontstoken oog en mag totdat het over is geen wind enzo erin krijgen. Dus hopelijk is het snel over :)
Maar even afwachten en zeker geen risico nemen met je oog. Desnoods loop je de 500 later, als uitzondering.
pi_193478084
Ik heb de 500 meter gelopen:


De uiteindelijke tijd heb ik uit de TCX-file gehaald en is 1:46 (106 s)

<Lap StartTime="2020-06-04T18:43:23.000Z">

<Trackpoint>
<Time>2020-06-04T18:45:09.000Z</Time>
<Position>
<LatitudeDegrees>52.0409516338259</LatitudeDegrees>
<LongitudeDegrees>4.516954896971583</LongitudeDegrees>
</Position>
<AltitudeMeters>-3.4000000953674316</AltitudeMeters>
<DistanceMeters>501.6400146484375</DistanceMeters>
<HeartRateBpm>
<Value>121</Value>
</HeartRateBpm>
<Extensions>
<ns3:TPX>
<ns3:Speed>4.468999862670898</ns3:Speed>
<ns3:RunCadence>92</ns3:RunCadence>
</ns3:TPX>
</Extensions>
</Trackpoint>[/code]

logje:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_193478915
Bij deze afstand is het wel makkelijker je gedachtes bijhouden.

0-200 Gaan!!
200-400 Volhouden!!
400-500 EINDSPRINT

Eindtijd 1:39
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_193478954
Ik kan verdorie nog geen halfuur van mijn eerste plaats genieten hier hč.

Maar goed gedaan hoor, Ad :*
  donderdag 4 juni 2020 @ 21:59:30 #119
413410 Corniel
Alle Dagen Heel Dom
pi_193478956
G#dkl^r^ wat een k#t afstand is 500 meter volle bak zeg! $%!*~!#

Ik had een traject bedacht waar ooit - ik gok als gemeente-initiatief ter bevordering van de gezondheid van de lokale bevolking - op het fietspad 100 meter markeringen zijn aangebracht. Dat leken mij mooie visuele indicatoren bij het afleggen van de twee kortste afstanden tijdens de Fok!-4uskamp (500 meter en 1500 meter).

Ik had ook bedacht dat ik er heen zou fietsen (ben je vast warm), en dan 500 meter naar de start zou lopen, zodat ik het speciale trainingsprogramma (met elke 100 meter een split) dat ik op mijn horloge had ingesteld, kon proberen, en na de finish nauwelijks een stap meer zou hoeven zetten als ik dat niet wilde.

So far, so goed. Wat doe ik met mijn stomme kop, loop ik maar 400 meter terug, en start niet bij de 400 meter, maar 500 meter markering, iets wat ik pas doorhad toen ik mijn eerste 100 meter door kwam. Op dat moment is eigenlijk al het bloed al uit je hersenen gestroomd, en is logisch nadenken er niet meer bij.

Met nog 200 meter te gaan, was de jus eigenlijk op, en zakte het tempo (on)behoorlijk in. Het idee dat ik ook nog 100 meter door moest na de laatste indicatie, maakte het er niet beter op, en ik heb op 0,7 seconde mijn doelstelling (sub 90 seconde) gehaald.

Als ik naar de maximale hartslag kijk, kan het niet anders dat het gebrek aan wedstrijdritme, en de daarbij behorende intervaltrainingen (ik doe ze nu eigenlijk niet), mijn topsnelheid, en mijn vermogen tot diep gaan behoorlijk heeft aangetast.

1
2
3
4
5
6
7
      split   cum.     speed        HR  Cad.
============================================
100m  0:17,6  0:17,6   2:56 min/km  159  205
200m  0:16,4  0:33,9   2:44 min/km  166  202
300m  0:17,4  0:51,3   2:54 min/km  172  197
400m  0:18,8  1:10,1   3:08 min/km  173  192
500m  0:19,2  1:29,3   3:12 min/km  173  189


Garmin-logje
Strava-logje met foto's van de beoogde start en finish

[ Bericht 0% gewijzigd door Corniel op 04-06-2020 22:06:54 (Zwabberhark heeft altijd gelijk) ]
Zolang ik geen talent heb, blijf ik trainen...
pi_193479010
Wow, Cornelis!!!
Die m/s moeten vermoedelijk min/km zijn?

1:29.30 is je tijd dus?
pi_193479056
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juni 2020 21:59 schreef Zwabberhark het volgende:
Ik kan verdorie nog geen halfuur van mijn eerste plaats genieten hier hč.

Maar goed gedaan hoor, Ad :*
Ach, mij is maar 2 minuten gegund!

Lekker gelopen allemaal. Had niet eerder deze afstand gelopen volle bak, flink stuk gegaan.
  donderdag 4 juni 2020 @ 22:07:43 #122
413410 Corniel
Alle Dagen Heel Dom
pi_193479159
@Zwabberhark Yep: 1:29,3. @RunnerAdd: Je kon versnellen, dus niet diep genoeg gegaan. ;)
Zolang ik geen talent heb, blijf ik trainen...
pi_193479201
Mijn ademhaling piepte!
pi_193479295
Dat wordt nog wat. Nog nooit een 500m gelopen hier. Ooit op de middelbare school hadden de gymleraren het beruchte rondje rond de school.

Te lang om te sprinten, te kort voor een prettig tempo. Keihard kapot gaan was dat, voor een cijfer. De sadisten.

Anyway. Morgen ben ik aan de beurt voor wat masochisme. Ben benieuwd of ik het überhaupt goed gelogd krijg. Maar volgens mijn stryd moet ik 425 watt lopen...we zullen zien, ik hoop onder de 2 minuten te komen.
Whatever...
pi_193479387
Damn wat een tijden hier meteen.

quote:
0s.gif Op donderdag 4 juni 2020 22:13 schreef Spanky78 het volgende:
Te lang om te sprinten, te kort voor een prettig tempo. Keihard kapot gaan was dat, voor een cijfer. De sadisten.

Volgens mijn sportinstructeur is de echte zware olympische afstand ook de 800 meter. Je kan niet vol sprinten, maar 800 meter kei hard gaan is heel zwaar :P
pi_193479705
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juni 2020 22:07 schreef Corniel het volgende:
@:zwabberhark Yep: 1:29,3. @:RunnerAdd: Je kon versnellen, dus niet diep genoeg gegaan. ;)
Zal best, maar vind het wel mooi zo ;)

Qua gevoel denk ik wel dat je gelijk hebt trouwens.
  Eindredactie Sport / Forummod donderdag 4 juni 2020 @ 22:34:20 #127
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiėr:
pi_193479769
Oei, als zelfs Zwabberhark, de enige die de 10km langzamer liep dan ik, onder de 1:50 loopt moet ik mijn doel van 2:10 maar overboord gooien :{
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiėr in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
pi_193481514
quote:
1s.gif Op donderdag 4 juni 2020 22:34 schreef heywoodu het volgende:
Oei, als zelfs Zwabberhark, de enige die de 10km langzamer liep dan ik, onder de 1:50 loopt moet ik mijn doel van 2:10 maar overboord gooien :{
Had oprecht geen tijdsdoel. Gewoon op gevoel gelopen en (net niet) stuk (genoeg) gegaan.

De komende afstanden kan ik een stuk beter inschatten.
pi_193482037
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juni 2020 22:13 schreef Spanky78 het volgende:
Dat wordt nog wat. Nog nooit een 500m gelopen hier. Ooit op de middelbare school hadden de gymleraren het beruchte rondje rond de school.

Te lang om te sprinten, te kort voor een prettig tempo. Keihard kapot gaan was dat, voor een cijfer. De sadisten.

Anyway. Morgen ben ik aan de beurt voor wat masochisme. Ben benieuwd of ik het überhaupt goed gelogd krijg. Maar volgens mijn stryd moet ik 425 watt lopen...we zullen zien, ik hoop onder de 2 minuten te komen.
Als je het daarover hebt ..kwam toevallig nog een tijd tegen .14 jaar geleden ofzo een 13.30 op 3080 meter...
Ik zwaai naar dieren.
  Eindredactie Sport / Forummod vrijdag 5 juni 2020 @ 07:21:22 #130
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiėr:
pi_193483343
Wakker geworden met één teennagel minder. Dat scheelt weer wat gewicht voor de 500m morgen!
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiėr in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
pi_193483345
Okay, dat deed pijn...
Vanochtend meteen uit bed en voor het ontbijt aan nu dus een echte poging.
Had dit keer voor mezelf een eindpunt uitgemeten (zodat ik tijdens het lopen de hele tijd in mijn hoof "rode auto, rode auto!" kon roepen. Dat hielp.
Te hard gestart en daarna elke meter een stukje meer doodgegaan (goede tempolijn ook in Strava..) maar uiteindelijk een tijd waar ik voor een eerste keer wel vrede mee kan hebben.

En nu staan mijn longen in de fik.



https://www.strava.com/activities/3565955077

[ Bericht 0% gewijzigd door Cynic op 05-06-2020 07:44:51 ]
It has to mean something
Could never mean more than a sacrifice
  vrijdag 5 juni 2020 @ 07:49:31 #132
108582 Daywalk3r
Eigenlijk Dayrunner.
pi_193483535
Waar ben ik aan begonnen :P _O-
Vanmiddag ga ik denk ik maar even
Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger
pi_193483701
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 juni 2020 01:41 schreef Geerd het volgende:

[..]

Als je het daarover hebt ..kwam toevallig nog een tijd tegen .14 jaar geleden ofzo een 13.30 op 3080 meter...
Confronterend? Ik liep ooit een 3100m op een coopertest. Ga ik nu misschien net halen, 3km in 12m... maar Daan moet het erg goed gaan.
Whatever...
pi_193483711
Ok, chickened out. Wat een baggerweer. Vanmiddag moet het hier droog zijn, dus wie weet doe ik dan een poging.
Whatever...
  vrijdag 5 juni 2020 @ 09:03:33 #135
108582 Daywalk3r
Eigenlijk Dayrunner.
pi_193484277
Oja er komt een best buienlijntje over NL ja
Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger
  vrijdag 5 juni 2020 @ 09:24:22 #136
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_193484500
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 juni 2020 07:21 schreef Cynic het volgende:
Okay, dat deed pijn...
Vanochtend meteen uit bed en voor het ontbijt aan nu dus een echte poging.
Had dit keer voor mezelf een eindpunt uitgemeten (zodat ik tijdens het lopen de hele tijd in mijn hoof "rode auto, rode auto!" kon roepen. Dat hielp.
Te hard gestart en daarna elke meter een stukje meer doodgegaan (goede tempolijn ook in Strava..) maar uiteindelijk een tijd waar ik voor een eerste keer wel vrede mee kan hebben.

En nu staan mijn longen in de fik.

[ link | afbeelding ]

https://www.strava.com/activities/3565955077
Netjes! En mocht je denken wie die rare vrouw is die je nu ineens wil volgen: dat ben ik :P
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
pi_193484793
Er wordt elke keer sneller gelopen. Dat zal toch wel een keer ophouden.

Crisis, Cynic, wat hard.
  vrijdag 5 juni 2020 @ 09:51:05 #138
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_193484850
Ik ga geen 1.30 lopen nee. Dat wordt meer in buurt van 2 minuten :P
pi_193484930
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 juni 2020 09:46 schreef Zwabberhark het volgende:
Er wordt elke keer sneller gelopen. Dat zal toch wel een keer ophouden.

Crisis, Cynic, wat hard.
Zo voelde het ook wel ja.
Maar ik ga er vanuit dat er nog sowieso 1 iemand vrij makkelijk sneller gaat lopen.
It has to mean something
Could never mean more than a sacrifice
  vrijdag 5 juni 2020 @ 10:04:42 #140
242690 IJsdraakje
Feliz Navidad
pi_193485031
Vanmiddag sowieso een langzamere tijd. :D

Holy crap, wat een tijden al. _O_
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_193485120
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 juni 2020 09:57 schreef Cynic het volgende:

[..]

Zo voelde het ook wel ja.
Maar ik ga er vanuit dat er nog sowieso 1 iemand vrij makkelijk sneller gaat lopen.
Ja, laten we de druk even lekker opvoeren voor @Jero_nimo :P
pi_193485141
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 juni 2020 10:10 schreef Zwabberhark het volgende:

[..]

Ja, laten we de druk even lekker opvoeren voor @:Jero_nimo :P
Precies, we weten allemaal wel wie het snelst is, maar we hoeven het ook niet te makkelijk te maken. :)
It has to mean something
Could never mean more than a sacrifice
  vrijdag 5 juni 2020 @ 10:12:57 #143
413410 Corniel
Alle Dagen Heel Dom
pi_193485142
@Zwabberhark @Jero_nimo is hier echt niet van onder de indruk. Die liep laatst een 700 meter (KOM) ą 2:40/km, en dat betekend dat als ie die lijn doortrekt onder de 1:20 gaat finishen.
Zolang ik geen talent heb, blijf ik trainen...
pi_193485181
Ja, maar laten we de druk toch maar opvoeren. Alles boven de 80 sec zou zwaar teleurstellend zijn :P
pi_193485258
Een kleine tussenstand. Kolom 1: naam, kolom 2: puntentotaal, kolom 3: verschil dat op de 3000 m goedgemaakt moet worden op de koploper, kolom 4: verschil dat op de 3000 m goedgemaakt moet worden op de loper direct boven je in de ranglijst.

1
2
3
4
5
Cynic             85.00     
Corniel           89.30    +0:25.80    +0:25.80
RunnerAdd         99.00    +1:24.00    +0:58.20
Zwabberhark      106.00    +2:06.00    +0:42.00
Starflyer        137.50    +5:15.00    +3:09.00 

Aardig grote verschillen al. Ik denk niet dat ik 2 minuten kan goedmaken op Cynic.
  vrijdag 5 juni 2020 @ 10:28:53 #146
413410 Corniel
Alle Dagen Heel Dom
pi_193485385
En de tussenstand:

1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
                    500     3000    1500    5000    punten
==========================================================
Cynic            1:25,0                              85,00
Corniel          1:29,3                              89,30
RunnerAdd        1:39,0                              99,00
Zwabberhark      1:46,0                             106,00
Starflyer        2:17,5                             137,50
Bos81                                                 0,00
DeLuna                                                0,00
Frozen-Assassin                                       0,00
heywoodu                                              0,00
IJsdraakje                                            0,00
Jero_nimo                                             0,00
Pinuts                                                0,00
ser                                                   0,00
Spanky78                                              0,00
Vork                                                  0,00
Voccar                                                0,00
Zolang ik geen talent heb, blijf ik trainen...
pi_193485556
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 juni 2020 10:21 schreef Zwabberhark het volgende:
Ik denk niet dat ik 2 minuten kan goedmaken op Cynic.
Understatement of the year _O-
Zeeuwse mossels kunnen altijd!
pi_193486812
Er kan nog van alles gebeuren!
  vrijdag 5 juni 2020 @ 12:44:09 #149
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_193487780
Een recht stuk weg gekozen, goed gekeken naar windrichting :P Het is een fietspad naast een provinciale weg met hectometerpalen dus ik dacht perfect. Maar toen ik daar kwam was het helemaal begroeid aan zijkant en zag ik het niet. Hallo provincie, maai dat eens even :(

Maar goed, ik had van te voren al wel gekeken op Maps en met afstand meten ongeveer gegokt dat het zo ver was. Behoorlijk fel gestart denk ik, moest dat wel beetje bekopen in laatste 100 meter maar desondanks was ik verrast door de tijd. Al weet ik niet of GPS wel perfect is en het niet 20 meter meer had moeten zijn. Wel blij om te merken dat snelheid nog wel in benen zit, al was ik daarna behoorlijk buiten adem (paar minuten :') )

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_193487908
Wat een sprinters hier allemaal zeg! :P Ik krijg mijn snelheid echt niet onder de 3.20 volgens mij. Misschien met spikes op de baan.
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
  vrijdag 5 juni 2020 @ 12:58:26 #151
108582 Daywalk3r
Eigenlijk Dayrunner.
pi_193488027
Ja ik ben benieuwd naar de tijd van <vogel>choge!
Ik weet niet of ik z'n echte naam mag benoemen, dus gefingeerd ;)
Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger
pi_193488114
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 juni 2020 12:51 schreef La_Tramposa het volgende:
Wat een sprinters hier allemaal zeg! :P Ik krijg mijn snelheid echt niet onder de 3.20 volgens mij. Misschien met spikes op de baan.
Maar je kunt het toch proberen :P
  vrijdag 5 juni 2020 @ 13:22:01 #153
413410 Corniel
Alle Dagen Heel Dom
pi_193488362
@La_Tramprosa je moet toch minstens sneller dan ik kunnen!

1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
                        500  3000  1500  5000  punten  verschil
===============================================================
01. Cynic            1:25,0                     85,00   
02. Frozen-Assassin  1:27,0                     87,00     +12,0
03. Corniel          1:29,3                     89,30     +25,8
04. RunnerAdd        1:39,0                     99,00   +1:24,0
05. Zwabberhark      1:46,0                    106,00   +2:06,0
06. Starflyer        2:17,5                    137,50   +5:15,5
07. Bos81                                        0,00
08. DeLuna                                       0,00
09. heywoodu                                     0,00
10. IJsdraakje                                   0,00
11. Jero_nimo                                    0,00
12. Pinuts                                       0,00
13. ser                                          0,00
14. Spanky78                                     0,00
15. Vork                                         0,00
16. Voccar                                       0,00


[ Bericht 0% gewijzigd door Corniel op 05-06-2020 13:28:27 ]
Zolang ik geen talent heb, blijf ik trainen...
pi_193488444
Zo mijn eerste 500 ever zit erop. Slopend. En eigenlijk ben ik net te hard vertrokken. Eindtijd 1.42

https://imgur.com/a/cZfz2xK



[ Bericht 31% gewijzigd door Spanky78 op 05-06-2020 15:23:48 ]
Whatever...
  vrijdag 5 juni 2020 @ 13:33:25 #155
413410 Corniel
Alle Dagen Heel Dom
pi_193488533
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
Fok! 4us-Kamp           500  3000  1500  5000  punten  verschil
===============================================================
01. Cynic            1:25,0                     85,00   
02. Frozen-Assassin  1:27,0                     87,00     +12,0
03. Corniel          1:29,3                     89,30     +25,8
04. RunnerAdd        1:39,0                     99,00   +1:24,0
05. Spanky78         1:42,0                    102,00   +1:42,0    
06. Zwabberhark      1:46,0                    106,00   +2:06,0
07. Starflyer        2:17,5                    137,50   +5:15,5
08. Bos81                                        0,00
09. DeLuna                                       0,00
10. heywoodu                                     0,00
11. IJsdraakje                                   0,00
12. Jero_nimo                                    0,00
13. Pinuts                                       0,00
14. ser                                          0,00
15. Vork                                         0,00
16. Voccar                                       0,00
Zolang ik geen talent heb, blijf ik trainen...
  Eindredactie Sport / Forummod vrijdag 5 juni 2020 @ 13:34:24 #156
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiėr:
pi_193488554
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 juni 2020 12:44 schreef Frozen-assassin het volgende:
Een recht stuk weg gekozen, goed gekeken naar windrichting :P Het is een fietspad naast een provinciale weg met hectometerpalen dus ik dacht perfect. Maar toen ik daar kwam was het helemaal begroeid aan zijkant en zag ik het niet. Hallo provincie, maai dat eens even :(

Maar goed, ik had van te voren al wel gekeken op Maps en met afstand meten ongeveer gegokt dat het zo ver was. Behoorlijk fel gestart denk ik, moest dat wel beetje bekopen in laatste 100 meter maar desondanks was ik verrast door de tijd. Al weet ik niet of GPS wel perfect is en het niet 20 meter meer had moeten zijn. Wel blij om te merken dat snelheid nog wel in benen zit, al was ik daarna behoorlijk buiten adem (paar minuten :') )

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sow :o
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiėr in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  vrijdag 5 juni 2020 @ 13:34:38 #157
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_193488560
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 juni 2020 13:26 schreef Spanky78 het volgende:
Zo mijn eerste 500 ever zit erop. Slopend. En eigenlijk ben ik net te hard vertrokken. Eindtijd 1.42

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar; kan ik niet mijn oogje hier direct uploaden? Wat is deze?
Je kan idd niet direct op FOK! uploaden, daarvoor heb je een externe uploadboer nodig.

https://imgur.com/upload?beta
  vrijdag 5 juni 2020 @ 14:03:32 #158
277319 Tinos85
Gewoon lekker
pi_193488999
Mooie tijden hoor op de 500m. Snel! _O_
  Redactie Sport vrijdag 5 juni 2020 @ 14:58:13 #159
260853 crew  DeLuna
Luna van Pino O+
pi_193489662
Zieke tijden :o Ik wilde vanmiddag gaan maar als ik naar buiten kijkt lijkt me dat nog niet een heel goed idee. Vanavond ziet er al beter uit.

En ik heb echt geen idee hoe hard ik moet beginnen. Ik kan een km onder de 5:00 lopen dus een tijd onder de 2:30 of zelfs 2:15 moet zeker realistisch zijn.
❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
pi_193489822
quote:
10s.gif Op vrijdag 5 juni 2020 14:58 schreef DeLuna het volgende:
Zieke tijden :o Ik wilde vanmiddag gaan maar als ik naar buiten kijkt lijkt me dat nog niet een heel goed idee. Vanavond ziet er al beter uit.

En ik heb echt geen idee hoe hard ik moet beginnen. Ik kan een km onder de 5:00 lopen dus een tijd onder de 2:30 of zelfs 2:15 moet zeker realistisch zijn.
Het is ook wel een gekke afstand als je normaal vooral langer loopt. Ik heb ook een beetje gekeken op zo'n omrekenmodel wat ik zou moeten kunnen op basis van een recente 5km. Maar tijdens het rennen ga je zo hard en is het zo kort dat je niet eens echt goed op je horloge kan kijken... Tenminste, dat had ik.
It has to mean something
Could never mean more than a sacrifice
  vrijdag 5 juni 2020 @ 15:18:16 #161
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_193489893
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 juni 2020 15:12 schreef Cynic het volgende:

[..]

Het is ook wel een gekke afstand als je normaal vooral langer loopt. Ik heb ook een beetje gekeken op zo'n omrekenmodel wat ik zou moeten kunnen op basis van een recente 5km. Maar tijdens het rennen ga je zo hard en is het zo kort dat je niet eens echt goed op je horloge kan kijken... Tenminste, dat had ik.
Je liep precies Kipchoges sub2 marathonpace :D
F means you're fucked
pi_193489913
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 juni 2020 15:18 schreef YUR het volgende:

[..]

Je liep precies Kipchoges sub2 marathonpace :D
Ja, het is echt niet voor te stellen dat je zoiets zolang kan volhouden. En ook zo gemakkelijk nog.
It has to mean something
Could never mean more than a sacrifice
pi_193489947
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 juni 2020 13:34 schreef Frozen-assassin het volgende:

[..]

Je kan idd niet direct op FOK! uploaden, daarvoor heb je een externe uploadboer nodig.

https://imgur.com/upload?beta
Irritant:

maar hier staat dus mijn log:

https://imgur.com/hPzCWSV

PS. 8 meter te ver gelopen.... dus het zou eigenlijk 1:40 moeten zijn

[ Bericht 2% gewijzigd door Spanky78 op 05-06-2020 15:52:24 ]
Whatever...
pi_193489998
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 juni 2020 15:18 schreef YUR het volgende:

[..]

Je liep precies Kipchoges sub2 marathonpace :D
Onwerkelijk. Dat iemand zoiets 42 km volhoudt. Ik ging nog een tikkie langzamer en hartslag through the roof.... kapoet.
Whatever...
pi_193490012
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 juni 2020 15:12 schreef Cynic het volgende:

[..]

Het is ook wel een gekke afstand als je normaal vooral langer loopt. Ik heb ook een beetje gekeken op zo'n omrekenmodel wat ik zou moeten kunnen op basis van een recente 5km. Maar tijdens het rennen ga je zo hard en is het zo kort dat je niet eens echt goed op je horloge kan kijken... Tenminste, dat had ik.
Hier ook, lastig. Sowieso ging ik net iets te hard weg en waren de laatste 50 meter eigenlijk net te veel. 1:30 zal ik niet halen, maar onder de 1:40 zou moeten kunnen met een beetje oefenen denk ik.
Whatever...
  vrijdag 5 juni 2020 @ 15:34:50 #166
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_193490051
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 juni 2020 15:18 schreef YUR het volgende:

[..]

Je liep precies Kipchoges sub2 marathonpace :D
:D Belachelijk dat je dat 42km volhoudt...
  vrijdag 5 juni 2020 @ 15:36:11 #167
108582 Daywalk3r
Eigenlijk Dayrunner.
pi_193490062
Vergeet die .2 niet, die zijn killing
Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger
pi_193490081
Is het bij kortere afstanden zoals de 400 meter trouwens überhaupt nog de bedoeling dat je enigszins vlak loopt, of is dat sowieso een kwestie van hard weggaan en naar het einde toe niet al te veel instorten?
It has to mean something
Could never mean more than a sacrifice
pi_193490082
quote:
99s.gif Op vrijdag 5 juni 2020 15:36 schreef Daywalk3r het volgende:
Vergeet die .2 niet, die zijn killing
Ik ging al half dood na 200m op dat tempo anders... killing zeker!
Whatever...
pi_193490127
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 juni 2020 15:38 schreef Cynic het volgende:
Is het bij kortere afstanden zoals de 400 meter trouwens überhaupt nog de bedoeling dat je enigszins vlak loopt, of is dat sowieso een kwestie van hard weggaan en naar het einde toe niet al te veel instorten?
Gewoon sprinten en hopen dat je het volhoudt, lijkt me.
Zeeuwse mossels kunnen altijd!
  Redactie Sport vrijdag 5 juni 2020 @ 15:44:17 #171
260853 crew  DeLuna
Luna van Pino O+
pi_193490149
Ik probeer het te vergelijken met iets wat ik wel ken, de 200m vrije slag komt er nog het meest in de buurt :') :D
❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
pi_193490210
quote:
10s.gif Op vrijdag 5 juni 2020 15:44 schreef DeLuna het volgende:
Ik probeer het te vergelijken met iets wat ik wel ken, de 200m vrije slag komt er nog het meest in de buurt :') :D
Daar zou ik een kwartier over doen vrees ik.
It has to mean something
Could never mean more than a sacrifice
pi_193490254
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 juni 2020 15:47 schreef Cynic het volgende:

[..]

Daar zou ik een kwartier over doen vrees ik.
Ik wilde net zeggen; dat is een eind, dit is eerder 100m (voor de gewone simpele zielen en matige zwemmers dan)
Whatever...
pi_193490273
quote:
99s.gif Op vrijdag 5 juni 2020 15:41 schreef mosselmossel het volgende:

[..]

Gewoon sprinten en hopen dat je het volhoudt, lijkt me.
Ik vond het een vreselijk eind voor een pure sprint, vandaar.
It has to mean something
Could never mean more than a sacrifice
pi_193490291
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 juni 2020 15:52 schreef Cynic het volgende:

[..]

Ik vond het een vreselijk eind voor een pure sprint, vandaar.
Echt wat te ver. Na 200-300 ben je wel uitgesprint.
Whatever...
  Redactie Sport vrijdag 5 juni 2020 @ 15:57:46 #176
260853 crew  DeLuna
Luna van Pino O+
pi_193490351
De langzaamste 100m is de schoolslag en daar doe ik 1:23 over en de snelste 200m is de vrije slag en dat is 2:19 dus daartussen ergens.
❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
  vrijdag 5 juni 2020 @ 16:08:06 #177
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_193490469
quote:
10s.gif Op vrijdag 5 juni 2020 15:57 schreef DeLuna het volgende:
De langzaamste 100m is de schoolslag en daar doe ik 1:23 over en de snelste 200m is de vrije slag en dat is 2:19 dus daartussen ergens.
Gogogo *O*
pi_193490537
quote:
10s.gif Op vrijdag 5 juni 2020 15:57 schreef DeLuna het volgende:
De langzaamste 100m is de schoolslag en daar doe ik 1:23 over en de snelste 200m is de vrije slag en dat is 2:19 dus daartussen ergens.
Dan zwem je een heel stuk beter dan ik ;)
Whatever...
  vrijdag 5 juni 2020 @ 16:16:20 #179
108582 Daywalk3r
Eigenlijk Dayrunner.
pi_193490543
Zwemmen dat kan hier nu, spoelt eruit!
Morgen maar m'n 500tje doen ^O^
Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger
pi_193490687
Wat een tijden worden er gelopen zeg. Ik ga morgen op pad, ben wel benieuwd wat voor tijd mogelijk is.
pi_193490710
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 juni 2020 08:07 schreef Spanky78 het volgende:

[..]

Confronterend? Ik liep ooit een 3100m op een coopertest. Ga ik nu misschien net halen, 3km in 12m... maar Daan moet het erg goed gaan.
_O_ _O_ _O_
Ik zwaai naar dieren.
  Redactie Sport vrijdag 5 juni 2020 @ 18:02:11 #182
260853 crew  DeLuna
Luna van Pino O+
pi_193491732
Strava vindt dit ervan:


1:54 dus *O*

Ik moest vooral hierom lachen:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Een stervende zwaan is er niks bij _O- ik moet nog even een andere tactiek gaan verzinnen voor de 1500m.

En ik had een perfect uitgemeten parcours _O_ :
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
  vrijdag 5 juni 2020 @ 18:09:47 #183
413410 Corniel
Alle Dagen Heel Dom
pi_193491822
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
Fok! 4us-Kamp           500  3000  1500  5000  punten  verschil
===============================================================
01. Cynic            1:25,0                     85,00   
02. Frozen-Assassin  1:27,0                     87,00     +12,0
03. Corniel          1:29,3                     89,30     +25,8
04. RunnerAdd        1:39,0                     99,00   +1:24,0
05. Spanky78         1:40,0                    100,00   +1:30,0    
06. Zwabberhark      1:46,0                    106,00   +2:06,0
07. DeLuna           1:54,0                    114,00   +2:54,0
08. Starflyer        2:17,5                    137,50   +5:15,5
09. Bos81                                        0,00
10. heywoodu                                     0,00
11. IJsdraakje                                   0,00
12. Jero_nimo                                    0,00
13. Pinuts                                       0,00
14. ser                                          0,00
15. Vork                                         0,00
16. Voccar                                       0,00


Update van @Spanky78 's tijd,. @DeLuna je hebt 10 meter teveel, moeten er nog seconde(s) af?
Zolang ik geen talent heb, blijf ik trainen...
  Redactie Sport vrijdag 5 juni 2020 @ 18:11:45 #184
260853 crew  DeLuna
Luna van Pino O+
pi_193491850
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 juni 2020 18:09 schreef Corniel het volgende:

[ code verwijderd ]



Update van @:Spanky78 's tijd,. @:DeLuna je hebt 10 meter teveel, moeten er nog seconde(s) af?
Heeft Strava denk ik zelf al gedaan? Mijn Garmin had namelijk 1:57 maar toen was ik allang over het 500m punt heen op het fietspad maar ik wilde toch minimaal 0.5 zien op mijn horloge.
❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
  vrijdag 5 juni 2020 @ 18:13:49 #185
413410 Corniel
Alle Dagen Heel Dom
pi_193491876
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 juni 2020 18:11 schreef DeLuna het volgende:

[..]

Heeft Strava denk ik zelf al gedaan? Mijn Garmin had namelijk 1:57 maar toen was ik allang over het 500m punt heen op het fietspad maar ik wilde toch minimaal 0.5 zien op mijn horloge.
Als je naar mijn logje (garmin connect kijkt), heb ik zelfs een tiende van seconde op de 500 meter, maar ik weet niet hoe jij je horloge had ingesteld natuurlijk.
Zolang ik geen talent heb, blijf ik trainen...
pi_193491935
https://www.ad.nl/gezond/(...)aad-slinkt~a3b8df24/

Sowieso een goed excuus om toch maar een paar nieuwe schoenen te kopen. Volgens mij heb ik mij 2 paar wegschoenen inmiddels alweer een jaar of 2. Ik hou dat ook niet heel precies bij moet ik zeggen.
It has to mean something
Could never mean more than a sacrifice
  Redactie Sport vrijdag 5 juni 2020 @ 18:21:28 #187
260853 crew  DeLuna
Luna van Pino O+
pi_193491977
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 juni 2020 18:13 schreef Corniel het volgende:

[..]

Als je naar mijn logje (garmin connect kijkt), heb ik zelfs een tiende van seconde op de 500 meter, maar ik weet niet hoe jij je horloge had ingesteld natuurlijk.
Volgende keer moet ik maar een afstand instellen ipv "los" te lopen denk ik, dat werkt beter. :P
❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
  Redactie Sport vrijdag 5 juni 2020 @ 18:30:33 #188
260853 crew  DeLuna
Luna van Pino O+
pi_193492104
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 juni 2020 18:09 schreef Corniel het volgende:

[ code verwijderd ]



Update van @:Spanky78 's tijd,. @:DeLuna je hebt 10 meter teveel, moeten er nog seconde(s) af?
Als ik hem bijsnijd in Garmin Connect maakt hij er 1:55 van, dus hou die maar aan. ^O^
❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
pi_193492351
Nou, het ergste hebben we gehad, of is 1500 nog meer afzien? Boven je omslagpunt lopen is sowieso ruk...

Ik had vandaag een hoogste hartslag van 202 :o

Dat zou theoretisch niet mogen. Mijn Max zou een stuk lager moeten liggen.....rond de 180. Maargoed, ik weet dat hartslag ook aardig verschilt tussen personen.

Ik kan overigens echt niet lang op een hartslag boven de 160 lopen. Paar minuten en dan ben ik op.
Whatever...
pi_193492440
Ik heb toch ook maar gelopen. Gewacht tot de druppels voorbij waren en Zwabber is meegefietst.

Ik ben te hard weggegaan en ging helemaal stuk, ontzettend verval, en de 500 meter duurde 100 meter te lang. Dat laatste stuk piepten mijn longen, tintelden mijn handen en had ik het gevoel dat ik aan het wandelen was.

Mijn Garmin zegt dat ik 0.51 heb gelopen in 1 minuut 52. Strava maakt er 0,5 van.
Zwabber heeft iets geks gedaan met de gegevens en wist me te vertellen dat ik 1 minuut 50 heb gelopen op 500 meter.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_193492487
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 juni 2020 18:52 schreef wyccie het volgende:
Ik heb toch ook maar gelopen. Gewacht tot de druppels voorbij waren en Zwabber is meegefietst.

Ik ben te hard weggegaan en ging helemaal stuk, ontzettend verval, en de 500 meter duurde 100 meter te lang. Dat laatste stuk piepten mijn longen, tintelden mijn handen en had ik het gevoel dat ik aan het wandelen was.

Mijn Garmin zegt dat ik 0.51 heb gelopen in 1 minuut 52. Strava maakt er 0,5 van.
Zwabber heeft iets geks gedaan met de gegevens en wist me te vertellen dat ik 1 minuut 50 heb gelopen op 500 meter.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat gevoel: 100m te ver. Yep.
Whatever...
pi_193492575
10. Dan ben je goed over de finish geknald. Wij moeten af en toe specifiek trainen op hard finishen, ipv al 5 meter van tevoren aan de handrem te trekken.
pi_193493861
Wat zijn jullie allemaal ontzettend snel! Ik ben al blij als ik onder de 2:30 loop :o
  vrijdag 5 juni 2020 @ 21:06:26 #194
413410 Corniel
Alle Dagen Heel Dom
pi_193494548
@Pinuts komt goed, je gaat echt (veel) sneller lopen dan dat. Als je maar gewoon durft. Go girl!

1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
Fok! 4us-Kamp           500  3000  1500  5000  punten  verschil
===============================================================
01. Cynic            1:25,0                     85,00   
02. Frozen-Assassin  1:27,0                     87,00     +12,0
03. Corniel          1:29,3                     89,30     +25,8
04. RunnerAdd        1:39,0                     99,00   +1:24,0
05. Spanky78         1:40,0                    100,00   +1:30,0    
06. Zwabberhark      1:46,0                    106,00   +2:06,0
07. wyccie           1:50,0                    110,00   +2:30,0
08. DeLuna           1:54,0                    114,00   +2:54,0
09. Starflyer        2:17,5                    137,50   +5:15,5
10. Bos81                                        0,00
11. heywoodu                                     0,00
12. IJsdraakje                                   0,00
13. Jero_nimo                                    0,00
14. Pinuts                                       0,00
15. ser                                          0,00
16. Vork                                         0,00
17. Voccar                                       0,00
Zolang ik geen talent heb, blijf ik trainen...
  Eindredactie Sport / Forummod vrijdag 5 juni 2020 @ 21:26:32 #195
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiėr:
pi_193494790
Op basis van mijn snelste 250m tijdens een intervaltraining vorige maand (53 seconden), ga ik de 2:10 maar doorstrepen en flink bijstellen. Ik ga morgen voor 1:49.9 en wil er dus minstens drie achter me hebben :7

Dat gaat wel pijn doen. Echt best wel veel. Ik heb er ook echt geen zin in. Nou ja, wel in het moment achteraf.
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiėr in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  vrijdag 5 juni 2020 @ 21:28:49 #196
3878 Vork
Manisch creatief
pi_193494824
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 juni 2020 21:26 schreef heywoodu het volgende:
Op basis van mijn snelste 250m tijdens een intervaltraining vorige maand (53 seconden), ga ik de 2:10 maar doorstrepen en flink bijstellen. Ik ga morgen voor 1:49.9 en wil er dus minstens drie achter me hebben :7

Dat gaat wel pijn doen. Echt best wel veel. Ik heb er ook echt geen zin in. Nou ja, wel in het moment achteraf.
Sneller lopen, dan is het eerder voorbij ;)
pi_193494873


Mja, zeg het maar :P
Ik kwam voorbij de 500m hectometerpaal toen het horloge op 0,47 sprong. :'(
Maar bij Movescount lijkt hij 1.19 aan te geven en tempo 2'37/km, Strava geeft maar 0,49km aan, maar geeft wel 0,5 aan bij de 1.18.
pi_193494903
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 juni 2020 21:33 schreef Jero_nimo het volgende:
[ afbeelding ]

Mja, zeg het maar :P
Ik kwam voorbij de 500m hectometerpaal toen het horloge op 0,47 sprong. :'(
Maar bij Movescount lijkt hij 1.19 aan te geven en tempo 2'37/km, Strava geeft maar 0,49km aan, maar geeft wel 0,5 aan bij de 1.18.
Je rent sneller dan ik kan fietsen man
Ik zwaai naar dieren.
  vrijdag 5 juni 2020 @ 21:36:19 #199
3394 Coelho
BigGreenEgg
pi_193494913
Mijn zoon en ik hebben beide een gratis Runkeeper account. Om een of andere reden zijn zijn loopjes na 12 april niet meer zichtbaar in mijn Runkeeper, terwijl ze wel onder zijn activiteiten zichtbaar zijn. Ook ziet hij ze na die datum niet meer in zijn Feed. Daarbij kan ik mijn eigen loopjes ook niet in mijn Feed zien. Instellingen zijn niet veranderd. Iemand enig idee waar ik het moet zoeken?
  vrijdag 5 juni 2020 @ 21:48:20 #200
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_193495050
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 juni 2020 20:16 schreef Pinuts het volgende:
Wat zijn jullie allemaal ontzettend snel! Ik ben al blij als ik onder de 2:30 loop :o
it is not the distance what kills you, it is the speed. Hardlopers zijn ......
'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder'
'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'
  vrijdag 5 juni 2020 @ 22:08:30 #201
413410 Corniel
Alle Dagen Heel Dom
pi_193495284
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
Fok! 4us-Kamp           500  3000  1500  5000  punten  verschil
===============================================================
01. Jero_nimo        1:18,0                     78,00
02. Cynic            1:25,0                     85,00     +42,0   
03. Frozen-Assassin  1:27,0                     87,00     +54,0
04. Corniel          1:29,3                     89,30   +1:07,8
05. RunnerAdd        1:39,0                     99,00   +2:06,0
06. Spanky78         1:40,0                    100,00   +2:12,0    
07. Zwabberhark      1:46,0                    106,00   +2:48,0
08. wyccie           1:50,0                    110,00   +3:36,0
09. DeLuna           1:54,0                    114,00   +2:54,0
10. Starflyer        2:17,5                    137,50   +5:57,0
11. Bos81                                        0,00
12. heywoodu                                     0,00
13. IJsdraakje                                   0,00
14. Pinuts                                       0,00
15. ser                                          0,00
16. Vork                                         0,00
17. Voccar                                       0,00


[ Bericht 2% gewijzigd door Corniel op 05-06-2020 22:41:00 ]
Zolang ik geen talent heb, blijf ik trainen...
pi_193495907
Jammer dat @Mr.B. niet meedoet, ik ben erg benieuwd of hij nog sneller kan dan 1:18. Ik denk dat het nog best spannend zou zijn.
  vrijdag 5 juni 2020 @ 23:10:56 #204
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_193496254
Tandjes zeg :P
pi_193496906
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 juni 2020 22:48 schreef Zwabberhark het volgende:
Jammer dat @:Mr.B. niet meedoet, ik ben erg benieuwd of hij nog sneller kan dan 1:18. Ik denk dat het nog best spannend zou zijn.
Haha, hij mag hier zelf verder over uitwijden maar ik denk dat je zijn sprint vermogen wel overschat 😉
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
pi_193496920
Met alle respect zeg ik dat overigens, voor alle kwaliteiten die mrb zeker heeft!
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
pi_193497099
Iedereen moet alle 4 afstanden afleggen ?
Ik zwaai naar dieren.
  Eindredactie Sport / Forummod vrijdag 5 juni 2020 @ 23:53:23 #208
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiėr:
pi_193497129
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 juni 2020 23:52 schreef Geerd het volgende:
Iedereen moet alle 4 afstanden afleggen ?
:Y

Nou ja, het is gebaseerd op allroundschaatsen en daar haalt alleen de top-x (8 tegenwoordig, dacht ik) de laatste (langste) afstand, maar die mag iedereen hier wel doen :+
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiėr in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
pi_193497204
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 juni 2020 23:53 schreef heywoodu het volgende:

[..]

:Y

Nou ja, het is gebaseerd op allroundschaatsen en daar haalt alleen de top-x (8 tegenwoordig, dacht ik) de laatste (langste) afstand, maar die mag iedereen hier wel doen :+
had de spelregels in de op wel keer gelezen wordt weer terug berekend naar de 500 meter ofzo...
Ik zwaai naar dieren.
pi_193497208
:? :?
Ik zwaai naar dieren.
  Eindredactie Sport / Forummod vrijdag 5 juni 2020 @ 23:58:26 #211
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiėr:
pi_193497216
quote:
11s.gif Op vrijdag 5 juni 2020 23:57 schreef Geerd het volgende:

[..]

had de spelregels in de op wel keer gelezen wordt weer terug berekend naar de 500 meter ofzo...
Ja, zo gaat dat met allroundschaatsen :Y
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiėr in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
pi_193497273
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 juni 2020 23:58 schreef heywoodu het volgende:

[..]

Ja, zo gaat dat met allroundschaatsen :Y
Ja..wat wordt precies terug gerekend dan en waarnaar toe...dat stukje ontgaat mij even..
Mijn interpretatie was ..je bent zo snel als de langzaamste loper ofzo ?
Ik zwaai naar dieren.
  Eindredactie Sport / Forummod zaterdag 6 juni 2020 @ 00:03:20 #213
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiėr:
pi_193497309
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 juni 2020 00:01 schreef Geerd het volgende:

[..]

Ja..wat wordt precies terug gerekend dan en waarnaar toe...dat stukje ontgaat mij even..
Mijn interpretatie was ..je bent zo snel als de langzaamste loper ofzo ?
Nee, voor elke afstand krijg je een bepaald aantal punten, omgerekend naar 500 meter.

Voor de 500 meter is dat het aantal seconden dat je daar over hebt gedaan. Voor bijvoorbeeld de 5000 meter is dat het aantal seconden dat je over de 5000 meter hebt gedaan, gedeeld door tien.

Stel dat jij in een strijd verwikkeld bent met mij, en op de 500 meter ben jij 5 seconden sneller dan mij. Dan moet ik op de vijf kilometer dus 50 seconden goedmaken op jou om op gelijke hoogte te komen.
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiėr in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
pi_193497396
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 juni 2020 00:03 schreef heywoodu het volgende:

[..]

Nee, voor elke afstand krijg je een bepaald aantal punten, omgerekend naar 500 meter.

Voor de 500 meter is dat het aantal seconden dat je daar over hebt gedaan. Voor bijvoorbeeld de 5000 meter is dat het aantal seconden dat je over de 5000 meter hebt gedaan, gedeeld door tien.

Stel dat jij in een strijd verwikkeld bent met mij, en op de 500 meter ben jij 5 seconden sneller dan mij. Dan moet ik op de vijf kilometer dus 50 seconden goedmaken op jou om op gelijke hoogte te komen.
:D :D
Ik zwaai naar dieren.
pi_193498199
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 juni 2020 23:43 schreef La_Tramposa het volgende:

[..]

Haha, hij mag hier zelf verder over uitwijden maar ik denk dat je zijn sprint vermogen wel overschat 😉
Die had wel een extreem snelle 10k laatst toch (vind ik erg snel)?

En een fantastische tijd @gero-nimo knap!

Overigens is dit een perfecte gelegenheid om mijn stryd goed mijn critical power te laten berekenen. Want voor een goede powercurve moet je zowel kort als lange afstanden lopen. Vandaag na de sprint iig wat gestegen :)

[ Bericht 6% gewijzigd door Spanky78 op 06-06-2020 01:04:44 ]
Whatever...
pi_193500862
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 juni 2020 00:58 schreef Spanky78 het volgende:

[..]

Die had wel een extreem snelle 10k laatst toch (vind ik erg snel)?

En een fantastische tijd @:gero-nimo knap!

Overigens is dit een perfecte gelegenheid om mijn stryd goed mijn critical power te laten berekenen. Want voor een goede powercurve moet je zowel kort als lange afstanden lopen. Vandaag na de sprint iig wat gestegen :)
Ja hij is ook hartstikke snel, maar er zijn sprinters die 50 seconden op de 400m lopen en echt geen 10km onder de 36 minuten kunnen lopen. Iedereen heeft andere sterke punten ;)
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
pi_193501585
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 juni 2020 09:41 schreef La_Tramposa het volgende:

[..]

Ja hij is ook hartstikke snel, maar er zijn sprinters die 50 seconden op de 400m lopen en echt geen 10km onder de 36 minuten kunnen lopen. Iedereen heeft andere sterke punten ;)
Natuurlijk. Iedereen zijn sterke kanten.

Ik ben dan weer heel goed in mijn werk. :P

Gelukkig is sport voor de meesten een hobby en zijn er niet afhankelijk van onze prestaties. Dat zou dramatisch zijn.
Whatever...
pi_193501847
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 juni 2020 00:58 schreef Spanky78 het volgende:

[..]

Overigens is dit een perfecte gelegenheid om mijn stryd goed mijn critical power te laten berekenen. Want voor een goede powercurve moet je zowel kort als lange afstanden lopen. Vandaag na de sprint iig wat gestegen :)
Hoe bevalt die jou? Ik heb na de discussie in dit topic er anderhalve week terug ook 1 aangeschaft. Alleen wou de hond hem eerst uitproberen :X
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wonderbaarlijk genoeg lijkt die het nog gewoon te doen, ben echt onder de indruk van de nauwkeurigheid maar ben er nog niet helemaal uit of ik echt iets met de trainingszones kan, dit komt ook omdat je op je Garmin maar 1 dataveld kan laten zien van Stryd(dus of je actuele wattage of je gemiddelde).
  zaterdag 6 juni 2020 @ 11:11:07 #219
108582 Daywalk3r
Eigenlijk Dayrunner.
pi_193502026
Godverdegodver. Ik had m'n afstand er voor moeten houden ipv snelheid. Te vroeg gestopt _O-
Is er iemand die dit door kan rekenen met een beetje verval er in gecalculeerd.
Het is 491meter in 1.41

Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger
pi_193502068
Dan kom je op 1:47 uit :P
  Eindredactie Sport / Forummod zaterdag 6 juni 2020 @ 11:34:00 #221
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiėr:
pi_193502328
Met mijn streeftijden die ik eerder gepost heb kom ik met een allroundschaatseninvulformulier (Excel 2001 :') ) uit op een puntentotaal in de 435, maar als ik handmatig reken zou ik op ruim 9 minuten en dus ook een stuk meer punten uit moeten komen. Wat doe ik fout en wat is mijn puntentotaal als ik precies deze tijden loop?

500m - 2:10
1500m - 7:00
3000m - 14:30
5000m - 25:00
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiėr in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
pi_193502350
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 juni 2020 11:34 schreef heywoodu het volgende:
Met mijn streeftijden die ik eerder gepost heb kom ik met een allroundschaatseninvulformulier (Excel 2001 :') ) uit op een puntentotaal in de 435, maar als ik handmatig reken zou ik op ruim 9 minuten en dus ook een stuk meer punten uit moeten komen. Wat doe ik fout en wat is mijn puntentotaal als ik precies deze tijden loop?

500m - 2:10
1500m - 7:00
3000m - 14:30
5000m - 25:00
130 + 140 + 145 + 150 = 565 punten.
  Eindredactie Sport / Forummod zaterdag 6 juni 2020 @ 11:39:34 #223
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiėr:
pi_193502391
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 juni 2020 11:36 schreef Zwabberhark het volgende:

[..]

130 + 140 + 145 + 150 = 565 punten.
Ja, 9:25 minuten, daar kwam ik zelf ook op uit, dus dat klopte wel. Raar invulschema dan :P

Bedankt!
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiėr in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  zaterdag 6 juni 2020 @ 11:51:12 #224
488763 Starflyer
Flies to the stars
pi_193502537
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 juni 2020 11:39 schreef heywoodu het volgende:

[..]

Ja, 9:25 minuten, daar kwam ik zelf ook op uit, dus dat klopte wel. Raar invulschema dan :P

Bedankt!
Toevallig een invulschema voor een grote vierkamp (met 10k) i.p.v. een kleine (met 3k)?
No Dyson Barrier is going to stop me!
  Eindredactie Sport / Forummod zaterdag 6 juni 2020 @ 11:53:12 #225
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiėr:
pi_193502568
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 juni 2020 11:51 schreef Starflyer het volgende:

[..]

Toevallig een invulschema voor een grote vierkamp (met 10k) i.p.v. een kleine (met 3k)?
Die zit er ook in, maar ik had de kleine geselecteerd (500-3000-1500-5000) :P

https://www.wcsc.nl/fillinn.html
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiėr in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  zaterdag 6 juni 2020 @ 11:55:50 #226
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_193502601
quote:
99s.gif Op zaterdag 6 juni 2020 11:11 schreef Daywalk3r het volgende:
Godverdegodver. Ik had m'n afstand er voor moeten houden ipv snelheid. Te vroeg gestopt _O-
Is er iemand die dit door kan rekenen met een beetje verval er in gecalculeerd.
Het is 491meter in 1.41

[ afbeelding ]
:D

Wel netjes je tempo vastgehouden
pi_193502689
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 juni 2020 22:48 schreef Zwabberhark het volgende:
Jammer dat @:Mr.B. niet meedoet, ik ben erg benieuwd of hij nog sneller kan dan 1:18. Ik denk dat het nog best spannend zou zijn.
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 juni 2020 23:43 schreef La_Tramposa het volgende:

[..]

Haha, hij mag hier zelf verder over uitwijden maar ik denk dat je zijn sprint vermogen wel overschat 😉
Dat zou inderdaad helemaal niet spannend zijn, want als er iets is dat ik niet kan dan is het wel sprinten. Kom dus niet in de buurt van zo'n snelle tijd als die van Jero
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 juni 2020 23:44 schreef La_Tramposa het volgende:
Met alle respect zeg ik dat overigens, voor alle kwaliteiten die mrb zeker heeft!
Zo ben ik bijvoorbeeld koning van de loopscholing!
  Eindredactie Sport / Forummod zaterdag 6 juni 2020 @ 12:59:56 #228
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiėr:
pi_193503271
Bericht van Amersfoort dat ze het inschrijfgeld terug gaan betalen. Apart, eerder was hun bericht nog dat de inschrijving gewoon overgezet zou worden naar volgend jaar.
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiėr in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
pi_193503587
quote:
99s.gif Op zaterdag 6 juni 2020 11:11 schreef Daywalk3r het volgende:
Godverdegodver. Ik had m'n afstand er voor moeten houden ipv snelheid. Te vroeg gestopt _O-
Is er iemand die dit door kan rekenen met een beetje verval er in gecalculeerd.
Het is 491meter in 1.41
Ik heb geen idee wat ik met jouw mislukte 500 meter aanmoet, maar wat ik wel weet is dat ik hier aan moest denken:
pi_193503619
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 juni 2020 12:03 schreef Mr.B. het volgende:

[..]

[..]

Dat zou inderdaad helemaal niet spannend zijn, want als er iets is dat ik niet kan dan is het wel sprinten. Kom dus niet in de buurt van zo'n snelle tijd als die van Jero
Maar, kan je sneller dan @Cynic?

quote:
Zo ben ik bijvoorbeeld koning van de loopscholing!
Vertel.
  Eindredactie Sport / Forummod zaterdag 6 juni 2020 @ 13:36:51 #231
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiėr:
pi_193503736
Wat een wind ineens. Volgens mij vooral schuin op het stuk waar ik de 500m wil lopen straks, dat is niet de bedoeling natuurlijk.
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiėr in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
pi_193503906
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 juni 2020 13:29 schreef Zwabberhark het volgende:

[..]

Maar, kan je sneller dan @:Cynic?
[..]

Vertel.
Dat valt niet in woorden te omschrijven, dat moet je gewoon eens komen aanschouwen.
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
pi_193503907
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 juni 2020 13:36 schreef heywoodu het volgende:
Wat een wind ineens. Volgens mij vooral schuin op het stuk waar ik de 500m wil lopen straks, dat is niet de bedoeling natuurlijk.
Andersom lopen, dikke winst?
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
  Eindredactie Sport / Forummod zaterdag 6 juni 2020 @ 13:53:17 #234
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiėr:
pi_193503924
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 juni 2020 13:51 schreef La_Tramposa het volgende:

[..]

Andersom lopen, dikke winst?
Maar om met de wind mee te lopen moet ik dan een weiland met sloten over, dat is ook niet ideaal voor de tijd. Nou ja, we gaan het zien.
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiėr in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  zaterdag 6 juni 2020 @ 13:54:43 #235
413410 Corniel
Alle Dagen Heel Dom
pi_193503937
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 juni 2020 12:03 schreef Mr.B. het volgende:

Dat zou inderdaad helemaal niet spannend zijn, want als er iets is dat ik niet kan dan is het wel sprinten. Kom dus niet in de buurt van zo'n snelle tijd als die van Jero.
Ik denk dat het nu wel spannend zou zijn omdat jij veel dichter bij je topvorm ligt dat @Jero_Nemo op dit moment ligt en je top nog hoger ligt.

Als jullie beiden in topvorm zijn denk ik dat Jero_Nemo je op alle afstanden tot 1500 meter naar huis loopt, omdat het zijn specialiteit is, maar nu maak je (een beetje) kans.
Zolang ik geen talent heb, blijf ik trainen...
  zaterdag 6 juni 2020 @ 14:02:08 #236
242690 IJsdraakje
Feliz Navidad
pi_193504038
Ik haak af. -O- Rug werkt tegen en dan is het helaas verstandiger om een weekje hardlopen over te slaan. :X
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
  zaterdag 6 juni 2020 @ 14:04:23 #237
413410 Corniel
Alle Dagen Heel Dom
pi_193504068
@IJsdraakje als je een week later wilt instappen mag dat van mij (en vast ook van @Zwabberhark). Doe je de 500 meter gewoon later.
Zolang ik geen talent heb, blijf ik trainen...
pi_193504071
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 juni 2020 13:54 schreef Corniel het volgende:

[..]

Ik denk dat het nu wel spannend zou zijn omdat jij veel dichter bij je topvorm ligt dat @:Jero_Nemo op dit moment ligt en je top nog hoger ligt.

Als jullie beiden in topvorm zijn denk ik dat Jero_Nemo je op alle afstanden tot 1500 meter naar huis loopt, omdat het zijn specialiteit is, maar nu maak je (een beetje) kans.
Jero liep toch eerst juist van die veel te lange trails?

Ik weet trouwens niet hoe makkelijk je snelheid op afstanden tot de 1500 meter verbeteren als je er niet specifiek voor traint. Voor mij komen korte afstanden echt uit een heel ander energiepotje, die ook weer anders voelt voor een 100, 400 of 800. Hoe korter het wordt, hoe meer kracht ik moet gebruiken. En dat ben ik nog steeds niet zo gewend, zeker niet dankzij het gebrek aan baantrainingen, dus ik had dinsdag nog een vrij felle eindsprint op een 300 meter testje.
pi_193504181
Sprinters worden geboren, duursporters getraind ;)
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
  zaterdag 6 juni 2020 @ 14:16:06 #240
413410 Corniel
Alle Dagen Heel Dom
pi_193504224
Wat @La_Tramposa zegt: @Jero_Nemo is een korte afstandloper van nature, die door training ook hele lange afstanden prima verteert.
Zolang ik geen talent heb, blijf ik trainen...
pi_193504374
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 juni 2020 10:58 schreef Remco het volgende:

[..]

Hoe bevalt die jou? Ik heb na de discussie in dit topic er anderhalve week terug ook 1 aangeschaft. Alleen wou de hond hem eerst uitproberen :X
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wonderbaarlijk genoeg lijkt die het nog gewoon te doen, ben echt onder de indruk van de nauwkeurigheid maar ben er nog niet helemaal uit of ik echt iets met de trainingszones kan, dit komt ook omdat je op je Garmin maar 1 dataveld kan laten zien van Stryd(dus of je actuele wattage of je gemiddelde).
Ik vind het een leuk ding maar heb hem dus ook pas een dikke week. Merk we dat hij accuraat is en ik kan wel wat met de wattages bij trainen. Maar voorlopig is de cp nog niet geheel perfect na een paar rondjes, ik toch lijk ik te voelen dat lopen op ‘power’ beter helpt sneller te gaan zonder helemaal gesloopt te worden, dan op hartslag.

Spee af en toe wat met hoe ik loop, knie inzet, houding en kijk dan later terug of ik iets verbetering zie in de cijfers. Overigens lijkt eea bij mij mee te vallen, alleen mijn voetcontact is te lang, maar dat komt ook doordat ik niet zo vreselijk hard loop. Tijdens mijn 500 m was mijn voetcontact en running form hee goed.... Marja dat houd ik geen uren vol.

P. S. Ik gebruik elevate met strava en dan krijg je nog wat meer data. Die kan ook wat met running power (ftp).

[ Bericht 2% gewijzigd door Spanky78 op 06-06-2020 15:38:51 ]
Whatever...
pi_193504416
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 juni 2020 14:16 schreef Corniel het volgende:
Wat @:La_Tramposa zegt: @:Jero_Nemo is een korte afstandloper van nature, die door training ook hele lange afstanden prima verteert.
Maar ik vraag me dus af hoeveel sneller hij nog op de korte afstanden zou worden als hij weer voor lange afstanden gaat trainen.
pi_193504508
Voor mijn training net was de vermogensmeter wel handig geweest, ik deed heuvelsprints op een enorm steile heuvel en terug met uitlopen harde wind tegen, dus mijn snelheid vergeleken met mijn hartslag is dan een stuk lager dan normaal en dan denkt mijn horloge meteen dat mijn vo2 max gedaald is :P Terwijl ik keiveel vermogen heb geleverd op die sprintjes.
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
  Eindredactie Sport / Forummod zaterdag 6 juni 2020 @ 14:54:49 #244
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiėr:
pi_193504753
Leuk, vriendin heeft me ingeschat voor onder de 1:50. Tot zo :)
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiėr in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
pi_193504759
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 juni 2020 13:29 schreef Zwabberhark het volgende:

[..]

Maar, kan je sneller dan @:Cynic?
[..]

Vertel.
Ik denk dat ik ergens tussen Jero en Cynic in zou zitten
Vooral loopscholing met hordes ziet er bij mij erg soepel uit. Zoiets ongeveer:
  zaterdag 6 juni 2020 @ 15:19:40 #246
108582 Daywalk3r
Eigenlijk Dayrunner.
pi_193504985
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 juni 2020 11:13 schreef Zwabberhark het volgende:
Dan kom je op 1:47 uit :P
Tis goed mjouw :6
Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger
pi_193504987
Mijn vo2max is vandaag gelijk gebleven, best verrassend aangezien ik heel traag gemiddeld tempo had.
Maar ook gelogd als trailrun en niet als run. Als dat laatste het geval was geweest was ik een punt of 3 kwijtgeraakt :P
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.
pi_193505057
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 juni 2020 14:35 schreef La_Tramposa het volgende:
Voor mijn training net was de vermogensmeter wel handig geweest, ik deed heuvelsprints op een enorm steile heuvel en terug met uitlopen harde wind tegen, dus mijn snelheid vergeleken met mijn hartslag is dan een stuk lager dan normaal en dan denkt mijn horloge meteen dat mijn vo2 max gedaald is :P Terwijl ik keiveel vermogen heb geleverd op die sprintjes.
Snapt dat ding niet als je omhoog gaat dan?
Whatever...
pi_193505070
Iets langzamer dan ik van te voren in gedachten had. Bochtje op het einde was niet ideaal.

Garmin gaf 1.336 aan op 500m.

Ps. Volgens mij gaat er iets niet goed bij toevoegen afbeelding.

https://imgur.com/a/2dq2Vy2

[ Bericht 7% gewijzigd door Voccar op 06-06-2020 15:33:02 (-) ]
pi_193505077
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 juni 2020 14:55 schreef Mr.B. het volgende:

[..]

Ik denk dat ik ergens tussen Jero en Cynic in zou zitten
Vooral loopscholing met hordes ziet er bij mij erg soepel uit. Zoiets ongeveer:
_O_ _O- wat een held in dat filmpje. Als het niet gaat zoals het moet, moet het maar zoals het gaat...
Whatever...
pi_193505164
Ik ben zelf wel benieuwd hoe 'onze' ranking er uit zou zien wanneer je de tijden zou corrigeren op bijvoorbeeld leeftijd, gewicht en geslacht. In het boekje 'het geheim van hardlopen' staan daar wel wat formules voor.

Zoals we het nu doen vind ik het ook hartstikke leuk, je kan alleen van tevoren denk ik wel voor 90% voorspellen hoe de uislag zal zijn.

Ik ga dat zelf natuurlijk niet allemaal uitrekenen want ik ben nog veel minder wiskundige dan dat ik hardloper ben.

Maar wat mij betreft vraagt het om een testevenement, denk dat het dan een stuk dichter bij elkaar zit. :)

[ Bericht 0% gewijzigd door Cynic op 06-06-2020 15:52:12 ]
It has to mean something
Could never mean more than a sacrifice
pi_193505223
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 juni 2020 15:29 schreef Spanky78 het volgende:

[..]

Snapt dat ding niet als je omhoog gaat dan?
Hmm, geen idee of hij dat meeneemt, maar het zijn korte stukjes natuurlijk, steeds 40-60 seconden waarin je een meter of 10-15 stijgt, ik denk niet dat de GPS nauwkeurig genoeg is om daar wat van te maken. Mijn gemiddelde pace verschilt ook steeds terwijl ik wel ongeveer evenveel seconden deed over de sprint.
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
pi_193505235
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 juni 2020 13:29 schreef Zwabberhark het volgende:

[..]

Maar, kan je sneller dan @:Cynic?
[..]

Dat lijkt me wel. Ik vond het niet echt voelen als sprinten, meer als een soort nare, veel te snelle interval. Denk dat Mr.B. daar qua tempohardheid best goed in is.
Normaal gesproken zou @Corniel volgens mij ook sneller moeten zijn, maar die zit geloof ik even wat minder in z'n training op het moment.
It has to mean something
Could never mean more than a sacrifice
  Eindredactie Sport / Forummod zaterdag 6 juni 2020 @ 16:04:37 #254
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiėr:
pi_193505347
quote:
9s.gif Op zaterdag 6 juni 2020 14:54 schreef heywoodu het volgende:
Leuk, vriendin heeft me ingeschat voor onder de 1:50. Tot zo :)
Vaker naar luisteren, zo blijkt.
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiėr in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
pi_193505526
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 juni 2020 15:48 schreef La_Tramposa het volgende:

[..]

Hmm, geen idee of hij dat meeneemt, maar het zijn korte stukjes natuurlijk, steeds 40-60 seconden waarin je een meter of 10-15 stijgt, ik denk niet dat de GPS nauwkeurig genoeg is om daar wat van te maken. Mijn gemiddelde pace verschilt ook steeds terwijl ik wel ongeveer evenveel seconden deed over de sprint.
Nouja, dan maar een stryd kopen of iets gelijkends.
Whatever...
pi_193505548
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 juni 2020 15:19 schreef Guard het volgende:
Mijn vo2max is vandaag gelijk gebleven, best verrassend aangezien ik heel traag gemiddeld tempo had.
Maar ook gelogd als trailrun en niet als run. Als dat laatste het geval was geweest was ik een punt of 3 kwijtgeraakt :P
Haha wow wat een understatement voor jouw training weer.. ruim 4000 hoogtemeters :D
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
  zaterdag 6 juni 2020 @ 16:54:02 #257
413410 Corniel
Alle Dagen Heel Dom
pi_193505831
@Cynic ik heb en redelijke basis op dit moment, getuige ook mijn 41:59 tijdens de Corona-Ekiden, maar ja, dat is wel 4 minuten en 13 seconden langzamer dan mijn p.r. een jaar eerder. Sowieso geldt voor mij, net als voor @Mr.B dat het echt explosieve er niet inzit.

Mijn gok zou zijn dat ik met wat gerichte training en het niveau van vorig jaar februari/maart onder de 1:25 zou kunnen, maar onder de 1:20 al niet meer denk ik.
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
Fok! 4us-Kamp           500  3000  1500  5000  punten  verschil
===============================================================
01. Jero_nimo        1:18,0                     78,00
02. Cynic            1:25,0                     85,00     +42,0   
03. Frozen-Assassin  1:27,0                     87,00     +54,0
04. Corniel          1:29,3                     89,30   +1:07,8
05. Voccar           1:33,6                     93,60   +1:33,6
06. RunnerAdd        1:39,0                     99,00   +2:06,0
07. Spanky78         1:40,0                    100,00   +2:12,0    
08. Zwabberhark      1:46,0                    106,00   +2:48,0
09. wyccie           1:50,0                    110,00   +3:12,0
10. DeLuna           1:54,0                    114,00   +3:36,0
11. Starflyer        2:17,5                    137,50   +5:57,0
12. Bos81                                        0,00
13. heywoodu                                     0,00
14. IJsdraakje                                   0,00
15. Pinuts                                       0,00
16. ser                                          0,00
17. Vork                                         0,00


[ Bericht 0% gewijzigd door Corniel op 06-06-2020 17:09:10 (oops) ]
Zolang ik geen talent heb, blijf ik trainen...
  Redactie Sport zaterdag 6 juni 2020 @ 16:55:56 #258
260853 crew  DeLuna
Luna van Pino O+
pi_193505853
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 juni 2020 16:04 schreef heywoodu het volgende:

[..]

Vaker naar luisteren, zo blijkt.
Vertel vertel
❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
  Redactie Sport zaterdag 6 juni 2020 @ 16:57:37 #259
260853 crew  DeLuna
Luna van Pino O+
pi_193505878
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 juni 2020 16:54 schreef Corniel het volgende:
@:Cynic ik heb en redelijke basis op dit moment, getuige ook mijn 41:59 tijdens de Corona-Ekiden, maar ja, dat is wel 4 minuten en 13 seconden langzamer dan mijn p.r. een jaar eerder. Sowieso geldt voor mij, net als voor @:Mr.B dat het echt explosieve er niet inzit.

Mijn gok zou zijn dat ik met wat gerichte training en het niveau van vorig jaar februari/maart onder de 1:25 zou kunnen, maar onder de 1:20 al niet meer denk ik.
[ code verwijderd ]

Zit wel een foutje bij mijn verschil denk ik? Wyccie heeft 3:36 en ik 2:54.
❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
  Eindredactie Sport / Forummod zaterdag 6 juni 2020 @ 16:57:45 #260
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiėr:
pi_193505880
@Zwabberhark Hoe haal jij de precieze tijd uit de data? De automatische ronde van 500 meter geeft bij mij iets anders weer dan zelf seconde na seconde vooruit gaan (als ik op die automatische ronde klik geeft 'ie ook aan dat dat eigenlijk 0,52km is).

Edit: Volgens mij zie ik het al in het CSV-bestand. Bij ...2 seconden staat de afstand op 499.2 meter, bij ...3 seconden staat dat op 504.1 meter. Die eerste is dus dichter bij de werkelijke tijd, maar wel iets onder de 500 meter. Dan maar gaan voor xxx2.5 seconden? :+
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiėr in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  Moderator zaterdag 6 juni 2020 @ 17:04:06 #261
351614 crew  ijs_beer
ijskoud de lekkerste
pi_193505950
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2020 21:20 schreef Zwabberhark het volgende:
De 4uskamp

Bevestigde deelnemers (mensen kunnen zich nog aanmelden tot en met de periode waarin de eerste afstand afgelegd moet worden):

Bos81
Corniel
Cynic
DeLuna
Frozen-Assassin
heywoodu
IJsdraakje
Jero_nimo
Pinuts
RunnerAdd
ser
Starflyer
Spanky78
Vork
Voccar
Zwabberhark

We gaan individueel lopen over 500, 1500, 3000 en 5000 m. We rekenen alle afstanden terug naar 500 m en komen zo op een punten totaal uit die de ranglijst zal bepalen.

Bijvoorbeeld: een 500 m in 80 seconden levert 80 punten op. Een 3000 m in 12 minuten levert 12*60/6 = 120 punten op. De persoon met het minste aantal punten na 4 afstanden wint.

Voor elke afstand heeft iedereen circa 4 dagen de tijd om 'm af te leggen. De volgorde van de afstanden is:

500 ergens in de periode van donderdag 4 juni t/m zondag 7 juni
3000 ergens in de periode van maandag 8 juni t/m donderdag 11 juni
1500 ergens in de periode van vrijdag 12 juni t/m maandag 15 juni
5000 ergens in de periode van dinsdag 16 juni t/m vrijdag 19 juni

Bewijs: GPS-logje. Er mag géén sprake zijn van een vliegende start en de klok moet gedurende de afstand blijven lopen.
Oeh! Ik lees dit nu pas? Als ik morgen die 500m loop, kan ik dan nog meedoen? :D
Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
  zaterdag 6 juni 2020 @ 17:10:35 #262
413410 Corniel
Alle Dagen Heel Dom
pi_193506032
@ijs_beer tuurlijk!

@DeLuna oops....
Zolang ik geen talent heb, blijf ik trainen...
  Eindredactie Sport / Forummod zaterdag 6 juni 2020 @ 17:10:36 #263
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiėr:
pi_193506033
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 juni 2020 17:04 schreef ijs_beer het volgende:

[..]

Oeh! Ik lees dit nu pas? Als ik morgen die 500m loop, kan ik dan nog meedoen? :D
Morgen is het nog 'tot en met 7 juni' :Y
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiėr in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  Moderator zaterdag 6 juni 2020 @ 17:27:49 #264
351614 crew  ijs_beer
ijskoud de lekkerste
pi_193506256
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 juni 2020 17:10 schreef heywoodu het volgende:

[..]

Morgen is het nog 'tot en met 7 juni' :Y
Ja, ik zag allemaal al inschrijflijstjes staan, dus misschien dat er iets was waardoor het niet meer kon :D .

Maar leuk! Zeker ook dat er 500 en 1500 bij zitten. Daar zal ik het wel van moeten hebben. :D
Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
pi_193506512
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 juni 2020 16:54 schreef Corniel het volgende:
@:Cynic ik heb en redelijke basis op dit moment, getuige ook mijn 41:59 tijdens de Corona-Ekiden, maar ja, dat is wel 4 minuten en 13 seconden langzamer dan mijn p.r. een jaar eerder. Sowieso geldt voor mij, net als voor @:Mr.B dat het echt explosieve er niet inzit.

Mijn gok zou zijn dat ik met wat gerichte training en het niveau van vorig jaar februari/maart onder de 1:25 zou kunnen, maar onder de 1:20 al niet meer denk ik.
[ code verwijderd ]



Ik had je op basis van dat toch nog vrij recente PR inderdaad haast mythische snelheden toegedicht.
Aangezien jouw basis ook altijd wel in orde is. Of had je daar heel specifiek voor getraind?
It has to mean something
Could never mean more than a sacrifice
  Eindredactie Sport / Forummod zaterdag 6 juni 2020 @ 17:47:35 #266
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiėr:
pi_193506615
Goed, dat was dus vreselijk pijnlijk (mijn longen branden ruim twee uur later nóg), wat een kutidee eigenlijk. Niet echt, want het is heel gaaf om gedaan te hebben, maar onderweg was ik toch wel van mening dat het een grandioos kutidee was - in elk geval met de 10% hersencapaciteit die ik halverwege nog over had. Daarmee moest ik ook een oplossing vinden voor het probleem dat twee fietsers voor mij twee wandelaars in gingen halen en elkaar precies zouden kruisen op het moment dat ik langs kwam knallen. Gelukkig bleek dat een miscalculatie en kon ik er gewoon hijgend en kreundend tussendoor zonder gedoe.

Na een seconde of tien keek ik overigens op mijn horloge en zag ik tot mijn irritatie dat hij pas op dat moment van 0.00 naar 0.01 sprong, maar ik ga er vanuit dat dat wel werd gecorrigeerd in de meters daarna. Halverwege ruim onder de minuut, dus dat ging goed, zelfs boven de 20 kilometer per uur - uiteindelijk zat ik daar meer dan de helft van de tijd boven, zo bleek. Tijdens de warmup had ik de afstand wel zo ongeveer afgemeten, en Polar's piepje stond op een halve kilometer ingesteld, maar toch viel het wel tegen toen ik op een gegeven moment keek en 0.37km zag staan, ik dacht dat ik dichterbij was.

Enfin, ik bleek nog ongeveer een halve minuut over te hebben voor de laatste 100 meter - plus/minus 15 seconden, want zoals gezegd deden de hersenen het niet echt goed meer. Nog even doorknallen en ineens *piep*, 1:35! Dat bleek na thuiskomst en synchroniseren 0.52km te zijn en gebaseerd op de gegevens die ik hierboven genoemd heb (1:32 - 499m / 1:33 - 504m) noteer ik bij dezen een véél sneller dan gedroomde 1:32.5 minuten.

Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiėr in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
pi_193506761
Wauw lekker ook. En qua snelheid bijna niet ingekakt!
  zaterdag 6 juni 2020 @ 19:17:12 #268
413410 Corniel
Alle Dagen Heel Dom
pi_193507841
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 juni 2020 17:41 schreef Cynic het volgende:

[..]

Ik had je op basis van dat toch nog vrij recente PR inderdaad haast mythische snelheden toegedicht.
Aangezien jouw basis ook altijd wel in orde is. Of had je daar heel specifiek voor getraind?
Defineer recent. Mijn p.r. op de 10 km is van vorig jaar januari, en mijn p.r. op de 30 k van februari vorig jaar, maar dat is toch best lang gelden conditie technisch. ;)

Ik ben redelijk in order, maar zonder interval-trainingen de afgelopen maanden gaan dit soort inspanningen gewoon duidelijk minder. ;)
Zolang ik geen talent heb, blijf ik trainen...
  zaterdag 6 juni 2020 @ 19:19:12 #269
57068 Bomenverzameling
Can come an end
pi_193507867
500 meter is duidelijk niet echt mijn ding. Natuurlijk ben ik van nature al niet de snelste. Ik eindig standaard als een van de laatsten.. Desalnietemin ben ik niet ontevreden met mijn tijd, Vooraf was ik al tevreden geweest met een tijd van onder de 3 minuten. Dat is ruimschoots gelukt, al liep ik voor mijn gevoel niet echt lekker

"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
pi_193508196
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 juni 2020 17:47 schreef heywoodu het volgende:
Goed, dat was dus vreselijk pijnlijk (mijn longen branden ruim twee uur later nóg), wat een kutidee eigenlijk. Niet echt, want het is heel gaaf om gedaan te hebben, maar onderweg was ik toch wel van mening dat het een grandioos kutidee was - in elk geval met de 10% hersencapaciteit die ik halverwege nog over had. Daarmee moest ik ook een oplossing vinden voor het probleem dat twee fietsers voor mij twee wandelaars in gingen halen en elkaar precies zouden kruisen op het moment dat ik langs kwam knallen. Gelukkig bleek dat een miscalculatie en kon ik er gewoon hijgend en kreundend tussendoor zonder gedoe.

Na een seconde of tien keek ik overigens op mijn horloge en zag ik tot mijn irritatie dat hij pas op dat moment van 0.00 naar 0.01 sprong, maar ik ga er vanuit dat dat wel werd gecorrigeerd in de meters daarna. Halverwege ruim onder de minuut, dus dat ging goed, zelfs boven de 20 kilometer per uur - uiteindelijk zat ik daar meer dan de helft van de tijd boven, zo bleek. Tijdens de warmup had ik de afstand wel zo ongeveer afgemeten, en Polar's piepje stond op een halve kilometer ingesteld, maar toch viel het wel tegen toen ik op een gegeven moment keek en 0.37km zag staan, ik dacht dat ik dichterbij was.

Enfin, ik bleek nog ongeveer een halve minuut over te hebben voor de laatste 100 meter - plus/minus 15 seconden, want zoals gezegd deden de hersenen het niet echt goed meer. Nog even doorknallen en ineens *piep*, 1:35! Dat bleek na thuiskomst en synchroniseren 0.52km te zijn en gebaseerd op de gegevens die ik hierboven genoemd heb (1:32 - 499m / 1:33 - 504m) noteer ik bij dezen een véél sneller dan gedroomde 1:32.5 minuten.

[ afbeelding ]
Nice *O*

Jij had het over 2:10 toch?

Nou ik heb bij deze een doel voor de 3000m, bedankt ;)
pi_193508201
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 juni 2020 16:57 schreef heywoodu het volgende:
@:Zwabberhark Hoe haal jij de precieze tijd uit de data? De automatische ronde van 500 meter geeft bij mij iets anders weer dan zelf seconde na seconde vooruit gaan (als ik op die automatische ronde klik geeft 'ie ook aan dat dat eigenlijk 0,52km is).

Edit: Volgens mij zie ik het al in het CSV-bestand. Bij ...2 seconden staat de afstand op 499.2 meter, bij ...3 seconden staat dat op 504.1 meter. Die eerste is dus dichter bij de werkelijke tijd, maar wel iets onder de 500 meter. Dan maar gaan voor xxx2.5 seconden? :+
Ik heb zelf de eerste tijd genomen waarbij ik meer dan 500 meter gelopen had, maar ik vind dit ook prima.
pi_193508227
@heywoodu jij bent echt veel beter dan je denkt! ^O^ Ik wist niet dat je zo snel in een duikboot kon gaan ;)
  Moderator zaterdag 6 juni 2020 @ 20:33:06 #273
351614 crew  ijs_beer
ijskoud de lekkerste
pi_193509069
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 juni 2020 19:19 schreef Bos81 het volgende:
500 meter is duidelijk niet echt mijn ding. Natuurlijk ben ik van nature al niet de snelste. Ik eindig standaard als een van de laatsten.. Desalnietemin ben ik niet ontevreden met mijn tijd, Vooraf was ik al tevreden geweest met een tijd van onder de 3 minuten. Dat is ruimschoots gelukt, al liep ik voor mijn gevoel niet echt lekker

[ afbeelding ]
Dit is toch gewoon hartstikke netjes.
Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
  zaterdag 6 juni 2020 @ 20:55:00 #274
413410 Corniel
Alle Dagen Heel Dom
pi_193509565
@Bos81 als ik interpoleer kom ik op 2:15,6 voor 500 meter. Tenzij je en andere schatting heb, houd ik die aan.

1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
Fok! 4us-Kamp           500  3000  1500  5000  punten  verschil
===============================================================
01. Jero_nimo        1:18,0                     78,00
02. Cynic            1:25,0                     85,00     +42,0   
03. Frozen-Assassin  1:27,0                     87,00     +54,0
04. Corniel          1:29,3                     89,30   +1:07,8
05. heywoodu         1:32,5                     92,50   +1:27,0
06. Voccar           1:33,6                     93,60   +1:33,6
07. RunnerAdd        1:39,0                     99,00   +2:06,0
08. Spanky78         1:40,0                    100,00   +2:12,0    
09. Zwabberhark      1:46,0                    106,00   +2:48,0
10. wyccie           1:50,0                    110,00   +3:12,0
11. DeLuna           1:54,0                    114,00   +3:36,0
12. Bos81            2:15,6                    135,60   +5:45,6
13. Starflyer        2:17,5                    137,50   +5:57,0
14. IJsdraakje                                   0,00
15. Pinuts                                       0,00
16. ser                                          0,00
17. Vork                                         0,00
Zolang ik geen talent heb, blijf ik trainen...
  zaterdag 6 juni 2020 @ 21:19:37 #275
57068 Bomenverzameling
Can come an end
pi_193510113
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 juni 2020 20:55 schreef Corniel het volgende:
@:Bos81 als ik interpoleer kom ik op 2:15,6 voor 500 meter. Tenzij je en andere schatting heb, houd ik die aan.
[ code verwijderd ]

Dat komt denk ik wel in de richting die 20 meter extra was niet meer echt hardlopen, maar uithijgen en mijn horloge stopzetten..
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
  Eindredactie Sport / Forummod zaterdag 6 juni 2020 @ 21:27:37 #276
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiėr:
pi_193510310
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 juni 2020 19:45 schreef Zwabberhark het volgende:
@:heywoodu jij bent echt veel beter dan je denkt! ^O^ Ik wist niet dat je zo snel in een duikboot kon gaan ;)
Ja, het jammere is wel dat ik die 7:00 voor 1500m natuurlijk niet meer serieus kan nemen nu -O-
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiėr in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
pi_193510583
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 juni 2020 21:27 schreef heywoodu het volgende:

[..]

Ja, het jammere is wel dat ik die 7:00 voor 1500m natuurlijk niet meer serieus kan nemen nu -O-
Mijn PR op de 1500 m is 6:15. Dat zal ik nu niet lopen, maar jij zou denk ik uit moeten gaan van een tijd onder de 6 minuten.
  Eindredactie Sport / Forummod zaterdag 6 juni 2020 @ 21:42:01 #278
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiėr:
pi_193510606
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 juni 2020 21:40 schreef Zwabberhark het volgende:

[..]

Mijn PR op de 1500 m is 6:15. Dat zal ik nu niet lopen, maar jij zou denk ik uit moeten gaan van een tijd onder de 6 minuten.
Dat is een beetje wat ik na vandaag in gedachten heb ja, als één keer 1:32 lukt moet drie keer achter elkaar 28 seconden langzamer dan dat in theorie ook wel lukken...denk ik.
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiėr in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  zaterdag 6 juni 2020 @ 22:13:11 #279
413410 Corniel
Alle Dagen Heel Dom
pi_193511400
@heywoodu mijn p.r. op de 1500m is 5:00,90. Je zat me nu dicht op de hielen, dus... ;)

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zolang ik geen talent heb, blijf ik trainen...
pi_193512002
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 juni 2020 17:04 schreef ijs_beer het volgende:

[..]

Oeh! Ik lees dit nu pas? Als ik morgen die 500m loop, kan ik dan nog meedoen? :D
Ik zou dat ook wel willen. Vandaag de 10,5 van de NN MA RA TH ON gelopen maar morgen 500m moet wel lukken.
Het is...kiezen of delen, spelen winnen verliezen of vervelen en helemaal niets ondernemen
pi_193512734
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 juni 2020 22:34 schreef kalinhos het volgende:

[..]

Ik zou dat ook wel willen. Vandaag de 10,5 van de NN MA RA TH ON gelopen maar morgen 500m moet wel lukken.
Nou, doe mee dan! Morgen de laatste dag voor de 500.
  zaterdag 6 juni 2020 @ 23:58:00 #282
57068 Bomenverzameling
Can come an end
pi_193514383
Even een aanpassing voor mij. Ik denk tóch dat 2:21 mijn eindtijd is. Dat is de aangegeven beweegtijd, mijn horloge geeft aan dat ik over de 520 meter 2:43 heb gedaan.

Dus lijkt me 2:21 toch nauwkeuriger
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
pi_193514899
Leuk om alle verslagen van de vierkamp te lezen, ook al is dat niet mijn ding.

Ik loop op dit moment voor andere doelen dan snelheid. Gedeeltelijk noodgedwongen, gedeeltelijk omdat ik dat zelf wil.

En het was een mooie week. In twee loopjes heb ik 6 nieuwe gemeenten gelopen (https://www.longtermnlchallenge.nl/nextgeneration/). Ik sta nu op 119 gemeenten van de 355 in NL. Best tevreden mee :)
pi_193518554
Toffe challenge, ik doe graag mee! Gisteren de 500 gelopen na een rustig rondje van 5 km:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Veel te snel gestart, duurde echt 150 meter te lang dit, maar wel redelijk tevreden met de tijd.
  zondag 7 juni 2020 @ 09:50:56 #285
413410 Corniel
Alle Dagen Heel Dom
pi_193518614
Na goed beraad tussen @Zwabberhark en ondergetekende, hebben we besloten eenmalig een uitzondering te maken voor @Daywalk3r en zijn tijd te extrapoleren (we zijn er vanuit gegaan dat de laatste 9 meter op 90% van de snelheid van de eerste 491 meter is gegaan). Echter een volgende zal de afstand opnieuw moeten lopen.

1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
Fok! 4us-Kamp           500  3000  1500  5000  punten  verschil
===============================================================
01. Jero_nimo        1:18,0                     78,00
02. Cynic            1:25,0                     85,00     +42,0   
03. Frozen-Assassin  1:27,0                     87,00     +54,0
04. Corniel          1:29,3                     89,30   +1:07,8
05. heywoodu         1:32,5                     92,50   +1:27,0
06. Voccar           1:33,6                     93,60   +1:33,6
07. Sdivad           1:36,0                     96,00   +1:48,0
08. RunnerAdd        1:39,0                     99,00   +2:06,0
09. Spanky78         1:40,0                    100,00   +2:12,0    
10. Daywalk3r        1:43,1                    103,10   +2:30,6
11. Zwabberhark      1:46,0                    106,00   +2:48,0
12. wyccie           1:50,0                    110,00   +3:12,0
13. DeLuna           1:54,0                    114,00   +3:36,0
14. Starflyer        2:17,5                    137,50   +5:57,0
15. Bos81            2:21,0                    135,60   +6:18,0
16. Pinuts                                       0,00
17. ser                                          0,00
18. Vork                                         0,00
19. IJsdraakje                                   0,00


[ Bericht 3% gewijzigd door Corniel op 07-06-2020 11:21:12 ]
Zolang ik geen talent heb, blijf ik trainen...
  zondag 7 juni 2020 @ 11:53:42 #286
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_193520031
Lekkere tijden allemaal!

quote:
0s.gif Op zaterdag 6 juni 2020 17:47 schreef heywoodu het volgende:
Goed, dat was dus vreselijk pijnlijk (mijn longen branden ruim twee uur later nóg), wat een kutidee eigenlijk. Niet echt, want het is heel gaaf om gedaan te hebben, maar onderweg was ik toch wel van mening dat het een grandioos kutidee was - in elk geval met de 10% hersencapaciteit die ik halverwege nog over had. Daarmee moest ik ook een oplossing vinden voor het probleem dat twee fietsers voor mij twee wandelaars in gingen halen en elkaar precies zouden kruisen op het moment dat ik langs kwam knallen. Gelukkig bleek dat een miscalculatie en kon ik er gewoon hijgend en kreundend tussendoor zonder gedoe.

Na een seconde of tien keek ik overigens op mijn horloge en zag ik tot mijn irritatie dat hij pas op dat moment van 0.00 naar 0.01 sprong, maar ik ga er vanuit dat dat wel werd gecorrigeerd in de meters daarna. Halverwege ruim onder de minuut, dus dat ging goed, zelfs boven de 20 kilometer per uur - uiteindelijk zat ik daar meer dan de helft van de tijd boven, zo bleek. Tijdens de warmup had ik de afstand wel zo ongeveer afgemeten, en Polar's piepje stond op een halve kilometer ingesteld, maar toch viel het wel tegen toen ik op een gegeven moment keek en 0.37km zag staan, ik dacht dat ik dichterbij was.

Enfin, ik bleek nog ongeveer een halve minuut over te hebben voor de laatste 100 meter - plus/minus 15 seconden, want zoals gezegd deden de hersenen het niet echt goed meer. Nog even doorknallen en ineens *piep*, 1:35! Dat bleek na thuiskomst en synchroniseren 0.52km te zijn en gebaseerd op de gegevens die ik hierboven genoemd heb (1:32 - 499m / 1:33 - 504m) noteer ik bij dezen een véél sneller dan gedroomde 1:32.5 minuten.

[ afbeelding ]
Zo he dan, ook flink rap :D
  Forum Admin zondag 7 juni 2020 @ 12:16:01 #287
54263 crew  Pharkus
eeuwig vader, deeltijd autist
pi_193520243
Goed bezig allemaal 14.gif . Ik heb net de ma ra th on 10.5 km voltooid in pr tempo. Ik vind het wel jammer dat er nog geen echte wedstrijdjes zijn want ik denk dat er meer in had gezeten.
Een vel leeg papier kan altijd nog een mooie tekening worden.
  zondag 7 juni 2020 @ 12:21:30 #288
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_193520314
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 juni 2020 14:55 schreef Mr.B. het volgende:

[..]

Ik denk dat ik ergens tussen Jero en Cynic in zou zitten
Vooral loopscholing met hordes ziet er bij mij erg soepel uit. Zoiets ongeveer:
En dan verkeerde baan pakken ook nog. Wat een schitterende vent
pi_193520403
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 juni 2020 14:55 schreef Mr.B. het volgende:

[..]
Vooral loopscholing met hordes ziet er bij mij erg soepel uit. Zoiets ongeveer:
_O_
_O-

En dan alsnog 2:32 lopen op de marathon. Loopscholing is dus volkomen overrated.
  Redactie Sport zondag 7 juni 2020 @ 12:35:50 #290
260853 crew  DeLuna
Luna van Pino O+
pi_193520518
Volgensmij heeft Jero het nog een keer geprobeerd.

_O_
❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
pi_193520693
Want het was nog niet snel genoeg :D
pi_193520961
‘Vaak bu’j te bange’

Ik had toch al aan Zwabbers eisen voldaan, dus ik was nu 'vrij'.
Dat betekend dus gewoon wat harder starten en hopen dat je het volhoud :+ .

pi_193521969
quote:
0s.gif Op zondag 7 juni 2020 13:12 schreef Jero_nimo het volgende:
‘Vaak bu’j te bange’

Ik had toch al aan Zwabbers eisen voldaan, dus ik was nu 'vrij'.
Dat betekend dus gewoon wat harder starten en hopen dat je het volhoud :+ .

[ afbeelding ]
_O_
  zondag 7 juni 2020 @ 14:38:26 #294
3878 Vork
Manisch creatief
pi_193522001
Eerlijk gezegd zag ik hier wel een beetje tegenop, want ik weet hoe slopend een lange sprint kan zijn. Ook heb ik al maanden geen intervaltraining meer gedaan of versnelling gelopen, omdat mijn focus vooral op herstel en opbouwen heeft gelegen en nog ligt. Maar ik had me nu eenmaal opgegeven, dus ik moest er aan geloven.

Dus daar ging ik voor 500 meter sterven in de regen in het Oosterpark. Ik had het horloge ingesteld op tussentijden om de 500 meter en ik heb geprobeerd om gewoon door te knallen tot 'ie netjes na 500 meter ging trillen. En dan ineens in 500 meter heel erg lang zo lang dat ik op een gegeven moment toch even moest spieken of ik er niet al overheen was. Dat was op slechts 0,38km, ik moest nog 120 meter en m'n bovenbenen stonden in de fik, tempo ging er flink uit en oja dat natte bruggetje zat helaas ook nog binnen de 500 meter. }:|

Conclusie: na 500 meter stond de teller op 1:40:3, ben bekaf alles smaakt naar bloed. En dan moeten de zwaarste afstanden nog komen. Top idee dit 8)7

Hier nog wat plaatjes als bewijs.

  zondag 7 juni 2020 @ 14:49:27 #295
413410 Corniel
Alle Dagen Heel Dom
pi_193522149
Update met Vork.

1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
Fok! 4us-Kamp           500  3000  1500  5000  punten  verschil
===============================================================
01. Jero_nimo        1:18,0                     78,00
02. Cynic            1:25,0                     85,00     +42,0   
03. Frozen-Assassin  1:27,0                     87,00     +54,0
04. Corniel          1:29,3                     89,30   +1:07,8
05. heywoodu         1:32,5                     92,50   +1:27,0
06. Voccar           1:33,6                     93,60   +1:33,6
07. Sdivad           1:36,0                     96,00   +1:48,0
08. RunnerAdd        1:39,0                     99,00   +2:06,0
09. Spanky78         1:40,0                    100,00   +2:12,0    
10. Vork             1:40,4                    100,40   +2:14,4
11. Daywalk3r        1:43,1                    103,10   +2:30,6
12. Zwabberhark      1:46,0                    106,00   +2:48,0
13. wyccie           1:50,0                    110,00   +3:12,0
14. DeLuna           1:54,0                    114,00   +3:36,0
15. Starflyer        2:17,5                    137,50   +5:57,0
16. Bos81            2:21,0                    135,60   +6:18,0
17. Pinuts                                       0,00
18. ser                                          0,00
19. IJsdraakje                                   0,00
Zolang ik geen talent heb, blijf ik trainen...
  Moderator zondag 7 juni 2020 @ 14:54:44 #296
351614 crew  ijs_beer
ijskoud de lekkerste
pi_193522202


https://strava.app.link/fh1nGgaK76


Pfft. Gewoon behoorlijk vol erin gegaan, maar valt tegen om de snelheid vast te houden. Voel het nu, een half uur later, nog aan m'n keel. _O-
Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
pi_193522255
Volgens mij zag ik gisteren ook al een logje van @ser voorbijkomen op Strava?
pi_193522268
quote:
10s.gif Op zondag 7 juni 2020 14:54 schreef ijs_beer het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
https://strava.app.link/fh1nGgaK76

Pfft. Gewoon behoorlijk vol erin gegaan, maar valt tegen om de snelheid vast te houden. Voel het nu, een half uur later, nog aan m'n keel. _O-
Het zijn toch wel mooie verhalen hoor, over die 500 m. Iedereen gaat naar de vaantjes. Longen kapot.
  zondag 7 juni 2020 @ 15:08:45 #299
413410 Corniel
Alle Dagen Heel Dom
pi_193522366
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
Fok! 4us-Kamp           500  3000  1500  5000  punten  verschil
===============================================================
01. Jero_nimo        1:18,0                     78,00
02. Cynic            1:25,0                     85,00     +42,0   
03. Frozen-Assassin  1:27,0                     87,00     +54,0
04. Corniel          1:29,3                     89,30   +1:07,8
05. heywoodu         1:32,5                     92,50   +1:27,0
06. Voccar           1:33,6                     93,60   +1:33,6
07. Sdivad           1:36,0                     96,00   +1:48,0
08. RunnerAdd        1:39,0                     99,00   +2:06,0
09. ijs_beer         1:39,0                     99,00   +2:06,0
10. Spanky78         1:40,0                    100,00   +2:12,0    
11. Vork             1:40,4                    100,40   +2:14,4
12. Daywalk3r        1:43,1                    103,10   +2:30,6
13. Zwabberhark      1:46,0                    106,00   +2:48,0
14. wyccie           1:50,0                    110,00   +3:12,0
15. DeLuna           1:54,0                    114,00   +3:36,0
16. Starflyer        2:17,5                    137,50   +5:57,0
17. Bos81            2:21,0                    135,60   +6:18,0
18. Pinuts                                       0,00
19. ser                                          0,00
20. IJsdraakje                                   0,00
Zolang ik geen talent heb, blijf ik trainen...
  Eindredactie Sport / Forummod zondag 7 juni 2020 @ 15:14:11 #300
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiėr:
pi_193522420
quote:
0s.gif Op zondag 7 juni 2020 14:59 schreef Zwabberhark het volgende:

[..]

Het zijn toch wel mooie verhalen hoor, over die 500 m. Iedereen gaat naar de vaantjes. Longen kapot.
Ja man, dat is toch niet normaal joh. Halve marathon gelopen, 10km in voor mij dik recordtempo gelopen en dat allemaal viel echt in het niks bij de pure pijn die ik gisteren in m'n longen voelde en de liters bloed die voor mijn gevoel omhoog kwamen (dat was niet écht zo, geen zorgen, maar zo smaakte alles wel), allejezus _O-
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiėr in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
pi_193522777
Vork en ijs_beer lekker gelopen hoor! *O*
Toch wel heel wat anders als wat je normaal in het topic ziet hier, niet veel korte-afstand lopers ^O^.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')